Veoautod ja rasketehnika

Laadur-ekskavaatori kohta mõned küsimused.

koks15
17:22 01.08.2007
Tervist,

tekkis mõte soetada laadur-ekskavaator, kuna tundub et nõudlus teenuse järgi on suur. Kuid ise ei ole täpsemalt uurima läinud poodidesse. Huvitaks enne mõned küsimused: 1. Kuna on plaan osta liisinguga kasutatud masin, siis tekkis küsimus et kui suur on kaskokindlustus mõni aasta vanale masinale umbkaudu? 2. Minu teada on vajalik töötamiseks C-kategooria, võib piisab ka B-kategooria lubadest? 3. Mida arvata sellise firma masinatest nagu Terex? Olen kuulnud, et on suhteliselt jõuetud. Kuid hind on teistest kõvasti parem. Oskab keegi välja tuua selle masina plusse ja miinuseid ning ka alternatiive. Masina hinnaklassiks jääks kuni 400 000+km. 4. Kui palju maksavad lisakopad ning lumesahk masinale umbkaudu? Tänud ette ära juba, neile kes vastata viitsivad.
cate
21:49 01.08.2007
Sul peavad olema oskused sellise masinaga töötamiseks ja kindel turg kuhu teenust müüa,kui neid pole,ära üritagi...turg on neid täis
koks15
22:51 01.08.2007
Polnud see mida ma küsisin, kuid aitähh arvamust avaldamast. Ju sa arvestasid Tallinna turuga, kuid me tegutseme Lääne-Virumaal ning arvame et turul on ruumi ka meile.
J
17:01 02.08.2007
1.Aasta kasko on umbes 4000 eeki kandis kui masina väärtus on 400000.-
Arvestan seda umbes nii,et minu masin mis maksab 840000 on kasko nats üle 8000.-
2. http://www.baltiteh.ee/index.php?content=398&lang=est
Selline masin kannab ka nime terex,kui mõtled seda siis see täissaast,rentisime sellist masinat endale hooajaks kui ei jõudnud enda omadega tööd ära teha,teist korda sellist viga ei teeks enam,et seda ekskavaatorit võtaks.Uuemate terexite kohta olen kuulnud rohkem positiivseid arvamusi.Ütleme et selles hinnaklassis vaata ikka väga palju ringi enne kui ostad,kui vähegi võimalik sihi ikka uut aparaati,pidev remondirõõm jääb siis ära.

Muudetud 02.08.07 19:09

antz16
18:09 02.08.2007
Suured tänud vastuse eest. Lingi taga küll pole konkreetset masinat. Aga siiski tänan nõuande eest.
Pokats
18:12 02.08.2007
Kas traktori juhtimiseks ei pea eraldi luba olema, miski T kategooria? Isegi vist mingi neli kategooriat oli: ratasraktor, roomik, kombain ja teehöövel. Mul igatahes vedelevad sahtlis ratas- ja roomitraktori load, mingi 10 aastat tagasi tehtud.
J
23:23 02.08.2007
Ekskavaatorlaadurid
Kaubamärk : Fermec 860 ,selline masin vaata sealt
koks15
23:36 04.08.2007
Tänud. Kuid mis arvate fiat-hitache masinatest?
Õpipoiss
23:21 07.08.2007
Mul ka sama küsimus, et mis kategooria peab olema, et laadur-ekskavaatoriga sõita. Olen kuulnud, et Hidromeki peale töölist on raske saada, sest ta ei ole vist eriti mugav. Kindlasti ei ole mõttekas osta hüdrohaamriga töötanud masinat, sest too pidi masina ära väga lõhkuma. Öeldakse, et JCB on parim. Ise ma ei oska eriti soovitada, sest ma ka algaja selles valdkonnas.
tigenaaber
17:18 08.08.2007
juhtimiseks peab olema T kat. no ja kui tahad osta siis vaata jah kas volvot või jcb-d. teistest ei arva ma isiklikult suurt midagi. kui osta siis esindusest tagasi ostetud masinate hulgast, sest seal on nad ikkagi juba üle käidud ja suuremosa asju ära parandatud. mis puutub hüdrovasarasse, siis ütlen ma niipalju et kui masin on määritud ja ja poldid kinni siis ei juhtu selle masinaga suurt midagi(ise peab HOOLSAM olema).
tigenaaber
17:19 08.08.2007
kui ei ole esisillavedu siis võib sõita ka B kat.
J
22:18 08.08.2007
Hidromeki kohta ütlen,et probleeme juhi saamisega küll sinna pole ,endal ongi 3 hidromeki ,ostetud kõik uuena,on kestnud küll normaalselt,jupid on tal jcb omad(sillad jne).Jcb-d pannakse kokku Inglismaal,Hidromeki Türgis.Ainuke mille kohta saaks vinguda on teenindus varuosade ja hoolduse pealt ,vahepeal on tunne et jõudu võiks ka rohkem olla.
J
22:21 08.08.2007
Volvo kohta võin öelda,et uurides ramirendi ühe töötaja käest kes selle peal töötab siis volvot ei soovitaks ,äkki siis oleks soovitus jcb või komatsu vahel valida.
marekkk
23:03 08.08.2007
Cat on õige masin mul endal on 428C 20000 tundi saab täis ja väsimise märki veel ei ole.
.
23:26 08.08.2007
Sõita võid jah B kategooriaga aga töötamiseks peab T olema . Esisild ei puutu küll kuidagi asjasse.
warhead
20:48 10.08.2007
Esiteks pead endale selgeks tegema, mis tööd sa hakkad tegema. Kui abitööd teeehitusel siis vajad sa väikeserattalist masinat aga kui tuled rohkem tööd mullas ja mudas siis kindlasti suurerattalist. Vahe on töötegemise mugavuses ja masina võimetes.
Teiseks, kas kasutad masinat ainult suurobjektidel või pakud teenust eraklientidele ja masin peab läbima palju kilomeetrid. Osadel masinamarkidel on suurem vastupidavus läbisõidule.

Masinad

CNHi masinad - Case, New Holland, Fiat Hitachi - kõik peaaegu samad masinad, korraliku hoolduse ja juhi korral parim masin, nõrgaks kohaks on läbisõit, ei talu seda hästi, tagasilla laagrid kuluvad sõites hirmkiiresti

JCB - samuti töökindel masin aga mootor lahjavõitu, kannatab läbisõitu hästi ja erilisi vigasi välja ei oskaks tuuagi (siiski mainiks kapriiset käigukasti)

Komatsu - kui vanem masin võtta siis täiesti korralik, uute kohta veel erilisi kogemusi pole

Terex, Fermec - vot need masinad mulle kohe kuidagi ei istu, edasi parem ei kommenteeri neid

Hydromek - risu (odav JCB koopia)

Kui osta siis kindlasti levinud masinamark, remondikogemused on olemas ja ka varuosadega elu lihtsam. Masina korrasolek sõltub peamiselt operaatorist (nii 75%), korralikust hooldusest ja remondist (20%) ja õnnest, oleneb kui tihti traktorijumalale õllesid altarile viia :D

Eelnev on puhtalt minu arvamus, ärge seda nüüd puhta kullana küll võtke
Õpipoiss
22:56 11.08.2007
Kui ma õigesti aru sain, siis võin B-kategooria juhilubadega igal pool laadur-ekskavaatoriga sõita. Kaevamiseks on vaja T-kategooriat. Ma vaatasin ARKi kodulehelt, et C ja ka C1-kategooriad annavad ka õiguse T-kategooriat juhtida.
Reaalsed faktid.....
21:57 12.08.2007
Püüaks nüüd siis selle segapudru lõpuks kuidagi loogiliselt üles märkida.

Kõge alumisele pulgale paneks Hydromeki. Toodetakse Türgis. Ainuke mis on SARNANE Inglise masinaga JCB on Hydromeki sillad ja käigukast. Aga kahjuks on need eelmise põlvkonna JCB komponendid, ning nende tootmisliin asub tänapäeval Indias. Kõik teised komponendid pärinevad mujalt. Selle masina hind uuena ostes on odav aga ka jääkväärtus praktiliselt puudub. Ühesõnaga ei soovita kellelgi.

Terex (Fermec) on Inglise masin. Lihtsate lahendustega ehitatud masin. Puuduseks on hüdraulika kesine jõudlus ja omalaadne ühe silindriga esikopa liigutamine. Jube müra masinas.

Järgmine tase on Itaalia toodang. Need on Komatsu, NewHolland, Case, Fiat. Kõik masinav tulevad samast tehasest, välja arvatud Komatsu.
Uue põlvkonna Komatsu kohta on infi suht vähe, kuna eriti palju neid ei müüda. Kõikidel Case, NH ja Fiati masinatel on pidev jama sildadega (simmerid, laagrid, reduktor), lisaks on igapäevased hüdrovoolikute purunemised. Kõik "Itaallased" tahavad ca 6000 töötunni järgi esi,- ja tagakopa pukside ja sõrmede remonti. Maksumus originaalosadega 40-60 tuhat krooni. Ka on neile masinatele iseloomulik (v.a. Komatsu) 20% suurem kütusekulu. Komatsul on kõige kallim hooldus ja remont.

Volvo. Kas teate, et toodetakse Poolas:-) Olemas ainult väikese esirattaga masin. Volvo teeb sellist masinat alles 2-3 aastat ja seega on osad lahendused (kardaaniga hüdraulikapump, kõver poom) väga vanad ning teised tootjad ei kasuta selliseid lahendusi enam aastaid. Muidu pole väga nurinat kuulda olnud.

Cat - Hiljuti lisandus valikusse ka 4 suure rattaga masin. Suht töökindel ja hea masin. Hoiab hästi jääkväärtust. Hind uuena arusaamatult kõrge.

JCB - Enim müüdud laadur-ekskavaator maailmas. Toodetakse Inglismaal .Töökindel ja ökonoomne traktor. Kui ka Eestis ringi vaadata, näeb seda marki masinaid kõige rohkem. Suudab kuni 12000 töötundi ilma suurema remondita vastu pidada. Puuduseks võib pidada varaste lemmikuks olemist.

Kõige võimsamad. universaalsemad ja kahjuks ka kallimad laadur-ekskavaatorid on Hydrema (Taani) ja Huddig.
Load
00:50 25.08.2007
Mis lubadega siis ikkagi laadur-ekskavaatorit juhtida võib?
komatsu
22:17 07.09.2007
Mul on endal praegu eelmiseseerja Komatsu wb97s2 ja hakkab 3000 tundi täis saama, miskit erilist pole õnneks veel juhtunud, aga mõningad lekked ja nipetnäpet ikka remonti on tahtnud. Ostsin uuena ja kasko on 12000.- aastas. Sillad on neil casel, hollandil, fiatil ja komatsul kõik carrero omad. Koostekvaliteedilt tundub ja on komatsu neist itaalastest kõige etem.
1
22:51 07.09.2007
Komatsumees kas Sa tead, mis lubadega võib laadur-ekskavaatoriga sõita? Kas kaevamiseks on vaja mingit luba ka? Kui on, kust oleks seda võimalik saada?
komatsu
16:19 08.09.2007
Minul endal on B,C ja E, ning siiamaani pole ükski ment kobisenud mitte sõnakestki ,kes on pabereid vahtinud. Tean paari-kolme tuttavat, kes töötavad firmades ja ainult B katid on neil, ning pole töölevõtmisel keegi neid mõtetuid T ja L kate tahtnud. Pole kuulnud, et ükski kopamees oleks kaevamise käigus kinni võetud ja B katist ringiuhamiseks täiesti piisab :)
1
00:45 15.09.2007
Suur tänu Komatsumees! :)
Raamirent
10:20 28.10.2007
Komatsul uuel rohkelt vigasid kaeveseadmega ja masin paistab silma peaasjalikult ainult lagunemisega. Vähemalt tänu sellele masinale leiaksid palju uusi sõpru mehhaanikute seast :) Jcb ei lähe külmaga käima – mingi mootori eripära, legendi kohaselt ei pidanud lagunema mis aga ei vasta tõele – kui ikka neegrid kokku panevad siis pole vahet kas masin on pärit Inglismaalt või Aafrikast. Peale selle Jcb on parim valik kui oled 60+ ehk siis uimasemat masinat annab otsida. Case tagasilla jamadest on räägitud samas aga laadimiseks ja lumelükkamiseks parim masin – jõudu ja erksust palju. Volvo valesti projekteeritud. Esiosa ülikerge, laaduri osaga pea võimatu mingit suuremat tööd teha. Samuti tagumine mast ainult laiali ongi, ei oskakski sealt Poolast ju midagi paremat oodata. Muude masinate kohta kogemusi vähem.


To reaalsed faktid, et üsna levinud on veel Eestis Venieri samuti ulmemasinatest Lännen. Komatsusid on tänavapildis ikka väga palju ja kütusekulu juttu on sulle rääkinud vist Käo Jaan :)
to: Raamirent
10:32 30.10.2007
Reaalsed faktid ju kirjutaski, et Komatsul on erinevalt teistest itaalastest normaalne kütusekulu. Katsu põhjalikumalt teiste postitusi lugeda.

Sinu jutust tuleb välja, et ükski masin ei kõlba töötamiseks. Meenutab kangesti venelaste parima töömasina selgitamise testi. Ja võitjaks osutub muidugi Tuula samovar ;-)

Aga edu.

jcb fänn
19:44 30.10.2007
Kui vaadat seda vestluste rada siis jääb ikka kõikuma jcb kohta tulevat ja pean ise ka parimat ütlema sest suksu on 3 CX manuaal käimakastiga el. väga väe ja 13000 tundi teind ja eestimaa sai koduks 2002 aastal masin ise 1997 ja pärit Prantsusmaalt. Ütlen veel et 1997- 2001 on korralikukt rauda täis ja Perkinsi mootor ka toimib - 27 C ,õli ei võta ja kütte kulu normaalne . Jupid on ka hinnaklassis odavamad võrreldes konkurentidga ja saadaval paari päevaga ja veel et masinate ajalugu saad ka esindusest küsida . endal veel olemas Case 2006 aasta ja Hitachi . Pole midagi võrrelda. Case oli 650 tunniga sillareduktoriga valmis lugu venis gar. pikale. Kulmaga ei käivitu. Hitachi liiga aeglane ja küttekulu ka suur nagu Casel Lubade kohta ütlen C-kat-iga olen hakkama saand.
komatsumees
00:21 16.11.2007
Mingiaeg ju oli neil NH, Casel ja FH (hiljem FK) kõigil Iveco mootrid peal ja küttekulu peaks kõigil sama olema. Nüüd uuemal seerjal Komatsul kah vist sama Iveco mootor peal. Kogemustest mäletades olid uuena päris jõulised mootorid ja suuri vigu ei mäleta eriti aga ei sõit ka ühegagi üle 5000 tunni.
Jcb perkinsi kohta ei ole samuti halba kogemust, nüüd uutel vist mingi jcb oma toodang? Enda eelmise seeria Komatsul miskine 16v Yanmar peal ja jõudu justkui jätkub aga tundub kõige näljasem olema, eriti sõites - aga võibolla tundub kuna küte järjest kallimaks läinud :)
Ja käisin uut Komatsut uurimas, ausaltöeldes tundus olema märksa viletsam kui eelmine seerja, hea et ostsin vahetult enne mudeli vahetust eelmise seerja kartes uuel lastehaigusi - aga see on juba hoopis hull plastmassikärakas (isegi hüdropaak plastist !) , tagasild jällegi vaid kummagilt poolt 2 poldiga all, nagu CNH-idel (pasasees metsas katki läheb siis hästi tore vahetada) eelmisel oli ikka vähemalt kummagiltpoolt 4 polti.
Ja nende komatsude jätkuv viga, et sillad ei seisa sõites paigal, tagasild läheb pidevalt andurist välja ja siis kukub raibe kirema ega lase enne 4 käiku sisse panna kui seisma jääd ja silla paika keerad.

Aga väike ülevaade Komatsu WB97s2 ostetud 04.2006.
Hetkel ca. 3100tt.
Tehtud kõik koralised hooldused.
garantii ajal 1500tt. ei juhtunud suurt midagi, vaid üks metallist torujupp hakkas klambri alt lekkima ja turbo ümbert lendas kuumatõkke plekk minema mis siis asendati aga ei püsinud kuigi kaua.
Peale garantiiaega mootori õlileke klapikambri vahelt.
Hiljuti esisilla külgülekande veovõll ja puks *****sja ja mansett kukkus õli läbi laskma - läks kupatus vahetusse.
Nüüd 3000 hooldusel avastati mootrist tosooli leke ja väideti ,et tagarataste laagrid vajavad vahetust. Öeldi ,et see kui tagarataste laagrid on juba 3000 tundi vastupidanud on kõva sõna - vahetatakse juba 1500-2000 pealt. Ja uhanud on kopp meeletult.
Õpipoiss
14:24 16.11.2007
Tahaks teada, kas laadur-ekskavaator Case (2005. aasta väljalase) ei tahagi 0-lähedastel temperatuuridel käima minna või on asi milleski muus.
Õpipoiss
00:17 16.02.2008
Tahaks küsida, kust oleks võimalik osta planeerkoppa (pöördkoppa) laadur-ekskavaatorile (Case 695 sr)?
komatsumees
01:39 16.02.2008
Kadrinast Pomemet - sealt enamuste masinate kulbid-sahad jne. Kvaliteet hea ja hind norm + neil kõigi masinate jaoks joonised olemas, pole vaja miskit leiutada.

NB! Kas siin seltskonnas mõnd vaba laadur-ekskavaatori juhti pole, või mõnd asjalikku noormeest, kel vähemalt B-C käes ja oleks huvitatud kopameheks hakkama. see eeldab siiski tehnilist taipu ja tõsist huvi asja vastu. Oleks kohe normaalne kopp pakkuda ja üle keskmine palk. Tallinnas.
käkipress
13:09 24.02.2008
JCB käivituvusest
Perkins RG ja RE mootorid käivituvad jah kehvasti, seepärast nüüd juba 5 aastat kasutataksegi omaloomingut.
Viga annab parandada, kui paigaldada lisa massjuhe raami ja starteri vahele.
Aga sama viga vaevab kõiki teisi masinaid, mis kasutavad sama tüüpi mootoreid.

Masina valikul pea silmas palju temaga kavatsed tööd teha. Kui 1500-2000 tt aastas, siis osta parem uus. kui kuni 500 tt aastas, siis selle valu peab iga traktor vastu.
Tegelikult teema algatusest juba päris mitu aega otsas - äkki on juba midagi äragi ostetud - pole nagu midagi kuulda või on turu langus pankroti teinud?
Venierifänn
17:11 23.04.2008
Kütusekulu poolest julgen soovitada Venieri laadur-ekskavaatorit, millel on hüdrostaatiline transmissioon, mõlema silla iseblokeeruvad diferentsiaalilukud ja Z-kinemaatika. Kuna see masin on tegelikult laadur, siis esikühvli töövõime, läbivus ja stabiilsus on paremad kui tavalisel kühvli ja kopaga traktoril. Infot reaalse töövõime kohta võib küsida näiteks masinate rendiga tegelevast Multivara OÜ-st, kes vanu masinaid on järjest Venieri vastu välja vahetanud.
MM
07:30 26.04.2008
Minu teada võib traktoriga sõita C katekoorja lubadega, kui aga läheb töö tegemiseks st. oled töölepinguliselt ekskavaatorijuht siis peaks olema T katekoorja load.
...
17:37 26.04.2008
B-kat., esisilla juhtimise traktorid ja liikurmasinad,
C-kat., keskliigendi-, tagasilla-, ja roomik juhtimisega traktorid
mõlemad kategooriad lubavad isiklikke sõite teha, kui aga on vaja kellegile ametlikult tööd teha siis läheb vaja R ja T kat.(vastavalt masinale)
to Venierifänn
16:56 06.06.2008
Räägi parem Temporega. Sinu palju kiidetud hüdrostaatiline transmissioon pikka sõitu ei kannata, kaeveseadmel jõudu pole, laguneb rohkem kui remontida jõuad.
küsija
23:41 04.08.2008
Seaduses on kirjas, et B-kat. lubadega saab juhtida esisilla juhtimisega traktoreid ja liikurmasinaid; C-kat. lubadega saab juhtida keskliigendi-, tagasilla- ja roomik juhtimisega traktoreid. Ma ei saa sellest hästi aru. Mis load peavad mul olema, et laadur-ekskavaator (Case 695 sr) juhtida (kas B või ikkagi C)? Oleksin väga tänulik, kes mind aitaks.
nh
19:00 10.08.2008
b katiga võib sõita
kiwex
13:05 12.08.2008
Ei tasu unustada ka New Hollandi toodangu. Probleem tagasilla laagriga on juba ammu lahendatud (2006 a.). Rohkem mingeid probleeme ei esine.
kahtlustav ostja
18:21 16.11.2014
Tere!
On soov osta laadur-ekskavaator ning leidisin ühe sobiva isendi väga hea hinnaga- lausa liiga hea hinnaga. Müüja asub Inglismaal ja kodulehekülg on http://www.gbimporters.co.uk/. Küsin kas keegi teab müüjast miskit kasulikku- kas on usaldatav või ei. Ootan tagasisidet.
Aitäh!
VZR
18:46 16.11.2014
Mõtle nüüd veidi oma peaga kah. Kui miski asi on liiga hea, et tõsi olla, siis on tegu 99,9% pettusega. See 0,1% jääb näpu- ja trükiveaks siis. Üks hiidlane mõned aastad tagasi saatis sinna suurema saare peale isegi raha ära miski kopp-laaduri eest aga isegi värvilist pilti masinast ei saadetud. Politsei nentis, et püüa tuult väljal.
professor_sammaljalg
19:18 16.11.2014
isiklikult arvan, et tegu on täiesti ausa üritusega - hinnad on madalad, sest seal töötavad väga tegusad ja mitmekülgsed inimesed, kes oskavad profiiti lõigata mitmel rindel. general manager terry näiteks tegutseb lancashireis rasketehnika müügi kõrvalt ka teisel pool atlandi ookeani kinnisvaramaaklerina, nimeks on tal siis andy. müüginaine angela, samamoodi ontarios kinnisvarahai nancy.

https://www.tineye.com/search/af5f468aaf1047fc933d79f83af33c
7340351bea/
Stjoopa
09:01 17.11.2014
Kindlasti ei ole need reaalsed hinnad. Oleks hind kuni 25% turuhinnast odavam, siis võiks isegi uurida. Need hinnad aga turuhinnast vähemalt 10 korda ehk 1000% odavamad. Ebareaalne. Ei ole olemas selliseid imesid, lihtsalt ilusalt kujundatud koduleht, kus lollidelt ja kergeusklikelt raha julmalt ära võetakse. Internetis on kõik lihtne.
Stjoopa
09:06 17.11.2014
Tüngaspetsid pole vahet teinud isegi CAT ja Vinieril. See ütleb juba nii mõndagi nende kavatsustest
http://www.gbimporters.co.uk/product.php?id=5
pikalt äris sees olija
11:30 17.11.2014
kindlasti tõsi. esmalt müüvad masinaid kõvasti alla omahinna ning siis saad veel free delivery eestisse kah...
ja mõistagi teevad veel masinale täishoolduse ning ka rehvid panevad uued, ning teise ringi annavad suisa tasuta kaasa.

üks variant on muidugi veel. Mujal on üsna levinud, et suurte maksudega riigis müüakse masin sulli eest avariilisena maha ning lüpstakse riiki, jättes sealsed maksud maksmata. siiski on sellisel juhul masinad odavamad "ainult" ca 30%. Ja kauba peale saad selle, et iga kell võib ka Eesti politsei sul masinat arestima tulla, kuna asukohariik on asja uurima hakanud. isegi kui kogu asjast puhtalt pääsed, pead masinat tihti ka üle aasta politsei parklas hoidma ning saamata jäänud töötasu ning juristitasu ei korva sulle keegi. Endal see juba läbi elatud...

mängige aga loteriid jah...mine tea, äkki seekord võidabki :D
pikalt äris sees olija
13:28 17.11.2014
vaatasin veelkord huvi pärast üle. Lihtlabane pettus ja ei mingit keemiat. Müügimasinate pildid on kokku korjatud erinevate diilerite juurest üle maailma.

Paar näidet:

http://www.gbimporters.co.uk/product.php?id=140

siin nad müüvad ühte Iseki traktorit 2600.- euroga, sama asi on müügil aga hoopis Saksamaal 17 000.- euroga+ maksud (küsisin ise järgi). Uustavuse huvides on isegi töötunde ülesse vähe keeratud.

õige masin müügis: http://www.zg-raiffeisen.de/technik/unser-sortiment/gebrauch
tmaschinen/


Teine näide:

http://www.gbimporters.co.uk/product.php?id=9

siin nad müüvad ühte Linde kahveltõstukit. vla 2003 väidetavalt.

sama asi aga müügil hoopis kreekas ning väljalaskeaastaks hoopis 1994.

http://www.ermistrucks.gr/truck_details.php?id=25&img=1


britid pakuvad veel lisaks odavale hinnale ka tasuta transporti, 6 kuud garantiid ning täishoolet.

Praegune näide on sellepärast hea, et hinnad on nii alla lastud, et ainult puruloll peab seda õigeks. oluliselt hullem oleks siis kui hinnad oleks enam- vähem turuhinnaga samas suurusjärgus või ca 20-30% turuhinnast odavamad. siis võib ka tavakodanik diilerit usaldada ning mingi broneerimistasu neile ette ära maksta, millest hiljem ilma mõistagi jääb.

Gunde
19:25 19.11.2014
Volvo laadur-ekskavaatorite ja teehöövlite tootmine kolitakse ka nüüd Hiinasse. Ekskavaatoreid toodetakse juba ammu Koreas. Vaevalt, et masinate hind odavamaks ja kvaliteet samaks jääb.
http://www.volvogroup.com/group/global/en-gb/_layouts/CWP.In
ternet.VolvoCom/NewsItem.aspx?News.ItemId=148709&News.La
nguage=en-gb
re.
18:10 23.11.2014
Teema on igivana.Oleks siis õige aeg,et toote võrdluse masinate vastupidavuse kohapealt.Tatipritsijatel ja kõike-teadjatel paluks mitte kommida.
Gunde
13:49 24.11.2014
Eks see vastupidavus on enamusel kukkunud. Tänu eelkõige uutele euro-nõuetele, mille tõttu igasugu elektroonikat ja andureid masinatele ohtralt paigaldatud. Ja eks kõik tootjad on hakanud ka ökonoomitama, müük ja tootmine on kukkunud, kriis on kogu Euroopas. Tänu sellele kasutatakse odavaimad all-hankijaid, kes toodavad odavat rämpsu. Paljud jupid ostetakse Hiinast või teab kust, seepärast on ka üldine kvaliteet kukkunud. Ja polegi kasulik toota enam masinat, mis kestab terve eluaeg.
Kuuldavasti turuliidri JCB kvaliteet pidi olema kõvasti kukkunud, neil väga palju erinevaid probleeme. Tean firmat, kus kolm JCB laadur-eskut. Need viimase kahe aasta jooksul igaüks käinud kümneid kordi remondis. Igasugu erinevate probleemidega. Käigukastid, sillad, elektroonika jne.
investimees
19:58 28.11.2014
ja Terexil on kvaliteet tõusnud ja kütusekulu langenud ma saan aru jah? Kumb sa oled kas Marek või Ando, kes sellist jama ajab?
valus tõde
10:06 29.11.2014
mõnele endisele või praegusele stokkeri müügimehele valus tõde et kvaliteet ja müük kordades kukkunud. Eks ta valus ole. Soovitan rahusteid.
sturm50
15:53 11.02.2015
Tere!Töötan jcb4cx peal.Kas originaal akut võib sama mahutavuse akuga asendada või jääb neil käivitus moment lahjaks?Käijad,veab ühtlaselt,ajab valget välja,käima ei lähe,ajad sõiduauto kärvale paned käivitus juhtmed peale,keerad võtit ja käib.Kopp-laadur 2001.a. väljalase.Talvel ploki soojendus järel,masin muidugi seisab väljas.sai starter ka vahetatud,ikka sama
siberia
22:02 11.02.2015
JCB kirjadega aku on ka kuskil akutehases valmis tehtud, ega JCB neid ise tee. Kui näitajad samad, siis mis vahet?
Mahutavuse kõrval peaks külmkäivitusvoolu ka vaatama, see antakse mitme standardiga, DIN on kõige karmim. Ära lase end mingitest EN numbritest ära petta.

Kuidas sa need sõiduauto juhtmed paned, kas aku külge või otse? Kui otse pannes kohe käima läheb, siis võib-olla mõni kontakt või massilülitus ära oksüdeerunud ja ei lase voolu läbi.
sturm50
23:16 11.02.2015
Panen aku külge.Sai ka starter vahetatud remonditud vastu,ikka sama.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte