Veoautod ja rasketehnika

Ketta õige täitmine

Vfh12
23:39 17.11.2009
Kust leiab infot kuidas täpselt peaks ketast täitma ja mis kirjutama.

Huvitaks igasugune teema.
Eriti see käsitsi täitmine tagant, et kui auto seisab siis tõmban kas sinna pika kriipsu ja eest täidan lüngad või tuleb ka taha kirjutada midagi.

endine autojuht
09:05 18.11.2009
Arvan, et tuleb autojuhi ametikoolitusel ära käia või Pärnus korra Koppeliga kokku saada!
juhiabi
09:11 18.11.2009
Ette kirjutad nime, start, finiz, kuupäevad, masina nr, kilometraaz algus-lõpp.
Taha täidad vastavalt sellele mida tegid. Üldiselt joonistatakse taha voodi tabelisse kriipse vaba päeva ketaste jaoks.
Jupo andis mingi aeg väikese vihiku välja, kus on üsna arusaadavalt ära seletatud, mis, kuidas ja kui palju kirjutada ja joonistada tuleb. Priit Tuuna oli sel vist eestvedaja.
jamh
11:12 18.11.2009
endal ka see raamat olemas ja on täitsa asjalik.autokoolis isegi räägiti ketta täitmisest ja tagant tuleb täita ka juhul kui tahhograaf on rikkis.aga see ei tähenda et lõpmatuseni vaid esimese võimaluseni tahhograaf korda teha.
kaugsoidu autojuht
13:20 18.11.2009
nii ees- kui perekonna nimi. kuupäeva ka aasta märkida. tahhograafi remont autofirma rida. lähed remontima siis kui ülemused ütlevad. ei ole mingist ajast kuulnud et voib ja ei voi.
15
15:10 18.11.2009
Tahhograaf tuleb ära parandada esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 7 päeva pärast.
Wfh12
19:45 18.11.2009
Esimese külje täitmine selge huvitab just see taga külg seal veel mingid numbrid tabelis neid vist tarvis lähe.

huvitas just see näiteks kas nii tohib kui ketta vahetus peaks olema ca 8 aga ja sees hetkel midagi kaan lahti. täidan vaba päeva kettaid ja tõmban voodi kohale pika kripsu aga ükspäev selgub näiteks et tuleb minna kell11 siis tõmban taha 8-11ni kriipsu ja ketas sisse, kas nii on õige
juhiabi
09:20 19.11.2009
Eelmine käsitsi täidetud puhkepäeva ketas lõpeb ju sul kell 00.00, siis uut hakkad täitma ka 00.00 st ja tõmbad puhke joone kella 11.00ni ja siis masinasse.
meeme mee
10:30 19.11.2009
Sul on autos kaan? Õudne...
Wfh12
10:31 19.11.2009
Kui täidan kettaid 8-8 siis täidan ka puhkepäevade kettaid ju 8-8 aga kuidas ma siis vahepeal 00ni jõuan.
juhiabi
10:49 19.11.2009
Ses suhtes täida kuidas tahad, peaasi, et ei oleks tühja auku vahel, aga ketas ise kui selline algab 00.00st ja lõpeb 24.00. Reedel lõpetad õhtul sõidu, võtad ketta välja ja vead kriipsu kettal lõpuni 24.00. Siis teed kahe vaba päeva puhul kaks ketast, mis algavad peale reedest ketast 00.00st ja lõppeb pühapäeva õhtul kell 24.00. Esmaspäeva hommikul istud mis iganes kell autosse ja täidad ketta ning vead kriipsu kella 00.00st kella "mis iganes ajal sa autosse istusid".
Kui käid igapäev kindlalt 8 hommikul, siis tööpäevadel ei pea sa kettaid välja võtmagi, masin ise joonistab sulle ketta valmis.
Wfh12
10:56 19.11.2009
Kui hakkan esmasp. ketast täitma 00ist ja sõitu lähen 11 siis järgmise päeva hommikuni läheb ju käsitsi täidetuga tagant ja eest joonistatud ajaliselt üle 24h.
ase
12:34 19.11.2009
Sedasi saad siin,Eestis teha aga pan jms ei arva sellest midagi.Naeravad su "joonistatud" ketaste üle ja vormistavad trahvikviitungit. Üldiselt ju seadused tehtud paindlikuks,et arvestada liiklus ja muude olukordadega aga võmmid painutavad seda sinna vinklisse,et "ära teha".
juhiabi
17:07 19.11.2009
Kui sul ketas sees järgmise hommikuni, siis sa taha ei joonista ise midagi. Siis pead jälgima, et näiteks järgmine hommik hiljem minnes ei jookseks puhkeaeg sõiduajale peale. Ketas ei saa sul ju üle 24 minna, ketas ongi 24h ja sisestad sa teda tööpäevade kaupa. Kui sa lähed hommikul 11 sõitma, siis joonistad 00st 11ni ja peale tööpäeva lõppu joonistad 24ni ja ongi üks ketas täis, hakkab uus päev ja uus ketas. Sa pead ise jälgima ja vaatama kuidas sul kettad jooksma hakkavad. Kui iga hommik enamvähem samal ajal mineks, siis jätad peale eelmist päeva ketta sisse ja hommikul paned uue ja taha ei joonista midagi. Ainult jälgid, et ööseks jääb nupp ikka voodi asendisse.
Sa mõtled ikka hommikul 11 või õhtul 23.00 sõitu minekut. Kui õhtul, siis mina teeks ise selleks päevaks käsitsi veel ühe ketta ja siis panen enne tööle minekut puhta sisse ja peale sõidu lõppu täidaks uuesti puhke aja täis, kuni järgmise sõiduni.
Kõige tähtsam on, et sul ei oleks selliseid auke, mille puhul konstaabel saaks hakata küsimusi esitama.
Wfh12
20:28 19.11.2009
Jõudis asi kohale ja vast nüüd klaar ja täidan õieti.

hommikul kui vaja minna või selgub et päeval siis tõmban 00. kriipsu mineku ajani ja kui lõpetan siis tõmban kriipsu 24 ni. ja kui selgub et sõitu pole siis ainult kriips taha.


Kas taha ka peab midagi kirjutama ja millal, milleks need lahtrid seal on.


juhiabi
21:35 19.11.2009
Tava olukorras ei kirjuta sa taha midagi muud. Täidad oma puhkeaja tabelit ja kõik. Muud vajalikud andmed on ketta esiküljel.
Eks siia tekib kindlasti veel mitmeid versioone ja nägemusi ketaste täitmisest, sest teatavasti on auto 24 rasketehnika foorum täis suure pädevusega rekkajuhte, aga mina ise olen seni täitnud neid sedasi ja pole Eestis vähemalt probleeme olnud.
looder23
19:37 20.11.2009
neid tagumisi lahtreid hakkad täitma siis kui sa sõidad ööpäevas mitme erineva (kuni nelja) autoga ja see sama ketas sobib ka teistesse sõidukitesse. s.t. kui sul on üks auto spidomeeter 125 km/h ja järgmine 100 km/h, siis selge ju ,et seda seal kasutada ei saa. aga kui kõik 125-sed või 100-sed, siis saad õhte ketast kasutada mitmel autol.
prosto
00:01 21.11.2009
mina olen Eestis sõites ketast lugejas pidanud ainult töö ajal. kui alustan päeva kl 08.00 siis ketas sisse ja kl. viis pääle lõunat massin parki ja ketas välja. pole ju alati tööpäeva lõpus teada,kas järgmisel hommikul tööpäev algabki kl 8 või saab ka hiljem alustada. nii et 08-17 ketas tahhos, ülejäänud aja karbis, tagakülg täidetud.
reinosson
08:30 21.11.2009
jama jutt et pan teed käsitsi joonistatud ketta eest trahvi. ja kui tegigi ütle palju ta Sulle trahvi tegi, siis avaldan arvamust et kas ikka oli see nii. voiksid ka mainida kus see täpsemalt toimus. ei ole sellel pani kontrollil häda midagi. jutte kuulates jääb tunne et ma polegi poolas soitnud ja kontrollis olnud.
bc
09:15 21.11.2009
Kas puhkepäeva kettale kirjutate nime ja kuupäeva ette või veel midagi
juhiabi
12:42 21.11.2009
Mina ise olen täitnud samamoodi nagu tavaliselt, siis kindel, et pole vinguda kontrollijal.
rekkajuht
10:47 29.11.2009
koppelit enam ei tööta sellel ametil.temalt on võimalik koolitust saada ametikoolitusel pärnus.
tahman
15:06 12.03.2012
Kuidas selle kettavahetusega siis täpsemalt on,kui kell kuus hommik alustan ja 24h saab ketas sees olla ..kas pean ta järgmine hommik siis 5.59 ära vahetama? Siis läheb ju magus uneaeg katki... Või mismoodi?Olen digiga sõitnud.
juhiabi
17:18 12.03.2012
Minul on kodune töö ja kabiinis magamist eriti pole, siis olen iga tööpäeva lõpus ketta välja keeranud ja tagumisele küljele käsitsi täitnud.
Aga pikka otsa lastes ma juba sõitsin peale 11 või 9 tundi puhkeaega, siis magusat uneaega polnud.
bussijuht643
12:08 15.03.2012
pan nõuab vabapäeva lehti kui sa vahepeal oled kodus olnud-nt.firma asub Tallinnas ja ketas on lõpetatud Tallinnas siis käsitsi joonistatud vabapäeva ketast pan ei aksepteeri(trahv 500zl)-kui vaba päev on näiteks prahas pole probleemi...
looder23
22:22 15.03.2012
pan võib tahta mida tahab, paned talle seaduse ette ning käsitsi täidetud ketas on aksepteeritav. võtke see eesti keelne seadus või määrus kaasa, see 561/2006 või mis iganes ta on. poola keelne seadus on täpselt sama. ärge laske ennast lüpsta.
professor_sammaljalg
09:21 16.03.2012
teoorias on oma õiguse tagaajamine lihtne küll, aga päris koomiline oleks vaadata eesti sohvrit konna ees eestikeelset seaduseraamatut lehvitamas, kui too samal ajal 1500 eur trahvi välja kirjutab.
K.
10:30 16.03.2012
Kui Eesti riigiisad igal sammul kisavad, et kõik, mis Eestis seadustes kirjas, on seotud EL direktiividega, siis peaks ju põhimõtteliselt olema õigus ka konna ees nende papritega lehvitada- teoreetiliselt ju peaks Eesti seadused olema tõlge Brüsseli seadusandlusest, kui Ansip&Co loogikat järgida...
looder23
10:31 16.03.2012
see seadus(määrus) on ka konna keeles täpselt sama mis eesti keeles. kui sina näitad selle määruse seda punkti, siis konn vaatab oma keelse sama määruse sama punkti, siis need on identsed. me sõidame rahvusvaheliste reeglite järgi. sul peab olema seadus kaasas, millega sa saad enda õigusi kaitsta. kui ta ikkagi selle alusel trahvi teeb siis on sul võimalus see tagasi nõuda. muidugi teeb see pan või konn sulle igal võimalusel trahvi, sest see on nende riigile puhas raha mis tuleb välismaalt. ment saab veel preemiat hulgaliste trahvide määramise eest ja elu on nagu lill. laseme aga kõrvad lonti ja maksame. ja on asutusi kes tegelevad sinu trahvide tagasitoomisega välismaalt. kuidas siis osad firmad (juhid) saavad poola vahet sõidetud käsitsi täidetud ketastega ja teised ei saa. tellige oma firmasse siis seltsimees kopli mati koolitus ja tema seletab teile täpselt ära kuidas käituda, mida esitada jne. lihtsam on ju kõrvad lonti lasta, maksta ja siis ulguda, et need ja need tahavad niimoodi.
Heil AS EP!
12:18 16.03.2012
Ses suhtes on panide ja muude suhtumine vähemalt õige, et trahvide näol tuuakse raha väljastpoolt sisse, Eesti ment on aga nii lammas [loe:kui midagi muud teha ei oska, hakka mendiks], et ei ole võimeline muude rahvustega suhtlema ja siis liigutab rahasid vaid riigisiseselt, st. paneb ainult omadele.
professor_sammaljalg
12:55 16.03.2012
ma olen ise alati arvanud, et paar minutit puhkelehe vormistamisele kulutada on tiba lihtsam, kui, jällegi, võõrkeelsele ametimehele hieroglüüfe demonstreerides oma õigusi taga nõuda. Kipub laevajutu poole liikuma, et küll ma sellele ja tollele alles näitasin. Ja kes neid trahve tagasi nõuab, das või?
Heil...
13:18 16.03.2012
Mis minusse puutub, siis minu eelmine kirjatükk polnudki mõeldud demonstreerimaks, et ma oma õigusi taga nõuan, vaid pööramaks tähelepanu politsei suhtumisele. Ise pole kettapilliga pikemalt enam aastaid sõitnud, vahel on vaid jopanud lühem aeg, enamus ikka olnud kaardiga sõit, kuid see on ka korras, ilma magnetit ja muid tilulilusid kasutamata :)
bussijuht643
00:16 17.03.2012
kuule looder mida kuradit sa jahud-kui pan tahab vaba päeva lehte-siis teeme talle selle-milles probleem???Ise pooldan pigem rahulikult töö tegemist mitte iga nurga peal protestimist.
trolol
13:01 17.03.2012
Jaja, tee aga rahulikult tööd ja maksa trahve edasi :DD:
looder23
13:32 17.03.2012
väga tore ju kui käid kodus ja pargid sõidukit firma territooriumil. lähed võtad kontorist vabapäeva lehe ja lähed sõitu, aga tuletan teile meelde, et me ei ela enam veneajal kus elu ja töökoht oli ühes külas. kui on tartu firma ja juht elab tallinnas või pärnus, siis kas sõidab juht või ülemus tartust 200km siia sinna-suunas sulle lehte tooma? samas on ka väga palju sõitvaid ülemusi ja kui tema on sõidus, kes sulle selle lehe siis annab? leht peab olema originaal. ei tohi olla saatetud ei meiliga ega faksiga. kui prindid ise ja kirjutad allkirjad, on võltsimine ja kriminaalkorras karistatav. muidugi on ju lihtsam koogutada ja kummardada iga suvalise törlöndi nõudmise peale. näitad panile selle seaduse punkti ette ja rohkem see pan su käest seda ei küsi. juba ammu-ammu rääkis meile autokoolis üks liiklusõpetaja, et tehke omale LE selgeks ja kandke seda autos kaasas. ka ment on suvaline inimene ja täidab ülemuste käske. sellest kaasasolevase LE-st ei ole teil midagi kasu, kui sa ei oska sealt leida punkti, millega end kaitsta. see käib ka selle määruse kohta, et kui sa seda lugeda ei mõista, siis pole sul ka mitte mingit kasu.
on olnud omal koorma kinnitusega vaidlust politseiga. tema ütles, et vähe, mina ütlesin et aitab küll nendest. võtsin autost seaduse, näitasin talle punkti, mille alusel ma pidasin sellise koguse rihmu vajalikuks. tema ei toonud sealt oma punkti välja, et mille alusel ta väidab, et mul rihmu vähe on. ei ole ikka nii, et üks törlönt ütleb ja teine jookseb, tormab, koogutab ja maksab.
siit tulebki küsimus, et miks ühed mehed sõidavad poolas käsitsi täidetud ketastega ja teised maksavad?
oma autojuhil oli saksas probleem mentidega kuskil bundekal. küll koormarihmadega. koormas 11 rihma peal. laadija paigaldatud. juht ainult kinnitas-pingutas. rihmad tohtisid olla ainult kindlatel kohtadel. ment väitis, et peab olema 22 rihma. juht vastu, et ei, peab olema 11 rihma, laadija käsk. juht suures mures helistas mulle. ütlesin, et anna rihmad, ja cmr. kirjutab peale, et tema paigaldas need ja kirjutab ka selle cmr-le. mendid (3tk) istusid sel ajal kui juht mulle helistas, autosse olid seal ca 15 minutit ja siis tõid paberid tagasi ja ütlesid, et ok, võid sõita. ma ei tea kas nad helistasid sinna laadimisfirmasse või mitte, aga kui juht kurtis seda sama muret pärast sadamas, siis seal öeldi, et ida-saksa mendid hüppavadki endiste n liidu riikide autojuhtidele nii peale. juht laseb kõrvad lonti ja maksab. mendil ju õigus. ühegi riigi ment ei kasuta jätmata juhust, et välismaalaselt raha sisse kasseerida. isegi pool illegaalselt. hea ju, hüppad peale, juht ehmub, et äkki ongi mendil õigus, ise ka täpselt ei tea, tahab ruttu jamast lahti saada jne. ning maksabki. mendil hea meel, et näe riigil natuke raha, temal protokoll juure, saab kannuseid ja preemiatki juurde. äkki sokutatakse raha isegi mustalt, oleks veel parem. ja nii ta läheb.
juhiabi
19:17 17.03.2012
Allkiri peab olema lahtris: Ametikoht ettevõttes. Ei pea olema juhatuse liikme allkiri.
professor_sammaljalg
20:50 17.03.2012
loodril on vist väga igav, kui tuuleveskitega võitlemine pinget pakub aga praktikas näeb asi siiski välja nii, et kirjutatakse sulle välja trahv, masin enne ei liigu, kui trahv makstud ning siis kaeba ja kaeble kuhu ja palju tahad.
Bõvalõi
10:38 18.03.2012
Looder on kõva mees küll kui siin foorumis õpetusi jagab aga need jutud kuidagi väga filmilikult ilusad.Pigem sarjast et ma kuulsin kellegi käest et too oli kuulnud et keegi oli kellelegi rääkinud.Eurot ajanud aastast 95 aga mul veits teistmoodi pilt kujunenud asjast.
bõlvavõile
13:31 18.03.2012
Kui ikka 17. aastaga pole seadusi selgeks saanud siis oled äkki vale ameti valinud omale ??!
hundipoja
14:06 18.03.2012
looder on tegija kehä kolmelt ja õhtul laevas kuulab teiste meeste juttu, et saaks foorumis särada.
Bõvalõi
18:32 18.03.2012
Kell 13.31 kommenteerinule.Huvitav millest järeldub et ma seadusi ei tunne.Minu kommis pole poole sõnaga seadustest juttu.Loe palun veel korra ja aeglaselt.
looder23
21:53 18.03.2012
hundipoja, kallike, kus see kolmas keha asub ja kas mul majataguse tiigi kaldal kummuli keeratud paadis ka neid jutukesi kuuleb, mis kohe nii särama lööb, et foorumisse tulla. ma nii kõva tegija pole, et austet keha peal aeleda.
Kristjan987
23:28 18.03.2012
Küsimus selline. Ei ole elukutselt veokijuht, aga vahel on mõni sõit vaja teha. Ütleme, et kord kuus. Kui nüüd politsei minult (seni ei ole juhtunud) nõuab viimase 28 päeva kettaid, siis kuidas ma talle selgeks teen, et ma sõidangi ainult kord kuus või harvemgi? Veidi totter on mul puhkekettaid iga päeva kohta vorpida, kui sõitmist nii vähe on. Ehk oskab keegi nõu anda?
wrhnht
12:59 19.03.2012
Kui Sa sõidad enda autoga ja ei tee teenust siis pistad ketta sisse ja pole vaja tõestada oma eelnevat elu.Kui võtad auto nt.sõbra käest siis tehakse päevane rendi leping ja jälle pole vaja midagi tõestada.Niimoodi teeb mul üks tuttav.Senini pole tal veel probleeme olnud.
Kristjan987
13:50 21.03.2012
Tänan vastamast! Sõidan oma firma masinaga, vahel harva juhtun ka võõrasse masinasse. Selles artiklis http://www.tartupostimees.ee/748196/politsei-ja-rekkajuhid-m
angivad-kassi-hiirt/
on mitu korda mainitud mingit paberit, mis tõestab, et oled "pühapäevajuht". Äkki oskab keegi aimata, missugusest paberist jutt?
bussijuht643
06:04 25.03.2012
no tegelt ju tavaline "vaba päeva"tõend-seal ju kõikvõimalikud lahtrid:)
snaiper111
15:31 08.04.2012
Ketta täitmine on segadus minu jaoks saanud. Oleks väga tänulik kui teegi teeks selgeks ehk puust ja punaseks kuidas ketast käita et ei riku seadust? Seadust rikuda ka ei taha sest auto juhi palk on isegi nadi eestis juu. Ma ei sa aru selest mis moodi tuleb ketast täita õigesti? Kui sõidan 5 päeva nädalas ja hööbin kodus kuidas pean ketast täitma? Kui hakan sõitma kell 08,00 ja lõpetan sõidu kell 17,00 ja järgmine hommik pean sõitu minema ales kell 11,00 siis pean keta välja võtma juu?
snaiper111
15:32 08.04.2012
Kuidas ma näitan vabasi päevasi kui ei sõida lapäev ja pühapäev?
meeme mee to snaiper
15:50 08.04.2012
Ilusti kirjutad...Ilusti....
juhiabi
19:00 08.04.2012
No f*ck off snaiper, siin ju mitmed korrad seletatud mis moodi ja kuidas!!!!
Kui isegi kettale ei suuda oma nime kirjutada, siis krt mine käi veel koolis ja hari ennast.
kirjapiltki
14:12 09.04.2012
ju näitab,et kooliharidust veel kõvasti juurde vaja....
snaiperile
15:58 09.04.2012
võtad ketta täidad ära esikülje-seejärel tõmbad tahaküljele voodi järele joone nt. kella 7.50-ni-seejärel paned ketta sisse ja lased umbes 10min tiksuda "haamrite" peal(see on tööpäeva alustamine...samal ajal teed nt tiiru ümber masina kontrollides kas rehvid on täis tuled põlevad jne.)kell 8.00 keerad meerikunupu voodiasendi peale ja annad tuld(meerik saab ise aru kui sa liigud ja joonistab vastavalt.õhtul kell 17.00 keerad nupu jälle haamrite peale(5-10min.piisav)-toimub tööpäeva lõpetamine...seejärel võtad ketta välja ,lõpetad esikülje-ja tahaküljele tõmbad voodiasendi taha juti ketta väljavõtmise kellaajast 24.00-ni.kui saabub järgmine päev tõmbad juti "voodi"taha juba kella 11.00-ni....lihtne...
antssaabniiaru
20:12 29.08.2012
Kui sõitu alustades voodi peale keerad siis hakkab ju laadimise, tankimise jne ajal vaheaega salvestama. Tegelikult peaks see aega minema tööaja hulka. Kui konkreetsel hetkel vahele ei jää siis jah jokk. Voodi peal peaks olema ikka vahe- ja puhkeajal. Aga kui sa kaheksast viieni järjest sõidad siis pole jah vahet mis asendis nupp on.
küsija
11:43 23.06.2015
Vana teema, aga kuidas toimida, kui ketas sai valet pidi sisse ja nõelad tegid valele poolele kogu oma päevase toimetuse?
ja-jah
17:50 23.06.2015
Teed uue ketta, ketta tagaküljele vead ruudustikku vastavalt töö ja puhkeaja.
küsija
18:13 23.06.2015
aga kiirust ju ei saa tõmmata?
ja-jah
18:21 23.06.2015
No milleks sul seda kiirust vaja on? Erandkorras võib märkida tööaja kettale ja sellega see ju piirdubki. Vana ketta võid igaks juhuks ju alles jätta.
Kahvlinahk
18:46 15.10.2015
Kôige uuem seadus millest rääkiti ka täiendôppel on see,et analoogmeeriku salvestuslehe tagumisele poolele ei tohi enam ühtegi kriipsu teha!!! Mis on nii loll seadus ,kui veel olla saab.Nüüd peate kôik oma puhkeaja fikseerima a4 formaadis ammetlikul lehel kasvôi igapäevaselt.st ,kui vôtad ketta välja ja puhkad, siis ei saa enam teha käsitsi puhkekettaid vaid ammetlik paber....Palju ônne teile
looder23
20:06 15.10.2015
koos selle tuututamisega oleks võinud siis seaduse lingi panna. oleks hülgemölal jumet ka. purjus peaga laeval soomelahe ületamine ei ole veel täiendkoolitus.

vabandust, sa viibisid täiendõppel. siis arusaadav.

Muudetud 15.10.15 21:15

Juhiabi
21:27 15.10.2015
Loeks ka huviga seadust, lingi siia, ole hea mees.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte