Veoautod ja rasketehnika

Kas rikun puhkeaja seadust?

sohver9
12:04 27.02.2011
Aga kuidas siis toimida kui alustan Helsingis kell 07.00.Sõidan ja töötan oma tunnid täis linnapeal,ütleme 16.00 või 17 .00 on kõik.Panen puhkeasendisse meeriku.Laevapeale 21.00,puhkeaeg peale.Kell 00.30 maha ja poole tunniga auto oma kohta,puhkeaeg peale.Hommikul kell 8.00 võtab teine mees auto ja sõidab Tallinnas.

Muudetud 01.03.11 14:52

looder23
14:03 27.02.2011
trahv soolas on sul igas asendis. sul pole oma pead vaja selle 45h vaevata. enne selle kättejõudmist , kui kontrollitakse, saad oma trahvi juba ennem kätte. iga ööpäevase puhkepausi puudumise tõttu. samas, kuna sa alustad pühapäeviti, siis peab sul olema ka aastas 13 vaba pühapäeva (see küll töökaitse rida kui see firmasse sisse tuleb). kaardi vahetus? mida sa mõtled selle all? või ketta vahetus? kaarti pole sul ju vaja vahetada. kui auto töökohta jätad, siis võtad oma kaardi välja.
looder23
14:13 27.02.2011
loe ka sõidumeeriku täitmine läbi, mille sa samuti algatasid. sela kirjas sellest ööpäevase puhkeaja kohta. 45H pead sa alustama teise nädalavahetuse hommikul. nt. kui sa arkisid reedel kell 18.00 auto soomes sadamasse ära. algab puhkeaeg. siis koos laevale ja laevalt sõitudega lõpeb su puhkeaeg laupäeva hommikul kell 5. sellest ajast hakkadki tegema 45h. see lõpeb esmaspäeva öösel kell 2.00.
reinosson
14:51 27.02.2011
Minu arvamus et rikud ja kuidas veel. 19 hakkad liigutama, enne järgmise päeva 19 sisse peaks mahtuma 9 h, voi 11h milles voib olla üks paati voi paadist liigutamiine.
kui Sul sea ei mahu siis simesel pilgul Sul 12h rikkumist iga reis.
muidugi tuleks uurida erivoimalusi mingi pideva liinitöö juures
gislaved
16:19 27.02.2011
Siin peaks mängu tulema summeeritud tööaeg, kuna osa päevi vaba, siis probleemi ei ole. Võta seadus ette ja loe konksud välja. Põhikonks on selles ,et pead oma vaba aega suutma tõestada.
soovitus
17:12 27.02.2011
Selle jutu räägib sulle autokoolis üksipulgi lahti ja juhib tähelepanu kuidas seadust maksimaalselt ära kasutada Mati Koppel.
kameleon
20:10 27.02.2011
autojuht, kes saadab autot laevas või rongis, võib igapäevast puhkeaega 11h katkestada mitte rohkem kui 2 korda maximaalselt 1h kokku. Näitex: 3h pausi kaipeal, 20min liigutamine laeva, 6h pausi laevas, 40min liigutamine laevast, 2h pausi ja seejärel tööpäev võib alata, ning mitte ükski poliisi ei tee sulle midagi, sest oled käitunud õieti.... Siinkohal tuleb meeles pidada, et 11h võib 2x lõhkuda... Kui teed 9h või 10h katkestustega, on trahviraha õigustatud. Ja seda 1h katkestust loetakse muuks tööks ja seda ei või 11h sisse liita, ehk siis 11h+1h
a a b b
20:40 27.02.2011
to kameleon . mine oma jutuga sinna või veel parem sinna ..........
looder23
10:21 28.02.2011
kust krt te loete seda 11+1h välja? no ei leia. no lihtsalt ei leia.
pime looder.
11:06 28.02.2011
peeter3000
15:02 01.03.2011
Lõuna inspektsiooni sõidukijuhtide inspektor Ilmar Ronk:

Kuna ettevõtte tegevust veondusalal reguleerivad mitmed seadused ja määrused, on kontrolli tulemused näidanud, et ettevõtjad ei hooma täielikult nende omavahelisi seoseid.

Näiteks autoveoseaduse, töölepinguseaduse, töötervishoiu ja tööohutuse seaduse ja EÜ määruse 561/2006 vahel on tema sõnul üksteist täiendavad seosed, kuigi otseselt neile seostele viidatud ei ole.

Tööinspektsioon keskendub sel aastal sõidukijuhtide töö- ja puhkeajaga seotud teavitustegevusele. Esimene tasuta koolitus sel teemal toimub ülehomme Tallinnas. Lisainfot saab Tööinspektsioonist.

Muudetud 01.03.11 15:05

hulgus
18:06 01.03.2011
väljavõte kuskilt eraa.ee lehelt:
Autojuhi töö ja puhkeaja koondtabel.
...
ööpäevane puhkeaeg (1juht), 11tundi võib jagada 3+9h ; kahe iganädalase puhkeperioodi vahel tohib võtta kuni kolm lühendatud ööpäevast puhkeaega(kestusega vähemalt 9h).
Ei sõnagi laevadest, lennukitest rongidest.
Iganädalane regulaarne puhkeaeg on 45h, mida võib lühendada 24h-ni, tingimusel et puudujäänud aeg kompenseeritakse enne 3.nädala lõppu.

Kuna Sa oled peale vastuseid oma algset postitust ja pealkirja muutnud, siis ära looda konkreetseid vastuseid-jah, või ei.
Loe seadust, otsi välja oma viimase täiend-, või aluskoolituse dokumendid ja konspektid ja ära otsi foorumist nn. "Zambrovi " tõde.
kameleon
11:49 02.03.2011
No ma võin sinna minna.... ja kui juba siin õelutsemiseks läks, siis tee eurotolgused ärge laevadele ronige...

Journeys involving ferry or train transport
Where a driver accompanies a vehicle that is being transported by ferry or train, the daily rest requirements are more flexible.
A regular daily rest period may be interrupted no more than twice, but the total interruption must not exceed 1 hour in total. This allows for a vehicle to be driven onto a ferry and off at the end of a sea crossing. Where the rest period is interrupted in this way, the total cumulated rest period must still be 11 hours. A bunk or couchette must be available during the rest period.

Kes inglise keelt ei oska siis, eelviimane lause ütleb, et kokku liidetud puhkepausid peavad andma 11h. 2 katkestust kokku 1h loetakse muuks tööajaks ja ei kuulu 11h sisse.

For example, a qualifying regular daily rest period could be interrupted in the following manner:
Rest 2 hours, Driving/other work (embarkation) 30 minutes, Rest (on ferry or train) 7 hours, Driving/other work (disembarkation) 30 minutes, Rest 2 hours. Ehk siis antud näites 2+7+2pause ja 30min+30min katkestusi... jäi veel miskit arusaamatuks....
ammu selge.
12:13 02.03.2011
ainult sohver9 vaevalt pihta saab ja kohe ta küsib ikka ja jälle sama asja uuesti .
to kameleon
16:35 02.03.2011
Rahvusvahelisel veol toimub töö määruse 561 järgi. Seal pole sõnagi sellest, et puhkeaeg laevalt tulles kahe katkestusega peab olema 11h. See tekst mis üles riputasid võib kehtida Inglismaal, samuti kui inglise politsei tõi näite kolme järjestikuse nädala kohta- kui 1.näd. teed kaks 9-list pausi, 2.näd. ühe 9-lise pausi, siis 3. näd. ei tohi ühtegi.
to kameleon (registreerimata)
20:21 02.03.2011
aga kuidas seal 561 kirjas on??? Mul ei ole seda praegu käepärast, kuid mu teada on seal kirjas, et autojuht, kes saadab sõidukit laevas või rongis, võib IGAPÄEVAST PUHKEAEGA (11h) katkestada mitte rohkem kui 2 korda(muu tööaeg) ja peab olema ligipääs lamamis- või magamiskohale. Igapäevane puhkeaeg= 11h..... 9-10h on lühendatud igapäevane puhkeaeg ja 3+9 on jaotatud igapäevane puhkeaeg.... 2e viimast laeva sõiduga aga tükeldada ei tohi.
kameleon
20:39 02.03.2011
Ok... Leidsin netist ja siin on siis copy-paste sellest 561/2006 EU määrusest, artikkel nr.9:
1. ►C1 Erandina artiklist 8 tohib juht, kes saadab oma parvlaeva
või rongiga veetavat sõidukit, regulaarset ööpäevast puhkeperioodi
katkestada mitte rohkem kui kahel korral teiste tegevustega, mille ◄
kogukestus ei tohi ületada ühte tundi. Nimetatud regulaarse ööpäevase
puhkeperioodi jooksul peab juhil olema juurdepääs magamis- või lamamisasemele.
looder23
20:49 06.03.2011
to arr ja autokene:

vaata, kui inimene teab sellest seadusest rohkem, siis oskab ta seda ka paremini täita, saab vähem trahve ja mis tõesti annab ka palgale lisa (trahvid jäävad ju saamata ning ei pea raha asjatultt riigile maksma ega ka teistele riikidele). tead rohkem seadust, oskad ka rohkem susserdada.

P.S. kui te pole veel aru saanud, et see siin on siiski autofoorum ja rasketehnika osakond, mitte maaja foorum siis ruttu pudel käest, arvuti kinni ja vutt-vutt tuttu, homme on kool.
prnu
09:57 10.03.2011
Päris puhas ei ole ühegi mehe ketas. Kuskil on ikka mingi jama mis politsei arvates ei peaks seal olema. Selle Soome ja laevaga aga peaks olema jah nii et võid katkestada pausi max kahel korral ja kokku max 1h ja teine pool pausi vähemalt 9h.
Ja virisejatele. Kui te näete rasketehnika foorumis pealkirja "Kas rikun puhkeaja seadust," ei ole sellel midagi pistmist naiste magatamisel ja siin käibki jutt töö ja puhkeajast.
to prnu
11:13 10.03.2011
... mingisugust vähemalt teistpoolt 9at ei ole vaja, krt jälle mingi hakkevedaja siin jura ajamas....
to prnu
11:19 10.03.2011
... kail seistud paus+laevas oldud paus+ peale laeva seistud paus peavad andma 11h kokku. on see siis 2+7+2 või 1+5+5 või 4+2+5 või kuidas iganes, kokku peab olema 11h ja ei ole siin vaja mingit vähemalt 9 jama ajada...
kovrovets
01:52 11.03.2011
jah, paus peab olema 11h. aga veel. Tööpäeva pikkus enne sadamasse saabumist saab olla 13 h. Kui olete enne kasutanud maksimaalset võimalikku tööpäeva pikkust, milleks teadupoolest 15h, siis ei õnnestu kuidagi määrust eirates ja rikkumata laevale ning laevast välja pugeda, sest igapäevane puhkepaus peab mahtuma 24 h sisse
insertnum
19:13 08.07.2017
On kellelgi kogemusi, et kui 6x 24h läheb 3 tundi pikemaks, ehk et paus algab kahe iganädalase pausi vahel 3 tundi hiljem, mis on karistus?
looder23
01:58 09.07.2017
mu endise töötajaga (suhtleme siiani) ca kuu (enne jaani) tagasi sarnane juhtum. läti kettabuss tiris baltezeris rajalt maha. ohoo, sul selline raske rikkumine. juht siis seletas probleemi ära. politsei siis vastu, et tead, see selline raske rikkumine. pole mingi 5 minutit vaid tervelt 2 tundi. trahv 200 eurot või 100 mustalt. konkreetselt nii küsisidki. juhil raha põle, mis teha. öeldi ilusti, et adazis maxima juures aparaat. võta sealt välja. no mis teha. tuli 100 eurot välja võtta ja poistele pralle rahaks anda.
Insertnum
08:05 09.07.2017
A kui laevale 6nda õhtul ja maha 7nda hommikul, siis sama?
looder23
09:01 09.07.2017
Seda ei oska öelda. Kui sa ainult maha sõidad ja siis auto teisele juhile üle annad ning tõesti mõni tund pärast kohustusliku 24 algust ja sõitu mõned minutid, siis vaadatakse läbi sõrmede, ehk. Kõik oleneb, kelle otsa satud, mis tuju tal on, kuidas oma eksimuse põhjuse ära seletad jne. Minu tuttava juhtumi puhul oli konkreetne ülesõit. Tuli kiel-klaipeda laevast. 24-ja seal vahele ei tulnud. Ning sõitis pärnusse välja. Oleks riiga teise juhi vastu tellinud, poleks miskit juhtunud. Aga eks lootis, et järgmised 28 päeva teda ei kontrollita, aga näed, karmal olid teised plaanid. Küsime ausalt, tihti sa ikka politsei kontrollis istud? Iga hetk võib see ju juhtuda, aga millal, seda ei tea keegi. Ja kontroll toimus öösel. Päeval oleks voibolla ametlikult tehtud, aga sedagi voibolla. Minult endalt on päise päeva ajal altkäemaksu välja pressitud. See oli lati aegu veel ja ka ca nädal enne mingit Läti püha. Tundub, et kombed pole muutunud.

Muudetud 09.07.17 09:58

professor_sammaljalg
10:25 09.07.2017
Mõttetu põdeda, kõik sõltub lampi kontrollijast. Konn võib sed vaadelda, kui ebapiisavat iganädalast puhkepausi, näiteks.

Muidu seaduse silmis on Riiga teise juhi vastu tellimine samuti vale, tuleb teel paus ära teha.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte