Veoautod ja rasketehnika

Töösoovijad - tööpakkujad

 
professor_sammaljalg
13:28 08.09.2017
Pikk lugu lühidalt : läks mees tööle, lasti korralikult üle ja seepärast teab ta nüüd selle ühe kogemuse pealt, et kõik saavad igal pool üle. Mitte, et ise oli loll.
looder23
16:41 08.09.2017
to kuidas sa siis ei tea, aga kuidas sa siis palga kokku lepid, kui sulle ei kõlba kokkuleppel? väga lihtne ju, ettevõtjal on ülemine piir mida ta saab maksta. kui sina ütled oma hinna ja see jääb alla selle maksimumi, ja muus osas sobid, siis ongi ju kokku lepitud. Kui läheb üle selle maksimumi, ja muus osas sobid, hakkavad läbirääkimised. seega lepitakse kokku. kui su soovid on üle maksimumi ja muus osas on kahtlusi, siis jääb kokkuleppimata ning sina tööle võtmata. lihtne.

konkurentsivõimeline palk tähendab seda, et konkurentide juures on palk suht sama.

sa siis jooksed tormi mitte korras sõidukitele?

kui ettevõttel ambitsioone ei ole, siis tormad ummisjalu tööle?

Muudetud 08.09.17 16:46

mopsi
13:29 06.10.2017
Tere,

pakkuda tööd autojuhile alates novembri kuust. Eesti - D-NL-B- Eesti , minek tulek nii laevaga, kui ka maad mööda. Huvilistel võtta ühendust el. 5010188
saugasse tööle
09:09 28.10.2017
Laarmann & Ko võtab tööle kraanade remondilukksepa, vajalikud hüdraulika-elektroonika oskused. 520 4448.
Asukoht: Selja tee, Sauga.
sadwizard
13:49 13.11.2017
20 t kandevõimega soolokallur (2007 a.) koos juhiga otsib tööd. Sobib harju- või järvamaa.
PikkSass69
09:51 07.12.2017
RR
22:17 15.12.2017
Kas kellelgi kogemusi Bulltransiga? Kas korralik firma? Palka maksavad nagu lubatud?
professor_sammaljalg
21:26 16.12.2017
Endine töökaaslane seal üle aasta püti peal töötanud, viimati paar kuud tagasi rääkides oli rahul.
Eks ta ole
15:05 04.02.2018
Bulltrans on mõne aastaga vast üsna palju arenenud, seda just teadmiste osas. Mõned aastad tagasi olid nad ikka üsna rohelised, aga eks iga päev õpetab. Tehnika alati neil värske olnud ja puha, pole ka palgavõlgnevustest kuulnud. Professori endist töökaaslast tean ka mina ning ei nurise ta tõesti.
Americana
09:42 09.02.2018
Mehed mis te teete nalja!!! Bulltransis skeemitatakse maksude palkadega nii, et vähe pole! Kogu majandamine toimub Läti kaudu palk ja maksud laekuvad läbi Läti! Haigekassaga on probleeme ja tehnikat parandatakse siis kui on hoolduse aeg! Inisetakse kõvasti kütuse kallal, et tangi ikka seal, seal soodsam mine ikka otsemat teed pidi (otsetee suurem ajakulu keegi üldjuhul risti teel, ketitamine jne)! Tehakse vale arvestusi ja püti peal olev mees tahab head paarilist kes sikutab vanaraua jääki! Ei anta korralikke pütte vedamiseks ikka istutakse servises nendega!
hannesmagi
17:51 16.02.2018
Tervitus,

heale ( mitte enda, vaid ka teiste arvates ) CE kat juhile oleks tööd pakkuda, peamiselt Eesti > NL / BE > Eesti vaheline osakoormate vedu sagedusega 2-3 reisi kuus.

Täpsem info igal ajal 5103188
hea 0
22:25 16.02.2018
usu mind, head on ammu töös ja ei oota sind siin
35 a meesterahvas
15:20 17.02.2018
Tere. Olen olnud viimased 10 aastat olnud tegev rasketehnika remondi valdkonnas ja olen jõudnud oma elus sellise nn murdepunktini, et tahaks nn rooli ära minna. Sooviks lihtsalt teada, kas Eestis on veel üldse firmasid, kes aitavad C või CE-kat õpet finantseerida või aitavad garantiikirjaga töötukassale, et koolitust töötukassa finantseeriks. Või ongi selliste huiarite t6ttu, kes saavad/said oma load kätte ja kohe mujale jooksid kogu sellele asjale joon eesti firmade poolt alla tõmmatud. Minu põhimõte on, et seda rekkamehe ametit tuleks au sees hoida ja nii ongi. Igasugustele ütleks küll, et proovige ise seda 40 tonnist logistilist jama ohjata.
stammer
18:39 17.02.2018
PMT- kui otsiks tööd, ma isegi ei mõtleks firmade peale, kes on "ambitsioonikad", kes lubavad "konkurentsivõimelist" palka, "töötasu kokkuleppel" ja "heas korras" sõidukeid, mis kusagil maakera suva punktis teid ootavad.

Väga hästi lahtiseletatud ja kuulduste järgi lisaks veel, et hoidke kaarega eemale firmanimedes olevatest sõnadest nagu: Trans, Veod, Grupp, Invest ja kindlasti veel midagi - lastakse 100% üle.
FARRER
20:17 17.02.2018
neid pakkujaid on nähtud küll ja küll..lähed kohale ja siis näed mis seisukorras on kõigepealt rehvid,võtad korra sel teemal sõna -siis öeldakse ülbelt,et sinu teenuseid ei vajata..irw.
to 35a meesterahvas
21:38 18.02.2018
firmad vast väga ei kipu sulle ikka neid lube välja tegema.lihtsam ikka omast taskust nee ära teha.kallid on aga mitte ilmvõimatu.teine variant on minna kutsekooli õppima.minumeelest kehtnas ja olustveres peaks olema võimalus erialaõppe raames saada load.
Rwrent
21:48 18.02.2018
Tere!
Pakun eest- soome-eesti vahelist tööd.

5049722 Tauno

Muudetud 18.02.18 21:51

TRT1
20:52 13.05.2018
Pakun vahetusjuhile järgmine nädal reisi Eesti-Belgia, Holland, Saksamaa, suunal. Nõutav digikaardi olemasolu. Kasuks tuleb poolhaakega sõitmise kogemus, ametitunnistus, ADR. Juht võiks olla Tartu kandist kuna baas asub Tartus. Firma tegutseb aastast 1992. Kellel huvi ja tahtmist võib helistada 5172223.

Muudetud 21.06.18 12:21

looder23
01:04 11.07.2018
Pakkuda tööd Eesti - Saksa - Eesti. Sobib ka asendusjuhina. Nõutav CE katekooria ja ametikoolituse olemasolu. ADR soovitatav. Kiirel huvilisel oleks start sel laupäeval Pärnust. Kiire 6 päevane reis. Laevaga minek ja tulek. Töögraafikuid on erinevaid. Kel huvi ja tahtmist, siis 5185660 ja rohkem infot.
to looder
12:25 12.07.2018
ei kutsu kohe üldse hestegevust tegema.
inforegister:SUNDRIVER OÜ (registrikood 11622377) on usaldusväärne küpses eas firma, mis asutati ligi 9 aastat tagasi ja on käibemaksukohuslane. SUNDRIVER OÜ tegutseb peamiselt veonduses ja laonduses ning tema põhitegevuseks on kaubavedu maanteel.
Firma käive oli eelmisel kvartalil umbes 63.6 tuhat eurot ja seal töötas sel ajal 3 inimest. Firmal on priske maksuvõlg summas umbes 16.7 tuhat eurot. Kuid see on alles jäämäe tipp. Võlgasid on ka teistel praeguste juhtide firmadel. Juhi firmade maksuvõlg on aga eurodes kokku umbes 17.4 tuhat.

Firma endiste ja praeguste juhtide teistest ettevõtetest on täna probleemseim MONOBET OÜ, mis on praegu võlgu riigile umbes 97.1 tuhat EUR-i. Ettevõtte juhtide teistest firmadest on täna edukaim KOLMESTAR OÜ, kus eelmisel kvartalil oli tööl 35 inimest. Käivet tegi firma siis ligi miljon EUR-i. Firma on kohusetundlikult esitanud oma majandusaasta aruanded.

Muudetud 13.07.18 08:18

looder23
14:02 12.07.2018
Tere. Sherlock, kas olen siis kedagi kutsunud üles heategevusele? Kas nii oleks parem, et riigimaksud on makstud ja juhile maksmata? See netis ei kajastuks ning elu oleks ilus? Kas ettevõte kellel on maksev õlg, ei tohigi töötajaid otsida? Et tuleks ruttu ettevõte kustutada, maksud riigile korstnasse kirjutada, uus keha teha ning puhtalt lehelt alustada? Maksuvõlg on ajatatud ja see näitab, et ettevõte ei ole enam makseraskustes.

Ma ei tea mis pläma see inforegister ajab, aga mul pole kopika eestki mingit seost ei monobeti ega kolmestariga.

Muudetud 12.07.18 16:23

Autoesindus OÜ
14:48 12.07.2018
Pakkuda huvitav ja arendav töö autoremondi lukksepana. Oleme ametlik Opel ja Hyundai esindus Ida Virumaal, Jõhvis.
Info : 3396200
Kentsakad sõnavõtud...
10:45 13.07.2018
Ülehomme jõustub üks kohtuotsus ja saab läbi aastast 2014 kestnud vaidlus. Kohtuotsus jõustub niikuinii, sest eile saatis riik, kes sai kohtus kaotuse juba dokumendid summade kinnitusega välja. Riik maksab välja petetutele ettenähtud summad, vastavalt Töölepingu seadusele. Muidugi mitte lubatu täies osas, aga asi seegi, summad ulatuvad kokku kümnetesse tuhandetesse.
Eestis on tegutsenud ühtede ja samade "omanike" all mitu firmat, milliste plaanis polnudki maksta juhtidele ja rotatsioonis vahetusid veokitel juhid ca iga kahe kuu tagant. Välja oli mängitud terve süsteem, koos näitemängudega milles "heas korras" veokid anti üle mitte eelmiste juhtide poolt, aga "omanike" poolt kohalesaadetud meeste poolt, kes siis romuks sõidetud masinate headust ja tööandja lahkust kiitsid. Eelmine juht ju oleks öelnud, et palka ei maksta ja autod on aastaid hoolduseta sõitnud.
Kogu asi oli soomlastele raha teenimiseks, Skandinaaviast toodi EV registrisse vanad veokid, toomise hetkel küll korras, kuid neid ei remonditud rohkem, kui vajalik nende eluspüsimiseks. Soomlased olid vabad Soome maksudest nii tööjõu-, raskeveoki-, diislivero jms osas. Ülevaatused kõikide eelduste kohaselt osteti, sest ohtlike vigadega veokid poleks neid muidu läbinud.
Soomlased said tänu sellisele "kokkuhoiule" veohinna nii alla lasta, et tööd ei jõudnud ära teha.
Kohalikud, st Eesti "omanikud" olid kõikide eelduste kohaselt tankistid, kelledel oli täiesti ükskõik- nemad said oma kopika kätte.
Kogu vastutus oli neil, mitte soomlastel, kuid meil teatavasti sellist terminit nagu "vastutus" pole olemas.
Juhtidele maksti nii palju, et nad püsiksid elus, ülejäänu lubati "varsti" maksta.
Kui nõudeid juhtidelt kogunes juba kümneid + kümneid ja kümneid firmade nõudeid (remontide eest julmalt ei makstud, isegi firma läbi erasõidukite osade eest ei makstud), võeti riiulist uus, seal mõned aastad küpsenud firma- neid ju müüakse.
Nii tegutseti neli aastat!
Kuidas oli see võimalik, et tankistid, kel pole mingeid õigusteadmisigi, saavad sellisel moel tegutseda aastaid? Korraldada võltsinguid, valedokumente, käia ka kohut jms?
Lihtsalt- neid protekteeris õigusbüroo, mille üks kolmest juristist oli üle 10-neaastase staažiga Maksu- ja tolliameti endine jurist, kes teadis kõiki tagauksi. Kõikide eelduste kohaselt omas ka MTA-s "telefoniõigust", sest nt tööjõu- jms makse ei makstud tegelikult. Kes maksis neile, juristidele- kas soomlased või kes iganes- see ongi teadmata, sest kui tegemist on juristide, ehk siis "omadega" ei soovi uurimisasutused asjast isegi midagi kuulda- kahjuks selgus aastatega ka see. Istungil käitus küll üks juristidest kuis oleks kokaiini tarbinud- äärmiselt arrogantselt.
Pmt mõelge nüüd ise- te olete Soome kodanik, teil on Eestis mingid tegelased, kes otsivad juhte, leiavad need suurte palgalubadustega, siis ei maksa peaaegu midagi, te kannate miinimumkulud tööjõule, sõidukitele, milliste eest olete maksnud ehk Norras 20 000, remondikulude asemel on ülevaatuste altkäemaksud jne... kulutused võrreldes teistega on nullilähedased, tööd murdu ja elu lill, kuigi väga närviline, sest koputust uksele ju kardetakse.
Mind pani kirjutama sellest eilne kiri makselubadusega riigilt, ülehomme jõustuv kohtuotsus ja sarnane ärplev toon, millist kasutasid "omanikud- tööandjad" sellest hetkest, mil juht sai aru, et tegemist on petturitega- hiljem muidugi muutus nende tekst ropuks.
Veel sai selgeks see, et on uus vanasõna: "jurist juristi ei murra" ja hämmastav külmus riigi poolt, et selliseid asju ei saaks juhtuda- pmt kõlas vastus "võtke oma kopikad...", kuid tegijatega ei juhtunud absoluutselt mitte midagi! Saate aru- ei soomlaste, ei eestlaste, ei juristide ega muude tegelastega ja aega läks peaaegu neli aastat! Kusjuures- selle protsessi käigus püüti igas riigiasutuses teha petetuile selgeks, et nad on ise lollid, pätid, valetajad. Pmt suhtuti mitmeski kohas kui alamatesse olenditesse, kes on tulnud ametnikke tüütama.
See teeb ettevaatlikuks ja ka paneb pettuma kogu riigi asjaajamistes ja suhtumises kodanikesse.
Kuid- lõpuks ikkagi sai asi mingilgi moel võidetud- kas minna asjaga veel edasi, seda veel ei tea. Pmt on nüüd kohtuotsus millise aliusel saaks asja edasi ajada ka Soome maksupolitsei kaudu.
Resultaat on kümned petetud juhid, mitmed kümned ja firmad, kes ei saa mitte sentigi, nii rahvusvahelised kontsernid, firmad mujal, kohalikud väikefirmad jne, sest korraldati ju maksejõuetus ja pankrot.
Tegelikult ei juhtunud aga pättidega tõesti mitte midagi.
Toomas Silmar
11:37 16.07.2018
Pakutakse tööd Ralgemar OÜ!
On keegi kuulnud näinud teab kedagi kellelt saaks firma hingeelu uurida? Kas palgad makstakse õigel ajal ning kokkulepitud ajal?
Päikest,
Toomas
to Toomas
12:49 16.07.2018
See ju Linford ja publik muukeelne, kes siia ei satu.
Toomas Silmar
14:18 16.07.2018
Selge pilt sealt hoian kaarega eemale puha kolhoos.
Pärnu mees
19:45 16.07.2018
Linford on ju Jüris, Ralgemar aga Pärnus, ma küll ei tea, et neil mingit seost oleks. Tehnika on neil küll viisakas, aga kuna ise Euroopa poole kippunud pole, ei oska palga kohta kosta. Küsija suu pihta ei lööda, uurida ikka võib :)
Jürikas123
11:22 17.07.2018
Õige, Randomer on Linford. Ralgemar on Pärnu firma, kes veab viletsa hinnaga koormaid.
juhiabi
09:32 29.07.2018
Kui on ostetud valmisfirma, siis on seal suvalised soesed üldjuhul. Minul tuleb selline jutt lisaks, kuigi mingit reaalset seost minul nende firmadega pole:

Firma endiste ja praeguste juhtide teistest ettevõtetest on täna probleemseim Q VARA AS, mille juhiks on olnud Hannes Rosin ja mis on praegu võlgu riigile ligi 1.8 miljonit ja tarnijatele ca 500 EUR-i. Ettevõtte juhtide teistest firmadest on täna edukaim ASTLANDA EHITUS OÜ, mille juhiks on olnud Hannes Rosin ja kus eelmisel kvartalil oli tööl 63 inimest. Käivet tegi firma siis ligi 14.5 miljonit EUR-i. Firma on kohusetundlikult esitanud oma majandusaasta aruanded.
Tantam
11:39 29.07.2018
Tere, Otsime oma väiksesse kollektiivi CE kategooria autojuhti Eesti sisesele tööle. Töö osaliselt öine (eluslindude vedu, poolhaagisega Scania). Töö esmaspäevast reedeni, iga kuu üks nädal vaba! Töö algab ja lõppeb Tabasalus. Palk 1200 neto.

Helkama Trans OÜ
Tanel 5208211
Albu Metsnik OÜ
09:12 31.07.2018
Tere

Otsime Kesk-Eestisse kopajuhti, tööks suuresti metsas rööbaste silumised ja kuivenduskraavide rajamine/taastamine. Palk vastavalt mehele on 7-9€/tund (neto). Lisaküsimuste korral palun helistada kas 5148238 või 53327568, võib ka kirjutada [email protected]

https://www.tootukassa.ee/toopakkumised/roomikekskavaatoriju
ht-277805?ref=b3RzaXNvbmE9cm9vbWlrZWtza2F2YWF0b3ImdmFsZGtvbm
5hZD0%3D&src=ao
fgggf
17:02 17.08.2018
Mida arvata sellest kui töökuulutuses on kirjas, et veokijuhiks võib kandideerida ka eelneva kogemuseta juht? Kas see on normaalne, et julgetakse saata võõras inimene kohe euroopasse suure autoga sõitma?
selgeltnägija valerka
17:17 17.08.2018
fgggf (registreerimata) - mis vahe on kus ja millega sõita kui vastav kategooria olemas? samas kui oled sellest parteist http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?fgid=200 kes siin küsivad kuidas tehakse ja mis marsuudil eksamisõitu kuskil siis on tõest mõistlikum jääda ühistranspordi kasutajaks
Jokkvärk
19:53 17.08.2018
To:fgggf
Nii mitmelgi "Firmal" tähendab kuulutuses vähese kogemuse või pensionäri palkamise võimalus, kas alatasustatud või osalise tööajaga tööd.
Toi 74
19:17 26.08.2018
Aga ma küsiks vastu- kuidas peaks vastne e kati omanik alustama? Autot tunnen, sõidueksami tegin vabalt aga nìi kova mees ka ei ole et votaks haake ja hakkaks tööle. Seda enam et autokoolis on tavaliselt kesktelg haagised ja päris elus valdavalt poolhaagised.
Kaldi Joosu
21:04 26.08.2018
Mismõttes tegid eksami ära ja nüüd ootad veel,et keegi hakkab sind õpetama.Kui inimesel on selleks annet,et poolhaaget juhtida siis ta lihtsalt läheb ja sõidab,kui kesktelghaagis tundub parem siis otsid sellise töö!.Kui tegid vastava kategooria siis julged ka minna proovima.Kuulutused kus otsitakse ka kogenematut juhti tähendab reeglina rumala ettevõtja säästmist,tegelikult saavad paljud tänapäeva sidevahendeid ja ingliskeelt osates igalpool kohe alguses hakkama.Aga kui selline asi on kuulutuses ära mainitud siis otsitakse lollikest kes teeks seda tööd päevaraha eest palka saamata.Poolhaake tööd on nii mõtetult odavad,et parem on saekaatris töödata,jääb rohkem raha kätte ja vastutus on viksem.Tööpäeva pikkust ei hakka mainimagi!
Toi 74
11:57 27.08.2018
Esiteks see ongi normaalne et algaja saab vahem. See oleks ju imelik et lahen löön jalaga ukse lahti ja nôuan miljonit kuigi ise emmigi ei oska. Isegi saekaatris ei teeni alguses kuigi palju.
Teiseks praegu kus nõudlus ce kat juhtide jârele ùletab pakkumise, voivad ka norm firmad leppida algajatega.
Ja lõpetuseks said mu kûsimusest valesti aru. Ma ei taha et keegi mind õpetaks vaid julgustaks sest siin koik vaidavad et algajad on lollid ja neid kasutatakse ara.
mopsi
13:03 27.08.2018
Irjako OÜ pakub tööd Eesti -Saksamaa - Holland -Eesti vahetusautojuhile vahemikul 31.08.-10.09.18 ,võimalik ka asuda tööle pikemalt .
TRT1
13:53 27.08.2018
AS Märtin pakub vahetusjuhile tööd 1ks kuuks-september. Sõidud põhiliselt Tartust Belgia, Holland, P-Prantsusmaa suunal. Töövahendiks Volvod ja Shmitzi kardinhaagised. Võimalus ka püsivalt tööle jääda. Täpsemat infot saab mobiililt 5172223 või maili teel [email protected]
to Toi
09:57 28.08.2018
Pole see asi nii hull midagi, kui siin serveeritakse. Helista +372 53 480050 Mauno (Virkkus OÜ), tema noorte meelt, varemaltki kogemusteta juhte võtnud ja välja õpetanud. Kuigi ma arvan et tal juhid paigas, aga helistada võid ikka (saad mõne nõuande või kontakti). Ta laadna mees ja aitab võimalusel hea meelega
atsee
23:37 09.09.2018
Tere

Pakkuda tööd CE kategooria autojuhile Eesti-Prantsusmaa-Eesti suunal. Eksport reeglina täiskoorem, import moodustub osakoormatest. Reisi algus ja lõpp Tartus.
Töövahendiks korralik Volvo sadulveok, mida hooldatakse margiesinduses.
Lisainfo: 53430988
kirjak1
11:35 29.10.2018
Leiduks autojuhi tööd? Eelistatud tsistern ( graanulid, puistained jm) Omandatud ka paagi ADR ja teised vajalikud dokumendid. Elan Tartus. Tel 5222195
kawmar
11:50 29.10.2018
Kes teab ettevõtte kohta Alpter grupp, Reinsalu auto, Reinpaul?
Keda peteti
00:22 06.11.2018
Keda on petnud NAVITRANS OÜ aastatel 2015-2018 ja kelle asjad kas kohtust või töövaidluskomisjonist läbi on käinud, pöörduge nõuetega kohtu poole, saate lepingukohased palgad Töötukassast peale pankrotti kätte. Samade vendade, T.T. ja M.B. varasema, REPAX OÜ ülelastud said omad kätte samamoodi.

Tartu Maakohtu registriosakond avaldab teadaande äriseadustiku (ÄS) § 60 lõike 2 alusel.

Navitrans OÜ (registrikood: 12768835) ei ole esitanud 2016. aasta majandusaasta aruannet ega esitanud registripidajale mõjuvat põhjust, mis takistab tal aruannet esitamast kuue kuu jooksul alates kustutamishoiatuse (määruse nr Ä 10203510 / M3) tegemisest.

Kõigil võlausaldajatel on võimalik teatada oma nõuetest äriühingu vastu ja taotleda likvideerimismenetluse läbiviimist kuue kuu jooksul alates käesoleva teate avaldamisest. Vastasel korral võidakse äriühing registrist kustutada likvideerimismenetluseta (ÄS § 60 lg 2).

Kui äriühingu võlausaldaja või äriühing esitab käesoleva teate avaldamisest alates kuue kuu jooksul äriühingu likvideerimise taotluse, otsustab registripidaja äriühingu sundlõpetamise (ÄS § 60 lg 4).

Kui äriühing ei ole kuue kuu jooksul alates käesoleva teate avaldamisest esitanud registripidajale majandusaasta aruannet ega esitanud ja põhistanud registripidajale mõjuvat põhjust, mis takistab tal aruannet esitamast, ning äriühingu võlausaldajad ei ole taotlenud äriühingu likvideerimist, võib registripidaja äriühingu äriregistrist kustutada (ÄS § 60 lg 3).

Tartu Maakohtu registriosakond
Pikk 32, 44307 Rakvere
Telefon: 601 1166
E-post: [email protected]
kirjak1
16:09 19.11.2018
Millised firmad veavad paake ehk tsisterne? Eestis vist väga napp selline tegevus?
Ma pole leidnud endale selle alast tööd, kuigi ringi vaadanud olen. ASV auto on Raplas, toiduvedu, Tartu Mill jahu, Lajos idas, Haugas Antslas, Elme Tallinnas ja Paides mingi firma ja vist ongi kõik. Kütusetanklaid varustab vist Hoyer ja tanklakettide enda autod. Samas enamus pole neist Tartus ja kui ongi, siis kõik niikuinii mehitatud. Hispaanias oli tsisterne nagu muda, kui eestist ei leia, ehk peaks lõunasse vaatama. Kellegil ettepanekuid, soovitusi?
auto24.ee
11:02 26.11.2018
Jätkame selle teema pealkirja lainel! Paku või otsi tööd - selleks on see teema loodud.

Muudetud 26.11.18 11:06

Soovitud materjalid
13:26 12.12.2018
Kustutatud teemasse tagasi pöördudes- palun tutvuge Tööinspektsiooni kodukal olevate minu poolt teadaolevate töövaidluste materjalidega, millistel on jõustumisotsus. Jõustumisotsuseta (töötajad ei teagi, et nad peavad jõustumismärget ise nõudma) materjale keeldus Tööinspektsioon avaldamast, allolevad lisati avalikku dokumendiregistrisse minu nõudmisel, vastavalt Avaliku teabe seaduse §3 ja 4-le vastavalt. Tegelikkuses on neid töövaidlusi palju rohkem.
Seegi peaks kummutama väited "headest tööandjatest".

Avage www.ti.ee avaleht ning valige rippmenüüst: Organisatsioon, kontaktid, sealt leiate Dokumendiregister. Sealt on võimalik otsingut sooritada juhtumi numbri järgi.

Juhtumi nr:
4-1/277/16-6

4-1/417/16-6

4-1/693/16-6

4-1/906/16-5

4-1/1382/16-6

4-1/1466/16-5

4-1/1991/16-17
Au tööle
16:42 27.12.2018
Servus! Keegi võiks mainida ettevõtteid mis tegelevad nn sisetööga lääne-euroopas, tenditöö. Oleks huvi alates järgmise aasta veebruarist.
pral
19:34 22.01.2019
Tervitus,
paake veavad suveperioodil ka teede-ehitust varustavad ettevõtmised. vt. näit Bitutrans
Tarmo_01
16:44 31.01.2019
Tere!
Kas siin keskkonnas nn ajutise töö pakkujaid ka leidub? Näiteks veebruarist aprillini? Rohkem nagu ei huvita momendil... Kogemused lääne euroopaga olemas- a`la 4...5 aasta tagused. Enne seda pidevalt seda rada hõõrunud...
Veebruarist aprillini nõus vahetusjuhina vms...
Skj
16:30 21.02.2019
Tere,

On pakkuda tööd Euroopa sisevedudel peamiselt Hollandi ja Prantsusmaa vahel.
Huvilistel helistada +37256659038 või kirjutada [email protected]
mulatt
17:41 21.02.2019
Tule tööle taksojuhiks !

Seoses autopargi suurenemise ja töömahu kasvuga pakub Yes Takso tööd juhtidele.
Kui Sa oled kohusetundlik, Sulle meeldib autoga sõita ja inimestega suhelda, siis on see töö just Sulle ! Oma töös kasutame mugavaid ja ökonoomseid automaatkastiga Toyota Prius ja Honda Insight hübriidautosid.
Kandidaadil peaks olema juhiload vähemalt 2 aastat. Kasuks tuleb Tallinna tundmine.
Omalt poolt pakume paindlikku töögraafikut ja mugavaid nii manuaal kui automaatkastiga autosid, Toyota Prius, Honda Insight, Toyota Corolla, Opel Astra.
Töö tuleb läbi Taxigo ja Taxify tellimissüsteemi ja meie lühinumbri.
Vahetuse jooksul võimalik teha 15-30 tellimust.
Taksojuhi koolitust enam läbima ei pea.
Töötasu 1000-1500- eurot kuus kätte, sõltub tehtud tellimuste arvust.
Soovi korral saab teha ka proovitöö nädala.
Helista ja küsi lisa.
[email protected]
5182788
kellyv
12:34 25.02.2019
Tere,
Kas teil endal tent olemas?Teostame Eesti sisevedusid esmaspäevast-reedeni,
otsinka
16:49 06.03.2019
a kes te olete, jäta ehk mõni kontakt ?
TRT1
21:37 22.04.2019
AS Märtin pakub vahetusjuhile tööd 5ks kuuks. Sõidud põhiliselt Tartust Belgia, Holland, P-Prantsusmaa suunal. Töövahendiks Volvod ja Shmitzi kardinhaagised. Võimalus ka püsivalt tööle jääda. Täpsemat infot saab mobiililt 5172223 või e-mailil: [email protected]
MH
15:02 24.04.2019
Pakkuda tööd Kesk-Eestis CE katekooriat omavale riigisisesele veoautojuhile.
huvi korral helistada 5047719
Jõudu
10:48 29.04.2019
Oskab keegi öelda mis suurusjärk tagaluugimeeste palk täna on ka, Tallinna / Harjumaa vedusid tehes ?
tp Jõudu
11:44 03.05.2019
Ruunaoja teelt saad miinimumi. mujalt natuke rohkem.
Fortis1
23:39 21.10.2019
Tere

Pakkuda tööd CE kategooria autojuhile. Võimalik valida erinevate suundade vahel: Eesti-Saksamaa(Holland, Belgia)-Eesti või Eesti-Prantsusmaa-Eesti. Eksport reeglina täiskoorem, import moodustub osakoormatest. Reisi algus ja lõpp Tartus.
Töövahendiks korralik Volvo sadulveok, mida hooldatakse margiesinduses.
Lisainfo: 53430988
Ei saa võtta tõsiselt
11:29 22.10.2019
Korrektne tööpakkumine näeb välja pisut teistmoodi.
See, kus vedurid hoolduses käivad- see on marginaalse tähtsusega. Ka margiesinduses saab teha vaid hädapärase ja kaasajal on näiteks sõiduautode osas see margiesindus koos oma kutsekast tulnud lastega naljanumber.
Ja mis asi on korralik Volvo? Korralik saab olla inimese iseloomujoon.
Korras võib olla ka 10+ aastat vana sõiduk. Miks mitte?
Juhtumisi on töövahendiks pakutav veok maamuna mõõtnud juba üle miljoni kilomeetri. Pidevalt omanikke vahetanud samuti. Suvel oli Prantsusmaal laks, see on menetluses.
Ülevaatus ukse ees.
Omanik muidugi saab seal margiesinduses vabalt toimetada- see on kindel. Ja ka hooldust seal korraldada ja omada ülevaadet sõiduki seisukorrast.

Juhti huvitab, kui mitu km kuus ta läbi saab sõita ja missugune on töötasu selle eest. Millistel alustel on tasustatud Saksa nädalavahetuse molutamine?
Eelmiste omanike valduses on sõiduk uhanud keskmiselt 10 000+ km kuus. Kuna omanik vahetus 15 kuud tagasi, puuduvad andmed viimase aasta läbisõidu osas. Uus omanik, ehk juriidiline keha ise on vana vaid aasta.
Firma selle aasta käive 90 000, töötajaid 1.
Tööjõumakse makstud sel aastal kuus keskmiselt 433 EUR, ehk mitte midagi.

Ma ei nori, kuid selliseid töökuulutusi pole mõtet panna.
Noormees, koosta korrektne tööpakkumine, küsi majas vanemate kolleegide käest nõu kui ise ei oska.
Kõik hämarad töökuulutused tuleb jätta tähelepanuta lihtsalt. Asi ei pruugi iseenesest üldse halb olla, aga kuulutus küll.
Tule eile meile.

elva123123
12:28 14.11.2019
Tere,



Ehk teab keegi öelda Elva firmasi mis tegelevad rahvusvaheliste autovedudega?
Kahjuks google abil ei suuda leida ühtegi neist.


Tänud.
Mõhk
22:01 18.12.2019
Elvas ei ole, aga Tartus 2 tk on. Arusaadav, et Elvast Tartusse sõita on pikaotsamehele ülemõistuse keeruline logistika ja ettevõtmine. Kahjuks regionaalpoliitika ei soosi rekkameeste elu ja peab kodus koti peal vedelema ning ootama, kuna mõni ettevõtlik inimene kodukülla rahvusvahelisele veole orienteeritud ettevõtte teeb :)
Deha
22:22 18.12.2019
Näiteks : HJH Veod Oü , ÜK Transport Oü.
Pikaotsamees
23:15 22.12.2022
Miks nii pikk vaikus. Kas tööotsijad-pakkujad on mingile muule kanalile kolinud?
Andres4891
17:53 10.04.2023
Tere.Kogemustega CE autojuht soovib leida tööd Lõuna või Kagu Eestis.nt hakke veole,pakkuda võib ka muud.56945242
mm2
10:42 23.05.2023
Tere!

Pakkuda tööd veoauto remondilukksepale.
Töökoda asub 25 km Tartust Laevas.
Remondime oma veokiparki ja haagiseid.
Kompenseerime tööl käimise kulud.
Täpsem info telefonil 503 5365
.
20:37 25.08.2023
Vale teema aga õiget ei leidnud.
Soovin teha läbi Automaalri koolituse. Kus seda teha saab ja millist koolitust soovitate?
Marko
22:41 25.08.2023
Siin saab uusi teemasid teha täiesti vabalt. Ainult regatud kasutajad küll, aga see pole ju mure ometi?
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte