Veoautod ja rasketehnika

VOLVO FH12 õhuprobleem

anuanu
21:57 27.01.2012
miinus kraadidega jamavad erinevad klapid.Kas keegi oskab anda head nõu.Põhiliselt probleem pidurite õhk laes aga patjades vaevalt 8.Soovitati lasta süsteemi veidike tosooli,et seob niiskusega ära.
rändur
22:09 27.01.2012
aastaid tagasi sõtsin ka Volvo peal ja olid samad mured.Probleem oli "sülitajas".Niiskuse püüdjad sai vahetatud aga ei aidanud kuna klappides oli mingi tõrge.Et ennetada probleeme teel olles,kallasin piduri piiritus otse esimesse õhu paaki,sealt see hajus edasi laiali.
külmapoiss
22:44 27.01.2012
Ära jahutusvedelikuga mömmerdama hakka, jama rohkem kui asi väärt! aga asjast... tatitaja filter tuleb õigel ajal vahetada..kontrolli kas tatitaja keraamiline kuumutuselement on ikka terve ja termoelement toimib ..tühjenda tihedamini paakide kondentse, siis on igasugu klappide külmumisprobleeme vähem.. seal piisab paarist piisast veest et ilge jama oleks.. aga teinekord esineb ka selline viga et tekib klappi oksiid mis takistab normaalset tööd..klapp osandada ja puhastada, määrida WABCO õhuvaseliiniga. kui on korpuses sööbeid..kui on mansettide/kolbide tööpindadel nähtavaid kulumisrante siis pole mõtet tavaliselt rem komplektidele raha ja aega kulutada.. ahjaa, oksiidide eemaldamisel ära kraabi vaid leota see pehmeks esmalt.. mansette ja o rõngaid ära puhasta mingite vedelike ega ainetega, muidu need punduvad, ainult õhuvaseliin. :) , muide ..kui õhu üles saad kas tatitaja teeb sutsu?
pyromaan
22:44 27.01.2012
See jah tüüpiline Volvo probleem. Ise kasutanud sama meetodit mis Rändurgi. kui päris kinni, et sõitugi ei saa, siis toru lahti peale sülitajat ja sinna ka piduripiiritust. Olen ka kuulnud, et piiritus pooleks tosooliga.
arr
23:22 27.01.2012
Sa külmapoiss ära hirmuta inimesi.Ütle otse,et vahel võib külmund veetilk tekitada paanika aga reeglina on see mai lõpuks ise möödas.
külmapoiss
02:08 28.01.2012
Lp härra arr, ei tekita paanikat, polnud mõtteski! Räägin nii nagu asjad on. Olen mitmeid kordi antud mudeli Volvol tatitaja pidanud pulkadeks kiskuma seetõttu et on tekkinud sinna justnimelt oksiid mis takistab normaalset põhjaklapi tööd..ja alati on see õnnestunud, kord kiiremini kord pikalt pusides. WABCO vaseliini soovitan seetõttu et see ei lähe ajapikku niikiiresti paksuks, ei kisu niiskuse tõttu klimpi, ei mõjuta kummidetaile, ei reageeri alumiiniumiga - mina usaldan antud firma toodangut. osadel rem komplektidel on see kaasas.. a seda on ka üksikult müügis väikepakendis. volvol on tatitajat lihtne vahetada. Mittetöötava tatitajaga pole Volvo mind nöökinud õnneks, Scann on kapriisem, see on mänginud mäkra, on korda paar löönud ära filterpadruni kummitihendi ja kord isegi korpuse lõhki! Kui sooja ruumi saad ja see probleemi lahendab on niiskuse häda.. aga ma võtaks tatitaja pulkadeks, puhastaks ja määriks ning kontrolliks elektriosa, siis on asi kindel.
Wiki_432
09:51 28.01.2012
Kas on võimalik, et mõnel FH12-l ei ole elektrilist soojendust tatitajal? Ei leia nimelt juhet, pole nagu kohta kah?
vagel*
14:06 28.01.2012
Kõigil ei ole jah elektrilist.Sa ei jõua neid klappe külmaga näppida,kuskil ikka jäätükk sees.Padruneid võid iga päev vahetada,ikka õhk kinni.
Vanakooli meetod-kompressorisse 100g piiritust ja selleks päevaks ok.
....,,,,
23:16 28.01.2012
endal siis selline kogemus. volvo fh 12 ja toodi tatistaja padruniks uus. nüüd siis olen olnud remondis sitaks. kätte maksis ülemuse säästmine. uuema tüübi volvole läheb natuke kalim tatistaja padrun, kui vanatüübile. nimelt on seal ehituses veits mingi teine teema. uuel on õli eemaldus kah olemas. vanal seda ei oelvat. ja selle jama pärast on mul vagetatud ABS ja muid klappe. kärul sammuti. aga see külmapoiss!!! kuidas sinuga ühendust saab??
külmapoiss
12:52 29.01.2012
Tere härra ...,,, mis sind huvitab? pakud tööd?
külmapoiss
13:13 29.01.2012
WABCO uuel padrunil on jah nimelt õlieraldi sees. aga...õli süsteemi sattumine..nojah, kummidetailid punduvad ja ongi kööga. ABS juhtklappidel pole midagi imetabast, on membraanid, klapid ja vedrud..ja paar pisikest 0 rõngast, magnetklapi nn "ämbliktihend". kontrollida saad autol küljes, vajad vaid ühte lisapistikut - sinine juhe on miinus, pruuni ja kollarohelisse anna pluss, üksikult, kui pidurile vajutad ja neile ahelatele toite peale annad peab ühel juhul rõhu täielikult maha laskma ja teisel töökäik poolele teele jääma. ja väljalaskeklapp peab veatult toimima, muidu on pidur uimane, ei lase kiiresti maha.. sama viga esineb ka siis kui piduripüti sisemine tagastusvedru on väsinud või katki. ABS klapid on remonditavad kui korpus pole ära ussitunud oksiidide tõttu.
miniinimene
17:32 29.01.2012
õhuprobleemid algavad kompressorist...kui kompressor hõre siis võid neid padruneid vahetama jääda aga ikka on sodi systeemis...kõigepealt tee kompressor korda ja siis alusta muude asjadega...kompressori vahetusel ära unusta spiraali vahetamast või siis lase atsetoonis liguneda ööpäev ja pärast lase otsast suruõhk sisse..samal ajal lase pitsiga punaseks ja kolgi haamriga...kui spiraali ei vaheta siis jõuab tuline õhk sylitajasse ja natukese ajaga sulatab seal tihendid jälle ära
kaugsoidu autojuht
14:28 30.01.2012
hakkaks ikka pihta et mis aasta autoga tegu.
vanematel vasakul sumbutaja juures eraldi regulaator sellise iseloomuga vea põhjuseks
meeme mee
17:29 30.01.2012
Kaugsoidu autojuhi poolt mainitud klapi olen saanud lahti ka niimoodi soojendades, et töötava mootoriga olen sumpsist vedanud miskise suure toru (maru hea on näites sibi imemise lont) sinna klapi peale ja siis heitgaasid on selle lahti sulatanud. Pole küll parim lahendus, aga toimis.
ja peab hea isu olema
19:26 30.01.2012
Sibivoolik on liiga karm on pehmemaid ehitusmaterjalide poes võtta, mida annab kokku lapata ja sellega annab mida iganes ülesse soendada, kui määrad õigesse kohta suunata, muidugi kui kompressor hõre siis tatti tuleb ja tuleb läheb kole tihedaks see lappamine päeva jooksul.
anuanu
20:47 30.01.2012
auto siis aasta 1998,tatistajale sügisel terve uus wabco komplekt pantud,uued padrunid nädal tagasi,see sumbutaja juures vist nelikklapp,samuti sügisel lahti võetud,seest oli nagu uus,piiritust ka juba proovitud.Samas mingil hetkel on korras ja siis hakkab jälle pihta,nüüd siis lööb ka vahest akukasti kõrvalt paagi kaitseklapist ka õhku välja
külmapoiss
17:55 01.02.2012
sa vaata taga padjal asuvat andurit, seda kõrvalistujapoolset. kui see jamab siis on polkat kuipalju.. volvo enda jupp võib maksta kuni 100eur.. a mingi x firma saad alla 50eur.. kus muidu asud?
juhiabi
18:13 01.02.2012
Mille andur 98a. volvol padja küljes on?
vagel*
18:26 01.02.2012
Piiritust pead iga päev panema.Mitte nii,et nüüd panin ja kap remont tehtud.
Need kes iga päev teeääres seisavad ongi laisad vennad(oma kütetega jne).Mõnda külm ka ei õpeta või nad ei oskagi midagi.
juhiabi
18:37 01.02.2012
Tegelikult peab ikka õhukuivatussüsteem korras olema, filtrit vahetama ja ennekõike ei tohi kompressor süsteemi lägastada.
Igapäevane piirituse kallamine algab peale eelneva hoolduse pidevat edasilükkamist.
Ise ei ole siiani veel kordagi pidanud piiritust kallama ja ka õhud pole kinni jäänud. Loomulikult on sellise aastakäiguga masinal oht alati olemas, aga seda saab kondensi eemaldamise ja süsteemi puhtana hoidmisel vähendada.
külmapoiss
20:43 01.02.2012
rõhuandur, on teine seal nagu pulk püsti T kujulise vaheadapteri otsas. jamada võib andur ise, selle pistikühendus või juhe..
külmapoiss
20:44 01.02.2012
kui huvitab siis üks on üle... võin homme õhtuks üles otsida ja kirjed anda mis seal peal
Ants 900
20:05 31.05.2016
Volvo fm12 kompressor lööb liiga suure surve ja ei hakka vahest õigel ajal survet uuesti üles lööma milles võib asi olla?
selgeltnägija valerka
20:19 31.05.2016
tee tatistaja korda
rLand
20:20 01.06.2016
http://aeromotors.ee/kataloog/volvo/fl/fl7290/compressed-air
/pressure-regulator/?of=m4184;t1003874;s13270


selline asi otsi üles ja pane auto järgi õige mis sulle poest antakse. Ütlen veel, et see 40 eurone hiinlane kestab max 2 aastat vüi hakkab samat nalja tegema 2 nädala pärast.
selgeltnägija valerka
21:02 01.06.2016
selline jubin oli viimati fl seerial, fh juba wabco tatistaja ja kõik tehakse seal
mati1222
22:54 01.06.2016
2 padruniga fh oli ka
ants 900
21:25 03.06.2016
tatistaja vahetatud ja kõik töötab jälle ilusti
kaugsõidu autojuht
18:47 08.06.2016
otsi see rLandi poolt mainitud klapp ülas ja pese vähemalt puhtaks,
99 a FH oli see vasakul sumbutaja juures, veduk autol.
Demolitionman
11:17 19.08.2019
Mure selles, et Volvo FH 1987.a. õhk on on nö. üleval, aga sidur ei hakka lahutama. Tundub, et mingi probleem mis seotud õhuga. Kus otsida viga?
looder23
16:03 19.08.2019
Sidurivõimendi paagis õli on? Sidurivõimendi ise. Jne.
selgeltnägija valerka
16:38 19.08.2019
õhuga võimendati pedaali ainult , ila õhuta oli lihtsalt vääga raske vajutada

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte