Veoautod ja rasketehnika

Millise transpordialaga tegelema hakata?

 
v123
15:54 02.02.2012
Tere,

Kuna mul on mõte osta kasutatud veok, millega hakata teenust pakkuma, siis uuriks asjaga rohkem kursis olevatelt inimestelt, millist tüüpi veokile teie arvates oleks kõige tõenäolisem Eestis või lähivälismaal tööd leida.

Eelarve oleks ~15000 Eur. Oman CE kati lube.

NB! Tatipritsidel paluks mitte sõna võtta. Ainult konstruktiivsed nõuanded ja kriitika on teretulnud.

Muudetud 03.02.12 10:35

mingi mees
19:59 02.02.2012
kas kalluri või sadul autot, kas furgooni või pütiautot.........
soovitaks scaniat, aga ka volvo on üpris hea
ise töötan scaniaga, v8 mootoriga....ei saa nuriseda
anna rohkem infot tööiseloomu ja masina kohta
SV
21:39 02.02.2012
Mul on üks tuttav, kes teeb Skandinaavia tööd, algul ostis 2003. aasta Scania 164 580 6x2, ligi poolteist milli sõitnud, ostuhinnaks mingi 200.000EEK, sellega ta vist tegi umbes aastajagu, kuid sellise hinnaga ja vanusega asi on siiski oma aja ära elanud. Vahet pole, on ta Scania, Volvo või miski muu, kuid usun, et "rootslane" kestab paremini kui hollandlane või sakslane.
Töö iseloom on muidugi juba teine asi- kardan, et sadulaga on veits raske, kuna sadulaid on Eesti turg paksult täis, paraku. Spetsiifilisema auto ostmiseks peaks aga eelarve olema tunduvalt suurem kui sadula ostmiseks, esiteks maksavad sellised ise enam ja teiseks on ka kuluartikleid enam.
meeme mee
22:29 02.02.2012
Kuna olen tatiprits, siis ma ei võta sõna.

Küll, aga on Su murele ainuõige lahendus. Et raha ikka kütusekuluks ja palgarahaks ka alles jääks peaks vähe odavama pilli võtma. Näites midagi sellist: http://www.auto24.ee/used/966086
akv3
22:32 02.02.2012
Rikkaks ei saa transpordiga iial ,hea kui leivaraha koju tood .teema on selles et kütuse hind kerkib pidevalt ,samuti igasuguste laevade hinnad .Aga teenuse hinda eriti kergitada ei saa ,tellitakse mujalt .siis tulevad mingid Leedukad ja Poolakad ja võtavad töö ära .
50% veokitööstusest on Daimler(MERCEDES) käes . arvan et pool maailma pole loll ,et seda marki eelistab .
Igal maal on omad kiiksud .Eestlased kiidavad Rootsi rauda.
Poolakad sõidavad Renault ja IVECO ga.
Sakslased Mersu ja MAN ga.
Soomes on palju Sisu,Scania,Volvo ja Mersut.
ise olen Mersu mees.
mina ka...
23:55 02.02.2012
Omal ajal ostsin omale mersu,sõbrad arvasid ka et jupid kallid aga õnneks minul neid eriti vaja polnud.Kokkuvõttes ei pidanud oma otsust kahetsema.
v123
10:32 03.02.2012
Tore, et teema leiab vastukaja. Kahjuks ei saa enamus teema sisust aru. Ma ei soovinud teada, mis marki autot osta, vaid millise transpordialaga tegelema hakata. Kuna panin ise teema pealkirjaga algul veidi mööda siis muutsin selle nüüd ära.

Nõus akv3-ga, et rikkaks sellega ei saa, aga rikkaks saamine ei olegi minu eesmärk. Pealegi kui asjaga tegelda ja õnnestub leida lojaalsed kliendid, siis on normaalselt äraelamine ilmselt siiski võimalik.

SV, mida sa pead silma spetsiifilisemate autode all? Olen ka ise suht veendunud, et sadulaga eriti midagi teha ei ole, sest neid on terve ilm juba täis ja konkurents ronib uksest ning akendest sisse.

Muudetud 03.02.12 10:35

to algatajale
11:08 03.02.2012
Vaata ikka algatusks kellegi alla tööle oma sadulaga. Seda juttu, et sadulaga tööd pole, päris tõepähe ära võta. Siin on suuri ettevõtteid kyllaga, kelledel omal autod puuduvad ja ostavadki veduri teenust sisse. N. DHL või Schenker.
Alusta soome-rootsi suunal ja kyll tulema hakkab. Kindlasti ära kohe algatuseks hakka ise koormaid sebima, see viib kiire hukatuseni. Esiteks on maksetähtaeg suure tõenäosusega 30 päeva ja selle kättesaamine võib väikeste/tundmatute ettevõtete puhul tekitada probleeme, kyll aga suurte puhul, nemad ei saa sellist asja endale lubada, et jäävad raha maksmisega hiljaks. Ja millist tööd soovitada siis. Ega kui sa kellegi tööd teed, siis ei ole sul endal suurt midagi valida, mis peale pannakse, tuleb ära viia :) Aga ettevõtteid on palju kuhu pöörduda, nii et võta tel. kätte ja hakka uurima, kas on vaja, ja kui palju km. hind on. Muideks Rootsis on ühe-mehe ettevõtteid väga palju !
.............
12:08 03.02.2012
Ennem DAF kui Mersu. Veoautod algavad siiski Volvo,Scania.....MAN,DAF, MB,SISU........................Reanault,.......IVECO.
Ega selles äris midagi mütsi loopima pane. Odavaid "äitähh" eest vanade raipetega vedajaid on küll (vene rahvusest). Sai ka ükskord odava "isekallaja" käest teenust võetud, tunnihinne oli tookord oma 25.- krooni odavam, kuid masinal puudus või töötas minimaalselt roolivõim, pidurid lekkisid, kiirust üle 70 ei arendanud. Nädalas korra ikaldus masin ära või käis kraavis (odav juht), selliste risude käest teenust osta on riskantne, eriti kui töö kannatab kui asjad ei liigu nagu peaks.
Aga kõigepealt võetakse ikka odavam, ...niipalju olen õppinud, et odav asi ei ole mitte kunagi hea !
juhiabi
12:27 03.02.2012
15 000 peale vana sadula mingit erilist muud töölooma väga saagi, millega kannataks ka veel lähivälismaale julge tundega minna.
Aga loomulikult osta, siis mine betooni tänavale, vaata kus kõige vanemad ja tossavamad autod õuepeal ootavad, mine neljandale(oli vist) korrusele ja saad haake järgi ja sõit läti/leedu poole võib alata.
vata
13:15 03.02.2012
Tüüpiline jutt, et ei tasu ära ja jääb nälga. Paljud sõidavad ja ostavad järjest uuemaid autosid ja siis ütleb, et see ei tasu ära. Soomes on väga paljudel ühemehe firmad.
SV
13:28 03.02.2012
Endiselt ei saa ma aru, miks inimesed nii pahatahtlikud on- inimene ütles, et ei olegi plaan rikkaks saada. Elame ainult ühe korra, miks mitte proovida ju, eriti kui endal huvi olemas- kõik ei peagi olema ja ei saagi olla ärijuhid!
Kusjuures nagu ütlesin varem- Rootsiski on väga palju üheautofirmasid ja elavad ära küll- omal kõik olemas, mis VAJA ja auto ka korras. Soome ei ole nii hea näide- jah, on üheautofirmasid sealgi, kuid Soomes on ka tõsiseid ronte palju.

Aga v123, sinu küsimusele auto spetsiifika kohta ütleks nii, et paraku ongi mingile asjale spetsialiseerunud autod suht tagasihoidlikus seisus- metsakas on ise kallis, tööd on vähem kui aastaid tagasi ja ment paneb näkku nii kuis jaksab, kallajatel on praegusel perioodil üldse madalseis, isegi lund pole vedada. Multiliftiga suht sama teema, kuid kuna multilifte kasutatakse palju ehitusplatsidel ja ehituski teab mis laes pole, on ka neil tööd vähem, eriti arvestades seda, et viimase buumi ajal osteti ka neid kõvasti.
Muud autod lähevad juba veel rohkem kindlale asjale spetsialiseerunud ja nende hinnad on juba üldse teisest puust.
Nende puhul saab muidugi sama hinna eest tunduvalt kehvema/vanema pilli kui sadula puhul. Sadulate puhul võiks ilma käibekata enam-vähem normaalse sadula saada kusagil alates 30.000 eurorublast.

Aga endiselt- olen seda meelt, et kui ikkagi tahtmist ja huvi on, miks mitte. Inimene peaks tegema ikka seda, mis teda huvitab.
eelmise jätkuks
14:40 03.02.2012
Kui polegi plaani rikkaks saada?Milleks siis seda teha?Turusolkijaid on juba niigi rohkem kui küll.Ja meie teedel sõitvaid surnud veokeid näeme ka telekast piisavalt. Kui on kohe jube huvi asja vastu,siis võiks autojuhiks tööle minna.Õnneks tänapäeval teevad kliendid odaval veohinnal ja kvaliteedil vahet.
vata
17:25 03.02.2012
Autot valides pead teadma kus suunal liikuma hakkad, Eestis sõites pole teab mis võimast pilli vaja kuni 480hj on paras, aga kui hakkad juba skandinaavia poole liikuma eriti Norra siis soovitaks 500hj ja üles ning v8 moto. Autot soovitaks Scaniat 6x2, ülalpidamiskulud ja vastupidavus tasakaalus.
juhiabi
18:04 03.02.2012
Ei taha olla sugugi pahatahtlik ja negatiivne, aga olgem ausad, et kui 15 000 on konkreetselt auto ostuks mõeldud raha, siis tuleb valida turul olevaist tehniliselt kõige korralikum ja jätta muud näitajad esialgu kõrvale. Sellise summa juures vaataks ise 4x2 4 seeria scaniat ja 420hj. 470hj juhul kui on teada, et see nn. lisaturbo on juba vahetatud. Kui selle summa sisse jäävad aga ka veel esialgsed lisakulud (rehvid, hooldus) siis jääb valik veel väiksemaks.
kamzavend
22:14 03.02.2012
kusjuures ilma naljata ,et saada asjast mingi ettekujutus ja maitse suhu võib alati osta kamaz kalluri ja ehitusobjektidele või trassipaigaldamisel objekti tööd teha,sest nagu tähele olen pannud siis sellistel objektidel töötab palju kamaz kallureid veel kuna see masin läbib raskel pinnasel paremini kui härrade kallid scannid või volvod
aga jah ennekõike peaks ikka uurima maad kus mis tööd liigub mis hinnaga jne sest jah 15000 suht väike summa alustamiseks aga ajab asja ära kui joppab autovalikul jne
aga kamza jutt pole ilkumine vaata ringi nii on,päris palju kamzazid objekti töödel
aga edu igal juhul
vata
01:45 04.02.2012
Trassiehitusele naljalt ei pääse peab olema tutvusi, makstakse tunni eest ja auto seisab päris palju, kulud minimaalsed. Kamzad liiguvad oma kandevõime pärast.
sauna sepp
18:17 04.02.2012
konteinervedude maht on suurenenud viimasel aastal palju. Ja suureneb veel ,kuna plaanitakse Hiinast konteinerite vedu laevadega läbi Eesti . Aga kui palju üldse autodega veetakse siis neid ei tea ,lähevad vist ikka rongiga venemaa poole.
osta sadulauto ja haagis. kontrinerite veo alal on aga suured haid ees (MIIL)
omamoodi kaval ja tasuv seade oleks poolhaagis millel ise konteineri peale maha tõstmise seadmed .Aga see maksab palju raha kindlasti.
ahmeed
17:29 05.02.2012
mersu35 l .100 km , aga volvo28 l.100 nii et motle
ahmeedile
17:54 05.02.2012
kui volvo võtab 28, siis võtab mersu 25 samades tingimustes. päris müügimeeste juttu ei maksa ka uskuda.
pardi pask
21:16 05.02.2012
Oman päris mitut transpordi vahendit.Täna tööga nii nagu on.Olen omal käel,kõik rauad tules.Sõidan sularaha eest.Ei mingeid arveid.Täna kõige kasulikum veoteenuse liik on tõstukiga madel,sellele ajad kõik risu peale mida kliendid vedada tahavad.Õiget autot osta pole.Kui pealisehitus norm,pole autot all jne.
Heal ajal sai ostetud ja ümber ehitatud 18 täismassiga volvo.Sellel kohe mootor maha ja asemele iveco 3,9 reasneljane 100kw(see mootor on üks peenemaid veoautotööstuses oma parameetrite poolest).Kardaanipuki asemele gaz 66 vahekast.Nupuvajutusega sai 200kw vajadusel.Tühja autot veab see mootor 15L sajale ja 12 tonniga 20 sajale.6,5meetrit õige madelkast ja 12 tonnmeetrit tõstuk andis 5 aastat peaaegu ööpäevaringset tööd.Head ajad lõppesid,auto oli niivõrd täiuslik,et suvel müüsin kahe tunniga maha(sain veel 1500 euri peale).Netis samas seisavad mõned aastaid.
Samal ajal valmis(väga palju tööd) läbi kogemuste vist viimane ,,omakäe'' masin.16 tonnmeetrit palfinger,madal treila,suht kiire eemaldusega kallajaks ja raamile tõstetav kuut kui vaja.Kõike seda kompotti on võimalik arvele võtta ja ei küsi keegi pealisehituste sertifikaate.Töö korralik.Valminud kodutööna.
autodist
17:41 06.02.2012
tuleviku ala on lennutransa. aga see jääb vist liiga kaugele. ja kui autot valida siis ainult sakslast. olgu man või mersu. ülejäänud autod annavad aga halle juuksekarvu ja remondimeestele tööd. minge vaadake saksamaal ringi ja palju seal volvosid ja scaniaid näete? enamasti kõik mersud. ja mersude järgi lähevad kõik ülejäänud. mis täna mersul hea see kolme aasta pärast ka teistel. aga see selleks. ega kõigile naised kah meeldi, mõni vahib mehi vesise suuga või kitse.
juhiabi
17:50 06.02.2012
Saksamaal on üldjuhul ikka soojem kliima, seal võid sõita millega iganes. Meile siia on ikka autot vaja.
mersumann
20:54 06.02.2012
Mis te ise arvate, miks Saksas mersud ja mannid on? Ikka seepärast, et seal neid tehakse, seda esiteks ja teiseks- need EI OLE Põhjamaade autod nagu ka eelnevalt öeldi! Teine asi- mersu ja mann on odavamad ka.
a vat
21:42 06.02.2012
Saksamaal liigub tõesti enamus Mersud ,Man ja DAF.
Kõik eritehnika ,pääste ja koristus masinad on mersud . Kui autole ehitatakse peale väga kallis pealisehitus,siis peab ka auto vastupidavam olema ja ei ole ratsionaalne autot pidevalt vahetada.
Aga noo igaüks teab mis teeb enda rahaga.
Auto24 on praegu esilehel et Rosenbauer valmistab Saudi Araabiale 640 päästemasinat ja autodeks on Loomulikult Mercedes
akv3
21:52 06.02.2012
Täielik ülge möla et Mercedes veok pole põhjamaadesse sobiv .
Soomes on päris palju mersu veokeid mis sõidavad 24 m furgoonidega üle soome(kiitolinija on palju merssu) Kallureid ja igasugu tehnikat on Mersu baasil.
Soomes ja ka Eestis on vähemalt pooled kiirabid Mb sprinterid ja ülejäänud kiirabid on VW transporter ja mõni üksik Ford Transit.
Ja lisaks kõik uue põlvkonna SISU d kasutavad Mercedes tehnikat!!!!
Ennem oli Sisul Renault tehnika ,millest loobuti.
autodist
23:56 06.02.2012
ja veel üks asi. kui ostad mersu saksast siis see eestise ei sobi. osta ikka see mis mõeldud põhjamaadesse. näiteks norra mersud on väga hea talve varustusega ja sobivad isegi meie kliimasse. kannatavad nii külma, kuuma, siledat ja mägist maad. aga kui ostad pransuse kliima jaoks tehtud auto saad küll nati odavama aga talvel nöögid. kogu tarkus ja normaalse hoolduse juures on mersu läbisõit probleemideta 1500000 ja enamgi. muidugi oleneb mis tihend rooli ja istme vahele pandud on.
professor_sammaljalg
23:29 07.02.2012
15 kilo eest mersu osta oleks ikka elu kehvim ost. ja suures plaanis joo parem maha, jääb taara-raha alles.

kell kaheksa jättis tee peale, kell kaksteist tuli tõbi ja kell neli selgus, et ei saa lähiajal korda või kuidas selle kolmiktähe seletus nüüd käiski.
akv3
00:00 08.02.2012
Viimase tatipritsija ja foorumite risustaja juttu pole vaja uskuda .
Ise oman isiklikku Mersu veokit ja varem peetud igasugustest muudest junnidest parim.
Suvaline palgatööline vaatab ainult auto mugavuse ja kabiini poolt ja siis kirub ja vigiseb,auto omanik vaatab ka töökindlust ja kulusid.
...
00:27 08.02.2012
sa üldse aru said mida öelda taheti. ja ostsid oma mersu 15000 eest või
professor_sammaljalg
00:30 08.02.2012
irw

ega iga lits kiidab ikka oma teadaküll mida, ma olen seda "töökindlust" ja "kulusid" näinud küll, sidur 70 000 ja käigukast 200 000 pealt näiteks :D

kipun arvama, et kõva "isikliku veoki pidaja" "isiklik veok" kuulub ajastusse, mis jääbki sinna kuni 15 kilo piirimaile, hinnaklass, kus loeb ainult eelnev hooldusajalugu vast, sõltumata nina peal olevast märgist.

no ma ei tea.
01:06 08.02.2012
Kas sul leping on et autot tahad osta? Muidu ostes võib lihtsalt seisma ta jääda.
v123
10:46 08.02.2012
Mingisugust lepingut loomulikult veel ei ole, sest teen praegu alles eeltööd, millist transpordiliiki üldse lähemalt uurima hakata.

Nagu näha käib siin teemas jällegi kemplemine automarkide üle, mitte transpordialade üle. Minu meelest on mõttetu kakelda selle üle, milline mark on töökindlam kui teine. Olen nõus professoriga, et kui auto on sõitnud juba miljoni alla, siis on peamine siiski hooldusajalugu ja see mida tal eelnevalt ära on vahetatud. Loomulikult on ka suur vahe, kes on need kilomeetrid roolis istunud, kas palgaline juht, kes on vaid piitsa andnud või omanik, kes iga kilomeetri sõitnud autot säästes. Loomulikult on olemas ka hoolikaid palgalisi juhte.

SEEGA PALUN ÄRGE VAIELGE SIIN TEEMAS ROHKEM AUTOMARKIDE ÜLE. Teemaks on veoki transpordiala valimine.
sita
11:22 08.02.2012
pütt võiks olla äkki asi.Näiteks enne kui kogu maa kanaliseerimine on lõpule viidud. Harku vallas olen näind miskeid kollase kabiiniga mersusid,milledel on nii väärtuslik last,et üle 60km/h ei kanata sõita. Kui saad kiirema auto,oleks papp ilmselt sinu
akv3
11:37 08.02.2012
professor tatipritsijale -
Eestis on ka ühemehe firmasid kes 3-5 aasta vanuste enda masinatega Soomes haakeid laiali veavad,samuti mujal maailmas. Itella kasutab enamasti sisseostetud transporti.Samuti TNT
15 tuh Eurose autoga küll kuskile asalikku kohta tööle ei võeta. Eesti vahel võid vanarauda vedada küll.
professor_sammaljalg
12:01 08.02.2012
loomulikult, olen muidugi näinud seda vanarauda, millega itellat, schenkerit, beweshipi ja transpointi jpm veetakse. ja ega loomulikult 15-tuhandese autoga saa korralikku tööd ega korralikult tööd teha, kuid alati on võimalik see 15 tuhat uue(mapoolse) liikuri sissemaksuks anda ning asuda konkureerima turul, kus ainukeseks kriteeriumiks on hind ning nautida "omaenda peremeheks" olemist olukorras, kus "ettevõtja" on peatöövõtja tõmmata ja lükata kuidas soovib, loota, et kütusehind laseb veel natuke hingata ning palvetada, et tee peal midagi kardinaalset otsi ei anna.

mul on kogu see tee läbi käidud ning hiljuti oma auto kasumiga maha müünuna võin nüüd muigel näoga nentida - jumal tänatud, et enam seda jama kaelas pole. tehes praegult täpselt sama tööd, mida alltöövõtjana, kuid välismaa numbritega autoga, on sissetulekud pea 2x suuremad, kui "kapitalistina" ning närvikulu praktiliselt null.

tatiprits, irw, ei ole naiivsus siit ilmast veel kadunud
neiu11
12:43 08.02.2012
Meil Võrumaal müüakse toimiv fekaaliettevõte kogu tehnika ning klientidega, vot see oleks äri (Y). Sitt ei kao iial ilmast, niiet tööd jagub....
...
14:08 08.02.2012
Samble jutt on õige küll, olin ka ise enda peremees, küll metsanduse alal. elus hoidis just see mustalt toiminud pool. Nüüdseks aastaid juba ajalugu, arvan ka, et ilma tutvuste ja lepinguteta sa läbi ei löö. noh aga eks igaüks peab oma vitsad ise saama. sellel sitaveol samas võib mõte sees olla küll kui kindlad kunded olemas.
ise,ise
19:28 08.02.2012
Härra Sammal jõudis sinna kohta välja kus endalgi on tekkinud küsimus,mis kurat siin riigis toimub?Ise tegelen küll muu tehnikaga kuid seis kipub vägisi samaks,pole lihtsalt mõtet ilma rahata tööd teha.See on ikka eriliselt jabur,peaks olema vastupidi.Kui enda masinaga teed peaks ikka midagi teenima ja konkurentsi peaks ka suutma nagu pakkuda,kulud ju väiksemad.Kuid tundub et hoopis suured tegijad kisuvad hinda alla,kuidas seal mingi kasum saadakse, ei tea.Mingi pettus tundub et käib.Asi on ju mäda,miks ma kasumi saamise eesmärgil pean kogu aeg skeemitama ja nipitama.Miks ei või rahulikult oma asja teha ja selle eest tasu saada?
MonsterEnergy
21:27 08.02.2012
Põhjus väga lihtne, seni-kaua kuni lubatakse siin riigis teostada transporti üks-kõik mis euro klassiga masinaga, seni ei juhtugi midagi. N. lubada teedele vaid sõidukid alates euro 2 või karmimal juhul euro 3 klassist. See tähendaks, et autod, mis seisavad koos tänu krt teab millele, kaoksid meie teedelt ja alles jääksid korralikud (enam vähem korralikud masinad), ehk teisisõnu räiged turu solkijad peaksid kaduma, ehk alles siis on mingi lootus. Või kui seda sammu ei suudeta teha, siis suurem kontroll teedele. Pean silmas sõidukite teh. seisundit, ja miks mitte teede sisse ehitada kaalud, kaua peab sikutama krdi logistiku kokku kompunnitud 30 tonnist haaget. Jah, võib öelda, et oma viga, et sikutad, kuid kui kaua vastu haugud, siis päeva lõpuks pead uue ettevõtte vaatama, kelle koormaid svedada ja lõpuks ei taha sinu autot enam keegi. Ja veel, lõppude-lõpuks ei planeeri autojuht koormaid, vaid logistik ja seega peaks just kui loogiliselt vastutuse võtma logistik, mitte aga autojuht, kes peab teel trahvi tasuma. Teisisõnu ettevõtted peavad vastutama hakkama oma tegude eest. Metsaka mehed, võin küllaltki kindlalt väita, et teie täishaaked on suurema kogukaaluga kui 40t. Päikest ka :) Ilmad taas soojemad ja nüüd saavad ka MAN-i mehed rõõmsalt teedel vurada :D
mis40
22:08 08.02.2012
Mis 40t ,just küsisin tanklas ühe käest,et palju tema arvates peal on.Vastus ,umbes 60t.
15 tuhhi
22:15 08.02.2012
autoga ära parem eestist välja tööd otsi. Sain ise ühest õnnetusest just lahti, millega maadlesin terve aasta. Ma ei suuda seda õnnetunnet ja vabaduse joovastust siia sõnadesse panna. Asi on nutune tegelt, kui mina auto omanikuna kes ma ka ise sõidan, teenin firmale oluliselt vähem raha kuus, kui minu äi kes on ühes Soome firmas palgaline autojuht! Ehk palju õnne kõigile kes soovivad alustada transpordi äri, rajades selle utiilile ja antiigile. See viimane "sambla" jutt oli üks tore äratundmisrõõm. Aga lõpetuseks, julge hundi rind pidi olema rasvane, ehk andke minna mehed, varuosa ja kütusemüüjad tahavad ka ju elada.
...
22:27 08.02.2012
90-ndatel kui veel piiranguid ei olnud ja pika käruga võis sõita polnud ka 80T mingi haruldus.
looder23
14:42 09.02.2012
mis vahet seal on milline euro klass su autol on, kui ta seisab koos värvi tati ja traadi abil. see euro klass on autotootjate poolt räigelt üles haibitud teema. mina võin oma euro 2 klass volvoga minna vabalt, igal aja hetkel, TÜV punkti ja anda tahmasisalduse välja euro 4 emissiooni, kui mitte euro 5. aga näed, ei saa, vaja mingi aastaarv, vastav soft, kindlasti kusihape jne. kui euro 4 tahm on lubatud 0,5 ja minu euro 2 annab 0,33, siis miks mina ei võiks sõita euro5 teemaksudega. mul ei oleks ka midagi selle vastu, kui ma teen autole tehnoülevaatuse 2 korda aastas või veel tihedamini, aga ma tahaks ka võimalust siis vastavat euro klassi saada. kui minu mootori heitgaaside puhtus vastab vastavale emisioonile, siis tahaks ma ka saada vastavat euro normi. auto peab olema korras. nt. rootsis ei ole mingit TÜV-d, vaid on kohustus käia iga 6 kuu järgi servises(vähemalt haagistel ja nii oli see 4-5 aastat tagasi), millest jääb andmebaasi märge maha ja see on politseile nähtav. servise mehed vastutavad oma peevahekarvadega, et liiklusesse läheb korralik liiklusvahend. meil vastutab kõige ja kõigi eest autojuht.
loodrile
17:00 09.02.2012
Viimane postitus loodrilt ja viimane lause.
Moraalne vastutus pole mingi vastutus (näiteks korralik peapesu firmas) ja ükski autojuht reaalselt ei vastuta mitte millegi eest.
Vastutus tähendab seda , et võtate taskust rahakoti ja plekite selle kohe kinni-
noh nagu kodus vastutate.
Eesnaha vedamine (pool vastutust , maksegraafik jne) on rohkem lasteaia laste liivakastimäng
pütimees
18:55 09.02.2012
sain siin päev paar tagasi meili sisuks uus firma 2 aatat turul olnud jne hinnaks küsivad kaubaruumi maht 11,3 m3.
kaubaruumi mõõdud (P x L x K) 3.5 x 1.73 x 1.85 meetrit.
kandevõime max 2.5 tonni.
Isotermiline.
Linnas:


12 eur/h

Linnast väljas:


0.35 eur/km

Haagisega:


0,44 eur/km
äkki annab see teemaalgatajale mõtte ainet
jaan massust
20:11 09.02.2012
kõigepealt vaata kust litsensi saad ?
jaan massust
20:11 09.02.2012
kõigepealt vaata kust litsensi saad ?
looder23
21:44 09.02.2012
to loodrile. tundub, et sa pole üldse kursis eesti veokijuhi eluga. sul viskab nagu kõrgemat riigiametnikku sisse. nemad jah ei vastuta mitte millegi eest. heal juhul sokutatakse teise ja vast õige pisut kehvema sooja koha peale.
auto risu - vastutab juht (poller trahvib)
ülekaal (laetud juhi teadmata, paberite järgi 24700kg, tegelik 29300kg) - juht süüdi (võtab rahakoti ja maksab trahvi)
õnnetusjuhtum - maksab kinni kasko omavastutuse ja suurenenud liikluskindlustusmakse puhul maksab kinni vahe.
võtab sadamast haake järgi ja viib kliendile, kaup puudu - aastal 2002 või 2003 kui tegin vedude eest vastutava isiku tunnistust, siis rääkis kindlustusagent, et cmr konvensiooni kohaselt on taolisel juhul viimane lüli. seega vedaja, kes viis haake sadamast kliendile, kuigi varastada võis vabalt laeva meeskond. tuleb juhil plekkida. cmr kindlustuse puhul ikkagi omavastutus. ei ole enam kursis kas see ka praegu nii on, aga vaevalt miskit muutunud on.
ülemus utsitab ketast lõhki sõitma - politsei utsitab juhti riigi olematuid osakuid ostma.

kas toon sulle veel mõned näited kus juht peab võtma taskust rahakoti ja maksma hakkama.

aga nüüd tegelikult teemasse ka.
millise transpordialaga...?

kevad tulemas, vast mõni kraanaga väikekallur? 15000-ga saaks juba päris asjaliku pilli. küsid linnast väljas km eest suuremat hinda kui pakuvad suur ekspedeerijad (dsv, dhl jne.) allvedajatele. ja makstakse. ega tunnihinnegi väga paha pole.
kallurid
22:54 09.02.2012
DSV ja DHL väga ootavad kallureid enda juurde!
ahoia
17:54 11.02.2012
isegi mõne suure kasumi protsent käibest on ainult 0,38%.
ja selleks, et veepeal püsida tuli müüa soome ja rootsi euroopa tegevus

http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/tulostiedote/tiedote
.jsp?selected=kaikki&oid=20111101/13211089515720
Hea Bisnes
19:51 11.02.2012
Ostke parem minult hea äriidee, hinnaks 20 000 EUR. Lisaks sellele peaks äri alustamiseks olema veel umbes 25 - 40 000 EUR. Miinimum, mis kuuajaga tuleb sisse, on 1000 EUR. Kõik sõltub teist endist.
Lp. Autojuhid
10:37 12.02.2012
Soovitan Teile autojuhi ametit. Haakub alapealkirjaga.
Amet ei ole lihtne. Ülesannete skaala on küllaltki lai.
Samas tööpäevad ei ole pikad kuna töö ja puhkeaja seadus keelab ületunnitöö tegemise.
Palk on korralik.Võrreldes õpetaja palgaga kahe kuni kolme kordne vahe autojuhi palga kasuks. Lisaks nõutakse õpetajalt kirjutamisoskust.
Elate suhteliselt uues majas (max kuni 10 aastat vana)
Puhkust saate nii , et vähe pole.See läheb vaba reisi alla ja kõikvõimalikud insidendid mis kodus juhtuvad ja mis nõuavad eranditult Teie kohalolekut ainult suurendavad puhkuse pikkust. Kui lähete sisetööle siis saate 4 kuud puhkust.Tavagraafik on ju 2 tööl , üks kodus. Minu mäletamist mööda isegi Bonifaatsius puhkas ainult 3 kuud aastas.
Pikk puhkus muidugi ei ole takistuseks firmas vingumiseks,et kuu keskmine tuleb väga madal.Tavainimesed saavad lubada endale nädala puhkust aga eks nad ole vähe kohtlased ka.
Teie olete ikkagi inimesed marsilt.
Vastutama ei pea Te millegi eest. Auto tuunimisel saate ju alati õelda , et see oli enne. Oh kurat küll.
Tööpäeva jooksul kohtate kümneid kolleege kellega saate juttu veeretada oma väikese palga üle.
Ja lisaks on veel võimalused kuidas oma sissetulekuid suurendada.Nendest ei julge siin kirjutadagi sest võib olla on veel mõni juht kes ei tea neid nõkse.
Ja jõudsimegi teemale "millise transpordialaga tegelema hakata" ringi peale teha.
Ära ei tohi unustada ,et julge pealehakkamine on pool võitu.
lisaks eelmisele
12:30 12.02.2012
autojuhi amet pole nii pmagus präänik kui ülemuse oma. juhina saab ainult ülemuse tagant varastada, aga ülemusena saab ka endiste kolleegide tagant varastada.
ja mis peamine, ülemusena või ettevõtjana ei pea ju midagi tegema, sest autojuhid teevad absoluutselt kõik töö ise ära.
v123
17:08 12.02.2012
Lugedes siin mõnda kommentaari tekib küsimus, kuidas selline inimene üldse autorooli lastakse. Kui ei suudeta teistele arusaadavat teksti klaviatuuriga sisestada, siis kuidas tuleb selline inimene toime vastutusega raskeveoki roolis või veodokumentide täitmisega...

Aga teemasse ka. Siit lugedes tundub, et veokitega pole midagi peale hakata. Seda imelikum, et tean nii mitut väikefirmat, kes elavad edukalt ära paari kaubikuga teenuse pakkumisest. Seega on kaks varianti, kas siia foorumisse jõuavad vaid hädaldajad, kes ei suuda omale korralikke partnereid otsida või on tõesti raskeveokite osas nii metsik ülepakkumine võrreldes B-kati kaubikutega. Kuidagi ebatõenäoline...

Paar mõtet ma siiski sain. 15000euri tundub mulle nüüd tõesti natuke liiga väike summa veoki ostmiseks. Tuleks ilmselt panuseid veidi suurendada. 20-25000 on juba valik palju laiem.
küsimus teemaalgatajale
23:47 12.02.2012
naljamees, mis sest veokast ostad, kui sul sõbrad, kes palju odavama kaubikuga rikaks on saanud. tee järgi. või arvad, et suurema autoga on suurem kasum?
Ei ei , rikastumise alused on
01:08 13.02.2012

1. Hobujõude miinimum alates 480
2.Kõrge kabiin
3.DSV või muu maalähedase ekspedeerijaga orjastav leping sõlmida
4. Kus kohast litsentsi saab
Need on kindlalt top tähtsamad punktid.
Siis olen veel tähele pannud , et tõeline peavalu on keda rooli panna.Ei usaldata kedagi ja keegi ei küüni tulevase ettevõtja oskusteni.
Olen neid jutte niipalju kuulanud , et mul hakkab alati pea kohe valutama kui keegi jälle nõu küsima tuleb.
Ah jaa. Raha lubatakse iga teene eest tublilt anda kui teda üks kord tulema hakkab.
gaz 53b
11:22 13.02.2012
Mõni massimees on omale massiga teenitud raha eest maja ehitanud.Tööd on vaja teha ja leida ja kõige lõpuks töö eest raha kätte saada.Masside aeg on muidugi nüüdseks läbi.Ise ostaks sadula,saad haagiseid vahetada.Turvas,hake,mets,kasvõi sitapütt jne.15 000 eest leiad näiteks põhjamaadest auto küll.Mõne perefirma hoitud asja,kuigi vanust võib asjal muidugi olla ja kabiin mitte kõige kõrgem.Terve komplekti jaoks on 15 000 muidugi vähe,aga ikkagi edu.
15000 eurot.
11:52 13.02.2012
See oleks summa mille eest saad tasuda laenu omavastsutuse (5000 eurot)
Teine 5000 arvesta esialgse remondi jaoks.
Ja kolmas 5000 käivitamiskulud. Laevapiletid , kütus , palgad on vaja maksta enne kui endale raha hakkab laekuma.
Selle skeemi järgi saad endale soetada max. 2000-2002 nina koos sama vana haakega.
Ja lõpuks ei soovita ma sul sellega tegeleda sest sa kõrbed. Konkurents on tihedam kui sa arvata oskad.
Keskmine tulemus oleks see, et sa hävid ja lõpetad kuid on võimalik saada kaela veel väga suured võlad.
Julge hundi rind ei ole siin rasvane
v123
11:51 17.02.2012
Tegelikult ei ole teema algatajal plaanis osta autot liisinguga ega võtta muid laene ega kohustusi.

Selle teema mõte ongi selles, et uurida turgu, millises veokite transpordisektoris konkurents kõige väiksem võiks olla ehk millega tegelema oleks mõtet üldse hakata. 15 tuhat sai pandud lihtsalt orientiiriks.

Tavalise sadulveokiga pikamaa veod ei ole minu jaoks teema, sest plaanin vähemalt alguses kulude ja tehnika kokkuhoiu nimel ise roolis istuda ja olen piisavalt kursis, et see töö ei tasu ennast ära nii rahaliselt kui ka see tõttu, et peab elama pikka aega kabiinis muust maailmast eraldatuna.

Seega ootaks nõuandeid jätkuvalt pigem kohalike ja lähivälismaa vedude osas.

Mida arvata hüdraulilise kraanaga varustatud veokitest? Peaks olema päris konkurentsivõimeline lahendus kui koorma ise maha suudaks tõsta?
pardi pask
13:52 17.02.2012
Saan täpselt aru mida mõtled.Ise tegelen sellega aastaid,kuskil kirjas pole.Eelpool juba kunagi kirjutasin.Tahan ka kodus olla.Täpselt sama, liigun Eesti ja Läti piires,harva Leeduni välja.Kaugemale oma autoga pole tööd ja ei taha ka.Kaugvennad palgatöölised,enamustel pole õiget kodu jne,las nad sõidavad poolhaagistega,sellega endal täna tööd peaaegu pole(katsetatud).
Tean,sul kibeleb,tahad katsetada.1/3 läheb tulust küttele.Autoga on suured probleemid tegelikult.Normaalseid ei ole(pidingi ise ehitama).Isegi see õigem mis euroopas nettides müüakse,neid on 1 või 2 (millega endal majandada) ja hind algab 20000 eurist + toomine veel,ei tea mis seisus on.(ma ei vaata hinda mitte aasta järgi,vaid töötegemise võimaluste järgi).Tööd annavad tuttavad jne(kuulutused).
Auto võiks sul olla 18 t , sellega vead kõik ära,kandevõime siis 8 t.Praeguse seisuga turul oleks super treila tõstukiga,järgmine variant madel ja tõstukiga.Ilma tõstukita ei tasu üldse mõelda ega vaadata.Tõstukitega on see teema jälle,et enamus on lahjad ja pole kasu.(sisuliselt tõstukita auto).Minimaalne ja sobiv sul on 12 TM.Sellega saad külje alt 4 t peale ja maha.Koorma pead sa suutma ise maha saada,muidu ei toimi see töö.
pask jah
14:29 17.02.2012
tänase veohinna juures moodustub kütus ikka 1/2 mitte 1/3, sinisega jääb sinna 1/3 piiri vist jah.
Pardi pasale
15:01 17.02.2012
Suvel ja sügise poole kallaja mehed kurtsid et küttele laheb ikka 2/3.Järgi ei jää midagi.
üks arvamus
20:24 17.02.2012
jajah
22:07 17.02.2012
ole normaalne 2/3 :D
v123
11:16 22.02.2012
to pardi p***

Eks ta ole. Kõik nõuab tööd ja kannatust. Ega mul ei olegi mingisuguseid soovunelmaid, et hommepäev hakkab kliente ja töid uksest, aknast sisse murdma. Samas millegiga peab ju tegelema. Niisama istuda pole ka nagu viitsimist. Selline kraanaga veok tundub ainuke variant, millele üldse oleks võimalik kliente leida mõistliku tasu eest.

Algne 15 tuhat euri oli selline pooleldi hobivariant, et ostan, katsetan ja kui tekib rohkem kliente, siis hakkan tõsisemalt tegelema. Nüüd vaatan, et selliseid tõsisemaid masinaid alla 30 tuhande üldse ei liigu, millega kannataks konkurentsi pakkuda. Seega oleks vaja juba ka kindlamat äriplaani ja kliente enne masina ostu. Ei tahaks nii kallist pilli niisama aia äärde seisma ka osta.

Sellega jälle teine teema, et kuidas sa otsid kliente kui pole veel masinatki, millega teenust pakkuda? Ühesõnaga küllaltki nokk kinni, saba lahti situatsioon.
ulakas
13:49 22.02.2012
kuidas leida kliente? kui on tehnika millega tööd teha siis ehk leiad ka. oleneb kõik mis masin ja mis võimalused on olemas. aga kui autot pole siis pole ka midagi pakkuda ja reaalne elu näitab seda et alustav ettevõtja reeglina eesti turul läbi ei löö. seda enam et oled üksiktegija . selleks et ära elada pead hinda hoidma küllaltki kõrgel ja suuremate ja vanemate tegijatega ei võistle. muideks selline firma nagu pekkaniska lõpetab eestis tegevuse. miks ? pole turgu. neid multilifte-kraanasid on küllaltki palju liikvel ja arvestades tänast majanduslikku olukorda pole nagu sellisel äril mõtet. vaata kuulutusi ja üllatud palju on töö otsijaid. üldiselt aga paistab tulevik transpordisektorile tume olevat. kütusehinna pidev tõus, majanduslangus, ja nii edasi. kardan ikkagi et see ala pole ala kuhu raha matta. osta ennem saag ja kirves , tee küttepuid ja teenid ikkagi rohkem kui transpordiga.
Sellist autot Tartus
14:47 22.02.2012
pidasime peaegu 10 aastat. Ei mäleta nagu hästi , et ta üle 5000 eek kuus sisse oleks toonud. See töö on nii tsükliline , et lausa oksele ajab. Enamjagu aega seisad.
pardi pask
18:29 22.02.2012
To V123.
Ennem peab jah masin olema ja siis tulevad kliendid.Klient näeb masinat ja siis võimalused.Ainuke mis sul töötab madel kraanaga.Kasti ehitust pead väga vaatama,või kohe ümber tegema.Peab olema ported lihtsalt eemaldatavad ja ei tohi jääda peale seda toikasid püsti.Pead saama sileda platvormi vajadusel.Tõstukil peab 2 hüdraulilist noolepikendust vähemalt olema.
Kui huvi ikka sebida,võin veel väikseid aga väga tähtsaid asju seletada.
pardi pask
19:11 22.02.2012
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&a
mp;id=154747116&pageNumber=20&__lp=69&scopeId=TO
75&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVa
riant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchIn
Freetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&
amp;vehicleCategory=TruckOver7500&segment=Truck&nega
tiveFeatures=EXPORT&grossPrice=false&category=TruckM
ountedCraneTruck&tabNumber=2


Veits oli aega.Leidsin kõige odavama,millega võiks alustada 18T.Kui sellist ära karda,portesid,pärast näed neid polegi vaja.Kunagi oli ka,alustasin ja iveco ja analoog.Tapsin 4 aastat jagu ei saanud.
Teed taha pealesõiduteed(eemaldatavad,pärast viskad kasti) ja kolinal tuleb tehnika peale.
Lauapakid,kivialused,vanaraud,traktorid jne.Tõstuk on max super ja kohe vintsi eest.Tõstad mida tahad ja ei pea kliendile selgitama,et ma ei jõua maha tõsta.
pütimees
21:15 23.02.2012
eelmisele,mis selles ivecos nii head ja lollikindlat on,et seda taevani kiidad??? tutvusringis ei tea ühtki meest kes ivecot kiidaks sellest ka selline küsimus?
professor_sammaljalg
14:51 26.02.2012
imestajatele, et kuidas suured firmad saavad madalamate hindadega hakkama - kui sa saad uue auto pea kolmandiku odavamalt ning kütust ka märksa madalama hinnaga ei olegi sul vaja sama hinnataset, kui väiketegijal, et ots-otsaga kokku tulla ning kasumitki teenida. see, et suurema firma kontoris istub märksa rohkem inimesi ei tähenda eriti midagi - näiteks kulu raamatupidamisele on iga auto kohta kordades väiksem, kui paari-kolme autoga tegelasel. enda laopinnad, tõstukid, käpikud ja uue auto 100% ärakasutamine (sisetöö-kodutöö-vene töö- juppideks) on samuti suurt kokkuhoidu andvad tegevused.
Rekka akadeemik .
19:16 27.02.2012
Kle samblapäss , mitte keegi ei keela sul kaubelda hindu alla nii kütusel kui uue auto ostul . Suurt alet saad , kui suukese julged lahti teha .
algaja ärimehe auto on Kamaz
20:20 27.02.2012
Tahaks öelda kogu selle pika teema kohta, ET SELLE RAHA EEST EI SAA MINGIT VEOAUTOT ,millega konkurentsis püsida teistega . Keegi ei telli vana sadulautot välistööle ,hea kui Eestiski saad telliskive vedada.
Kui alustada mingi uue alaga tuleb seda tõsiselt arendada ,kuid mitte niisama proovida .Neid proovijaid on ka varem nähtud .
Ise olen alustanud Kamaz kalluriga ja nüüd 2005a MB veok.Kuid seegi on vanaks jäänud ja miljonid sõidetud .Kõige lihtsam on liisinguga uuem osta ,kuid see enda petmine . Vana auto peab uue osturaha väljateenima ,muidu ongi virelemine pankade orjuses.
Olen püüdnud firmat suurendada ,kuid tulutult .Autojuhid(laisad ja lohakad palgatöölised) on alt vedanud ja paljugi ära rikkunud .Kõige tulemus ongi sõidan ise ja teenin nii palju kui ise sõidan.Kuskile Hispaaniasse ei trügigi ,mulle meldib pigem Soomes ,Rootsis ja baltikumis hulkuda . paar päeva ära ja jälle kodus .
professor_sammaljalg
13:48 28.02.2012
lol, muidugi saaksin ma girteka hinnaga voldemari ja betzi hinnaga mersu jne, kui ma ainult küsiksin, irw. Paistab, et keegi on kuskilt kilo alla saanud ja soovib seda kogu ilmale kuulutada 8D
Tõnu Transtar
18:22 28.02.2012
kuidas suured odavamalt saavad
1.Suureks on nad saanud tänu oma tarkusele
2.Valitseb seos, mida rikkam oled seda odavamalt ostad.Seda tagavaraosade , rehvide , kütuse , palga ja veel mitmete kuluartiklite näol.
3.Eriti räige kokkuhoid on kindlustuste vallas.
4.Kaubamärgi hind.Vanadele ja suurtele tegijatele antakse nii mõnigi lollus andeks.Autojuht-ettevõtjad on aga lugupeetud sularahakliendi seisuses.
Eestis polegi suuri transpordi firmasid.Tulevik paraku koondub DSV, DHL, Schenker ja teiste samalaadsete firmade alla.
Ka praegused suured vedajad hakkavad frakti järgi sõitma.
Lihtsalt ringide peal olevad masinad suudavad odavamalt kaubad logistikakeskustesse toimetada.
ice1 (ma jälle ei viitsi reg)
12:22 01.03.2012
Jälgin siin teemat, ja mõni asi paneb pead vangutama. Otsitakse autot mis oleks võimalik teenida. Nüüd jõuti kraanaga veokani. Vaja on autot, millega saaks võimalikult kõiki kraanatöid-veotöid teha. Mul on praegu (no nii nibin-nabin 15-16 euriga) ära müüa Eestis arvel olev 6/2 actros, kast 6,8m, seoses sellega kannatab tõmmata nii konti, kui soojakut kui ka 6-7 saematerjali. Hiabil nool 10,5- sinna lõppu paneb Fibo-Ikodori aluse ära(st kuni 1,3t), raskemat poolteisetonnist Columbiat paneb peaaegu lõppu. Küljelt tõstab 4 tonni peale reaalselt, mitte mingi tablitška järgi. Vedrustus õhk, täiskontrollitav, tõsta nina-saba kuidas tahad. Rehvid korras, ülevaatus peal, tee kindlustus ja mine. Kandevõime 13,8 passis, st kaksteist fiboalust, ja mahub ka 6,8m! Siin räägitakse töösuutlikusest, mis olevat kõige olulisem. Ja selle juures pakutakse välja siin änksa masinana selline Iveco?Minu eelpool mainitud töösuutlikkust see 18 eest Euroopas kätte saadav Iveco nüüd küll ei oma. Noh teeb midagi ikka.
Ma tahan öelda lihtsalt seda, et kui minu autot ei tulda isegi mitte nuusutama (et teada saada mida selline töö üldse tehnikalt nõuab), siis ammugi mitte ei minda seda Ivecot siis kah euroopast otsima. Ma olen 2005-ndast "kraanatanud" nelja erinevat autot ja annan endale aru, mida selline töö endast kujutab, kaasa arvatud see, et teadmine mille eest rahvas on nõus maksma, ja millist tehnikat selle jaoks sul vaja on. Kui sa ennast kodumaalgi ei suvatse kurssi viia sellise töö/tehnika nüanssidega, siis Saksa mastaabis sõidad-kulutad oma raha oluliselt rohkem lihtsalt selleks, et teada saada, et seda autot sa ei võta (sitt seisukord, võimekus pole see, vmt), või, et juba osteti ära. Kui sa kasvõi erinevate masinate võrdlemisel-vaatamisel siin ei vii ennast kurssi (oluliselt odavam näha seda siin), siis on ülimalt tõenäoline tulla sealt mingi sellise asjaga tagasi, mille kõiki asjaolusid kokku arvestades vannud ennast siin seaks takkajärgi. Teada sa üldse mida vaadata sellise kraana puhul enne ostu?
felix komoraan
19:39 01.03.2012
Mis sul on 6x2 või? Portekõrgus? Kas eemaldada saab? Mitu tonnmeetrit tõstuk on? Mis suurematest vigadest mida vaja teha? Kas tõstuk vajub?
ice1 (ma jälle...
21:11 01.03.2012
Actros 1, valem 6/2 , passis ees balloon, põhisild topelt, abisild üksik tavaline (ei hakkanud pärast enam balloone passi vedama), tõstetav. Ported eemaldatavad, kõrgus peaks olema vähemalt 80 (vaja mõõta üle). Tõstuk on Hiab 125, kolm hüdraulilist jätku. Ei vaju, ei jookse, silindrid korras. Auto praegu talvel seisnud, tõenäoliselt vaja niiskus pneumost välja saada, aga muidu võib kohe tööd/teenust tegema minna. Nipet- näpet võib alati leida, eks see näha ole, kui käima panna, võib-olla tahab näiteks mõnda padjakannu kohendada.
Kraana tõstevõimest juba rääkisin, küljelt vinnab 4 peale, 10,5 peale paneb fiboaluse ( nii kuni max 1,3t), 1,5tonni lükkab no peaaegu lõppu, nii 9-9,5 peale. Ega sa selle tonnmeetriga ei tee kliendi juures midagi, kui sa ikka kivi alust sinna -või tänna ei pane, siis raha ei saa. Ja seda mida pill võimaldab, pead ise tundma õppima, et teada millisel silindril millal kangid lukku lööb ja mida ta siis teha lubab.
saaremaalane
11:33 28.03.2012
Jäta see 15000€ sissemaksuks ja leia kuskilt müüa kes on nõus sulle andma järelmaksu 12 kuu peale umbes 1000€ kuus ja saadki enamvähem sadula omale , räägin sellepärast, et ise tegin nii ja nüüd veel viimased 2kuud maksta :)
Edu sulle !!!
professor_sammaljalg
20:49 28.03.2012
räägi siis saaremaalane, mis tööd sa oma sadulaga teed ja kui palju (kui üldse) kuu lõpus endale palka maksta võid?
potentsiaalne klient
14:05 30.03.2012
transpordiettevõtluse telgitagustest pole mul aimugi, kuid võin rääkida kliendi seisukohast. eestis on puudu kraanaga, ära käivate portedega ja kallutatava platvormiga autodest, mis oleksid võimelised lahkuma kõvalt pinnaselt.

olude sunnil olen viimasel paaril aastal vajanud mitmel korral transporti heinamaal. enamus teenusepakkujaid keelduvad kohe. üksikud on nõus, kuid seavad tingimuseks, et transport tehakse talvel ja eelnevalt on teekond sahaga puhastatud ja külmunud. lõpuks olen leidnud mõne, kes on nõus katsetama, kuid lõpuks on tulnud neile ikkagi traktor järgi kutsuda, kuna slikkidega 6x2 ei suuda ka tühjalt 20cm sisse vajudes enam välja tulla. mida see kliendi jaoks tähendab? suhteliselt tagasihoidliku transpordi hind kahekordistub, kuna lisaks autole tuleb tellida traktor, mis siis vastavalt kokkuleppele veaks kauba auto juures heinamaale või veaks auto heinamaale ja tagasi.

seega, kui midagi osta, siis turgu võiks olla teenusele, mis ei oleks nii abitu. 10t kandevõime oleks täiesti küllaldane, kuid veoskeem võiks olla 4x4 või 6x6. sest praegu on kliendil ainult 2 võimalust: tavaline auto+traktor või päris eritehnika. need valikud on ebamõistlikult kallid.
pardi pask
14:31 30.03.2012
See ongi probleem.Tavaauto pehmele ei tule ja suurendatud läbivusega autosid on väga vähe.Autot ostes kui ongi on nende hind topelt.Sellise auto vend alla 200 euri võtit ei keera.
.......kliendile
14:36 30.03.2012
sinu loetletud omadustega komplekt ongi ERITEHNIKA
...
14:36 30.03.2012
Läbivuse osas teeb vene tehnika enamasti kõigile silmad ette, aga palju seda tehnikat alles veel ongi ja paljud neist sõiduvõimelised on.
......
15:00 30.03.2012
vene tehnika ei vasta reeglina nendele nõuetele. on väga hea läbivusega kraanasid, kuid neil puudub veokast. samuti on veoautod, kuid neil puudub kraana. kui siinse teema tegija on valmis natukene pingutama, siis sellest autost: http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=466364&
cache_missing=1

saaks ringi ehitamisega (kraana+kallutav eemaldatavate portedega kast) saaks auto, millele oleks turgu küllaga. ja hinnaklass jääks kokkuvõttes teemaalgataja piiridesse.
pardi pask
19:06 30.03.2012
Kahju küll,aga seda te ei tea,et arki andmetel täna on võimatu selle kooslusega autole kandevõimet üle 3 tonni saada passi.
looder23
19:56 30.03.2012
härra kliendi seisukoht.
kas sina oled nõus maksma antud veoteenuse eest vähemalt topelt hinda?
esiteks 4x4 kraanaga ei meelita 10t kandevõimena välja ning 6x6 läheb nii soetamisena kui ka ekspluatatsioonis kõvasti kallimaks. seega tuleb kliendil rohkem rublikut välja käia. aga see on meie inimesele vastunäidustatud. tema tahab saada tippteenust "aitäh" ja "ole terve eest". kahjuks on see omal läbielatud etapp. lihtsam sul ongi, leida talunik kes traktoriga selle tavaari põllult ära toob ja kohe teeääres olevale autole toob. arvesta kohe sellise kuluga, kui sa leiad auto kes hakkab katsetama. jääb põllule kinni, siis hakkad otsima traktorit, kes välja tirib. kõik see aeg auto seisab ja tund tiksub. siis leiad taluniku kes kohe kerget pappi haistab. muidu veaks tavaari põllult ära vast 35 euriga tunnist (keskmine), aga sikutamine, ja küsib mingi 50 euri tõmbe eest(kui tuleb ligidalt naabrusest). kui kaugemalt siis veel kallim. auto ootab kauem ja ka traktori eest tuleb rohkem maksta.
potentsiaalne klient
22:44 30.03.2012
to looder23

Kahekordne hind tuleb juhul, kui tellida auto+traktor või tõesti eritehnika selle otseses mõttes. Mina pidasin teemaalgatajale mõeldes silmas just autot, mis erinevalt suurest massist suudaks tee pealt maha keerata, mitte off road võistlustel osaleda. Kergelt vajuva heinamaa tarvis ei ole vaja eritehnikat, kuid slikkidega 6x2 seal tõesti hakkama ei saa. Vaja oleks just midagi vahepealset. Sellise teenuse hind võiks olla hetkel pakutavate variantide keskmine ehk 1,5x tavaline hind. Ja seda oleksin ma nõus rõõmuga maksma.

Selle taluniku leidmise jutt on tore, aga seal on kaks eeldust. Esiteks peab kaup kannatama vedamist. Teiseks kehtib see mõte paraku vaid kohtades, kus on reaalselt talusid. Tallinna ümbrus nendega ei hiilga, kuid paraku leidub kliente, kellel ei ole võimalik tagada transportijale peegelsiledat teed. Viimane isiklik näide on sellest talvest. Minust sõltumatult tekkis ootamatu vajadus puitmaterjali järele, kuid öösel oli sula ja tee enam ei kandnud. Loomulikult otsisin ma traktorit, kuid paraku kokkulepped ei pea ja puit saabus enne seda.Tulemus? Puit tõsteti maha viimases 6x2 sõidetavas punktis (sõiduautoga sai kenasti edasi ka) ja mina pidin selle käsitsi kohale tassima. Kas ma oleksin nõus selle jama nägemata jätmise eest rohkem maksma? Iga kell!
.......kliendile
08:07 31.03.2012
potensiaalne klient,mis virised siin?kuna tead täpselt milline tehnika on kullaauk,siis soeta see ja saa miljuneeriks.
professor_sammaljalg
16:51 04.04.2012
afaik pole koduvabariigis ei 6x4 ega 8x4 madelkraanadest puudus, ainult, et nende töötunnihinne peegeldab nii liisingut, ekspluatatsiooni, kui ka makstud makse, millest "klient" ei taha midagi teada. 200k euri maksnud auto omanik ei saa töörõõmust söönuks.
td
18:49 04.04.2012
Kindlasti jõuate sellele zilile bensiini sisse valada.
40
03:25 28.02.2015
võiks kirjakandjaks hakata-see ka transpordi liik :-)
Karm123456
13:06 01.03.2015
Enne peaks veidi eeltööd tegema, õigete meestega saunaõhtutel käima, kaarte mängima või viina viskama. Ka eestis on transpordimaastikul igasuguseid töid, kus masinat vajatakse pidevalt, kuid mitte rohkem kui ühte-kahte. Näiteks mu tuttava kiir-äriprojekt, mille ta paari nädalaga pidi püsti panema ning mis töötab siiani, oli selline, et ostis poolhaakega kalluri, palkas juhi ning see veab ühele ettevõttele toorainet (killustikku ja liiva) vajaliku tehase juurde. Töö ise on pidev ning kohustus on tagada transpordi mõttes tooraine olemasolu tehase platsil. Muidugi selline mini-bisnes, mis tooks ka teemalgatajale pideva leiva ja raha lauale on saadud vaid läbi tutvuste. Kuna teema on vana, siis oleks huvitav teada, mida teemalgataja otsustas tegema hakata.
juhiabi
15:36 01.03.2015
Üldjuhul on need tooraine veod platsile pigem kindel liin mitte tulus tööots.
professor_sammaljalg
16:37 01.03.2015
mnjah, üldiselt mida lihtsam ja stabiilsem on töö, seda madalam ka veohind. 10+a vana masin, penskar sanga ja eks ta midagi ikka sisse toob. pigem suured firmad uute autodega teevad parem midagi muud ja jätavad sellised otsad kellegile teisele.
Looogi istik
15:33 02.03.2015
Kui sa juba foorumist küsid, kas vedada metsa, kruusa või fekaale, siis kohe kindlasti ei soovita sul transpordiga tegeleda.
Parem investeeri see raha mujale.
sitrus*
23:55 06.03.2015
10000.euriga ostad välja tõstukiga madeli.Vahet pole mis roima kui liigub hetkel liigub sinu käes ka 5a edasi.Sellega nälga ei jää.Ise kunagi alustasin sellest.Tähtis,et tõstuk on algajale vähemalt 13tm ja anna minna.Nii mõnigi vesistab uue kuudiscanniga keelt.
asfalt
17:47 03.11.2015
on's seda kalluri funktisooni nii väga vaja...?
Onu Raul
00:26 04.11.2015
Kallur võib olla - labidas peab olema
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte