Veoautod ja rasketehnika

Transporditeenus osutamine kaubikuga - kas tasub ä

 
Sasskin
15:09 15.04.2012
Olen mõelnud hakata kaubikuga teenust ostuma. Kaubikuks näiteks Sprinter. Hinnaks olen arvutanud umbes 0.30 eurot kilomeetri eest ning mingisuguseid lisatasusi pole alguses plaanis juurde lisada.(näiteks tunnihind, pealelaadimine) 0.30 eest oleksid tehtavad isegi läti-leedu otsad, võib-olla isegi kaugemale. Kui nüüd võrrelda minu hinda teiste pakkujatega, siis tundub, et on vähemalt sama odav, kui et mitte isegi odavam. Teemat võiks kommenteerida keegi, kes on antud valdkonnaga kursis.
Sauna trans
17:01 15.04.2012
Tasub ära??? Sellise hinnaga teenid kahjumit hoopis. Üle poole sellest summast läheb juba kütusele ,mis raha eest sa palka peaksid maksma ja autot remontima veel??? Firma või FIE ,ausal teel ei teeni midagi.
Auto ostmise hind tuleb ka veel tagasi teenida.
Mingi väga vana autoga pole mõtet ka tööd otsida ,Paljud kliendid vaatavad ka auto välimust.
Ainuke võimalus kasumit teenida on sõita erimärgistatud kütusega, väga romu autoga ja vedada kartuleid ja telliskive eraisikutele .
Reaalne kaubiku( suure ja viisaka) km hind on hetkel Eeestis 0,38+ käibemaks .
Tunnihind on 13-14 eur.
Väikest 3,2 m kongiga autot pole ka eriti mõtet osta ,Suurimale masinale leiab lihtsamalt tööd.
Üldiselt kui tööd ei ole ja igav mine Soome kasvõi luuda liigutama ,saad ka ilma lisakuludeta (kütus ,remont,auto maksumus) 10 eur tunnis kätte.
Hetkel on vanasid kaubikuronte piisavalt ja sellega hinnad maas.
Ise sõidan ainult Soomes ja siin saan küsida paremat hinda.
aadukasmiis
18:04 15.04.2012
kahjuks on sul õigus
kurb tõde aga väga täpne
tundub, et turusolkijaid tuleb veelgi juurde
kuigi asi on niigi käest ära
paar korda üle tonniseid kaubikuremondi arveid ära maksad alles siis saad aru
kaubikuremont pole odav asi
Forwarder
18:06 15.04.2012
See kaubikuturg on ju nii üleküllastunud. Esmalt tuleks ikka uurida, kas reaalselt tööd on ning siis üldse edasi mõelda.
Sasskin
20:14 15.04.2012
Kusjuures täpselt sellepärast ma selle teema tegingi. Ei rutta kaubikut ostma, sest pärat pole lihtsalt kliente, keda teenindada. Praegu mõtlengi, et kuidas teada saada, kas sellisel teenusel sellise hinnaga jumet on? Mis puutub aga minu hinda, siis mina elan ära sellest, muidugi oleneb kuu läbisõidust. Mis aga autosse puutub, siis plaanis on osta 1995-2000 a Sprinter, mille kohta räime nüüd küll öelda ei saa. Unustasin veel mainida, et lühikesi kartuli-telliskivi otsi pole plaanis tegema hakata, kui, siis juba pikemad otsad. üldse on selline seis, et tuleb mõni püsiklient saada, hea kui mõni ettevõte, sest füüsilistelt isikutelt on raha hulka raskem saada. Tore, et te vastate otsustasite, loodan, et teema jätku veel pikalt.
professor_sammaljalg
20:37 15.04.2012
järjekordne bisnesmän, kes "hangib" endale pikki otsi jagavad, kõrgelt maksvad ning super makseajalooga kliendid ning hakkab pappi kokku ajama 12a (kaksteist aastat) vana (v-a-n-a) kaubikuga. luualiigutamine on kordi parem idee.
Vaatame
20:52 15.04.2012
siis seda asja. Tallinn-Tartu-Tallinn jämedalt 400km. Kliendilt saad 400*0,3=120eurot. Esilagu vist km lisada ei tule (aga võib-olla ka tuleb).

Kütuse peale kulutad umbes 40l*1,4=56eurot. Seega pea pool raha kulub kütusele. Sõiduks kulub vähemalt 5-6 tundi (laadimised võivad ka kauem võtta). Palka vist tahaks ka?

Siis firma ülalpidamiskulud (telefon, võib-olla raamautpidamine).

Iga päev ei pruugi otsa olla. Ja sisendkulud (ostukulud: kütus, maksud) aina tõusevad.

Mis sa ise arvad?
sauna trans
20:59 15.04.2012
Selle 15 aasta vanuse Sprinteriga saabki telliskive ja kartuleid vedada. miljon sõitnud kaubik vajab ka remonti ja võib teeäärde jätta.
Minu autol on aasta läbisõit 60-70 tuhat ja 2005 a Sprinter tundub juba vanake .Mind see ei morjenda ka auto välimus kuna teen enda asju ja kliente juurde ei püüa.
Kui lähed end kuskile tööd otsima ,siis naerdakse vana masinaga sind välja . Teistel meestel on tuliuued liisingu Renault ja Peugeot näiteks ja otsivad samuti tööd .Arva ära kes siis tööle võetakse? Jääbki üle hulgilao kartuliveod linnas. Paljudes firmades,kes transpordi teenust ostavad sisse on vedajatele auto vanuse piirang näiteks kuni 5a vana . Kui uuemat masinat pole siis polegi heasse kohta tööle lootagi.
Kaubiku teenuse hind peaks olema selline ,et kütusekulu on max 40%.
Siis on point leivaraha teenida.
sauna trans
21:07 15.04.2012
to vaataja
õigus.
Sprinter (suur kõrge)ei käi 40 l kütusega kuidagi Tln-Tartu ära,nii et kalkulatsioon on veel pessimistlikum.
Lisaks ei taha keegi kinni maksta sõitu sinu kodust laadimispunktini ja tagasi .Aga sinna kulub ka .
Sasskin
21:50 15.04.2012
Sprinter ei käi 40 liitriga 400km ära, eriti veel kui on uuem cdi mootor? Miks ma küll ei usu seda, kuid jah, ärme peatu selle juures, vaid räägime kaubikust endast. Nii, miks te arvate, et kui üks mees sõidab enda uue liisitud Reanultiga tööandja ette ning peale teda tuleb teine mees 12 aastat vana Sprinteriga, siis mis te arvate, kelle ta tööle võtab? Vale, ei võta Reanult meest, sest Sprinteri mees teeb sama töö tunduvalt odavamalt ära. Puhas loogika, või ma eksin? Ei usu mina, et keegi maksab kellelegi esteetilisuse eest. Ja miks te väidate, et 12 aastat vana kaubik on räim? Ma väidan vastupidi, et need uued kaubikud, mis tehasest välja veerevad, on tehnilisest mõttes palju kapriisemad, vaadake kasvõi neid mootoreid. Ma võiksin vabalt ka uuema sõiduki ligi võtta, kuid kui nad juba Statoili kütte peale köhima hakkavad, siis milleks? Targemad mehed teevad siit omad järeldused, miks ma nii odavat hinda saan pakkuda, vähem targematele üks vihje: odav kütus. Oeh, igatahes, sai vist kõik. Jätkame aga aruteluga...
Sasskin
21:52 15.04.2012
Nii, üks näide kartuli-telliskivi räimkaubikust
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1001367

Muudetud 15.04.12 21:52

Siidiuss
22:03 15.04.2012
Ilmselt on kütus kas poolmuidu või tutvuste kaudu väga odavalt käes kui 0.30 km hinnaga veel sõita tasub. Mina ei sõidaks isikliku sõiduauto koos haagisega ka sellise hinnaga. Alla 0.50 sendi lihtsalt ei ole mõtet. Las teised sis teevad seda tööd kel kütus ja tehnika nii odavalt käes. Varsti on nad aga arvatavasti turult kadunud sest tehnika lõpeb ära ja uut osta ka ei jõua. Kui just ei ole mingit kõrvaltegevust mis teist ettevõtlust üleval aitab pidada. Töörõõm muidugi jääb. Ja auto vajab ka hoolt. Halvemal juhul remonti ja siis tuleb juba omast taskust arvatavasti juurde maksta. Omahinna arvutamiselt tuleks kütusele arvestada tulust kuni 20%. Kui omahinnast moodustub kütus üle 20% siis on ilmselt tegu heategevusega mitte ärilisel eesmärgil kasumi teenimisega.
Busskin
22:08 15.04.2012
See vanuse asi on suhteline.Ma sõidan klubi all kus lepinguga on paigas auto vanus.See on 3 aastat.Vanema masinaga töötada ei saa.UUs samohod on kogu aeg istumise all.Kindel liin ja raha nagu aganaid.
huumorinurk
22:33 15.04.2012
huumorinurk on jälle avatud:))) Annaks jumal rohkem selliseid busines menne eestisse. Siis võibki tõesti 5 rikkama riigi hulka jõuda. On ikka klounaad...mis sa sellest autost sööma hakkad ...osta kohe süüa selle raha eest...vähemalt jääb hing sisse :)))
kaadaaadu
23:07 15.04.2012
teema hakkas tõsiselt nüüd kisub käest ära
üle 5 aasta vana või üle 200 tuhat sõitnud kaubikuga ja ilma püsikliendi lepinguta pole seda mõtet alustadagi-maksad väga palju peale.
Püsikliendi lepingut on peaaegu võimatu saada ja alla 0..38 km pole mõtet
lepingut sõlmida kui ise tasuvusarvutusi teha ei oska.
Need ühepävaliblikad kes ulmemadalt hinda pakuvad kaovad ja asemele tulevad uued ullikesed.
See pole tõsine töö vaid hetkeline töötus.
kaadaaadu
23:12 15.04.2012
kindlasti tubli, et uurid ja seda võiks nii alustada buumi ajal küll aga mitte praegu kui kõik allamäge liigub
siiski on hea, et inimsed tahavad midagi teha kuid rehviboksid ja kaubikuveod pole täna populaarsed alustamiseks
pigem tuua venemaalt kütust aga siin riik vist paneb kohe piiri peale nagu aru sain
Siidiuss
23:40 15.04.2012
Praegusel ajal jah tõesti väga kahtlane seda tööd teha ja sellega ära elada. Kui tutvusi ja normaalseid lepinguid leiab siis ehk tasub ära ka. Aga ega see venemaalt kütte toomine pole ka vist täna eriti tulutoov. Riik keelab jah kuuldavasti eestist üle piiri käimise iga päev. Hakatakse nagunii siis läti kaudu käima nagu lätlased käivad nüüd eesti kaudu. Ja arvatavasti ikka ostetakse selleks mõni buss või veoauto millega tasuvus suurem on. Sõiduautoga see äri eriti sisse ilmselt ei too aga elab nö ära.
a vat
00:07 16.04.2012
temaalgatajele .
Kui tahad korralikku tööd teha ,hea firma nime all sii võetaksegi see uue Renault mees ,aastarv ja auto on ilus . See kui palju seda Renault remontima peab on autoomaniku mure.
Mersu on vastupidavam ja kestab piki aastaid ,kuid seda tööpakkujaile selgeks ei tee.
Tõid näite ühest Sprinterist 416 . auto on pildil ilus aga sellega saabki kartulikotte vedada,kuna topeltrattad on ja ei mahu sealt läbi põiki ükski euroalus .
pikuti küll aga nii ei mahu midagi koormase.
Aga enamus kaupu veetakegi aluste peal.
punakuub
00:11 16.04.2012
tänasel päeval kaubikuga ära ei ela. kui on kindel liin siis ehk veab välja aga muidu küll mitte. neid kaubikuronte on igal pool ja teevad tööd alla oma hinna. salakütusega kaua välja ei vea ja kui seda pole siis on jokk. norm hind kaubikule oleks täna 80 senti km või 25-30 euri tund. siis ehk teenid kah midagi ja elad ehk ära. seda aga igapäev 8 tundi vaevalt saad. nii et parem mine kuhugi põllumajandust tõstma või osta endale midagi ilusat või joo lihtsalt see raha maha. nii et oma 30 sendiga lähed paari kuuga põhja. eriti kui saad lätis või leedus politseile trahve maksta.
vedaja .
15:35 16.04.2012
Usun küll , et saad ilusti omadega toime , kui ka kütuse ostad 1.- eur liiter ! Millest pole teadaolevalt puudus , ma ei räägi sinisest vaid ikka valgest !
stammer
16:42 16.04.2012
Igal juhul on proovimisel jumet, sest ainult nii saad teada, kas tasub ära või mitte. Sõitsin ise kunagi nooremana kooli kõrvalt Transit kaubikuga, sest midagi oli vaja teha, et raha teenida. Tööks oli lennujaama ja sadama varustamine tollitsoonis õhtusel ajal + igasugused kolimised nädalavahetusel.
Muidugi ostsin üle poole küttest "mustalt". (tollal siis 2 EEK/l ja teenus linnas 80EEK/h, linnast väljas kokkuleppehind).
Nüüd vanemana ja mugavana ei viitsiks küll enam transana ringi rapsida.
soomes luud või bussirool
17:08 16.04.2012
härrad andke siis Soomes luud, pole seda luuda nii kerge saada, nagu Te siin räägite või pakkuge rool bussi või auto, tänan.
Teadja Mees
17:28 16.04.2012
Täitsa lamba jutt, et Soomes saab luuamees 10 EUR kätte.
sauna trans
18:00 16.04.2012
viimasele .tead kui palju on Soomes miiniumpalk???
viska leili
21:24 16.04.2012
tundub, et sina küll ei tea
Kristjankkkkkk
21:30 16.04.2012
Kui keegi tahab hakata maru odavalt teenust pakkuma, siis ei maksa teda turusolkijaks sõimata. Küsimus pole üldse selleks, kas ta solgib turgu või mitte, vaid hoopis selles, et miks on keegi valmis ülimadala hinnaga mingit teenust pakkuma. Ilmselt mitte sellepärast ta seda ei tee, et kogu ülejäänud inimeste jaoks vastutulelik olla, et nad saaks odava raha eest oma asjad aetud.
Vaadeke ringi mis olukord on siin riigis, kuidas rahvas välja voolab, sest normaalset palka ja normaalseid elutingimusi lihtsalt ei jätku kõigile. Kuna rahvaarv ja maksujõuliste hulk aina väheneb, siis üha vähemaks jääb ka neid kodanikke, kellele jätkub normaalset elukvaliteeti.
Masendus ja ahastus ning vajadus ennat kuidagi moodi ära elatada, on need mis panevad inimesi vähese raha eest teenust pakkuma.
Hinna langetamise võidujooks ei käi mitte eraisikute vahel vaid eelkõige ettevõtted on need, kes on sunnitud oma hinda alla kruvima, et tööd üldse saada ning kuna hinnad on nõnda alla kruvitud, siis ei jätku raha ka selleks, et oma töölistele inimväärselt maksta, sest muidu jääks ju raha oma Lexuse või Landcruseri liisingumakseks.
pütimees
22:33 16.04.2012
näidatud kaubik ületab 3,5 tonni seega peaks kehtima hakkama vastutav isik,veoseluba ja muu paberimajandus ja lisa kulud
seega soovitan vaadata ikka max 3,5 tonni siis isegi kuidagi läbi häda tuled välja muidugi kõvas entusjasmi innertsis
mul endal 97a sprinter pikk kõrge veab vabalt 2 tonni ära ja teenindab küll ma muidugi ei paku teenust sellega
aga edu!!!!
Sasskin(logimata)
23:25 16.04.2012
Nii, tunnid on möödunud, vastused lisandunud. Esmalt tahan kohe öelda, et see kaubik oli toodud näiteks neile, kes arvasid, et 10 aastat vana kaubik kõlbab ainult vanaema kartulite ning ehitusmeeste telliskivide vedamiseks. Iseenesest näite toomine kaubikust oli hea, sest sai nii mõnegi hea soovituse, viimase neist mõned minutid tagasi.
Kui nüüd tähtsama juurde pöörduda, siis teema tagasiside on olnud täpselt selline, nagu ma enne teema tegemist arvasin. Suurem osa inimesi peab mind masohhistiks, kelle arvates kavatse hakata pakkuma teenust sellele ise peale makstes. See ei ole nii, sest kui mul on kulud väiksemad, siis ma võin ka vähem küsida ning kui ma vähem küsin, siis see annab mulle ka eelise.
Teoreetiliselt tundub plaan enam-vähem hea, kuid nagu ma ise olen mõelnud ja nüüd kinnitust sain, siis põhiline on klientide leidmine teenusele. Nagu enne keegi kirjutas, et pole mõtet tõmblema hakata, kui kliente pole, väga õige. Üldse, mida rohkem sellest mõelda, seda masendavamad mõtted pähe tulevad. Võib-olla sellest ei saagi midagi, võib-olla on see lihtsalt mõte, millele raiskab aega, kuid nagu mainisin, siis plaan on hea. Või mis? :)
looder23
23:44 16.04.2012
elu pees või mitte, aga kui sina tuled jätkusuutmatu hinnaga teenust pakkuma siis oled sa turusolkija. on küll ja veel nähtud neid odavaid turule tulijaid. sõidetakse kuni autot ja rehve on, siis müüakse risu maha ja nenditakse, et ei tule välja. aga teistel oled sa hinna alla löönud. hiljem minna kliendi juurde, et kulla mees tõstame veohinda, ei tule enam välja. tema ütleb, et su oma mure ja valib järgmise entusiasmist pakatava värske turule tulija.
ok, teemaalgataja saab kütte mustalt ja odavalt. laustab fiena. nagu loodab, et saab kohe kuhugi suurkliendi juurde pikki maid uhama. joppab, saabki. õhin suur, ja muudkui tallab. rublik jookseb, elu on lill. aastaarv vahetub. tuludeklaratsioon. kuna suurkliendid maksavad ülekannetega, tuleb asi ka ametlikult näidata. aga, kütus on ostetud mustalt, siis kulusid nagu polegi. ja siis saad tunda tunnet, et sina pead maksma kinni selle 101 mölaka kõik lollused ja lõbud ning tuleb puudugi, sest kruvitakse mõni maksuke kõrgemaks jne. pisara võtab silma ja lisaks tuleb veel maksta avansilist tulumaksu ,mida arvestatakse eelmise aasta tulu pealt. maksad nii, et munad märjad.
ja auto kohta veel, et see on üle 3500kg ja kohe kehtib kettaseadus, mis piirab su võimalusi pikka rubla taga ajada. selle eest keeratakse nii eesti- kui välismaal ja ilma vaseliinita. kui kütus mustalt, siis peadki rohkem nende kartuli-telliskivi-mööbli kundedele rõhuma.
aga noh, tere tulemast ettevõtjate klubisse.
Kristjankkkkkk
00:01 17.04.2012
Noh ega tsekke ju ikka liigub. Kui endal vaja oleks, siis sõprade-tuttavate käest annaks päris hulga kütuse tsekke kokku kraapida, kui neid vaja peaks olema.
Õnneks ise sellist tüüpi ettevõtlusega ei tegele.
Transpordiäri on paraku selline äri, milles paljud ennast spetsialistideks peavad ja niimoodi see siis ära ongi rikutud. Veokit ja kaubikut ostma ning sellega asju vedama on suuteline pea iga mees ja seetõttu selles äris ka on igasugu tegelasi, nii häid kui halbu.
td
13:16 17.04.2012
tsekke saab kasvõi tankla juures passides,see küll probleem pole,ehk mõni tõesti seda ei taipa,ja maksab end surnuks nende maksudega. mida siin jahuda,otsi korralik töökoht,ja unusta kõik muud mured. kindel palk,ja ei pea oma pead vaevama igasugu jamaga.
ice1(ma jälle...)
15:03 17.04.2012
Küll siin mõnel tulevad tšekid lihtsalt. Mine aga tankla juurde ja tulevad suisa ise kätte. Sa mine ja vaata kõigepealt palju diislit ostetakse niimoodi lahtise tšekiga. Disla läheb enamuses ettevõtte kaardiga ja selle tšekiga pole sul midagi teha, nagu ka bensutšekiga. Pead püüdma dislat võtvat eraisikut ja siis tema tšeki omale saama. Aga siin tuleb tanklapreilnale meelehead/raha anda, et ta sellised kokkukorjatud papred sulle, mitte aga kellelegi teisele "annab".
P.S. Üldiselt see erakliendist sihtgrupp (kellel pole tšekiga midagi teha) suures osas enam tanklast ei võta- lihtsalt sellist hinda ei kannata maksta. Ostetakse ikka kanistrist, ikka kanistrist...
Tankla juures passijatele
16:01 17.04.2012
Ja siis ürita maksuametile selgeks teha miks sa oma sõidukit paari liitri kaupa sularahas tangid. Kes sellel ajal tööd teeb kui sa tanklas tšeki äri ajad? Võiks ennem ikka selgeks teha kuidas asjad ettevõtluses käivad, mitte mingit paska välja mõelda.
Kristjankkkkkk
18:30 17.04.2012
Ses suhtes, et see pole maksuameti asi mitme liitri kaupa keegi tangib. See äri äkki ongi selline, et raha vähe liigub ja raha vähe käes ning ei jääda muud üle kui paari liitri kaupa tankida. Kui muud asjad on jokk, siis ei tähenda see paari liitri kaupa tankimine mitte midagi.
Iga loll ju saab aru, et 99% FIE'dest niikuinii "petab" kuid karavan liigub siiski edasi. Nii, et kel vaja, see saab oma tsekid korjatud ja kütuse kuludesse ikkagi.
keegi kkkkkk
22:50 17.04.2012
Sa oled ikka mõne maksuameti revisjoni läbi teinud, et siin targutad. Selline loll jutt ei maksa seal midagi, et raha vähe käes. Sellise nalja eest saad veel maksupettuse eest korraliku trahvi, kuna nendelt tšekidelt arvestad käibemaksu tagasi.
Kristjankkkkkk
22:55 17.04.2012
Olen nendega üksjagu jagelenud. Siin sõltub paljust... kuidas ise käitud, milline juhtub revident olema, milline on su minevik jne. Oma koht on ka vaidlustamistel, sest nad saavad ju tulemustasu sissenõudmiste eest ning seetõttu kipuvad üle pingutama. Arvan, et oled liiga pessimistlik või siis lihtsalt on sul halba õnne olnud ja oled jamade otsa sattunud. Päris nii see asi ka pole, et maksuamet 100% eeldab, et kõik niikuinii petavad (aga no 90% küll :D )
ostuhuviline
01:12 18.04.2012
Mõni paneb vist teiste kaardimakse tsekke omale raamatupidamisse. Ehh. Jälle saame varsti lugeda uudist kuidas maksuamet maksupetturile räiged summad kraevahele määrab ning kui tingimisi saab on väga hästi läinud.

Tartus läksid käibemaksuärikatest 3 poissi päris kinni ja tulevikus peavad eestist lahkuma kuna ametlikult tööd teha ei saa, 2 miljonit € võlga seljas ju. Omaarust olid "ärigeeniused". Häda ongi selles, et me arvame, et teised on kõik nii lollid ja mina olen nii tark. Mis viga siis oleks, kõik oleks varsti niimoodi miljunäärid. Paraku aga mõne mehe firma ei ela üle esimest maksurevisjoni. Uskuge mind, kui maksuametnik selga tuleb ja kõik arved arestitakse ning kohtukull paistab siis on hilja kahetseda. Tehke oma raamatupidamine ja sõidupäevikud korda ennem kui hilja ei ole. Maksuamet saab võtta kõik teie firma pangaväljavõtted. Iga sendi liikumine on näha. Tänasel päeval on maksuametil täielik kontroll kõige raha üle mis liigub pangakontodel. Kuidas sa aastaaruannet teed kui sul on mingid suva tšekid ja pole pangakontolt ülekannet? Ehe maksupettus.
Kristjankkkkkk
06:41 18.04.2012
Teeme ikka vahe sisse asjadele. Ühel juhul on tegemist konkreetse maksupettusega ning teisel juhul võib öelda, et on tegemist aruka või kavala maksumaksmisega, et FIEna üldse tegutseda oleks võimalik või ka muu ettevõtlusvormina, et mitte suurt osa oma raske tööga teenitud rahast ära maksta.

Selge see, et riigil on raha vaja ja me tarbime teenuseid, mida riik meile pakub, kuid kuskil jookseb piir. Kui raha kogutakse solidaarselt kõikide käest ja mingid tegelased seda tuulde lasevad ning neil õigust veel ülegi jääb, siis tekib küll tunne, et maksaks neile nii vähe kui võimalik.

See on loogiline, et kui sa võtad võõra pangakaardiga makstud tsekke mis on makstud iga 10 min järel ning esitad neid enda omade pähe, siis võib minna jamaks. Aga kui sul on sularaha tsekid ning kütust on ostetud täna 10 liitrit ja homme 15 liitrit ja ülehomme võib-olla 5 hoopis, siis sellisel juhul on asi üsna vettpidav. Mis tähendab, et võõraste kütusetsekkide kogumine oma kuludesse panemiseks on keerukam, kui paljud arvavad, aga kindlasti mite pole see võimatu. Buumi ajal lausa osteti kokku sobivaid tsekke, mida oli võimalik kasutada. Ideaalne oli sularahatsekk, mis oli võimalikult suure kütusekogusega.

Te siin väidate, et kõigest jääb pangakontodele jälg maha. Ses suhtes on õigus, et jääbki, aga mitte keegi ei keela ettevõtjal maksimaalselt sularaha kasutada oma ettevõttes. Kuna minu ärimudel seda soosib, siis vähemalt Eestis arveldan võimalikult palju sularahas. Aga kordan veelkord, et ma ei soovita siin ühelegi ettevõttele minna sularahale üle, kui nende ärimudel seda ei soosi. Olgu siis kas näiteks liiga suured summad või pidevad rahvusvahelised ülekanded.
Sularaha ei tähenda tingimata ainult musta raha. Endiselt on lubatud töötajatele ka sularahas palka maksta.

Oluline on omada ise mingeid teadmisi seadusandlusest ja maksudest. See võimaldab oma asjad algusest peale nõndamoodi seada, et kõik oleks piisavalt seaduslik, et iseendale suuri jamasid kaela ei tõmbaks.
punakuub
08:49 18.04.2012
loen neid komme ja tekkib mulje et põhiline tegevus käib selle ümber kuidas pette. pette maksuametit, ennast ja lõpuks klienti. edu teiele aga eesti on väike ja selline tegevus kaua leiba lauale ei too. mis puutub maksudesse ja sularahasse ja nii edasi siis julge hundi rind pole mitte karvane vaid haavleid täis ja jänes juues sampust põeb järgmine päev pohmakat. igal juhul maksutest ei pääse , aga palju maksad see on juba enda risk. näiteks et teenida 1200 euri siis sellest jääb palgafondi 1000 euri. nüüd kaabid maksud maha ja mis järele jääb? aga lisaks kulud. kütus, rehvid, kindlustus, hooldus, klaasipesu vedelik, ja muud ninni-nänni. 30 sendiga teenid 1200 euri 4000 km läbisõiduga. lisa nüüd kütusekulua minimaalselt 400 euri ja nii edasi. järjelikult pead sõitma kuus maha oma 10000 km. see eldab aga seda et 90 km tunnis pead 112 tundi ainult 90- ga uhama. arvesta kekmine liikumiskiirus päevas jääb aga maksimaalselt eesti tingimustes kuhugi 500-600 km ringi. seda juhul kui iga päev paned mingit tartu otsa. aga see selleks. jälle üks iseomatark kes tahab midagi teha aga tööl käia ei viitsi. kaubikuga tööd teha ? ennem hakka siis taksojuhiks kas või tulikas ja vähemalt ei maksa oma lolluseid kinni.
Nägite hindu !
12:56 18.04.2012
Siin teemas mõningad haige mõistusega tegelased ju kirjutavad , et kui 25.- euri tunnis saad kätte , siis jääb ka omale cent tasku !? Ema tasub netiarved ja pojake muliseb mida sülg suhu toob .....mis hinnad on tegelt , on siin selgelt kirjas !!!Kas keegi hakkab väitma , et nad töötavad nende hindadega endale kahjumit ! Ootaks huviga , eriti KÕIKETEADJA loodri komme ?
Sasskin(logimata)
21:52 18.04.2012
Kuldsebörsi järgi ongi normaalne hind 0.25-0.30 ja seal juures käibekas ka veel. Ei tea, kuidas nemad toime tulevad?
mina mina
23:08 18.04.2012
möödaminnes mõtlesin ka sõna sekka öelda.
kui enne vaieldi selle üle,et kas sularahatsekke on võimalik saada või ei ja ,et küte peab mustalt tulema seega ikkagi jöuame sinna,et Maalile kartulivedu saad ainult teha.
üldiselt soovitakse täna ka saada arvet - seda esiteks ja teiseks kui asi ikka ametlikult käib siis ikka 10 liitriseid tsekke kokku ei korja ja ei esita raamatupidamises:)
miks?sest see ei ole reaalne!
maksude maksmine
23:22 18.04.2012
Tuleb välja et teema algataja üritab teha äri nii pettusega kui kannatab. Aluseks tuleb ikka võtta Statoilis müüdava kütuse hind ja kõik maksud ausalt, vastavalt sellele mis äriplaan näitab tuleb ka oma hind välja arvutada. Las mõni raamatupidamise firma teeb selle sulle ära kui endal mõistus ei luba. Lihtne arvutus, tahad palka 1000.- eurot maksad sotsi ja tulu juba 600.- eurot lisaks. Et seda summat saada pead ka kaudselt sellelt ka km ära maksma. Seega et 1000.- euri tasku panna maksad kokku riigile teine 1000.- eurot ära. Seega palga kulu on 2000.- eurot. Et seda palka saada pead sa sõitma 6666km maha. Kui kütus maksab 1.40 ja masin võtab 10l/100 siis kütusele läheb juba 932.- eurot. Et seda raha teenida pead juba sõitma kuus 6666+3106km 9772km maha. Kui oled kiire vend ja sõidad 100km/h siis jõuad selle ära sõita 98h. Ütleme et teed kuus max 200h tööd. Seega teine pool kuud on veel vaba. Kui sõidad maha 9772km saad kundelt 2931.- eurot. Kas 0,30.- senti sisaldab km ka või kuidas. Kui sisaldab siis maksad juba riigile km eest 586.- eurot. Võtame nn palga km 200.- maha jääb 386.-. See teeb juba jälle lisa km ja nii edasi ja edasi. Lisaks peab arvestama mingi summa remondile, ja et igapäev tööd ei ole. Seega et min omadega välja tulla peab olema 1 kuu läbisõit 15000km.
Kui tahad pikkasi Tartu otsi teha siis pead sa min kuus käima Tallinnas Tartu 37 korda.

Soovin edu et 1000.- euro pärast oma eluga riskida 37 korda kuus ühel ohtlikumal mnt lõigul.
juht on ka juhtiv tööline
23:53 18.04.2012
Lugedes oma eelmist postitust, läks asi vähekene keeruliseks. Kutsun teisi kommijaid ka moodustama kulude tabelit, et selle järgi prognoosida kulutusi ja selle põhjal ka käivet ning selle abil kuus läbitavaid km.

Palk koos tulu ja sots maksudega 1600.-
Kaubiku jooksev remont kuus 100.-
Telefon 35.-
Raamatupidamine 100.-
Rehiv jooks aastas 50.- eur tk 20.-
kindlsutus 20.-
reklaam 20.-
trahvid aastapeale 200.- või muu kahju 20.-
amartisatsioon (raha uue kaubiku ostmiseks 100.-
Kokku seega 2015.- eurot et seda teenida tuleks läbida 6716km , kütust selle läbimiseks kulub 671l hinnaga 1,4 eurot 940.-

Kokku on hetkel neto käive 2955.- eurot. Sellelt KM 591. Kuu käive peab olema seega 3546.- eurot.Seega min läbisõit on 12000km, ilma kasumita. Liskas tulevad siia puhkuse reservid ja palju muud mida raamatupidajad rehkendavad.
sauna trans
00:45 19.04.2012
mis kalkulatsioon see on ??? naeruväärne .
12000 km läbimiseks auto remont 100 euri vaid .????
Vanale masinale võib kuluda ka 500 kuus eur ,selliste kilomeetrite läbimiseks.
Rehvid 50 eur .????
Kaubiku rehv sprinterile maksab 100- 130 eur tk.
Vanasid rehve ma ei osta endale kunagi ,odavam on uued osta . vanad lihtsalt lähevad suurte koorate all katki ja ükskord laevast maha jäädes rehvi pärast ongi odavam uued osta.

Siidiuss
01:45 19.04.2012
Kalkulatsioonid on jah kehvakesed. Aga remondile kuluvat raha ei tea ega oska ka ette keegi ennustada. Seda võib vaid oletada. Võib kulutada kuus 100 aga võib ka 1000 ja rohkem minna. Rehvide kulu oli kuu lõikes. Reaalselt kui iga kuu sõita ca 10 tuhat maha siis arvestaks rehvidele 40 vähemalt iga kuu. Kus on käibemaks? Või on tehtud kalkulatsioon mustalt teeenust osutades? Kui ametlik teenus siis tuleb kuludelt maha arvata ka käibemaks ja kütuse liitri hinnaks kujuneb mitte 1.4 vaid hoopis 1.1 jne...kuludelt tuleb maha arvata käibemaks mis riigilt tagasi saadakse. Mis loob eelise nendele kes ametlikult teenust osutuvad kuna saavad kõigilt kuludelt käibemaksu tagasi.
professor_sammaljalg
08:11 19.04.2012
"Soovin edu et 1000.- euro pärast oma eluga riskida 37 korda kuus ühel ohtlikumal mnt lõigul"

eks ta ole siin ju arusaadav, et kaubikuäri on sama tasuv, kui rehviboksi opereerimine, kuid tsiteeritud lause tõi küll irve näole. Kuskil asub mingi kehvapoolsete sohvrite kolleegium, kes valju häälega endale ja teistele kolli ette kujutavad - pole sel tartu maanteel häda midagi, ainult maarjamaa on nii rikas riik, et niivõrd vähese liiklusega agulitee neljareastamisele übersummasid raiskab.
punakuub
08:54 19.04.2012
no nii. nüüd hakkab foorumis ka asjalikumat juttu tulema. ainuke soov oleks nüüd see et maksu ja tolliamet hakkab neid " kuulutusi" mis soovis või kuldses börsis avaldatakse ka kontrollima. see ehk puhastab risustajate ja saastajate hulka. ühte ütleks veel et tahaks näha seda venda kes kuus sõidab tartu vahet 37 korda? võibolla nädal on huvitav siis teine nädal on jama ja kolmandal nädalal mõtled et oleks võinud ikka selle kummiboksi teha selleasemel et mööda trassi kimada , klientidega jamada ja pollarit karta. sõimata jobusid teel ja traktorid-rekkasid kes jalus kaperdavad, vaevelda peldikus kõhukinnisusega ja pideva istumisega ja nii edasi. kunagi ütles üks ärimees et kõige parem äri on fekaalipüttl. makstakse koorma peale võtmise eest ja maha laskmise eest. ainult ise seda tööd ei teeks. hais jääb juurde. palgalisle aga noh 500 euri eest on nii mõnigi õnnelik tegija olemas.
to:punakuub
10:18 19.04.2012
Need igasugused kirjadeta vöi "Transporditeenus" kaubikuromud, ongi politsei ja tolli lemmikud. Ise vean suure firma all ja pole aastaid kinni peetud, siis anti remondi ajaks kirjadeta asendus auto ja hakkas koinimine pihta, parimal päeval peeti kolm korda kinni ja uuriti mida vean, kuhu vean, miks vean jne.
Veose dokumente uuriti veel eriti pöhjalikult ja kui need korras siis vaadati isegi kustuti kontrollimise kuupäev üle.
miniinimene
20:58 19.04.2012
üldiselt on meil vist nii, et siiski kehtiv ühiskonnakord on kapitalism..ja minusuguse maamehe teada on kapitalism selline asi, kus kõike reguleerib turg. Ning turg on selline kummaline koht, kus põhiliseks määrajaks siiski on asja või teenuse hind...keegi ei tee midagi ilma kasumita..niiet see on igaühe enda asi kuidas ta hakkama saab ja mismoodi ta oma asjad teeb..ja nn. "turusolkimine" ongi yks kapitalismi alustalasid..niiet ei tasu vast sõimata...kui mees kavatseb kelmitada siis selle jaoks on olemas vastavad organid ja kui ta siiski nende silmis on õige mees, tuleb meil ylejäänutel ala vahetada ja õppida mujal hakkama saama..ja vanade masinate kohta ei oska ma muud öelda kui, et vana ja ilusti korda tehtud masin on oluliselt kõvem rahateenija...sest klienti ei huvita absoluutselt millega sa töö teed...peaasi, et odavamalt ja samade tarneaegadega...ja seda lihtsam on vana autoga tööd teha kui ise peal oled...oskad varem asjad ära vahetada enne kui nad tee peal lagunevad..niiet minumeelest õige mees ja anna tuld...igal turul on tegelikult alati ruumi nõrgemate arvelt
a vat
21:22 19.04.2012
viimasele . Täiesti möga jutt . Enamus firmad kes transporti tellivad vaatavad ka mis autoga teenust tehakse. Ei saa saata kliendi juurde roostes ja mõlkis autot .
Nii kui varem siin mainitud siis korralike firmades on pandud paika auto vanus .näit 5 aastat . kui pole ette näidata ilusat aastaarvu ei saa tööd .Kedagi ei huvita kui korralik ja ära värvitud vana auto sul on.
Kui tahad teenida kasumit tuleb saada kuskile kindla liini peale ,et oleks igapäev tööd .
Võid ju leida isegi 3 juhuklienti teed tööd aga ükskord helistavad nad kõik ühel päeval korraga -kellele sa siis ära ütled???? kõiki teenidada ei jõua.
Nimelt teen ise ka teenust ,ja kui auto kinni ,siis helistan kohe oma tuttavatele ,kes teevad töö ära .kunagi ei ütle et ei saa . Saab küll ,Sõidan ka jõululaupäeval Slovakkiasse kui jälle vaja.
Nii tekibki usaldusväärne klientuur.
Arvete maksmistega on muidugi omad lood ,mõnele sõidad terve kuu ja siis kui arve saadad ,hakkab üks kummi venitamine .Aga sina oled kulutanud võibolla mitme tuhande eest kütust ,aga raha on ikka mägede taga.
Head pealehakkamist.
professor_sammaljalg
21:23 19.04.2012
vaata miniinimene, ei vaata keegi viltu, kui uus tegija siseneb turule ning viib hinna alla, kuna ta suudab teenust osutada efektiivsemalt, pakkudes täiesti tervet konkurentsi.
turusolkija on siingi foorumis korduvalt nähtud bisnesmän, kes nähes teel liikuvaid kaubikuid/veoautosid/busse midaiganes tunneb vastupandamatut soovi ka ise "omaenda peremeheks" hakata.
kuna turg on oma iseloomult stagnantne, on ainus võimalus klientide hankimiseks need kelleltki teiselt üle lüüa, ainukeseks eeliseks hind. kiire ja pealiskaudse arvutuse tulemusena paistab talle, et isegi täiesti jätkusuutmatute hindadega on võimalik "kasumit teenida". ja kui lõpuks jõuab kohale, et ka valuvelgedega varustet kaubik tahab remonti jne, on ikkagi vaja edasi vireleda, sest liikurmasin tahab tagasi teenimist ja mis kõige tähtsam, kogu mulli täidab lootus, et "äkki läheb paremaks". lootus, mis ajendab meeleheitlikele liigutustele (majad panti jne), kuni lõpuks kas auto ei liigu või isegi mustalt kütuse ostmiseks pole raha.
turu solkimise taga pole reeglina pahatahtlik soov konkurentidele käru keerata, vaid meeleheitlik üritus oma algset kehva investeeringut iga hinnaga tasa teenida.
miniinimene
21:52 19.04.2012
sammal no yldiselt sellega ma olen nõus...selliseid tegelasi on tõesti kyll, kes ei suuda arusaada oma kohast siin maailmas..ehk siis sellest, et kas sa oled palgatööline või siis tööandja...aga sellised sorteerib alati nagunii turg ise välja..kes lööb läbi see lööb läbi ja kes ei siis see kirub siin endiselt oma tööandjaid edasi...ma tahtsingi oma eelmise postitusega seda öelda, et ei ole mõtet siin mingeid kalkulle ja asju teha...kui ta on piisavalt mees siis teda ei kõiguta ykski netimeeste arvutus ja ta alustab oma asja nagunii...ja a vatile...neid vanuse ja europiiranguid kehtestavad oma alltöövõtjatele reeglina väga suured tootjad või siis ainult ekspedeerijad...nende all töötamine on nagunii selline pikas perspektiivis surmale määratud yritus...õige klient saab väga hästi aru, et transpordis kokku saab hoida ainult kas panga, tehnika või palga arvelt...ja kõige lihtsam neist on jätta vahelt ära pank..ja ka kõige kasulikum...ja raha maksmisega on niiet korralikud kliendid maksavad mahalaadimisel või siis nädalaga ja võõrastele tuleb tööd teha yldse ettemaksuga
professor_sammaljalg
22:11 19.04.2012
vaata kui selliseid ullikesi on piisavalt, küll mitte pikalt isegi aga piisava voolavusega on neid terve hunnik turul, viivad nad kõigi jaoks hinnad alla. üks ettevõtmine sureb loomulikku surma, tuleb kaks uut "ma löön läbi kuna ma tahan läbi lüüa rohkem, kui teised" seltsimeest asemele.

ning ma tahaksin seda tsirkust näha, kui äksi täis värske kaubikuomanik läheb firma, kel pikaaegne transpordipartner olemas, ukse taha ja jutt kõlab umbes järgmiselt: andke nüüd mulle kohe tööd, kuna minu kaubik pole liisingus ja üldiselt kuna ma teid ei tunne, andke ettemaksu ka..
a vat
22:50 19.04.2012
Suure firma või ekspedeerija all töötamine on surmale määratud .Haa haa haa
See ongi paljudele unistus .
Kindel töö ja õigel ajal makstud arved ja hinnad polegi madalad .
Näiteks TNT, DHL ja paljud kasutavad just sisseostetud transporti .
DHL veab Aave transport .
TNT- Retera.
mehed on teinud korralikud transpordi firmad ja suudavad uute masinatega väärilist tööd pakkuda .
Mingi üksiküritajal pole lootuski sinna ligi pääseda .
a vat
22:52 19.04.2012
üks logumajanduse näide oleks Ferroline grupp ,seal tõesti makstakse koerapalka ja suvalised romud saavad tööd.
sqqww
22:58 19.04.2012
sammaljalg hoia suu kinni.Mis siis on kui odavamat hinda pakub ?Sul on kõrgem hind tööd on ja hea olla.Loomulikult võetakse see odavam tööle,kui sinusugune vingats,kes ära hellitatud.
professor_sammaljalg
23:04 19.04.2012
loe ullike minu jutt kaine peaga ka läbi ja eriti see koht, kus ma tervest konkurentsist seletan. sambla hind on juba mõnda aega palk, mis sambla pangakontole laekub kuna turusituatsiooni muutudes eelistasin virelemisele auto maha müüa, olles osa lahendusest, mitte probleemist.
miniinimene
23:36 19.04.2012
noh..yhesõnaga eks igayks vaatab ise kuidas hakkama saab..ma siiski eelistan ise otse klientidega tegeleda kui lasta kellegil koort riisuda...mõttega, et ma olen nii väike ja mulle ei anta nagunii võimalust...kui oled ise väike siis tuleb leida ka oma mõõdule vastavad kliendid...ja minu elukogemus kyll ei ytle, et väikestel raha kehvemini liiguks kui suurtel..pigem ikka paremini kuna väiksed on harjunud, et krediiti ei saa...sellesmõttes sammal ma ei ole sinuga nõus kyll...ja hind määrab paljude jaoks maailmas..eriti veel läänemaailma vanadele kapitalistidele...venelastega asju ajades on jah pigem nii, et kui oled ennast ykskord tõestanud siis peab keegi uus tulija olema lausa poole odavam kui sina, et jalga ukse vahele saada...aga vene inimesele enda tõestamine on yks karm ja okkaline tee...aga asi on seda väärt ka
pütimees
00:35 20.04.2012
johhaidii mis vaidlete soovitan võtta ikka alla 3,5 tonn kaubiku ja küll välja tuleb aga soovitan ikka NENDE KARTULIVEDAJATEGA EHK eraklientidega tunni hinna teha kuna kui lepid kindla summa kokku siis kujutavad nad ette ,et võivad selle umma eest terve päeva sind kottida.seega kõik võimalik aga alla 3,5 ton sis elu lihtsam ja muidugi ikka firma teha kuna fie mõtetu teema firmaga saad endale ka midagi kuid fiena maksad kõik riigile
nagu eennegi soovin edu aga ka kainet mõistust sest siis võimalik hakkama saada kergelt ei tule midagi
edu!!!
pütimees
00:35 20.04.2012
johhaidii mis vaidlete soovitan võtta ikka alla 3,5 tonn kaubiku ja küll välja tuleb aga soovitan ikka NENDE KARTULIVEDAJATEGA EHK eraklientidega tunni hinna teha kuna kui lepid kindla summa kokku siis kujutavad nad ette ,et võivad selle umma eest terve päeva sind kottida.seega kõik võimalik aga alla 3,5 ton sis elu lihtsam ja muidugi ikka firma teha kuna fie mõtetu teema firmaga saad endale ka midagi kuid fiena maksad kõik riigile
nagu eennegi soovin edu aga ka kainet mõistust sest siis võimalik hakkama saada kergelt ei tule midagi
edu!!!
VEK .
10:44 20.04.2012
Mida te leili viskate , tehke oma tööd ja ärga taguge alustajat maha , sambla jutt on ju ammu ja väga ammu , täielik pask , TEMA JURA EI VÕTA KEEGI TÕSISELT !!! Edu noortele ja alustajatele !!!!
professor_sammaljalg
13:11 20.04.2012
aitäh, stabiilselt erinevate nimede alt vanamuti kriiskamist harrastav hüsteerik, sinu sõnavõtud lähevad mulle vägagi korda :)

aga pütimehel vastuseks, et julge pealehakkamine on tore asi, aga pea ees tundmatus kohas vette hüppamine lõpeb siiski pahatihti ratastoolis
pütimees
19:21 20.04.2012
nja kõike võib juhtuda kuid ma isegi hüppasin kunagi väga tundmatus kohas kõva hooga kuid nüüd asi sujub normaalselt kuigi kõik laitsid mõtet seega kui proovinud pole ei tea kunagi
ja nagu vana tõstamaa vanasõnagi ütleb tark õpib teiste vigadest loll enda omadest
ja siin küsiti nõu no anname siis niipalju seda nõu kui palju raatsime
omapoolsed soovitused antsin ja kindlasti tuleb arvestada min 1-2 aastase sisseelamis ajaga kui muidugi kohe pidevat tööd ei leia aga selliseid töid ei vedele ,et alustada tuleb ikka kartulivedamisega midagi pole teha
edu!
eesti p----
19:57 20.04.2012
ja eestis ongi nii,ka teistel aladel,et tuleb turule keegi kes lööb hinnad alla , poole aasta pärast pakib turu solkija asjad kokku,sest ei vea välja ,kui võlgu ei jää siis hästi.kannatavad kõik teised kes asja tõsiselt võtavad ja jätkusuutlikult majandavad.
see kui suudan kulusi kokku hoida ,ei pea ju tähendama ,et hinna kohe alla lasen,vaid teenin rohkem kasumit. pigem peax ikka proovima olla teistest parem , mugavam kasutada,viisakas teenindus ,puhtad riided,lubadustest kinnipidamine jne...OLGE TEISTEST PAREMAD ,MITTE ÄRGE KANGUTAGE OLEMATUID HINDASI ALLA
koops
21:34 20.04.2012
sammaljala jutuga täitsa päri. ise olen ka palgatööline alltöövõtja juures ühes eesti tuntuimas logistika firmas 7 aastat ja ühtkomateist olen selle aja jooksul ka näinud-kuulnud. No ei võeta tundmatuid vedajaid jutule isegi odavama hinnaga mitte, kui tööd rohkem tekib siis pakutakse olemas olevatele vedajatele laienemisvõimalust, ka päris eravedajatele kes seni tööga korralikult hakkama saanud ja see ongi peamine kriteerium, veoautode vanus pole oluline. Aga sama firma kasutab ka kaubikute teenuseid eesti siseselt ja seal on vanuse piirang peal et maandada riske kuna lähivedudel ei saa juttugi olla et sorry, kaubik lagunes ära ja saate kauba päev hiljem kätte! Müüakse ikkagi kvaliteeti ja usaldust. Veoleping otse transpordifirma ja kauba saatja vahel on varsti minevik, vedu tellitakse logistikafirmalt kes on üldjuhul isegi odavam kuna töötab efektiivsemalt, see kehtib rohkem küll rahvusvaheliste vedude kohta.
miniinimene
02:00 27.04.2012
sellesmõttes, et praegu vist ei oska keegi öelda, mis on minevik ja mis tulevik...minevikuks võib vast pidada selliseid buume nagu meil siin mõned aastad tagasi oli...aga kuna ma olen sellise alltöövõtja elu ka isiklikult läbi elanud siis niipalju oskan öelda kyll, et ega enne ikka suurt midagi paremuse poole ei hakka liikuma kui ei leia enda rida...see logistikabisnes ongi ju suures osas yles ehitatud sellele, et keegi peab persest saama ja selleks kellegiks on tavaliselt autoomanik või siis temast sõltuvad tegelased...niiet soovitan soojalt...otsige endale oma rida ja siis rõhuge sinna nii kuidas vähegi oskate ja suudate..igayks oskab erinevaid ekspedeerijaid läbi helistada ja siis nendega 2cendi/per kilomeeter pärast kaubelda
boxer1234
18:31 09.01.2015
Kas tasuks proovida tööd FIEna kui oleks püsiv leping. Ostaks uue boxeri/masteri, kuu ls. tuleks ca 4000km.i ning firma maksaks mulle selle teenuse eest ca 3000 euri?
a vat
20:38 09.01.2015
Kas sul on see klient olemas ,või arvad et saad??
3000 eur on muidugi unistuste tipp ,Hetkel pakuvad hulgilaod kaubiku teenuse eest närused 10 eur tunnis ja kui oled veel käibemaksu kohustlane ehk lisad sellele hinnale käibemaksu ,tehakse nägusid ja otsitakse järgmist.
Sellise hinna eest saad endale miiniumpalka maksta vaid.
Mõtetud hinnad on hetkel kaubiku teenuse turul. absurd.
Ma ei sõida 10 eur eet küll kodust välja, pealemaksmisega ei tegele.
Ja kui tööpõld tõmbubki kokku tuleb millegi muuga tegeleda .Järjepidevus on küll tore ,aga aitäh eest pole vaja firmat pidada.
a vat-ile
20:50 09.01.2015
Kas sa kardad ,et sulle tuleb keegi lisaks kõige odavamate hindadega tööd tegema ja sulle ei jää enam sedagi mis on.Räägi meile ka mis hinnaga tööd teed ja kas omad otse lepingut või teed ka kellegi eest neid töid mida teised ei taha?
looder23
21:02 09.01.2015
to boxer1234 - eks tuleb siis paber ja pliiats kätte võtta, tasku kalkulaator ka ja arvutama hakata. kas tasub või mitte. pärast lihtsaid arvutusi võid ju ka õnnest särama hakata, aga järgmisel aastal tuleb tuludeklari esitamise aeg ja siis võid pisaraid hakata valama.
a vat
21:14 09.01.2015
Lihtsalt tõin näite ,mis hinda pakutakse . Ise teen natuke suurema raha eest ja auto on ka uus. Ei karda konkurente ,mul on kindlad kliendid kes usaldavad mind ja teavad et ma neid alt vedada ei taha. Võõrale ka ei anta sellist tööd kus ,paki-kauba väärtus on väga suur.


boxer1234
21:40 09.01.2015
Klient olemas kindel töö oleks ka. Ise hetkel töötan sama klendi all. Pakuti võimalus et võiks hakata tegema alltöövõttu. Et neil endal siis vähem muresi. Hetkel mõtlengi kas tasuks proovida jne....
to boxer
17:09 10.01.2015
ära kuula loodri ja teiste ülijuhtide jama. loodri tuludeklari jutt näitab, et tüüp ei jaga üldse asja.
kui saad 4000 km eest kaubikuga 3000 euri, siis anna minna. ainult loll ie oska selle raha eest ära elada. kui saaks sellise pakkumise, siis ei mõtleks sekunditki.
mõni transpordikunn ootab muidugi, et kottide sügamise eest saab miljonäriks.
a vat
18:35 10.01.2015
4000 km eest saada 3000 eur on ulmeline . 0,75 eur kilomeeter.Sellise hinna eest veavad mehed veokitega poolhaagiseid .
Kaubiku reaalne hind mis makstakse hetkel on poole väiksem .
Miks siis üldse mehed veokitega teenus teevad ,kui saab sama hinna 3 korda väiksema kütusekuluga kaubikuga???
Üldiselt mõtestan lahti ka erinevuse kas olla palgatööline või ettevõtja.
Kui oled palgatööline, siis on sul õigused
a)saad puhkust,ja puhkuseraha .
b) võid olla haiguslehel ,muretsemata kas keegi sind asendab.
c) oled kindladel päevadel tööl kindlal kellaajal.
d) sul on õigused ,sind kaitseb tööinspeksioon,palk makstakse õigel päeval.
Ettevõtjal on vaid kohustused kliendi ees .
a. Klient käitub sinuga nagu koeraga ,raha maksmisega venitatakse või jäädakse üldse võlgu.
b) Sinu teenust vajatakse ka töövalisel ajal ja keeldudes otsitakse keegi teine .
c) Puhkusest võid und näha,ise pead leidma kellegi kes teeb siis töö ära.Samuti pead enda puhkuseraha kuskilt ise kokku kraapima .Ükski teenuse tellija ei maksa sulle 11 kuu töö eest 12 kuu raha.
Ja nii edasi .
Enamus firmad eelistavad sisseostetud transporti selle pärast ,et kui vaja tellitakse ja töö puudumisel ei pea maksma .
Lisaks vastutab ka ettevõtja koorma eest . Palgatöölisena saab öelda ups.. juhtus- vastutus väike .Sõidad firma auto katki .....
professor_sammaljalg
19:22 10.01.2015
milleks arvutada seda kilomeetrihinda, kui tegu on pigem ajamahuka kuid vähese läbisõiduga tööga? kui on tõesti raudpolt klient, siis tee ja katseta - kindlasti oü, mitte fie ning kaubik osta paar aastat vana, vähem valusam liisingule tagasi anda, kui töö polegi raudpolt.
0.75eur/km
19:52 10.01.2015
Praegusel hetkel ei maksa ekspedeerijad poolhaake vedamise eest sedagi, seda hinda saad ainult oma haagisega ning ilmselt osa teemakse jääb enda kandagi. Ei räägi siin muidugi mingist Skandinaavia sisetööst, ikka Eesti ja EU-vahelisest tööst.
juhiabi
20:23 10.01.2015
Ikka makstakse 75kopikat ka nina eest veel.
0.75eur/km
02:42 11.01.2015
Kui veel makstakse, siis on see väga lühiajaline nähtus. Diisli jaemüügihind juba postil 0,99eur ning on üsna naiivne arvata, et see ei too kaasa veohinna langust. Hetkel on 0,7eur/km koos oma haagisega sõitjatest järjekord ukse taga. Otseloomulikult pole see langev hind väga jätkusuutlik, aga turumajandus meil paraku selliste reeglite põhjal toimib.
juhiabi
09:21 11.01.2015
Tublid poisid, andke aga peale 0,7 ja oma haagisega :), ma parema leiva otsisingi kuna ei suuda konkureerida 0,7 ja oma haagisega järjekorras meestega :). Aasta lõpuni oli nina 0,77 ja seegi oli sihuke ei liha ega kala, mahtusid nagunii ei ole praegu põhja suunal.
0.75eur/km
11:52 11.01.2015
Kas 0,77eur/km oli EST-Skandinaavia-EST töö? Lääne- ja Kesk-Euroopa suunal pole kindlasti hetkel võimalik sellist hinda + teemakse maksta. Või kui keegi seda teeb, siis on see ilmselge ülemaksmine. Selle hinna saab parimal juhul kokku oma logistika ning korjekoormatega ning seegi on praeguses olukorras väga keeruline ülesanne, veomahud lihtsalt täiesti kokku kuivanud ning alati leidub odavamaid tegijaid, vedamata ei jää midagi.
ah.
00:26 27.02.2015
Kes nii kõrget hinda maksab!Kuulsin sõbralt et nemad ostavad sisse nina teenuse hinnaga 0.67 etkel.
ja-jah
09:05 27.02.2015
Mina müün hetkel 43 senti ja tööpuuduse üle ei kurda...
jansa82
19:14 16.01.2016
DSV maksab kohalikule vedajale 63 senti kilomeeter. Sadulveok siis!
kuldmune munev äriidee
19:48 18.01.2016
siin lausa konfidentsiaalne info ja selle põhjal saab kena äriplaani kokku panna. selle hinnaga kannataba uue scanniga alustada.
3737373
19:48 19.01.2016
Hetkel 0,6eur/km + osalised teemaksud juurde vedajaid jätkub.
lisaks eelmistele
20:07 19.01.2016
ferroline maksab 0,67 + teemaksud.
juhiabi
20:12 19.01.2016
Seal peab närvikava ka korras olema, see maksab ka midagi :D
eelmisele
23:01 19.01.2016
mis mõttes? iga ekspedeerija juures sõites peab närvikava korras olema ja kõrge lollustetaluvus. lõpuks otsustab hind ja raha laekumise kiirus. siin küll ferrolinele viimasel ajal vastast pole.
professor_sammaljalg
23:20 19.01.2016
sügavalt isikliku arvamuse kohaselt ei ole sellise masendava hinnaklassi puhul võimalik rääkida ei parematest ega halvematest hindadest ega laekumiskiirustest.

noh, nagu öeldakse: even if you win the special olympics, you're still retarded.
professorile
08:58 20.01.2016
sellepärast sa ka transpordiäris põrusid, sest ootasid peale 2 veoki ostmist kohe võimalust uue X5 ja maja ostmiseks. aga reaalsuses tuleb ka töötajatele palka maksta ja ettevõtlus toob tulu pikaajaliselt, mitte üleöö.
professor_sammaljalg
13:35 20.01.2016
see jutt põrumise kohta on sama tõene, kui jutt kahe veoki ostmise kohta :D

miks ma eelistasin oma auto peale 600tkm läbimist maha müüa oli asjaolu, et sa võid teha head tööd normaalse hinnaga, aga ikka leidub sitasitikaid, kes 60+ sendi eest on nõus lolliks rabelema, peaasi, et käpp äris sees. mina tegin tööd kilomeetrihinnaga 82-85 senti, sõltuvalt kursist, teemaksud lisaks, haagis oli tööandja oma aga kuna oli näha, et turg liigub ainult allapoole, ei hakanud poest uut voldemari ära tooma, kuigi pangagagi oli kokku lepitud. las rabelevad need, kes viitsivad. ja numbreid ei tunne. alla kahekohalise arvu autosid pole nagunii mingit pointi.

tõsi ta muidugi on - transport on väga pika tasuvusajaga äri, sestap tasubki käesolevad autod orjashinnaga juppideks sõita ning tegevuse ülalhoidmiseks kodu pangale pantida. lõpuks peab ju õnne õuele saabuma! :)

Muudetud 20.01.16 13:39

juhiabi
19:38 20.01.2016
1,3 eur kütus ja 82 senti kilomeeter pole ka teab mis unelm
professor_sammaljalg
22:52 20.01.2016
15k läbisõit x 0.82cpkm= €12300

15k x 34l/100= 5100l, €5635

liising, remont, palk, kasum jne jaoks jääb üle €6665

ehk siis sama palju, kui on kogukäive, sõites kuus 10 000km @ 67c/km

mingid käärid nagu oleks

ja päris mõnda aega ostsin kütust alla 90 sendi, miinus käive ning maksti .85 kilomeetrist. läbisõit oli stabiilne.

Muudetud 20.01.16 23:12

kaubikumees5
05:46 21.01.2016
Teema on ju kaubikuga, kaubikul pole 34 küttekulu.
juhiabi
07:27 21.01.2016
Ma olen jämeda arvestusega vaadanud, et kuni 40% kilomeetrist kütusele, siis majandab veel ära, 50% võid lühiajaliselt auku täita, üle selle on mõistlik seisma panna.
lobamokkadele
17:32 21.01.2016
eks elu ole karm. tegijad mulisevad internetis ja rumalad teenivad reaalses elus raha. pole tähelepannud, et mõni tõsine tegija oleks kurtnud transpordis elu üle.
professor_sammaljalg
18:30 21.01.2016
nõus, samas pole ise tähele pannud, et mõni tõsisem tegija @67 senti per kilomeeter kärusid veaks, sööks ja kiidaks.
professorile
19:55 21.01.2016
tõsised tegijad veavad rahvusvahelisel veol täna alla 67 sendi kärusid. kui sa sellega hakkama ei saa, siis on arvutamine nõrk või soov paari aastaga miljonäriks saada.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte