Veoautod ja rasketehnika

Transporditeenus osutamine kaubikuga - kas tasub ä

 
professor_sammaljalg
23:01 21.01.2016
kindlasti saaks hakkama, aga hinges kripeldab ikka soov töö eest raha ka saada, sestap jätan lollidele oma lõbud.

muidu ma siia ühe väga pealiskaudse kalkulatsiooni panin, anonüümne targutis võib nüüd siia kirja panna oma numbrid, mille järgi "alla 67 sendi" hinnaga tegevus mingitviisi kasumlik ning jätkusuutlik on.

ootan huviga ning olen täiesti võimeline tunnistama oma eksimust, kui selline valem eksisteerib :)
juhiabi
07:52 22.01.2016
Seniks kuniks meil käib veo hind puhtalt kütusega käsikäes on siin asjad nagunii pxrses. Võiks aru saada, et vedu ei koosne ainult kütusest ja liisingust. Põhimõtteliselt tuleks sinna arvestada ka toidukorvi hind, sest lõpeks tahad sa ju oma töö eest söönuks ka saada. Varuosad ja muud otsesed kulud ei ole kuskilt otsast odavamaks läinud. Kas 75senti liiter hakkame 54 sendiga sõitma? Alumine hinnapiir peaks juba valusalt tunda andma.
anonüümne targutis
21:19 22.01.2016
kodu ja euroopa vahel 0,6 euri/km. juhid saavad 1600+ kätte. järgi jääb normaalselt. elu nagu lill.
juhiabi
21:48 22.01.2016
0,7 pakuti täna, tea kas peaks sekkuma?
professor_sammaljalg
22:03 22.01.2016
0.6c/km x 14 000km (ülevoolav optimism) = €8400

14 000 km x 28l/100 = 3920l, arvestades ilma käibeta keskmiseks hinnaks €0.9, saame kütusele minevaks summaks €3528

palgafond: 15 päeva x €50, 10x €32 , kokku päevarahad € 1070
põhipalk: €1600-€1070= €530, koos maksudega €860
palgafond kokku €1930

seega, kui käibest maha võtta kütus ning palgafond, jääb alles €2942, millest tuleb tasuda:

*auto soetuskulud/liising/amortisatsioon
*kindlustused (liiklus, kasko, cmr)
*remont,hooldus
*kulutused ettevõttele (raamatupidamine, side, kontoritarbed jne)
ning see alatine tabuteema:

*KASUM


palun tunda ennast vabalt ning lisada nende ridade taha numbrid, samuti korrigeerida reaalsuse poole läbisõitu ning kütusekulunumbreid.

võibolla jäängi uskuma ja võtan Eksost selle R500 ära :D
juhiabi
08:53 23.01.2016
Ja nii see paraku käibki, ka 15 masinaga pargis, kus see allesjääv 2942 rubla korrutades 15 jätab transpordikunnile petliku mulje, et äri käib ja kasum tuleb. 15 autot ei lagune korraga, korraga kõigile rehve pole vaja ja aastaks kindlustusi tehes neelad klimbi alla ja maksad ära, hiljem hakkab ju jälle tulema 15x2942 iga kuu :)
Üksik tegija, kes on tahtnud samuti direktori moodi välja näha ja selleks vajalikud liisingud, laenud hankinud, see vaevleb praegu kordi rohkem.


samblale
22:31 23.01.2016
hallo, kütus maksab täna ilma käibeta 0,64 euri liiter. sama ka Baltikumis ja mujalt pole vaja tankida. kui sa juba kütusele poole peale maksad, ega siis muuks raha ei jäägi.
professor_sammaljalg
23:30 23.01.2016
leedus näitab internet diisli hinnaks €.878, sealt 21% maha jääb €.694. ilmselgelt ei saa kogu käibemaksu tagasi, elik ikkagi on liiter üle 70.

kui mujal tankida pole vaja, võib läbi kriipsutada ka minu ülioptimistliku läbisõiduennustuse, 12k on vist isegi väga hästi saadud, raadio 2 levialas tiirutades?

0.6 x 12000 = €7200

12k x 28l/100= 3360l, keskmise käibemaksuvaba hinnaga 0.68 saame €2285

lahutame eelneva palgafondi, saame järelejäävaks summaks kõigi muude väljaminekute tarvis €2985

seega oled omadega võis, näitasid mulle 43 euroga koha kätte! :)))))

jäävad veel üle asjaolud, et ma ei usu ei 12k läbisõitu mingite Poola ringidega ega 28l/100 kütusekulu, aga kõvad transpordimogulid ju neid arve rehkendamiseks üles ei anna. hea, kui isegi teavad.
samblale
09:58 24.01.2016
keegi ei osta kütust internetist. aeg oleks reaalsesse maailma tagasi pöörduda.
käibemaksu saad euroopast 100% tagasi! ja seda juba aastaid. Leedust võid hästi sebides ka koheselt saada ilma käibeta arveid ja ilma teenustasuta.
läbisõit on 12000-13000 km ja peale Leedut pole vaja tankida, sest Leedust tankides jõuad vabalt 6000-7000 km ringiga Leetu tagasi. sinu ajal oli vaja vahepeal kütuseäri ajada ja siis oli keerulisem.
palgafond on reaalselt sinu numbritest suurem. muid kuklusid ei viitsi kommenteerida. sa kui endine transpordi ettevõtja peaksid olema nendega hästi kursis.
ilmselgelt ei tule välja kui eesmärgiks on esimesel aastal maja ja x5, aga kui 1000 euri kuus kasumit auto kohta ehk tänaste hindaxe juures rentaablus ligi 12-15% rahuldab, siis on lillepidu.
samblale
10:05 24.01.2016
sinu kuluarvestust ja arusaamu vaadates, siis oled tranpordiärist ikka väga kaugele potsatatnud. see vist oli ka põhjuseks, miks oma autodega välja ei vedanud. sul vedas, et selle nii varakult avastasid.
professor_sammaljalg
12:21 24.01.2016
kas see reaalne maailm on too, kus autorongid sõidavad kütusekuluga 21 liitrit sajale kilomeetrile? :D
käibemaksu täielik tagasisaamine muudab asja marginaalselt, aga ju pole kuskilt mujalt kinni hakata.

12-15% pole muidugi paha, kui see on peale KÕIGI kulude mahaarvestamist, omanik maksab endale palka kõigi töötatud tundide eest ja autode amortisatsiooniks ei arvestata nulli.

minu kuluarvestus on kohane ettevõtmisele, mille tegevuse eesmärgiks on kasum, mitte kodu peale võetud pangalaenu najal autode ostmisele ja selle laenu omast napist palgast tagasimaksmisele, nagu mõnedel ettevõtjatel on tahtmine kõva kasumiprotsenti näidata. transpordiäri ei ole mingi "eriline" äri, lihtsalt sisenemislävi on väga madal ja sellest tulenevalt ennast petvaid soovunelejaid palju. see "tänaste hindade juures" repliik viitabki pidevale lootusele parema tuleviku suunas, mis kaine mõistuse edukalt varjutab.

ja miks see minu ettevõtmine jälle pidevalt ette jääb? :D mul oli ÜKS (1) auto, mille väljavahetamist turusituatsioonis enam mõistlikuks ei pidanud. peale auto mahamüümist polnud kellegile võlgu, sain tagasi kogu raha, mille firmasse alustades sisse panin ning lisaks veel kõige tähtsama - neli aastat hindamatut kogemust edaspidiseks.
juhiabi
15:46 24.01.2016
No fakt on see, et tavaline, kohaliku logistiku perasid venitav sadulauto ei tooda kuskilt otsast ega ühegi suuna pealt 1000 euri kasumit kuus, siis lammutaks selles "äris" ikka kordades rohkem mehepoegi. 1000 kuus võid heal juhul muudelt kuludelt rämedalt kokku hoides kontole jätta.
Ja see "praegused hinnad" on tõesti terve vabariigi eksisteerimise aja käibel, aga elu käib ikka oma rada :)
samblale
22:40 24.01.2016
reaalsus on aga selline, et suur hunnik suuri ja väikseid firmasid toimetab edasi ja on seda teinud aastakümneid. toimetades teenivad korralikku kasumit ja eesmärgiks pole ühe ööga miljonäriks saada, vaid järjepidevus ja areng. pole kuulnud kusagilt suurt kurtmist praeguse olukorra üle. ja teine hulk seltsimehi halab internetis, et küll see transpordiäri on jama ja raske ja mittetasuv. selle kohta käib palju ütlemisi ja vanasõnu. need leiad vist ise internetist üles.
professor_sammaljalg
13:44 25.01.2016
tõlge: ise sõidan ja remondin, naine teeb raamatupidamist ja kui liising makstud saab, võib lõpuks puhkama sõita. kui mõni rehv just pauku ei tee, siis peab ikka veel "kasumit teenima" ja puhkus lükkub teadmatusse tulevikku.

järjepidevus, areng ning firma ülesehitamine on kohased märksõnad veofirmale, kes tegeleb oma logistikaga, hangib otse kliente, investeerib efektiivsusesse jne. Täiesti nõus.

aga ekspedeerija kärude miinusega tarimine ei ole kuidagi "järjepidevus ja areng". tee see vahe endale selgeks, võibolla on tasuvam palgaliseks hakata?

Kasum ei tähenda mingit iksviite ega papist maja põllul. kasum tähendab normaalset äritegevust, kus kõik saavad palka (omanik ei tee tasuta tööd) ning peale kõiki kulusid jääb ka midagi üle.
Vaatan ja imestan
16:35 25.01.2016
Issand jumal, pühad taevad. Kas sa siis üldse autoga sõita ei oska, et 34 liitrit sajale vajutad??? (tsiteerides alumist postitust)
--->

professor_sammaljalg
Re: Transporditeenus osutamine kaubikuga - kas tasub ära?
15k läbisõit x 0.82cpkm= €12300

15k x 34l/100= 5100l, €5635

liising, remont, palk, kasum jne jaoks jääb üle €6665

ehk siis sama palju, kui on kogukäive, sõites kuus 10 000km @ 67c/km

mingid käärid nagu oleks

ja päris mõnda aega ostsin kütust alla 90 sendi, miinus käive ning maksti .85 kilomeetrist. läbisõit oli stabiilne.
Muudetud 20.1.16 23:12
professor_sammaljalg
17:17 25.01.2016
on ka see mulle imelik tundunud, et miks austet transpordimogulid pidevalt niivõrd isiklikult rünnata soovivad? kas see toob kasumi lõpuks majja, kui samblale sitasti ütelda? :D

kasumliku äritegevuse korral oleks isiklikult pigem vait ja irvitaks ainult habemesse, aga me oleme ju samas siiski €0.6 teemaga ametis, kus lõpuks kunagi tuleb õnn õuele.

ei saa paraku kiita Scania Euro 4 R480 ökonoomsust kuidagi, eriti Overdrive kastiga, tehes 30t seljas korjamistööd. auto mahamüünuna tegin mõnda aega sama tööd erinevate volvodega, mega ja kolmesillastega. üle 30 eriti kuluks ei saanud. kuigi praegusel tööl keegi kontorist kütusekulu juhtidega ei aruta, siis oma 10% ökonoomsemat sõitu võrreldes mõnede kolleegidega harrastan ikka.

veel küsimusi? võibolla endale?
Ja-jah
20:45 25.01.2016
10-12 kilo läbis6itu kuus baltikum-skandinaavia on ulme. Enamasti jääb ühel arvestataval ekspideerijal läbis6it kuus 6000 piirimaale. Vahest rohkem-vahest vähem. Kui on suurem park, siis jääb midagi koti p6hja, kuid 1-2 auto mehed elavad küll peost suhu ja vegeteerivad surma piiril
Vaatan ja imestan
22:00 25.01.2016
Hei hei, Samblaonu.
Nooo kurrrivaim, minul siin suisa 3 Euro4 R480-t, sõitnud teised peaaegu milku tuuri ja ka mehed üle 30 kuluks ei saa...
Huvitav, kas nii lojaalsed mehed, et varastavad Poolakate paagist juurde?
professor_sammaljalg
07:23 26.01.2016
palju õnne siis. kui samuti aluse-paari kaupa lõunaeuroopa veinikeldritest korjamas hakkad käima, kuni 30t koos on, anna teada, mis kuluks saad.

aga 30 sajale on ikka liiga palju, siin eelnevalt ühel mehel autorongid sõidava 21 sajale
muhustmees
14:27 26.01.2016
Koormat vedades tundub alla 30 sajale ulme.Isegi kui kompule õnnestub need numbrid saada,siis tankimine näitab midagi muud.Samblal õigus.
juhiabi
14:38 26.01.2016
Ma sõidan 28-35, oma viga ja parata pole midagi, et sedasi kulu kõigub.
A muidu erinevad haaked ka järgi ja erinevad koormad, aga mis see loeb :)
Ja siis ühekorra sain 37 ka kuluks ja kõige vähem on korra olnud 26, aga kes seda enam usub :D
Vaatan ja imestan
16:02 26.01.2016
Heheh, Samblaonu.
Aga miks sa seadust rikkusid? 30 tonni ju ei kannata kuidagi normaal tingimustes vedada. Aga noh, siit tulevadki need turusolkijad välja - kes on nõus ülekaalu vedama, kes kettad sodiks sõitma :)

professor_sammaljalg
18:35 26.01.2016
jah, rootsi ja lõuna-euroopa vahet sellised koormad ongi. vahet pole, kes veab.

aga mina polegi ju konkurentsis enam ammu! konkurentsis on 0.6€/km kärusid vedavad soovunelejad, kes enda silmas palgi asemel teiste pindusid taga ajavad :)

aga nagu näha, siis neid numbreid ei teki siia ju kunagi, mis näitaks sellise "äri" jätkusuutlikkust ja kasumlikkust. virelemine on ju märksa etem, kui palgatööliseleib. ikkagi enda peremees jne. asjast rääkimise asemel on vaja sambla kallal isiklikult nokkida, äkki jätab rahule :D

motorstv-s see tore seeria, kus härrad mööda euroopat sõidavad, sinine krone sabas. sinise krone vedamise eest makstava raha eest samas ongi mõtet asja turismina võtta, näed tasuta ilma ja nädalavahetusel võid restoranis kasumi laiaks lüüa :)

või siis auto kõrval istuda ja viina juua, kuna restoran natsa kallis
samblale
19:44 26.01.2016
sa oled ikka väga kibestunud vend, et iseseisvalt hakkama ei saanud. saa üle ja naudi palgatöölise elu, siis on teistel lihtsam.
sinu jutu järgi peaks alles olema üks firma kus on üks auto, mille roolis istub professor. teised on madala hinna tõttu ammu välja surnud. aga mis tegelikult toimub?
professor_sammaljalg
20:58 26.01.2016
tegelikult toimub see, et ullikesed veavad 60 senti kilomeetri eest rekordkasumit teeniva ekspedeerija haakeid ning valetavad asja tasuvaks :D

ennekõike iseendale muidugi.

kusjuures palgatöölise elul pole häda mitte midagi, kibestumisest on asi ikka väga kaugel ja stressi null.
mati1222
00:13 27.01.2016
tegelt sambla jutt on õige,mõtlen isegi , et mis nipiga selle raha eest välja venitvad,kusjuures sama klubi maksis nende kronede vedamise eest krooniajal isegi päris mingi protsendi rohkem. kodused veavad karpe kuutidega selle raha eest ja poole väiksema küttekuluga
w
08:57 27.01.2016
v6sa
12:24 27.01.2016
Mille eest te austet prohvessurit peksate? Numbrid on õiged, eeldused reaalsed. Tulemus ongi täpselt nii valus.

Kui keegi tahab veotööd elustiilina võtta ja on nõus vedama kasumita, siis on see tema enda valik. Paraku mitte eriti jätkusuutlik säärane, kuna vananedes nõuab tervis järjest enam tähelepanu. Vältimatult...

Põhulõuad võiks tuua näite, kuidas 60 sendiga seadust rikkumata kasumit teenida. Et on võimalik nulli tulla, ma täitsa usun.
Mees hobusega
16:45 27.01.2016
Ah mis te plärate. Las igaüks kärrab palju tahab ja mis hinnaga tahab, töötegemise rõõm on ka ju rõõm omaette.
to võsa
18:44 27.01.2016
mine vaata siis üle, kes neid ekspedeerija haakeid veavad. seejärel võid äriregistrist võtta nende firmade majandusnäitajad ja siis näed kui sügavas miinuses need firmad on. juba aastaid. aga samblaonu on kasumis, sest ei saanud tööga hakkama ja müüs auto maha. nüüd veab autojuhina ise ekspedeerija haakeid ja sõimab tööandjaid, kes talle vorsti lauale aitavad tuua. kibestunud ja elus pettunud vend.
samblale
18:47 27.01.2016
kas ullikesed valetavad raha ka rahakotti? või kuidas nad suudavad aastaid nende kronede vedamisega ära majandada. juhtide kaader ka seal suht stabiilne ja teenib turu keskmisest rohkem. sambla arvates on keegi leidnud rahapaja ja siis jagab kronede vedajatele, et nad ikka jäksaksid oma äri ajada. samma on kade, et ise jagamise juurde ei pääsenud.
professor_sammaljalg
23:43 27.01.2016
aga mõni konkreetne näide siis paluks, miks ka mitte enda firma najal - pole ju midagi häbeneda?

sest niipalju kui mina neid kõvasid tegijaid vaatan, näen inforegistrist kollaseid ja punaseid hüümärke ja tean, et need "turu keskmisest rohkem palgad" on turu keskmisest rohkem kuskil elboonias, mitte estoonias. ja ei ole minu tööandja niivõrd loll, et paari-paarikümne autoga mingi ekspedeerija kärusid tarida.

milleks pidevalt sambla juttu lahedamaks valetada? minu väide on pidevalt konkreetne - kõvad odavvedajad maksavad lihtsalt omast palgast ettevõtmisele peale - ise sõidavad ja remondivad, makstes endale vaid osa palgast, mida küsiks palgatööline. sama tee naise ja raamatupidamisega.

kadedusest on asi kaugel, ära kujuta endale ette, nagu oleks platsilt auto ja laagrist käru võtmine mingi hüpergeniaalne äriplaan, mille tarbeks nutti vaid vähestel. pigem on vähestel piisavalt kehv aritmeetikaoskus, seda plaani mitte teoks teha. või enda taskust aastaid peale maksta.
J
00:44 28.01.2016
Mõni mõte.
Seoses Prof jutuga: kollaseid(esitamata aastaaruanded , mida tegelikult peaks esitama uue aasta juuniks juu???) ja punaseid hüümärke(need on sellised kahtlase nimega asjad mida nad ei oska isegi vahepeal öelda mis need on) , neid laksab inforegister juurde automaatselt , nendel on süsteem natukene 1 kuuga miinuses ning vahepeal võib panna ka automaatselt juurde(nemad ei vastuta selle eest juu).
Kusjuures hinnad on ikkagi Professori poolt välja öeldud hinnatasemel , muidugi seeaasta on neid vähendatud aga mitte väga palju aga ka sellega pole võimalik ellu jääda kui on sul autosid alla 10ne , piisab 1st mehest kes teeb sulle korraliku s...a , süüdi on ikkagi juu firma , firmajuhataja jne.
eelmistele tarkpeadele
09:49 28.01.2016
loomulikult pole võimalik majandada kui ostad kütet käibemaksuga ja veel 20% kallimalt kui teised seda teevad.
kui kardad, et 1 juht tõmbab su ettevõtlusele kriipsu peale, siis ära palka samblasugust internetiautojuhti.
ekspedeerijate hoovid firmasid täis, nii suuremaid kui väiksemaid ja enamuse eksisteerimise ajalugu võib lugeda kahe kohaliste arvudega. aga loomulikult, ida nemad ettevõtlusest teavad, foorumis on ju palju tegijamad koos, kes on ühe autoga proovinud turgu solkida, aga ei saanud isegi sellega hakkama..
samblale
09:52 28.01.2016
äkki tood mõne konkreetse näite nendest inforegistris olevatest kollaste ja punaste märkidega firmadest. vaadates ekspedeerijate hoovis ringi, siis pole tähele pannud, et mõni 10+ autot omav ettevõte kurdaks. autodel kiired reisid vs nn oma kaupa vedavate tegijate 3 nädalat kestvate beneluxi või taani ringidega.
professor_sammaljalg
10:53 28.01.2016
näiteks seesama mööda euroopat ringi filmiv ettevõte oli vahepeal punases. mis iseenesest pole ka näitaja, võttes kokku ühe tuttava, tulihingelise autoomaniku kommentaariga - ega endale raha üle ei jäägi, aga kõik arved on ju makstud!

pmst ega siin teha pole midagi, sõitke oma sandikopikate eest ja lootke, et teel midagi katki ei lähe, mina selle vaidlusel mõtet ei näe. või pigem sõida ja looda, ega siin palju neid ullikesi pole, kel töörõõm ja usk helgesse tulevikku muust tähtsam.

ja seda võid sa lootma jäädagi, et samblataolisel "internetiautojuhil" oleks tarvet sinu ukse peale koputama tulla :))))
Vaatan ja imestan
11:00 28.01.2016
Hei, Hei, Samblaonu ja Samblaonu sõbrad.
Üldiselt on nii, et tasuta või peale maksmisega transporti ei tehta. Need, kes soovivad kiiresti rikkaks saada, need ilmselgelt kaovad suht ruttu ära ja autod saab hiljem odavalt panga platsilt kätte. Lihtsalt igavesti ei kannata miinust tiksutada!
Jah, tõepoolest - on ka paremaid aegu transpordis olnud, kui praegu!
Mina majandan kokku kuue autoga, millest kolm on makstud Euro4 Scaniad ja 3 liisingus Scaniat. Tegevuspiirkond on Lõuna Saksa põhiliselt.
Ei vea ma kellegi siniseid või punaseid haakeid stabiilselt, vaid on omad haagised ja ise otsin koormad. On kindlat expordi koormad, ja tagasi võtame seda, mida pakutakse. Ka Siniste haagiste meestelt.
Jutu point on see, et tuleb asja rahulikult võtta - mitte kohe tormata tutikat maja ehitama või tutikat Audit ostma. Tasa ja targu - teenivad mehed omale normaalse palga välja, samuti mina ning jääb ka firmasse raha sisse.
Nendele vendadele, kes soiuvad, kuidas olukord on halb ja totaalne häving, neile soovitangi uksed sulgeda ja autod koos meestega mulle müüa :)
professor_sammaljalg
11:10 28.01.2016
ja see oma logistika tähendab kuuläbisõitu (vähemasti minul, eelmise aasta keskmine) 14051km, tühisõit alla 10% (tänane tühisõit peale 1000km otsa 7km, et peale võtta järgmine 1000km ots. autod on keskmiselt 2a vanad ning kehvad koormad lähevad... optimistlikele alltöövõtjatele :))))
professor_sammaljalg
11:13 28.01.2016
vaatan ja imestan, kui sa ei vea kuuekümne sendiga siniseid haakeid, milleks on sul jube vajadus neid kaitsta?

ma ei ole kordagi väitnud, nagu oleks väikefirmana majandamine hull ikaldus, aga seda täpselt juhul, kui ON OMA TÖÖ. oma haaked, oma logistika (mitte cargo.lt)
Vaatan ja imestan
11:51 28.01.2016
Hei, Samblaonu,
Ei, ma ei kaitse siniste haagiste mehi - aga ma põhjendasin Sulle ära, mis põhjustab sihukest ikaldust :)
Sessuhtes, et jah, tuleb vahel Cargo.LT'st ka võtta, samuti siniste haagiste poistelt - kõik oleneb olukorrast.
Sinu jutujärgi on ka siniste ja hallide haagiste vedu ikaldus - olen ise ka mõned aastad tagasi proovinud - rentaablus muidugi väiksem, aga elama jääb :-)
ka vaatan, loen ja imestan...
12:24 28.01.2016

Hääd vestlejad-postitajad teemapüstitus oli ja on ju jätkuvalt
"Transporditeenus osutamine kaubikuga - kas tasub ära "

Aga kus te omadega juba olete,
hallide ja siniste haagiste vedu sadulveokitega ?

Kohane teha siis teil omale eraldi teema või mis ...
juhiabi
16:27 28.01.2016
Ahh, vahet pole, kaubiku turul on seis arvatavasti veel sxtem. Seal pole ju üldse mingeid eeltingimusi tööga alustamiseks. Viis klassi külakooli, kiirlaen, miski liikuv kong ja bisness alga :D
Karm vend Räpinast
02:37 07.02.2016
Mõtlesin kah, et mis see 40000 Eurot ikka kapi peal tolmu kogub, vaatasin välja võimsa MAN veoka ja hakkan kah Euroopa riikide vahet seilama. Hingelt olen kohe selline hakkaja ja leidlik. Jõusaalis olen endale päris korraliku muskulatuuri kah kasvatand, nii et üle jõu küll asi ei tohiks käia. Teab ehk keegi soovitada kus rohkem makstakse haagiste vedudel. Mingi paar tuhvi võiks ikka kätte tulla. Sõidu osast nii palju, et olen oma kooli saanud internatsionaalses linnas, Riia, et siis väljamaa teed–rajad ei tohiks probleeme valmistada. Pessimistidel ja niiöelda suu maigutajatel palun mitte aega raisata.

Lembit, 24 aastane.
.-.
14:21 08.02.2016
Kallis väikene Lembit !

Kui sul natukenegi võimalust on siis tegele parem jõusaaliga edasi, ei soovi kellelegi halba.
Mine ülikooli ja löpeta see ning usu mind näed tunduvalt rohkem ilmas ringi kui antud ametiga. Rekkameheks on aega ka peale ülikooli hakata aga vastupidi on ainult roolitaga nutta ja möelda ,et miks ma küll kunagi ema juttu ei kuulanud !

Antud soovitus kehtib ka ülejäänud väikestele suurte autode fännidele !
juhipalk
19:42 08.02.2016
......teenivad mehed omale NORMAALSE (ha-ha!) palga.
Ettevõtjana: Kui ostad kütuse ametlikult tanklast, maksad kõik maksud, juhile tänaseid hindu katva palga (mitte miinimum +päevaraha), siis ei tule selle veohinnaga kuidagi plussi.
Juhina (staaži 27 aastat): olen küsinud pool põhjanaabri palgast ja seni on kõik juhte otsinud transpordiga tegelevad asjapulgad "käpad püsti" ajanud. Õnneks on neid kes tegelevad laiemal rindel ja suudavad väärtustada töötegijat.
Teemasse ka. Kaubikuga teenuse pakkumine on tulusam äri kui suurte vedukitega, kuna kulu on oluliselt väiksem. Samas "turule" sisenemine eeldab normaalse koostööpartneri leidmist.
Juba 10 aastat tagasi oli poolhaake vedu samas hinnaklassis takso kilomeetrihinnaga ja midagi ei ole muutunud!???
to juhipalk
23:30 09.02.2016
oma 27 astase staazi jooksul pole sa ikka asjale pihta saanud. kurb aga sanga sobid arvatavasti.
professor_sammaljalg
19:43 10.02.2016
usuks seda tasuvuse juttu võibolla märksa enam, kui sa koguaeg kiitmas ei käiks :)
Jouqqq
22:53 06.03.2017
Sprinteri buss, linnas 15e tund linnadevaheline 0,5 senti km. Kliente on sitaks ja tootlikus on piisav et maksta juhtidele keskmiselt 1200 palka. Ilmselt kui maksudega skeemitada saaks veel rohkem
To Jouqqq
23:25 06.03.2017
Tahaks arvutust näha kuidas 15 euriga saab seadusi järgides bussi ja 1200 eurist töömeest ülal pidada.
.............
07:02 07.03.2017
Tahaks ka.
Kui ei mõeldud 1200eurot palk koos kõigi kuludega kokku?
Aga....
09:41 07.03.2017
vaadake parem km. hinda 0,5 senti.
Ei no, äge!
15:19 07.03.2017
Hea Jougg, mul oleks tarvis korra väike tiir teha Eestis. Kui km on 0,5 senti, siis 700 km läheb mulle maksma 3,5 EUR.
NÕUS! Jäta oma tellinr.
Sull12
15:44 07.03.2017
Pigem eksis oma eur/sent

Aga....
21:26 07.03.2017
Kindlasti eksis ,nii nagu vist eksis ka tunnihinna ,palga ja muu osas.Selline kõvataja... .
Sull12
23:21 07.03.2017
s.trans
08:27 08.03.2017
0,5 eur kilomeeter kaubikuga on ei ole reaalne hind.
Reaalselt saab ikka vähem. Võibolla keegi maksab mingi lühikeste Tln. Keila otsade eest ,aga püsiva töö puhul ja pikad otsad on unistus.
Külmutusseadmega autod võivad sellist hinda küsida tõesti.
SP...
08:58 08.03.2017
Aga sellepärast ei ole reaalne et sinusugused teevad kõik tööd odavamalt ära.
Jougg
22:14 14.03.2017
Ei ole ma mingi kõvataja. Eksisin jah sellega et kilomeeter maksab 0.5 eurot mitte senti.Keskmiselt 1200 euri laekub autojuhi kontole. Kui välismaale sõit lisanduvad veel päevarahad.
Keegi siin eespool tahtis arvutusi näha, telefoniga neid ei viitsi siia trükkida.
Autoparki pesevad autojuhid ise ja lihtsamat remonti teostavad ka juhid(piduriklotsid, õlivahetus jne). Iga asja pärast pole vaja töökotta sõita.
Need kes arvavad et 0.5 euri kaubiku kilomeetri eest ei ole reaalne eksivad. Meil leiti lausa usaldusväärne koostööpartner selleks kellele pikad reisid anda(põhiliselt euroopas). Pikad sõidid antakse ära selle pärast kuna linnas on üldjuhul tulusam sõita. Tulusam on sellepärast et kuna kliente on palju saab mitme kliendi asjad korraga peale võtta. Oletame et kolm klienti tahavad tuua midagi maardust keilasse, kauba kogus pole liiga suur ka väga kiire ka ei ole siis korjabki üks masin asjad peame ja kõik kolm klienti maksavad u tunni eest kuigi realselt kulub aega u poolteist tundi.
Ühesõnaga ma ei tulnud siia kõvatama vaid tahtsin mõista anda et kaubikuga transport tasub end igati ära kul kliente on palju. Kul aga tööd vähe tekib pslju tühi sõite jne.
Kui midagi jäi arusaamatuks võite küsida
Jougg
22:19 14.03.2017
Ahjaa, üks asi veel. Et kindlustada oma juhtidele pidev töö on meil paar autot võhem kui teoreetiliselt võiks olla. Nende asemel kasutatakse alltöövõtjaid. Seda siis selleks et kui peaks mõni rahulikum päev olema siis neile saab öelda lihtsalt et tööd pole ja kõik
professor_sammaljalg
07:51 15.03.2017
Küsiks muidu, et palju selle 1200€ eest kuus iganädalaselt töötunde tuleb?
Jougg
09:04 15.03.2017
Realseid töötunde ei ole kokku löönud aga minu päevad hakkavad kell 8 ja kestavad u viie-kuueni
Koorij
12:18 16.03.2017
Mind huvitab , kas teemaalgajataja ostis kaubiku ja kas tasus ära 0,30 senti km :)
...................
15:41 19.03.2017
Siin mõned kom eespool Jougg kirjutas, et kaubikutel linnadevaheline km hind 0,5eur km ja 15eur tund ja juhid saavad palka 1200 euri kuus.
Kahtlen kas 0,5eur km hinnaga saab kaubikujuhile maksta 1200 eurist palka sel põhjusel, et sellise km hinnaga pole vast eriti palju kliente. Kui mõni suurklient 0,4 euri km eest maksab, siis saab rahul olla. Kuni 10tonnise kandevõimega autodele logistikafirmad maksavad 0,5 eurot km.
Jougg
17:58 19.03.2017
50 senise hinnaga on küll kliente aga firmale endale see ei ole kuigi kasulik, parem oleks linnas. Pikamaa sõitudel mingit soodustust kindlalt ei tehta. Põhjus vb miks meile makstakse sellist hinda on selled et meie juhid saavad head raha ja on oma tööga igati rahul. Rahulolevad töötajad teevad ilmselgelt paremat tööd kui need kes 500 saavad.
professor_sammaljalg
18:16 19.03.2017
Räägi ikka, palju siis see hea juht tunnis palka saab?
1200 juures on vaks vahet, kas töötunde tuleb kuus 200 või 300. Kõik pesemised ja remondid ka sisse arvestatuna eks.
1200 kaubiku peal kuus - unes
18:26 19.03.2017
teises teemas kirjutas, et 8-17. samas kui kaubik teenib 15 euri tunnis, siis kuus tuleb ca 2835 euri. 1200 netos teeb tööjõukuluks 2020. päevas läbisõit 200...300 peaks kütuse maksumuseks tegema ca 500 euri. aga remont, amort/liising, kindlustus, halduskulud jne. miski jou mäni jutus logiseb. ja päris kõvasti.
Jougg
14:38 20.03.2017
Oletame et kaks klienti tahavad saata mõlemad ühe aluse tartust pärnusse. Mõlemad kliendid makavad edasi-tagasi otsa eest, sealt selline käive tulebki
Oleksoloogiast
16:31 20.03.2017
Oleksoloogia on muidugi täppisteadus ja selle üks alaliik, nimelt oletamine, aga täielik mõttetarkade pärusmaa.
Sama lugu on teise täppisteadusega, nimelt tagantjäreletarkusega.
See tuleb kasutusele peale oletamist tavaliselt ja need kaks teadusharu on omavahel väga tihedalt seotud.
...............
16:36 20.03.2017
No, aga selliseid kliente ka pole eriti palju kes sellise veo jaoks logistikafirmat ei kasuta.
Kes ikka raatsib pooltühja auto edasi-tagasi sõidu kinni maksta kui võimalus logistiku kaudu aluse eest ainult makta. Ja kui nähakse, et vedajal on mingit kaupa peal, siis hakatakse kohe vinguma, et vead oma kaupa ka ja tahetakse hinda alla saada.
kaubikumees
19:08 20.03.2017
Eesti tuntumaid kullerifirmasid maksab alltöövõtja kaubikule 32 senti km eest.Aga töö on igapäev ja kindel liin.
Selle raha eest peab olema auto uus ja tohib kuni 200000 sõitnud.
Sprinterer
22:19 02.05.2017
Keegi teab mis süsteemiga dpd oma alltöövõtjatele maksab?
Dpddpd
19:07 19.09.2017
Pidi olema kuidagi pakkide arvu pluss sõidetud kilomeetrite pealt
Johhaidiyyy
21:15 04.07.2018
Palju sii selliseid mehi on kes kaubikuga euroopat sõidavad?
kaubikumees
09:49 05.07.2018
Mina olen varem sõitnud kaubikuga palju Euroopat -kiirvedusid.
Aga viimastel aastatel ei tule enam sellist tööd kuskilt ,kuna Poolakad võtavad ninaalt kõik ära .
Nimelt nende 3,5 tonniseid tentmasinaid sõiab Soome igapäev kümneid ja paljud tulevad tühjalt tagasi .Niisiis viivad nemad Euroopasse naljahindadega kauba ära.....
Ja nende Poolakate Citroeene tendiga näeb ikka palju Pärnu poole suundumas.
Varem sai iga nädal Riias käidud,nüüd ei küsi enam keegi.
Ettevõtja
09:44 16.12.2018
Tere.
Tekkis pärandusega saadud metsa müügist vaba raha. Ja mõtlesin selle investeerida transpordi valdkonda. Mida vedades teeniks raha kiiresti tagasi?? Olen kuulnud, et paneeli vedu Soome pidi väga tasuv olema. Palun andke soovitusi auto ja töö kohta. Endal kogemus puudub.
Jäi silma selline rekka. Mis maksudega pean arvestama ja kellega pean rääkima, et tööd saada??
http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=2896733&
;cache_missing=1


Mingit plate käru ka vaja. Ca 3000€
Ettevõtja
09:47 16.12.2018
Otsin ka autojuhti, kes on huvitatud tööst. Endal kahjuks load puuduvad. Aga ega ei plaanigi ise sõitma hakkata. Ise tegelen logistikaga jms.
Imelugu
10:00 16.12.2018
Mine kasiinosse,võimalus raha ruttu tagasi teenida on peaaegu sama suur...
Ära tee
10:47 16.12.2018
1. Paneeliveoks sellist vedurit ei kasutata, peetud sobiva hinnad algavad ca 25 000.
2. 3000 eest "plate" on nii pehme, et sellega pole midagi teha.
3. 16 rehvi on 16 x 400 vähemalt, ehk 6400 euri
4. Tuleb leida veokorraldaja paberitega tegelane ja temale palka maksta.
5. Raskeveokimaks
6. Juhile palk kätte vähemalt 2000, mille maksmiseks riigile veel 2000.
7. Kütus, paagitäis vähemalt 1000 eurot.
8. Kindlustused
9. Laevapiletid
10. Veduri korraspüsimiseks hooldused
Ja nii edasi ja edasi...
Ka pole olukord selline, et deklareerid "tahan paneele vedada" ja kohe on soomlased sul hõlmas rippumas ja üksteist üle pakkumas.

Resümee on selline, et metsa müük oli esimene lollus ja vedajaks hakkamine on veel hullem mõte.
Võid oma pere võtta ja reisida selle raha eest, emotsioonid on igatahes alatiseks.
Praeguses seisus loota, et ostes surnud veduri ja saba 15 000 ja hakata teenima- see on sama, mis rahale tuli otsa panna, tule paistel saaksid sooja vähemalt.
Muide, soomlased ei võta vanu vedureid oma sabasidki poolmuidu vedama, tahavad, et vedurid oleksid kuni 5 aastat vanad. Pildil olev MAN on Aafrikasse paras, kuid ei sobi isegi sinna tegelikult oma sillavalemi tõttu.
professor_sammaljalg
11:27 16.12.2018
Soome töö on mõttetu, laeva peal ju auto seisab ja ei teeni midagi!

Osta sellele sadulale parem kardin sappa ja suund Hispaaniasse!

Siit foorumist leiad ühe tädi kontakti, kes sulle selle plaani selgeks teeb. Juht palka ikka selline, kellele pooldunud väntvõlli remont sos-taskus probleemi ei valmista.
Autoyuht a
12:04 16.12.2018
Ja kindlasti tasub hakata Soome rekkaga kaupa vedama üksiküritajana....
Suured transpordifirmad viivad Tallinnast Helsinki täiskoorma poolhaake 500 eur eest .
Laevapilet ,kes ei ole suurklient maksab 400.
Odava hinna põhjus on see,et veokid suunduvad edasi sisetööle ja pääsevad kabotaazi leppest,kuna auto tuli välisriigist.
Tagasikoormaid Soomest on veel raskem leida . Pooled autod tulevad tühjalt.
Paneelide vedajaid näen tihti ,aga neil on oma logistika süsteem. Soomes tagasikoorma puudumise tõttu tõstetakse üksteise peale mitu tühja poolhaagist tagasitulles. olen näinud 3 haagist nii korraga tulemas Eesti.


kaarel56789
12:35 16.12.2018
Poolakad teevad koostööd ka Eesti pakivedaja firmaga. 1 alus kaupa ca380 kg lõuna Poolast Tallinna 80 euroga. 2-3 päevaga kohal.
rikkale investorile
13:39 16.12.2018
osta ilus asi ja saad nautida raha põletamist. pärast jääb ilus asi järgi.
transpordis raha põletades naudingut ei saa. hea kui peale tule kustumist võlgu pole kaela peal.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte