Veoautod ja rasketehnika

Mõtetud transpordifirmad.

aas007
18:32 21.01.2013
Kogesin järjekordselt fakti,et Eesti transpordi firmadel läheb nii hästi ,et kliente on jalaga segada ja pappi voolab mägedega.
Saatsin nädal tagasi 5 firmale hinnapäringu enda töökoha kauba saatmiseks Eestist -Kesk Soome . Mitte ühtegi vastust .Milleks üldse teete oma kodulehele hinnapäringu koha ,kui ei vasta .
Kuna keegi ei vastanud ,siis saatsin veel 10 le . Lõpuks tuli 1 vastus kiirelt Transpoint lt. Hind oli ka mõistlik.
Valisin just need firmad kes teadaolevalt Soome veavad , Linford,DSV,Kobras,KMV,Navaka.
Kaup on alustel ja ei mingit eritehnikat ei vaja.
Olen varem kasutanud igasuguste firmade teenuseid ,kui rahulolekust asi kaugel. Mitte kunagi ei peeta kinni kokkulepitud kuupäevadest.
mõtetu transpordifirma
23:08 21.01.2013
võib olla oli päringu tegja nii mõtetu, et polnud põhjust vastata?
meeme mee
09:50 22.01.2013
"Mõttetu" käib kahe t-eega.
solksolk_
10:05 22.01.2013
Minu teada on transpordifirmad tavaliselt lepingutega ja väikeste vedudega väga ei tegelda.
Põhjus ka väga lihtne, kuna väikeste vedude jaoks pole mõtet juhti ja autot eraldi hoida, kuid muude lepingutega vedude peal pole võibolla ruumi, ega aega, muud üksikuid asju vedada.

See ei ole küll alati nii, aga kahjuks tihti see nii on.
Eks üritatakse ju nagunii ühest autost maksimum võtta ja nii väikeste vedude jaoks aega ei jäägi ega tahtmist.
igasugused...
11:11 22.01.2013
Igasuguste firmadega vedavaid kliente nimetatakse transporditurul prostideks...eriti need kes saadavad kümnetele päringuid ja siis ajavad viimast senti taga. Sellistega paraku ei tahagi keegi tegeleda. Oled valmis teenuse eest maksma ja lepid ühekordselt alguses ka sobiva hinna kokku mis vastab ka kvaliteedile ja ei usu, et Sul mingeid probleeme tekib. Loomulikult tegijal juhtub kuid kindlasti saaksid parema teenuse kui lihtsalt "kõikidega" vedades.
22 33 44
11:12 22.01.2013
"Minu teada on transpordifirmad tavaliselt lepingutega ja väikeste vedudega väga ei tegelda." - no tõepoolest milleks siis üldse kodulehele hinnapäringu vorm panna kui nagunii ei huvita? Või pangu siis juurde, et "vastame, kellele viitsime" või "alla 100000 ei tegele".
solksolk_
15:09 22.01.2013
Sellega olen nõus, kui hinnapäringu võimalus on kodulehel olemas, et sellele peaks ikka vastama.
Samas, need hinnapäringud on mitmetel ju pidevate vedude jaoks vist mõeldud, mitte ühekordseks veoks.

Töötan ise ka transpordis ja tean kui mõttetud on üksikveo tellijad ja kui palju see tekitab lisa aja kulu ja lõpuks raha ikka erilist ei teeni.
solksolk_
15:10 22.01.2013
Ahjaa, on muidugi firmasid, kes võtavad üksikvedusid, nagu ka näha oli.
Samas, mis ma olen märganud, väikeste üksikvedudega tegelevad väga tihti üksiküritajad, kel on üks veok või kaubik tavaliselt.
Nongrata11
16:31 22.01.2013
Kui on päringu võimalus, siis korrektne firma vastab sellele. Kas siis eitavalt (a la meie arvates olete prost ja teid me ei teeninda) või jaatavalt või mida iganes. Või siis päringu juurde märkus, et ühekordsete vedudega me ei tegele või vastame ainult lepingulistele klientidele jne. Ettevõttes kus mina töötan on kohustus vastata ka kõige jaburatemale meilidele. Töökultuuri küsimus.
lugeja
17:04 22.01.2013
milleks siis üldse transpordi firmad on - olgu siis üksik või korduv klient, väike või suur.jääb täpselt mulje et meie firmadel läheb jube hästi, hoolimatta olnud masust.töötan ise samuti transpordis ning me firma tegeleb ka üksik klientidega, olgu siis suur projekti vedu või väike tellimus - Transport on transport, vahet pole kui suur !
ahhhaaa
17:27 22.01.2013
Kesk -Soome on nii kugel et Eesti mehed ei julge Kehä 3 kaugemale minna,kui Eesti raadio levi ära kaob .
Transpoint on Soome firma tõenäoliselt ,vat need Soome mehed julgevad ka libeda teega sõita. Eesti veokid viivad Helsiniki terminaalidesse ja sealt Soome pikad autod edasi.
looder23
21:24 22.01.2013
ei noh, täitsa pees, mida suhtumist. firmal vaja elus esimest korda saata soome kaupa. teeb mitmele firmale päringu. kohe prost. vapsee võllid koos.
ei noh, köhi aga mäe täis pappi ja ehk veame ka. äkki saad ka siis kvaliteeti. kui kodukal on hinnapäringu võimalus, siis oleks viisakas ka vastata neile. nende üksik vedude pealt saab just kõige paremini teenida ja eriti kui on osakaup. üksik vedudega saab kenasti pappi ette küsida ka kõik. pole lepinguline klient, krediiti ei saa. aga tundub, et masu on mööda läinud kui nii ülbelt suhtutakse.
solksolk_
21:55 22.01.2013
Ei ütleks, et üksik kliendid kõige kasulikumad on.
Üksik klientide äri on väga ebakindel väga kõikuv.
Firma peaks selle jaoks hoidma omal mehi ja autosid valmis, aga seda on väga kulukas teha ja ei tasu ennast ära.

Ja lepinguliste vedudega on autod ja juhid tihti nii koormatud, et lisa üksikvedude jaoks ei jää eriti aega.
Ja kui kellelgi on vaja uut pidevat vedu, siis hangitakse selle jaoks uus auto ja juht.


Keegi peab ju tegelema ka nende üksikvedudega pidevalt, see on jälle suur lisatöö või lisatöökoht.

Kuid nagu ütlesin, on ettevõtteid, mis teevad väikseid vedusid ja mis mitte, eks kõik sõltub ka sellest, palju klient maksma on nõus.
Kuid veokijuhtidel on isegi rohked töötunnid ja siis veel lisaks mingi pisiasi teha, polegi nii lihtne.

Ja nagu ütlesin on olemas väikse üritajaid, kes just üksikvedudega tegelevadki kas siis oma väiksema veokiga või kaubikuga.

Minu tööandja teeb küll üksikvedusid, aga seda sõltuvalt võimalusest ja neid üksikvedude tellijaid on tegelikult väga vähe, 99,9% on ikka lepingulised pidevad kliendid.

Tihti on ka see probleem, et osad kliendid ei suuda mõista seda, kui suur auto peab nende väikse asja viima ei tea kuhu, et see põhjustab päris suuri kulusid.





logistika
22:07 22.01.2013
mul on olnud küll ülihea kogemus logistikafirmaga ETSlogistic. transafirmad keegi ei vastanud samuti päringule, sellega toimus ikka kõik üli lihtsalt ja ma olen väga rahul. Samuti oli soome vaja transportida ja eriline ja spetsiaalne vedu.
looder23
22:26 22.01.2013
ma arvan, et teemaalgataja ei tahtnud seda kaupa nüüd täna ja kohe. hinna pakkumise saamiseks esitadki küsimuse, et kaup on selleks ja selleks ajal valmis. hind ja võimalused? kui selleks kuupäevaks nagu kliendil vaja ei saa koormat kokku komplekteerida siis teatadki, et võimalused puuduvad. ja see üksik vedu soovija võib saada lepinguliseks kliendiks. aga kui ei ole soovi, siis ei ole. pole midagi teha.
aas007
23:18 22.01.2013
See kaup ei olnud üldse kingakarbi suurune ,vaid otsisin 2 meetrit veoki pinda et panna 2. alusel suurt aga vaid 250kg kaaluvat seadeldist.
Mingit spets sõitu ei otsinud ka ,lootsin et 3-4 päevaga kohale.
Kui keegi ei taha tööd saada ,siis järgmine kord ei hakka ka neid "tülitama". Isegi kirjutasin juurde et laadimiseks olemas meie poolt tõstukid ,et autojuht ei pea ise midagi tõstma ja veeretama.
Olen ise vedanud korduvalt soome kaupa kaubikuga ,aga need seadeldised ei mahu kaubikusse ära.

Muudetud 22.01.13 23:30

pool täis pool tühi
10:41 23.01.2013
Vaata asja teise nurga alt, nüüdseks on sul selge milliste firmadega sa tegemist ei tee, millisega teed. Keda soovitad edasi keda mitte.
Huvitav, et need paljud ettevõtted selles perspektiivi ei näe?
mõtetu transpordifirma
11:02 23.01.2013
kui sul on olemas põhikliendid, siis pole mõtet iga suvalise hinnapäringu peale silda visata. esmalt vaatad, kellelt päring on ja siis mõtled, kas on mõtet sellega tegelema hakata. ju oli päringu küsija taust vastav talle tulnud vastustele. need kellel tööd on piisavalt ei hakanud riske võtma.
tänapäeval ei loeta ebaviisakaks kui jätad vastamata netist tulnud pakkumisele. kui on huvi, siis vastad.
igasugused
12:04 23.01.2013
firma oli ju "korduvalt 10-neid teisi firmasid kasutanud"..mis krdi esimest korda tahtis saata?
looder23
13:57 23.01.2013
to mõtetu transpordifirma, võibolla sina pead seda normaalseks, aga aga enamus ei pea. kui sul on kodulehel hinnapäringu link, siis oleks viisakas vastata, et antud ajavahemikul võimalused puuduvad. mitte ei jäta vastamata.

to igasugused - firma oli ju "korduvalt 10-neid teisi firmasid kasutanud"..
äkki viitad täpsemalt, ei leidnud kohta, et ta oli 10-neid kordi kaupa saatnud. kui viielt firmalt vastust ei tule, siis pead kauba saatmata jätma või? tuleb ju edasi päringuid teha. aga see ongi ju meie ärimeeste äri viisakus.
VennoP
14:18 23.01.2013
Kui teised prsse saadavad, siis Ahola ikka ära viib. Ise olen Aholas juht ja tihti käin kingakarbikesi ja muud sellist kusagilt toomas või kusagile viimas. Ei usu, et mingid lepingutega suurtegijad olnud on. Pigem ikka ühekordsed.
Ja see polnud virin, et:"pean urkaid mööda käima".
Arvo72
16:02 23.01.2013
olin tööl transpordifirmas HRX, kus tegelesin müügiga. Seal oli küll kohustus võimalikult kiiresti vastata ning ka nn. jaburatele ning ka sellistele päringutele mis olid ilmselgelt nö. niisama hinnaküsimised, ehk siis enne mingi odav transa firma välja valitud.
Sellel firmal on oma autod ning viiakse ka kiiresti kohale.
Nii et arvan, et eitohiks küll olla sellist võimalust, et tegeletakse ainult lepinguliste klientidega.
Nn. üksikute vedude tellijatest võivad ju peagi saada pikaaegsed kasulikud lepingulised kliendid, nii oli vähemalt praktikas näha:)
mõtetu transpordifirma
20:50 23.01.2013
ikka vist ei jõua kohale, et päringule vastates uuritakse esmalt, kes päringu tegi. kui tegija on mõtetu, siis ei hakata aega raiskama.
selline päringu tegija peaks küsima firmadelt, kes tegelevad mõtetute klientidega. pole mõtet pöörduda suurimate poole ja oodata kuninglikku kohtlemist, kui seda väärt pole.
Mida kurat
21:08 23.01.2013
on autojuhtidel asja arvustada transpordifirmasid.
Teie asi on rooli keerata.
Pole teist kellegil julgust võtta riske alustada ettevõtjana aga õpetussõnu tuleb lausa varrukast.
Saate vist ise ka aru , et olete valel levelil.
Uhkustage siin foorumis näiteks sellega , et keegi pole paagis kämblaga sorinud, pole ühtegi avariid teinud, armastatud tööandja on hea töö eest preemiat teinud.
Või saaksite oma teguviisist alles siis aru kui tööandjad hakkaksid teie seiklusi siin foorumis üles tähendama.
Uskuge mind , tööandjad tunneksid vähem häbi, te kuradi vasakpoolsed.
Juba aastaid rahul
21:49 23.01.2013
Olen vedanud juba aastaid täis ja osakoormaid Euroopas FERROLINE-ga.
Olen väga rahule jäänud ja ei hakka mujalt hinda küsimagi.
Väga meeldiv koostöö. Jõudu neile!
tubli oled
21:59 23.01.2013
Ferroline autojuhid on ka rahul, et maksad Ferrolinele hästi ja autojuhid teenivad suurt palka.
looder23
22:02 23.01.2013
to mida kurat - tundsid end puudutatuna? kas siin foorumis ei tohi sõna võtta teised, kui ainult autojuhid. pole nagu reeglites kirjas.

to mõtetu transpordifirma - sulle endale vist ei jõua kohale (sest lugeda/loetust aru saada sa ei oska). iga endast lugupidava firma au asi on vastata sellistele päringutele. päringutes sobramine võtab kordades kauem aega kui kiire vastus, et sel ajal pole võimalust või visata selline kirves, et teinekord ei pöördu enam sinu poole. ja kui teha ettemaksuga vedu, siis ei näe mingit probleemi, mõtteka või vähem mõtteka firmaga. alati on võimalus, kui sa ei taha seda klienti, ehmatada ta ära kõrge veohinnaga. aga viisakas on vastata.
aas007
22:11 23.01.2013
Huvitav mis moodi need transp. firmad siis liigitavad kes on mõtetu ja kes positiivne klient . Samas kui keegi oleks vastanud ja ainult ettemaksu tingimusel ,poleks probleemi. Noo maksan ka ette kui vaja.
HRX seekord ei pommitanud ,kuna varasemalt sama suure kauba (2m kõrge) saatmiseks küsimusele ,vastati et nad ei saa nii kõrgeid aluseid vedada,et neil käib linnast kaugemal kaupa korjamas väike auto ja sinna ei mahu .Kui terminali oleks ise viinud ,siis oleks üle mere küll ära visanud.
See kuupäevadest kinnipidamine aga on väga oluline,kuna kaupa peab tulema vastu võtma kauba saaja, kes on alati erinevas kohas ja peab tulema kohale kokkulepitud ajaks .Nii ongi et klient ootab ,aga mida pole -see on kaup.

Muudetud 23.01.13 22:18

mõtetu transpordifirma
23:19 23.01.2013
mul tuleb tööpäeval ligi 1000 päringut ja sama palju pakkumisi. kas arvad, et hakkan kõigile vastama? vastan neile, millel on perspektiivi või millel on nimi taga. teema algataja pakkumisel polnud kumbagi.
osakoorem
17:10 24.01.2013
Viisakas on alati vastata. Meie põhiliselt korjekoormatega tegelemegi, kuna see on tasuvam kui täiskoorma vedu. Ja iga päring mis on otse mulle saadetud( mitte pimekiri), sellele on ka 100% vastatud. AGA tegelik elu on selline, et ca 50% veohinna ja võimaluse küsijaist ei suvatse pärast vedajalt vastust saades (hinna ja veo võimaluse) enam vastata. Kui püüad kontakti saada hiljem nendega, et küsida mis siis saab, siis kas ei võeta telefoni vastu või kui saadki inimese toru otsa, siis öeldakse, et leidsin odavama vedaja või niisama uurisin hinda. Meil Eestis ongi selline töökultuur kahjuks. Üldjuhul kui on tulnud päring teistkordselt sellelt ``turuuurijalt``, siis on olnut jutt kiire.
klient121
14:13 26.01.2013
Hinna uurimine on normaalne tegevus, ma ei ole kohustatud ju võtma iga kirvest pakkumist kohe peale päringu saatmist :) Samamoodi kui logistikafirmad valivad kliente valime meie ka :)
vihkaja11
22:07 26.02.2013
külas nimega eesti suvalisel vedajal 1000 hinnapäringut päevas?väga kahtlane.ja arvestades veel,et keskmine eesti vedaja (veofirma),omab püsi klientuuri ja jätab igapäevaselt lepinguvälistele klientidele vastamatta ja nii juba pikemat aega,siis tahaks küll öelda,et hästi elame külas nimega eesti.aga ikka sõidame ringi kõige uhkema kaubikmaasturiga ja lüpsame kasumit juhtidelt
DPD-st küsi teinekord
22:51 26.02.2013
See paar alust oleks DPD ka vabalt ära korraldanud muretult. Ükski Eesti suurem transpordifirma ei hakka isegi pakkumist tegema, ilmselgelt kulu suurem kui tulu.
Üllar22
14:38 13.04.2014
Kasutasin hiljuti Kaubaeksperdi teenust ,kaup veeti ilusti kohale. Soovitan teistelegi.
autojuht x
17:06 13.04.2014
Ferroline on maailma totakam transpordifirma. Lähed Rae terminali kauba järgi ,saad paberid pihku healjuhul pole tunniga ,kui keegi vaevub neid otsima ,siis lähed tõstukijuhti paluma et kauba peale tõstaks ......
Tõstukijuht nähvab -mida sa tahad ,kas sa ei nää et mul töö olemas (laeb teist autot tühjaks) Ootad siis millal tal tehtud saab ja loodad,et asub sinu kauba kallale - EI MIDAGI .Kadunud kus kurat . Selline tunne on nagu kõigil on pohhui ,sinu enda mure kuidas terminalist ülevalt riiulist kauba kätte saad.Täiesti tavaline on et 1 alus kaupa tuleb kohale ja ülejäänud rändab ei tea kus ringi ja tuleb mitu päeva hiljem.
Tõeliselt mõtetu transpordifirma.
karvanejakole
18:31 13.04.2014
Vana teema, kuid keegi sai suure ego pihta vist korraliku obaduse, ehk ei mõjunud obadus fataalselt ja inimene tänaseks mõistlikum. Asjaolu, et selline siia nutma tuli mittevastamise kohta, näitas selgesti, et nende 14 firma otsus küsimine tähelepanuta jätta oli ainuõige otsus. Kliendid on pahatihti klienditeenindajate peale solvunud, kuid võiks ise peeglisse vaadata, et kuidas tema ise klinditeenindajale tunduda võiks. Paljud võiks ka seda mõelda, mitmele pakkujale nad enda otsusest teada annavad?
Kui klienditeenindajal on vähe tegemist, võib (aga ei pruugi) kõik pakkumised koostada, kui koormus ületab võimed, tulebki ebapotentsiaalsed välja selekteerida. Võin klientidele soovitada, kuidas näidata ennast klienditeenindajale võimalikult ebapotentsiaalsena:
1. Saada kiri võimalikult paljudele ja ära varja seda meilipäises
2. Tee võimalikult üldsõnaline päring odavaima hinna saamiseks
3. Ära avalda enda täisnime ega telefoninumbrit
Kõigi kolme punkti täitmisel on pakkumise saamise tõenäosus imeväike.
R730
00:39 29.04.2014
Linjegods on mõttetu transpordifirma, ei soovita äri ajada või veel enam seal autojuht olla.
Teepeal tihti nendega kokku saanud...

Üks väike näide siin, alates 9:12

https://www.youtube.com/watch?v=FYx34Xb0DWE&feature=play
er_detailpage&list=UUdXCjK0nMoLsaKi-LXzMxxw#t=552


Teepeal tihti magatakse 70 -75 km/h, kui soovid mööda minna siis neil kiirus tõuseb 90+ km/h
Juht.
19:51 29.04.2014
FEZ720. XYZ-Transport Aktiebolag, Björkgatan 8 1TR Sörberge S-86030
professor_sammaljalg
20:04 29.04.2014
aare, sina vä? moment põletan linjegodsiga kõik sillad ning mõnda juhti nähes sülitan jalge ette ning keeran selja..

video on muidugi selline hea meediavorm, kus kontekstist sõltub palju ning äralõigatud algust oleks õigluse mõttes samuti paslik serveerida. sibul raudpolt pani mäest alla svenssonist (lähis-ida või balkani päritolu) lauluga mööda, et ülesmäkke jõudes nagu posti taha jääda. ei vääri küll sellist pedereerimist aga õilis vene hing kipub tihti vaid teiste silmas tikku nägema
.................... ....
22:11 29.04.2014
mis see Woody sibulast teab?
oma silmas palkigi ei näe.
Juht.
22:53 29.04.2014
Auto, Mercedes nimelt, just samal päeval arvele võetud. Ju tehti sissesõitu. Näidati koht kätte võõrale.
ayn5
17:29 25.10.2017
Tähelepanu ja ettevaatust tööotsijad (autojuhid, autoremondilukksepad, raamatupidajad) transavaldkonnas. MARTTI M***-juhatuse liige-MR-TRUCKSERVICE OÜ; UNOTRUCK OÜ tõenäoliselt maksab miinimumpalka või ümbrikupalka või ainult "näpuotsaga" või üldse mitte. Sama värk võib olla tema poja Rait M***'i (juhatuse liige) juures (PINOTRUCK OÜ ja FINTRANS OÜ)-järjepidevalt on maksuvõlad ja deklarid emta-le esitamata. Kui MARTTI M***-ga tegemist teha võib hätta jääda, tema poolt petetud saada.

Muudetud 26.10.17 08:39

eelmisele
17:58 25.10.2017
ja sind ennast lasti joomose tõttu lahti?
WDX
19:09 25.10.2017
Sellest oli juba paar aastat tagasi "kuldses börsis" või "soovis" hoiatus.
Ehk siis ei midagi uut, tore kui saab sellist stiili viljeleda :D
ayn5
19:43 25.10.2017
ma siis hiljaks jäänud enda tedmisega. ja 2 aastat tagasi martti m*** möllas ja ikka jätkab.
eestimaa on ikka hea maa et selliseid martti m***isid kannab:D

Muudetud 26.10.17 08:40

to ayn5
22:58 25.10.2017
"tõenäoliselt maksab miinimumpalka või ümbrikupalka või ainult "näpuotsaga" või üldse mitte"
mõnel mehel on tekkinud kainem moment ja leidis interneti ka üles
aas007
02:47 26.10.2017
Aasta on saanud 2017 ja ei hakka enam mõtetuid firmasid tülitama.
Vean ise nüüd oma veokiga.
Tarkpeadest sõnavõtjatele
10:02 26.10.2017
Mõni tarkpea deklareerib tõe peale sellist: "mõnel mehel on tekkinud kainem moment ja leidis interneti ka üles"
Kui siinsest sootsiumist "andekam" osa ei tea, siis teadmiseks, et töövaidluskomisjonis on pidevalt vaidlused nende "ambitsioonikate" firmadega, kes palka ei maksa. Selline skeem töötab aastaid, lihtsalt "natuke" maksavad, et juht nälga ei kooleks.
Selliselt sõidetakse Euroopas, Skandinaavias ja äriplaan ongi selline, et juhti paar kuud palgata loksutada ja siis järgmine võtta, õigemini järgmised, sest tavaliselt on sellistel 3-4 masinat, õigemini seda, mis masinatest järele on jäänud.
Kui selliste eest hoiatada CV-online, töötukassat jms- siis vastus on alati "meie ei saa midagi teha" ja heade pakkumistega kuulutused, mis tegelikkusele ei vasta, ripuvad saitidel edasi. Hiirelõksudena, sest palka pakutakse korralikku jne.
Just hiljuti oli mul laual paberihunnik, milles oli palgata jäänud 12 juhti, ühtede ja samade petturite poolt. Tegutseti üle nelja aasta, võttes iga aasta riiulist uue firma.
Iga firma lasti pankrotti ja nagu teada- juriidilise isiku võlgade pärast juhatuse ja omanike kallale ei minda. Võimalik, et tegutsevad siiamaani.
Kusjuures- hoiatused kadusid nii siit kui teistest foorumitest koheselt.
EV seadused on tehtud just selliselt, et töövõtja saab paljaks varastada, aga tööandja ei vastuta, juriidilise isiku vastutus on ju tegelikult nagu olemas, aga tegelikkuses midagi ei juhtu, kuna rikutakse lepingulisi suhteid, mis teatavasti pole kriminaalne.
Naerda ei maksa kahjusaajate üle, sest sulid ehitavad üles korrektse skeemi, mängivad maha vajadusel oskuslikult dramatiseeritud näitemängud, on viisakad ja klanitud.
Nende konksu satuvad ka üsnagi arukad inimesed, olen mõne asju ajanud ja tõepoolest- nahk on üle pea kistud igati korrektsel ja kogenud juhil.
Skeem, millega petetakse on ühtpidi labane ja lihtne, kuid ajastused, selle juurde kuuluv teater jms on filigraanse täpsusega koostatud.
Tunneb sellised ära selle järgi, et neil on masinatest ja kütusekulust ükskõik, sest nad jõuavad juhtide tagant varastada rohkem, kui nt kütusekulu seoses masina seisukorraga suurem on. See on läbiv joon, kuid töövaidluskomisjonis nad halavad, et juht kulutas kütust jms.
Leebe lahkus asendub raevu ja sõimuga koheselt, kui nad saavad aru, et juht on mõistnud, krellega on tegelikult tegemist.
eelmisele
11:25 26.10.2017
rumalad juhid on liikluses ohtlikud.
Tarkpeadest sõnavõtjatele
11:57 26.10.2017
On nii tore tõdeda, et meie seas on nii tarku ja häid juhte, kui seda on "eelmisele". Tema peeretab ka roosilõhnaga ja petised tunneb kaugelt ära jne. Ilus ja tark inimene! Sõidab õhuga, navit ei kasuta, sest "Eesti gloobus" on ju peas ja teistest arvab ikka ja alati midagi ilusat- no kaastundest kindlasti.
Masendav.
Juhid on rumalad ja petised on targad? Päriselt ka?
professor_sammaljalg
13:43 26.10.2017
Millest jutt käib muidu?
to Tarkpeadest sõnavõtjatele
23:58 01.11.2017
Võta palun ühendust [email protected] oleks paar küsimust, ehk oskad vastata.

Üle pika aja kommentaar asjatundjalt. Enamasti lärtsuvad need kes asjadest midagi ei jaga. Tundub, et siin osad kommenteerijad on ise sellised tööandjad kes lasevad palkadega üle ja loomulikult neile ei meeldi kui autojuhid jagavad üksteisele nõuandeid kuidas petiseid vältida. Olen isegi tüssata saanud.

Priital
20:42 14.11.2017
Nii on nagu elu käib :)

Muudetud 15.11.17 20:15

juht85
22:15 14.11.2017
Lahe et selliseid teateid tuleb. autojuhid teavad kellest hoiduda. tööandjad:)))
........
23:16 14.11.2017
Kui pettur avastab, et tema eest hoiatatakse, siis kustutatakse postitus ära.
Petturi eest hoiatamine on keelatud mitte petmine.
muide- nii ongi
13:02 15.11.2017
Eriti agar oli selles KapiGuits oma "erafoorumis" ja tihti tundus, et ta on petturite poolel.
Kusjuures- petturid võivad kirjutada mida tahavad ja lausa omi foorumeid pidada, milledes nad loovad oma tegevusest positiivse ettekujutuse. Pärast ilgutakse pettasaanute üle, et need olla lollid jms.
proffpeni
20:36 15.11.2017
Guits on selle kustutamisega nii agar sellepärast, et üks "petis" andis ta kohtusse laimu eest ja lõppes see case sellega, et Guits maksis 200 000,- EEK kahjutasu.
professor_sammaljalg
22:41 15.11.2017
Selgitab muidugi asjaolu, miks rasvase kasukaga kutsu omale tõsised juriidika raskekahurid appi on kutsunud, sellise kõrgetasemelise ning laitmatu renomeega õigusbüroo näol: https://www.inforegister.ee/en/11677415-CELLNEX-OIGUSBUROO-O
U


Lubas ka minuga kohtusaali põrandat pühkida mingi aeg, siiani istun siis akna ääres, vaatan loojuvat päikest, ootan..
Marko
23:15 15.11.2017
Mis te siin tühja klähvite, ajage neile pealtnägijad ja kuuuurijad kallale, ehk läheb paremaks! Neljas võim on ennegi imesid teinud.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte