Veoautod ja rasketehnika

PRO TRANSPORT

max175
21:07 23.01.2013
Selle firma head ja vead kui keegi sellest midagi teab?
to max175
21:14 23.01.2013
Mine kohale ja küsi selle firma autojuhtidelt, mis nad räägivad. arvad, et saad internetist lõplikku tõde?

Muudetud 24.01.13 11:23

max175
22:16 23.01.2013
Ma arvan ,et ma vist tunduks üsna kahtlane kui läheks võõra õue peale kakerdama ja juhte tülitama!

Muudetud 24.01.13 11:25

to max175
23:17 23.01.2013
Mine cvkeskuse lehele ja tee siia kõigi tööd pakkuvate firmade kohta küsitlus. alles uurisid teise firma kohta ja kas said targrmaks. töötu oled ju ikka edasi
töötavate juhtide käest tulebki küsida. või arvad et foorumiautojuhid on targemad.

Muudetud 24.01.13 11:24

ehk veel
20:02 10.02.2013
on Keegi, kes selles firma tegemistega kursis........Kes olete, et tulete laduma mida võib- ja tuleb teha .......

Muudetud 11.02.13 10:22

tööandja
12:35 11.02.2013
kas keegi oskab sellise juhi kohta midagi kosta, kes esineb nime all max175? kas on lojaalne, oskab veokiga sõita ja kuidas oskab tööandja vara hoida? kas alkoholi probleeme pole?
kaugsõidu autojuht
01:52 12.02.2013
jah esimene õlu avatud kuna tööpäev lõppes hilja.
Eelmistele et ei ole siin töö tahtjaid ainult targutajad. elus näide et eelnevas sarnases teemas saatsin -kesses- mailile kirja ja ei mingit vastust. täna tean kolme firmat kes juhte vajavad ja ka kaubikud otsivad. kaubiku peale kindlasti noort, kogemusteta juhti ei soovita. tempo ja vastutus päris kõva. huraaga ei jõu seal kuskile.
AR.
08:58 12.02.2013
Tjah, kaubikute puhul on iga päev pelgalt nende sõidustiili ja viisakuse järgi liikluses näha, et paraku noored lendurid seal ongi.
........
10:42 12.02.2013
Kaubiku peal on just noored kuna päevas tuleb vahest 100 kohta kaupa maha anda, ommikul X toidukaubad, päeval mööbel ja muu tehnika. Päevad kaubiku peal üldsiselt hommikul 6 õhtul 17.00ni. Miks noored, just sellepärast, et vanemad mehed ei jõua niipalju kauba vedada, laadimised-maha laadimised ja tempo on taga, alati on poode kes tahavad kaupa kindla aja peale.
Kaubikujuhid on ülidselt heade sõidukogemustega ja sõidavad igal ajal-iga ilmaga ühtemoodi, kui sõiduautode kiirus langeb lumega tublisti siis kaubikud sõidavad stabiilselt ja sellepärast tundubki, et kihutavad.
Olen isegi mõningad aastat kaupa vedanud, aasta läbisõit jäi 90 000km kanti.
Suvel muidugi õlut ja muud säärast kaupa vedada on üsna julm, õllevaate tassida sadade kaupa on füüsilisele esijalgu suht mõrvarlik, mõne aja möödudes on füüsiline vorm tasemel.
väike-tom
08:10 27.04.2013
pro trans on igati tipp topp soovitan julgelt tööd küsida,kuid seal enamasti rootsi-norra,aga kui ei pelga talvist norrat,siis lauri kes on seal ao õpetab su välja.
töö otsja
14:58 29.08.2014
seal firmas tegiad 2^4 autod ja jube äge pidi nendega talvel norrat sõita olema nii öldi mulle
professor_sammaljalg
15:17 29.08.2014
eks neid ole palju, kes norrat 4x2 autoga sõidavad, ka norrakad ise näiteks aga iseasi, miks "igati tipp topp" firma, kel ainult 10 autot, stabiilselt läbi töötukassa jms endale juhte peab otsima.
töö otsja
16:46 29.08.2014
sammaljalg sa vist elad siin foorumis äkki on ka tööd soovitada skandinaavia suunal
professor_sammaljalg
17:37 29.08.2014
aitäh solvangu eest, internet on mul kahjuks kõikjal kaasas küll.

iseenesest tean päris mitut asutust, kus hea tehnika, hea ja kindel palk ning elulihtne töö. põhjus, miks ei kavatse nende kontaktandmeid jagada on sama, miks nad ise väga avalikult reklaami ei tee - kui tänase veondusturu olukorras aastaid veoautojuhileiba teeninud inimene ei leia endale tutvuste kaudu tööd, siis on viga mehes.

loomulikult on erandiks just load saanud isikud ja kui keegi tundis ennast väga puudutatuna, võib ju kirja panna, miks sammal ämbrit kolistab.
töö otsja
18:28 29.08.2014
ei olnud solvang ja kui abi ei paku ei pane pahaks kui oli töö ei otsind
jahh laevas oleks ehk leidnud aga aga praega pole ei laeva ega tööd
aga ole meheks












professor_sammaljalg
17:12 30.08.2014
seega tööd pole ja pakutav ei sobi, kuna kaheteljelisega peab talvel norrasse minema.
Pro Juht
18:42 30.08.2014
Ametlikult miinimum, töö algab ja lõpeb Soomes, Rootsis, lepingus on igasugu omavastutuse punktid nii, et autot lõhkuda ka ei saa!
töö otsja
18:57 30.08.2014
palju õnne neile ja andku minna
töö otsia
19:00 30.08.2014
susiidi on ka muul moel võimalik teha ei pea norra minema aga miks norrakas need 2 sillaga autod keelata tahab kuradi tegiad
töö otsja
19:05 30.08.2014
vabandan et kurja vandusin
professor_sammaljalg
19:06 30.08.2014
ahsoo. no jõudu-jaksu nõuetele vastava töökoha leidmisel siiski.
töö otsja
19:12 30.08.2014
nuu jahh sammal ju tegja siin nii et antke minna 2 sillaga tahaks seda tola tee peal ka näha
töö otsja
19:21 30.08.2014
tundub et sammal rohkem keha 3 mees
professor_sammaljalg
20:14 30.08.2014
täiendan pisut - töökohaga kehä 3 mees.
sussisisse tegija
20:52 30.08.2014
sa oled tont või otsid ikka tööd?
töö otsja
19:33 31.08.2014
ei pole tont aga tööd võiks küll pakkuda kui on pakkuda raivo37@hot .ee
Tööuputus
22:03 31.08.2014
Ma vaatasin praegu CV keskust, 10 tööpakkumist autojuhile oli vähemalt!
Euro sisetööd, edasi-tagasi käimist, Eesti sisest, Skandinaavia tööd, Skan sisetööd, isegi Soome vahet sõitu. Milles küsimus, vali ainult ja helista numbrile?
Vovik75
08:50 02.09.2014
aga valjaoppega ka vajatakse juhte ///////voi noutud kaader ainult proffid aga nad ju ammu juba omadel soojadel kohtadel nagu puugid ///////kuidas siis alustada
Vovik75
08:56 02.09.2014
sorri valjaoppeta////// ei oma valismaa kogemust aga tugev soov alustada karjaari ////// kel on pakuda valjaope voimalust edasise tootamisega siis olen velmis selleks raskeks valjakutseks
A!
09:16 02.09.2014
vovik, su eelnevaist seiklustest lugedes jäi mulje, et oled saanud juba võimalikest parima väljaõppe, mis sel alal saada on võimalik :))
Vovik75
09:19 02.09.2014
KAHJUKS jah negatiivne kogemus mul kova /////aga jah keegi kustutas mu memuaarid ja pohh ka///// ei meeldi vist rahvale aga ausalt needon 100 protsenti tode
professor_sammaljalg
10:06 02.09.2014
vovik mul on sulle üks küsimus seoses sinu tulevase rekkapässikarjääriga.

ütleme, et sõidad veoautoga sadamasse, kus pead praamile minema. sul on kõik vajalik - vimplid aknal, volditud kardinad, keti otsas rahakott. kuidas näeb välja edasine?

kas variant a: kassatädi jälgib mängu läbi binokli ning liiklusjärelvalve veebikaamerate, ammu teab sinu tulekust ning pilet näpus jookseb vova autorongini ning suunab ta järjekorrast mööda otse laevale

või variant b: vovik siseneb uhke kaarega sadamasse, üks käsi roolil, teine lällarinupul, karjudes täiest kõrist - "lähen laeva, laske mind laeva". jääb seisma ning ootama, et keegi talle pileti tooks. aga piletit ei tooda, hoolimata jätkuvatest teadaannetest kaheksandal kanalil ikka ei tooda. laev läheb, vovik kai peal, silmad imestusest suured, et kuidas siis nüüd nii läks.

seoses sinu seniste üritustega tundub üks nendest variantidest mulle märksa tõenäolisem
Vovik75
10:34 02.09.2014
PROFFESSOR AVALDAN TEILE OMA LUGUPIDAMATUS JA AUSTUS //////

alustame siis //////eelpool mainitud rekvisitidele olen juba endale karjaari alustamiseks soetanud puukingad, valged froteesokid teksadele kummitraksid ja mittu T-sarki kirjaderga Eesti voi Estonia nii ees kui taga

Proffessor te olete geenius /////// VASTUS lallar tuleb hoida 8 mitte 15 kanalil ja ongi koik toimib ////vastus lihtne on ju //////KAHEKSANDAL
Merilõvi
11:57 02.09.2014
Tegelikult tuleb ilmatuma suure kaarega kai peale keerata, lasta pasunaid pikalt, äkki keegi magab enne laeva. Auto tuleb jätta risti keset käimist, väljudes jalas olevad pikad aluspesu püksid üle maika kaenla alla tõmmata, neooncrocsid varba otsas kai peal ringi patseerida ja auto juurest auto juurde käia, kabiine raputada "tere eesti mees, magad või?" Kui keegi ei vasta siis lähed tagasi oma kuuti, tõmbad nina täis ja kui laeva peale vaja sõitma hakata siis käid samuti kõik autod läbi ja palud, et keegi laeva ajaks "ole hea mees, ma ei arvanud, et see laev nii vara läheb".
Instruktioon sadamas käitumiseks.
Vovik75
12:07 02.09.2014
AGA KUIDAS SIIS LAEVAS OLLES ULESOIDU AJAL KAITUDA JA TOIMIDA//
Lisan kohe ,et alkot ei tarbi ja suitsu pausi ei korralda ///KAS siis polegi oma mees
professor_sammaljalg
13:00 02.09.2014
ega sa ei arva, et kui rahvuvahelisi vedusid teha planeerides sellised küsimused tekivad, nagu "mida teha praamil ülesõidu ajal ja kuidas käituda", on võibolla targem kodus rahulikult tagaluugitööd edasi teha?

Muudetud 02.09.14 13:07

john porno
13:29 02.09.2014
no kui sa alkot ei tarbi,siis mine mõne LEDidega tuunitud scania juurde. kiida natuke seda pornot ning praamile sõiduni saate kotatega rehve toksida ja fantaseerida mida kõike võiks veekaheksale külge kruvida.
kindlasti vaadake lisaks soomlaste vastava raudadeporno-festivali pilte.
nüüd oled juba oma ja sulle seletatakse (oksendamiseni) kõike.
Merilõvi
13:29 02.09.2014
Laeva peal lihtsalt jälgid ja kuulad jutte seiklustest siin, seal ja kaugemal maal. Kui midagi tarka kostab siis jätad meelde, üldjuhul lased ühest kõrvast sisse, teisest välja. Variant on ka teeselda voodis surnut nagu kährik vaenlase korral, see peletab purjus autojuhi mujale publikut otsima.
aima eivõi
21:15 02.09.2014
viimane lause on aegade parim!!!!! teeselda surnud kährikut..... ai ma ei või kkkkk...
Vovik75
21:40 02.09.2014
proffessor kodused liigutused niiiiii odavad et ei joua isegi vana passati lainuga osta
Vovik75
21:45 02.09.2014
AGA kas kolleegide vahel peale joomingud laevas ka monikord loomiseks kisub ///////////kes koige rohkem ja suurim tulinoorija kas kaine soomlane voi vintis poolaks .....kellega voiks nagu soprustada ja kellele tuleks otse kumnesse kohe virutada
professor_sammaljalg
23:03 02.09.2014
jah vovik see kodune palk on võibolla kehva, kuid see ei tähenda, et sa rahvusvahelist väga edukalt võimeline sõitma oleksid. asjaolu, et tähtsusetu sotsiaalne läbimine kaubalaeval sinu jaoks plejaadi küsimusi esile kutsub, paneb mõtlema, et mida sa esimese tõelise probleemi korral pihta hakkad.

ei pretendeeri küll 100% tõele, kuid iirc üheksa aastat tagasi esimest nädalat poolhaake sangas esimest korda väljamaa praamile sõites oli mul ainukesteks küsimusteks kas autos suitsu võib teha ja kus rootsis teemaksu saab.
Merilõvi
23:55 02.09.2014
Eks arusaamatusi teki ikka. Kaine soomlasega kindlasti lööma ei õnnestu hakata, poolakad on suht sõbralikud ka täis peaga, tuleb vaid "kurva" öelda igaks teiseks sõnaks ja oled oma mees. Üks seaduspärasus kehtib aga küll, kui eestlane lööma hakkab siis enamasti ikka teise eestlasega nii,et kui peksmiseks peaks minema siis tead kust poolt lööki oodata. Kuid enamasti kulgeb meresõit rahulikult, lesides ja toidukordi oodates.
Vovik75
19:08 03.09.2014
kurat kull PROFFESSOR UTLEB ET MA EI KOLBA ULDSE REKKA ROOLI //////kas ma ei kolbagi siis rekka rooli ///////mis arvad SINA merilovi kuidas sina alustasid miks sulle vedas
Merilõvi
10:29 04.09.2014
Mul vedas kuna ma läksin firma ukse taha ja küsisin tööd, muud imeretsepti siin ei olegi. Anti võtmed kätte ja näidati auto ära ning mõne päeva pärast minek Euroopasse. Hoolimata sellest, et sõidukogemust oli ainult autokooli jagu, tuttav andis ka natuke linna vahel sõita eelnevalt. Firma juhte on erinevaid, nagu autojuhte!
k
16:01 07.09.2014
Sammal ikka eri tegija, mis see sadama teema nyyd siia puutub lähed pileti terminali täidad ankeedi ära, ootada järjekorras kysitakse palju tonne peal on ja edasi juhendatakse laevas kuidas manööverdada. See kui sa omaenda kogemustest mulised ja alustades nii käitusid siis ole hea ja ära tee teisi maha. Kunagi me alustame kõik ju. Ole juba vait ja luba teistel ka t88d teha. Mees uurib firma tausta sina jahud mingis sadama pasast nagu see oleks mingi raketiteadus. Ja kui seda ei oska siis ära yldse yritagi sellise ameti peale või. Naljatilk
õöä
12:59 08.09.2014
Pro Transport on tavaline turusolkijast isa-poja ettevõtte mis põhiliselt Norra-Rootsi-Soome ja törts Baltikumi tööd teeb. Tööd on pidevalt seal ja müts maha Lauri ees kes ise sõidab ja teeb logistikat meestele. Palk on nii nagu ta on, välja makstakse ausalt. Samuti ollakse vastutulelikud töölepingu tingimustes.

Firma ise on suht pankroti äärel pidevalt, igasugu servised jne venivad kuni raha tekib. See nimekiri firmadest kuhu võlgu ollakse on oi-oi kui pikk.

Firmas ise 2 klubi: härrased (isa, poeg ja staarjuht) ja neegrid. Härrased sõidavad ise uute masinatega ja varustus tipp-topp ja küttekaartidega pole jebimist. Neegrid sõidavad vanade juustudega kus pidevalt mingi huinjaa kütte ja rehvidega. Härrastel DKV kaart, neegritel mingi olematu limiidiga IDS st kui üks neeger tangib siis ylejäänd peavad ootama paar pääva kuni kontole jälle raha kantakse. Pidev kütuse ümber tankimine Väses Eestist tulnud autoga teistele. "Kütusepumbaks" neegritel on mingi Biltema juppidest kokku ehitatud paadi solgivee 4L minutis pumbajunni, traatide ja plastvooliku aretis niiet ca poolteist tundi luristab Väses. Härrastel on muidugi õige paarisaja eurine riistapuu.

Omaette teema on firmas vanamehega kes pole just eriline töömees. Pms vana sööb tund-paar, magab tund-paar ja sõidab tund-paar umbes sellises graafikus. Tulemuseks on tema koormate hilinemine. See koorem üritatakse ka neegriga ennem ümber vahetada, nii et mahalaadimisel karjutakse koorma hilinemise osas neegri peale. Pms igasugu jama koorem jääb neegritele.

Niiet selline firma siis.
Meistrid ja autojuhid
13:04 09.09.2014
Nii ta on, ja selliseid põlve otsas nokitsejaid on oi oi kui palju, kahjuks. Ikka kangesti tahaks ettevõtja olla mis sest, et asi väga välja ei tule. Endal meenub juhus, istusin Port2000es ja ootasin pausi lõppu, mööda sõitsid kaks Eesti autot, mehed rõõmsalt juttu puhumas ja kodu poole veeremas. Tunni pärast sain ka ise teele asuda. Kui hakkasin A2 peal esimese maksuvärava juurde jõudma siis meeste jutt enam nii reibas ei olnud. Küsisin siis mis lahti, mehed vastu, et kaardi peal pole raha, ei pääse väravatest läbi! Istusid juba tunnike seal üksteise sabas ja vangutasid pead, ei saa edasi ega tagasi. Ülemus olla lubanud asja päeva jooksul joonde ajada ehk raha kaardile sebida.
No vot
15:35 09.09.2014
Ja sellised nn. rämpsfirmad tuleks maa pealt ära kaotada, olenemata riigist, kust nad pärit on, samuti ka olenemata tegevusalast. Siis ehk saaks need firmad toimida, kus omanikel-ülemustel asja vastu tõsine huvi ka on, mitte need, kus firmat vaid "prestiiži" pärast tehakse. A la "ma olen firmaomanik", mis sest, et firma totaalne kräpp on.
..........
16:47 09.09.2014
Selliste hobivedajate pärast ei olegi võimalik tõsta transpordihinda ega juhi palka.Ise ei ela,teistel ei lase ja krt,ära ka ei sure
juhiabi
19:45 09.09.2014
Eestis on kõik hobivedajad olenemata pargi suurusest. Eelis on loomulikult suuremat parki omavate hobivedajate käes, sest nemad saavad omale mingitel teadmata põhjustel lubada puhtalt käibest elatumist. Minusugune väike isehobivedaja peab suutma kiirelt ümber orienteeruda ja ei saa endale lubada alla hinna sõitmist.
..........
20:31 09.09.2014
Kainena kirjutatud?
Millises lauses point on?
juhiabi
21:15 09.09.2014
Ikka mälus peaga luuletatud jupp. Joon veel siis varsti tuleb lisa.
stammer
21:18 09.09.2014
Ilmselt ei ole see "vana" enam ka väga noor, et neegritega võidu sõita.
professor_sammaljalg
10:50 10.09.2014
tänud "õäö"-le väga hariva postituse eest.
ws
20:45 20.04.2015
to ws
23:53 20.04.2015
neid firmasid on üle paarikümne, mis on müügis või pakuvad autosid koos tööga. nii et ära hõiska kui ei tea, kas ise selles firmas ei tööta.
ws
18:39 21.04.2015
Mis sa arvad, et ma ei ole tööpakkumistega ja selle firmaga kursis? Eksid rängalt.
ats 185
19:50 21.04.2015
Kus need autod koos tööga pakkuda on?
börs
21:30 21.04.2015
eks neid pakutakse ikka neile, kellel on vahendeid nende soetamiseks.
rr
22:31 21.04.2015
Vaata auto24-s ringi, seal sama firma omad kõik 3tk, kõik 3 tööga.
professor_sammaljalg
11:56 22.04.2015
no aga võibolla lihtsalt vahetatakse õnnetud scania egr-mootorid välja?

ja no see tööga müümine on ka selline, et mine ja küsi otse ilma autot ostmata, saad ka töö kätte bg hinnaga aga müümiseks hea nipp (kuigi inimväärsed pildid oleksid võibolla tõhusamad ostuargumendid)
juhatusele lähedal seisev isik
10:00 23.04.2015
Head Pro Transporti "fännklubi" liikmed!

Tööga müümine tähendab seda, et Pro Transporti juhatus otsustas osad autod müüki panna, kuna tööjõud on väga ebastabiilne ja madala kvaliteediga ning Eesti lähitulevikus ei paista see probleem paranevat. Kõigil autodel on tasuv töö, aga sellest üksi on vähe.
Leidsime, et vähemate autodega suudame olla kasumlikumad ja effektiivsemad.


Kui on huvi autode või töö (autojuhi töö/allvedaja töö) vastu, siis koduleheküljelt leiate kontaktid ja rohkem pilte.


p.s. ws, kes sa oled ilmselgelt kibestunud Pro Transport-i endine töötaja, kes oma tööga hakkama ei saanud, sulle soovitan ma minna äsja vabanenud peaministri majandusnõuniku kohale tööle, kuna sa nii suurepäraselt majandust ja võõraste ettevõtete tegevust oskad prognoosida!
ja-jah
11:55 23.04.2015
Kui vähendate autosi, siis milleks autojuhte vaja on? Eriti veel neid ebastabiilseid ja madala kvalitediga. Eks niipalju saad kui maksad..
nojahsiis
11:55 23.04.2015
Kas tasuva tööga autol on ka hästi ja kõrgkvaliteetselt tasustatud juht?Raha on ju see mis paneb rattad käima ja jooksikud firmast firmasse liduma kui saadakse lühikese aja jooksul teada,et see mis lubati on ka ülemuse enda ilus ja märg unenägu!
lähedalseisev isik
14:01 23.04.2015
kala hakkab mädanema ikka peast.kes palkas s.....ad juhid?ikka seesama ennastäis juhatus,kes alati teeb kõik õigesti.mida külvad,seda lõikad.
ws
14:35 23.04.2015
juhatusele lähedal seisev isik, eksid rängalt.Ei ole Pro transporti endine töötaja.Enne kui midagi hõiskama hakkad, soovitan sul faktid üle kontrollida.Mine sa tea, ehk oled sina see jooksik?
11:52 25.04.2015
Ära rohkem peale võta!
professor_sammaljalg
12:54 25.04.2015
eks ta ole, kui asjapulkade suhtumine on stabiilselt, et korralikke autojuhte pole kuskilt võtta, siis need korralikud autojuhid sinna firmasse oma nina ei pista ka.
to ats 185
23:18 25.04.2015
sel nädalal pakuti ühte looma nimega lääne-virumaal asuvat oü-d müüa, kus uued sinised põhjamaa autod. koos töö ja juhtidega. hind pole kaupa väärt, sest odavam on ise autod osta ja autodega kaasnevale sisetööle pole raske ligi saada. aga kui huvitab, siis soovitan omanike poole pöörduda.
professor_sammaljalg
09:57 26.04.2015
uued sinised autod ei kannata klotsiga sõitmist - ärimudelil kriips peal?
juhatusele lähedal seisev isik
15:25 29.04.2015
Head Pro Transporti "fännklubi" liikmed!
Ma ei hakka kellegi arvamust millegist või kellegist ümber lükkama, aga ma soovitan kõigil, kes erinevate ülemuste ja ettevõtte omanike suunas sappi pritsivad, hakata ise ettevõtjaks!
Ostke oma auto, leidke töö (tasuva töö leidmine pidi ju nii lihtne olema), tankige paaki küte, palgake juht ja makske õigeaegselt kõik arved ning maksud.
Pärast seda ootan teilt asjalikku ja konstruktiivset arutelu nendel teemadel.
Suhtelislt kõrini on sellest, tihti eide mölaks kippuvast, sopaloopimisest.

Terv.
LOW-PRO Trans
16:29 29.04.2015
"...eesti tööjõud on ebastabiilne ja madala kvaliteediga..".
Kes siin soppa loobib ja mustab? Mine ja tee Norras või Rootsis omale ettevõte ja palka sealsed kõrgkvaliteedilised autojuhid kui selline ärivirtuoos oled. Eriline ülbik. Anna endale aru, ettevõtte pidamine/majandamine käib sulle lihtalt üle mõistuse.
juhatusele lähedal seisev isik
18:48 29.04.2015
Head Pro Transporti "fännklubi" liikmed!

Väike selgitus nendele kes on liiga kaua ilmselt "kuudis" veetnud ja kes võtsid sõna "ebastabiilne" isikliku vaimse seisundi näitajana, siis "eba" tähendab "mitte" ja "stabiilne" tähendab "püsiv" (allikas - http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=ebastabiilne&F=M).
See tähendab, et tööjõud tuleb ja läheb ning pole mingit kindlust, et kui tööjõusse investeerida, siis kaua ta sinu juures töötab (ja pole mõtet siin jälle palga, ülemuse ja muud jura ajama hakata).

Terv.
professor_sammaljalg
18:49 29.04.2015
suht palju neid firmasid, kus asjad korras ja kes igapäevaselt cv-onlines kuulutusi avaldama ei pea.

kui sul välja ei tule, äkki teed lükke turu korrastamise suunas ja viid ülejäänud autod ka platsile?
J
23:51 29.04.2015
Sammal : Miks peaks autod platsile viima kohe?Meie võitleme ka koguaeg oma 9 autoga kuna hinnad on nagu nad on Eesti firmade all sõites , meestele võlgu pole , autod liiguvad , EMTA-le ikka jääd vahepeal võlgu kui sulle jääb keegi sisse. Nüüd muidugi on nad suht hulluks läinud ,et neile ei tohi üldse võlgu olla muidu kohe arved kinni.
Selgita natukene seda turu korrastamise teemat???
to sammal
09:02 30.04.2015
väga palju on firmasid, kellel ei jätkugi raha cv onlines või ajalehes kuulutuse avaldamiseks. see ei näita,et seal juhtide puudus poleks. 99% võtaksid kõik firmad, kellel on 10+ autot juhte juurde kui selleks võimalus oleks. mikrofirmad paardi kindla juhiga võib olla tõesti ei oska juurde tuleva juhiga midagi peale hakata.
kui sul on 10+ juhti, siis on 1-2 sellised, kes oleks vaja paremate tulemuste saavutamiseks juba välja vahetada. areng peab toimuma.
Juht.
13:10 30.04.2015
10+ juhist 1-2 pätid, kaabakad, laisad, joodikud jne? Ja paremad on uksetaga järjekorras?
vigurväntjalg
18:10 30.04.2015
Kuulge teie debiilikud ja muud elukunstnikud, kes te arvate, et ainult teie õlul maailm koos püsibki...Te tehke endale üks transpordi firma, ostke 100 000 -ed autod, leidke tippjuhid peale, makske tippjuhi palka , riigimaksud õigeaegselt ja siis tulge ja võtke sõna või halvustage inimesi kes teile leiva lauale panevad ja tööd pakuvad.Vot siis on teie jutul mingi kaal. Seniks aga, kuniks te kellegi neegrid olete ja soome laeval rootsi lauas omakeskis kelgite, et kui kõvad mehed te olete hoidke oma mokk maas.
LOW-PRO Trans
18:31 30.04.2015
Leiva paneme ikka meie sellele Nossovile lauale, pangast liisingu küsida oskab igaüks, liisingimakset teenendada paraku mitte. Jutt käib ikkagi konkreetsest tolvanist kelle arvates on tema saamatuses juhid süüdi.
juhiabi
20:48 30.04.2015
Küsida oskab, aga kas ka igaühele liisingut antakse ja kasutatu puhul 20% sissemakseks tuleb enamusel isakodu ka veel panti panna. j
imelugu
21:17 30.04.2015
ühel ei ole raha isegi töökuulutuse jaoks ja teine on käpuli kohe kui keegi arve maksmata jätab,pole ju raske arvata et möne firma löpetamisel läheks teiste supipott rammusamaks.eri tase on muidugi tööandjad kes üritavad siin musta valgeks rääkida ja ega siit foorumist söpru ei leia teatades et köik juhid on jobud,joodikud,ebastabiilsed jne...
Mõttekaaslane
00:01 01.05.2015
Aitäh Teile Lp.vanameister Professor Sammaljalg,Juhatusele lähedal seisev isik,Vigurväntjalg kahe jalaga maapeal olemise eest!

Veelkord aitäh Teile!


K
12:20 26.05.2015
Pro trans
Mõtle sinu pärast ma ei teegi seda firmat, sest teie sugused juhmardid on selle transpordi turu nii ära solkinud !

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte