Veoautod ja rasketehnika

Scania AdBlue

mks500
14:15 14.05.2013
Tere Kõigile..

Scania R500 2008a euro4, AdBlue süsteemiga pidevalt hädad, kas sellel aastaarvuga oleval masinal on võimalik veel eemaldada seda systeemi ja kus seda tehakse.
Kas keegi sõidab ringi scaniaga millel on see eemaldatud, kas kyttekulu on suurenenud, kas jõud on sama.
Paluks asjalikke vastuseid.



Äitähh
DAFDAF
14:44 14.05.2013
Welcome to club :-)
Tüütsivana
18:54 14.05.2013
Adbluu
20:10 14.05.2013
Millised need pidevad hädad on?
Kuigi euro 5 DAFil on sama Bosch süsteem, ei anna teostust DAF puhul Scaniaga võrrelda - Esiteks kaabeldus on erinev - Scanial enamasti kummikaablid DAFi plastkõrisse topitute vastu (kõrid lähevad vett ja liiva täis) Lisaks on Scanial osa süsteemist jahutusvedelikuga soojendatav, dosaator mis pidevalt umbe läheb on Scanial summuti kohal soojas, DAF´il kuskil rattakoopas jne...
R-500
21:44 14.05.2013
Tallinnas Tähetorni tänaval ehk aitavad sind.
oli jutuks
00:04 15.05.2013
Mehed saunas rääkisid ,et janvemari autol oli scania esinduses adblue seade eemaltatud.Soovitan scaniast või janvemarist täpsemalt uurida.
pupu.
11:22 15.05.2013
On minulgi R500 2008 aastast aga mingeid probleeme adbluega pole olnud. 535000 tiksus just odomeetrile ette.
AD-Blue
21:18 15.05.2013
See häda ei ole ainult scaniatega vaid 90% veokatest millel on see süsteem. endal 2007a Volvo , pidevalt küll voolikusoojendused katki, pihusti p... jne. Sõidangi nüüd ilma Ad blueta, jõudu maha ei võta ja midagi pole muutunud, suht jura süsteem
Tüütsivana
21:45 15.05.2013
Ilmselt Scania tehase omad said isegi aru, et süsteem tõrgub ja Euro 5 mootoritele seda jama külge ei pandudki. Nüüd uutel on ikkagi taas olemas.

Ma arvan, et enamik kiibitsejaid (loe: töökojad, kus tegeletakse ECU-de ümberprogemisega) on võimelised selle jama vahelt välja ''lõikama''. Lihtsalt seda avalikult ei reklaamita, kuna tegemist on ikkagi pool-illegaalse tegevusega.
professor_sammaljalg
22:04 15.05.2013
mehed saunas rääkisid... scania euro 5 mootoritel ad-blued pole... iga päev õpib siit midagi uut ning jaburat :))
Tüütsivana
22:08 15.05.2013
Viimatine inf pärineb Scania World Booklet-ist. Nii et igati adekvaatne.
to sammal
22:17 15.05.2013
no minu arust sina oma hariduse oledki siit saanud.
Adbluu
22:41 15.05.2013
Jaa, kui Adblued ei ole on EGR, Euro kuuel mõlemad, lisaks veel tahmafilter
volvoga
15:22 22.10.2014
www.elbe.ee võtab adblue süsteemi maha. ka sis kui vead sees on.
..........
11:53 25.10.2014
Paagis olevale temp. andurile takisti vahele, sildad ära takistiga(takisti väärtuse saab katsetamise teel selgeks) ja kogu lugu (osad tahavad ka pumba aju petist)
Aju saab infot, et välisõhu temp alla -21. Teenusena seda lasta teha on ikka rämedalt kallis (muidugi mõnel on eemaldamine keerukam)
stupiduser666
13:48 25.10.2014
Süsteemid ongi õigustega kaitstud, seega igasugune progremine on võrdväärne piraatlusega. Siinkohal, ei heida kellelegi midagi ette:) mind huvitab, kuidas Scanial seda temperatuuri infot ära kasutatakse. Kas mootori aju juhindub mootori enda temperatuurianduritest kütusegu koostamisel, eelsüüte vajadusest jne või arvestatakse ka ad-blue süsteemi infot?
Adbluu
22:11 25.10.2014
Isegi kui Adblue tempi anduri ära petad siis neid andureid on auto küljes veel, kütuse, välisõhu jne niiet veakoodi saad ikka
..........
11:27 26.10.2014
Oleneb autost ja süsteemist. Mõnel piisab ainult paagisisese temp anduri petmisest, teine isend tahab aga ad-blue aju petmist. Auto enda mootori aju jääb mängust välja.
Ja kui piisab paagisisese petmisest ei jää ka veakoode, kuna välisõhu temp on alla -21 kraadi ja kusihape on paagis külmunud.
Adbluu
15:01 26.10.2014
Arvate tõesti et SCR ja mootori aju üldse omavahel ei räägi?
lolljuht
07:39 29.10.2014
Meil olid ka kusihapped väjalülitatud. Kütusekulu oli autol kohe rohkem... Boss sõimab,et loll juht ei oska sõita. Aga kui süsteem jälle tööle pandi,kukkus küttekulu jälle heaks. Tänapäeva autod on ikkagi liiga targad,et lihtsalt mingi asi nn rikki jätta-halvab ka muud osad.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte