Veoautod ja rasketehnika

Kaugsõidujuhtide KLUBID ja PALGAD

 
Gitano
13:51 07.06.2013
Teen algust pikamaajuhtide palgapoliitika läbipaistvamaks muutmisega. Lepiks seekord nii kokku, et kirjutame lihtsalt firmanimesid, fakte ja numbreid ja emotsionaalseks ei lähe :)

HORENTICA: veab Aholat, palk alati lubatud ajaks käes. Marsruudid peamiselt Eesti-Soome ja Soome-Rootsi-Norra. Tariif: poolhaakega 15 senti kilomeetrilt, pikaga (25 m) 19 senti kilomeetrilt. Seisupäevade eest ei maksta. Eelistatakse noori või vähekogenud juhte, et neist endale sobiv kaader välja lihvida. Kui autoga midagi juhtub, siis omavastutus €630,- läheb palgast maha. Autod 2006.-2007. aasta Scannid ja Mersud. Soome vahet sõidab ka paar manuaal-Axorit. Norras käivad ainult abisillaga poolhaaked. Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olemas. Parda-wifi puudub. Omanik OK, aga üsna otsese ütlemisega.

AS MERLAIN: Eesti-Euroopa (praamiga, mitte üle Poola) ja Eesti-Venemaa veod poolhaakega. Palk alati kohe pärast sõitu kätte. Tariif: 12 senti kilomeetrilt. NB! Nädalavahetuse seisupäevade eest ei maksta, nädalasiseste eest makstakse €32,- (aga puhkepäeval seismist on palju, sest nn. "staarlogistikud" lahkusid Merlainist juba paar aastat tagasi ja uued logistikud käivad alles koolis ning ei saa tagasikoormaid kätte) Ja veel: praamipäeva eest makstakse €25,- ainult siis kui reisi pikkus ei ületa 2000 km (üldjuhul läheb paraku veidike üle, sest klassikaline liin on Tartu - Ventspils - Kiel - Lõuna-Taani - ja tagasi). Seega praktikas praamipäevade eest raha ei saa ja neid päevi on ühe reisi peale 2. NB! Töölt lahkumisel KINDLASTI esitada lahkumisavaldus, muidu saate kohtukutse. Merlaini juristi Ingridt A. jutu järgi otsustades on Merlaini puhul tegu firmaga, millel korraga pidevalt mitu töövaidlust ja kohtuprotsessi pooleli. Autopark: toimub üleminek Scannidelt MAN-idele, nii et praegu viimaseid juba rohkem. Veekeetjaid, wifit ega midagi autodes ei ole, ise ostad kõik sisse.
professor_sammaljalg
14:29 08.06.2013
merlaini olen mina näinud põhiliselt sisetööl scanfori haakeid vedamas, palga vastu pole huvi tundnud
vaatleja..
00:37 09.06.2013
professor_sammaljalga olen näinud siin aastate jooksul sappi ja si--a pritsimas.tema palka pole küsinud.
to gitano
17:37 09.06.2013
kui oled nendes firmades töötanud, siis arvestades merlaini soodumust kohtuvaidlustes osaleda saad ka oma rahakotti kergendada, sest oled ärisaladusi paljastanud. edu
tööandja, kes seda loevad, teevad oma järeldused merlaini või horentica juhte värvates. kui sealt üldse on midagi värvata ;)
Gitano
17:59 09.06.2013
Ei ole kummagi firma juhtidest enam ülevaadet - mõlemas on kaadrivoolavus tohutu -, aga ilmselt on vähemalt Horenticas neid, keda värvata. Hoopis huvitavam küsimus on see, kuidas kohtusüsteem foorumidest "konfidentsiaalseid andmeid lekitanud" juhtide tegelikud nimed kätte saab. Ja kuidas tõestatakse, et nime taga on tegelikult seda nime kandev isik.

Aga jah, tundub, et Eestis ruulib sissetulekute avalikustamise osas siiski pigem infosulg. Mis seal ikka :)
jurmi
09:23 12.06.2013
Kui juba kõik on avalik ja ilma liigsete emotsioonideta siis faktidest, nimedest ja numbritest kirjutavad inimesed peaksid kommentaari alla oma nime kirjutama.
reinosson
18:57 18.06.2013
Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olema
Parda-wifi puudub
Veekeetjaid, wifit

Mehed et mingi endiste bussijuhtide klubi või?
mis asjad need on, ah?
et wifi, siis saab omavahel skypes sõimata et rahvas ei kuuleks või.
Meil antakse garaazist kamazi torsoonist tehtud kang kaasa kui soovid. ja vanemad olijad võivad endale kumminaist ka kingituseks soovida.
professor_sammaljalg
21:01 19.06.2013
räägi siis, oo suur ja võimas rein, mis klubis rooli keerad ja palju kontole, palju sulas ning palju paagist?

sest kuidas sina wifi-ühendust tarbid, on pisut häbiväärsete reedeöiste postitustena juba korda paar siin foorumis üles märgitud :D
juhiabi
22:14 19.06.2013
Ta ei saa ju, peale palga saamist järgmisel päeval ei mäleta sxttagi.
Ja ega sellised ka väga mingist uunist ja veekeetjast/kohvimasinast väga hooligi. Nagunii isu pole.
reinosson
14:35 21.06.2013
võiksid nagu sõna võtta autojuhid. sammal Sa ju enam pole, ei saanud kardina voltimisega hakkama.
tööandja jätaks mainimatta, palk kõik kontole.
võtke teadmiseks et paljud tööliinid lõppevadki alles laupäeva öösel.
kohvi masin oli juba Kamazis-see selline vene autotööstuse veomasin
aga mis puutub et firma peaks neti mingil põhjusel tasuma küll aru ei saa.
ja mida tähendab et autos wifi, seletage see mulle lahti. või siis "jutud"
vabu wifi levisi leidub NL,B,F,E,P,FIN palju. saksas mul oma netipulk ja finantseerin ise.
süüa teen poola gaasipliidil
Juht.
15:18 21.06.2013
Saabub SMS: "82". Reinosson, ole hea ja mine selle põhjal laadima. Neti kättesaadavusel Skypitan kolleegile, et mida see "82" endast kujutab.
!!!!!!!!!
16:47 21.06.2013
Tubli Gitano sinusuguseid asjalike postitajaid võiks rohkem olla.
arr
23:47 21.06.2013
Äkki palute hundipojal teemat parandada,teil kisub ikka metsa poole.Lasteaed nagu V-8.
reinosson
16:33 22.06.2013
oot?
uurisin ainult mis tähendavad sellised asjad, ja milleks neid kabiinis vaja on.

Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olema
Parda-wifi puudub
Veekeetjaid, wifit

ja miiks peaks firma omanik selle soetama sulle.

Kellelgi juhil on väga vale arusaam neti ühendusest ja wifist. ja kui sõita erinevate riikide vahet siis see pole mõeldavgi. nimelt pidev neti ühendus

et "juht", nagu ennemalt öeldi keha kolmest kaugemale EI, või kuni raadio 2 levi.

Ja juht, kui sulle(nimelt väikse tähega) saadedakse selline sms siis on logistik see kes peab ütlema kuhu minna, aga mitte ei lähe sõbraga skypetama, ja seda veel sõidu ajal.
juhiabi
16:41 22.06.2013
Samas miks ei võiks firmaomanik oma kaugsõidu autosse soetada igapäevaseks eluks vajalikku varustust kui juht peab seal elama 4-6 nädalat.
Ja kui juht soetab need ise, siis vahetuse lõppedes veab oma uunid ja kohvimasinad koju kaasa, kuna miks ta peaks siis jätma oma raha eest ostetud asjad vahetusmehele kasutada.
professor_sammaljalg
17:11 22.06.2013
vaata rein, on selline töösuhe täiesti reaalne tegelikult, et juht teeb head tööd ning tal on ka normaalne ülemus, kes on huvitatud, et hea juht ei tunneks vajadust endale uut töökohta otsida. sestap leiab ta olevat vajaliku varustada autot rohkem, kui rooli ning käigukangiga. eriti, kui jooksevkuludega võrreldes need asjad suht midagi ei maksa.

loomulikult leidub ka kehvasid juhte, kelle vajadustest on tööandjal savi, kuna juht "sõita ei oska ja kella ei tunne ja muidu ka kaks vasakut aga las ta siis olla kui tahab - kui ei taha, võtab järgmise vasja sanga"

arva nüüd ära, kumba rubriiki sa oma mulliga paistad kuuluvat

Ivars222
20:20 22.06.2013
Tubli professor.Rein ei tea vist elust midagi.Bussijuhtide klubi.Enamus bussides ei ole veekeetjaid,mikrolaineahju, rääkimata wifist.Kui oled ainult bussi kaugelt näinud,siis ära umbes lahmi.
Juht.
23:26 22.06.2013
On olemas võimalus ühe ja sama lepinguga kasutada 4G netti Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis.
gg
11:32 23.06.2013
Oot,Oot räägi sellest netist lähemalt
juhiabi
11:50 23.06.2013
Soomes tekitati jah selline pakett, aga kuuldu järgi siis päris iga läbiastuja seda soetada ei saa. Läbi siis kellegi soome isikukoodiga inimese.
Siidiuss
18:16 23.06.2013
Vaatan, et palgast ei räägita siin midagi. Räägitakse ka seda, et rahast räägivad kõige rohkem need kel seda pole. Ja võibolla on nii, et kes rohkem palka küsib see rohkem palka ka saab:)
Siidiuss
18:28 23.06.2013
Üks variant on ka see, et makstakse nii kuidas tööd tehakse ja kuidas tehnikaga ümber käiakse. Kui kabiin on must ja haisev siis palka võetakse kohe maha:) Kui kütust kulub keskmisest rohkem siis palka maha jne:)
to siidiuss
20:21 23.06.2013
normaalne ju et palks sõltub töötulemustest (läbisõit, kütusekulu, tehnika korrashoid ja säilimine, puhtus jne).
professor_sammaljalg
12:25 24.06.2013
siidiuss ei tegele eriti diskussiooniga, pigem kokkuvõtetega teema senisest kulgemisest. kuna oma mõtteid eriti ei genereeri, lisab iga tema postitus teemasse vaid koguse kuuma õhku ning pikendab kerimisriba. väidetavalt pidi selle eest kuskil punkte, sulli ja feimi saama.
Siidiuss
12:45 24.06.2013
Kerimisriba pikendamisega on usinasti ametis ka prof sammaljalg. Kuskil saab jah selle eest isegi sulli ja feimi. Aga see koht ei ole ei siidiussi ega sammaljala jaoks auto24 :)
reinosson
14:23 29.06.2013
jälle neti võimalus
miks keegi ei vasta, mis tähendab "jutud" - tuleb välja et vajalik autos elamiseks.
ja üks asi on wifi levi(miks see peab küll autos olema kui juht autos enamasti üksi) teine asi on interneti ühendus.
wifi levi kuskil liini või turismi bussis arusaadav. nagu ka mikrolaine ahi. mina eelistan ikka normaalset toitu ise valmistada.

professor ise juba liigitab mind kuhugi, aga edu talle.
võin ju ka eelarvamusi teda tundmata tema kohta öelda. jättis töö kuna kiirsöögiga 8 aastaga sisikond pees. ja voltis kardinaid diisliste näppudega ,sellega kinga saigi.
to juhiabi
22:12 29.06.2013
Kas tead kus võrgus ja mis pakettiga tegu on või oled ainult kuulnud kusagilt?
pupu.
22:40 29.06.2013
EMT-l on olemas selline pakett. Ka kõned baltikumis ja skandinaavias on Eesti sisese hinnaga.
juhiabi
09:55 30.06.2013
Kusagilt lähedalt kuulsin jah, kui asi käes võin siia kirjutada mida see endast kujutab.
vaatleja..
23:34 05.07.2013
Olen kuulnud et statoilil on stardipakett 5l bensiini ja toos tikke.Pole ise proovinud kuidas levi on?
Huvitav?
17:37 06.07.2013
Asi on siin jälle mõlaks läinud... Wifi levi ja interneti ühendus. Kaks eri asja aga samas nagu 1 ja sama... Hr. Rein(midaiganes) telefoniga tekitatakse nn ruuter, mis võtab läbi gsm võrgu vastu vajaliku signaali ja muudab selle internetiks :P Selleks, et see arvutini jõuaks ja meil juhtmete pärast vähem vaeva oleks, tekitatakse sellest wifi leviala, millega siis saabki interneti :D

On olemas veel ka bluetooth, millega saab auto raadio ja oma telefoni ära ühendada (kui süsteem toetab), lisame sinna veel handsfree ja ongi meil BT levi :P
autojuht_maanteel
00:06 12.07.2013
loe ja imesta...wifit pole? ja see paneb sind imestama? lähed sa sinna tööd tegema või lobisema? lohistad oma pika päeva maanteel ära siis õhtul valmistad süüa, vaatad arvutist mõne filmi, kaks-kolm korda nädalas koristad kabiini. kui vaja käid koormas rihmasid kontrollimas. paned järgmise päeva marsruudi paika. ma ei saa aru, mis neti vajadust seal veel on??? tuled koju siis ole netis ja postita siia foorumi mõtetuid diskussioone millel pole tõepõhja all. kui mõned aastad seda tööd teed siis saad ise ka aru, et oma asjad autos ongi kõige õigem. pole üllatust, et balloon on tühi või, et veepaak haisvat jõe vett täis. enda asjad siis tead ka nende eest hoolitseda. ahjaa korralikel juhtidel on firma poolt auto millega ei sõida asendus juhid. Merlaini kohta vee niipalju, et seal juhtidel etevõtja pool domdom millega saab sõnumeid saata ja teistega suhelda. minu ettevõtja ostis autosse gaasipliiti(ise täidan), vee kanistri, kohviaparaadi ja adr-i varustuse... sellised asjad nagu navigaator ja salongi puhastus vahendid tuli oma rahade eest osta. minu autol asendusjuhti pole. teen ringi ära, kodus teen 45h või vahel ka rohkem pausi ära siis auto sel ajal seisab. sõidu lõpetades ei vea ma sealt midagi ära, kõik mis seal enda ostetud on need ka sees püsivad. ettevõtte nime ei maini aga mu palk on vahemikus 1300-1400eurot. 4-5päevased sõidud.
professor_sammaljalg
10:18 12.07.2013
milleks sulle navi? kas sa kaarti ei tunne või? veoautoga ikka sõidetakse, mitte ei otsita mingeid lollakaid sihtpunkte taga ju! mulle anti tööle minnes kätte kruvikeeraja, sellega pidin mazi (ilma turbota) käima panema ja novosibirski taga mootorile, käigukastile ning kohalikule tuumajaamale kapremondi tegema!
juhiabi
17:37 12.07.2013
Tänapäeval on neti võimalus ikkagi igati kasuks, saab vaadata kasvõi google streedist mõne kahtlasema väärtusega laadimiskoha üle jne. Auto24 foorum on ikka väga tagapool ja täidab pigem kerget õhtust huumorinurga eesmärki.
Kui on liisitud uus auto mis teeb kasvõi ntks skandinaavias sisetööd, siis olgu kui korralik see juht ja firma, aga asendusjuht on autol kindlasti.
Sa autojuht_maanteel mõtle natuke oma viie päevaselt poola reisult kaugemale ka, siis ehk saad aru, et neli nädalat iga õhtu rihmasid pingutada on ikka väga nüri :)
,,,
19:42 12.07.2013
Räägiks siis juba sellest kui palju peaks autojuhi palgad olema isiklikult arvan et,eesti sisene 1200-Palticum 1500-ja kaugemad paigad alates 2000-.
Siidiuss
20:00 12.07.2013

Aga miks Eestis ainult 1200? alates 2000 peab olema ka Eestis! Ega me teisel planeedil ei ela, et siin peaks sandikopikate eest tööd tegema! Ajad on ju teised.

Kunagi võis jah mazi kruvikeerajaga käima panna ja tee peal autole kap remontigi teha. Aga nüüd ajad vähe edasi läinud ja kaardi järgi näpuga järge ajades sõidavad vähesed. Ikka arvutitest või navidest uuritakse kõik järgi:) Eks muidugi selliseid vendi võib ka veel leiduda kes kaardi järgi sõidavad ja mazile tuurid sisse panevad kruvikeeraja abiga. Aga enamus on ikka tähtsad härrad triiksärk seljas ja kõrgelt haritud ning tunnevad oma tööd. Pole saladus et veoautojuhtide kätes on praktiliselt kogu planeedil toimuv elu. Väga palju sõltub siin ilmas veoautojuhtidest. Käed on tänapäeval neil härradel kreemitatut, mitte ei haise diiselkütuse järgi.
.
11:42 13.07.2013
Heh. Mõttetu tüli norida. Enamus juhte teavad ise ka, et ei ole selle töö peal oma vaimuannete pärast. Pigem ikka laiskusest vøi lollusest. Mõnele üksikule vast meeldib ka. Ise olen seal laiskade lollide pundis. Need ulmelised palgaunelmad ei ole niikuinii reaalsed. :)
njahh
12:41 13.07.2013
Fakt on see, et Eesti-Euroopa-Eesti tööga on palganumbrid sõltuvalt firmast ja tööst(alltöö või oma logistika) - 1100 - 1500 EUR, sisetöö palk ~2000-2100 EUR
muud numbrid on "natuke" ülepaisutatud.
Kulju
16:15 13.07.2013
Mina saan 1700 kuus. Ei olene läbisõidust ega muust. Rootsi Saksamaa liinil.
eelmisele
20:15 13.07.2013
sisetööl ja 1700. kõvemad mehed saavad Rootsi-Euroopa liinil 2700
professor_sammaljalg
23:17 13.07.2013
pealkirjas ju KLUBID ka, rääkigem asjast. kes maksab 1700 ja kes 2700?
Juht.
16:16 14.07.2013
...kõvemad mehed...kasutavad kolmanda juhi kaarti, klotsi, neegrit, magnetit jne.
professor_sammaljalg
17:04 14.07.2013
visaku siis esimesena kivi see, kes rootsi ja saksa vahet sõites kõik laevale- ja mahasõidud 100% ilma magnetita teeb. et ööpäevase puhkepausi katkestused jääksid ikka 15h tööpäeva sisse jne.
Volvo juht
19:20 14.07.2013
Saksa Rootsi vahel kõik sõidud ilma magnetita
6894
19:33 14.07.2013
huvitav, et leidub veel juhte kes sõidavad volvoga.
sitrus*
12:43 15.07.2013
Magnet ja magnum-värk kus suud lahti jäävad.Mõtteainet pikaks.
reinosson
00:42 17.07.2013
professor_sammaljalg
Re: Kaugsõidujuhtide KLUBID ja PALGAD
visaku siis esimesena kivi see, kes rootsi ja saksa vahet sõites kõik laevale- ja mahasõidud 100% ilma magnetita teeb. et ööpäevase puhkepausi katkestused jääksid ikka 15h tööpäeva sisse jn


Vabalt.
Sammal kus sa nüüd nii mööda panid?????
reinosson
00:46 17.07.2013
KAS SAADAN LINGI KUS SEDA LUGEDA SAAB, nali vist professor ei teagi, aga võõrkeeli ikka tead.Sealt negu lihtsam aru saada, pole seda WIFI tõlget.
reinosson
00:53 17.07.2013
ja kui keeg veel norida tahab,
siis meil makstakse palka ja igaüks võiib teha sellega mis tahab.
Siidiuss
18:18 17.07.2013
Päris igaüks ei või oma palga üle otsustada. Osadel otsustavad naised ja sõidavad need naised oma mehe autoga ja armukesed ka autos! Vot nii käib elu;)
to siidiuss
22:37 17.07.2013
see on suurema osal rekkajuhtidel. paljudel käivad naised koos armukesega tööandja juures uurimas palju mees raha teenib ja millal raha üle kantakse, et teaks palju võib kulutada. vaene mees peab sandikopikate eest poolas räbalaid panema.
njaahh
15:35 18.07.2013
Parajad kardulapead ikka küll!
Rääkige nüüd asjast, mitte naiste armukestest ja poola naistest.

Teema ju on "Klubid ja palgad" , ja kõvatavad ikka sellised mökud nende "kõvade" numbritega.
Eksole ju ONU SAMMAL.
VennoP
18:17 18.07.2013
Läks ikka nii nagu alati siin. A muidu Horentical paar Magnumit kah sõidab.
Siidiuss
22:08 19.07.2013
Tahtsime kõige paremat. Aga läks nagu alati:) Muidu vaevalt kellegil ühtegi Magnumit sõidab. Ikka raske raha eest!
tramavoi
13:33 20.07.2013
Ja ärgem unustagem mis on palk ja mis päevaraha.Need kokku on teenitud tulu
Ka juht.
17:00 20.07.2013
Taguge need magnetid ja asjad persse omale.Pigem oleks vaja asja ajada nii,et seadust muudetakse.Aga jälle see,et juhtidel puudub ühtsus.Kahju kui tallutakse rajad ette magnetite ja teab millega.Logistika firmadel,siis hea mängida kuidas üks saab teine ei saa.
sitrus*
23:10 20.07.2013
Ühtsust ei saa iial.Mõttemaailm igal ühel erinev.Ongi 1 saab,teine ei saa.Näppu naftaseks ei tee,sõitke siis valgete kinnastega.
juhiabi
23:37 20.07.2013
Huvitav tähelepanek, et kui saad päevatööga ilusti hakkama, siis lastakse ka öösel normaalselt magada.
professor_sammaljalg
00:45 21.07.2013
eks ta ole. oli mul ka kolleeg, kes igal ebakainel võimalusel kukkus ametiühingut mängima - "ma ikka arvan, et kui aeg on otsas, siis auto seisab ja kõik kes pätti teevad on viimased m***id.."

kestis see epistel täpselt nii kaua, kui härrale digiauto sõitmiseks anti ning 45 senise puhkelehe asemel teise kaardiga ära higistati :D
Ka juht
09:17 26.07.2013
Teise kaardiga või magnetiga või millega iganes aparaati manipuleeritakse ,vahele jäädes peaks esimene trahv olema 1000 eurikut ja teisel korral luad ära 6 kuuks.Siis vb mõrapead õpils nats ja hakkaks teisiti mõtlema.
m00nakas
10:51 26.07.2013
Leidsin just tüüpilise tööpakkumise:
http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?w=0&job_id=315113

Kas tõesti otsitakse lolle? Palk (mis suure tõenäosusega sisaldab päevarahasid) lõpeb enne kui jõuab Soome miinimumini.

http://www.akt.fi/easydata/customers/akt/files/1_Tessit_ja_p
alkkatau/kuorma-autoalan_palkat_1.3.2013_id_9754.pdf


Siidiuss
11:15 26.07.2013
Mis sel häda. Kuidas mees nõnda palk. Mina sinna soitma sellegi poolest ei lähe:) aga seda ma teile ütlen valskuse ja pettusega kaugele ei jõua. Varem või hiljem saate magneti endale...
kasbek
11:50 26.07.2013
kas veel aru ei saa et otsitakse lolle? normaalne firma kes hästi palka maksab ei otsi kunagi autojuht. ta valib neid sest valikut on. kui vaja ostab juhi lihtsalt ära. vaadake natuke ringi ja näete et need otsijad ongi sellised kes juhte nöögivad, viletsad autod, viletsad koormad. aga nii ta kipub olema et saades kutsetunnistuse pole kohta kuhu minna ja hakkadki neid sullereid toitma.
to moonakas
17:33 26.07.2013
kuulutuses on jutt netopalgast, aga võrdluseks oled toonud soome palgad koos maksudega.
to to m00nakas
09:29 27.07.2013
Sulle sobib. Sa kas ei oska lugeda või ei saa loetust aru. Kuulutuses on kirjas BRUTOpalk. Tegelikkuses sisaldab see loomulikult ka suures osas päevarahasid. Seega võiks selle palga jagada kahega. Seega laias laastus 4x alla Soome miinimumi.
Kuulutus Soovis
16:28 29.07.2013
Pakkuda tööd kogemustega C ja E kat. autojuhtidele kauba vedudel Eesti piires (tagaluuk ja poolhaagis kardin ).
Saatke kiri või helistage Ilmar, #

Kõiktele noortele ja algajatele hoitke eemale sellest tööandjast.
lisaks eelmisele
19:10 29.07.2013
millisest tööandjast?
ma soovitaks üldse kõigist tööandjatest eemale hoida sest nad kõik on ühed vereimejad. tark oleks tööst eemale hoida sest see väsitab ja raiskab aega ja nagu ammu teada fakt, siis tööga pole keegi rikkaks saanud.
üleeelmisele
10:24 31.07.2013
Jah see kuulutus soovis kus Ilmari nimeline pakub tööd, olin ka seal korra tööl ja ei kopikatki ei saanud palka, kui küsisin et millal ja palju ma saan palka siis ainult vaikiti sellest, arvake ise siis mitu meetrit ma veel sõitsin. Tegemist on siis firmaga Clorrena
tööandja
16:13 31.07.2013
Ilmar Clorrenast võiks avaldada "autojuhi" nime, kellele ta jättis palga maksmata. siis teaks, kellest töövestlusel eemale hoida.
tööandjale
22:44 31.07.2013
sa oled ikka kõva tööandja küll kui nii räägid
eelmisele
23:48 31.07.2013
ega niisama ei jäeta palka maksmata. mees kas ajab jama või korraldas jama ja oli ära teeninud palgast ilma jäämise. sellist töötajat pole kellelegi vaja.
kövamees
07:23 01.08.2013
ei ole jah töömees väärt ,et palka maksta...ja riik ei ole väärt et makse maksta https://www.e-krediidiinfo.ee/ajax.php
eelmisele
09:04 01.08.2013
maksuvõlg ju ajatatud ehk ettevõte teeb selle tasumise nimel tööd. sa ei tea, mis põhjusel maksud maksmata. samamoodi pole lugupeetud töötaja avaldanud põhjuseid, mille eest tal palk saamata jäi.
niisama ei jäta ükski tööandja palka maksmata. eks seal oli põhjuseid piisavalt. kui töötaja arvab, et talle tehti liiga, siis on olemas töövaidluskomisjon, kelle otsused on valdavalt töötajasõbralikud.
MaSaMe
18:42 08.08.2013
Tahaks vähe teadjamate arvamust kuulda! Mõnda aega kaubavedudelt eemal olnuna, kuid kõik vajalikud tunnistused veel kehtivad sai kandideeritud veokijuhi kohale. Töö iseenesest sobiks Soome ja Rootsi vahelised veod. Tõsi sügisest kevadeni pidi ka Norras käimist olema. Ja kus sellist head kohta ikka kohe Eesti-Soome või Eesti-Rootsi vedudele võtta.
Aga mõned küsimused kerkisid, millede osas sooviks teadjamate arvamust ennem kui lepingule käe alla panen. Kuna auto ju Eestis ei käi, siis ei tasugi unistada, et reis algab ja lõpeb kodus värava taga. Aga vot see vahetamine seal Soomes, kas see ka teistes klubides nii, et bussiga Tallinna seal taksoga sadama, need sain aru maksab firma kinni ja siis firma poolt ka laevapilet Soome. Tavaliselt pidi vaetus seal sadamas kohe ka toimuma. Seega tuleb kott võtta selga või ratastel järgi ja see laeva ja ka laevast nii maha. Kaugel need veokid seal sadamas terminaalist ka seisavad? Masinad pidid olema mersud ja scaniad mõni Volvo ka. Sellised mis pea miljon sõitnud ja mis veidi üle. Põhijuhid pidid olemas olema, seega vaid vahetusmehekoht. See ju loogiline, et kui klubisse tulla, milline see ikka kohe põhijuhiks võtab ja veel uue ja uhke masina annab. Seega pole põhjust nuriseda. Kuidas teistes klubides, kes sarnaselt tööd teevad on vahetamine korraldatud kuuleks küll.
Muidugi see va raha teema, sellest ei saa ju kuidagi mööda, mille pärast siis tööd ikka teha. Sain aru, et makstakse päevaraha 32.-€ sellest vist ükski Eestis registreeritud klubi rohkem ei maksa. Aga palga värk on segane. Ega ometi pole tegu ülemaksmisega? Nimelt päev pidi olema 12,50 kuni 55.-€ olenevalt sellest kui tubli päeva jooksul olnu. Maapiirkonna inimese jaoks suured summad, aga kuidas selle ameti peal? Ei taha ju pärast laevas või parklas naerualuseks jääda või sootuks kolakat saada.
Seega kellel nüüd midagi asist kosta palun, neid kibestunud säutsujaid tuleb kindlasti ka, eks ma ürita siis sorteerida.
Madis
professor_sammaljalg
20:10 08.08.2013
sellise töö peal, kus kilometraazhi positiivses suunas dikteerida väga raske - laevad, nädalavahetus, pühad, on km tasu asi, millele mina isiklikult ei mõtleks ka. lisaks veel jalgsi laevaga ülesõit, mis on tippajal lihtsalt ropp elamus ning koli ja kompsude kaasasvedamine. pole vist väga levinud selline piinamine samas.

ise otsiks kindlasti midagi muud, märksa paremaid võimalusi kuulutatakse isegi cv keskuses teinekord
looder23
21:41 08.08.2013
siin pean sammaljalaga nõustuma. kauple välja päeva- või kuupalk. nt. iga kuu laekub arvele x summa + päevarahad välislähetuses oldud aja eest. välislähetuse tasu võib maksta siis, kui töötaja viibib välisriigis rohkem kui 3 tundi. ja kui kokkuleppele saate, siis ole aus ja sõida võimalusel ka oma päev täis. mitte, et ah pohh, päev tiksub. see ei sobi mitte, et tuled kappelskäris/stockis laevast maha ja sõidad 2 päeva malmösse. see on päeva töö ja sinna pead ka jõudma. kui kummi hakkad venitama, siis sellel tööl kaua ei ole. sa pead aru saama, et sa saad palka tehtud töö eest. seda ei maksta ilusate silmade eest.
Juht.
00:36 09.08.2013
Terve elamise kandmine kodu ja auto vahet on juba suur töö. Mis siis seda tervet elamist laeva vedada ja siis veel Soomes autot taga ajada. Kui vahetus väljapool eestit siis firma sõiduautoga või väikebussiga lähed suure auto juurde. Sealt teine juht tahab koju ju ka saada. Haige värk, ma ütlen. Kas Sa saad päeva söönuks 12,50 €uroga? Norra vahet käiakse ikka kevadest sügiseni:) Skandinaavia sisetööl võiks palk alata 65 € päev. Iseasi kuidas firma seda maksuametile näitab. 32 € maksuvaba päevaraha ja ülejäänud siis palgana.
to Juht
08:27 09.08.2013
kui jood vähem, siis pole vaja taarat koju vedada. pole mingi vaev oma asjad reisikohvrisse pakkida ja Soomes sadamast laeva vedada ja Eestis laevast oma autosse tõsta. kui kotad jalas ja kõht ees, siis võib olla on see raskem ülesanne.
palka makstakse töö eest ehk tööpäevadel. kuidas sa söönuks saad on sinu asi. ega ülemus ei tule sul kätt hoidma ja sinu rahaasju korraldama.
kevadest sügiseni sõidavad Norrat turusolkijatest eestlased, poolakad ja muud karvajalad. tegijad teevad tööd aasta läbi.

sellele ametile on sattunud igasugu p.ssysid.
professor_sammaljalg
22:43 09.08.2013
ega ikka on vaev küll, kui sa just vahetuspesu kaasaskandmise asemel aktuaalseid trussikuid lihtsalt pesupäeval tagurpidi ei keera. muidu aasta läbi sõidavad norrat ka turusolkijatest eestlased - uurisin ka vähe asja enne võtmete varnariputamist, norra ainuke töö, mida teinud pole. kui teada sain, mida uhkete kolmesillaliste, lehmaraudade ja kuuvaatlusprozhektoritega varustatud liikurmasinate juhtidele norra vahet sõitmise eest makstakse, läks huvi moment üle.
uunu
12:50 10.08.2013
Madis,momendil selline variant ka olemas.Töö Rootsis, 32eur päev, 6 eur tund. Konteinerid. Otsime justnimelt vahetusjuhti nn neljandat meest kolmele autole.Autod korralikud, Kui huvi on,kirjuta räägime täpsemalt.
uunu
15:01 10.08.2013
[email protected] siis aadress. Eelmisest postitusest see miskipärast kadus.
arr
17:33 10.08.2013
Uunu-mis palk algab 6.-eurh?Koristaja?Siis sa küll valel lehel pakkumas.Veoautojuhi tund alates 12+ euri h.Põhjamaades igatahes.
Vaba mees vabal maal...
23:14 10.08.2013
Loen neid foorumi postitusi, küll ühel häda nii, ja teisel naa, keegi midagi asjalikku midagi eriti ei ütle, nagu Delfi kommentaatorid, Kui palju on siis vähe ja kui palju normaalne palk; hmm norm minu arust see, mis mees ise küsinud ja välja kaubelnud. Aga jh mul suht lihtne teen tööd kuna tahan kutsun või takso tallinnasse mind laeva peale viimiseks ja vahet pole ka kui omast vabast tahtest kuu või paar kodus istun; minu jaoks on see lõbu; mehed võtke vabalt elu on elamiseks, mitte raha nööri mööda käimiseks!!!

Aga jh panin ka nüüd suht Delfi kommijat

PS! ülemises tekstis ma ei ole midagi valetanud, vaid nii ongi.
Juht.
05:30 11.08.2013
Paistab, et mõnele läheb hinge, kui räägid tõtt. Ausalt, palju on Teie palk? Enamustel 320-600 €. See on palk, mille pealt maksab tööandja riigimakse. Selle järgi saate ka haigusrahasi:), puhkuseraha (kui seda üldse saate), pensioni. Maksuvaba päevaraha on kuni 32 €. Nii, kuus oled reisis 22 päeva. 22 korruta 32 saab 704 €. Et asi ilusam paistaks siis ametliku palga võtame minu pakutust maksimaalse, st 600. Sellest saad kätte 485 €. Kokku saame 1189 €. Jõudu tööle.
Õige lähenemine:" hmm norm minu arust see, mis mees ise küsinud ja välja kaubelnud."
Sõber-vader
18:26 12.08.2013
Kas keegi Alpteri kohta ka mõistab miskit öelda.Kuidas palgad ja suhtumine juhti?
kkkllllpppooo
19:39 12.08.2013
no mine ja vestle härra Parvega.....kui ikka koguaeg autos oled annab vast palgapäeval 5oo euri aga ta kindlasti ei jäta mainimata et su kyttekulu on suur...võix veel kirjutada aga kui oled mõistlik loed ka eespoolt välja mis sind ootab
ja usu ma tean et nii see seal on olgugi et pole seal ise tööl olnud....aga kui ei usu võin numbri ka saata
alpter pole enam alpter see on tehtud nyyd selliseks klubiks seal omanike poolt kuhu otsitakse noori ja lolle või muidu ennast mittehindavaid töölisi enamasti nad ei valda ka eesti keelt
kahju et negatiivselt pean kirjutama kuna positiivset lihtsalt pole
seal pole suhtumist töötajasse ollagi
Sõber-vader
22:24 12.08.2013
kurb kuulda,enamus klubisid on sellised.Kas teab Tartus üldse keegi normaalset klubi kus veel asjad toimivad ja juhist ka lugu peetakse?
Fritsu46
23:47 12.08.2013
Ega siin eestis polegi tulevikku...
peab ära minema põhja norra või siis soome ...
Vot seal on tase... Oled vidi hakkajam poiss pole 5000 euri kätte saada mingi jama. Lased ratastel vaikselt veereda ja pappi muudkui tiksub. Pensjoon on ka kindel ja üsnagi kopsakas. Siin Eestis ei elagi nii kaua, et selle peale loota... pealegi keelt ei tea ja kui ülemus natu pahandab, siis nagunii midagi aru ei saa mis vatrab. Kõik on bueno seltsimehed.
professor_sammaljalg
16:54 24.08.2013
tuli mulle pirita teel ühe mustamäe trollipargi kõrval tegutseva veofirma eriti edev R730 vastu, huvitaks, kas seal palgatase vastab autode alla investeeritule? mitte paha pärast, tahaks tegelikult, et keegi lükkaks ümber teoreemi all flash no cash
vintismetsalint
14:28 25.08.2013
Kulla Samblake, reaalselt pole vahet mis ja kui ära tehtud autoga sõidetakse, palk on sama. Mõnele firmale lihtsalt meeldib kui autod pole tavalised plangud ja Mulle kui autojuhile meeldib ka.
Kuigi vaadates Su hoiakut selliste asjade kohalt, siis ilmselt on Mu kirjutisest oodata suurt ja negatiivset vastukaja.
vintismetsalint
14:36 25.08.2013
Aga ilmselt mõtlesid Herentese autot, mis on avariilisena Eestisse toodud ja siin uuesti üles ehitatud, sest rohkem 730-eid Eestis hetkel pole.
professor_sammaljalg
16:32 25.08.2013
vaat olen ma lihtsalt näinud kordi mitmeid, kui võimsa ja edeva pilli roolimise eest makstakse märksa vähem, kui halli hiirekese juhile.
kkysimus...
22:20 25.08.2013
CVkeskuse kaudu otsib miski Rapla firma ASV Auto omale juhti. kas oskab keegi midagi rääkida sest firmast? Tundub huvitav-tsistern veod
mida on
00:15 27.08.2013
Nägin seda töökuulutust, sel suvel kolm korda vast üleval olnud. Saatsin isegi CV, aga vist ei jõudnud kohale. Umbes kuu tagasi sain ühe ASV autojuhiga Leedus jutule, küsisin, kuidas neil on. Veavad toiduõli ja muud siukest toidukaupa Poola, Saksa, Hollandi, Belgia. Enamus autod suht uued, aga miinimumpalk ja päevaraha (32€). Ühesõnaga, mitte miskit head.
mida ei ole.....
08:36 27.08.2013
mis see ongi mingi ärimudel siin eestis et palgad ehitatakse yles päevarahadele.......see ei ole ju palk
x
21:23 29.08.2013
Täpselt nii see ju ongi, millele siis veel.
Juht.
23:26 29.08.2013
Ha-jaa! Palk on miinimumi lähedane. Ja kui oled kolm nädalat sinisel lehel saad haigusraha alla 100 €. Head dieedi pidamist.
Ka juht.
09:11 06.09.2013
Palga küsib ju igaüks ise omale.Seni kuni on juhte,kes teab,mis mõtetute summade eest tööd teevad ei muutugi midagi.Kui inimesed töötavad miinimum pluss päevarahad,järelikult ollakse rahul.Ei ole vaja halada ,et ei maksta.On firmasid kes maksavad.
ei julge avaldada
10:13 25.09.2013
Suurimas transpordi ettevõttes on kodu lääneeuroopa kuni 1200 kätte. Magneti kasutajad 1500-2000 eurot. Siis saab kiiremad koormad ja vahelejäämise risk on sinu enda kanda. Palk on ikka kilomeetri järgi. Tuleb ikka ja jälle ja alati avaldada palgasurvet. Ärge kartke küsida,sest tänapäeval on juhtide puudus ja ust ei näidata. Kui ei maksta võtke veidi hoogu maha.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte