Veoautod ja rasketehnika

Töö 25 m autorongiga

Marx7373
18:16 04.04.2014
Kaua votab aega,et sellisega tagurdamine onnestuks.Omal ainult poolhaake kogemus ,sellepärast tahaks teada.Edaspidi soidul vast pole raskust,aga millisega koige raskem tagurdada,neid ju mitut tuupi.
ddffrr
19:02 04.04.2014
A.K.
19:57 04.04.2014
Mida sa tahad teada, kui sa niisugust asja tuled siit küsima siis tundub et sa ei õpi seda kunagi ära.
a vat
20:45 04.04.2014
Neid autoronge on ka erineva kooslusega .Poolhaagis kutsikaga , pikk täishaagis ,või 2 poolhaagist .
Soomes on enamlevinud pikk täishaagis.
.............
20:51 04.04.2014
Pikk täishaagis on paras pähkel, ega midagi kerget seal ei ole.
Haagis 18
22:12 04.04.2014
Keerad rooli poolhaakega võrreldes vastassuunas ja läheb sinna kuhu vaja. Sel pole vahet kas on 25 või 18m. Paremale tagurdades pead peeglit tunnetama, aga kui oled poolheekemees mite supi...u saad hakkama.
komvek
23:13 04.04.2014
Kui noored naised saavad hakkama siis saad sina ka kui julged!

Muudetud 07.04.14 08:28

professor_sammaljalg
09:49 05.04.2014
tubli, AK! kas sa oled see lahe vuntside ja joodikupäevitusega stammpäss, kellel paadi peal teejuhiste palumisele vastuseks mõnevõrra puuduliku klaviatuuri vahelt hooletult libistatud "a miks sa üldse siin oled, kui ei tea kuhu minna?"

ma usun, et pole selle tagurdamises midagi võimatut, lingi ja kutsikaga poolhaakega pidavat märksa kehvem olema, kui pika täishaakega, aga eks ta nagu jalgrattaga sõit ole. ise ainult lingiga natuke sõitnud, tagurdama ei pidanud, elukehv juht olen nagunii :))
.............
10:53 05.04.2014
Küll on kõvad mehed siin koos :) Tagurdage pika täishaakega kitsal jääga kaetud metsateel mõned kilomeetrid või ajage kuskile X kohapeale sisse, enam kui kindel, et enamus siinseid kõvasi mehi hakkavad nutma sellepeale :)
Olen ka sõitnud täishaakega ja tagurdanud x kohtadele ja vahest päevas üle üle 10ne kilomeetri tagurpidi sõitnud, kuid niikõva mees ma veel ei ole, et ma ütleks, et see kõik on lihtne. Teoorias oleme kõik tugevad ;)
tulevikUS
13:20 05.04.2014
sõidavad autod ise, nii, et õpi -otsi amet
Tbs
14:23 06.04.2014
Omast kogemusest ütlen- esiteks kui rääkida täishaakega autost, on minu meelest tegu vähemalt minu jaoks ühe mõnusama komplektiga. Jookseb ta tegelikult nii edaspidi kui ka tagurpidi väga mõnusalt järgi, tunduvalt paremini kui lühike täispära, mis on väga pirtsakas. Kuigi seal on ka vahe- kas metsakas, mille konks on jupp maad tagasillast tagapool või multilift, mille konks on vahetult tagasilla taga, samuti määrab tiisli pikkus ja mis kõik veel.
Kui aga rääkida link-komplektist või poolhaage+vasikas komplektist, siis selle koha pealt jään vastuse võlgu, pole neid proovinud. Kuigi loogilise mõtlemise olemasolul ei tohiks ka need võimatud olla :)
to ...............
18:15 08.04.2014
Kliendid maksavad ikka edaspidi sõidetud kilomeetrite eest, mitte tagardamise eest. Ôpi navigaatorit kasutama, siis pole vaja hoobelda oma suurte tagurdamisoskusega
totototo
20:44 09.04.2014
Kliendid maksavad ikka kohelatoimetatud koorma eest- kui see jääb maha andmata seetõttu, et tagurpidi ei sõideta, siis on ikka jama küll :D
Ja kui juba tagurdamiseks läheb, siis pole enam navi vaja :D
to fotototo
01:06 11.04.2014
Selle ajaga kui sina 10 km tagurpidi sõites klientidele koormaid kohale toimetad, sõidab teine mees edaspidi 500km ja toimetab ka koormaid kohale, usun, et teenib rohkem kasumit.:)))
Onu Raul
22:18 11.04.2014
See kuidaspidi koorem kohale toimetatakse pole kellegi asi aga mõnikord on vaja kauba peale ja maha andmiseks laadimisrampi tagurdada.Ja vot see võtab mõne mehe higiseks.
juhiabi
07:56 12.04.2014
täitsa ptsis, onju :). On ikka kole töö välja mõeldud
..........
10:45 12.04.2014
Mida teha, kas tagurdada päevas 10km, või sõita edaspidi kuid ringiga 100-150km ? Kõik metsateed ja sihid ei ole sellised, et iga 1-2 km tagant on võimalus ennast ümber pöörata või sõita kõrvalist teedpidi uuesti õigesse suunda. Alati ei ole elu nii mõnus, et sõita mööda kõvakattega teid ja seigelda mööda maanteid ja kummardada GPSi..
Tagurdaja
11:48 12.04.2014
Pole hullu,vahel tõmbad 5-6 korra edasi ja ikka ei lähe,teed uue tingi ja esimesega paigas.Hki-s Kiitolinja terminaalis saaksid selgeks kui mõlemale poole jääb 20 cm ja rongi pole võimalik enne tagurdamist sirgeks saada.
tymur
15:51 16.08.2014
Härra "to" võib omale sellesinase navigaatori sisse soolata ja ära marineerida, kui ta peab puht kordinaatide põhjal kusagilt metsast puuriida üles leidma ja nina õiges suunas tagasi saama.
Mees soomest
21:51 27.08.2014
Soomes vedanud metsa 10aastat,kui aasta oled pikkaga sôitnud oled alles roheline
to mees soomest
09:11 28.08.2014
mida su sisutihedast postitusest välja peaks lugema,ma tean meest kes on 20 aastat pikaga sõitnud nii et sa oled alles täitsa jobu.
sitrus*
14:07 28.08.2014
Pikatüvemees,23 aastat zilliga kolme pikka tüve vedas,mäletad punane rätik oli tüve otsas ja tüve ots kärssas mööda asfaldit.Vot see on mees.
noored on väga tublid
18:10 28.08.2014
tänapäeval ongi noored tegijad. tuleb sõjaväest noormees, teeb aasta tööd ja on peajagu 30 aastat rekkajuhiina leiba teenivast "tegijast" üle. nii see kahjuks on ja midagi pole teha. staaz ei näita mitte midagi. noored on väga tublid.
.
22:52 28.08.2014
aziiis
23:03 28.08.2014
nagu ütles ütles sõber silmad pelgavad kuid käed teevad ,alustage nullist ja te ei kahetse edu noortele, sest nad öpivad kärmesti
..............
07:22 29.08.2014
Olen näinud ka juhust kui "proff, kellels sõidustaazi ca. 20 aastat, ei saanudki täishaakega hakkama, parkis haake niimoodi, et võttis lõpuks haagise tagant ja lükkas ninaga paika ja siis uuesti haagis taha.
noored on väga tublid
08:15 29.08.2014
20-30 aastase staaziga "juhid" on pidevalt millegagi hädas. küll on liiga tihe liiklus, liiga palju laadimisi, pikk haagis ja vähe ruumi, vastassuunaline liiklus jne. mis kõige hullem, tööaeg tuleb täis sõita ja ei lasta parklas logeleda. pole kunagi sellist virisemist noortelt kuulnud.
vanakooli "tegijad" mehed sõitsid mitu kuud kaasas enne kui üksinda reisile julgesid minna. tänapäeva noored lähevad kohe üksinda ja saavad väga hästi hakkama.
tööandjana püüan vältida nn suurte kogemustega tegijate värbamist. kogemused ei maksa midagi. tahtmine on oluline.
eelmistele
08:29 29.08.2014
Kui olin ise noor juht siis sai vanade kohta täpselt samuti öeldud nüüd olles ise üle 50 tunnen et ei ole enam see mis oli näiteks 10a. tagasi. Reisid saavad tehtud ja tööajad sõidan täis, tagurpidi sõiduga pole probleemi. Kuid tunduvalt rahulikumaks olen küll muutunud ei ole enam seda nooruse särtsakust. Firma kus ma töötan on minuga rahul. Edu roolikeerajatele!
sõidan kah
22:28 12.09.2014
Mõni saab esimese päevaga asjale pihta, mõni ei saa aastaga kah. Olen erinevate 25m komplektidega sõitnud, kõigi kolmega, mida eelpool nimetatud. Kõikidega saab tagurpidi hakkama, lihtsalt mõni vajab rohkem manööverdamise ruumi.
Olen näinud noorsandi, kellel oli vast kuu-paar kogemust poolikuga, tuli ja sai kohe 25m hakkama, samas teine nn 20a sõitnud mees ei suutnud poolhaaget vasikaga kokku tagurdada.
Peepee
22:33 16.09.2014
25m sõidad oma tunnid ja kilsad ka, ent kõik sõltub koormast, olen 6-7 aastase pika auto kogemusega, kui 40 t koormat, liigud ka aeglasemalt kui mõne korra aga õhuga 3-4 t sõidad, siis jaksab ka poolikuga võrdselt liikuda.
Leivaisa arvestab ka seda , et juht jälgib küttekulu, endal tavaliselt 40t ja ringi keskmine 40l/100. tasasel maal sobib 460-520hj üsna heaste, pikkade tõusudega aga võiks ikka enam olla. Pikaga muidu hea sõita, ent asumites nõuab ikka tähelepanu rohkelt, eriti Taanis.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte