Veoautod ja rasketehnika

Politsei lõhkus parkiva veoki küljeklaasi

vanames
23:14 08.05.2014
Selle uudise peale ei imestaks kui öösel kodus magad ja mendid tungivad sisse ja peksavad su läbi kuna nemad kahtlustasid midagi.
Teine Ukraina juba.
40
01:10 09.05.2014
aga äkki veokijuhil sai sõiduaeg otsa ja oli vaja 45 mintsa pausi teha ja seda ei ole kohustus autos teha ja telefoni autosse unustamine ei ole keelatud ja seda asja ei tohiks jätta sedasi vaid tuleb hakata kulutama kohtute uksi. Kas näiteks saksamaal tehakse sedasi? Äkki autojuht käis keha põõsa taga kergendamas,kas auto oli valesti pargitud? See ei ole praegu mingi põhjendus,nende mentide puhul on ju ameti võimu kuritarvitamine inimese suhtes kes teeb tööd,et kuidagi ära elada. Narkokaupmehi ka ei aeta ka sedasi taga meie miilitsate poolt. Ainult saaks jälle linnukese kirja ühe protokolli näol.
punakuub
01:46 09.05.2014
arvan et politsei oleks pidanud auto ka põlema panema. autojuhile oleks võinud vähe peksa anda ja süüdistada vastuhakkamises ja varjamises. aga meie politsei on leebe ja lööb ainult akna katki. ja lõpuks politsei on politsei ja teeb oma tööd. kahjuks on aga iga autojuht väheke pätt. ja tema juttu tuleks vähem uskuda, pole nad nii süütukesed midagi. ennemgi olnud kus autojuht poeb taha "magama" ja ei tee väljagi kui vaja politseile vastust anda. ei saa aru miks eesti sisest transporti tegevad autod on üldse magamiskabiiniga? need tavaliselt ikka pikamaa otsa autod kus juht ei saa peale tööpäeva koju sõitma. eestis puudub selleks vajadus.
.........
07:02 09.05.2014
Selles loos on politsei küll väga valesti käitunud !
to punakuub..
07:51 09.05.2014
anna mõistust...Eestis pole vaja autos magada.Ainult sel juhul pole vaja, kui elad ja töötad kesklinnas.....
Mõtleme veel
08:17 09.05.2014
Kas Eestile on veel vaja ülirasket liiklusõnnetust, et aru saada mida tähendab ülekoormatud ja kinnitamata koormaga metsakas. Mina ei taha et minu pere liikmed selles osaleksid. Kõigeaegade hullem õnnetus Paalal, kus süüdlaseks oli ka metsakas.
Tiit811
08:54 09.05.2014
Millises EV seaduses on kirjas, et pargitud(seisval!) veokil peab olema koorem kinnitatud?
Mõtleme veel
09:17 09.05.2014
Veokit nähti sõitmas, mis seismise jutt see on. "Mees", kes sõitis põgenes oma teo eest. Julged teha, julge vastutada. Las rekkamehed räägivad kuidas Saksas politsei jobudega käitub. Kui mingi raske õnnetus juhtub saab rahva õiglustunne võitu, kus politsei oli.
ggh
09:23 09.05.2014
Varemgi joomased või patuga ossid kardina taha peitu pugenud ja arvavad, et asi nii käibki.
AS
09:58 09.05.2014
Mul tekib küsimus kas esimese otsa kommenteerijad üldse süüvisid ka millest jutt oli. See, millega klaas sisse löödi, tulnuks koputada ka selle firmajuhi pea pihta, et ta aju tööle hakkaks. Vend sositab midagi omale põske, silmad vilavad mööda maad nagu otsiks sipelgaid. Ise olete jama kokku keeranud ja nüüd kaeblete ... tüüpilised Eesti kõvatajad, muud midagi.
Autol oli 10 tonnine ülekaal ... kas see ei räägi midagi kainele mõistusele!?
Jääb vaid lootus, et politsei lajatab täiega selle asja eest.
...
10:31 09.05.2014
Tahaks loota, et tulevikus konfiskeeritakse sellised autod.
10 tonnine ülekaal
10:45 09.05.2014
Ah kohe et 10 tonni oli üle? Vast 1 tonn? Kas kirjutaja teab üldse palju see on?
Tegu on siiski tavalise nn. rekkaga, mitte raudteevaguniga.
.
11:57 09.05.2014
Vallasasja tõlgendus on situatsioonist lähtuvalt suht lai mõiste. Nii võib ühtäkki kohata mente oma kinnistul lahti muukimas sinu autogaraazi, kuna naaber arvas et tema niiduk on seal :)
AS
12:30 09.05.2014
Tüüpiline metsaveok ongi nagu raudteevagun.
Mõtleme veel
12:54 09.05.2014
Eesti politsei ei ole enam Ment, minge käige Venemaal oma autoga või mistahes, vot blätt mentõ.
metsatöll100
13:52 09.05.2014
Sõber helistas mulle ja palus abi kuna veokal üks tagarehv tühi.Sõitsin tema auto kõrvale ja laadisin osa tema koormat enda autole et ta saaks remondikohta sõita ja jäin ise teda parklasse ootama.Kuna ol aega siis läksin metsa jalutama aga tagasi tulles oli politsei mu autol akna ära lõhkunud ja autot kaalunud.Aga ma ju ei liigelnud vaid seisin parklas-mis seadust ma siis rikkusin????
metsatöll70900
15:33 09.05.2014
to metsatöll100
mes moodi politsei seda vahepeal kaalus. Tõstis vedrukaaluga üles vä?
metsatöll100
15:39 09.05.2014
Vaata reporteri klippi uuesti ja kuula tähelepanelikult alates 2.30-st ja tule siis uuesti oma lolli jutuga siia!
metsatöll70900
15:59 09.05.2014
Kuulasin, ei ole seal mainitud, et sel ajal kaaluti, kui meest auto juures ei olnud. Politseil pole motet üldse omapead seda autot kaaluda, autojuht peab veenduma, et kaalud on nullis on jne....ma ei pea miskit suvalist näitu hiljem paberil üldse aktsepteerima...nii et kumma jutt on loll..
Eri:k
16:10 09.05.2014
tahaks , et ka politsei oskaks ja saaks, kui tahab nagu seal kusagil filmis öeldigi.
Ka klaasis on hind mis hetkel laes ripub vast. Aga ,kas Meelis teab, kui palju Rekka küljepeegl täna maksab?
Üttleks mida ma tean, kui kirjutad Saksamaa pollaritest, siis mainimata ei tohi jätta trahvi voi tagajärg mis juhtub kui oled joobe seisundis liikluses.
Mingid tuttavad Kreeka vanasonad on lopplikult moest väljas, sest liikleja on Saksavabariiigis ka kuradi jalgrattur raisk!
Sellisel juhul teid kindlasti koheldakse, kui diplomaate!
Pole klaasi, pole probleemi!

meeme mee to erik
16:45 09.05.2014
looder23
22:36 09.05.2014
Pole hullu, juba juristid toimetavad.
looder23
22:57 09.05.2014
to mõtleme veel, äkki pingutaksid ka pisut oma ajumuskleid? See auto oli legaalses kaalus, kui arvestada mida lubavad selle tehase poolt antud teljekoormused. Meil võib sõita selline rong täismassiga 44 tonni, lätis 52 tonni. kas siis lätis on sellised autod surmarelvad? see 2 tonni jääb juba kaalumisvea piiresse. üllatus üllatus, soomes rootsis lubatud 60 tonni. põhjas veelgi rohkem. telgesid on küll rohkem, aga see selleks. kuidas saavad sellised autod rootsis-norras sõites, sealsetel mägedel hakkama, meil on nad lauskmaal mõrvarelvad. mõtle ennem kui möla hakkad suust(näppude alt) välja ajama.
sinu mainitud õnnetus ei toimunud Paalal, vaid Palal ning sealne auto ei olnud mitte metsakas, vaid 6x2 sadulauto ilma haaketa. tavaliselt võis tal ju metsaveohaagis taga olla, aga õnnetuse hetkel oli soolo.

lähen kuskile pausi tegema ja kohe on mendid märatsemas? mis pühad lehmad nad on, et ma pean nagu hiromant olema, et nad tahavad just minuga suhelda? pandi ju mendi autodele lutikad külge ja ment isiklikult teavitas, kus kaalubuss on, et juhid ei peaks tegelema hiromantlusega ja saaksid mentidega vabalt suhtlema minna, aga ikka ei sobinud see mentidele. tehke nüüd ise ka ükskord selgeks, mida te tahate? kas tahate, et tegeleme hiromantlusega või annate enda asukohast teada, et saaksime ise teie juurde tulla?

Muudetud 09.05.14 23:04

rgsdegd
23:20 09.05.2014
Kas legaalses kaalus, mida lubavad selle tehase poolt antud teljekoormused või legaalses kaalus mida lubab EV seadusandlus? Soomes, Rootsis ja Ugandas võib palju asju olla! Lutikad olid selleks, et ülakaalus ossid saaks oma nahka päästa.
to mõtleme veel ..kaua võib
23:37 09.05.2014
kas tõesti pikki aastaid pole ikka veel aru saadud et tavaline sadulveok ei ole METSAVEOK!!!! sadulveokile võid kõik järgi haakida kasvõi sind ennast
02.10.2013
23:42 09.05.2014
riik soodustab ise metsaveoteenust ostes ülekaaluliste veokite liiklemist eesti teedel!!!! lugege või vaadake korduses pealtnägijat. ühe käega anname ja kahega võtama. ning boonuseks purustame su küljeklaasi
ehee
18:52 10.05.2014
Politseiriik, mis muud.
Edu sulide (loe politseinike) tabamisel.
Uskumatu lugu.
täielikjama
11:13 11.05.2014
riik ise soosib sellist huiamist,kõik need vähempakkumised jne, seadusi tulex muuta.kui tahaksid ausalt teenust pakkuda (korras auto,juhile ametlik palk,koormad kaalus jne...) ei suudax hindadega kellegiga konkureerida.teistel aladel samuti,maksuametile peax ju kahtlased tunduma firmad, kas pakuvad ebarealselt odavaid hindasi,millegi arvelt ju peab odav hind tulema,kas logu masin,mustalt makstud palk,sala või erimärgistusega kütus.
firmade raamatupidamisi tuelx puistata,mitte teepeal klaase purux peksta
stammer
11:52 11.05.2014
viimasele:
mina olen koguaeg mõelnud, et mis krdi ossid need küll on, kes valivad neid inimesi, kes seadusi teevad?
karvanejakole
13:33 11.05.2014
Tegelikult ei olnud vist artiklis küsitud autojuhi valestitegemistest, vaid mida politsei valesti tegi. Ma ei tea, et seisval autol peaks olema koorem kinnitatud või kaalus. Samuti ei pea olema seisval mittetöötava mootoriga auto juhiistmel olev isik lubadega, kaine ega turvavööga kinnitatud. Nagu klipist kuulda, läksid politseinikud eemale ootama sõitvat autot, mida olekski saanud toimepandud rikkumiste eest seaduste piires karistada. Kui auto liikuma ei hakanud, oleks parema tegevuse puudumisel tulnud edasi oodata või mõru pill rikkuja pääsemisena alla neelata. Antud lahendus oli ilmselt kõige valemate lahenduste edetabeli tipus. Politsei puhul oleks muidugi mõistlik viga tunnistada ja kahjud korvata, mitte hakata mingite paragrahvide taha peitu pugema ja nõmedaid vabandusi otsima.
cophaters inc.
11:56 12.05.2014
Kohe kui kuulsin, et Pärnu ment- huvitav, miks ma ei imesta, siin ju kari tro**e koos.
Muidugi kogu see lugu on absurd- mis jutt see on, et autos helisev telefon on piisav põhjus millegi kahtlustamiseks- idagi veel jaburamat välja ei suudeta mõelda- järgmine kord on siis piisav põhjus juba see, et rehvid soojad on?
Järgmiseks- nagu looder ütles, et seisval autol ei pea ka minu teada koorem kinnitatud olema. Ülekaal- tegelikult on 6-7-teljelisel komplektil a la 50t täiesti normaalne- põhjamaades on 7-teljelistel ekipaazidel kubatud 60t ning 9-teljelistel kuni 76t.
Ning kõigele lisaks- mentidel EI OLE ÕIGUST OMAVOLILILISELT MINU VÕI KELLEGI TEISE VARA KAHJUSTADA, ning kui nad seda teevad, ei ole mõtet hakata ajama kägu, et see asi on lahtine, kes maksab, kui nemad ülbitsevad. Praegu ongi selline mulje, et mitte ainult mendiriik, vaid juba midagi veel hullemat! Ja mis nad tõesti arvavad, et kõik lasevad kõrvad lonti, kui kinni peetakse?
Vastupidi- jätkuvalt jään selle juurde, et enamus mente on hakanud mentideks seetõttu, et midagi muud teha ei viitsi. Ning veel üks ütlus- inimesest mendi saab, aga mendist inimest enam ei saa- üldjuhul.
Sorry, aga vähemalt minu arvamus sellest organisatsioonist on varsti hullem kui ntx poolakatest või leedukatest ning arvan, et ma pole ainus...

Muudetud 12.05.14 16:35

cophaters inc.
11:59 12.05.2014
Ahjaa, muuseas meenub aastate tagant samuti Pärnust üks teema- oli siin üks ment, kelle ees ja perekonnanimi algas T-tähega, nimesid igaks juhuks ei nimeta, kes oli "spetsialiseerunud" toonklaasile. Algusepoole oli tal ka jutt lühike- võtmega kilele rist peale, kuid olen kuulnud, et ka tema sai selle eest vastu näppe ning põhjus seesama- isikliku vara rikkumine. Ka kilega oli sama teema- kuigi oli/on see keelatud ning sere tuleb eemaldada, ei tohi siiski ment temale mittekuuluvat vara kahjustada. Vot nii.
professor_sammaljalg
14:04 12.05.2014
kui näide selline, et kutsutakse politsei külavahel bemmiga kaheksaid joonistavale umbjoobes rulllnokale, kes sinivalgete kohale jõudes majade vahel seisvas autos viina joob, võtmed peegli küljes ning keeldub lukustatud autost lahkumast, siis asi nii jääbki?

härrased politseivihkajad kipuvad ignoreerima tõsiasja, et tegemist oli avalikul teel liigelnud tõsises ülekaalus veokiga. seda pole kuskil kirjas, et sillakaalud paigas olid kusjuures ning eesti sillad ning teekate ja sillad ei ole arvestatud 50t+ koormuste jaoks. oli kuskil isegi ühe teeinseneri pikk artikkel selle kohta, miks jutt "aga sillakaalud olid ju paigas" tegelikkuses ei päde, täismass mängib siiski väga suurt rolli teekatte amortisatsioonis.

möla teemal "aiai kuradi mendid eraomandit rikkumas" jookseb paralleelselt pärnus kohtu all oleva politseinikuga, kes ülejoonud ja alaharitud vanemateta noorsoo hulgas korra majja lõi ja nüüd sitsib eluvõõra prokuröritädi taktikepi järgi.

rikkumine oli, aken löödi sisse, loo moraaliks, et jaanalinnu mängimise ja muu tsirkuse asemel oleks võinud mehe kombel sirge seljaga kaalule sõita, tegid siis julge ka tunnistada.
karvanejakole
16:00 12.05.2014
Sammal, võrdled natuka valesid asju. Missugune oli rikkumine? Autot keegi liikumas ei näinud, keegi kaebust ei esitanud. Inimlikult võttes on asi klaar, ülekaalus ja kinnitamata koormaga LIIKUV auto on ohtlik, tulemus oli ootuspärane, kuid politsei PEAB tegutsema seaduste järgi, mida seekord ei tehtud.
Ka joobes rullikale ei saa Sinu näite põhjal tagantjärgi joobes juhtimise kohta ja kiiruse ületamise kohta vastavat protokolli teha, kuna rikkumise hetkel seda keegi ei fikseerinud.
professor_sammaljalg
17:05 12.05.2014
video alguse vaatasin uuesti üle, et ega mälu ei petnud ning kõrva jäid laused "taheti kontrollida metsaveokit" ning "autot jäädi ootama kuid kui mõne minuti jooksul mööda ei sõitnud", viitab politseiterminile "kombineeritud kontroll" ehk eelpool oli keegi olukorda jälgimas. arvatavasti veokijuht eelposti ka märkas ning sellest vaatepildist tuli nii kuri tukk peale, et pidi keset tööpäeva kardinad ette tõmbama.

aga see just ongi, et liigume rõõmsalt ameerikaliku ühiskonna poole, kus enda õigusi teavad kõik ja enne ei tee midagi, kuni roolijoodik kellegi surnuks sõidab. sest siis on seaduse silmis kõik korrektne.
tiit_
18:09 12.05.2014
"aga see just ongi, et liigume rõõmsalt ameerikaliku ühiskonna poole, kus enda õigusi teavad kõik ja enne ei tee midagi, kuni roolijoodik kellegi surnuks sõidab. sest siis on seaduse silmis kõik korrektne."

Kui seesama roolijoodiik lastega perekonna surnuks sõidab tehakse ajakrijanduses samasuguneskandaal, et miks politsei midagi peale põõsas istumise ei tee. Aga vott kui teeb siis läheb üleriiklik laimukampaanja lahti. Vihjeks siis eelpoolmainitud Pärnu politseniku lugu kes kohalikke huligaane korrale kutsus.
skaaniahaters inc.
19:10 12.05.2014
tühi vahutamine siin pärnust ja seekord ka sambla poolt demagoogia.
võmmid kõvatasid üle ja jäid lolli olukorda-ei midagi muud.
kuna nad võtavad seda teemat juba ammu isiklikult ja veoautojuhil joppas ,ei suutnud nad adekvaadselt käituda.
igatahes väga mage lugu võmmide poolt.
ar
21:09 12.05.2014
Joobes rullnokka ja seisvat metsakat ei saa siiski võrrelda. Mis puutub põõsas istuvasse menti, siis see ei kehti (eriti) metsakameeste kohta, kellele peetakse ikka räiget ajujahti- isiklikult ei kujutaks eriti ette, kuidas seda tööd tehakse, asi on ikka päris hull.
Kuid siiski jään arvamuse juurde, et roolijoodiku viskaks ka ise koos ukseraamidega metsa, kuid seda ajujahti, et "tabada tohutus ülekaalus auto", kusjuures selleks pole rohkem vaja kui a la 200kg üle, ei oska mina küll millegagi põhjendada.
Nagu eelpool ka öeldi- kui ei ole kedagi tabatud seaduserikkumiselt, ei piisa kellegi süüdimõistmiseks vaid sellest, et "silma järgi on sellel seisval autol koorem suurem" vms.
Lisaks veel endiselt see, et tegu oli SEISVA autoga ning jääb mõistetamatuks, mida akna purukslöömisega taheti saavutada.
Mis puutub täismassi, siis esiteks sõidetakse suht suure tõenäosusega a la 50t autorongidega, kusjuures üsna kindlalt on enamusel teljed lubatu piires, kuid ei ole mina veel kuulnud, et mõni sillast läbi oleks vajunud.
Mis sellesse juhtumisse puutub, siis loodetavasti leiavad asjaosalised mendid end kohtupingist võõra vara lõhkumise eest.
looder23
22:17 12.05.2014
massa sammal, ma saan aru, et sa oled verine eestis töötavate ja eestlastest autojuhtide peale ja süüdistad neid ei tea milles, aga siiski, situatsioon, kus keegi nägi seda metsakat sõitmas ja jäädi ootele, aga mida ei tulnud, oli antud metsakas. no kui otsustas mees selleks päevaks töö lõpetada, kas siis on mendil kohe õigus minna autot lammutama. nagu ma eelnevalt juba mainisin, et autojuhil ei ole kohustust tegeleda hiromantlusega ning arvata ja eeldada, kas ja kus ta peab kellegagi suhtlema. nagu sa tead, ei pea autojuhi tööpäev kestma 8 tundi. isegi töönädala võid viia minuti peale. see nende väide, et miks ei saa lubada eestis suurema kaaluga autosid teedele on tavaline hülge möla. kui enne korrutati ja toonitati, et raskem auto rong on ohtlik ja ei saa pidama, siis tekkis õigustatud küsimus, et kuidas samaväärne autorong saab 1,5 x raskemana mägedes pidama, aga meil mitte. meie teedeehitus käib 83 aasta GOSTI järgi ja seal oli juba arvestatud tankide liiklemiseks need teed ja sillad. kui oleks natukenegi tahtmist saaks raskemad autorongid teedele lubada. muide, rõhk sõnal natukenegi. aga meil ei ole tahtmist, sest trahviraha on riigikassase tulu poolele sisse kirjutatud ning RMK kes korraldab põhi hankeid teab seda väga hästi ning nii tehakse ka vastavad hanke tingimused. siis ei oleks enam kuskilt raha saada.

jutud käivad, et mingi aeg hakatakse lubama metsakaid raskemate koormatega liikuma, sest "õiged mehed" käisid "õigete meestega" saunas.
Tüütsivana
23:27 12.05.2014
Vaat sellest ma enam aru ei saa, miks siis vaid metsakad. Võrdse kohtlemise printsiibist lähtudes peaks sel juhul riigisiseselt kõik suurema kaaluga sõita saama. Aga jah - kes kõvem lärmab, selle soovid ka kiiremini täituvad.
professor_sammaljalg
18:12 13.05.2014
looder, ma ei saa aru, milles sa mind oma esimese lausega süüdistad, aga tegemist on siiski situatsiooniga, kus teadlikult veeti 10t ülekaalu. lisaks teekatte hävitamisele on siin tegu ka ränga rikkumisega ausa konkurentsi suhtes. ja peab vist kordama, et "aga äkki tal oli kõht lahti" mull on totaalne lapsejutt, vabanduse leiab igaüks.
AK.
18:44 13.05.2014
Ausa konkurentsiga pole Eestis enam ammu pistmist, kuna juhid saavad enamjaolt palka lisaks kilomeetrile ka iga veetud tihu eest- seda esiteks. Teiseks, ka teenuse tellijad maksavad autoomanikele samadel alustel. Kolmandaks- kuna enamus metsakaid on vähemalt 6-teljelised, ei ole siiski enam erilit vahet, kas on kogu kupatus 44 või näiteks 50 tonni, millisel juhul on jämedalt arvutades teljekoormuse vahe vaid 1 tonn, seega ühel rattal tuleb see vahe vaid ca 250kg (peale esisilla on muud teljed üldjuhul ju topeltratastega). Lisaks kõigele on kütusehinnad üha tõusvad jne ning mujalt lähiriikidest on teada hoopis vastupidine tendents- odavam on vedada suuri koormaid, seda ka kütusekulu suhtes- tänapäevastel autodel pole enam suurt vahet, kas on täismass 40 või 50 tonni, eriti Eesti oludes- kütusekulu on ikka suht samasse suurusjärku, seega kokkuvõttes on soodsam maksta vahel mõni trahv kui pidevalt suuremaid kütusearveid, rehvide eest, mis kuluvad suurema läbisõidu puhul rohkem jne. Samuti on seoses sellega suurem koorem kokkuvõttes ka keskkonnasõbralikum, kuna sel juhul väheneb vajadus suure hulga veokate järele- CO2 väheneb.
Praegusel ajal on ülekaalus koormate vedamine minu silmis suht ainuke lahendus, kuna politsei keerab ERITI just metsakatele väga usinalt ning võimalus trahv teha leitakse ka mujalt kui ülekaalust, kuigi Eesti masinapark on tegelikult üsna värske.
Mis puutub teekattesse, siis ei saa keegi väita, et Eesti (ka uued) teed on mingi tee-ehituslik tippsaavutus ning rööpad tekiks teekattesse juba mõne aastaga ka nö. käpikuid või kaubikuid kasutades. Minule teadaolevatel andmetel saab uus tee garantii vaid kaheks aastaks, peale seda hakkab juba lappimine pihta.
Kokkuvõttes: suurem koorem= 1) väiksemad kütusearved, 2) vajadus väiksema hulga autode järele 3)vajadus väiksema hulga juhtide järele) 4) väiksem remondi- ja varuosade vajadus 5) keskkonnale sõbralikum jne.

Mis puutub kahjulikkusesse, siis kokkuvõttes on see VÕIBOLLA riigile kahjulikum, milles ma ka kahtlen, kuna neile jääb nii ehk naa väheks, nagu näha ning tööinimeste avalik terroriseerimine pole minu meelest mingi lahendus.

Ning olla Eesti Vabariigi patrioot kodaniku või maksumaksjana- suht mõttetu teema IMO.
PS. Antud teema pole mulle ainuke teadaolev juhtum Pärnu miilitsa omavolitsemisest, kuigi ma ei ole kuulnud, et keegi nende peale kaevanud oleks, kuigi peaks.
skaaniahaters inc.
19:09 13.05.2014
teadlikult 10 t jia rohkem ülekaalulisi koormaid on veetud juba 20 aastat.
aga viimastel aastatel politsei poolt sopaajakirjanduses promotud tegevus on pannud ühiskonna arvama,et tegu ränga kuriteoga.

pr.sammal las tuletab meelde rtm´i esp-swe töö iseärasused ja siis demagoogitsegu ausast konkurentsist jms.
juhiabi
20:32 13.05.2014
Siiski, ülekaal või mitte, aga ei ole politseil ühtegi põhjust konkreetsel juhul lõhkuda autot. Kui nägi liikumas arvatava ülekaaluga masinat, siis korjatakse paberid käest ja veetakse lähima kaalumist võimaldava platsini. Kui nähti parklas juba seismas arvatava ülekaaluga autot, siis olekski pidanud ootama niikaua kui juht suvatseb sellega liikuma hakata.
Fakt on, et veetakse ülekaalu ja on veetud aegade algusest ja faktiks jääb, et veetakse ka edasi, tõsta sa seda piiri nii palju kui tahad. Samahäst võiks siis lihtsalt tulistada surnuks kõik metsakajuhid. Pügala, mille alusel seda teha, leiab vast iga tubli politseinik ikka.
AR.
20:44 13.05.2014
Üks viis, kuidas näiteks rootslased ülekaalu väldivad, on see, et kokkuostjad, st. suured metsagigandid maksavad täismassi puhul vaid veidi üle lubatu, st kui lubatud on 60t, makstakse erinevate firmade puhul 60.5 kuni 62t, üle selle mitte üks gramm. Seega on see omakorda ka metsa müüjatele kahjulik. Kui oleks sama siin, oleks siin ka kaaluprobleem lahendatud. Muidugi on seal juhtidel üldjuhul tunnipalk, mis välistab vajaduse ka töömehe poolt ülekaaluga ringi kimada.
karvanejakole
21:36 13.05.2014
Sammal vist ei oska eriti lugeda. Jut ei käi sellest, mida autojuht valesti oli teinud, vaid mida politsei valesti tegi. Kui autojuht riikus seadust, saab teda seadusejärgselt karistada. Seisev auto ei osale liikluses ja selle mittekohalolevat juhti ei saa samadel alustel karistada, kui tegelikus liikluses seadust rikkuvat juhti. Ehk siis juht võib proovida seadusest mööda hiilida riskides vahelejäämisel karistusega, kuid politseinik ei saa sama malli järgi käituda, tema PEAB seadust täitma, selleks ta ongi. Lihtsalt tundub, et kui üks saab igal juhul karistada, siis teine võib ennast ülbelt üleval pidada, kuna karistama peaks mõni sõber või team ise, mida ju ei juhtu.
Ning mina ei loe küll kuskilt välja, et jäädi ootama = nähti liikumas, nähti parklas seismas ja asuti eemal varitsema, kuid auto ei liikunud, politseinikul oli vähe kannatust ja suur ego.
tiit_
21:54 13.05.2014
Mida siin seda veokijuhti õigustada? Kinnitamata koorem oli ju. Oli!!! Oleks politsei asja sinnapaika jätnud ning veokijuht oleks politsei lahkudes sõitu läinud ja mõni palk näiteks kolme lapse ja vanematega pere autosse lennanud, mis siis? Siis ohite, et miks politsei midagi peale põõsas passimise ei tee. Julged rikkuda julge vastutust ka võtta mitte ära jookse kaebama. Üldiselt olen rekkameestest siiamaani lugu pidanud aga vb ongi metsaveokite peal luuserite ja joodikute kamp keda kaugsõitu ei ole usaldust lubada.
eelmisele
22:50 13.05.2014
Tegemist oli seisva autoga! Ja teiseks- proovi seda tööd ise teha, siis äkki enam metsakameestest nii ei arva. Mis puutub usaldusse kaugsõitu lasta- paljud ei taha ise pikka otsa sõita, see ei sõltu lahkusest ja usaldusest juhi vastu.
juhiabi
06:52 14.05.2014
Keegi ei eitagi rikkumise kui sellise olemasolu. Probleem on selles, kuidas käitus politsei antud rikkuja kätte saamisel. Seisev ülekaaluga veok ei ole sellise raskusega kuritegu, et sinna peaks iga hinna eest sisse murdma.
Oleks see juht nüüd ntks autoga koju läinud ja tee serva parkinud ööseks oma masina. Sama politseinik oleks mööda sõitnud, hakanud kahtlustama ülekaalu, helistab, autos telefon ei helise, aga kuskilt toast kostub helinat. Mis oleks siis tehtud, maja uks maha lõhutud ja vana voodist välja veetud?
Selge on, et politsei peab oma tööd tegema, aga sellisel viisil lähenemine ei ole õige.
professor_sammaljalg
06:58 14.05.2014
mnjaa, eks muidu ongi veohinnad madalad ja teed sitad, aga kui ühele põhjustajale liiga tehakse, on kisa lahti. las kuseb ausale konkurentsile, ikkagi oma :)))
skaaniahaters inc.
08:35 14.05.2014

mis järgmiseks?
-rahvaste sõprus ja koostöö
-rahu
-1.mai
-sooline võrdõiguslikkus
-aus maksekäitumine
-austus ja alandlikkus riigijuhtide ees
jne

nende õilsate aadete eest lgp professori härra pole veel välja astunud.

tänitamine jobude kalla kukub hästi välja aga vahepeal võiks end kurssi viia sellega,mis maksab transa 1tm ümar metsamaterjali kohta täiskoormaga.
ja kui veel sellest vähe,korruta see 2ga ja siis näud mis su rüütellikus maksma läheb.
võrdle ka huvi pärast 4x2 sadula ja metsaveo komplekti maksumusi ja tühikaalusid.





habemega naine
22:09 14.05.2014
tüüpiline eesti värk.kõik targutavad aga tööd ei viitsi keegi teha.....
vk12
20:04 21.05.2014
ja mis siis loost saanud on...
Tiit811
02:02 25.05.2014
tiidule
kui Te noormees, asjasse pisut süveneda suvatseksite, siis Te vast ei ajaks sellist juttu suust välja? Siin selles foorumis Te ju otseselt mu meelest mõnitate neid nn metsakajuhte? Teadmiseks Teile- olen aastaid sõitnud vaheldumisi rahvusvahelist ja ka metsaka peal. Palgad, kui niisugused on ju mõlema töö puhul miinimumini viidud? Rahvusvahelisel veol makstakse ju enamasti juhile km hinda, ja sellest km hinnast enamus on nn maksuvaba komandeeringuraha...
NB! Hr. Sammal võiks samuti seda tunnistada? Ebaaus konkurents jne? Ja miskipärast ainult metsavedajatel? Muide, isegi olen pisut seda RTM-i S-E-S tööd teinud.
professor_sammaljalg
12:39 25.05.2014
pole kunagi väitnud, et ülekoormaid vedamata jäid. samas pole kaalubussi nähes tsirkust teinud ja miskipärast lahkusin "kes veab raskemaid koormaid odavaima hinnaga" ringmängust omal soovil ja trahve maksmata.
mati1112
17:14 01.06.2014
see jopski enam nimekirjas pole
mati1112
17:46 01.06.2014
naised saunas pajatasid,et pidavat pikaotsa meheks hakkama nii,et olgem valvsad,kes teiega lauda jagab...
navas
23:01 02.06.2014
Aga toesti, mis sellest saanud on?
Rooli keeraja.
01:38 07.06.2014
Lugedes sõna võtte vaata ja imesta. Te räägite siin tahtlik üle kaal jne. Olen vedanud killustiku ja üritasin püsida kaalus. Aga see ei õnnestu. Sajab vihma killustik raskem. Laeb üks koppa juht või siis järgmine kord teine sama koppa arvu juures mis ta kasti kallab on kaal erinev kuni 5 tonni vabalt. Ja kui sa juba kaalu pealt üle oled käinud siis enam sa maha ega peale panna ei saa. Sest tehes seda paar korda sind lihtsalt enam väravast sisse ei lasta. Samas Politsei käitumine on täielik absurd kui nägu ei meeldi virutab sulle trahvi kirvega 200 kg eest samas kui teine kord on 2000 kg ja saad hoiatuse. Miks ei ole lubatud eksimise maad. Nagu saksamaal 10 % st 40t täis mass 10% =4 tonni. oleksid auto juhid ka õnnelikumad ei peaks stressama kui koppa juht rohkem peale pannud kuna laadung on märg. Sama kehtib ka metsavedaja koht. Sama kogus puid erinevatel tingimustel võib vabalt kaaluda 10 t rohkem ja sina pead olema selgelt nägija ja ütlema et nüüd on paras koorem. Aga ot nüüd ütlete kindlasti autodel on kaalub peal. Igal ei ole ja need kaalud võivad eksivad. Samas võin öelda, et haagis mida vean on pärit saksamaalt ja sellel on tehas lubatud tingimustega silt peal. 3 telge tehase lubatud kaal 9 tonni. Kui 3 teljeline auto on ees siis lubatud koorem 34 tonni ja Kui 2 teljelina auto on ees siis lubatud koorem 32 tonni. Ja need on tehase lubatud koormad. Kuid Eestis võid laadid sõltuvalt tühi kaalust 25-26 tonni, et jääda lubatud piiridesse. Ja kui vaatad Tehase lubatud koormat ja eesti lubatud siis kui laetakse peale 29 tonnine koorem siis oled ju veel alla tehase max ja sa ei kujuta mingit oht. Aga mis teha. Sõida edasi ürita saada ideaalset koormat 25 tonni ja looda, et sind ei kaalutaks.
professor_sammaljalg
11:25 07.06.2014
loe ja imesta tõesti:

- ei ole saksamaal mingit 10% tolerantsi, ordnung muss sein ja trahv 40100 eest pigem. 10% üle on pigem mahalaadimine juba.

- eestis täismass lubatud 44t. kui vaja raskemaid koormaid vedada kahe teljega ninaga, kehv lugu, osta teine auto. enamus ostab ja ei vingu,

- alati on keegi teine süüdi - laadija, ilmataat, politseinik. ma kujutan hästi ette, kuidas ülekaaluga kinni peetud kodanik mundrikandjale oma elulugu halama kukub. selmet tunnistada rikkumist, püüda leida lahendust ja tagajärjena kergemat karistust.
tymur
19:35 21.07.2014
Lihtsalt metsakatel on reeglina topelt rattad ja 6+ silda all. Kui veel lubataks 25,25 nagu Skandinaavias, siis mass laotub veel suuremale pinnale ja mõju jääb 60 tonniga samaks kui sõidad siin 44-ga, Ega seal või ka lühikese släpega 60 tonniga ringi kimada
hines
22:39 22.07.2014
minu mälu järgi võib rootsis meie lubatud pikkusega olla57tonni.Vähemalt 2005 oli nii. 6-telge oli kokku.
professor_sammaljalg
23:08 22.07.2014
palju austraalias lubatud on? ja brasiilias?
ulvar1982
20:42 24.07.2014
Austraalias on poolhaage 44,5, b-double 64,5 ja kahene roadtrain 85 tonni kogumass. Kolmene roadtrain on 105 tonni ja neljane oli kuni 150 vist
professor_sammaljalg
23:23 24.07.2014
iseenesest väga kurb, et leidub üks eesti pere, kes elab küll ilusas majas ja sõidab ilusate autodega (pereema silmarõõm ka), kuid "naabrist parema" elustiili finantseerimiseks peab pereisa oma elupäevi õhtusse saatma sanja roolis. mingi hetk küll planeeriti muutust, kuid siis ostis leivaisa roolikeerajale v8 ja see tähendas, et klots pihus ta ka maetakse. kuskile mujale, kui kodumaa mulda. teema on kurb ja sestap pereisa joob. on sammal selles süüdi? no ju ta siis on.
Huumorinurk
23:48 24.07.2014
Seda on lausa lust lugeda, kuidas Sammal osava sõnakasutusega pööblile täie rauaga ära väänab :D
Kallis sammal !
00:28 25.07.2014
~ Linford tülitab ! Ehk on sul meeeles leedu-poola piiril olev neste tankla palrkla . Kuidas sa seal maakera käes mehi tülitasid , kuidas Belgiasse saaks ??? Kuidas sa meie sabas lõpuks sihtkohta jõdsid ! Sammal , püüa oma memuaare oma äpardunud reisidest laste-lastele pajatada ! Mitte siin , kes sinu seiklusi hästi teavad . Mul pole eriti aega siin olla , kuid sind kui mõtetut JUTUPAUNIKUT kohtan siin pidevalt !Võta end kokku , teravmeelne vanaeit
Nõnnaks
09:31 25.07.2014
tüüpiline Kanal2 pläma, kus UUDIS tehakse nn "MUUSIKA TELLIJA" soovide järgi.
Näiteks tehti MARTNA valda krematoorium ... kus isand VIKS tellis loo, kuigi kogu ehitamis protsess käis vallavanema kaasabil ebaseaduslikult. Aga LOO TELLIJAT näidati süütukesena, kellele kohalikud elanikud teevad LIIGA

Keegi sõitis sutoga enne - SÕITIS
Sai teada, et teda oodatakse - tõmbas tee äärde, peatus ja PEITIS
Kuritegu oli toime pandud, kuid politsei eest oli vaja ära joosta.
Nagu täispeaga autoga sõitjad, kes politsid nähes peatuvad ja ära jooksevad, et ei oleks teada, kes roolis oli.
professor_sammaljalg
09:37 25.07.2014
äärmine jultumus - üks algaja eesti veoautojuht julgeb teiste käest teed küsida. isad näitasid kohad kätte ikka eks? ja siis kihistasid omavahel hambutut naeru ning vahetasid repliike nagu "mis ta siis tuleb siia kui ei tea". puukotad klobisesid ning kirstukardinad lehvisid tuules, tõelised maanteede kuningad.

sammal pole seda viga teinud, et "elustiilirekkameeste" käest teed küsida. nagunii peale joomaurgaste nood eriti midagi ei jaga ning juhised on ka täiesti kasutud. kalvarija nestes iirc parklat pole, oled sa kindel, et ise seal deliiriumis suunda käest ei lasknud? sest sammal see kahjuks polnud, kuna sammal ei ole kunagi eestist belgiasse veoautoga sõitnud.

Muudetud 25.07.14 09:40

tilkurs anonüümus
23:44 25.07.2014
ülbed puukotad klobisevad üldjuhul skandinaavia poole..... kaugsõiduautojuhid näitavad poola suuna viisakalt kätte...tegelikult see on amet millega üldse võllitseda ei maksa sest kedagi ei huve kas sa oled ,,kõva sammal,, või ,,mingi kummipiilu,,, oss oled ja ossiks jääd igavesti mis siis et sul hambaid rohkem kui teistel.....

Muudetud 28.07.14 09:00

ambaarst
18:35 26.07.2014
katkiste hammaste probleem ei puuduta ainult pikaotsamehi. eestis ongi see juba aastaid paljude mure. kui tahad elada siis pead sööma.meie kuupalk võrdub üks hammas. pere toita,liisingud jne.... hell teema mida ei peaks haukuma. ka ühe kikuga mees võib olla tore inimene
Hambaarst
18:55 26.07.2014
tervis või liising on tähtsam? hambutute vabandused on kõige odavamad vabandused üldse.
tööandja
21:43 26.07.2014
hammaste ülelugemine on mõne mehe isiklik tragöödia. kõrgharidus ja hammaste arv ei ole sellel tööl kohustuslik ja isegi mitte vajalik. eestlane küsiks ka 56 hammast kui euronõuded ette näeks. tegelikult peaks vaatama teema pealkirja..... politsei lõhkus jne
tööandjale
22:16 26.07.2014
tööline on sinu visitka! aga sa ise ka loh?
näide
22:58 26.07.2014
reimo kasterpa....



on ok?
ainus õiglane !
12:36 27.07.2014
Siin veoka teemades pole ainsat teemat , kus keegi sammal ei irvitaks teiste üle, või ei räägiks hammastest ! Kahju kui keegi on teistest ülim , või vähemalt tahab olla , samas olles kibestunud päss , kes kõige peale tige . Saamatud inimesed püüavad siin oma sappi välja valada .
professor_sammaljalg
13:52 27.07.2014
au contraire, mon ami :)

sammal võiks siin rääkida kasvõi funk-arhitektuuri levikust kuurortlinnade rannajoone läheduses ja ikka leiduks südamepõhjani solvunud vuntse, kes samblale näopeksu ja roostes kette tõotaksid. interneti vahendusel loomulikult.

Muudetud 27.07.14 13:53

tymur
15:01 16.08.2014
Lase aga edasi sammal ;) Kohati päris muhedalt sõnu lükid ritta ,nagu talumees si**a

Muudetud 18.08.14 09:32

kodanik88
15:41 16.08.2014
Lugesin ka siin tarkpeade kommentaare. Ja hakkas mind häirima see, et rekkad lõhuvad teid. Aga kui Tallinn-Tartu mnt. Ardu lähedal mina veokaga sõitsin neid rööpaid mõõda, siis igatahes minu volvo fh üks ratas oli rööpas ja teine jooksis rööpast välja. Nii on enamus kohtades olnud. Pigem mahub sinna rööbastesse ikka sõiduauto. Ja kui võtta nyyd linna tänavate teid, kus rekkad üldse ei sõida, aga ikka teed pärakas, kes seal süüdi on ka rekkad oma ülekoormatud autodega või. Mõtelge ennem ikka. Või käige suurega sõitmas kuskil sellisel teel, saate ka selja märjaks seal roolitaga rabelemisega.
40
16:39 16.08.2014
Ja vaadake veel linnas bussi peatusi ...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte