Veoautod ja rasketehnika

Rekkajuhi palk Eesti-Rootsi-Norra

 
ALVIKE
07:44 08.06.2014
Palun võimalikult palju infi !!!
Palju saab algaja?
Palju saab konenenud juht?
ALVIKE
07:45 08.06.2014
Vabandust kogenenud juht :)
Trollid
08:54 08.06.2014
Algajat juhti mina Norra ei saadagi.
sitrus*
10:16 08.06.2014
Kui suudab algusest sama palju tööd teha nagu vana kala,on palk võrdne.Esmalt inimest katsetatakse ja kontrollitakse.Närvid võtab läbi paberimajandus ja kõrvalised asjad.
tahman
10:55 08.06.2014
kuulge..see ju LIBATEEMA...) algul kirjutab,et tal mees rootsis tööl...) siit mõelge edasi...
professor_sammaljalg
10:57 08.06.2014
sitruse juttu võib jälle ignoreerida, aga muidu on see palk eesti firmades ikka väike. ja võibolla värskel lubadeomanikul tasuks kõigepealt natuke õppida, kuidas masin talvel libedaga käitub, enne, kui mägedesse ronida.
89kil
11:12 08.06.2014
ALVIKE
11:42 08.06.2014
Miks LIBA??? kas siis mina ei või minna ve?
Pakutakse Rootsi-Norra liini, mis ses imelikku on???
Juht.
12:50 08.06.2014
Palk jääb miinimumi ja Eesti keskmisest väiksema summa vahele. Siis lisaks maksuvaba päevaraha a,la 32 €. Lisatasud laadimiste eest, öötöö eest, iga läbitud kilomeetri eest mingid cendid jne. Kuus vähemalt 22 päeva sõidus olles ei tohiks arvele laekuda vähem, kui 1500 €. Siis on enamvähem.
stammer
14:32 08.06.2014
1500 € arvele on naljanumber ju. Tegelik neto jääb ilmselt 2500 - 3000 vahele.
Tegijatel enamgi.
Belopiip
16:18 08.06.2014
Tere siis kõvad Rekajuhid.

Nimetage vähemalt kolm Eesti firmat kes maksavad
juhile 2500-3000.- €uri kätte/kuus.
Arvan et Teil ei ole midagi siia kirjutada.
Isegi Norra ja Rootsi firmad ei maksa tegelikult ju nii palju.
Tulgem Maa peale tagasi JUHID.
ALVIKE
16:18 08.06.2014
Ja seega need, kes vähem kui 2000 pakuvad ???
Juht.
16:21 08.06.2014
Ole hea stammer, näita mõnda Eesti veofirmat, kus PALK on 1500 € lähedalgi kuus. Seda veel terve aasta jooksul. Ja ma kirjutasin 22 tööpäeva kohta kuus 1500 €. Isegi kui terve kuu roolida ei tule 2500 netona arvele.
Belopiip
17:00 08.06.2014
Teeme väikese arvutuse:
Juht saab kätte 2500.- €uri/kuus
see läheb Tööandjale maksma 4363.-€uri.

Haloooo ......Kosmos.

Palju selle auto kilomeeter peab maksma et juhile sellist palka saaks maksta?
Äkki keegi seletab, suunaks ka siis oma autod raha vedama.
stammer
17:41 08.06.2014
Vabandust, see Eesti jäi kuidagi kahe silma vahele. Pidasin silmas ennekõike Rootsi-Norra vedu ja seda mitte läbi Eesti firmade, kus põhitulu läheb ikka omaniku taskusse ja orjad saavad orjapalka.
Belopiip
17:59 08.06.2014
Siin siis vähe mõtlemis ainet !!!!

Üks rekka sõidab kuus ca 10000 km.
Kilomeetri hind mida saab Alltöövõtja on ca 0.80-1.00 + 20%
Seega kui auto sõidab läbi 10000 km/kuus X 0.90 (võtame keskmise)
= 9000.- + 20%=10800.-
See on summa mis teenib auto ÜHES kuus.

Nüüd siis hakkame lahutama:
( kütust läheb ca 30L/100km.)
ehk siis 3000 liitrit X 1,250 =3750.-
Nii siis 10800.- -Kütus =7050.-

Kindlasti on auto Liisingus enamustel ettevõtjatel.
Kuumakse ca 1500.-/kuus
Nii siis 7050.- - 1500.- = 5550.-

Kui on liisingus on ka kindlustused :
Liiklus ca = 1650.- jagada 12 kuuga = 137.50/kuus
Kasko ca = 2840.- jagada 12 kuuga = 236.60/kuus
CMR ca = 400.- jagada 12 kuuga=33.33/kuus
Nii siis 5550.- - 407.43 = 5142.57

Ja nüüd saab autojuht ka siis veel 4363.-/kuus Bruto kätte.
Nii siis 5142.57 - 4363 = 779.57

Sellest 779.57 peaks siis jaguma veel paljudele asjadele mida Juht ei näe:
1. Auto hooldus kulud. Need on ka mitte väiksed juba.
2. Raamatumidamine.
3. Muud sebimised (et autol oleks koguaeg töö ees)
4. Mingi VÄIKE firma kasum
5. JNE.

Haloo Tüdruk. Need kes sulle räägivad et saavad 2000--3000.-
Kuus kätte need juhid panevad ikka kõvasti asjale vunki juurde.

Siin foorumis on kõik kõvad jutumehed!!!
Ma olen ise olnud 20 aastat JUHT ja 2,5 aastat Tööandja ja tean kuidas asjad tegelikult on.

Jah ei väid et kui ise ostad omale Sadula ja hakkad sõitma ISE siis saab küll
2500--3000/kuus kätte.
Aga siis sind KODUS ka ei nähta ja kui nähtakse siis KUUVARJUTUSENA.
hmm123
19:10 08.06.2014
Tubli Belopiip!
Sinu näide on väga hea ja loodetavasti lõpetab see nii mõnegi mehe rääkimise stiilis "saan liiga vähe palka".
Neile kes seda väidavad, soovitan ise asutada ettevõte ja mitte vaid endale töökoht, vaid ka teistele. Siis näete, et jutt liigkasuvõtjast ülemusest on sageli valed. Jah, on erandeid, aga need on tõesti ERANDID. Ja siis on see ülemuse rahaline võit ka saastast autost jne.

To stammer.
Tahad öelda, et omaniku töökoht on vaid istumine ja raha kokku kuhjamine?
EI EI EI, ta vastutab selle eest, et sina palka saaksid ja sul tööd oleks. Samuti on tema kohe eesliinil kui SINA midagi ära lõhud või kägarasse sõidad.
Kokkuvõtvalt VASTUTAB ta kõige sinu tehtu eest!
Sina keerad auto ukse lukku ja lähed magama, aga tema vastutab ka magades. Kumb teist peaks siis rohkem palka saama?
antsmar
19:49 08.06.2014
Pigem on see keskmine 0,75 eur km. Lisaks aasta keskmine kütusekulu kuskil 33l 100km kohta. Ja keskmine läbisõit paraku 8000 km piires. Võite uuesti arvutada head sõbrad.
Belopiip
20:12 08.06.2014
Huvitav et kus need kõvad JUHID siis nüüd on kes enne ärplesid oma palgaga.
Palusin kirjutada ainult kolme firma nime kes
maksavad juhile kätte 2500-3000.-/kuus.

Aga nagu näha neid ei olegi enam vist.
Vähemalt siiani ei ole julgenud keegi midagi kirjutada siia.
to hmm123
20:15 08.06.2014
ettevõtjana unusta ära arvutustes käibemaks.
kindlustused jaga läbi 2,5-3. ainult rumal ettevõtja maksab sinu toodud summasid.
liising 1500 on ka ülepakutud, sest veoki eluiga pole ainult 4-5 aastat, vaid reaalselt ikka üle 10 aasta. kui müüd varem maha, siis teenid müügikasumi, mis vähendab igakuist varasemat kapitalikulu.
kui tahad juhile 22 päeva eest 2500 maksta, siis on kulu koos maksudega 3824. reaalne palk eesti-norra vahelisel tööl siiski 1000-1200 euri.
polegi nii hull ettevõtja elu. jõuab isegi x5 liisida.
stammer
20:25 08.06.2014
Jõuab ka naisele X5 liisida ja jääb ülegi, aga see selleks.
Püüan tuttava rekkajuhiga ühendust saada, kes sõidab juba 6-ndat aastat Rootsis-Norras kahe nädalaste tsüklite kaupa. Paraku tööalaselt ei seo teda Eestiga mitte midagi ja ilmselt on ka kaup kullast, et oma eluga rahul on.

Teema on hea ja mida rohkem me saagi käima tõmbame, seda selgemaks kõik saab.
Belopiip
20:34 08.06.2014

Et siis teiset Tööandjad ka teaksid:

Ühesõnaga ootasin Naisterahvast pea pool aastat ja kui jõudsime
sinnamaale et palju palka ka soov saada siis
tuli lagedale 2000-2500.-/kuus KÄTTE.
Ise tuleb koolist ja ei mingeid reaalseid sõidu ega laadimis kogemusi.
Ei sa aru kust sellised numbrid tulevad????
Ei tea kas tõesti Lõuna-Eestis on nii kõvad
firmad et maksavad selliseid summasid.
Meil siin Tallinna ümber küll ei sa nii palju loota eriti veel algaja juht.

Samas pakkusin Naisterahvale paar aastat vana autot ja päris uut haagist.
Juba see oleks nagu midagi mille peale mõelda et ei pea mingi vana käsnaga ringi kulgema.
Mida tavaliselt algajatele antakse ja vanemad juhid saavad ikka uue auto.

Nii et kui kusgile saad tööle ja saad palka 2500.-/kuus kätte siis anna oma tegemistest ikka siin ka teada.
Et Meiesugused Tallinna ümber tööandjad ka näeks kuidas Lõuna-Eesti firmad jõuavadja meie mitte.

Sorry kui vähe liiale läksin aga katus hakkas sõitma vähe nende numbrite pärast !!!!
professor_sammaljalg
20:45 08.06.2014
palun kirjutada kolme klouni nimed, kes norrat 0.80 sõidavad :)))) peaasi, et käpp äris sees ikka..

ei teema on tore, isegi tundsin mingi aeg vaba mehena huvi norrasõidu vastu, kuid kahjuks terendas reaalsus - v8 või fh16 istumise all, miljon proset ja sada rauda ning õite kehva palk. no v8poweris saab rispekti vähemasti, kui demonstreerid juutuubis kuidas liikluses m'nni mängida oskad :)))

belopiip äkki seletad, miks lisad kuukäibele käibemaksu, kuid kütusehinnast seda ei lahuta? 1500 kuus on ka ikka ülepingutatud liisingmakse.

Muudetud 08.06.14 20:48

Belopiip
20:48 08.06.2014
Need kindlustused on reaalsed summad mida maksma peab iga kuu.
Mis puutub Liising maksesse siis: Ostad Scanni maksad sisse 20% siis
on sul iga kuu vaja maksta 1505.- €uri + Kasko ja Liiklus.
Siin pole küll midagi jagada 2,5-3.
JAH see kui auto lõpuks maha müüd pärast 5 aastat siis saab firma omanik
Väikese kasumi.Aga hetkel kui auto on liisingus tuleb ikka iga kuu reaalselt
need summed välja käia.
Jah kui maksad poodi sisse rohkem kui 20% auto väärtusest siis ka liisingu NR
väiksem.
Rõhutan et panin kirja reaalsed summad mis firmal kaasnevad auto liisimisel.
Ja ja kui oskad kusgil vingerdada kindlustuses siis võibolla maksad ka vähem.
Belopiip
20:54 08.06.2014
no kohe kirjutan kui ma kuulen kes maksavad juhile 3000.-/kuus kätte.
Kuule Professor jää ikka oma liistude juurde.
Sa peaks juba nii vana küll olema et
tead millised summad transpordi äris liiguvad.
hmm123
20:56 08.06.2014
Kurat te mehed ajate kasumi ja reaalse rahavoo segamini.
Ma annan isikule X välja 50000€ arve ja ongi kasum +50000€.
Lähtuda tuleb ikka rahavoost. Jah, see km lisamine oli viga, aga see muudab loogikat üsna vähe. See selleks.
Muus osas oli ju "Belopiip" arvutus õige.
Ja palun, te targutajad, tooge üks näide 0-3a veoki liisinglepingust mille kuumakse on alla 1500€.
Juhin tähelepanu sellele, et liisingperiood on 5a. Reaalne kasutusperiood jah pikem, aga rendiperioodi jooksul EI MÕJUTA see rahavooge. Rahavooge ja kasumit mõjutab see alles müües.
Belopiip
20:56 08.06.2014
ja see kui MInu juht paneb Youtube mingi video siis seal roolis ei olnud küll mina.
Ja kus see MU**I mängimine oli sellest ma ka aru ei saa.

NB! Mul oma arust väga korralikud juhid.

Muudetud 09.06.14 08:42

Belopiip
21:01 08.06.2014
Jah ei ole mingi saladus et kõik see väikegi kasum mis firma teenib investeerin
oma veokatesse.
MITTE oma naise X5 mida ei olegi olemas.
Tunnen siin kohal mingit kadetust et sul omal prosesid katusel ei ole ja sõidad seal Euroopas küünaldega.
Siis vähemalt näete kuhu firma kasum on läinud.
Belopiip
21:23 08.06.2014
Professorile teadmiseks.

Siin on kolm nime kes ei maksa
Vedajale rohkem kui 0,80/km.

Itella, Via3L,DSV. ja neid on veelgi kui mõtlema hakkame.
Transpoint ka veel aga minu teada ei käi nad Norras.
Ah ja Isegi siis kui on oma haagis ei saa 0,80 kätte.
Belopiip
21:34 08.06.2014
Vaata Professori Härra.

Halooooo..
Kui tee teisele firmale arve siis lisad ka KM (20%).
Kütuse hind oli ka arvestatud KM.

Jah kui ei oleks sedagi juurde arvutanud siis oleksid mu arvutused juba seal miinustes.

Aga juht tahab ju palka ka 2500.- + maksud
Äkki õpetad kuidas saaks oma juhtidele ka siis nii palju maksta.
Äkki saaks mingi koolituse kusgil läbi viia.
Olen nõus ise ruumid vaatama ja kuulama Sinu mõtteterasid kuidas saaks
juhtidele rohkem palka maksta.
looder23
21:36 08.06.2014
belopiip, su arvutuses on üks viga. sellest 7050 eurost jämedalt võta maha km, mis tuleb riigile maksta. muidugi ma eeldan, et kütuse hinnal oli juba km sees. siis jääb su 7050 eurost järgi 5875 eurot. ja alles nüüd hakka neid kulusid maha lahutama. paraku tuleb sellise juhi palga juures (2500 neto) hakata üritusele peale maksma. nii 395 euro ulatuses.


stammer, toonitan veel, mida ma kunagi ammu olen juba toonitanud, et mitte kunagi, ei hakata maksma eesti transpordi firmale välismaal sellist hinda nagu makstakse oma kohalikule vedajale. ja tänu sellele ei ole võimalik maksta ka eesti juhile sellist palka nagu saab autojuht välismaa firmas. kõik. rohkem ei olegi midagi vaielda. sa võid süüdistada eesti firmaomanikku kulakluses või milles tahes, aga nii on.
Belopiip
21:43 08.06.2014
Võiks siis nüüd teema juurde tagasi tulla.
Naisterahvas küsis:
Palju makstakse siis Algajajuhile (Eesti-Rootsi-Norra-Eesti) töö peal.
Ja palju saavad siis juba vanemad (kes teavad Mis Norras ees ootab).

Üks julge ainult kirjutas siis 1000-1200.-/kuus.
Ja rohkem ei midagi.
Isegi ootaks rohkem vastuseid et näha kas pakkusin Naisterahvale õiglast palka.
küsin
21:43 08.06.2014
Kui alltöövõtja saab 0,8-1 euro kilomeetri kohta, siis palju maksab tellija vahendajale(Via3L,DSV, Schenker jt.)?
Tasuks ju otse pakkuda lõppkliendile(kliendi saab teada ju kaupa viies), teenida 10 000 asemel 20 000 auto kohta kuus ja siis saaks maksta töömehele 3000 kätte ja teenida ka mõistliku kasumi ettevõttele. Ühesõnaga palju vahendaja km pealt endale võtab?
tegijatele ettevõtjatele
21:47 08.06.2014
Belopiip ja hmm ei saagi kunagi juhile 2500 maksta kui te ei oska lihtsat matemaatikat ja majandusökonoomikat. suht võimatu on äris hakkama saada kui maksad kõikide asjade eest peale. irw

Belopiip, sinu välja toodud 3 veotellija juures sõites maksavad neist 2 Skandinaavia oome, ootsi, Norra) kodutöö eest üle 0,8 euri/km. kuidas sa üldse selles äris tegutsed kui raha ka ei oska küsida.
Belopiip
21:58 08.06.2014
Nuu aga palga numbrid???
Kuhu siis need jäävad.

Nüüd hakkasite minu matemaatikale rõhku panema ja teemast kõrvale kalduma.

Ma pole kaua aega nii leiles olnud kui praegust selle teema peale !!!
to belopiip
22:04 08.06.2014
palgad on Skandinaavia tööl 800...1000 euri. ja juhid rahul .lisahüveks on 2 ööd nädalas kajutis magada koos pesemisvõimalusega ja 2 korda nädalas laeval prii toit.
Belopiip
22:11 08.06.2014
Paistab et te olete siin enamus SUURED REKKA juhid ja rohkem ei midagi.
Kui oleksite kas või paarile autojuhile tööandja siis näeksite tegeliku asja
palju saab juhile kätte maksta.

Ja.
Kes meist ei oskaks küsid 1.- €ur/km ja rohkemgi veel aga
neid kes maksavad kas neid ka kusgil Eestis on.
Jah kui sa ise oled mõnes suures Logistika firmas logistik
siis sa tead täpselt palju annab välja pumbata Suurfirmast.(dsv,Itella,jne)

Aga need reaalsed vedajad ei sa nii palju küll kätte.
Olgem nüüd ausad kaasmaalased.



looder23
22:16 08.06.2014
to küsin. tasuks ju pakkuda otse lõppkliendile. käidki nii pakkumas ja miljonid tulevad? kui palju autosid sõidavad logistika firmade all ainult täis koormatega? kas sa tead mis hinnad on eestist välja koormatel? kas sa suudad kliendile pakkuda asendusautot, kui enda autol peaks miskit juhtuma? et kaup ei hilineks jne. logistika firma saab oma kasumi põhiliselt tagasi korjatud koormatega. kui on jagamine välja siis sealt ka. kas sa suudad kõik need koormad kokku komplekteerida ja ära vedada? et ei tekiks auke, takistusi ja kaupade kohaletoimetamise täpsust. kas sa suudad laevapileti hindadega võistelda, mida saab dsv, schenker, via3L jne. oma mahtude juures?

olen ise istunud ekspedeerimis firma osakonna juhataja vastas, teist pool lauda, pärast ametlikku tööaega, kui tuli kõne ning klient ütles, et schenker toob selle kauba ära 420 euroga (kuskilt välismaalt osakoorem), teie küsisite 450 eurot. kui olete 420-ga nõus, siis annan koorma teile, kui mitte, siis toob schenker. kus juures antud firmal oli juba selle kaubaga auto plaanitud. ta sai nii kaua kaubelda, et anti aega mõtlemist hommikuni. kui nüüd hommikuks oma autole muud varianti ei leidnud, siis tuleb see ära tuua. ja kogu aeg käib selline hindade alla tagumine. täpselt, kuidas oled suutnud oma ülejäänud koorma komplekteerida. ka antud firmas tuli tõenäoliselt leppida selle odavama hinnaga kui muud ei leitud, sest autot sisse jätta ei saa, sest muu kaup oli juba lubatud tähtpäevaks maha anda ning loobumise korral oleks kaup hilinenud ning vedaja firma langeb nn. musta nimekirja. kõik on omavahel seotud. ka suured ekspedeerimis firmad jagavad omavahel koormaid. kui see oleks vaid nii lihtne, et muudkui lähed ja ütled, et nüüdsest vean mina. lepingud ja asjad on ka mängus.
antsmar
22:30 08.06.2014
Ühest asjast pole veel rääkinud, see on arve maksetähtaeg. Üldjuhul 30 päeva, siis hetkest millal CMR id logistikule jõuavad. Reaalne elu on, et 45 vähemalt. Kas liisingu ja kütuse arvetega saab venitada?
Belopiip
22:30 08.06.2014
Tegelikult olen ma löödud selles et ootasin siis Teema algadajat
ca pool aastat.
Ja kui aeg nii kaugele jõudis et vaja minna proovi sõidule siis jõudsime ka
enne palga numbrini mida loodeti saada (2500.-).Ja nii ma korvi saingi.
Pakkusin poole vähem muidugi ,kuna alles koolist ka tulnud.
Ja nüüd ma siis siin olngi et saada tead kas tõesti pakkusin vähe palka
või masin ei olnud piisavalt hea.
( masin on paar aastat vana ja haagis päris uus).
Lisaks iga nädala lõpp kodus pere juures ja mis põhiline ise laadima praktiliselt ei peagi tee uksed lahti ja sõida rampa.Kõik tehakse sinu eest ära ja ei ühtegi koorma rihma pea panema.

Äkki keegi viitsib mulle siis selgitada kuidas edasi minna.
Juht.
23:13 08.06.2014
Mõnedes firmades on kindel päevapalk...50...64...75...80...90...Kui palju päevi reisis nii paljuga korrutad. Kuus 22 päeva reisis, 22 korrutame 64 ja voilaa onngi kuusissetulek selge...1408. See siis neto arvele. Mis Sa Belopiip EMTA-le palgaks joonistad see oma teha.
looder23
23:38 08.06.2014
juht, oled sa ikka nii kindel, et see 64 eurot päev on kõik su palk. ja kohe päris nii ongi, et 64 eurose päeva palga puhul on 1408 netos? ma olen 99,99999% kindel, et see päevapalk sisaldab 32 euri päevaraha. sa mine nüüd uuri emta-st järele, kui palju on sulle sellest summast palka joonistatud ning makse makstud. tea seda, et kui firma kirjutab sulle mugavuse mõttes ülekande korral selgituste lahtrisse palk või töötasu ja sulle hiljem kontroll sisse tuleb, siis oled sina see, kes maksab puuduoleva maksu riigile.
Juht.
23:51 08.06.2014
See see häda ongi, et pole mitu aastat palka saanud. On olemas jah terminid palk, päevaraha, sissetulek, bruto, neto jne. Ja oleneb kõik firma raamatupidaja oskustest kuidas neid kasutada.
tahman
00:01 09.06.2014
Belopiip,üks täpsustus,saan aru,et olid leilis selle naisterahva üle..kas sa ka temaga ise rääkisid ja kohtusid? Sest..minule tundus alguses,et see siiski libateema...!

Kui küsitakse,et palju teenib juht rootsi norra tööl, samas,endal pidi tal ju mees ka seal olema?! Kas siis mees ei tea? Andestage minu puudulikku asjadest arusaamist...
ALVIKE
00:05 09.06.2014
To Belopiip....
Oma teada ei ole mina kellegile korvi andnud...teema algatasin ilmselt siiski rajanedes uudishimule ja sõnavabadusele...
Teie küsisite-palju palka soovin, mina vastasin,Teie küsisite seepeale-kust sellised numbrid pärinevad, mina vastasin kust jh
...kuid soovisin infot juurde, kas seda sai siis mulle pahaks panna???...nii, nüüdseks olen aru saanud,et see ei olnudki palga nr.läbirääkimine.
Ootasin maili, kuid see sai siis siin vist selgeks.
Ja peale selle sain ka aru, et Teil uus juht kohe võtta.
Siiiidiuss
00:21 09.06.2014
Mugavuse mõttes ei kirjutata midagi. Kirjutatakse nii kuidas vaja on. Belobiibi arvutus on muidugi kena lugeda aga kui auto mis on sõidus ja sõidab kuuga 10 tonno maha ja teenib seejuures 9 tonni kui 0,90km hind siis nii ongi tulu 9 tonni. Käibemaksu pole mõtet sinna juurde lisada sest selle 9 tonni pealt käibemaks riigile mis sisuliselt tuleb sisendkäibemaksuga endale tagasi. Nii siis kuludes on suured vead. Küte ei maksa 1,25. Tavaliselt on kliendikaardid ja hulgihinnaga ostetakse kui just 100 liitri kaupa ei käida tanklas tilgutamas. Küttelt, liisingult, kindlustuselt jne tuleb lahutada käibemaks. Ehk kui kulu on 9 tonni juures näiteks 8 tonni siis 8 tonnilt lahutame käibemaksu mis tahasi tuleb sisendina ja kohe on tuju lõbusam kui 700 eurosele kasumile saab liita oma 1600 euri juurde! Pluss liisingukulu on valesti. 1500 kuus mitte 5 aasta peale vaid vähemalt 10a peale! Jälle 750 juurde 2300 eurile. Kasum juba 3 kilo kuus. Järelikult kui tahta siis saab ka juhile sealt 3 kilost pool juurde anda ja juhi palk ongi reaalselt 2-3kilo kuus. Aga arvake ära mitu ettevõtjat on nõus oma paadid ja x6 loovutama et juhtidele normaalset palka hakata maksma. Ma vean kihla et mitte üks. Kõigil küüned enda poole. Tulemus on se, et juhid pole motiveeritud sandikopikate eest korralikult tööd tegema. Hilinevad ei hoia tehnikat, võimlusel tangitakse enda ja sõprade sõiduautosid otse veoauto paagist või muul moel, et kuidagi oma madalat palka kompenseerida:) olukord eesti trnaspordi turul on "suurepärane" kuid mitte lootusetu!
Belopiip
00:31 09.06.2014
Ei Mingit uut juhti ei ole ega tule ka.
Lihtsalt läksin keema selliste numbrite peale mis küsiti.
Kas siis enne kui kooli läksid ei küsinud reaalseid numbreid siis kellegilt.
Need suured jutubaunikud siin kirjutavad ette et vähemalt 2500--3000 kätte.
See on ju Eestis kosmos kas ise ei saanud aru.
Ei hakanud enam meili kirjutama kui selliseid numbreid nägin.
Olgem ausad kui mõtled et küsid alguses 2500 ja pärast peaksid miski pärast leppima 1250.- siis on ikka masendus päris suur või mis.
Sellepärast ei kirjutanudki enam edasi.
Belopiip
00:35 09.06.2014
Sa Siidiuss ei tea vist asjas midagi.
Ja miks jälle minu arvutused kellegile ette jäävad.
Enam vähem tõin asja lagedale aga nüüd nokkide igast reas midagi välja.
Belopiip
00:42 09.06.2014
Sull on ikka väga haige jutt Siidiuss.
Ja kui sa ei tea siis kindlustused on ilm käibemaksuta.
Võta see endale teadmiseks.
Mis puutub liisingumaksetesse siis oli kirjas et auto on liisingus 5 aastat mitte 10 kurat võtaks.
Ja ühe kuu liising makse on vähemalt 1500.-/kuus
Kui oled samasugune nagu siin teiset kõvad rekkajuhid siis ära tule siin õpetama.
Belopiip
00:46 09.06.2014
Ja mis kütusesse puutub siis kas kliendikaartiga saab kusgil ilm rahata we.
Statoil teen sulle posti hinnast 0,026 liitrist alla kas see on märkimis väärne we.
Ikka arvutame esialgu sellega mis hetkel posti otsas rippub ehk siis 1,250

Ja kui firma on juba piisavalt kaua klient olnud siis saad ka vähe rohkem alla.
Belopiip
00:51 09.06.2014
Mida rohkem loen seda Siidiussi kirja seda haigemaks see läheb ikka.
See vend ikka päris kooms kui kirjutas selle vist.
Kohe näha et kõva rekkajuht jälle võtis sõna.
Kes ei tea asjast mitte kui midagi.
sitrus*
01:14 09.06.2014
Need ajad hakkavad mööda saama, kus makstakse km pealt.Täna on süsteem ammu teine.Autojuhil sõidul väljaspoole arengumaad Eesti on enamusel miinimumpalk.23 päeva tööl saab kätte 1000-1200euri max.Kes rohkem saab,saab olla pereliige.See summa on palgatöölisena.Väljaspool Eestit liigub mees kel üürikorter ja muud tegevust olla ei saa,pole võimalik.Tonnise palgaga rekkajuhil on alla miinimumi palk.Sa oled 552 tundi ametis,jaga ära tonnise kuupalgaga ja tuleb 1,8€ tund.Täna ongi nii ja kõigil.Kui saad healjuhul 1200 kätte ei ületa miinimumpalka seegi.Niiet palju õnne 2miljonit km on seljataga(õnneks ammu) ja nüüd saan aru et taha olen saanud.Kui ainult oma auto on summad hoopis teised.Palgatöölisena siia pange 1500 eest ei astu iial.
Siiiidiuss
01:19 09.06.2014
Mina ei ole rekkajuht. Jah mul on CE tähed ka lubade peal, ametikoolitus läbitud digikaart ja muud asjad. Ma räägin seda, et see hind mis on statoilis ei ole see hind mis hinnaga on ettevõtjal see küte käes. Sellest statoili postihinnast vöetakse käibemaks maha. Liisingult võetakse käibemaks maha. Liisingu kulu on esimesed 5 aastat 1500 kuus aga järgmised 5 aastat on liisingukulu 0 eurot. See tähendab seda, et see 1500 võib hajutada 10 aasta peale ja jääb igakuiseks liisingukuluks 750 eurot. Väiksed asjad. Aga ei maksa ju unustada , et kõik suured asjad algavadki väikestest. See on teada, et eesti firmade all laias laastus kui autojuht saab igakuiselt 1000kätte siis nii ongi. Olgu see palgana või annetustena üle kantud. Siin lihstalt ei maksta rohkem. See on peaaegu nagu kartellikokkulepe. Teised ei maksa rohkem siis mina ka ei maksa. Milleks? Parem ostan enda virmasse iga 5aasta tagant uue auto ja haagise aga vat juhtidele ei maksa rohkem ja kõik!


Miks noored juhid 2500 küsivad? Sest nad on kuulnud kusagilt, kas autokoolist või mujalt, et keegi sõidab euroopas või skandinaavias ja saab 2000kätte. Igaksjuhuks küsivad siin ka. Öeldakse, et loll ei see kes küsib vaid see kes maksab. Ja kui palju küsid siis vähe saad. Vähe küsid, üldse ei saa. Nii ongi:)
sitrus*
01:32 09.06.2014
Halb lugu on selles,et vana autoga ei aktseptseerita ju euroopas liiklemist.Hiljuti olid veel ajad kus vana scann tõmbas krone käru paanipeal 0€ eest münchenisse ja ei ühtegi veakoodi.Täna uue volvoga et sinna jõuda,vähemalt mõned andurid tuleb teepeal vahetada.
Belopiip
01:37 09.06.2014
Mis see tähendab et esimesed viis aastat maksan veel üritusele 750.- peale.
JA ikka kriibib sind see kütuse hind.Kuidas sa aru ei sa et kui küte makasb
tanklas 1,250 siis ettevõte saab sealt heal juhul maha0,026 senti/liitrist.
Ehk siis 1,224 maksab ettevõte ja sealt saab veel lahutada käibe.
Kas see on mii märkimis väärne summa siis ja kas see toob siis plga lisa nii palju et juht saaks 2500.- kätte.
Arvan et mitte,ma isegi ei viitsi arvutama hakata palju see palgale lisaks tooks.
Trollid
02:09 09.06.2014
Eestist alustades on hind 0,71 senti km. Selle sisse peab kogu kulu mahtuma-alla 35 ltr 100 km kohta ei ole usutav.
professor_sammaljalg
04:50 09.06.2014
belopiip, miks nii kibestunult kohe? mul ei ole viitsimist ega aega (töö ootab, iga õhtu kodus ja palk suurem kui kõvadel norrahuntidel (no pun intended ;)) tähte närida aga lihtsalt aru ma ei saa, kui kilomeetrihind nii kehva, et ei jaksa juhile korralikku palka maksta ja ise peab ka suht virelema siis milleks seda asja üldse teha?
ALVIKE
07:52 09.06.2014
aga ma ei näe, et keegi kribaks siin, kui palju siis kulutused töötajal on+eraldi söögilaud, kui ratastel ollakse, ka töötajale peab see ju ära tasuma, kel pere on, sel suuremad kulud kaa...kõik tahavad elada...siis tuleb välja, et mu ametikaaslasel on õigus, miks peaks ronima extreemsetesse tingimustesse, kui saab ka mööda maad ja palju lihtsamalt...toonitan, need ei olnud minu sõnad, vaid inimese, kes naeris mu üle, kui ütlesin, et rootsi-norra lähen.
Mõtle ise ka
08:39 09.06.2014
Rekkajuhi töö ei ole eriti raske ning haridust ju praktiliselt polegi. Raske töö all mõtlen vastutust ja stressi. Arstid, kes õpivad 10 aastat ei saa ka 2500 netos kätte, mis te arvate, et arstid ei oleks võimelised rekkaga sõitma? Kui teil pole mingit erilist annet ega õpitud oskust, siis ei saagi palju palka saada. Teine teema on ehitajad, kes mõtlevad ka, et peavad peaministri palka saama.
Siiiidiuss
09:47 09.06.2014
Sellega ma päris nõustuda ei saa, et rekkajuhi töö kerge ja vastutust ei ole, haridust ei ole vaja jne. Istud roolis ja elu on lill. Eks tee proovi ja söida mõni aasta euroopa ja venemaa vahet. Siis näed kui lihtsalt raha tuleb ja vastutuseta.

Belopiip sa arvutada ei viitsi jah. Kütusekulu on kogu kulust tavaliselt ca 20% näiteks kuidas kellegil. Kui 3 tonnises küttekulult saab 600käibemaksu tagasi siis selle võid ju juhi palgale liita ja 1200 eurosest palgast saab 1800 ja juhil ehk tekibki motivatsioon. Ja ei pea mõtlema kuidas rahaahne ülemuse tagant virutada, et ise ja lapsed riidesse ja toidu lauale. Aga üldjoontes ma kaldun arvama, et enamus ülemusi ja mitte ainult transpordis on sellised, et kasum peab olema kohe 50% ja ratsa rikkaks ükskõik mille arvelt. Peale selle saab liisingult jne kulult käibemaksu tagasi mis on ka puhas kasum kui nii võib öelda. Nii et kohti on ja lisaks ei käse keegi autosid pidada kui need sõidavad nii madala km hinnaga , et peaks peale maksm?

Eks muidugi pada sõimab katelt. Töötaja ülemust ja vastupididi. Aga nuhh valdavalt ikka nii kipub olema, et tööandja võtab piimalt koore ja töötajad lurbivad sinist vett, lõssi. Tasakaalukat olukorda on arvatavasti vähe. Ja eks elu onggli suht karm ja ebaõiglane. Aga on nigu on ..
to siidiuss
10:03 09.06.2014
kütus moodustab 20% kogukulust jaotusvedudel. kui auto teeb rahvusvahelist tööd ja sõidab kuus üle 10000km, siis on kütus 50-60%.
too välja mõni transpordifirma, kelle kasum on 50% tulust.
tee omale asjad selgeks ja siis võta sõna. niisama rumala jutu ajamine ei anna midagi.

kui tööandjaks saad, siis mõistad, et töötaja jaoks on palk alati väike. pole vahet, kas see on 1000 või 3000 euri. mida suuremaks palk kasvab, seda laisemaks ta muutub. seega tee siit oma järeldus.

PS
alati makstakse nii vähe kui võimalik, aga nii palju kui hädavajalik. see ongi kapitalism ja kehtib igal pool. ka väljas pool Eestit.
Siiiidiuss
10:04 09.06.2014
Tasakaaluka olukorra all mõtlen seda, et lambad oinad terved ja hundid söönud. Aga sellist asja kohtabki harva, et kõik rahul oleksid.
axl3
10:35 09.06.2014
ALVIKE : Kas oled ikka piisavalt uurinud,mida Norra töö endast kujutab? 2sillaga sadul + mega haagis EI OLE Norra jaoks õiged töövahendid. kui veel algaja ka,proovi ikka algul midagi lihtsamat - Soome ntx. või ka euro suund.Või kui just Norrat tahad,otsi 3sillalise autoga tööpakkujat. Usu ,Norra töö ei ole lihtne ja pingevaba töö. Ja veel - kas siis algul palgateemal üldse ei rääkinud?
loodrile
12:25 09.06.2014
no on alles jõledad patriodid ja natsid ned Hansud ,Pekkad ja Björnid. omadele maksavad 1.20 km teistele 0,70 km .ära aja jama,ärimaailmas maksab RAHA!RAHA eest müüakse ka vaenlasele mida iganes.Teenuse tellija huvi on alati maksta võimalikult vähe ,vedagu seda kaupa Hans või Ants.see omade-võõraste hinnavhe jutt on näpust väljaimetud vabanus oma saamatusele.kui vaadata loodri komentaarjumites veedetud aega ,siis on selge mittesaamise põhjus,sest kogu aur läheb vilepeale.
ps.ja kui su jutt peaks mingil imekombel vastama tõele siis anna asjale ametlik käik rahvusliku diskrimineerimise alusel.
Sull12
12:30 09.06.2014
Siidiussi loogikas paar viga
1. Kui saan tagasi küttelt 600 eur km, siis seda ei saa ju 1:1 juhile maksta, riigi rasvased näpud on vahel ja sellest jääbki kohe järgi jälle u 300
2. Liisingu kulu on vaja tasuda nüüd ja kohe. Ei saa kanda üle seda kulu 10a peale. Kuidas sa kujutad seda ette? See on ju TÄNANE kulu, mille pean tasuma. Ei ole võimalik maksta ju aind poolt sellest, et ülejäänud pool tasuda järgneva 5a jooksul.
3. Ostame ise kütust u 17000-20000eur eest kuus, ja sellelt saadav soodustus pole kuigi märkimisväärne, mäng käib sentidega 1l kohta, ei tegele ise veondusega, on ka teisi alasid, kus kütust põletada :)

Eelnevas arvutuses veel üks asi puudu- km, mida tahab riik saada.
Kui sissetulev raha on 10800 koos km, ja eeldame, et AINUKE ostuarve jooksvas kuus on kütus ja liising (oleneb lepingust, kuidas km arvestus), maksumusega u 3750 +1500 koos km, siis allesjäänud summalt tahab riik saada u 900eur km-i.


Firmale opereerimiseks jääb u 4300eur.

Kindlustused 420
Raskeveoki maks, mis küll suht mõttetu summa, aga ikkagi.
Palk! Netona kontole u 1200eur (kulu ettevõttele: 1550eur, palk u 500 neto (maksudega 830eur), lisaks päevarahad 22x32 = 704eur.)
Peale kulude selliste kulude katmist "vaba" raha 2300eur.
Kui omanik saab palka samas suurusjärgus ehk 1200neto, aga selle võib jagada väiksemas ettevõttes 2-3 auto peale, siis kulu ühele masinale on maksudega u 700eur. (tema ei saa palka võtta päevarahana)
Jääbki järgi jällegi 1400eur.
Siit saab nüüd raamatupidamisfirma paarsada, teemaksud, telefonikulud, kontorikulud- võid kodus laua taga ka seda teha, aga seegi pole ju tasuta.
Lisaks peab olema ettevõtte kontol alati vaba raha- rehvid, puksiir nt, hooldused/remont.
Arvutuses kindlasti veel midagi puudu/valesti aga uut X5-t kohe küll ei sebi :) ja 2500neto selliste veohindadega ka parimale juhile ei maksa.
Eks natuke teises seisus on need, kes sõidavad nt Norra sisevedusid kohaliku logistiku all.
OÜboss
13:16 09.06.2014
Olen seda foorumit ka paar korda sirvinud ja krt ei saa ka mina vait olla kus kohast tulevad sellised tüübid oma arvamustega autojuht teenib 10eur kuus ja omanik selle pealt 19000 eur kuus (HALLOO)

Belopiip kalkulatsioon täiesti õige kui on ninale ka oma käru järgi. + - 0.02-0.05cent / km

Uut ei ole mõtet üle 5 aasta hoida kuna 800000km on autol esimene ring täis ja järelturul lähevad paremini müügiks 4-600000km sõitnud autod.
II. kui me räägime rahvusvahelisest siis ala 10 aastat vanat autot ei taha näha ei logistik ega ka mõistuselt terve autoomanik.

Ja härrased oma 3000-4000eur palka kätte (sry aga see on lapse jutt)

Ala stiilis 3-da ringi veok ja vatt istub roolis teeme rahvusvahelist vedu odavalt (neid aktiviste on olnud ja kindlasti tuleb ka tulevikus) aga huvitav üle aasta sellised üritajad ei tegutse reeglina.


Ja kõigile autojuhtidele annan hea soovituse seni kuni oled ainult ketta taga istunud ei ole mõtet kommenteerida et omanik on liigkasu võtja ja sina suvaline talpenn/ori kes kõik raske töö ära teeb tasuta. Kui ei sobi tuleb endale ise sadul hankida, jutujärgi pidi neid ju täiesti niisama antama laenu peale ja küll sa näed kallis autojuht ,et siis hakkavad kuus sinu isiklikule pangaarvele liikuma eurovoliniku kuupalgad


Edu kõigile ja konkurents on alati teretulnud !
ALVIKE
13:35 09.06.2014
Palgast tegin juttu mina, kui olime Beloga suhtluse algstaadiumis, jäi jutt, et siis kui kohtume, räägime sellest.
asi selge
14:01 09.06.2014
autojuhiks kes ei viibi kodus võib hakata siis kui ei ole elukohta ei peret ei laene sest nendel ei ole mõtet kui sind niigi ei ole.Ja muul juhul kui kõike omad leiab ka töö kus sa olemas oled.Selline rahaline sissetulek või inimväärne elu?
Juht.
15:56 09.06.2014
Mina olen jälle aru saanud, et reisis käiakse ikka selleks, et liisinguid, laene ja krediitkaardi tasusi maksta.
Siiiidiuss
17:32 09.06.2014
Mis viga? Minu arvutustes ei ole ühtki viga. Eks rahaahned ülemused ürita nüüd oma tagumikku kaitsta?

600 euri saab anda küll autojuhilt palgalisaks või muu nime all, et riigi rasvased näpud vahele ei tuleks. Enamus maksavad nagunii mustalt ja ametlikult maksavad vaid miinimumpalka.

Jah kui 5 aasta peale liisida siis algul tuleb reaalselt rohkem maksta ja järgmised 5 aastat ei maksa liisingut iga autovpealt. Eeldusel et autoga sõidetakse 10a jooksul ca miljoon maha mis ei ole veoauto puhul mingi näitaja. Ja kui on autosid rohkem kui 1 siis saab vabalt ettevõtte siseselt selle liisingukulu jaotada 10 aasta peale.


Ja halloo! Küte kogu kulult 50-60%?. Sellise rumaluse peale ei oskagi kohe midagi õieti öelda. Kaks varianti. Kas tegeletakse heategevusega või ollakse lihtsalt rumalad. Sellise küttekuluga ei ole võimalik kasumisse jääda. Ilmselt tuleb uksed kinni panna või leida sponsor kes peale maksab.

Kui tulu on 9 tuhat siis nii on. Käibemaks tuleb sellele juurde aga see läheb riigile mis tuleb tegelkult omale sisendiga tagasi. Ma juba korra seletasin vist selle lahti? Ei ole ju raske aru saada...
norrakuningapoeg
18:07 09.06.2014
Pole kyll enam selle ala inimene,kuid välisvedudel on km 0%
Välismaal makstud km-i saab ka läbi ussi emmi tagasi,kuid ega autojuhile ei kannata sellegi poolest 2500 kätte suruda :)
voldemar rekka
18:25 09.06.2014
2000 on ok! Muidu oled ori.

Mis puudutab km-i siis loeb kes transpordi eest maksab. Kui eesti firma siis on km. Kui maksab välisfirma eesti firmale siis ilma km-ita.
Sull12
19:11 09.06.2014
Siidiuss- räägime käibemaksust.
Kuidas sa saad selle km tagasi sisendina?
Kui tulupool on 9000 ja sellele lisaks km 1800eur, siis selleks, et see km jääks firmasse, ehk et ei peaks sentigi riigile maksma, siis peab kuiseid ostuarveid olema ka 9000+km.

Eee, millest siis palkasid makstakse?

(Räägime olukorrast, kus raha tuleb arvetega sisse)
professor_sammaljalg
20:08 09.06.2014
on mõttekamaid tegevusi, kui astuda dialoogi professionaalse trolliga.
Asdfghjjiopii
21:42 09.06.2014
No ma päris 2500 ei saa, aga 31 päeva eest 2480 ikka :)
Juht.
22:08 09.06.2014
Tahan ka...2480...aga kodus tahan ka olla! St. ei elaaastaringselt autos.
inforoomik
22:32 09.06.2014
Läksin algajana rootsi-norra sisetööle, katseajal sain raha 65 € kätte kolme kuu möödudes 80. see siis koosnes palgast ja päevarahadest. Kinni makstakse kõik tööl oldud päevad, ehk siis kui olen kuu aega ära, saan raha(mitte palka) 2400 € puhtana kätte. Tööandja Eesti ettevõte. kuu läbisõit kõigub 8000 ja 12000 vahel, sõltuvalt teeoludest ja koormate iseloomust
looder23
22:59 09.06.2014
to alvike: no mis sa arvad, kui palju sa siis sööd ja jood. miks peaks se erinema kodusest kulust? miks see eraldi söögi laud kallim peaks olema? kui sina sööd autos, siis kes sööb sinu juures kodus, et kulu peaks suurenema?





to loodrile: ole nüüd hea ja loe oma tekst uuesti läbi. mida ma siis sulle räägin? raha panebki ju asjad paika. kohalikule ei saa ta maksta vähem selle pärast, et neil on paigas juhtide palgad, sealt ka kõrgemad veohinnad. idaeurooplasel pole midagi paika pandud ning miks ta peaks maksma idaeuroopa transpordi firmale samat raha kui kaasmaalasele? miks välismaa logistika firmad võtavad siis idaeurooplasi vedama, sest neile saab maksta väiksemat veohinda. kas sa tead ka kuipalju peab soomlane maksma autojuhile päevaraha lisaks sellele üüratule palgale. nagu sa isegi aru saad, siis kapitalismis on vaba valik, keda võtan vedama, keda mitte. kui mulle su moll või suhtumine ei meeldi, siis ma sinuga koostööd ei tee. ja keda sa kohtusse kaebad? vähe mõtled ka mis juttu suust välja ajad? kohe näha, et oled "pädev" vend, muuga enam ei oska kui hakata irisema kellegi foorumis oldud aja üle. tubli, ...tubli. irise veel nimevaliku üle ka ja siis oled kohe tehtud mees. kiidan takka.





to siidiuss: sinu arvutustes on üks rämedalt suur viga. tulu poole pealt sa km ei arvesta, aga see eest kulu poole pealt küll. äris nii ei tehta. kui arvestad ühe asja koos käibega, siis arvestad ka teise poole koos käibega. kui ilma siis ilma.

kuidas sa saad selle 600 euri tagasi? sa ju ei saa. sa maksad selle 600 euri samuti riigile, aga läbi teise firma. st. nt maksad kütuse firmale 3000 eurose arve, s.h. 600 eurot km. kütuse firma maksab selle edasi riigile, sest temalt saadud kulu sulle on talle sinult saadud tulu, mille km makstakse riigile. sina saad nüüd selle 1800 eurose km summast maha lahutada selle 600 eurot, mille sa maksid juba teisele firmale ära. nüüd maksad sa riigile 1200, sest 600 sellest summast andsid sa kütuse firmale. 1200+600= 1800. kust sa selle 600 tagasi saad. kui kütuse firma müüks sulle kütuse ilma km-ta siis maksaksid sa täie rauaga selle 1800 eurot saadud km kõik riigile.

tagasi saad sa selle ainult sellisel juhul, kui sina saad oma tulu välisriigist ilma km-ta ning kulu asjad ostad eestist. siis saad sa selle km tagasi.

kas sa tead millest koosneb liisingumakse. see koosneb nii põhiosa maksest kui ka intressist ja võibolla ka km-st, sõltub kas kapitalirent või kasutusrent. intress on km vaba. esimesel aastal on kuumaksest enamus osa intressi ja vähem põhiosa ja kui see põhiosa on km-ga, siis selle osatähtsus on nii väike, et pole eriliselt kõneväärt.

pealegi, oled sa ise eelnevalt foorumis maininud, et sa ei tea transpordist midagi, samuti ka mitte ettevõtlusest, aga miks sa siis üldse plädised ja plädised ja plädised asjast millest sa ei jaga?
Siiiidiuss
23:03 09.06.2014
Mina ei ole ei troll ega tramm. Ma julgen tõele näkku vaadata ja rääkida asjadest nii nagu need on. Ma räägin seda, et kui kulupool on ka ligemale 9000. Siis km tuleb praktiliselt kõik nö oma tasku tagasi va autojuhi miinimumpalk ja veel nipet näpet. Küll raamatupidajad need asjad paika panevad koos ettevõtjatega. Aetaksegi tulud kulud praktiliselt nulli, et saaks võimalikult palju km tagasi ja selleks tehakse kasvõi vajadusel fiktiivseid arveid tankistide jne arvevabrikutega, riiulifirmadega. Või ostetaksegi iga 5 aasta tagant uus veoauto ja x5 firma nimele et saaks võimalikult palju kuluallkaid. Ka tulumaksust pääsetakse suurte kulude deklareerimisega. Eks on ka ausaid ettevõtjaid. Aga kardan, et neid väga vähe. Eks oleneb kuidas autojuhtidesse suhtutakse. Ja oleneb ka autojuhist. Iga mees pole 500 eurot ka ka kuus väärt:) ta lihtsalt ei tule toime. Autojuhi amet ei ole ainult roolikeeramine.
Siiiidiuss
23:13 09.06.2014
Looder sa ei saa km süsteemile üldse ju pihta. Teen sulle veel puust ja punaselt selgeks. Saad aru. Kui sa teed teenust oma autoga ja saad selle teenuse eest näiteks 3000 eurot siis pead sa liitma sellele 3 tuhandele ka käibemaksu mille annab sulle samuti km kohuslane firma. Tema annab sulle käibemaksu mille hiljem saab ise sisendkäibemaksuna omakorda riigilt tagasi. Sest tema jaoks oli see kulu pool. Sinu jaoks on tulu pool. Kui sa lähed ja ostad selle puhtalt saadud 3000 eest tanklast kütust milles on sees ka käibemaks( ma ei ole kohanud tanklaid mis müüks ilma km) siis sina saadki sellelt 3 tuhandelt 600 tagasi riigilt. Sest sa oled km kohuslane ja sisenditelt saad käibe tagasi. Kütusefirma annab see 600 eurot mis snult sai riigile ja riik annab omakorda sulle. Kas mõikad nüüd?
looder23
23:22 09.06.2014
vaata siidiuss, 3000 eurone kuluarve mis sisaldab km ei sisalda seal mitte 600 euri vaid 500 euri käibemaksu.
ja mida sa saad riigilt tagasi. mitte essugi, sest selle nn. riigilt saadava km oled juba eos kinni maksnud koos kütuse arvega. saa aru, km maksmise vähendamine toimub juba makstud km arvelt. mitte midagi ei saa sa tagasi. tagasi saad siis kui sina teed tulu arve ilma km-ta (välis firmale). siis saad sa enam makstud km-i tagasi.
siiiidiuss
23:57 09.06.2014
Jah maksad algul km kinni aga saad selle ju tagasi kui käibedeklaratsiooni emtale esitad. Saad aru kui sa oled ettevõtja siis ongi sul küte ilma käibemaksuta käes! Sa maksad aga saad selle tagasi. Kuidas sa aru ei saa. Kui eraisikuna tangid siis sa ei saa käibemaksu tagasi. Aga ettevõtjana saad. Väga lihtne lugu.

Mis enammakstud km sa räägid kuk teed välisfirmale arve ilma käibemaksuta. See on juba rahapesu.
Onu Raul
00:21 10.06.2014
Libistan õhtust õlut ja vaatasin korraks koomiksit.Päris hea täna !!!
Pange edasi.
Belopiip
07:04 10.06.2014
Kuule Inforoomik äkki avaldad selle firma nime kea sule Eestis maksab
KÄTTE 2400.- + maksud.
Kuulaks kohe huviga ja mitte ainult mina viad teiset kaasa kirjutajad ka.

Siiani pole teist ükski juht selle firma nime välja kirjutada kes siis maksaks ka
reaalselt nii palju.
Aga arvutuste kohta on ikka paistab et kõigil midagi lisada.
Jutu teema oli et palju te Juhid palka saate ,et Naisterahvas teaks ja oskaks ka
palka küsida.
Belopiip
07:09 10.06.2014
Siin foorumis on ikka kõik kõvad matemaatikud!!!!!
Nii palju matemaatikuid koos nägin ma viimati koolis. hahaaha!!!!!!!

Eks te NN.JUHID tehke siis omale firma ja siis hakkage siin plõksima.
Ja pärast seda hakkate asja teise külje-pealt vaatama.
Kas ikka saab maksta nii palju juhile.
looder23
07:27 10.06.2014
sa kuradi tuhmistunud inimeseloom, hakka kõigepealt tegelema ettevõtluse või raamatupidamisega. niikaua kui kõik kõib seaduslikult, ei saa sa tagasi mitte midagi vaid sa maksad oma km kohust läbi teiste firmade, läbi kulu tsekkide. selle summa arvelt saad sa vähendada oma km mkasmise kohustust. tagasi küsimiseks läheb siis ku sa saad sõprade käest kütuse tsekke ja kannad need kulusse, siis sealt saad sa km-i tagasi, sest sa ise ei ole seda kulutanud ning seda nimetatakse rahapesuks. kui sa teed transpordi arve lätlasele ilma km-ta ning kütuse ostad eestist, siis tekib sulle enammakstud km ja selle saad sa tagasiküsida või jätta teistemaksude katteks. teeb sama välja. see on reaalne tulu sulle.

ahh, kurat, tuleb nõustuda sammaljalaga.


belopiip, need juhid kes teevad sisetööd välismaise logistiku all, need võivad saada küll 2400 kuus kätte, aga need päevad kui kodus on, siis tutkit vasja. mul sõber töötab sisetööl, eesti firmas, prantsuse logistiku all. ma ei mäleta mis ta selle päeva palgaks ütles, aga aasta keskmine koos kodusistutud aegade ja puhkustega tuleb tal 1300 keskmiseks. ja seda koos päevarahadega. see on lõpp summa mis kätte saab. praegu otsib kodutööd. sees passimise/töötamise mõte hakkab kaduma.
Juht.
09:28 10.06.2014
See see häda ongi, et vaid tööl oldud päeva eest saad tasu. Haige oled, siis saad miinimumi pealt ettenähtud sandikopikad, puhkusel oled, jälle miinimumi pealt sandikopikad ja pensionisambasse tiksub ka vaid miinimumi pealt sandikopikaid.
Palk on Eesti firmades miinimum või kuni kaks miinimumi. Sinna lisanduvad päevarahad 32 € lähetuses oldud päeva eest.
Firma nimed, kes maksavad 30 päeva eest 2400 pluss maksud miinimumi või kuni kahe miinimumi pealt...A...A...B...S...Lausa neli Eesti firmat tuli kohe meelde.
Belopiip
10:23 10.06.2014
NOH.
kirjuta siis välja JUHT.
Selliseid firmasid nagu A,A,B,C ei ole olemas.
Kirjuta ikka täis nimi välja et ikka teised ka teaksid.
Huviga kuulaks.
Fritsu46
10:42 10.06.2014
Lisage juurde raskeveokimaks + teemaks
kuidas sa saad jagada liisingu 10 aasta peale ? Max mis antakse ettevõttele ongi 5. ja viie aasta pärast sa juba remondid seda + iga aastane hoole on kusagil 1000.-. Niimodi võib jagada ka juba 20 aasta peale sest siis nad ka sõidavad veel ja kasum on oi oi oi.
Pole see "orjapidaja" elu nii meelakkumine midagi, kõigil on õigus pangas jalaga uks lahti lüüa võtta liisingusse 5 autot ja firma teha meie E-riigis käib ainult 11 minutit :) Palun väga ja minge sõitke-vedage, sõdige lammastega ja vaevelge küttekulude üle jne...
Fritsu46
10:51 10.06.2014
Siidiuss mis kuradi KM tagasisaamisest sa räägid ?
Kui ma osutan teenust 10k eest lisan km 2000.- sinna siis iga kuu 20. maksan selle km ma riigile ära. Km saan tagasi kulutsekkidelt nagu küte, kuid see lähebki juba arve km maksmisele. Pealegi ega seda raha sa sealt kätte ei saa kui aasta lõpus dividende võtad maksad koheselt veel juurde makse selle pealt.
siiiidiuss
11:03 10.06.2014
Oh te ei saa ikka aru:) saate aru kui te km kohuslastena peaksite km maksma riigile tulu poolelt siis te ei saaks ju seda tulu poole km endale. Km mittekohuslane seda ei saa. Kummal on eelis? Eraisikud võtavad ka firmade arvele kütet jne enda tarbeks sest see ongi sisuliselt käibemaksuta käes. Sest kui kulusse ei kanna siis tuleb seejust nmelt tulupoolelt km riigile anda. Lihtne lugu. Vahet ei ole kas saab km tagasi kütte või tulupoolelt oleva km endale jätmisega. Soodus on igatpidi 20 prossa firma taskusse. Lihtne lugu. Olen ise ka firmade arvele võtnud asju ja niimkodi käibemaksuta igasuguseid asju saanud. Või arvate, et ettevõtjad maksavad peale, et eraisikutele käibeta asju anda? Eksite:) see on lihtsalt vastutulek nag sõbrale. Firma ei võida sellelt muidugi midagi aga samas ei kaota ka kui kulud on väiksemad kui tulud. Eks ma võin jälle millegi muuga ettevõtet pisut toetada. Käsis peseb pisut kätt nagu öeldakse. Nii eluke on:)
siiiidiuss
11:09 10.06.2014
Ahjaa. Firma isegi võidab nii ka kui mulle käibeta nänni jagab. Mismoodi? Kui kulud küündivad tulude suuruseni siis pääseb firma ka tulumaksust sellelt osalt mille suurusel minule nänni ostis. Seega firma mis mulle käibeta nänni jagab on ka või sees:) õppige seda raamatupidamise aluseid ja siis hakake minuga vaidlema:) bilansist ja kasumi ning aastaaruannetest, faktooringust, jne ei hakka parem rääkimagi..
Siiiidiuss
12:06 10.06.2014
No vot ja kuulutuses jällle palgast ei juttugi. Hakka aga sõitma ehk näpuotsaga antakse siis palka kah:) halvemal juhul veel malka kah!
Siiiidiuss
12:12 10.06.2014
Ei toida see ma,et uued rehvud ja akud uued mis iseenesest mõistetav sest ega rida kuuest ega v8diislit gaz 53 kombel vändaga enam käima ei löö . Alla 2 tuhande kuus kätte ei ole juttugi. Amet on raske ja närvesööv. Oma elu ei ole ja naine käib sinu liisitud autoga teiste meestea väljas. Raha nagu natuke on aga mis sest kasu kui oma elu jääb elamata? Plekkkausist sööd ja kummi peale käid pissimas. Kuudis magad ja sööd. Selg jääb haigeks ja kõht kasvab ette. Tulemuseks seljast kange ja pirnkehaga mees kes pisut närviline ka. Seksielust ei maksa rääkidagi.
To siidiuss
12:26 10.06.2014
Lugemisega raskusi- palk oli ju ära toodud.
Juht.
13:18 10.06.2014
Netosumma (kätte) 2 229,60 €
Juht.
13:21 10.06.2014
Kettaga tahograaf:D
siiiidiuss
14:45 10.06.2014
Siis kiirustage seltsimehed. 2.2 kilo pihku!
juhiabi
14:59 10.06.2014
Siidiuss, millal maksab ettevõte tulumaksu ja mille pealt? Ma saan aru, mida sa mõtled kmi suhtes, aga see ei ole raha mida ettevõte saab tagasi vaid saab osaliselt kulutsekkidega maha arvata. Muidu tekiks nn. topelt käibemaks. Sa teed kulutused kmiga ja pärast maksad veel tulust kmi ära. Antud hetkel saad sa juba osa tulu saamiseks tehtud kulutused maha arvata deklaris. See, et sina võtad kellegi ettevõtte nimele tsekke ja tema annab sulle kmi vabalt, vot see on rahapesu ja ainult sulle tundub, et ettevõtja saab kõik kmi vabalt. Tglt saab ta tänu sinu tegevusele lihtsalt rohkem kmi maha arvestada.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte