Veoautod ja rasketehnika

Pidurid jäävad peale

schummmi
21:52 17.07.2014
Tere,
äkki keegi oskab nõu anda.
Autoks 4 sillaline 2004 aasta Volvo kallur.
Õrnalt pidurit vajutades jäävad pidurid peale. Auto ei liigu. Hakkab liikuma siis kui korra surud piduripedaali tugevamalt ja lased järsku lahti. Aga õrnalt timmida üldse ei saa, pidurid peal kohe.

Ette tänades
arvatavasti
00:47 18.07.2014
väsinud piduri kraan. teed eest kapoti lahti ja juhipool ääres paistab üks junn kuhu õhuvoolikud külge lähevad. alla tuleb sealt veel väike toru kust lisaõhk välja tuleb. oli ka endal sarnane juhus.
teemaalgataja
07:50 18.07.2014
uus kraan?
või mingi rem komplekt?
....
09:01 18.07.2014
remondikomplekti kohta ei oska kommentaarida..... endal vahetatti uue vastu. katkine kraan peaks kuskilt otsast susisema ka. rooli alt tuleb neli polti välja keerata siis saab kraani kätte.
vanames
10:01 18.07.2014
Pole mingit uut kraani vaja. Tuleb lihtsalt maha võtta ja ära puhastada. Niiskus ja sodi sisse läinud ja see kolb mida pedaal vajutab jääb lihtsalt peale.
punakuub
10:04 18.07.2014
mis remondi komplekt? vaheta uue vastu ja korras , kui hakkad nende remondiga tegelema siis lõpuks ostad ikka uue. kardan et seda sa isegi lahi ei saa ja mõttetu aja raiskamine. remontida võid kuni 5 aastaseid aga vanematega pole mõtet.
....
10:45 18.07.2014
sellised asjad tulevad kindlasti uuega asendada mitte puhastada ja remontida.....
vanames
11:19 18.07.2014
Tee selgeks miks seda korrastada ei või? Olen neid mitmeid remontinud ja kõik ilusti tööle saanud.
A noh kui rahakott puuga seljas...
See pidurikraan uuena pole just odav lõbu.
sitrus*
10:37 21.07.2014
Võtad kraaniküljest toru lahti ja vaatad kas jääksurve on või ei.Kui see korras siis ratta kallale.
külmapoiss
13:30 26.07.2014
Pidurikraani remondikomplektil ( WABCO )on ainult siis mõtet kui korpus on terve ehk ei esine anodeeritud pindadel kulumisi ja sööbeid.. kui kisud lihtsalt lahti, puhastad ja tahad panna kokku siis arvesta ette et 99% on see suur jama..nimelt kummitihendid punduvad ja ei mahu enam oma kohale. Ahjaa, kui nelikklapp jamab siis ainult pidurikraani vahetus asja ei päästa. Tihendite ja liugpindade määrimiseks kasutada ainult tootja lubatud õhuvaseliini, muud määrded unusta ära!. Asi näeb tegelikuses vägagi tihti välja nii et kui isegi õnnestub see remondikomplekti install, asi võtab elu sisse siis..paari kuu möödudes on jälle kööga ja tuleb ikka uus tehasejupp osta.
p10
20:45 26.07.2014
Kordi on aidanud tosooli lisamine õhu süsteemi.Eriti haagistel.Määrib klappide, kraanide tööpindu ja paneb need käima ja mitte ainult korraks.
külmapoiss
15:32 27.07.2014
No ma nii optimistlikult hulljulge ikka poleks et jahutusvedeliku toppida sinna kuhu pole ette nähtud! Võimalik et lühiaegselt isegi aitab ja et sedasi saab kinnikülmumist vältida on ju iseenesest õige aga...mis hinnaga? alumiiniumkorpus hakkab rõõmsalt ussitama, tihendid punduvad ja pestakse määrdekelmest puhtaks ja seda ju mitte ainult pidurikraanis vaid kogu sys. Muidugi kui on ikka tõsine tahtmine oma töövahend peese keerata siis andke rõõmsalt minna. Mina panustaks pigem sellele et hoiaks kompressori korras, hooldaks "tatitajat" ja vahetaks õhupadruneid tiba tihedamini, tuleb odavam.
sitrus*
00:27 28.07.2014
Süsteem tahab tosoolitamist ja määrimist.Õhupadrunid on mänguasjad.
schummmi
20:58 25.08.2014
Nii, piduri peakraan sai ära vahetatud.
Endiselt probleem esineb, pidurid kipuvad peale jääma.
Õrnalt timmides jääb peale, surud korra pedaali teravalt alla, siis jooksevad maha.
sitrus*
23:25 25.08.2014
Tegu pole vast õhkõli ja ketaspiduritega,see teine teema.Pidurikraani saab ju lihtsalt kontrollida,toru maha ja kas annab läbi,väga harv juhus.Millised rattad peale jäävad saab ka lihtsalt kontrollida.Kui tagumised võib olla viga käsipiduri kraanis.Ära torma ostma 150 eurost remondikomplekti,vaid tihendi ostad 1 euroga poest vajadusel.Pööra võll võib olla kinni,seda näed alt,kui klotsid kulunud ja trummlid ka treitud on pööravõll risti ja ei lase tagasi tulla.Treid suuremad rullid ja annad minna.Ei tea ju mis süsteemiga tegu on.
sitrus*
23:36 25.08.2014
See see 2004 volvo,suure tõenäosusega ühes rattas mehaaniline viga,väga vaja tööd teha,keera ühel rattal pidur maha,kui tagumiste plokk vaata käsipiduri kraan üle,tuvastada saad kui mahalaskmisel kehvalt liigub nare tagasi.Sellega peaks ühenduses olema peale kraani veel üks kolme otsaga jobutus torude vahel,seal klapid sees,üks ots jookseb käsipiduri kraani,võib ka midagi kinni olla seal.
amtsmar
10:54 26.08.2014
Kas autol on armatuuris eraldi haagise pidurihoob? Kui jah, siis tõenäoliselt viga selles kraanis.
antsmar
10:57 26.08.2014
Pigem vist mitte, kuna tegu tundub olema soolo autoga.
külmapoiss
08:00 30.08.2014
No alustame siis algusest. 1. Kas ABS klapp laseb õhu maha, selle põhi teeb piduri vabastades sutsu? Kui ei siis võib klapp sodi täis olla, tihendid võivad olla pundunud, magnetpeas südamik ei liigu või ei jõua käsk kohale või on pool läbi. Siin annab tavaliselt kõike puhastada ja liikuma panna. 2. Kas piduripütt toimib veatult? kui tagastusvedru on puru siis ongi jama majas. 3. Kas pööra võll liigub vabalt ja on määritud ikka? Kui pööra võllil on kulumisest lõtkud remondi antus sõlm. 4. Volvol on pööra narre idiootliku ehitusega, maha annab tavaliselt isegi keerata aga uuesti peale mitte. Võta lahti, puhasta ja määri. Võib juhtuda et seal sees olev "käbi" vajab vahetust. Kui uue pead ostma pööra tähelepanu kumma poole oma on, vasak ja parem omavahel vahetatavad pole. 5. Kui trummel ja klotsid on piisavalt kulunud esineb tõesti probleem et pööra võll läheb niiöelda risti. Suurema rulli nikeramine...ajutine lahenus. Probleemi lahendab ainult piisava paksusega ehk uued katted ja tehase lubatud max mõõduga trummel. Üle kulumispiiri algab leiutamine ja nikerdamine.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte