Veoautod ja rasketehnika

Lintekskavaator II

Koldemees
22:16 24.09.2014
Huvitav, miks foorumist maha võetud Lintekskavaatori teema?
siberia
22:38 24.09.2014
Ilmselt Rotatori jurist helistas ja küsis raha:)
Selles plaanis polegi mõtet konkreetsete nimede ning konstruktiivse kriitikaga esineda. Tegijad teavad neid asju isegi ja suvaline labidamees ekskavaatorit ei osta ning auto24-le on paraku jõukohane vaid rullnokkade kõvatamine Audi vs BMW.
raizxc
09:15 25.09.2014
Koldemees, meil on siin foorumis selline reegel, mis ütleb, et: keelatud on samas teemas erinevate nimede alt postitamine. See teema oli põhimõtteliselt sinu postitusi täis, suutsid vahepeal ka endaga diskuteerima hakata. Arvan, et saad tehtust väga-väga hästi aru ja täpsemaid põhjendusi välja tuua ei ole vaja.

Muudetud 25.09.14 09:27

Kiibitsen ka
13:39 25.09.2014
Kes siis on ikkagi Hitachi müügiinimene ja kas teda üldse on? Kui on, siis kust ta üle tõmmati? Laaduri juht jäi hiljuti ripakile - ehk tema leiab endale Rotatoris uue väljakutse?
niisama kiibitsejale
15:12 25.09.2014
selle aja, mis sa siin kubetamisele kulutad oleks võinud ju sinna helistada ja üle küsida.
ju laadurimees sai käepigistuse ikka sellepärast, et esindusõigus ettevõtte käest ära võeti ning poldud rahul ei müügitulemuste ega remondi poolega. ja seda nii hitachil kui doosanil. vaevalt et ta ka uude kohta nüüd väga oodatud on.
ref123
21:43 26.09.2014
mis te komatsust arvate?
esku111111
23:54 26.09.2014
jupid pigem kallimapoolsed, kütet tarbib pigem keskmisest rohkem, vastupidavus hea, järelturu hind püsib paremini kui koreakatel ja ka case il.
kopajupid.ee
17:59 27.09.2014
Komatsu varuosad siin kandis keskmisest kallimad. Liebherri ja CAT kõrval Euroopa mastaabis üks paremini "lukus" olevaid varuosasüsteeme. Aga Komatsu puhul tundub, et saab rohkem eraldi detailidena tellida agregaate (reduktsiooni osad jmt.)
AlevAndrus
21:38 01.10.2014
Eestis on ülimalt suure tõenäosusega kõikide ehitusmasinate varuosad kallimad Euroopaga võrreldes.
Olgu siis Komatsu, Case, Hitachi, Cat, JCB + muud masinad.

Naised saunas rääkisid...et Komatsu kütusekulu on samas masinaklassis keskmisest suurem. Ja neid naisi on ikka palju olnud.. Saun ka väga suur...

Mina isiklikult hoiaks eemale toitesüsteemidest, mille on valmistanud Bosch.
Seega Cummins = paigaldatud Komatsu/Doosan / Hyndai ???
väiksemate mootoritega mille silindri läbimõõt on alla 125 mm on probleemsed/ohutsoonis. Kütuse kvaliteedi suhtes väga kapriised.

stupiduser666
22:36 02.10.2014
Kõik tänapäeva mootorid on tundlikud kütuse kvaliteedi suhtes, seega pole päris nõus, et mingi mootor on tundlikum, kui teine. Ja Boschi süsteemide vältimise jutt põhineb millel? Üldjuhul on kütusesüteemi probleem kabiinis, kangide taga. Tangitakse hooletult ja kütusepaake ei puhastata enne, kui mingi jama on ja, siis on kõik muud süüdi...
case..
11:30 03.10.2014
Denso crd pihustid on kindlasti nõrgemad, kui boschi omad.
fert123
22:32 11.10.2014
Oskab keegi õelda mis tähed need on mis on komatsu numbri taga nt lc,nlc,lci
case..
21:11 12.10.2014
Alusvankri laiust ja pikkust.
liiva4
17:40 19.10.2014
just see pole ainult komatsul vaid üld levinud masinatel.
re:
13:04 20.10.2014
huvitav, kas mõni uus müügi- või hooldejuht õpib siin ametit ja erialatermineid :)
AlevAndrus
23:06 30.10.2014
"Kõik tänapäeva mootorid on tundlikud kütuse kvaliteedi suhtes, seega pole päris nõus, et mingi mootor on tundlikum, kui teine. Ja Boschi süsteemide vältimise jutt põhineb millel? "

Praktilisel tööl üle 5,5 aasta Komatsu esinduses + eelnevalt John Deere mehhaanik Stokkeris + muud tegemised tehnika alal.
Õnnetumat asja kliendile kui Bosch VP 44 on raske leida. Tänu sellele on Karla auto meestel alati tööd .......

Alates JD 6x20 mudeliuuendust oli Bosch välja vahetatud ND vastu... Need kestsid kordades paremini...

stupiduser666
15:27 31.10.2014
Kuna, sul on palju kogemust, siis oskad kindlasti öelda, millised rikked konkreetsel pumbal on põhjustatud kütuse kehva kvaliteedi tõttu?
js2
18:14 31.10.2014
Egas VP44 mehaanilist häda polegi,elektroonika hakkab jebima.Kütus on ju nagu kütus ikka,kui just vett või roostst sisse ei tõmba,enamik hädasid lihtsalt kulumisest.Materjalid viletsad ja koormused on suured.
Kiibitsen ka
12:02 17.11.2014
Arkza
18:15 17.11.2014
ega tegemist ei ole end komatsu muugiesindajaga? Huvitav millega ule ta osteti et riiulifirmasse laks. kas toesti olid baltemi palgad vaikene voi ahvatles teda muugijuht nimi?

paistab et uus diiler loob juba rekord eestis tekitatud konfliktide osas. Laadurilt voeti vagisi esindus, baltemilt ning wihurilt muugiinimesed, lisaks voideti ka eesti energia karjaarimasinate hanke kuidagi nipitades, tekitada seal palju paksu verd kohalikel.

sopru vist nii ulemaara endale just ei saa siinmail
Jukka-pekka
16:11 18.11.2014
Ega sõpru ja ärieetikat ei otsitagi tavaliselt Eestis, siia tullakse ikka lüpsile. Kõige lihtsam on uuel alustaval firmal tavaliselt napsata konkurendilt töötajad, kes valdavad juba teemat ja infot. Koos uue töötajaga saad ka konkurendi aastatepikkuse siseinfo ehk kliendid, kontaktid, hinnad jne. Muidu läheks sellise info ammutamiseks veel tükk aega ja kõike infot ei saaks nagunii. Ja Hitachi kaks kõige suuremat konkurenti kindlasti Komatsu ja CAT. See oli ka loogiline, miks töötajad nendest firmadest võeti. Paks veri ei huvita siin kedagi.
stubiduser666
19:58 18.11.2014
keegi ei keela ju omale töötajale juurde maksta või tingimusi parandada, et ta konkurendi juurde ei hüppaks. Lihtne ära!
stubiduser666
19:59 18.11.2014
re:
19:55 25.11.2014
ku naene essmese küsimise pääle sommiga lumipesu ja kohvipaki pääst äe jooseb, eks see räägi ikka miskit ka naesest...
fert123
22:05 27.12.2014
Mis määret te kasutate?
koppamees
23:52 27.12.2014
Talvel Addinol LM2EP
suvel Addinol LM3EP
reft
21:04 17.01.2015
Räägitakse et komatsu,volvo ja kobelco on kõvad masinad. komatsu pidi vastupidav olema aga kallid varuosad,volvo pidi olema mõnus sujuv nagu ei rapsi nagu case.kobleco pidi olema sujuv,vastupidav ja odavad varuosad.Aga ma käisin paar päeva tagasi uut koblecot vaatamas ja mulle tundus et mootor lärmab väga palju.
keskomees
14:37 18.01.2015
paar päeva tagasi pole küll keegi uut kobelcot vaatamas käinud, nii et mine ja fantaseeri kuskil mujal

Muudetud 19.01.15 09:36

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte