Veoautod ja rasketehnika

Ratasekskavaatori hooldus

Mjak
20:16 06.12.2014
Proovisin eelnevatest postitustes uurida hoolduse kohta kuid tulutult (masin alles soetamisel). Kui tihti vajab masin hooldust? Millise hooldusega peab arvestama (regulaarselt/perioodiliselt)? Kui palju hooldus maksma võib minna? Kõik informatsioon on teretulnud.
arusaamatu .
20:55 06.12.2014
Üldiselt on see jabur küsimus.
Hooldus-remont sõltub paljugi töö iseloomust ja juhi pädevusest.
Loll suudab masina lõhkuda ka 1päevaga.
Kui arvad et piisab vaid õli ja filtrite vahetusest,siis eksid. Sellisel tehnikal on palju kuluosasid ja sõltub masina vanusest.
Mjak
21:39 06.12.2014
Täpsustan natuke oma küsimust. Masin on plaanis osta 4-8 aastat vana (küsiksin soovitada vanust aga see jällegi oleneb mis tööd masin teinud on). Praegu on räägitud juhiga kes on olnud 4 aastat kopa juht (teetööde peal). Eeldatatavad tööd on teedeehitus ja kruntide asfaltimisele eelnevad kaeve ja pinnase tööd.
professor_sammaljalg
21:39 06.12.2014
niipalju kui ma kõrvalt olen näinud nende asjade ekspluateerimist (ratasekskavaatorid, 10-21t eskud jms), siis nende omanikud teavad neist üldjuhul kõike ja kui aega oleks, võiksid ka neid ise remontida-hooldada. kuna konkurents on tihe, siis vähemate teadmistega (kuidas ja mida remontida, kust saada odavamalt mis juppe, millal teha mida) ei kujutakski ette, kuidas vee peale oleks võimalik jääda. nishi kui sellist imo ei eksisteeri.

Muudetud 06.12.14 21:43

Mjak
22:02 06.12.2014
Loomulikult on konkurents olemas kuid olles uurinud tulevaste aastate erinevaid ehitusplaane/projekte leian, et uutele tulijatele on turg avatud. Uuringi kui tasuv on tasuv. Masina hoolduse saab tellida. Määrded ja varuosad tuleb endal soetada.
professor_sammaljalg
22:30 06.12.2014
hmm okei, ma küll ei tea kuidas uurida tulevaste aastate ehitusplaane ning sealt välja lugeda teenusepakkujate defitsiit, kuid olen näinud, kuidas poetakse objektijuhtide ees nahast välja/tehakse tagurpidi kukerpalle/saunatatakse ette ja taha, et hoida olemasolev tehnika töös.

muidugi saab masina hoolduse tellida, miks peaks siis määrded ja varuosad ise soetama? kas sanga tuleb see "4aasta olnud juht"? kui nii, siis mina isiklikult küsiks, et miks tal tööd pole. teadaolevalt töö eest, mida üle on vaja teha, raha ei maksta.
Mjak
22:40 06.12.2014
Vabandan väga kui ma kedagi solvasin, lootsin leida konstruktiivset arutelu. Ei lootnud sellist reaktsiooni.
professor_sammaljalg
22:48 06.12.2014
kui sa nüüd minu postituse peale endast välja läksid, mida sa siis päriselus tegema hakkad :D

kindlasti ei ole tegemist personaalse solvanguga ning olen valmis tunnistama, kui eksin, aga kui tegemist oleks kündmist ootava põlluga, oleks mul endal esku hoovil, mitte ei tegeleks palgatööga. sest kummijuku on suht mõttetu asi nagunii.
Heinoonu
10:22 07.12.2014
Enamus rasketehnikast vajab regulaarselt hooldust iga 500 töötunni järel. Palju hooldus maksab, see oleneb juba paljuski masina margist ja esindusest. Hooldehind koosneb õlide, filtrite ja töö maksumusest. Üldiselt kõige kallimad hooldehinnad Eestis CAT-il ja Volvol. Aga enamus Eesti eskukliente teevad hoolduse ise, originaalfiltreid ei kasuta ja õli võetakse turu kõige odavam. Muidu lihtsalt enam konkurentsis ei ole. Ajad on karmid.
külmapoiss
10:50 14.12.2014
TeflonMolybdeen määrded, need libedamad ja taluvad koormust. Puksid võllid soovitaks vahetada õigeaegselt, ei peksa silmi ära. kuluosad tehase oma, kestavad kauem uldiselt, määrdega ära koonerda, läheb muidu väga kalliks. Mina alustaks hooldusel sellest et hüdropaak tühjaks ja sellele pesu, õli separeerida, saad näha mis sodi sees. Kui koppa kasutad lase lõikeosa pealekeevitus teha. Iga keevitaja sellega hakkama ei saa, kasuta sellele spetsaliseerunud firmasid, neil vastavad elektroodid, traadid olemas. Hardox on plaatidena saadaval tööpindade kaitseks, see kulumiskinel materjal.
...........
13:10 14.12.2014
Hooldus on margipõhine, vedelike vahetus on enamvähem kõikidelt teatud töötundide järgi.
Olen tööd teinud 4CX laaduriga, sain kätte uuest peast, pärast 6000h, olid kõik mastipuksid lõtkudeta, kui olid siis minimaalsed. Määrida sai ikka väga tihedalt ja korralikult, nädalas korra survepesuga masin puhtaks ja vana määre vaelt minema.
Kui nüüd oleks selle aja jooksul kulutatud määrdesummad kokku löönud ja rehkendanud palju oleks selle aja jooksul pukse ja sõrmi oleks pidanud vahetama, kas oleks siis summa 1:1 välja tulnud, seda ei tea. Isegi kui oleks üks, ühele tulud siis korras masinaga on ikkagi hea tööd teha.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte