Veoautod ja rasketehnika

Scania egr vs adblue

joozik
14:45 10.05.2015
Tere kõigile!
Oleks vaja nõu küsida laiemalt auditooriumilt. Scanial tuli 2010a ka adblue mootorid välja. Siiamaani veeti egr mootoritega euro-5 normid täis. Olen kuulnud suht pädevate isikute käest, et adbluest ei saa üle ega ümber ei nüüd ega tulevikus.
Jutt viib selleni, et oleks vaja soetada auto, kuid kuna mõlemad mootorid on saadaval, siis kas valida egr või adblue? Paljuks ka kasvõi lühikest põhjendust, et miks midagi valida. Teine küsimus oleks, et kas 440 või 480hj mootor..

Tänud kõigile, kes viitsivad silmaringi avardada!
emulator
16:03 10.05.2015
Mina isiklikult võtaks adblue. Peale garantiiaja lõppu paneks peale emulaatori.
Lähemalt leiad siit.
https://www.google.ee/search?q=adblue+emulator&ie=utf-8&
amp;oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=f1ZPVdXlHYaNsgHd5oCQBg

Egr on nuhtluseks inimkonnale nende pattude eest!
Blue AD
11:55 13.05.2015
Mina valiks ADBLUE variandi.
Mul 2011aasta EGR variant ja 2012a ADBLUE variant. EGR variandil küttekulu - oleneb koormast 32-34 sajale, ADBLUE oma keskelt-läbi 30, vahel kerge tagasikoormaga ka 28!! :)
Mootoriks 440 heppa mõlemil juhul
v6sa
12:05 14.05.2015
Sisetööl või idasuunal pole ilmselt vahet. Emulaatoriga AB on odavam pidada, kui EGRiga jantida. Vedelikku valades on jälle vastupidi.

Läänes võib tekkida teema emulaatorite ebaseaduslikkuse üle. Selles mõttes on EGR kindlam.

Praegu ei ole kindlat teadmist, kaua ABemulaatoritega mootorid tegelikult kestavad. Vanimad on ju alles seitse aastat käigus olnud.
professor_sammaljalg
22:54 29.05.2015
v6sa juttu pole vaja tõsiselt võtta, ilmselt mingi aksli õpipoiss..

600tkm sai '08 EGR-mootoriga R480 omatud, enda ja teiste õnnetute (euro 4,5) läbielatu põhjal võin väita, et kui osta scania, siis raudpolt adbluega. need kopikad, mis läheb adblue alla, on köömes võrreldes 4-6l suurema kütusekuluga. ja mingit teemat emulaatori seaduslikkuse üle ei teki, ei ole vaja fantaseerida.

ja see kestvuse jutt... no ilmselgelt ei ole SCR-heitgaasisüsteem midagi, mille tööprintsiibist midagi jagataks.
eelmisele pässile
18:12 30.05.2015
küttekulu ikka juhist kinni, mitte egr-st, adbluest või auto margist.
professor_sammaljalg
18:22 30.05.2015
võibolla "eelmisele pässile" seletab siis ära sammaljala totaalse metamorfoosi autojuhina, kui istudes egr R480 euro4 4x2 scania pealt 6x2 FH440 peale kukkus sama töö ning sama raskete koormatega kütusekulu üleöö 34 pealt 28 peale?

kütusekulu sõltumist juhist võib vaadelda samasuguse auto ja eri juhtide puhul, suht eluvõõras arvamus peab kõiki veokaid kütusekulupotentsiaalilt samaks.
professor_sammaljalg
18:32 30.05.2015
eelmine suvi sai sõbra '11 R500 tehtud ring est-lt-dk-est-pl-est, kütusekulu (sellel näitab arvuti juba väga täpselt) järgnev:

http://s8.postimg.org/4s5ulh2px/DSC_0760.jpg

oma R480 oleks see kulu olnud... 34

adblued läks selle 6tkm peale paagitäis, elik mingi €50 miinus käive. eks igaüks arvutab ise.
.............
11:34 31.05.2015
Ning AdBlue lõppedes või süsteemi rikkega on kuskil mägedes vägev kõõluda 40% jõust kadunud ? Enda Euro 5 on süsteem ära petetud, oli rohkem probleeme kui asjast reaalselt käekakatsutavat abi on. Autosi on erinevaid, tööd/koormad/töö iseloom on erineva ja sellega seoses on arvamused ja kogemused kõikidel erinevad. Igaüks peab lähtuma oma seisukohast.
professor_sammaljalg
11:58 31.05.2015
tõesti, kui juht on loll ja laseb ad-bluel otsa saada, on asi kehva. Tromsø ja Cadizi vahele jääval territooriumil ei ole aastate jooksul veel õnnestunud nii loll olla.

ja EGR on veavaba süsteem või? :))))) euro neljal vead tulid ja läksid, kui tuli oli juba 50h põlenud, siis tõmbas jõu samamoodi maha. neljal kadusid üldiselt ise ära, euro viiel on iga kord servisesse sõit (scania enda jutu järgi).

kui sitasti on ära petetud, siis loomulikult on jama, ei ole kõikse targem tegu odavaima pakkuja oskuste peale lootma jääda. ise sõidan suurema osa ajast FH540, millel adblue tarve elimineeritud ning võimsus keeratud 620 peale. ja täiesti muretu on ta vähemasti minu käes olnud.

EGRi ainuke eesmärk ongi meelitada ligi naiivseid omanikke, kes usuvad, et silindrisse hapniku asemel tahma pumpamine on täiega kasulik, kuna adblue peale jubedaid suuri ulmesummasid ei lähe. tasuta lõuna ju.
..............
14:19 31.05.2015
Sina sammal oled muidugi baltimaade kõige kõvem kaugsõidu autojuht (naer saalist) Autojuht teeb tööd, mitte ei istu kuskil foorumis ja ei targuta.

Kas Adblue on ainult kaugsõiduautodel, mis sõidavad mööda asfaldi ja päevas kuni 900km ? On erinevaid masinaid. Mina sõidan teinekord päevas 300-400km. sellistes kohtades kuhu sina ei satu oma elu jooksul kordagi.. seda iga ilmaga, igal aastaajal. Rekord on 5km läbimiseks kulutatud aeg 3h ning 40l kütust.. küll vintsides, ekskavaatoriga sikutades niiet lumehang ukseni ja telgedeni mudas. Kanistrid kaasa vedada ? Tead ju väga hästi, et tankimine peab toimuma piinlikult puhtas tingimustes, kui EI...siis kõik probleemid sealt algavadki.

Oo, räägi veel Sammal, sa räägid nii ilusasti :)
professor_sammaljalg
14:28 31.05.2015
eks ta ole, kui midagi ütelda ei oska, siis läheme isiklikuks :)))
ole rahulik, tööd saab tehtud kõvasti, aga 90h saab täis ja paduvihmaga pole palju muud teha, kui netis istuda.

tegelikult on adblue kasutuses ka paljudel sõiduautodel, aga ma ei näe kuskil seost sõiduautode, sinu eluloo ja egri eelistel scri ees - paagitäie adbluega saab läbi ajada päevi ja kui õigel ajal tankida ei oska, on täiesti isiklik tragöödia. olen kuulnud, et ka kütust tankimata veok ei liigu.

aga sellega olen nõus, et kui oled laisk ja hajameelne, tasub eelistada tahmapumpa. kui eesmärk on veoauto ülalpidamiskulude minimiseerimine, on valik kindlasti scr.
to punktiirjoon
21:02 31.05.2015
tankimine peab toimuma piinlikult puhastes tingimustes...naer saalis.olen korduvalt riskinud tankida adblued ilma marlimaskita ja midagi pole veel juhtunud...
eilane-homses
20:06 01.06.2015
Siinkohal tuleb professori härraga igati nõus olla. Egr laseb ju osa heitgaasidest uuesti silindrisse. Põlemine on efektiivsem, kui sissetulev õhk on võimalikult hapnikurikas. Lihtne füüsika! Lisaks reostavad heitgaasid silindrisse sattudes ka õli. Lisaks egr ei ole töökindel nagu elu on näidanud. Asi on igati ebaefektiivne ja oodatud puhtamat keskonda sellega ei saavuta. Arvutage juurde tihedam õlivahetus, tihedam egr remont jne. Juba üksi egr komponentide tootmine ellimineerib loodussäästlikuse.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte