Veoautod ja rasketehnika

Oviot oü

Ats50
10:44 08.08.2015
Tere.Oskab keegi öelda midagi asjalikku selle klubi kohta?
to ats 185
16:50 10.08.2015
see ju toivo klubi. helista talle ja küsi järgi. või pole sust selleks meest?
1040
19:06 10.08.2015
teemaalgataja tahab ilmselt erapooletut arvamust firma kohta.
erapooletu
19:12 10.08.2015
hoia sellest klubist heaga eemale!!!
to erapooletu
14:27 11.08.2015
see ongi erapooletu arvamus?
miks tuyleb eemale hoida? äkki valgustad seda. paluin lisa ka nimi.
professor_sammaljalg
14:36 11.08.2015
krediidinfo järgi ei saa kellegil antud firma kohta informatsiooni ollagi, kuna arvesse võttes hiljuti makstud tööjõumakse, otsitakse alles esimest töölist.

Muudetud 11.08.15 14:39

heh
17:32 11.08.2015
Üldiselt tundub nii, et siinses foorumis on piisavalt igasugu "tarkpäid", kelle meelest tuleks vähemalt 95% tööandjatest eemale hoida, nii tundub see sõnavõtt "tummisem".
professor_sammaljalg
18:26 11.08.2015
ja see ülejäänud 5% ei vaja püsikuulutust cv-onlines, et endale juhte leida ;)
palun, . . .
01:20 12.08.2015
professor_sammaljalg
08:56 12.08.2015
2015 II kvartalis tasus ettevõte
riiklikke makse 321.02 EUR
tööjõumakse 72.99 EUR

ühesõnaga on seal tööl kas üks koristaja või üks öövalvur :)
juhiabi
12:25 12.08.2015
Samas inforegistri andmetel peaks seal siiski üks ühik autot tööd tegema, kui vaadata 2014 käivet, aga sotsmaksu arvestades tuleb haigushüvitistest ja muudest ametlikest hüvedest küll suu puhtaks pühkida.
juhiabi
12:27 12.08.2015
Ja veel, et kui Toivo ise tahab selle käibe pealt jalga kodus kõlgutada, siis üks mees kahest peab rahatu olema ja võiks arvata, et see saab olema tulevane juht.
juhti
15:00 12.08.2015
autod on parsad, seisavad kogu aeg, kaader vahetub nii kiirelt autode peal, et vist suudetagi meerikulehti ka täita, palka ei tasu kätte loota, kuid sõimavat instruktsiooni enda ei tea kelleks tembeldamise näol saab kindlasti ohtralt....

run, forest run
AR.
16:23 12.08.2015
Ainuke asi, mis tundub normaalne, on põhikapitali suurus, kuid 21 aastat tegutsenud firma kohta on tööjõumaksud küll kummaliselt väiksed, kui mitte öelda olematud. Selle põhjal tundubki nii, et kas otsitakse lolle, kes on nõus mustalt töötama või otsitakse lolle, keda peale iga reisi lihtsalt üle lasta vms. Või siis lihtsalt üle lasta.
Aga kui see nii tõesti on, siis peaks olema neis "lollides" ka julgeid, kes aitaks turgu sellistest puhastada.
PS. Kui see nii pole, siis vabandan, kui minu kirjeldatud kriteeriumid kehtivad, siis ei vabanda ja sel juhul loodan, et mõnes tekitab siiski mõtteainet, et iga tööpakkumise peale ei ole siiski mõtet joosta.
See on murdosa
22:38 12.08.2015
See on mudosa Eestis toimuvast tegelikkusest. tegelikkus on selline, et ülelaskmine ja petmine toimub valdavas enamuses vedajate seas.
Loll lugu on see, et tegemist on süstemaatiliste etteastetega ja need "vedajad" on väga head näitlejad. Kenad, puhtad ja kallite aksessuaaridega.
Trikk on ka selline, et sõidukid on piiri taga ja "uus juht" näeb oma sõidukit alles Oslos, Rostockis või kus iganes. Tavaliselt ei vasta see kirjeldusele, isegi aastaarv ei klapi.
Aga kes ikka kohe tagasi tulema hakkab, kuigi- mina küll tuleks kannapealt tagasi nüüd.
Kuid tavaliselt on need "uued juhid" ärapetetud maapoisid, kes on sinna "välismaale" roninud oma viimase raha eest ja ta ei saagi tagasi tulla.
OK, vanad tegijad oskavad võtmed paaki visata ja nt Rootsist kasvõi Venemaa juhtidega Helsinkini sõita ja küll sealt juba ka koju saadakse.
Igatahes on selline tagasitulek odavam, kui jääda pättide juurde "tööle".
Kahjuks peavad osad selliste vedajate poolt enda petmist endale häbistavaks ja hoiavad noka koos.
Petetul ei peaks häbi olema, ikka pättidel- seega tuleb avalikustada, et teistele pahandusi ei tuleks. palgad jäävad ju saamata, kohustused täitmata, arved maksmata ja sellest tulevad edasised pahandused.
Mingit õigust ja õigusabi otsida pole mõtet- nad teevad uue firma või on mingid tankistid juhatuses.
Kui aga sellised pätid veavad nt Kühne- Nagel vm suure tegija sabasid, siis oleks hea teatada neile mis toimub, siis jäävad need meie "vedajad" omadega jänni, sest mujal maailmas ei kiideta sellist sigadust heaks ja võetakse teine vedaja.
Lõpuks on pätid välja suretatud.
lae pekki
23:49 12.08.2015
Kas keegi selle Oviot OÜ töökuulutust on üldse näinud või millest jutt käib? Mingi suvaline firma kus tegevust ei toimugi, töölisi ei ole ega otsita, lihtsalt seisab. Kära on aga taevani!
eelmisele
08:56 13.08.2015
tabasid naelapea pihta. endine konkurent viskas meelehärmis postituse foorumisse ja tegijad autojuhid elavad ennast välja. üks lausa räägib suurest autopargist, aga ise pole sellest firmast kuulnudki. aga mis teha, kui millegi muuga hakkama ei saa, siis tuleb internetis rooli keerata.
professor_sammaljalg
16:01 13.08.2015
kes see endine konkurent oli? itam oü? samoot aj ramedlov oü?

loodan teema arenemist konkurendiks pro transpordi analoogile :)

seniks aga sügavalt salastatud oviot oü töökuulutus, kättesaadav ainult krüptvõtme "google, oviot oü, töökuulutus" valdajale:

http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?job_id=390059&w=1
Ilus kohe
17:48 13.08.2015
Kuidagi selline tunne on, et keegi suskis herilasepesa ja just need "rämpsvedajad" hakkasid tõmblema ;).
Meie keerame rooli seal kus soovime, aga teie hakkate küll internetis vägesid juhatama, arvutimängus.
See küll ei too teile midagi sisse, aga see päev tuleb- ükskord ikka.
Noor ja loll
18:11 16.08.2015
Noore ja kogenematu juhina sattusin sellesse firmasse (klubiks ei saa kuidagi nimetada). Telefonis ja esmasel kohtumisel oli kõik väga veenev ja korras.
Kohe aga kui Vantaa poriplatsile sain hakati kõva häälega naerma ja uuriti kuskohast minusugune loll leiti.
Pm kui leping allkirjastatud ja tööle asusin kadus igasugune firma poolne tugi alates auto hooldusest ära. Ka seista tuli seal kus auto tühjaks sai ja nii kuni 96h.10km eemale tanklasse ei lubatud sõita vaid sain sõimu osaliseks.
Leidsin kiirestI uue klubi ja olen rahul.
Toivo muidugi lubas A.Pilve palgata ja mind vaeseks teha ja helistas ka mu eelnevatele (kellest ühe juurde ma tööle naasin) tööandjatele ja laimas ja ähvardas.
Praegu tegelen TVK avalduse tegemisega et oma palk kätte saada sealt lõpuks.
Arvamuse avaldaja
21:54 16.08.2015
Minu meelest oleks hea, kui selliste "firmade" tegemistest rohkem kasvõi siin teemas saladuskatet kergitataks- sellistest firmadest tuleks turg puhtaks saada, oleks kõigil puhtam, kuivem ja muretum tunne!
Noorele ja lollile
01:10 19.08.2015
TVK muidugi võtab su avalduse vastu ja teid kutsutakse komisjoni. Pilve Aivar ei tule, sest on kallis- kui tuleb, siis tuleb majavalitsuse juristi tasemel tegelane.
Nii, kui oled sõlminud lepingu kuidagi minimalistlikult, siis minimalistlikult ka asja aetakse. On võimalus, et oled lausa ülemakstud, sest miinimumpalk ja päevaraha miinimum teevad kalendrikuu palgaks kokku ca 1200 EUR, kui miskit lepingus väga vassitud, siis veelgi vähem.
OK- võtame variandi, et nad jäävad sulle siiski mingi summa võlgu. kui nad kuu aja jooksul asja kohtusse ei kaeba, siis saad TVK-lt nö "jõustunud otsuse", mis on suht peldikupaberi väärtusega ja ei kohusta seda tublit "tööandjat" mitte millekski.
NÜÜD võid selle paberiga minna kohtusse, makstes eelnevalt riigilõivu 350 EUR, teine võimalus on oma raha eest kohtutäitur palgata.
EDASI võib alata täielik komöödia. Kohtusse ei ilmuta, kaevatakse otsust edasi jne... jne....
Tegelikkus on selline noormees ;) TVK-l pole vähimatki täitemenetluslikku õigust ;), sina pead oma õiguse riigi käest ikkagi ostma või nuumama kohtutäiturit. Kas sa oma need kulud tagasi saad, see on juba iseasi.
Samas- KÕIK "tööandja" poolt lepingusse kirjutatud "leppetrahvid" ja muud repressioonid on õigustühised ja kui sind nendega hirmutatakse- no siis naera selle peale.
Ja noormees- selliseid "poriplatse" täissitutud välipeldikuga on terve Skandinaavia täis. Küll ei kohta nende territooriumil ei norrakaid, soomlasi ega rootslasi, ikka baltlasi ja pisut päevitunumaid poisse. Mõned on eriti rumala näoga.
Elu on ikka bitš!
AR.
11:28 19.08.2015
Eks nii need rämpsfirmad toimivadki paraku- ülelaskmine, huiamine, sigatsemine jne, aga mingi variant selliste ärakoristamiseks peab ju olema!
eelmistele
16:28 19.08.2015
no sama teema rämpsjuhtidega. tuleb suure jutuga ja läheb suurte kahjudega. mõni minut hiljem on juba internetis laimamas kui paha tööandja on, sest tema süül sõideti auto puruks, varastati tööandja ja tööandja kliendi tagant, joodi ennast enne rooli istumist täis ja kõige lõpuks jättis naine ka tööandja süül superjuhi maha.
küs11
15:17 21.08.2015
Kuid mis autot firma pakub kah??
Klubi omanik
18:08 25.09.2015
Tere.
Mina olen Toivo ja selle "klubi" omanik juba 23 aastat. Tahan selle ülal pool oleva "mõttetu jutu" tegelikkust selgitada.
1. Vastasin Sulle Riivo juba kord selle "klubi" kohta. Teise kommenteerija soovitus oli sama! Küsi julgesti!
2. Jääb arusaamatuks, miks peaks keegi Oviot OÜ-st eemale hoidma? Soovitaja on kindlasti inimene, kes ei tea sellest firmast midagi või on ise joodik, varas või kirjaoskamatu, pesemata ASS (neid on 25-45% kõvadest autojuhtidest).
3. Makse on makstud nii palju kui peab. Riivo, suur tulevik oleks Sul riigiametnikuna, kui ajumaht nii väike poleks.
4. 2015.a. II kvartalis autod seisid ja olin tervise tõttu haiguslehel. Tööl ei olnud ei koristajaid ega öövalvurit. Miks peaks see üldse kellelegi korda minema?!
5. Ei ole teie siin foorumis need tarkpead ja otsustajad, kes kui palju haigushüvitist saab. Seni on kõik hästi toiminud.
6. Tehtud töö eest pole keegi seni palgata jäänud. Küll on keegi ülemakstud saanud ja pärast selgunud nii mõnigi suurem korda saadetud kahju. Neid joodikud, vargaid, lõhkujaid kes vaikselt jalga lasevad leidub ikka palju. Ükski juht pole ühtegi päeva kunagi töötanud ilma töölepinguta, seda selleks, et kaitsta firma au ning ennast hullude ja lollide eest.
7. Mis puudutab autosid, siis need on Euro5-d, mitte parsad. Ja teadmiseks, et Euro5 -s on digimeerikud, mitte enam kettaga autod. Jah, olen nõudlik ja tahan, et autost ei jääks järgi ainult ämber ja number. Kui pean vajalikuks olen soovitanud ära minna õigel ajal, sest raskeveok ei ole kõrts, bordell ega takso!
Tänu "töökatele" ASS juhtidele olen maha kandnud kaks autot. Üks tark rääkis nii kirglikult telefoniga, et sõitis täis hooga teisele tagant sisse. Teine proovis Saksamaal roolis väikse uinaku teha, mis lõppes otsasõiduga teetööliste masinatele A4 peal. Üldkahju oli 1,7 milj €. Juhid ise õnneks terved, ilma ühegi terviserikketa.
Saatuse tahtel olen ise seda "autojuhileiba" söönud mõned aastakümned ja nii mõndagi rasket läbi elanud selle aja jooksul.
8. Kirjaoskajale inimesele pole vaja mingit instruktaaži, aga mõni talupoeg Pärnumaalt ei oska sõidujärgset raportitki kirjutada, millest ei saanud aru mina ega ka logistikud tänaseni. Isegi muukeelsed saavad hakkama.
9. Mitte kunagi pole saatnud ühtegi autojuhti tööle üksi. Alati olen ise viinud kohale ja ka toitnud. Minu "klubil" pole mingit pistmist Osloga nagu siin kirjutate. Tean, et need õhurikkujad on ajudeta inimesed, kes pole näinudki mind ja keda ei tea ka mina, aga püüavad olla "ülitargad ässad".
10. Paarikümne lolli, päti, joodiku, varga vms. pärast ma uut firmat küll ei tee.
11. Vabandust Veiko, et ei toetanud Sind! Mainisid tööle asudes ja lahkudes, et Sul on palvetamisest põlved haiged. Selle tõid Sa põhjuseks töölt lahkudes. Oma firma asjadele Tallinna järele tulles, tagastasid need mulle osaliselt. Hiljem kohtumisele tulles olid ebakaines olekus ja haisesid nagu üks tõeline parm.
Tänan Sind katki sõidetud esistange eest, mille kohta Sa ei maininud midagi. Sellest teatas mulle töökoja meister Soomest peale seda, kui auto sinna parklasse jätsid.
Autod on reeglitepäraselt hooldatud. Käisid ise Jüril Volvo esinduses autol järgi!
Rootsis seisid Sa koorma ootel 51 h mitte 96 h. See ongi rekkamehe elu, kui oled paar ööpäeva autos. Nii oli see ennem ja on ka edaspidi. Edu Sulle endises töökohas, sest seal ei pea sõiduraportit täitma! Või olid ka siis pilves või purjus jääb arusaamatuks?!
Veiko, Sinu võitluskaaslane Rene Pärnust arvas ka umbes nii nagu Sina. Unustas ära DAS-i ja sassi, nüüd ilmselt teab tööseadusest üht koma teist.
Loodan, et TVK avaldus on valmis ja kohtume peagi.
Kasutan vajadusel tõesti ainult vandeadvokaatide teenust.
12. Pakun välja debati, kui leidub julgeid. Minu poolt söögid ja joogid näiteks Viitnal. Kindlasti eelregistreerimine huvilistele. Osavõtumaksu pole.
13. Teadmiseks kõigile! Mul on alles kõik töölepingud alates aastast 1992 kuni tänase päevani.
Normaalne töömees sõidab kuus 5000-8000 km. Läbisõit ei sõltu minust ja juht saab 1500-2400€ kätte.
Kui kellegi on huvi, küsige lisateavet.
Kena sügist kõigile!
Klubi Oviot omanik Toivo
to klubi omanik
20:32 25.09.2015
Toivole 12 punkti. väga tubli.
professor_sammaljalg
21:52 25.09.2015
jah ka mina tänan Toivot põhjaliku (omapoolse) seletuse eest, kuid selgusetuks jääb siiski, miks peaks paari autoga firma pidevalt juhte otsima?
kjkfkakjfkakfjkda
22:03 25.09.2015
Paistab, et maailma parim tööandja ja tegemist on lausa MTÜga kui jagada pakutud raha summad ja kilomeetrid siis tuleb AMETLIKULT kätte 0,3 eurot km.

5000 km läbimise eest 1500 euri kätte teeb palgafondiks tööandjale 2555 eurot ja kütust kulub ka euroopa hindade juures vähemalt 2500 euri eest. Seega ainuüksi täiesti vältimatud kulud 5000 kilomeetri eest on 5055 euri. Ei tea mis see kilomeetri hind peab olema millega firma autot välja müüb, et suudab "pea - pudulojusele" ka palga teenida ning uusi rehve osta, teemakse maksta ja scanni esinduses hooldada, kindlustused , ülevaatused, raskeveokid maksud, liisingud jne maksta. ???????

Äkki mingi 2 euri kilomeeter?
eelmisele proffessorile
22:25 26.09.2015
tööd on erinevad, mõni on läbisõidu peale ja teine tunni peale. ka eestis on võimalik ligi 3 euri km eest teenida ja läbisõit on sel juhul 3000 km kuus. nii et pole mõtet oma rumalust demonstreerida.
juhiabi
19:53 27.09.2015
Egas pole mõtet oma rumalust ka siin demonstreerida, näha on ju et need autod ei tee Eestis kolm eurot km tööd :)
to juhiabi
14:54 28.09.2015
ka mujal võib tunnitasu alusel sõita ja paljud seda teevadki.
juhiabi
15:29 28.09.2015
Lopex
22:21 28.09.2015
Mis krdi tunnitasu? Kopajuht oled või ? Aluste peale koormas käib võitlus 0,10cent pärast, konkurents bulgaaria ja rumeeniaga on tihe ja siis tuleb mees eestist ja sõidab tunnihinnaga. Lubage naerda !
to Lopex
21:25 30.09.2015
sellepärast transporditurg nii p...s ongi, et selliseid vedajaoid leidub, kes 3000 km läbisõidu puhul võitlevad 0,1 eur/km hinna muutuse eest. igal juhul edu sulle selles võitluses.
41Degree
16:11 04.10.2015
Kiidan, et ettevõtte juhataja võtab oma nime kaitsta! Kasutan võimalust ja küsin täiesti avalikult ühe küsimuse veel: MKM registris ei suuda mina leida sellel firmal transpordiettevõtja tegevusluba. Kas mina ei oska otsingut kasutada või mis lugu sellega on?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte