Veoautod ja rasketehnika

veoauto rehvid

Andy74
00:35 08.11.2015
Sõiduauto rehvide kohta kõik kohad inffi ja müüki täis, testid jne.! Aga nn. rekka rehvid... Uued, taastatud, mis on parimad mustrid, tootjad, taastajad sõites põhjamaades, või euroopas? Usun, et see teema, mis fiesid ja väiksemaid firmasi huvitaks!? Siidiuss, alusta sina....;)
Andy74
00:40 08.11.2015
Kelle, mis rehviga Norra?
Looder2
08:58 08.11.2015
Kui märgiks on Michelin, siis pole muul tähtsust. Vaata et protte ei kasuta, sest siis pole sul rekkajuhtide sekka asja.
Kõvataja
10:33 08.11.2015
Sellega võiks teema lukku pannagi kohe. Michelin ja thats it! Nagu see autojuhi teha oleks mis rehviga sa sõidad.
.............
11:05 08.11.2015
Michelini põhjadele tehtud protid ei ole ka üldse pahad, pauku ei tee ja protektorit ei lenda. Kõik oleneb ka muidugi juhist.
Juht.
11:50 08.11.2015
Juht valib rehvipõhja, rehvitaastaja, valib tee, valib koorma?
Siiiidiuss
12:43 08.11.2015
Ainukesed reffid on Michelin ja Continental seda teab iga ants
professor_sammaljalg
13:28 08.11.2015
fiesid (kes üldse nii mõttetu vormi ettevõtluseks valinud on) ja väikefirmasid huvitab ainult hind paraku, kõik muu on teisejärguline.

see jutt, et michelinile tehtud prott on hea ja teised pole, on ikka väga mütsiga löömine - kõik sõltub ikkagi mustrist ning otstarbest.

ja üldsegi, kümne aasta jooksul on mul tee peal pauguga läinud kaks rehvi, mõlemad tehaseuued. põhjus protte kiruda on juhtidel, kes neid igalepoole vastu katki hõõruvad ja mitte kunagi rõhku, ega seisukorda ei kontrolli.

norras eelistaksin juhtsillal michelini naastu, veosillal bridgestone w990 või yokohama sy397 ning muudel sildadel rehve, mis on legaalsed.
............
13:32 08.11.2015
Üks kaabib niikaua kuni asfalt väljas, suitsupilt üleval ja protektorit lendab, teine kasutab ajusi. Äärekivid, "kannakad" täislastis poolhaakega nii, et korralik rehvikiht jääb maha, teine otsib ümber pööramiseks sobilikuma koha. Erandeid ja erinevaid olukordi tuleb elus palju ette. Loo mõte oli, et rumal inimene suudab raudkangi ka ära lõhkuda.
w990
20:14 08.11.2015
bridgestone w990 ei soovitaks on paremaid, sai need ära proovitud
juhiabi
21:30 08.11.2015
http://www.nokianheavytyres.com/tyres/tyre/nokian-hakkapelii
tta-truck-e/


eurovia veab selle michelini põhjale ka kui tahad ja vevid paneb sama linti, aint kolmese pakiga.
reaalne vedaja
14:17 09.11.2015
ükski rehv ei lähe pauguga kui sellel pole eelnevat vigastust.
iga normaalne protifirma kontrollib enne karkassi ja reeglina on protirehv sama kvaliteetne kui originaal, sest tehnoloogia sama. lihtsalt odavam lint kulub kiiremini kui kallim või originaalmuster.
hea prott on kordades parem kui odav originaal!

Michelin on sama tegija nagu Scania, ainult piiratud maailmavaatega inimesed ei tea paremaid ja kvaliteetsemaid marke.
ebareaalne vedaja
20:05 10.11.2015
üks kehvemaid rehve veosillale on michelin multiway,kolme sillase auto puhul ka märjal asfaltil väga libe.
soovitaja
19:35 21.11.2015
Ette soovitaks kindlasti Continental HSW2 Scandinavia parim valik meie ja põhjamaa tingimustes. Auto läheb ikka sinna kuhu keerata tahad! Isegi multilifti kasti haagise peale pannes hoiab nina paigas. Turvalist liiklemist!
kaugsõidu autojuht
13:15 28.11.2015
see multiway kehv jah,
ei oskagi välja mõelda et mis tingimustes seda kasutada, ja üle 400 tuhande ei kesta ka.
professor_sammaljalg
13:34 28.11.2015
irw, 400 tuhat aint?

kuu tagasi pandi sõiduvahendile yokohamad alla, maikuuks on siledad.

euroopatööl vahetasin enda scanial kaks korda veosillarehve, mõlemal korral olid 225tkm pealt parempoolsed tänu retarderile siledad. nii tehasemichelinid kui järgnevad bridged. ilma retarderita autod said 300 tuhat sõidetud.

multiway ei ole parim võimalik, aga filefjellist 30t seljas olen üles läinud tingimustes, kus selja taga norrakas jäi keset teed kette peale panema. parem ikka, kui kallurimustriga mittelamellidest "talverehvid", mis ka paljudes eesti firmades popid on.

muidugi, kui jutt käib multiwaydest ning mitte multiway põhjale pandud krtsedateab mis prottidest. mõne mehe jaoks ikka multiway.

Muudetud 28.11.15 13:38

kaugsõidu autojuht
16:48 28.11.2015
näe, prof tuli ulbama jälle.
JAH 400T SÕIDEDAKSE .
kaugsõidu autojuht
16:51 28.11.2015
ET EESTI SHUMMI SIIN, sammal,,,
professor_sammaljalg
16:57 28.11.2015
kui palju siis veosillarehvidest kätte saab, kui 400 tkm üldse nagu kehva on? esisillal balloonidest saab selle lõtva kätte, aga veosillal? haakerehvidest ei oska sõna võtta, kuna pole neid kunagi ostma pidanud. noh, nagu mõni mees pole kunagi ei juht- ega veosillarehve ostnud, aga on sel teemal kõikse targem :)

Muudetud 28.11.15 17:05

rähnile
17:10 28.11.2015
poisike ää ülba
kaugsõidu autojuht
17:22 28.11.2015
esisilla nn balloonidest saab jah ,
ainult et peale a 330 kaob pidamine, ise sõitnud erinevad 0st lõpuni.

400 veosillal normaalne, oleneb muidugi tihendist istme ja rooli vahel.
professor_sammaljalg
17:31 28.11.2015
ähh, ju siis. peaasi, et ise usud.

Muudetud 28.11.15 17:36

looder23
15:49 29.11.2015
sa kaugsõidu autojuht räägi, et mis tööd sa siis teed ka? kui sa vead õhku, siis jah, võid saada 400+ tuhat täis veosilla rehvidega, aga kui su veosild balanseerib pidevalt 11-11,5 tonni piirimail, siis unusta ära.

ja mis rehve sa kasutad? anna teada, äkki ostaks enda autole ka sellised alla.

Muudetud 29.11.15 15:51

professor_sammaljalg
23:02 29.11.2015
märgiksin jällegi, et see 400 tkm on rehvi kohta kehva, seega korralik rehv peaks läbima palju enam.

et kui ainult 400 vaja läbi sõita, osta looder multiwayd.
juhiabi
07:27 30.11.2015
:), mul ka siin tuttaval sõidavad tehase rehviga liisingperioodi lõpuni ja siis lähevad autod uute vastu vahetusse. Jooks korralikke rehve maksab ikka raha ka ja pole mõtet seda raha niisama tuulde loopida.
ka juht
11:52 30.11.2015
siit selgub, et osad, netis kõvad autojuhid, peaksid minema ja oma autokoolist kooliraha tagasi küsima.
professor_sammaljalg
13:33 30.11.2015
või enda lahedaks valetamise ära õppima.
reinosson
13:57 01.12.2015
miks kuluvad parempoolsed tänu retarderile rohkem?
juhiabi
16:33 01.12.2015
Sest tavaliselt on retarder vasakul pool, nagu inimese ajugi, vasak-parem, parem-vasak. Loogiline ju :)
professor_sammaljalg
16:37 01.12.2015
füüsika ja jõuülekande eripärad, eks rohkem koolis käinud võivad selgitada
kee3nijus
18:08 01.12.2015
parempoolsed kuluvad sellepärast rohkem , et kui retarder hakkab pidurdama ja kuna ta on vasakul pool siis läbi difri kannab ta jõu paremasse külge. kui tahad et kuluksid ühtlaselt siis tuleb kaks satelliiti välja võtta. kahe satelliidiga kuluvad rehvid ühtlaselt.
juhiabi
18:45 01.12.2015
Kui difrit lammutada ei viitsi, siis on salongis nupp millega saab lukku panna asja, siis kuluvad mõlema poole rehvid täpselt ühtemoodi täpipealt. Aga olen tähele pannud, et tekib jällegi probleem, rehvid ei taha 400t vastu pidada ja kurvis kipub millegipärast otse lükkama, kui asfalt märg on.
imelugu
20:38 01.12.2015
parempoolne abisillarehv kulub vasakust kiiremini ka ilma retarderi abita.
reinosson
10:48 03.12.2015
kui aju ainult vasakul pool siis vist võib-olla jne jah.
mis eripära selle sanja traktori jõuülekandes siis ikkagi on
kee3jus
19:52 03.12.2015
Parempoolsed rehvid tegelikult kuluvad kiiremini teekalde pärast. Ja kui tähelepanelikult vaadata siis veel on seal selline seos, et sisemised kuluvad rohkem kui välimised. Siis kui sai Inglismaa ja muu euroopa vahet sõidetud siis seda probleemi polnud.
Onu Raul
19:56 03.12.2015
See ,et parem tagumine rehv kulub rohkem tuleb laiskusest ja mugavusest.Nimelt enamus autojuhte eelistab manööverdada üle vasaku õla - seega langeb suurem koormus parempoolsetele rehvidele.Sama jutt ka poolhaake rehvidest ,täishaake omadest ei tea - pole kogemust .Veel mõjub ,et tee enamus aega paremale kaldu - kulutab rehvi soomusesse.Abiks rataste ümbertõstmine - juba vene ajal autokoolis õpetati kus ,kuhu ja kuidas.
imelugu
11:15 05.12.2015
mis vahemaid sa onu raul tagurdades ka läbid et see lausa rehve erinevalt kulutab...
kee3jus
18:50 05.12.2015
kas ei peaks mitte naljanurka üle kolima selle teemaga. Pärleid tuleb nii et imesta.
ahh
19:20 05.12.2015
Naljanurk on siin kyll jah.Isikuna kes myyb igapäevaselt sadu ja sadu veoautorehve hiinarehvidest michelinini siis minu pakutavates ei ole sellist markki mis veosillal 400000 ja rohkemgi vasyu peaksid.Paluks siia nimekirja sellistest revidest mis selle kilometraasi kestavad nii saan oma sortimentti muuta kvaliteetsemaks.
kaugsõidu autojuht
22:32 05.12.2015
see sama multiway, ja kolleegidel mingid bridgestoned nn karjääri mustriga. ja siis et üle poola lääne euroopasse ja seal mõned laadimised rauda paberit ning koju.
endal mingid pirellid sõitsid ka väga hästi ja kestvalt.
lisaksin veel et asi hakkab ikka mitte ainult ratta taha kusemisest.
professor_sammaljalg
23:05 05.12.2015
väga põhjalik analüüs, aitäh.
täitsa huvitav
00:38 06.12.2015
poola parklas olen kuulnud eesti meestelt, et scania all kestab michelin ka miljon km. ei tea, kas ässad valetasid.
Suitsev suu
08:06 06.12.2015
......
09:20 06.12.2015
ahh ............. sadu ja sadu veoautorehve päevas ! miks nii magedalt,ikka miljoneid ja miljoneid tunnis.
imelugu
21:29 06.12.2015
ise siis aegajalt ratta taha kustes läbisin esisilla micheliniga 300000 ja veosilla multiway-ga 250000,autoks kolme sillane volvo.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte