Veoautod ja rasketehnika

10 h tööpäev

reinosson
21:49 25.04.2016
küsimus siis, et kuhu nädalasse läheb 10 h sõiduajaga päev, mis algab pühapäev ja lõppeb esmaspäev
Endine Kutsar
05:42 26.04.2016
Arvan, et uude ehk esmaspäevasesse nädalasse, sest muidu läheb programmi loogika lõhki. Liites kõik nädala töötunnid saame tulemuseks arvu N. Kui nüüd oletada, et puhketunnid = kogutunnid - N, siis reaalsed nädala töötunnid lõppevad 23-59 Pühapäeval. Teisisõnu 10 tundi ei mahu N-i sisse enam ära ja kuna pikk päev lõppes juba uuel nädalal, siis peab tarkvara valideerima fakti, et sel nädalal on üks 10-nekas juba läinud. Ärme unusta, et Esmaspäeval on juba teatud tunnid kulutatud, seega süsteem peab loomulikuks need kirjutada nädal kaks tundidesse. Loodetavasti on siin miski tõde kah taga, kuid see põhineb vaid enda oletusel.
pikaliinimees
23:46 26.04.2016
tööinspektsiooni härra mainis, et nende tõlgenduse järgi läheb eelmisse nädalasse, aga öötöö korral ei tohi tööpäev (sõiduaeg + muud tööd) olla üle 10tunni 24tunnise perioodi jooksul.
Eesti aja ja digitahho aja vahe suvel on 3h
Kui lõpetad tööpäeva eesti aja järgi enne kella 3:00 ongi kogu tööpäev eelmises nädalas.
kaugsõidu autojuht
09:03 27.04.2016
AETR i järgi hakkab peale igapäevast puhkepausi, mis võib olla 9h, uus töötsükkel.
see 24h sees üks tööpäev pigem kuskilt üldistest töö ja puhke seadustest milledega kahjuks kursis pole.
Aga kes see härra oli.
professor_sammaljalg
11:37 27.04.2016
see digitahho aeg ei oma mingit tähtsust, öötööd ja muud sellist arvestatakse sõiduki registreerimisriigi järgi. ise olen arvestanud 10h sõidupäeva sinna nädalasse, kus 9h ületub. täienduskoolitusel kunagi sain sellise vastuse oma küsimusele

AETR on asi, mille järgi ei sõideta enam ammu, tulgem sellesse dekaadi palun.
kaugsõidu autojuht
08:00 28.04.2016
mille järgi siis nüüd?
professor_sammaljalg
09:24 28.04.2016
kaugsõidu autojuht
09:46 28.04.2016
JA EI SAA ISE KA ARU MILLEST RÄÄGIB


Nimelt ,1. juulil 1970 vastu võetud rahvusvahelisel autoveol töötava sõiduki meeskonna tööalase Euroopa kokkuleppe (AETR) teksti, mis on hoiule antud ÜRO peasekretärile. Konsolideeritud versiooni ainus eesmärk on hõlbustada AETRi mõistmist ja lugemist ning see koosneb algsest lepingust (E/ECE/811; E/ECE/TRANS/564), 1.–4. muudatusest (E/ECE/811; E/ECE/TRANS/564/ Amend. 1–4), mis jõustusid vastavalt 3. augustil 1983, 24. aprillil 1992, 28. veebruaril 1995 ja 27. veebruaril 2004, viiendast muudatusest (ECE/TRANS/SC.1/375/Add.1), mis jõustus 16. juunil 2006, ning kuuendast, kõige uuemast muudatusest (ECE/TRANS/SC.1/386/Add.1), mis jõustus 20. septembril 2010.
kaugsõidu autojuht
09:53 28.04.2016
Accord Européen sur les Transports Routiers – European Agreement Concerning the Work of Crews of Vehicles Engaged in International Road Transport

ehk siis AETR
reinosson
10:03 28.04.2016
ametikoolitusel, ametikoolitus OÜ, räägiti et oleneb kuhu viimane tund jääb, aga konkreetset vastust ei antud.
Jüri Milovi, see siis tööinspektsioon, käest küsides, meenus Talle et olen seda varem ka küsinud, seda kinnitust ei saanud, mida ametikoolitusel räägiti.
on lubatud uurida aga vastust pole saanud.
professor_sammaljalg
15:26 28.04.2016
jah tõesti, nüüdseks on AETR EC561ga samastatud, varem ta seda polnud.

Muudetud 29.04.16 08:21

grizzly
20:13 30.04.2016
Mulle on seda ka kunagi selgitatud nii, et loeb moment, kus 9 h sõiduaeg ületatakse.
Ja kindlasti tuleb aluseks võtta sõiduki registreerimisriigi aeg.
Kui seda asja nüüd lahata, siis kõigepealt on määruses 561 täpselt määratletud nädala mõiste: " nädal – ajavahemik alates 00.00 esmaspäeval ja lõpetades 24.00 pühapäeval." Ja selle 10 tunni kohta on öeldud: "Mitte rohkem kui kaks korda ühe nädala jooksul võib seda aega pikendada 10 tunnini."
Ehk siis tundub, et tõepoolest loeb see, kumbas nädalas see pikendamine reaalselt toimus.
Paraku, kui eestimaal ka pädeva vastuse saad, võib mõne teise riigi asjapulgal olla midagi tõlkes kaduma läinud ja seisukoht erinev.
Sel juhul oleks oluline endas kindel olla ja osata viidata, millel selline arvestus põhineb (vajadusel paberi peal nädalad välja joonistades). Ja kindlalt väita, et meil seletatakse koolitusel asja niimoodi.
Muidugi võib sellise sõtmise puhul öötöö teema löögi alla sattuda, aga mulle tundub, et väljaspool eesti riiki sellest eriti numbrit ei tehta.

Muudetud 30.04.16 20:38

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte