Veoautod ja rasketehnika

päring veohindade suurusjärkude kohta

hullmaks
19:50 13.08.2016
Mure veel ei ole, aga võib tulla, plaanin ühe vana jaapani bussiga hispaaniasse minna, 4,5m pikk, 2,5 tonni, 1,9kõrge. 1,8 lai.Vana asi teadupärast laguneb ja võibolla tuleb see aparaat ühel või teisel moel sealt tagasi tuua, või siis poole pealt, kus iganes ka midagi juhtuda võib, laguneb mõni tükk ära, mida pole kaasas ja mida kohapealt hankida ei õnnestu jne. Tahakski teada, mis hind võiks olla kui see kelllegile haagisesse õnnestuks sokutada ja koju või kodule lähemLe tuua. Ideaalne oleks isegi kui autosi vedava veoki hinnaklassi teada saaks, pikkuskõrguslaius on teada, kaal ka, tulistage, kas sadades või tuhandetes? Kas tuleb odavam lasta kellegil ära tuua või osta kohapealt mingi asi millega riskides ta koju toimetada?
arvamys
20:58 13.08.2016
Kui ära hakkab lagunema ,sõida lähimasse sadamasse ja müü neegritele maha. Nemad vaid jaapani kaubikuid armastavad.Mis sellest enam koju tassid ? Saad seal mitmekordse hinna kui leiad õige kokkuostja.
professor_sammaljalg
21:32 13.08.2016
Lagunema on ta vast ammu hakanud, aga kui sõiduvõim lõpeb, on treilaga sadamasse neegritele müügiks vedamine samasse hinnaklassi kojutoomisega. Puusalt tulistades €2-3k. Ära ei tasu unustada asjaolu, et paljuti on lääne-euroopas maanteel äravedu ainult kohalike ja litsentseeritud (loe $$$) firmade pärusmaa, sestap ka keeld kasvõi rattavahetusele, kui sa just ülehelikiirusel ei toimeta.

Kuni lääne-Saksani pole treilaga vast probleemi, aga sealt kaugemale liiguvad kodumaised treilad täiskoormatega lõuna-euroopa autotehastest tagasi ja sestap on treilakoha trehvamine imo keeruline. Kolmandik kardinhaakest ei tule kaugemal, kui Aachen-Liege-Lille kardetavasti palju odavam, kui selle harva tühja kohaga treila peale.

Ühesõnaga kui sõita tahad, siis sõida ja kui ära sureb, siis tegutse vastavalt asukohale. 4000km otsa raames ei anna väga täppisennustust teha.
treilajuht
23:26 13.08.2016
arvan,et hind Saksast koju on 500 + ja toojaid on.Ainult kui mootor õhtul hakkavad juhid virisema.
..........
12:19 14.08.2016
Kui kustub ära jäta maha ja pane põlema, et hiljem jäljed sinuni ei viiks.(kõige odavam) Kui oht on suur, on tehnika surnud ja pole väärt enam kuskilt euroopast koju tarimist..
hullmaks
12:24 14.08.2016
Aafrikasse ei raatsi müüa, niigi sinna enamus mõnusaid 80/90 ndate väikebusse ära viidud :) Äitüma reageerimast, jääb vaid loota, et aparaat siis peale saksamaad ja vähemalt tagasi saksasse toob mind :D mingid odavama otsa veokad maksavad suurusjärgus 1500, nii et saksast juba odavam ja riskivabam treilale koht osta, tundub.
professor_sammaljalg
14:03 14.08.2016
Ei pea isegi põlema panema, numbrid küljest ja kõik.

Et siis minu jutt käis jah konna ja Hispaania kohta, kus koolnud siduriga autorongi vedu kiirteelt 10km töökotta maksis pea 5k
stammer
15:10 14.08.2016
Ilmselt läheb kojuvedu kallimaks kui antud isendi enda väärtus.
ahsel
01:26 15.08.2016
Ma lükkaks seal kohe kuskilt mäest alla kui ära laguneb.....
Ostsin kunagi Soomlaselt mootori rikkega Fordi 200 eur ga Soomes.
Pärast ütles et oli paar aastat tagasi Leedus katki läinud ja maksis Treileri eest mingi 1500 eur . Vedas koju ja jättis vedelema puu alla .
Kas oli vaja koju tassida ??? Esimene variandiga oleks 1300 eur võitnud!
Inimesed elavad oma emotsioonie najal ja ei oska reaalset olukorda hinnata.
Aston1
08:25 15.08.2016
Kui vaja peaks olema, siis helista 55577435 ja katsume kokkuleppele jõuda.

Muudetud 15.08.16 09:02

hullmaks
21:09 16.08.2016
Tänud, Aston1, vähemalt pisut kasu sellest teemast :) Buss jääb sõiduautode klassi, peaks töökotta või parklasse pisut odavamalt saama kui autorong. Eks tal müügiväärtus on muidugi tühisemapoolne, aga samas tarbimisväärtus pisut rohkem kui tühine. Neid aparaate jääb järjest vähemaks, mille remontimisega kolhoosisepp teibi ja traadi ja 13võtme abil hakkama saab, nii et sellist bussi on võibolla ka siiski kasulik pidada tänu väikestele remondikuludele, ise saad tavaolukorras kõigega hakkama, Soome treilaga vedamise hind mõistetav, sest treila pidi ju ka edasi/tagasi otsa tegema + laevaga sõitma, ja selle eest juba raha küsida osatakse.
hullmaks
22:39 10.09.2016
ebasoodsate asjaolude kokkulangevuse tõttu lükkus reis aasta jagu edasi. Ei saanud veel piisavat summat kokku võimalike teepealsete äparduste likvideerimiseks. järgmine sügis uus katse.
hullmaks
15:47 17.10.2020
reis teostus , bussiga sai väike tripp tehtud alguses poola, mis kulges viperusteta, v.a. Wolinist leedu poole tulles munakivi teel raputades korra putku pannud tagavararatas, siis tegin otsa Hispaaniasse, Tarifa, sealt Portugali ja siis koju tagasi, sisaldas leedus uue kasutatud rehvipaari soetamist, poolas jahutussüsteemi lappimist, saksas tuttuue rehvipaari soetamist ,kiirteel rehvi protetori eemaldumist ja siis ohutuledega lähimasse parklasse veeremist, portugalis sumpsi keevitamist,tagasiteel belgias esipiduriklotsi vahetust, aga veoabi õnneks vaja ei läinud, aasta hiljem käisin sama bussiga ära norras Nordkapis ja Lofootidel, seegi reis läks õnneks, ja alles kodus andis otsad generaator ja juhtmestik :D

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte