Veoautod ja rasketehnika

Logistika hinnad

Juhtivtootaja
19:45 18.08.2016
Siin võiks olla koht kus jagada erinevate logistikafirmade hindasi ja maksmiskombeid- kas venitatakse maksetähtaegadest üle ja tõmmatakse läbisõidetud kilomeetritega.
Kuna siin saab kommenteerida anonüümselt, siis ei ole teema kellegi rahakotti piilumine, aga võib nii mõnelegi transpordifirmale tulevikus kasuks olla.
Eelistatud oleksid kommentaarid isikliku kogemuse põhjal mitte kuuldused.

Rasketehnika foorumis võiks kolleegid ikka üksteisele häid soovitusi jagada.
vedaja123
22:41 19.08.2016
enamus maksavad 0,95-1,05 euri per km pluss teemaksud. enamlevinud makseajad 7 päeva. mõni venitab paar päeva üle, aga pole hullu. läbisõiduga ei tõmmata kui juht omaalgatuslikult ringi sisse ei tee.
decatylen
22:46 19.08.2016
Küsiks lihtsalt ,et mis riigist sa räägid ja mis vedudest?Ikka Eesti hindadest?
kaval a ts
11:08 20.08.2016
Dsv 0,83 #teemaksud ja laevapiletid. Sitt see et maksetäht aeg 30 päeva. Suur juht lubas hinda tõsta kuna vedajatel puudub motivatsioon.
juhiabi
22:50 20.08.2016
0,83 enam tõesti keegi ei sõida, kuna kütus kallis, siis saab reaalselt rääkida alates 0,98 pluss kõmm nina rendi eest logistikule, alla selle on turu solkimine.
santiago007
09:43 21.08.2016
eesti suuremad ekspedeerijad maksavad eesti saksa suunal 0,98 + teemaksud või 1,07 koos teemaksudega. igal pool autosid puudu ja tööd rohkem kui teha jõuad.
soome suunal sõidan kuu tasuga 7000 euri. selle eest kuni 6000 tasulist km ja nädalalõpus auto seisab kodus.
autojuht.a
12:09 21.08.2016
7 päeva maksetähtaeg on helesinine unistus. Suurfirmad maksavad 45 päeva ja kui sulle ei sobi mine ära.
Niisiis kui oled väikeettevõtja siis sinult küsivad kütusemüüjad raha 14 päevaga ja oma teenitud tasu kuu aega hiljem. Ole nagu mingi krediidi ettevõte. See et veokitest puudus on -ma eiusu. Normaalse hinnaga töödel on kohad täis. Otsitakse ikka sinna kus madal hind.
DSV hoovi peal on veokeid reas seismas pikad read. Miks nad ei tööta kui teile tundub asi nii ilus.
professor_sammaljalg
12:36 21.08.2016
Kõrgepalgalised autojuhid on lihtsalt suvepuhkusel, puhkuserahad on ju teatavasti head.
Juhiabi
13:47 21.08.2016
Sul autojuht a on ikka vaja kõik ära rikkuda, teemaalagataja hakkas juba pangaga asju ajama, aga sa tuled valusat tõde kuulutama.
Juhtivtootaja
09:36 22.08.2016
Teema algataja ei pea läbirääkimisi pangaga ja ei ole ka transpordist kõrval seisev isik.
No eurot km eest koos käibemaksuga ei maksa küll ükski firma. Kui, siis ainult ADR autodele. Ja km on riigi raha mida ei saa enda tuludesse arvestada.
Täiesti tavaline asi on, et kuu aega töötad, esitad arve ja kuu aega peale seda ootad raha. Kui lähed uude firmasse, siis saad 2 kuud peale tööle asumist alles esimese raha.
Aga tihti tullakse vedajatele vastu ja saab esimese arve maksmisega hakkama isegi paari nädala jooksul peale tööle asumist.

Teema algatamise idee oli, et meelega maksmise venitajatest siin teada anda. Maksetähtajad pole siin eriti olulised kui on poolte kokkulepetest kinni peetakse.
Km hind pakub ka huvi.
professor_sammaljalg
13:08 22.08.2016
Teemaalgataja võiks täpsustada, et millise töö hindade kohta küsimus käib.

Muudetud 22.08.16 14:52

Juhtivtootaja
15:54 22.08.2016
Peamine vedu käib ikka sadulveokitega.
Juhtivtootaja
16:05 22.08.2016
Olen kuulnud lugusi kus alla euro km eest + käibemaks ei panda autot käimagi ja vedajatest on puudu.
Kui pakun välja, et hakka minule ja veel paarile kolleegile vahendajaks, siis kohe jutt muutub, et 20senti km pealt vahendamise eest ei tasu ära jne. Auto pealt 1500-2000 eurot kuus, ainult ühe arve välja kirjutamise eest on liiga väike summa???

Ise endale töö otsijad saavad muidugi euro küsida, aga enamuse ajast passivad kodus. Vähemalt need keda mina tean. Hiljuti kuulsin muinasjuttu kus autojuhile palgaks makstakse 80 senti/km!!!
staarjuht preeria koer
16:41 22.08.2016
alla euri km eest pole mõtet rekkarooli keerutama hakata.
Juhtivtootaja
18:52 22.08.2016
Eelmisele.

Võibolla oleksid nõus, siis hakkama vahendajaks? Hetkel ei tea kedagi kes oleks nõus sadulale eriti üle 80 sendi/km eest maksma.

Jäta siia mingi kontakt kuidas saab sinuga ühendust võtta. Ainuüksi minu tutvusringkonna pealt teeniksid igakuiselt kümneid tuhandeid eurosi puhast tulu.
decatylen
18:53 22.08.2016
Hetkel näiteks Lõuna-Euroopa suund 0,75 - 0,85 senti /km kanti , sõltub kas oma haage või kliendi oma.
See Eestist pakutav hind umbes.
On ka olemas osad ettevõtted kes ütlevad sulle eksport/import hinna ette juba , võib olla parem võib juhtuda ka kehvem.
...
19:09 22.08.2016
85 senti, aga mitte euro.
Suured logistikud
20:18 22.08.2016
Hinnad on ikka pigem hetkel 0,61-0,66 eur kilomeeter, pluss siis teemaksud, oma haagisega saad 0,04-0,05 eur kilomeeter juurde. Raha ootad ikka 30 päeva ja siis veel tavaliselt mõned päevad üle maksetähtaja. need kes räägivad et saavad 0,85 eur kilomeeter, need ka kuus üle 5000km ei sõida
decatylen
20:42 22.08.2016
Jah , need hinnad olidki öeldud n.ö all in
to juhtivtöötaja
21:10 22.08.2016
mikd peaks hakkama vahendajale tegelasele, kes töö otsimise asemel halab interneti foorumis? järgmiseks soovitan profid ühingusse minna ja koos sealse ninamehega veelgi suurem kiun üles tõmmata. augustis on euroopas madalseis, aga juba otsitakse sügiseks uusi vedajaid ja makstakse rohkem kui euro. aga hinda tuleb osata küsida.
Siim L
21:31 22.08.2016
eelmisele kirjutajale,arvan et oled asjast väga kaugel,kui sõidad koduvahet EE-EU-EE suunal logisika firma käruga on hind 0,75-0,86,kui teed tööd oma haagisga,siis koorma paned ise kokku saad 1,00.-eur.Aga see jutt mis siin puhutakse on ikka asjast väga kaugel.Jõudu ja jaksu mulli puhujatele.
Juhtivtootaja
21:32 22.08.2016
See oli irooniliselt öeldud, et hakka vahendajaks. Milline tatiprits ei hakkaks vahendajaks kui oskaks nii kõrgeid hindasi välja kaubelda, et logistikafirma jääks ise ka miinusesse. Paraku jäädakse ainult tatti pritsima.

Enne sõnavõttu võiks teemaga ennast natuke kurssi ka viia ja kõige esimese kom läbi lugemine ei teeks ka halba.
professor_sammaljalg
21:43 22.08.2016
Huvi pärast küsiks, et mismoodi näeb välja see "hinnaküsimise oskamine"?
Milliseid argumente tuleks kasutada, rääkimaks välja hinna, mida ei maksta rumeenlasele, bulgarile ega leedukale?

Ei ole küll mingit huvi uuesti tegeleda äriga, kus vabal turul liiklev inimkomponent sedavõrd "kvaliteetne", aga ammugi tundunud intrigeeriva teemana.
decatylen
21:53 22.08.2016
Lihtsalt näited millega pakuvad koormaid(täis) näiteks turul LT , LV firmad :
FR38-Kaunas 1350 euros
B4700->D53340 -> D41066 - 3 unloadings in Vilnius 1200 euros
FR59 - Vilnius 800 euros.

Ja samas need koormad lähevad kiiresti isegi minema , kuidas on selliste hindadega isegi võimalik sõita?
professor_sammaljalg
22:10 22.08.2016
Sisetöölt auto ülevaatusele viies ikka kasumlikum, kui tühjalt eksole.
Reality strikes
23:22 22.08.2016
Toredad muinasjutud siin ikka.

DSV,Ferroline,DHL,Schenker jne. reaalsed hinnad poolhaagise vedamisel EST-EU-EST (Lääne-,Lõuna-,Kesk- ning Ida-Euroopa) on täpselt sellised nagu 1 härra eespool kirjutas:

Hinnad on ikka pigem hetkel 0,61-0,66 eur kilomeeter, pluss siis teemaksud, oma haagisega saad 0,04-0,05 eur kilomeeter juurde.

Kõik muu on kellegi soovunelm ning see on fakt. Kõrgemat hinda ajad kokku ainult oma veokorraldusega. Kui kõikjal sõidetaks hinnaga 0,8-1eur/km, siis ei oleks eelpool mainitud hindadega järjekorda ukse taga.
Hämmingus
13:41 23.08.2016
Mul on tunne, et vedajatest tööandjad on maailma suurimad filantroobid, kes maksavad juhtidele oma säästudest ja puhtast heatahtlikkusest palka.
Teeme nüüd väikese rehkenduse:
Hüpoteetiliselt võtame veduri läbisõiduks kuus 12 000 km. Kui see oleks kõik tasustatud selle 0,6 EUR, siis näitab rehkendus 12 000 x 0,6= 7200, seda EUR siis.
Kui arvestame keskmiseks kütusekuluks 35L sajale, siis saame 12 000 / 100= 120. 120 x 35= 4200 liitrit. Võtkem liitrihinnaks nt 1,3 EUR ja saame rehkenduse
4200 x 1,3= 5460.
Nüüd võtame siis saadud tasust, ehk 7200 - 5460= 1740.
Järgi on 1740 EUR!
Oletagem, et masina eest tuleb tasuda liisingut marginaalse summana 1000 EUR kuus ja saame jäägiks 740 EUR.
Sellest võtame maha veel mingid jurad, maksud jms ja järele jääb mõnisada EUR. OK, ütleme, et lausa 500, olgem optimistid ja kasutagem fantaasiat.
Mis on siis kogu selle rehkenduse resümee?
Vedaja/tööandja on filantroop, kes maksab juhile lihtsalt rõõmust ca 1000 EUR niisama.
Saate aru, lihtsalt niisama ;).
Hea inimene ju!
KUID- miskipärast puterdavad viskiklaasi taga need vedajafirma omanikud, et "alla 3000 kasumi kuus me üldse autot ei peakski".
Siin tekibki mõningane dissonants mingi 60 senti km, palkade, vedaja/tööandja enda uute peresõidukite, muude aksessuaaride, puhkusereiside jms vahel.
Jah, on inetu lugeda teiste taskus raha, aga vot rehkendus ei klapi!
moveor
15:18 23.08.2016
mis saite kasutate koormate otsimiseks? hetkel peaks olema u.2000 km
eur 1400- 1500
to hämmingus
15:46 23.08.2016
enne arvutuste tegemist tasuks reaalse maailmaga kurssi viia.
kütusekulu 35 liitrit 100 km kohta! sel juhul tuleks vargad lahti lasta. euro5 max 27-28 ja euro6 max 25-26 euroopa suunal.
kütusehind lätis 0,7 ja leedus 0,72. tänapäeval pead olema tõsine vaimuhiiglane kui suudad 1,3 kütet osta. kui portugalis ei käi, siis mujal tankida pole vaja.
aga kui sõidad 0,6-0,7 euri km est, siis polegi vahet kui odavalt kütust ostad. nagunii lähed põhja.
Ikka hämmingus.
16:59 23.08.2016
Et muudkui käite Lätis ja Leedus tankimas!? Rootsist näiteks?
Ja kui arvad, et kõik sõidavad uute, EURO-% ja& masinatega, siis eksid. Veel eelmisel suvel punnitasid mehed sabasid vedada 480-nejõuliste Skannidega, millede masinad olid sellises seisukorras, et ahmisid 50L keskmist. Skandinaaviast on jutt muide. Selliseid ratastel peldikuid liigub veel hulgi. Jah, seest on nad korras ja puhtad, aga tehnika on täiesti läbi, masinad teevad vägagi kummalist häält.
Olen ühe sellise peale ise kogemata sattunud ja see oli ikka ulmefilm, mida see tegi, kusjuures kõik selle firma ninad olid sellises korras, 2007 aasta masinad.
Kui poleks ise kogenud- ega ei usuks.
Vot kuidas sellised ja ka tsipa uuemate masinate kuluks mööda mägesid saaks olema 25- 28L, no ma ei tea!? Tõusudel olen küll näinud näitu 280+ sajale ;).
Elu sees ei hakka kedagi "asendama" enne, kui masinat ei näe.
to hämmingus
17:14 23.08.2016
euro4 480 scann saab mägedes väga hästi 28 hakkama. kui skandinaaviasse sõita, siis tangid eestis 0,8 euriga liitri eest. 1,3-ni on veel pikk maa.
kui sa oled transpordis tegev, siis ma tean ahju kus raha põleb väiksema närvikuluga ja sama suure leegiga kui sinu mõtlemisega tegutsedes transpordis.
professor_sammaljalg
17:34 23.08.2016
Minu Euro4 R480 võttis stabiilselt 34 sajale. Õhku muidugi ei vedanud ja juhina olin viimatises Volvo Fuel Challenge Tallinna arvestuse võistlejatest esimeses kolmandikus, elik väga kehva ei tohiks nagu olla. Scania väitel oli ka kõik kõige paremas korras, uuena ostsin ja pea neli aastat oli kulu sama.

Aga alati leidub mehi, kelle jaoks kilomeeter lühem ning euro pikem, lootusetu siin aritmeetikat arendada. Viimaks öeldakse su arvutuste ümberlükkamiseks nagunii ainult midagi stiilis "a sa ei tea ju midagi" ning liisinguga rehvide ost ja tasuta nädalavahetused auto all ei kaalu üles uhkusenooti hääles, kui saab üle huulte libistada "a mul on neid tegelt viis tükki".

Veel rohkem hämmingus...
17:43 23.08.2016
Et EURO 4 ja ikka 32 tonni saba peal ja 28L sajale iga ilmaga, mägedes jms!?
Jah, ma olen seda foorumit siin jälginud ja kõik teemad lõppevad sellega, et kusagilt nurga tagant ilmuvad mingid supersohvrid, kes juba asja oskavad!
Kui kellelgi on 100% kogemusi masinaga, mis keeldub alla 50L sajale liikumast, siis teatab see ilmutis, et temal õnnestuks see 28-ga!? Sama masinaga, sest teised on nõrgad, lollid ja kes/mis iganes! Mis sest, et ka järgmised alla 50-ne kuidagi ei saanud.
Tead supermees- aga minu isa on tugevam, kui sinu isa!
K I N D E L !
eelmistele tegijatele
18:00 23.08.2016
viimase paari seltsimehe vastused näitavad selgelt, miks nad transpordis hakkama ei saanud. küproki panemine ongi lihtsam kui rekkaga ökonoomne sõit või klientide otsimine, kes maksavad korralikult ja õigeaegselt. me pole enam nõukaaegses sotsialismis, kus kõigil pidi ühtemoodi minema ja alati on olemas viimase s.a korjajad, kes teevad ka need tööd ära, mida isegi rumeenlased teha ei taha.
üldiselt turul on tegijad ja ..., kes rotatsiooni korras vahetuvad mõne aastase perioodi jooksul.
Transpordihärrad
18:13 23.08.2016
Tänaste veohindade juures, 0,61-0,70 eur jääb autopealt üle ca 800-1000 eur, eeldusel et auto sõidab 12000km kuus ja juht saab 60 eur päev, liising 1200, muud kulud (amortitsatsioon, remont, kindlustused 1000-). Üldiselt ma ei saa viriseda midagi, olen ise ka paari autoga ettevõtja, kui kütusehind on veohinnaga sama, on kõik hästi (lätis tankides 0,70 eur liiter). mingisugust 1 eur km ei maksa ka keegi euroopa sisetöö eest.
professor_sammaljalg
18:22 23.08.2016
Täiesti nõus, küprokit panna on märksa stressivabam ning ka tulusam, kui nii endale kui teistele tõtt näkku rääkida. Isegi numbreid ei pea välja mõtlema :)

Muidugi see "transpordis mitte hakkama saamise" tsitaat näitab naelapea pihta ära "suurte transpordimogulite" mentaliteedi - olgu sitt, olgu kehva, aga auto on oma ja kui keegi seda äri ajada enam ei viitsi, siis mina olen ikka targem. Silmaklapid hoiavad ju õigel teel.
Oleme näinud
18:24 23.08.2016
Sellised superjuht/tegijad, kes ei roteeru, oskavad liikuda õhuga, on kasvõi mälumängus kõige targemad, sõidavad alati ühe liigutusega rampi jms on igas parklas oma 45-te maha lällamas ja teisi tülitamas.
Alati on üks ja seesama jutt. No kuidas alles nemad!
A miks nii rumalad näod?
Marko
20:05 23.08.2016
Tasa, poisid! Ei kakle!
A!
21:02 23.08.2016
Olge nüüd lahked ja jagage mõne sellise tankla asukohad, kus saab tankida-
1.eestis 0,8€/L
2.lätis 0,7€/L
3.leedus 0,72€/L

Paar nädalat tagasi käidud pisikese autoga poola ja tagasi. Teeäärsetel kütusehindadel sai silm peal hoitud piisavalt tihedalt. Minimaalsed numbrid, mida minnes näha sain, olid sellised-
1.tankisin eestis 0,96€/L(nestes)
2. lätis vilkusid numbrid 0,94€/L(neste)
3.leedus õnnestus tankida 0,85€/L
Paar päeva hiljem oli leedus ja eestis hinnad juba 8-10s tõusnud.



Tuletaks meelde, et täna näitavad keskmised stolbikud eestis 1.08€/L.
Laukas
21:18 23.08.2016
Firmad arvestavad küttehinda ilma käibemaksuta ja siit tulebki erinevus, miks mõned ei saa aru, kuidas teised ostavad kütet tugevalt alla euro.
B!!
22:37 23.08.2016
läti ja leedu hinnad olerexis, statoilis ja port1 kõik ühte auku ja loomulikult ilma käibemaksuta, sest käibemaks pole kulu.
Juhtivtootaja
01:17 24.08.2016
Käibemaks pole tõesti kulu.
Mõned siinsed TARGAD ei suuda ju selle peale tulla, et enda esitatud arvele tuleb ka km lisada ja sellega saabki km tagasi. Ja kui liiga palju km ette makstud, siis võimalik see riigilt tagasi küsida.
Ja hulgihinnaga kütust ostes on ka tanklahinnast u 10senti liiter odavam.
Kümneid tonne kuus ostes võib hind veelgi odavam olla.
to juhtivtöötaja
09:24 24.08.2016
mida vähem jutustad, seda targem näid.
sul kindlasti odavam internetis juhtida kui reaalses elus. ja vahet pole mida.
endine auto omanik
11:01 24.08.2016
Töötasin ferroliniga + oma haagis, skandinaavias (v.a. Norra), arvan et Norra nõuded autodele on suht rikkad võrreldes hinnale mis pakkub ekspedeerija transpordi firmale.

hind oli
1km = 0,68 + 0,05 poolhaagise eest. siis kokku 0,73 eur/km + km

läbisõit mis saab anda ferroline selles suunas 6-8 tuhat kuus.

arvestame:

8000 x 0,73 = 5840 eur/kuus.
8000 x 32 / 100 / 0,80(litri hind) = 2048 eur/kuus küttus
100 eur - addblue
150 + 70 = 220 eur/kuus, liiklus + kasko
600 + 500 = 1100, mitte uus saaduli ja uus poolhaagise liising.
50 eur/kuus, raskeveokimaks
300-400 eur, see on minimum mis on vaja auto amortisserimiseks panna (remondid ja n.e.)
1000 eur, autojuhi palk.
närvid ja 24/7 telefonikõned ja probleemite lahendamine, mis peab lahendama ekspideerija ja mitte autojuht - hindamatu

arvestame:
+-800 eur jääb firmaomanikule.

Aga usu mulle, et see ei ole kõik nii rõõm ja lihtne. ja teil on edu, kui te olete plusis.

kahjuks 2012a on läbi, kui veoturundus sai veel nimi BUSINESS, see on juba ammu ei ole nii!
Reality strikes
09:08 27.08.2016
Jah, umbes täpselt nii see suurte all allhange välja näebki (EST-EU-EST töö).
vedaja123456789
11:10 28.08.2016
mis sa võrdled 2012 ja 2016? transpordis on asjad väga ilusad kui veohind on kütusehinnaga samast klassist. praegu täielik kuldaeg. kulud madalad, tööd palju, veohind hea. kõik ostavad uusi autosid ja saavad hästi hakkama. kes täna nutab, sellel pole mõtet transpordiga tegeleda, sest enamasti seis palju hullem kui praegu.
.................... ..
15:43 28.08.2016
Mõningates valdkondades suvel sadulveokitele tööd palju, aga talvel passi niisama. Kas selliseid logistikafirmasi ka leidub kes nõus talvel tööd pakkuma, kui kevadel jalga lasen, kas järgmisel talvel ka tööd pakutakse?
Natuke jama kui igal talvel vaja uut logistikut otsida. Lõpuks levib kuuldus ka, et see laseb ju kevadel jalga. Eks logistikud suhtlevad ju omavahel ka.
eelmisele
16:56 28.08.2016
ära põe. jooksikutele leidub alati midagi, mida teised ei taha kas hinna vms argumendi tõttu teha.
juhiabi
12:53 29.08.2016
Nii on, kütuse hind on langenud rohkem kui veo km hind ja seega jääb praegu rohkem kontole kui aastal 2012, kuigi veo hind muude kulude suhtes on ikkagi suht miinimumi surutud. Allapoole minnes, hakkab kannatama juba hoolduse ja jooksevkulude kate.
..............
18:47 30.08.2016
Kui veoga ei teeniks, siis keegi sellega ei tegeleks. Kuskohast see raha, siis tuleb, et saaks miinusega tööd teha? Iga alaga vaja tööd teha ja nuputada kuidas plussi jääda. Nõrgemad kaovad ära ja tugevamad jäävad alles.
professor_sammaljalg
19:30 30.08.2016
Soovid sa tõesti vastust, või ainult varjata asjaolu, et need vastused on sulle kõik valusalt teada?

Veoga teenib, loomulikult. Samamoodi, nagu teenib ehitusega. Kuid ühes otsas on Merko ja teises Desperaado Ehitus. Ning Tiitusid ja Teetusid, kes enda ettevõtmise IPOst unistavad, on nii ehituses, kui ka veonduses.

Kust tuleb raha, et miinusega tööd teha? Säästud, laenud, kinnisvara ja metsade müük, põhiliselt just enda ja pere tasuta töö (kui ainult selle tulemusena tuleb ots otsaga kokku, on ettevõtmine kahjumis, anna andeks), maksupettused. Soovid veel näiteid, või saad asjale kainelt otsa vaadates ka ise mõned näited välja käia?

Sedavõrd madala sisenemisläve ning kvaliteedinõuetega äris, nagu veondus, nõrgemad pahatihti ei kao, vaid käivad virelemise vahelt netifoorumites kiitmas, kui tegijad nad on ning millised luuserid on need, kes "ainult hind loeb" äris ennast lolliks rabeleda ei taha. Ilmselt ei vestle ma siin Aabrami või Vallbaumiga.
to sammal
20:50 30.08.2016
sammal, sa vaatad asju ainult enda mätta otsast. kui sina ei saanud hakkama, siis järelikult ei saa keegi. eelnevalt on hästi öeldud: "Kui veoga ei teeniks, siis keegi sellega ei tegeleks."
praegu on transpordis kuldaeg. aga see ei kesta igavesti. need kes alles täna ostavad 90+K eest sadula ja loodavad kiiresti rikkaks saada on juba hiljaks jäänud. aga kes on juba äris sees, need ei kurda.
Eelmisele
20:57 30.08.2016
Säästud, laenud, kinnisvara ja metsade müük! See raha saab ka ükskord otsa. Ja laenud vaja tagasi maksta.
Eks ole minulgi olnud ärisi kus olen läbi kukkunud, aga ei süüdista kunagi teisi, vaid iseennast, et ei olnud piisavalt nutikas ja eelistan õppida teiste vigadest, aga vahest pean õppima iseenda vigadest ka. Mitu korda rahadega üle ka lastud.
Sa võibolla ei usu, aga pank ei anna liisingut kui ei ole suutnud eelmisi laenusi ära maksta ja igalepoole oled võlgu. Isegi röövlaenufirmad nagu Mogo, BIG jm ei anna. Kütusemüüjad uurivad ka enne tausta kui krediiti annavad.
Paljudes ärides ei saa julmalt kõiki üle lastes pikalt tegutseda.
Sellega pean küll nõustuma, et ehituses Desperado OÜ sugustel on võimalik tegutseda, aga mitte areneva ja kasvava firmana.
Mõned transpordifirmad tõmbavad otsi koomale isegi sellepärast, et pole juhte võtta kui ei taheta palkasi maksta.

Jään ikkagi seisukoha juurde, et miinusega ei tegeleks keegi mingi äriga eriti pikalt. Kergelt see raha muidugi ei tule, aga midagi ikka!
Eelmisele
21:55 30.08.2016
Jutt oli mõeldud üle-eelmisele. Ei märganud, et keegi oli vahepeal asjaliku jutu vahele kirjutanud. Vabandust!
professor_sammaljalg
22:08 30.08.2016
Jah, midagi tuleb ikka. Nagu eelnevalt mainisin, kui teed ots-otsaga kokkutuleku nimel ise tasuta tööd, oled kahjumis ning miinust maksad oma rahakoti pealt. Ja seda annab teha kuni käed rooli keerata suudavad.

Mis on seega transpordiäris "läbikukkumise" definitsioon?

Kas A)Lainetad oma ettevõtmisega punase ja musta piiril, oled ise nii roolis, kanalis kui kamandad sulaseid. Naine teeb raamatupidamist, lõpuks uue haagise ostes lased kõik varurattakandurid rehve täis panna, et saaks "kulusid hajutada". Ootad elu paremaks minekut, kui "see ja see liising otsa saavad. Töötunde firmaomanikuna nädalas 70, neist makstud... no peaasi, et käpp äris sees on. Elu möödub ootuses, et veohinnad tõusevad, puhkusel käidi viimati zhiguliga krimmis, juhte otsid maa alt ja maa pealt aga peaasi, et oled "iseenda peremees.

või variant B) Töötad palgatöölisena, noore ja naiivsena kuid mingite kohustusteta, lähed poodi ja ostad tutika sadula. Teed pea neli aastat korralikult tasustatud tööd, maksad nii endale, kui vahetusjuhtidele head palka, kellegile võlgu pole, öösel magad hästi. Jõuab kätte aeg auto uue vastu vahetada, kuid asjaolu, et normaalseid juhte vabal turul praktiliselt pole, ühe auto asemel oleks vaja mitu ning konkurents, kes paljuski toimib põhimõttel "peaasi, et käpp äris sees on" viib hoopis auto müümiseni. Lõpptulemusena saad veondusärist hindamatu kogemustepagasi, toredad mälestused, kindlasti ka korralikult tasustatud ja müües tagasi kogu raha, mille alguses firmasse paned. Totaalne häving ühesõnaga.

Ma tegelikult saan täiesti aru "bisnesmänidest", kes oma väsinud ja rokase ilmega eeslitest kuus aastat vana iksviite välja üritavad pigistada. Pidades esimest varianti triumfiks, piirdub oma ärimudeli saneerimine a24 veoautofoorumis kainemate üle irvitamisega..
Juhtivtootaja
22:34 30.08.2016
Variant B-s jäi arusaamatuks kuidas palgatöölisena uue sadula jaksad osta ja miks palgatöölisena pead teistele maksma.

Ilmselt kirjeldasid ikkagi ühemehe firma algust. Alustades elu päris nii ilus ei ole. Miks, siis ei võiks jälle uue auto osta ja samamoodi lasta kui elu nii ilus oli? Miks vaja kõik ära rikkuda firma laiendamisega? A ja B variandis osa juttu segi läinud.

Kui nn tasuta tööga saab endale oluliselt rohkem lubada kui muretu tööl käimisega, siis ikka vist asjal mõte olemas.
Kuni kümne autoga väikefirmas ei lähe eriti üle paari tunni nädalas raamatupidamise peale või tuleb raamatupidamise teenus sisse osta. Kui seda asja ei jaga, siis hiljem liiga suured kulud.
kmk123
22:53 30.08.2016
Olles ise teenuse tarbija , tundub mulle , et transpordi äris on olukord üsna hull.
Viimasel paaril kuul tuleb vähemalt 2-4 kõnet nädalas, erinevatelt vedajatelt/vahendajatelt, et kas oleks mingit vedu pakkuda. Ei mäleta nii palju pakkujaid juba pikki aastaid. Saksamaa 8.... postikoodi lava hind on juba 50.- , sellist hinda pole ma veel kunagi näinud (uksest -ukseni teenus).

Hoobis teine on aga tellija seisukohalt autotreileri äri. Katsu leida Eestist vedaja kes sellel nädalal (no kasvõi järgmisel) oleks võimeline laadima Itaalias või Prantsusmaal 1-2 autot , no ei ole neid. Isegi lihtsat Saksamaad ja Hollandit ei suuda üldjuhul keegi paari päevaga peale võtta.
Ja nii annangi treileriveo leedukale, kes laeb paari päeva jooksul ja hind odavam. Maksaksin hea meelega kohalikule rohkem aga pole kellele maksta , sest teenust ei saa osta.
Juhiabi
23:08 30.08.2016
Aga nii on, nüüd siin kümme venda avastavad, et ou, kle autotreila nõudlus on mega ja läheb ostuks. Tekib küllastus turul ja jälle on nutt madalatest veohindadest.
Juhiabi
23:14 30.08.2016
Mida ma oma lühikese elu jooksul olen täheldanud on see, et turul püsivad pika taustaga, suure pargiga ettevõtted kellel on maht taga ja teiseltpoolt ise endale tööandjad kes teevadki oma jaoks ja masin on võimete kohane. Vahele tuleb siis periooditi entusiaste kes kahmavad liisinguga uut tehnikat ja siis üritavad edutult turgu vallutada

to sammal
09:46 31.08.2016
aru ma ei saa, mis on transpordis viga. elu kui lill. hinnad head, kulud madalad. ok, juhid on ainuke problemaatiline koht, aga kui leiad head juhid, siis pole põhjust kurta.
kunagi investeeritud oma raha juba vähemalt 10 kordselt tagasi saanud. kasum 10% tulust koos muude hüvedega, mis selle alaga kaasnevad.
töö ise väga lihtne ja keeruline on sellega mitte hakkama saada. kui oled äpu, siis pole mingit vahet, mis alaga tegeled. igal pool on siis paha. irw

sammal on kibestunud vennike, kes ei suutnud konkurentsis hakkama saada ja lootis 1 tegevusaasta lõpus vist omale uue x5 osta ja teisel aastal maja ehitada jne.
professor_sammaljalg
13:45 31.08.2016
Heh, ilma sõnumitoojat solvamata oleks su jutt vähegi usutavam, aga edu! :)
Ikskümmeaudi
14:46 31.08.2016
Mis puudutab isiklikke aksessuaare, siis nii mõnigi firma on omanike väärastunud maitse ja arulageda tegevuse kätte ära surnud.
Just lõpetas üks, kellelt/millelt ootavad palka ca paarkümmend petetud juhti, mitmed firmad nii siin kui välismaal, kindlustused ja margiesindused.
Ilusaid asju oli vaja, aga mitte palku ja arveid maksta.
Kui juba kohtukeisse terve virn, siis pandi ikka vanade skeemide järgi edasi.
Tagasihoidlikku elustiili kuni jalgeilesaamiseni ei suuda nii mõnedki harrastada- ikka peab bling-bling ja tilulilu olema.
Kui veel omanik tahab jahuse ninaga ringi käia, siis on veelgi kulukam kõik.
Mingil hetkel saavad otsa juhid, sest jutt palkade mittemaksmisest on laiali, arved on arestitud jne. Mis trikke olukorra reanimeerimiseks kasutatakse, see on ulmevallast. Pettus järgneb pettusele üha tihedamini, kuni selle tõeliselt võiduka lõpuni, mil ongi pidu otsas.
Juhtivtootaja
16:07 31.08.2016
Natuke eespool oli juttu ka sellest, et selliselt ei olda jätkusuutlikud ja varsti on äri põhjas.
cayenne675
21:41 31.08.2016
Loll jutt, et keegi Norras alla 40 sajale sõidab 30 tonniga.
ksania
01:24 01.09.2016
..............
09:55 01.09.2016
Kui eesmärgiks oli midagi muud kui Äripäevale maksvate klientide leidmine, siis oleks võinud artikli kopeerida ja siia üles panna.
1.3
11:31 01.09.2016
öösel pool kaks kommijatelt midagi adekvaatset oodata on liig. kes magamatusest uimane, kes mõnuainetest.
Juhtivtootaja
12:20 01.09.2016
Mulle jäi arusaamatuks miks Äripäeva konto loomine nii keeruliseks on tehtud, et igaüks konto tegemisega hakkama ei saa.
Ma arvutis nii juhm, et Google kontoga ka hakkama ei saa, aga FB olemas, aga sellega pole ka nii lihtne.
ksania
14:10 01.09.2016
Mingile seltskonnale on bilansi ja kasumiaruande lugemine ülejõukäiv ettevõtmine.
Küll segab kellaaeg ja mõni vandenõu teooria võimaliku väljande promo teemal.

Süüviks nüüd vahelduseks numbritesse.Võrdleks enda numbritega ja järeldaks.
Muidugi ei ole keelatud edasi viriseda ja kribada siia oma harukordseid teadmisi kuidas ei ole võimalik transporti teha ja kui vähe kasumlik see ettevõtmine on.
Sekka ka mõni solvang teiste aadressile kes siin arvamust avaldab.
Juhtivtootaja
14:36 01.09.2016
No aruannete lugemine üle jõu ei käi ja loeks neid meeleldi, aga palun tee artiklist koopia ja pane siia üles.

isiklikult arvan, et ei saa tegelda äriga kui see sisse ei too. Ja nõustun, et kahjumlikkusest virisevad need kes ise ei ole hakkama saanud
juhiabi
23:03 01.09.2016
No eut pole päris transafirma ka. Sama nagu enamus eesti ekspedeerijad, kes jagavad tööd vedajatele.

Euroopa Transpordi OÜ on 2004 aastal asutatud Eesti kapitalil põhinev ekspedeerimis- ja logistikaettevõte. Meie peamisteks tegevusaladeks on
siseriiklike ja rahvusvaheliste kaubavedude korraldamine. Põhiliseks töösuunaks on Skandinaavia (Soome, Rootsi, Norra).
Euroopa Transpordi OÜ ise autosid ei oma, vaid ostab sisse vedajatel teenust.
Meie koostööpartnerite vedajate autopark koosneb 45 tentautost, millest enamus mahutab 90-100 m3 ja on varustatud ADR nõuetele vastavalt.
Toimetame kliendile kohale nii ühe aluse kui ka terve koorma. Meie poolt transporditud kaubad on kaetud CMR-kindlustusega
lihtsalt mõistmatu
09:21 02.09.2016
mida see euroopa transpordi välja toomine pidi andma. tegemist pole vedajaga vaid ekspedeerijaga. sama hästi võiks ju siis rääkida dhl, dsv, schenker, arco jne ekspedeerijatest, kelle käive ja kasumid kordades suuremad tegelikest vedajatest.
1.3
13:17 02.09.2016
ära võta tõsiselt. öösel commijad peksavad alati segast.
professor_sammaljalg
13:31 02.09.2016
Tuntud ekspedeerija majandustulemuste asemel loeks parem siin sammalt kibestunuks pidajate bisnesmänide vastavaid pabereid, samuti arvestust, kui pikk on juhtide keskmine tööstaazh ettevõttes jne. Sellesama Eut alltöövõtjate omad kõlbaks ka, no need, kes kahesillastega talvel Norrat vallutamas.

Mida muidugi ei tule, aga see tuleneb ju lihtsalt sambla kibestumusest :)
Juhiabi
15:34 02.09.2016
Selleks pole pabereid vaja, keskmise eesti ekspedeerija all sõites jääb aasta lõpuks ca 3-5 tuhat kasumit ja sedagi suuresti paberil, reaalsuses on see raha suvel grillüritusele juba ära kulunud sujuvalt.
ksania
15:49 02.09.2016
Ei tahtnud edasi ilkuda aga kuna Sammal tõmbas vedru üles siis viskaks omalt poolt ka hagu alla.

Pole saladus , et ettevõtjad siin suurt arvamust ei avalda. Küll aga härrasmehed kellel ettevõtjaks olemise unistus mitte ei taha peast lahkuda.
Eut majandusaasta aruanne sai siia pandud selleks , et näidata kus transpordi sektoris raha liigub.
Tark unistaja saab aru , et rauda pole mõtet investeerida vaid ainult tarkusesse ehk logistikasse. Maakeeli teine äärmus siin kehtivale eduka ettevõtja kuvandile kus auto peab olema 500 hj ja körgemat sorti kabiiniga , et saaks korralikult hommikul püksid jalga tõmmata.
Töö tuleb siis schenkerist , dsv.st või mõnest muust analoogsest moodustisest kus hinnad kõiguvad skandinaavia puhul 0,67-0,82 eur/km.
Vahemärkusena õelduna , et need kes pole " transpordiettevõtted" so. väljavõte varasemast arvamusest korjavad turult ära üle 80 % veomahust.
professor_sammaljalg
22:21 02.09.2016
Ma küll soovisin, et siinsed kõvad bisnesmänid näitaksid ENDA aruandeid, mitte asjasse mittepuutuvate ekspedeerijate omi. Mitte kuskil pole ma väitnud, et logistika oleks kehva äri, puudulik lugemisoskus vist.

Kas Eut töö tuleb Schenkerist hinnaga 0.67/km? Totaalne pudru ja kapsad on su postitus.

Kipub ikka sinnapoole, et kõvad bisnesmänid peavad oma "ilgelt kasumlikku" äri millekski elitaarseks ning ennast väljavalituteks, missest, et igaüks võiks võtta platsilt nina ja hoovilt käru. Miks igaüks seda ei tee... võibolla, ainult võibolla ei ole põhjuseks kibestumus :D
.........
22:33 02.09.2016
Võibolla suutmatus ise hakkama saada. Sellepärast paljud ei aja oma äri.
Aga selle eest hea on teiste peale kade olla kui neil hästi läheb või vähemalt saavad hakkama.
S.E
19:41 05.09.2016
Aluse hinnale jäi sul 1 ette kirjutamata. Nii hull see asi ka ei ole , et L-Saksamaalt peaks EUR alust 50 € tooma.
vuhan till
14:50 06.09.2016
paar suuremat ekspedeerijat tõstsid septembris eu suuna veohinda 10 sendi võrra. elu läheb päris lilleks ära.
juhiabi
20:39 06.09.2016
Ja kütus langes 0,979´le koos käibega, sea või sammud autopoodi :)

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte