Veoautod ja rasketehnika

talvine paigaltvõtt rekkaga

halanurm
12:10 25.08.2016
Läheneb talv ja aeg on mõelda talveprobleemidele. Kas keegi on näinud või teab midagi vahenditest mis rekkaga paikaltvõtmist kergendavad peale kettide.
ˇ
13:05 25.08.2016
kuidas see välja peaks nägema- paned ketid peale, võtad paigalt, siis võtad ketid maha ja sõidad edasi?
ma ise olen unematit kasutanud- päeval tal tööd eriti ei ole ja siis tuleb viskab oma uneliivaämbrist mõned peotäied ratta alla.
VAGupp
13:42 25.08.2016
Mõtlev pea aitab kaasa , lisaks korralikule rehvile. Mõtle kuhu ja kuidas sa auto pargid. Parklas alati nina sõidusuunda, paksus lumes parklasse sättides sõida endale jäljed ette jne jne. Aga seleta lahti mida samõtled "Rekka" all.
halanurm
14:10 25.08.2016
Ise näinud ei ole. juttude järgi pidi olema mingi vahend, mis pannakse rihmaga velje avadest läbi üle rehvi ja pingutatakse vastava karabiiniga.
halanurm
14:53 25.08.2016
Suured tänud. Seda oligi vaja teada.

supra3000
16:42 25.08.2016
Kergem on kast liiva kaasas vedada. Paar kühvlit alla visata ja oled kadunud.
professor_sammaljalg
19:07 25.08.2016
Ei kujuta ausaltöeldes ette, mis kasu sellest nikerdisest oleks. Sõita on tänu vibrale võimatu, paigaltminekuks on suvalised vanad ja katkised ketid alla visata piisav.

Nagu öeldud, parkimisel kasuta pead ning lisaks ära soojade rehvidega endale auku sulata.
A.k.
22:47 25.08.2016
Ehk oleks talvel parem puhata!
mulgid annavad nõu
22:53 25.08.2016
...muidu ei saa midagi....ainult raha eest :)
Kohaltvõtt ongi peaga asi...
siberia
23:24 25.08.2016
Mõnel soomlasel on mingid hüdraulika või elektriga käitatavad huijoovinid installitud, mis nupulevajutuse mõjul hakkavad ketijuppe veorataste ette-alla loopima. Kas asjast mingit sügavamat kasu on ja mis maksab, ei tea, aga ma pole ka "rekkajuht"
professor_sammaljalg
23:45 25.08.2016
Ikka on kasu ja tänu mitte üle võlli hinnale ka kodumaistes firmades (ise näinud Lemeti autol) kasutusel. Õhu pealt ikka.
Atomatiseeritud ketid
00:06 26.08.2016
K
18:53 29.08.2016
Ja hind volvole lisana oli ketipilduri hind 5000euri ümmarguselt. Endal on igatalv naelkummid all aitab ka ei pea ämbriga jooksma eestis muidugi ei saa lõhub naelad ära. aga kettidega jah vanad katkised viskad niisama rattaalla ja saad libedalt kohalt minema.
autojuht.a
23:16 29.08.2016
Kellel mure nii suur ja raha piisavalt telli uuele autole Hydrodrive.
Soomes tõmmatakse pikka täishaagist Vedukautoga millel kokku 8 silda ja autol tavaliselt üks veosild. Saadakse hakkama.
Asi sõltub ikka juhist kes peab olema ettenägelik võimalikest olukordadest.
Või Soomes polegi lund?
eelmisele
08:42 30.08.2016
Sõidan ise sellisega, millel 8 silda, kaal kokku 60t ja üks veosild. Libedaga saab abisilla üles ka tõsta, teiseks on kaalujaotus oluliselt parem täishaagisega. Lihtsamalt öeldes on talvel täishaagisega oluliselt puhtam ja kuivem sõita kui poolhaagisega.
Poolhaagisega, eriti tühjalt, on talvel ikka ikaldus küll, kuid kui mäe peale, suunaga üles, ei jäta ja muid lollusi ei tee, siis kõik autod siiski saanud liikuma enne lume sulamist. Kast graniigisõelmeid on küll libedaga kohustuslik autos pidada.
professor_sammaljalg
10:47 30.08.2016
Üle 60t täismassiga autorongil soomes on reeglina juba topeltvedu ning kui tühjal poolhaakel on veosild 7.5t kanti, palju siis täishaakel rohkem on?

See, et Volvo onspoti eest 5k tahab, on muidugi reaalne, otse ostes ikka odavam
Meeme mee
12:01 30.08.2016
Minu 4 senti on spotist.

Oli mul kasutusel täispära "pikal" 4 talvel. Vbla ma ei osanud neid õigesti kasutada, aga mulle jäi mulje, et neist oli kasu kui panid nad tööle kui auto veel liikus- kohapeal kinni istudes polnud suuremat tolku kui graniidist, mis on odavam kui 5000.
Ühel autol oli mul nupp vasakul pool rooli. Vahetusmees oskas autosse kobides selle põlvega kuidagi sisse lülitada ja suvel 100 km ringi sõita niimoodi. Kette enam küljes polnud.
.............
12:35 30.08.2016
Siis oli küll vägev vahetusmees. Ei kuule, ei näe, ei tunne ja ei saa aru...
väike vihje
16:09 07.09.2016
Jääpealt minekuks viska peotäis tsementi ratta alla.Mõjub paremini kui liiv, proovitud värk.
ice dog
21:30 07.09.2016
Lõika kaks õhemat metallresti. Sellised mis suuruselt mahuvad kuhugi käru või küljekasti. Õhtul seisma jäädes viska alla ning ka 60 tonnisel pole hommikul kohalt saamisega peavalu.Ka hinnalt väga taskukohane!
kaugsõidu autojuht
23:40 09.09.2016
eks igal soovitusel siin mingi iva. omalt poolt lisaks veel et autol olemas esimene käik ja silla blokeering.
professor_sammaljalg
08:02 10.09.2016
Lihtsurelikud, kellel lamellrehvid poolt milli vastu ei pea, on libedal pinnasel paigaltvõtuks tavaliselt võimalikult kõrge käigu sisse lükanud..
Lisaks veel
13:01 10.09.2016
Rähni koputavad puru peaks seal rohkem olema kui sammalt habeme karvades
bbdd2324
14:20 14.11.2016
No mis variante siin ikka on.
Uus auto + automaatkast + elektroonika = päris edukalt saab kohalt minema kui just jäise kallaku peale seisma ei jää
Naastrehvid põhjamaades sõitmiseks
Tavarehvid + ketid peale põhjamaades sõitmiseks
Olen paigaldanud liiva/killustikupuistureid peale, ehk ala sellised:
https://www.youtube.com/watch?v=G9lW9vLQ-bA
https://www.youtube.com/watch?v=Ohe72BB-nNI
Need kes kasutavad, vägagi edukalt saavad hakkama mägedes ja libedal.

Mälu järgi suht madala hinnaga koos paigaldusega. Ok, puistematerjali kulu on, aga samas, palju võtab ajaliselt kettide peale toppimine ja mõne (mõnekümne) km pärast ära võtmine + enese ära määrimine iga kord + riidesse/välja jne jutud.
Kilomeetreid ei tule ja aeg tiksub....
Kabiinist vaid nuppu ja tuleb....
professor_sammaljalg
16:38 14.11.2016
Kui põhjamaadeks just E18 lõunasse jäävat ala ei liigita, siis ketid pluss suverehv ei asenda korralikku talverehvi siiski kuidagi. Ei pea olema naastrehvid, korralik lamell on väga hea rv transpordiks.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte