Veoautod ja rasketehnika

Esimest korda rekkaga välismaale tööle, mida kaasa

Biinat
08:58 15.11.2016
Väike eeltutvustus enne küsimust. Lähen homme esimest korda rekka peale tööle sain just hiljuti CE load kätte pole kunagi tööd teinud veoautoga ja hommsest hakkan euroopat ja skandinaaviat sõitma ja tahaks teada mida ma üldse kaasa peaks võtma kuna ma lähen kaheks kuuks sõitu. Kui palju ma peaks sööki kaasa võtma ja näiteks oskab keegi öelda mis sööki täpsemalt mis kestaks kaue. riided jne jne.
Aitäh
masinate juht
11:25 15.11.2016
Et sul tööandjat pole või samas firmas töötavaid teisi autojuhte, kelle käest saaks kõige parema info? Või rääkisid kõigile, et oled vana veteran ja puha ning nüüd vaja vaikselt maad uurida?
.............
11:53 15.11.2016
2kuuks järjest ? Nojah, hea on noortele peeruvahele keerata, ära lase endale pähe istuda ! Ollakse ka 2 kuud kodus ära aga siis algab kuupalk 2000.-
Kuu tööl, 2nädalat vaba. Kui palk ei ole õigel päeval üle jätad masina seisma, ütled et eilähe käima ja kõik. Muidu oled kohe lükata ja tõmmata mees, keda võib üle lasta ja pikaks ajaks sõitu peksta...Südametunnistusega ausaid Eesti firmajuhte kes tegelevad rv. vedudega võib vast sõrmede ja varvastepeal üles lugeda. Arvuti võta kaasa, puhas voodipesu jne jne jne. 2 kuud kuudis elada on pikk aeg.
Ametikoolitused ja reaalne sõidukogemus skandinaavias on üldse olemas ? On mingi aimdus sellest tööst ? Jutt on praegu nii roheline kui roheline (võin ka tugevalt eksida) Üldiselt päris puhta lehega meest üksi ei saadeta kellele varajasem kogemus piirdub ainult autokoolis omadatud õppesõiduga..
...........
13:28 15.11.2016
Kui liigud Eestist lõuna poole, siis süüa ära kaasa võta. Lõuna pool on kõik odavam kui Eestis.

Peamine on, et elus kibestunud ja saamatute inimeste juttu liiga tõsiselt ei võta nagu eespool kommenteerijad.
Tihti üritatakse pähe küll istuda, aga tänapäeval on mobiiltelefonid ja vajadusel saab kellelegi helistades nõu küsida. Kõik firmad siiski ei ole sellised kes iga hinna eest üritavad headest autojuhtidest võimalikult kiiresti lahti saada. Liigne usaldus ei ole ka hea.

Kui kütte jm auto jaoks vajalike asjade eest tasumiseks saadetakse raha juhi isiklikule kontole, mitte ei anta firma kaarti kaasa, siis tasub küll ettevaatlik olla.
Kõik juhi pangaarvele saadetud raha on nn palk ja erimeelsuste korral jäetakse tihti palk maksmata kuna juht on ju oma palga juba kätte saanud ja see ei ole tööandja asi mis juht oma rahaga tegi. Vb tegi oma sõitusi välismaal olles, et kütet ostis. Aga nagu eespool ütlesin, siis iga firma peamine eesmärk ei ole juhtidest kiiresti lahti saada.


looder23
14:52 15.11.2016
söögi kaasavedamine on põhimõtteliselt mõttetu. kui leivasõber oled, siis leiba võta kaasa. seal seda vähe. uuemates autodés ka sügavkülma sektsioon sees, seal saad säilitada. üldiselt kõige odavam liha on kanaliha, siga nii ja naa. veis, lammas, kala - kallid. juurikad,´- umbes nagu meil. saksas söök odavam kui rootsis, aga see ei tähenda seda, et rootsis mitte poes käia. endale istub rootsi piimatoode rohkem kui saksa oma jarootsis ka palju soodukaid, et võib saada suht normaalse ostukorvi. samuti söögikohtades võib olla ägedaid päevapraadide pakkumisi. tanklast kohvi ostes tuleb pisar silma. saksas vähemalt.
pesu saad pesta laevades ja ka saksas autohofides olen pesumasinaid näinud.
riideid võta kaasa palju heaks arvad. minul oli sokke, trallereid, t-särke kaasas 5 komplekti. kasutuses põhimõtteliselt 2, sest kui käisin dušši all, pesin ka sokid-trallerid puhtaks, sest ei meeldi, kui autos vedeleb mustapesukott ja levitab miskit odööri. pesu pesin enda duššigeeliga, eraldi pesupesemis vahendeid ei ilnud kaasas, saksast saad duššigeele põhimõtteliselt tasuta. lihtsalt need on nii naljakate hindadega, et esialgu võib tunduda, et neid antakse kauba peale.
Väike palve
16:02 15.11.2016
Kuna sinu jutust kumab läbi skeem, mida mõned tarvitavad ja mis lõpeb palgata jäämisega, palun lisa siia oma töölevärbajate eesnimed, kui nime ei julge avaldada, siis kasvõi eesnimede algustähed või initsiaalid.
Viimaste aastate sees on üks kamp niimoodi noori ca paarkümmend ära lollitanud.
Ka vanu. Just Skandinaavia, st Rootsi- Norra- Taani- Soome on nende tegutsemisplatvorm.

Võta tõsiselt eespooltoodud hoiatust:
"Kui kütte jm auto jaoks vajalike asjade eest tasumiseks saadetakse raha juhi isiklikule kontole, mitte ei anta firma kaarti kaasa, siis tasub küll ettevaatlik olla.
Kõik juhi pangaarvele saadetud raha on nn palk ja erimeelsuste korral jäetakse tihti palk maksmata kuna juht on ju oma palga juba kätte saanud ja see ei ole tööandja asi mis juht oma rahaga tegi. Vb tegi oma sõitusi välismaal olles, et kütet ostis."
Hiljem kusagil kohtus vaieldes ei õnnestu sul selgeks teha, et see pole palk. See töövõte kuulub ka nende tillitajate päevakorda.
Päriselt... päriselt.
Biinat
16:12 15.11.2016
Võru firma Raam Transport OÜ
kütte ja kõik muu kulu mis autole on vaja öeldi on firmakaart millega peab maksma
RAAMist
16:33 15.11.2016
Pole need, äriregistrist kontrollitud. Ikkagi kahtlane tiba, et miks saadetakse Skandinaaviasse turnima kogemusteta juht.
Ja Skandinaavias ära isegi mitte looda leida sellist instrumenti, milleks oleks üldkasutatav pesumasin. Kaks kuud mustade riietega on kole ;).
Jah, Helsinkis Merimieskoti(kirkko) nimelises kohas pidi olema ;).
Kus on põhiline seisuplats? Kas mingi mudane välipeldikuga plats tööstusrajoonis või inimlik koht? Kelle sabasid vedama hakkad? On normaalses seisukorras ja varustuses sabad, nt FREECO, aga FREYA omadel pole koormarihmugi nt. Rendikad on mõned nii pehmed, et lookas, ei mahu allagi.
Jne... jne... Mis ketid? Boggy või eurokits veduriks?
väints 987
18:43 15.11.2016
kui tahtmist on siis anna minna. ära kuula neid eelnevaid interneti juhte, kes auto24 foorumist ja facebookist kaugemale ei julge sõita. nende hala kuulates on tunne, et homme on maailma lõpp.
kui on väike raha puhver, siis pole mõtet palju midagi kaasa võtta. sokke ja trussareid ning mõned paarid väliriideid. euroopas on riided odavam ja toitu saab ka mõistliku hinna eest. kui kavatsed ainult kabiinis istuda, siis võid toitu kaasa võtta. pesta saab nii ennast kui riideid tanklates, sadamates ja ka spaades.
teemaalgatajale
18:50 15.11.2016
Raam on nii suur firma et raha pärast pole mõtet põdeda. küll selle kätte saad ja pigem õigel ajal kui hiljem.
kui mõni eelnev postitaja viitab sellele, et kahtlane et kohe algaja skandinaaviasse või euroopasse saadetakse, siis kõik sõltub inimesest. ju sa jätsid tööandjale nii hea mulje ja ta usaldab. olen samuti saatnud kogemusteta noori kohe kaugele ja pole pidanud pettuma. seevastu nii mõnigi 20-30 aastase staaziga juhile oleks pidanud vist ise kaardilugejaks kaasa minema, et mees kodust kaugemal ellu jääks ja hakkama saaks. üldiselt kehtib põhimüte, et sõjaväest tulnud ja seal load saanud julge silmavaatega noor on peajagu ükskõik mitmekümne aastase staaziga nö tegijast juhist.
hundipojapoeg
18:58 15.11.2016
no alguses võiks ikka saia linnas laiali vedada mõned aastad ja siis alles eestist kaugemale põrutada.
eelmisele
19:02 15.11.2016
hundipojapoeg
19:06 15.11.2016
enne ikka eestis tuleb tagurdama õppida.

ketid haljaks!
professor_sammaljalg
19:32 15.11.2016
Ega jah, kõige olulisem, et ei hakka iga kibestunud pässi (nt 11.53 butthurtus maximus) juttu tõe pähe võtma, eks aja jooksul saad ise aru, kes ja mis. Töö pole raketiteadus ning lisaks hunnikule normaalsetele kolleegidele saad ka oma vigadest õppida. Kui interit vedama lähed, on asi kohe teada nagunii - saksas käid poes ja pesu pesemas, Rootsist minnakse välja ikka kambakesi, küll kohad ära näidatakse.
tsigirapp
19:50 15.11.2016
raam transport ok ettevõte ..mõned tuttavad seal viljaveol.paljudel tööandjatel ongi usku noortesse meestesse.isegi alustasin pärast E kati saamist inglismaa tööga .Ara karda .,kui vähegi huvi anna kuuma.
Marko
22:14 15.11.2016
Suures plaanis on jutt õige, et noor hakkaja mees on parem kui kogemustega ennasttäis pensionieelik.
kogemused pole äpu käes midagi
00:01 16.11.2016
siis kui need tänased mitmekümne aastase kogemusega tegijad alustasid, pidid nad kõigepealt mitu kuud töökojas mutreid poldi otsa keerutama, seejärel said pool aastat kellegi kõrval sõita ja kui hästi läks said esimesel aastal juba iseseisvalt sõit minna. loomulikult mitte välismaale ega kodulinnast kaugemale. kui juba olid aastaid kohalikku sõitnud, siis paremaid mehi lasti ka riigi piiridest välja poole.
sellepärast ka nii kardinaalne erinevus tänaste noortega, kellest asjalikumad saavad kohe pikal ringil paremini hakkama kui keskmine mitmekümne aastase kogemusega tegija.
edwardVIII
19:46 16.11.2016
Mõned tähelepanekud enne kui lähed:
Remondi hambad jms!, Kui see veel tehtud ei ole. Skandinaavias ei taha sa hambaarstile minna...Kaks kuud on pikk aeg.
Võta kaasa kahed dokumendid (pass ja ID), pangakaardid, telefonid(või lisakaart) ja hoia neid erinevates kohtades. Näide elust: murti päeval laadimise ajal autosse ja võeti koikust jope kaasa, rahakott, telefon jm pisiasjad läinud, load, id kaart, panga ja kütusekaardid kah. Mees ei teadnud peast ei naise, ei pääliku tel. numbrit... Kojutulek (lennuk!) oli peavalu kuubis, pole raha, pole dokumente, lisaks jamad vahetusmehe leidmise ja lähetamisega kuskile Euroopa teise otsa.
Tel. numbritest tee koopia kaardile või arvutisse
Kui tervisega probleem pole, siis ikkagi tasub valuvaigisti ja kõhurohud ühes võtta. 40 tonniga just igalpool apteeki ei pääse.

Söögist jms juba räägiti. Paljukest ma neid "sisetöö" mehi näinud, siis need kes vähegi kauem tööl on olnud, käivad pmst käsipagasiga. Puhas pesu homseks, läpakas ja pangakaart...
hullmaks
07:47 25.11.2016
kahed tööriided,helndavad, talvised soojad ja õhemad, ilm on heitlik, mõnikord vaja -20 mitu tundi õues mässata ja siis järgmine päev +5, lumme kinni jäämine, kettidega mässamine, laadimine, kitsal teel, pimedas, pead nähtav olema.turvasaapad,tavasaapad(esimest korda polaarjoone taha minnes kaotasin just 1 saapa bensukas astmelaualt ära, päris jama oli tundmatus keskkonnas palja jalu 16,5meetrise masinaga otsida erinevaid poode pidi, kus uued saaks,ainuke jalanõu oli tol korral, mõtlesin, et mis ikka juhtuda võib ),4 paari töökindaid, lagunevad, määrduvad, ehituskiiver, kaitseprillid, paljudes kohtades laadimisel nõutakse kaitsevarustuse olemasolu, ilma ei võeta jutulegi. Paar erinevat lampi, otsmiku ja tasku, patareisid või akusid neile, Riietega kipub jah olema, et kasutad reaalselt kahte komplekti, aga pole paha, kui varuks on veel kaks, sest kui pole, läheb kindlasti vaja :D.Olenevalt maitsest mõnele piisab toidu tegemiseks mikrolaine ahjust, mõnel on gaasipliit või elektripliit (kui on vüimas inverter autos) Mulle meeldib gaas, ikkagi elav tuli, saab ka hädaga külmas salongi kütta, näiteks kui aku tühi ja abi kaugel. (muidugi ei tohi unustada, et põlemine vajab hapniku ja kui uksed /aknad kinni võib see eluoluline asi otsa saada mille tulemusel uinud ise igavesse unne nagu läti kalamehed peipsi ääres kunagi oma lõpu kaubikus magades leidsid) Lisaks magamis riietele ei tee paha ka üks -20 magamiskott näiteks. Elektrikuteip ja tucteip, tendi naerunägude lappimiseks näiteks.Mõned lihtsamad tööriistad, kuuskandid, troxid,kruvikeerajad, näpitsad, kullinokad, haamer, kui autos ei peaks olema.(vaja tulepirni vahetada või külmund haagise uksesulgurit jääst puhastada, igasugu asju tuleb ette kui mitu kuud kodust eemal olla) mõned usb või muud vajalikud laadijad, (kipuvad kõige ebasobivamal hetkel üles ütlema ) voolujagajad, (üllatav kui palju vidinaid tegelikult voolu võivad samal ajal vajada, pardakaamera, telefon, gps, arvuti,tahvel,lambiaku laadija,scania märk voodi tagaseinas, miniatuurne jõulukuusk, edev nimesilt jnejne).
Igaks juhuks mingi hulk sööki tasub alul kaasas tassida, eriti põhjas ja talvel, võid sattuda nädalavahetust tegema kusagil tsivilisatsioonist eemal ja enne ka ühtegi poodi teele ei satu.Samuti ei pruugi poodidest keelebarjääri tõttu vajalikku ainet üles leida, ise otsisin pool aastat hapukoore vastet rootsis, jõin kohvikoorest põsed korralikult punni ja punaseks enne kui õige asja otsa sattusin. Suitsuvorst, sink , suitsuliha püsivad üllatavalt kaua külmikus kõlblikena, konservid muidugi igavesti, samuti pole pahad purgisupid. Muidugi saab kõike mingi hetk ka kohapeal osta, aga kui oled gurmaan või eesti maitse fänn, võid end avastada maitsetuid imelikke lägasid manustamas, samuti pole paha mõte välismaal teenitud raha kodumaisesse toidutööstusse pigem investeerida :D
hullmaks
08:22 25.11.2016
Veel ei tee paha paar rulli majapidamispaberit ja paar pakki salongipuhastuslappe, vastavalt maitsele, autos elades tuleb sinna kohutaval hulgal tolmu ja seda oleks viisakas aegajalt kokku koguda, õhuga see nii hästi ei õnnestu, spet salongipuhastus lapid annavad justkui parema tulemuse, Ja kuna on suht kitsas, siis ikka juhtub, et midagi läheb ümber , siis hea majapidamispaberiga see kokku koguda. Päris hea tundub ka olevat korralik autotolmuimeja.
professor_sammaljalg
09:59 25.11.2016
Kindlasti tuleb meeles pidada, et kabiin ei ole kummist ning seda kõike peab iga kord autot üle andes ka välja kolima. Kui enda auto tühjaks tegin, sai Combo kuudi triiki täis, palgatöölisena õppisin vähemaga läbi ajama.

Samuti tasuks märkida, et skandinaavia-lõuna-euroopa sisetööl vajalik varustus erineb kindlasti Skandinaavia sisetöö omast, saapaid esimesel variandil küll vaja pole (kuigi ise kasutasin ka skandinaavias ainult turvakingasid)
looder23
12:16 25.11.2016
hullmaks, läheb natuke liiale. kiivrid kaitseprillid jne, on ikka ettevõtte rida, ja loomulik, et need asjad on autos olemas. sa ei lähe ju vahetusautojuhiks oma tavaariga, tööriistad jne. kui võtmeid pole siis käid servises pirni vahetamas, küll siis leitakse võtmed/tööriistad. toiduainete otsimisel tuleb kasutada loogikat/kavalust. kui ei tea, kuidas mingis keeles nt. hapukoor on, siis tuleb jalutada krõpsupaki riiuli juurde võtta hapukoorega krõpsupakk ja sealt pealt lugeda. olen sedasi otsinud nii rootsis kui ka saksas hapukoore tähendust.

muidugi sõltub, kuidas vahetus toimub. olen näinud vahetust nii rootsi stoki sadamas (värske mees tuleb laupäeva hommikul laevast ja väsinud mees läheb oma varanatukesega õhtul laeva), kui ka pirukakäruga ja suvel saksas eesti meestega suheldes, kes käisid 1+9 kohalise bussiga. neil oli ka suur kolhoos ja rahvast vahetus palju. no siis saad vähe rohkem stuffi kaasas vedada, aga nagu juba sammaljalg mainis, et kabiin pole kummist.
hullmaks
22:07 25.11.2016
eks ma keskendusin pisut ka sellele, mis autos olemas peaks olema. servises käiguga nii ja naa, kui ikka pimedas mõni oluline tuli keset metsa ära kaob, ja pirni vahetus puuduva võtme taha jääb siis pole vahet, kelle rida see tööriista olemasolu on, hädas või halvimal juhul ohus on ikka roolikeeraja. Asjadega, vähemalt minul kipub olema nii, et paljusid asju ei lähegi enne vaja kui nad lõpuks koju jätad :D see on rusikareegel. Kui kuude kaupa autos elad, on minu meelest parem, kui erinevat kraami on rohkem. Ja asjadega on nii, et nädala kahega paigutuvad nad üsna ilusti omadele kohtadele, toidukraam ka väheneb ja tekibki ruumi pidevalt juurde. See krõpsupakitõlge on küll geniaalne, võtan kindlasti kasutusele :D Auto tühjakskolimine on iseenesest mõistetav ja iseenesest mõistetavalt väga tüütu ebamugav tegevus aga pole mõtet põdeda, kui pikk vahetus ja vahepeal autot ei vaheta, siis on see tore füüsiline pingutus istuvale kahjulikule tööle vahelduseks...Õnneks on igasugu soovitused niiehknaa hiljaks jäänud, teemaalgataja ehk juba tükk aega saeb trasse

Muudetud 25.11.16 22:08

professor_sammaljalg
22:22 25.11.2016
Tööriistadega on see värk, et keerulisemaid asju sa tänapäevaste veokite juures ei tee nagunii, aga lihtsamaid tööriistu saab kui mitte igast bensukast (saksast lõunasse), siis igast biltemast, julast või mekonomenist.

Vähem on rohkem imo, nädala söök, paar vahetust riideid, paari nädala jagu pesu ning olemeelektroonika. Nälga Euroopas ei sure ja kuna inimesed on erinevad, kujuneb pilt "vajalikust" igalühel välja individuaalselt.
looder23
13:05 26.11.2016
salongipuhastuslappide asemel olen mina kasutanud niiskeid beebi salvrätikuid. nendega saad nii ennast kasida kui ka autot tolmust puhastada. auto puhastuseks tuleb sedasi jupi maad odavam kui spets salongipuhastuslappe kasutada.
stammer
18:29 26.11.2016
tuntud telekoomikud on isegi videosarja sellest "rekkandusest" teinud. Vaadake ja nautige: https://www.youtube.com/watch?v=rHyUHKeJ-bU
kupu_3
21:33 26.11.2016
Vaatasin ära selle paar tundi filmi. Esmalt tahaks nüüd küsida, milleks kasutatakse auguga taldrikut rekkas? Teiseks, kui palju sula siis peab kaasas olema? Tundus, et vead tervet panka omaga kaasa? Kolmas küsimus- miks raudtee transporti siis ei kasutata?
Video lõpus selgus, et kõige juhile väsitavam oli igasugu reeglitest, seadustest ja nõuetest kinni pidamine. Milleks siis need seadused kui nad väsitavad on? Keegi ütles, et see pole raketiteadus. Jah, nii lihtne see asi pole...
selgeltnägija valerka
21:41 26.11.2016
tuntud telekoomikud - paistab et kellegil jälle rohud võttmatta
professor_sammaljalg
22:27 26.11.2016
Huumor algab juba 1.30 pealt - milleks sadulale määre?

Aga nalja saab rohkemgi, näiteks RO-HU piiril lindistatud kurtmine, kuidas pole tingimusi olla jne. No 500m tagasi oli ming 4-5 restorani rekkaparklaga, ise olite lollid, et sõidukeelu ajal piiri sõitsite.

Toredad videod samas, aga kumab läbi, et härra veoettevõtja enamuse ajast roolist eemal.
hullmaks
23:11 26.11.2016
kindlasti igalühel individuaalne see vajalik kraam ja sõltub ka, kuhu sõitma peab, lõuna norras/rootsis jah lihtsam igasugu tööriistu ja värki hankida, põhja pool on neid igasugu asutusi hõredamalt, samuti asustus on hõredam, ja bensukates tööriistade valik ka viimasel ajal nirumaks jäänud, need rohkem burksiputkadeks muutumas sealkandis ,näiteks isegi 24v pirne pole cirklek (end statoil) burksijaamades saada...
veokijuht32
07:54 28.11.2016
Need videod seal pigem huumori ja turisti klassika. Ükski normaalne kutseline juht ei lohista sadulamääret haagise ninale, et siis kõik voolikud/juhtmed ära möksitada ja siis ka riided. Magamiskotis ei ole samuti just mugav magada, kui saab ju normaalsete vooditarvetega hakkama. Kohviaparaat, pliit ja uun võiks ikka autos olla, et mitte ainult võileibu närida. Treiler öeldakse ka kutseliste seas autode/tehnika vedamiseks mõeldud haagise kohta, mitte tavalise tentpoolhaake kohta.
..........
09:11 28.11.2016
no seltsimehed provessorid /veokijuhid ja muud pudulojused kadedusest lõhkemas. sepp omab paari- kolme veokat , asjatab/tuleb omadega toime.
on sõitnud venemaa läbi risti-põiki/ suvel-talvel igal pool on saanud hakkama.
mis teil tühikargajatel vastu on panna? ainuke oskus: netis ennast targaks, ilusaks ja tegijaks joonistamine.
professor_sammaljalg
09:49 28.11.2016
Tood nüüd äkki ka selle asaolu välja, mille peale kade peaks olema?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte