Veoautod ja rasketehnika

INTRAC EESTI AS-iga koostöö kogemused.

arni007
23:41 17.11.2016
Huvitab lihtsalt, et kuidas on ettevõtjad rahul selle firma poolt pakutava rasketehnika hooldusega ja garantiitöödega.
Endal suht kehvad kogemused, kuna sai ostetud sealt uus kopp-laadur, millel purunes 1300 t.t mootor...!
Käidi koha peal, vaadati masin üle(vea tehvekteerisime ise, kuna 1000 t.t garantii oli läbi, masin siis 1,5 a vana), suheldi tootjatehasega ja lubati teha garantiikorras korda, kuna vigastust ei põhjustanud masina väärkasutus(väntvõlli vigastus, mille tulemusena käisid klapid pähe).
Masin sai siis nende esinduses viidud, töid teostati 2kuud(vahetati väntvõll, klapid, tõukurvardad) ja peale kätte saamist esitati 1,5 kuud hilje remonditööde arve, mootori peale ja maha võtmise eest(tehas ju tunnistas, et mootor tehvektne)...?
Väidetavalt teostas mootori sisu vahetamise tootjatehas, olgugi, et ei ole esitatud ühtegi paberit selle tõestuseks....!
Tundub, et selle firmaga peab kõik asjad läbi juristide ajama....
Jagage siis kogemusi.....
Eelmine masin käis hooldes Konekeskos, ei olnud ei tööde ega varuosadega probleeme ja kõik mis kas-või telefoni teel kokku leppisid, see ka kehtis......
tnaator
09:01 18.11.2016
oot aga milles siis probleem on, tehas maksis ju mootori remondi. hea et niigi läks.
...............
11:42 18.11.2016
Kui asi läheb garantii alla siis ei esitata ka tehtud tööde eest arvet, nii lihtne see ongi. Või kui sinu autol puruneb detail X, esindus tunnistab viga, tehakse garantiikorras korda, kas sa oleksid huvitatud sellises olukorras maksta tööraha? Ilmselgelt mitte.
arni007
12:37 18.11.2016
Re...

Täpselt sama arvasin mina ka, kui tunnistati, et nende vigane detail, siis peaks ju kõik kulud kandma tehas või edasi müüija, mitte, et mootori taastame aga peale maha paneku maksad ise.....!
Juhtivtootaja
13:01 18.11.2016
Garantiiremondi eest arve esitatakse tehasele, aga mõnikord minnakse nii ahneks, et küsitakse kliendi käest ka juurde.
Tihti ei viitsita tehase ja garantii asjadega üldse jamada ja saadetakse pikalt, sest eestlased tavaliselt kohtusse ei lähe sellepärast.

Silberauto on tuntud selle poolest, et uute Mersude garantiiga ei viitsi jamada.

Ei ole täiesti kindel, aga osad garantii lepingud on vist sellised, et nt iga kümnes toode on tasuta ja esindus peab ise garantiiga tegelema.
Aga kordan, et ei ole selles täiesti kindel. Olen lihtsalt midagi kuulnud.
Juhtum
13:10 18.11.2016
Juhtus küll isikliku sõidukiga.
Läks hammasrihm, töökojast ca 300m kaugusel. Lubati ära teha, mootor seda tüüpi, millel klappidele pähe ei löö.
Tõin rihma, veepumba, rullikud, uue pinguti koheselt Japautost ära.
Järgmisel päeval helistati, et veepump olla vale. Kimasin siis Japautosse tagasi, et andku teine pump, ma toon eelmise hiljem tagasi.
AISIN asemel anti miski teine.
Kui töökotta jõudsin, olid lõpuks laual reas kolm veepumpa, Minu vana, ka AISIN, siis minu toodud uus AISIN ja kolmas, äsja toodud pump- kõik olid täpselt ühesugused.
Suht ülbe suhtumisega töökoja miski asjapulk püüdis samas mulle väita, et see viimane, see on see õige, aga erinevusi kolme laualoleva vahel ta ei osanud näidata. Peale soovisin panna AISIN-i, kuna see on peal ka originaalselt.
Õhtul läksin masinale järgi ja mulle esitati arve, mis oli kokkulepitust 2x suurem!?
Et tõstuk olla "teie auto pärast" kaks päeva kinni olnud.
Ma lihtsalt lubasin selle vinguva pealiku koheselt läbi peksta ja ta firma ka alla lasta (rootslane oli omanik), panin lauale kokkulepitud summa, võtsin võtmed ja sõitsin minema.
Asi oli oma 5 aastat tagasi.
Ahjaa, alguses püüti selgeks teha, et hammasrihma vahetuseks tuleb sel sõidukil mootor maha võtta ja ma võtsin telefoni otsa CHRYSLER esinduse ja lasin sellele lambapeale sealt öelda, et näiteks PT Cruiseril võetakse mootor maha, aga sel masinal mitte mingil juhul.
Siis vinguti, et "äkki" ei tule käbi maha, et liimitud jms. Ma tean, et sel EI ole käbi kinnitus liimiga ;).
Siis püüti poolt mootorit lahti võtta, aga sain jaole, kuna töökoht oli samas kõrval.
Pmt tegija ise teadis 100%, kuidas asi tegelikult käib, aga ülemusehakatis püüdis mingit raketiteadust arendada.
Algas tants siis, kui masinal oli juba mootoril otsakaas maas.
Lõppes siis, kui ma pakkusin, et ma vahetan ise, nende nähes hammasrihma ära, aga raha nad siis ei saa.
Oli tore kogemus- ma kujutan ette, kuidas sellised tüngavad neid, kes masinatest miskit ei tea.
Ma keeldun maksmast mittemillegi eest!
maaks
13:29 18.11.2016
Kas "Juhtum" kirjeldas ikka oma kogemust firmaga INTRAC EESTI AS (kes müüb/ remondib TRAKTOREID) või mõne muu töökojaga?
Juhtum selgitab
13:58 18.11.2016
Tegemist muu firmaga, aga "offtopic" vist pole, sest loo mõte on, et ei lastaks endale liiga teha.
Ebamõistlikke kulutusi kliendile teha keelab lausa seadus.
Teenus garantiikorras või selgelt tootja praagi, süü, vms korral, toimub 100% tootja kulul!
Kuid peaaegu kõik sätivad konkse ja püüavad tüngata.
najh
14:12 18.11.2016
Kui ma õieti aru saan, oli kopal garantii läbi ja tehas tuli lihtsalt vastu?
Sel juhul on päris levinud praktika Sinu kirjeldatud variandina, et juppide (mootori remondi eest) maksab tehas, tööraha maksad ise. Tegelikult võiks ju garantii lõppedes lihtsalt kuu peale saata, viisakamad tegijad aitavad probleeme lahendada kasvõi osalise kulude kompenseerimisega.
Juhtum selgitab veel
14:23 18.11.2016
Kõikide sõidukite, masinate, tööriistade jms garantiitingimused tuleb hoolikalt TOOTJA kodulehelt läbi lugeda! Mitte eestikeelset paberit, aga originaalteksti!
Nimelt on paljude eelpoolmainitud seadmete osadele sõlmedele LIFETIME WARRANTY!
Seda just eriti ohutust tagavate seadmete ja sõlmede osas. Mul on vingus näoga esindustes vahetatud nt rooli all olev "kellavedru", läbi mille toimivad airbag-id, cruise, signaal jms.
Alguses öeldi, et läheb vähemalt kolm tundi, see "kellavedru" maksab niipalju jms.
Kui said teada, et ma tean, et seda vahetatakse aegade lõpuni (pole piiratud lifetime) ja iga kord, kui sellega miskit juhtub, siis aeti näod viltu ja vahetus kestis tasuta ainult 45 min.
KÕIK vead, mille tõttu on tehtud kunagi see "tagasikutsumine", millistest meil tihti ei räägita, ka need PEAB tegema esindus tasuta!
Seega tuleb enne mistahes remonti asju uurida, sest garantiitingimused võivad hullult teie kasuks olla. Tootja kodulehel on tavaliselt kogu info üleval ja teil tarvitseb sinna vaid VIN kood, seadme seerianumber, vms kirjutada.
Võite üllatuda nii, et põlved lähevad lukust lahti.
Asi pole jonnis, asi on korrektses asjaajamises.
aa
17:30 18.11.2016
arni007
17:43 18.11.2016
Täpsustuseks siis veel nii palju, et tellisin algselt mootori remondiks kohale firma, kes iga päevaselt tegeleb rasketehnika remondig.
Nemad vea algselt defekteerisid ja seda kinnitas ka Intraci hooldemees.
Masin sai nimelt nende juurde viidud selle pärast, et muidu ei anna tootjatehas enam uutele varuosadele garantiid....!
Sai tellitud uuesti katkise mootori kokku panek ja masin heas usus saat Itraci, kuna meie garaazie ei oldud nõus mootorit maha tõstma masina pealt....
Enda jaoks tehtud kindel järeldus, et selle firmaga saab suhelda vaid e-maili kaudu ja iga asja kohta tuleb neil küsida kirjalik vastus....
Eks siis vaatab, mis juristid lõpuks otsustavad......
Kunnnn
18:27 18.11.2016
Ma ei saa su ininast aru, garantii oli läbi, tehas tuli sulle vastu ja tegi mootori korda oma kuludega. Mootori peale ja maha võtmine jäi sinu kuluks. Kõik tundub loogiline ja kliendile vastutulelik, kui juriidiliselt oleks võinud ka kogu kulu sulle jätta.
kakaoke
19:31 20.11.2016
mis eskuga tegemist ,suur see arve siis oli,PM päeva töö ,peale ja maha .2mehe, tõstukiga ja mutrikeerajaga
Wihurimees
00:10 22.11.2016
Reeglina tootjatehas peale garantiiaja lõppu kompenseerib edasimüüjale ainult varuosade maksumuse. Ja isegi siis ei pruugi tehas100% kompenseerida. Paljudel tootjatel selline reegel. Pikendatud garantii soovitan tänapäeval osta või kaubelda juurde, tänapäeval ei kesta enam masinad igavesti. Eriti veel CAT. Ja rotaator nüüd vaevalt CAT masinaid remondib.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte