Veoautod ja rasketehnika

Vaba teema

Skorpionikene
13:18 18.12.2016
Tervitus! Sooviks kaassõitjaks Euroopasse, et tutvuda lähemalt kaugsõiduautojuhi elu ja oluga. Asjalikud pakkumised on oodatud, kui tûli ei tee.

Muudetud 18.12.16 13:30

veokijuhtyksi
19:43 18.12.2016
Pühade paus nüüd paljudel. Peale uut aastat jälle minek
chaffeur
23:55 21.12.2016
Huvilise väike enesetutvustus mõjutaks huvitatust.
Aga jah, sõituminekud enamusel pigem juba uuel aastal.
Skorpionikene
10:29 23.12.2016
Huvi ongi sõit kaasa teha uuel aastal. Unistus on teha rekkaload ning see amet köidab mind hullupööra....Tean, et seda peetakse rohkem meeste ametiks aga kuna mulle meeldivad väljakutsed, siis tahakski natuke rohkem aimu saada sellest tööst ning elust-olust. Tervitades pisike blond naine
..............
11:03 23.12.2016
Unistuste töö ? Rekka load ? Rekka on soomekeelne sõna mis tähendab solo kongiga autot mis mõeldud toiduainete või kaubaveoks, rekkemahed KEHA3 kaugemale ei jõua. Pead silmas ikka RV. vedusi. Kui pere ja kodu ei ole, võib seda ju teha ka mingi aja. Midagi lõbusat, lihtsat ja hästi tasustatavat selles valdkonnas enam küll ei ole. Põhjamaades sõidavad naisterahvad 25m täishaagetega. Aga ega ennem ei tea kui ise ei proovi. Telekast huumoorisaateid vaadates mis peaks kajastama seda elu ei pretendeeri mingisugusele tõele.
juhiabi
11:22 23.12.2016
http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=rekka&F=M

Sõna reka on eesti keeles kasutatav variant soomlaste rekkale. Ja ÕS ei selekteeri rekajuhte, sõidavad nad siis keha kolmeni või püreneedeni.

.............
11:51 23.12.2016
Kui paljud kaugsõidu/rv. autojuhid nimetavad ennast rekkameesteks ? :D
Sõudjale üled ka aerutaja ja kõik veoautod on kamazid...
looder23
12:36 23.12.2016
punktiir, mind huvitab üks asi.... KES KURAT OLED SINA, KES OTSUSTAB TEISTE UNISTUSTE ÜLE? kui inimest see asi huvitab, siis miks ta ei või sellega tegeleda. eestis jah ei ole see eriti tasustatav, aga kes keelab minna inimesel teise riiki, kus see töö on paremini tasustatud? alles paar nädalat tagasi komistasin skaibis tuttava naisterahva otsa, keda polnud kohanud päris mitu - mitu aastat ja vesteldes tuli välja, et tema õde oli teinud veokijuhi load ja tiirutab mööda euroopat ringi. mis firmas või riigis ta palgaline on, ei tea, aga õde olevat sillas olnud. väga pidi meeldima.

kui sulle see amet ei meeldi, ei ole vaja iriseda teiste unistuste üle, aga mingisugust punktirida kohtab siis veaautode foorumis alalõpmata milegi üle irisemas kohata. oma tööga mitte hakkama saav autojuht? kõik on nii paha ja kole ja ei saa palka ja.... oh, eestlane olla on nii halb, ehk kannataks küll ära kui keegi seda tunnustaks...
zukker232
12:37 23.12.2016
Tere,jäta oma kontakt....
.............
13:39 23.12.2016
Ole maru rahulik, olen oma tööga rahul ja masinaid milega sõita on satbiilselt 4-5. Poolhaaked, täishaage, kesktelik, raskeveo treilerid(tehnika peale-maha ajamine-töö tegemine erinevate mehanismidega mida tuleb vedada, hüdrokraanad ja muud jutud.Kunagi ei teki rutiini. Eestis ei ole see töö milles unistada. Euroopas ning heaoluühiskonnas on jutt teine. Vastavat oskustele ja teenetele ka vääriline töötasu :) Ega ennem ei tea sellest tööst midagi kui ei ole ise sõitnud ja omal nahal tunda saanud.
Teemaalgataja võiks kasvõi alustada kodumaal maakera või hakke vedamisega.
professor_sammaljalg
14:03 23.12.2016
Mingi punktiirifilter võiks olla tõesti.
.................... ....
14:27 23.12.2016
Kõvad mehed kes räägivad õigekirjast ja sellest , et sõna rekka eesti keeles ei ole, võiksid ka vahest oma teadmisi täiendada. Rekka on täiesti olemasolev sõna juba ka eesti keeles.
G60
14:32 23.12.2016
Ma tean väga mitut inimest kes töötavad selleks, et neile meeldib see töö, kuigi enamus neist võiks teha 2-3x suurema palga eest midagi muud mida nad ka oskavad. Üksikutel inimestel veel eriti on võimalus teha seda mida tahavad ja neile pole absoluutselt oluline palgasumma, peaasi, et hing sees.
Just nii otsiteksegi elus oma kohta ja miks mitte ka riiki kus elada ja midagi toimetada.
Kui ise tegin Hajas C ja CE lube, siis meil oli grupis kaks naisterahvast ja sõiduplatsil kohtusin veel kahega kes olid eelmisest ja järgmisest grupist, sega väga paljud tüdrukud teevad CE lube, see ei pane enam isegi pead pöörama. Väga lahe. Nüüd on sellest juba aastaid möödas, ilmselt nüüd on tüdrukuid veel rohkem.
Skorpionikene, soovin sulle edu ja tegele sellega mida süda soovib. Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi. Ilusat jõuluaega.
Skorpionikene
22:29 23.12.2016
Kindlasti polnud mul plaanis mõnda meesisendit siin solvata. Iga tähe pärast pole ju mõtet kohe kiunu üles ka tõmmata. Ma suur tüdruk ja piisavalt karastatud.Minu aitäh kritiseerijatele ning eriti suur kniks siiski minu poolt läheb positiivsetele rasketehnika lehe sõpradele. Kaunist jõuluaega meile kõigile.
Skorpionikene
22:31 23.12.2016

Siiski kehtib mu üleskutse!!! Sooviks kaassõitjaks Euroopasse, et tutvuda lähemalt kaugsõiduautojuhi elu ja oluga. Asjalikud ning tõsiseltvõetavad pakkumised on oodatud, kui tûli ei tee. Kurjad ja ôelad mõtted vôib rahus endale jätta. Saate oma 100% õigeid maailmavaateid rahus endale hoida, mina kohut ei môista :)

Muudetud 23.12.16 22:41

veokijuhtyksi
07:39 24.12.2016
Minu kaasreisijatest juba mitmed sirgunud kolleegideks :D Kui tahad veokijuhiks siis peadki olema karastunud nii kriitika kui huumori taluvusega :D Kui on tõsine soov, võib ikka kaasa võtta, et tutvuksid ametiga
Skorpionikene
10:28 24.12.2016
.3.
21:33 17.11.2018
treimis mure. oskab keegi juhatada põhja Eestis kohta kus oleks võimalik treida pikki detaile/võlle? detaili pikkus 2,4m.
Peedileht
12:05 18.11.2018
Kui suur diameeter? Täpsusklass/tolerants tehtavale tööle? Mis materjaliga tegu?
.3.
10:57 19.11.2018
tere
detaili läbimõõt 220mm millel kumaski otsas peenem laagri alla (39mm) minev

ots. need otsad on kulunud (taastatud pealekeevituse teel) ja nüüd oleks vaja uuesti laagri istu alla treida. ühes otsas on tsentri ava, teises pole. kaal umbes 60 kg.
selgetnägija valerka
11:04 19.11.2018
no see läheb ju suva pinkki
.3.
11:56 19.11.2018
tere

ja kus võiks asuda need suva pingid mille tsentrite vahe on min. 2,4m.

paluks konkreetsemalt.


ette tänades
Kärss
13:32 19.11.2018
Vanadel VAGi diislitel tehti sarnase probleemiga vändaotsasid läbi tiivakoopa ilma mootorit autolt maha tõstmata. Ma ei teagi kuidas täpsemalt, aga tuldi kliendi juurde, mitte ei pidanud autot alati töökotta viima. Seal on läbimõõt kah muidugi hoopis midagi muud. Aga tehti ja saadi ka pidama. Ei tea, kas enam tehaksegi, kuna selliseid autosid on üsna vähe järel ning see probleem laheneb tänapäeval odavamalt "uue" kasutatud mootoriga. Eks need töövahendid on kusagil ikka alles, tegijate osas pole kindel, kuna need tegijad olid juba sel ajal pensionieelikud, nüüd paarkümmend aastat hiljem hea kui üldse elus. Kui kõik muud võimalused ummikusse jooksevad, siis ehk tekitab see ideid, kust veel lahendusi võiks otsida ja treimise asemel hoopis mõõtu freesida.
läksnaljaksjuba
15:51 19.11.2018
lisaks freesimisele pakuks hööveldamist
selgeltnägija valerka
16:46 19.11.2018
.3. (registreerimata) - miks tsentrite vahele? mine treiali juurde ja ta näitab kuidas selline asi pinki pannakse, ei hakka ma sulle elu lihtsamaks tegema
.............
16:49 19.11.2018
valerka sa oled või mängid lolli? mine ise ja küsi kas treial saadab sind nende mõõtudega kohe pikalt või annab enne jalaga tagumiku ka.
selgeltnägija valerka
16:57 19.11.2018
...............
17:01 19.11.2018
sinu elu koosneb märgadest unenägudest? said ikka aru, mis tööd sooviti treialilt???
häbene seda millest ei suuda aru saada!

nats vähem targuta ja ei paista ehk nii lollina edaspidi.
selgeltnägija valerka
17:13 19.11.2018
piltidel ju pink zmm bulgaria c10 tm ja tema näitajad http://www.irt.lv/files/pdf/b973c0c2b84f389f7a4b98eaf447e4c6
.pdf


milline mõõt ei mahu piiridesse?
tahan olla loll ............
.3.
18:33 19.11.2018
tere

kahjuks valerka pakutud variant ei sobi. seda vahepealset kolakat kutsutakse lünett. lüneti pealt treimine eeldab detaili peal peale võlli otste veel ühte ideaalset pinda mille peal lüneti rattad jooksta saavad, minul kahjuks seda pinda pole
Marko
19:37 19.11.2018
Kui lüneti jaoks jooksupinda ei ole, siis saab alati lisavõru teha. Vahelduseks võiksid muidugi detaili nime ka öelda, muidu koba siin seotud silmadega selja tagant rubiku kuubikut kokku....
Misasi see on, millel pinda ei ole aga treipinki peab minema? Buddha kuju? Sellele saab ka võru peale panna, läheb lihtsalt rohkem aega.
selgeltnägija valerka
20:19 19.11.2018
Kui lüneti jaoks jooksupinda ei ole, ehk asi lopergune, ei pane sa siis ka seda teist otsa pakkide vahele....................
selgeltnägija valerka
20:20 19.11.2018
et ei tunduks võsateemana, nagu paljud siin on, viska detailist pilt siia
.
22:23 19.11.2018
Pildist oleks võinud alustadagi.
.3.
14:13 21.11.2018
Marko
17:51 21.11.2018
Milles mure? Piisava seinapaksusega võru teha, keermestatud avad sisse ja võlli peale kinni keerata terava otsaga poltidega! Ja võid lisaboonusena seda ka ühest otsast teise liigutada vajadusel. Mida õhema võru teed, seda rohkem avasid ja polte on vaja. Ma ei ole praktiseeriv treial, aga alustaksin umbes 20mm seinapaksusest ja 100+mm pikkusest selle abinõu projekteerimisel.
selgeltnägija valerka
18:03 21.11.2018
kas ei oleks lihtsam otsad maha lõigata ja uued otsad siis teha, pakun ühe võimalusena
.3.
08:07 22.11.2018
tere

sorry valerka aga sinu pakutud variant kisub ulme valda. kui juba praegu tervik detaili pealekeevituse mõõtu treimine on tiba peavalu siis kuidas kavatsed tükid uuesti üheks tervikuks saada nii, et kõik oleks omavahel sünkroonis ja balansis.
R.K.
12:11 22.11.2018
See on vist mingi niiduki võll, kuda seda labadega niidukit nimetataksegi, hooldusniiduk vist. Sellel ju toruvõll, lõikad otsad maha ja treial teeb uued sellises mõõdus nagu vaja. Pärast lööd sisse ja keevitad tagasi.
selgetnägija valerka
12:13 22.11.2018
R.K. (registreerimata) - omaniku jaoks see juu ulme, mina soovitaks uue tüki osta
.3.
12:32 22.11.2018
tere

asi kisub kiiva nagu siin foorumis tavapäraseks on saanud.
kõikide Teie soovituste elluviimiseks on vaja SUURT TREIPINKI MIN 2,4m TSENTRITE VAHEGA.
ja minu küsimus teema algatuseks oli KUST SELLIST PINKI PÕHJA EESTIST leida võiks? kuidas tööprotsess käib tean ma isegi, olen kauges minevikus treialina leiba teeninud.
selgetnägija valerka
12:39 22.11.2018
panin ju firma kellel on, mis sellest sai?
R.K.
12:45 22.11.2018
Mis sul siin kiiva kisub? Nii neid võlle toodetaksegi ja nii neid ka remonditakse. Auto kardaanid ja veovõllid ju samuti kokku keevitatud. Mis kosmoseteadus see nii väga on, et mingeid ülipikki treipinke vaja. Ok, saab ka nii, aga selle ajaga, mis sul kulub pingi otsimiseks, on teisel mehel uued võllid valmis lastud treida js asi kokku ka keevitatud. Aga noh, ise ju tark, siin ju kisub tavapäraseks kaagutamiseks ja abi ei saa. Jõudu, kui niiduki võll, siis aega sul ju pool aastat otsida.
.3.
12:52 22.11.2018
tere

Aitäh valerka muidugi infi eest aga küsimus oli põhja eesti, antud firma asub Pärnus. Aga kui kodu lähemalt ei leia eks siis tuleb kaugemale minna

Tänud sellegi poolest

.3.
13:15 22.11.2018
tere

to r.k. sinu toodetud vänt kardaanidele/võllidele ei soovita küll kellelgi lähemale kui 100m minna, sest juba paarikümne pöörde juures minutis lendab see väntkongerdis laiali ja võib kellegi ära tappa.

antud võll koos teradega kaalub 80kg ja teeb 2500p/min.
ja sulle teadmiseks tootmises kasutatakse nende balansimiseks digi pinke

aga jõudu sulle vänt "võllide" tootmisel

R.K.
13:27 22.11.2018
Jajaa. Tead, ma olen neid asju oma elus küll ja veel näinud. Need sinu digipingid on ju ilus jutt küll, aga elu on paraku midagi muud. Usu, ei juhtu sul seal midagi. Räägi parem, kuidas sa nii ruttu need laagrid läbi said? Võll tundub ise veel suht värvi all olema ja kõrval olev niiduki korpus kah enam vähem.
.3.
15:21 22.11.2018
tere

tegu on kollaste mehikeste näputööga ja nende arusaam kvaliteedist on...……
kogu jama lendas laiali 15 töötunni järgi.
kui näete hiina asja, pöörake selg ja jookske niikaugele kui võimalik.

PS; sama käib ka poola kohta.
selgeltnägija valerka
15:32 22.11.2018
kui vaadata milliseid kilogramme millistel laagritel liigutatakse, siis mina teeks asja kardinaalselt ümber suuremate laagrite peale

kardaanide valmistamine http://www.autocardan.eu/et/kuidas-see-koik-toimub/

seal saad ka selle võlli tasakaalu ajada, lõhub vähem laagreid
.3.
16:05 22.11.2018
ei usu ,et viga laagri mõõtudes oli (lääne omadel enamvähem samad )pigem selles, et puudusid istud (laagrid ise ok) lisaks rootori võllile on täpselt sama jama tagumise rulliga(õnneks seal on vastupidi, lühikesed võllijupid kinnituvad korpuse külge) aga saan oma jõududega hakkama.
Kunnnn
17:40 22.11.2018
Enda sarnasel niidukil kestsid ka esimesed laagrid umbes kümme tundi, aga minul oli süüdlaseks liiga kõrged pöörded. Ehk pane korralikud laagrid sisse ja vaata, et sa jõuvõlli lubatud pöördeid ei ületa.
Aga... .
22:12 22.11.2018
Ei mina usu et see võll peaks "digi" tasemel tasakaalustatud olema.Peale esimest mutimulla hunnikut või minemalennanud tera on ta niikuinii tasakaalust väljas.Ja 2500 pööret pole ka nüüd midagi erilist.
Laagril ja laagril on vahe
11:06 26.11.2018
Odavad sõidukite rattalaagrid vajuvad ka 200 meetriga ribadeks, on juhtunud.
Mul oli kunagi väike metallitreipink, nagu sai kõik tööd tehtud, kuid otsustasin laagrid vahetada ja sain kusagilt mingi laevamootori turbiinile tehtud täpselt samas mõõdus laagrid, kusagilt Kadaka tee laost.
Peale laagrite vahetust hakkas pink mingi vaikse sahinaga tööle ja treiteraga lõikas peegelpinda.
Kehvad laagrid ongi seebist välja voolitud.
.3.
17:00 26.11.2018
meil on igasugu usu hullud, kloori(mms-i)hullud ja nüüd ka mingi kuullaagri sekt.

kurat kaste lugeda ei oska? küsimus oli: KUST VÕIKS PÕHJA EESTIS LEIDA TEENUSEPAKKUJAT KELLEL ON TREIPINK MIN 2,4m TSENTRITE VAHEGA.

lihtne eksju. kes teab see kirjutab, kes ei tea see ei kirjuta.
Saab teha küll
17:21 26.11.2018
Sama võlli sama laagripinna kulumiseteemaga treis uuesti mõõtu A.K.K Märjamaal. Ei ole üldse ulme. Peale seda ajasin lolli peaga võlli kivi otsa kõveraks ja sai ise uus ja paksemast torust võll tehtud, vanalt otsad külge ja tasakaalu.
K.U.
19:51 26.11.2018
Ma läheks küsiks Kunda Nordic tsemenditehasele hooldustöid tegeva alltöövõtja käest. Neil suur töökoda ja suured pingid, iseasi kas aega on. Aga küsida ikka võib. Kirjutad: [email protected] ja palud edasi suunata Kunda töökoja juhatajale.
KR
20:58 26.11.2018
Kui juba metallitöö peale jutt läks, siis kas keegi oskab nõu anda kuskohas Eestis sfäärilisi mahutite otsi tehakse?
[email protected]
R.K.
21:30 26.11.2018
Ei no lahe, inimesed pakuvad abi, kes kuda oskab, aga hädaline hakkab neid mingitesse sektidesse liigitama. Nu jah.
Marko
21:41 26.11.2018
Tasa, tasa, poisid! Kõik me oleme ekslikud. Lugesin minagi soovi diagonaalis ja mõte läks uitama, mis sellest siis on?
penske
13:34 10.12.2018
Tere ! Autoks G90 Man/vw,. Kus asub eelsüüte küünal sellisel mootoril ?
td
16:43 10.12.2018
Lõuna Eestis oskaks küll selle võlli asjus aidata.
Kollase kastiga Skanni juhile
19:02 16.01.2019
Täna kütsid meilt küla vahelt läbi. Lääne- Virus.
Tead, meil on siin kiirusepiirang, 50 km/h.
Aga asi pole isegi niivõrd selles vaid milles- sa kimasid siit oma kallajaga läbi, kuid su kallaja taga oli üüratu treilakolakas, mille peal mingi metsatehnika.
Mees- see komplekt pole poolhaagis, su sabas on täiesti iseseisev rauakolakas, raske tehnika peal ja sa kimad kohas, kus teest mõne meetri kaugusel on majad.
Kui see sul käest ära läheb, on mõnel harvester magamistoas- nii ei sõideta talvel.
Sul kast vähemalt oli liiva täis raskuseks või oledki nii tegija, et lased ees kergema masinaga kui saba taga, talvel, üsnagi libedal teel?
Jäid ikka päeva lõpuks ise terveks?
E56
14:13 08.05.2019
Sadulveok 3 istekohaga , on selline asi olemas?
Googeldades ei leia.
huvilineaut
14:03 12.05.2019
on ikka olemas, nt MAZ ja KaMAZ olid 3 istmelised poolhaakega veokid
On ka nelja kohaga
18:34 12.05.2019
Vana LIAZ, tšehhide toode. Mootor oli keskel piki kabiini ja mõlemal pool kaks istet üks teise taga.
Tagumised visati tavaliselt välja, et vaba ruumi saada ja nende kohale tehti voodi, sai palju laiema teha, kui tänapäeva Skannides, Volvodes ja muudes ninades.
LIAZ-SKODA
18:46 12.05.2019
Sellel saanil oli ka seos Skodaga, mida praegu hullunud eestlased kummardavad.
E5
00:53 13.05.2019
Nojah aga euro5/6 ?
,.............
11:17 13.05.2019
Kolme istekohaga veokid täiesti tavalised. Ilma magamiskohata kabiinid. Ise olen sõitnud 2012a ja vanemate autodega.
Paar aastat tagasi rasketehnikas oli isegi nelja istekohaga Volvo müügis.
Seda et
16:03 13.05.2019
videos 2-l positsioonil oleval FH-l näikse ka 4 istet olema. https://www.youtube.com/watch?v=o7P5BuarD-s
40t
23:02 22.05.2019
Elan väike(keskmises)linnas. Tänaval kus maja on 8t märk 200m u.
Minu maja 40m tänava otsast. 80% tänavast keeldu pole, keeld arvatavasti
müra pärast mitte et tee ei kannaks.

Kas on mõtet LV/teeomanikult "eriluba" küsida et CEga maja ette võiks sõita?

Nii huvi pärast mis on max trahv kui täna 8t märgi alt läbi sõidan?
maaks
12:21 23.05.2019
See § tundus kõige paremini sobivat :-)
https://www.riigiteataja.ee/akt/115032019009#para261b2
Ehk siis 200 trahviühikut.
"Kui on inimene/ olukord küll siis § leitakse" :-D
Kolmlkw
23:36 26.06.2019
Kolm inimest sadulveoki kabiinis st üks voodis sõidu ajal? Mis lv lt pl de politsei teeb kui näeb?
Lkwkolmekesile
21:08 30.06.2019
Trahvi teevad, kui vahele jääd. Eks see voodil reisimine ka paras jama ole, äkkpiduriga lendab esiklaasi...
Marko
21:20 30.06.2019
Titadele on turvahällid võrguga, ehk kannatab voodile ka midagi kombineerida?
selgeltnägija valerka
21:44 30.06.2019
ja kõige sitem kui peatavad kuskil kiirteel kaugemal linnadest ja tõstavad kolmanda parklasse maha
v6sa
16:50 01.07.2019
Võime ju ennustada, mida üldiselt tehakse, aga Hans ilmselt käseb kolmandal minema kõndida. Teised mainitud konstaablid kasseerivad enesetapjatasu sisse ja soovivad taaskohtumist.

Kõige sitemal juhul lendab voodilolija äkkpidurdusel läbi esiklaasi ja määritakse laiali eespeatunud traktori haakeriistale või krusa vanarauakoormale. Sel on põhjus, miks nõutakse sõidu ajal traksides olemist.

Omaette teema oleks see, kui magaja korralikult paari rihmaga koiku külge kinni rihmata. Kui koorem on kinnitet, mille üle nuriseda?
Onukolja260
12:15 03.07.2019
Voodid on küll varustatud püüdurmahhanismiga ehk koeravõrgu sarnase võrguga mis takistab voodisolijal lä i esiklaasi väljuda. Aga,vaatame mitu kohta on passi märgitud veoautol ja teeme järelduse kolmanda persooni suhtes.
Liikluskorraldajast volkarijuh
20:53 24.08.2019
Täna, tulles Haljala poolt, saanud üle küüru, suunaga Väike- Maarja suunas, nö Rakvere ringteel, juhtus minu ette volkar. Ei häbene üldse ka siin tema reg numbrit avaldada, 515TKV oli selle isendi tagumikul.
Teatavasti on ringteel lubatud kiirus 90 km/h.
SCANIA, soolo, alukastiga kallaja, tent peal, tagumine juhtsild üleval, saba taga polnud- see ga tühi ja kerge.
Kuna ees volkaris käis seltskonnal elav vestlus ja nende kiirus hüppas üles-alla, langes 70-ne peale, otsustasin mööda sõita.
OPTICRUISE-l käik alla ja edasi, aga tutkit, volkaril hakkas ka kiire. Kuna kaugemal oli vastutulijaid ja teatavasti ma üle 90-ne välja ei pigista, taas volkarile sappa.
Arvasin, et jutuhoos langenud kiirust korrigeeriti lihtsalt.
Tõrma surnuaia ringilt suundus volkar V-Maarja suunas, mina sabas. Üsna pea on seal 90 ja volkar liikus alla 80-ne ja otsustasin mööda sõita, niipea, kui sain volkari kõrvale, hakkas see minuga sama kiirust arendama ja jäi kõrvale sõitma- OK, kuna tuldi vastu- taas hoog maha ja volkarile sappa. Sama juhtus veel kord ja ma ei hakanud rumala inimesega koos mängima, kiiret ka polnud.
Aga volkar ees ei hoidnud stabiilset kiirust, kord lasi end nina ette mulle, et ma hoogu maha võtaks, kord kiirendas eest.
Hästi, ma ei saa peetud mõistusega liikluskorraldaja peale pahandada, las totakas toimetab.
Teatavasti on hetkel Assamallast Maarjani piirang 70 ja ma mõtlesin, et mida ta veel seal tegema hakkab- kas 50-nega nii ees lollitama?
EI!
Assamallas võtsin mina cruisega 73 km/h ette, aga volkar kadus siis kiirendades kaugusse.
Selline tore liikluskorraldaja siis sisustas mu õhtupoolikut.
Kui keegi kirjeldet isendit tunneb, tervitage teda, eks.
Ja las proovib midagi sellist Venemaal korraldada.
Või Saksas bahnil.
Elamus on garanteeritud.
selgeltnägija valerka
21:11 24.08.2019
sellise suure M peale teed kõne 112 ja teatad kahtlaselt liikuvast autost, mainid et juht võib purjus olla, usu võetakse suht kibedalt rajalt maha ja saab puhuda, ehk saad lollist edumaa
tiit_
21:30 24.08.2019
Soovitan samuti sõidustiili järgi purjus või narkojoobes juhist 112 teada anda.
stammer
10:23 25.08.2019
Volkarijuht oli kes ta oli, aga miks teine veokijuht teda taga ajama hakkas? Igavusest? Sellistest ei saa ma aru.

Hea stammer
11:21 25.08.2019
Kes kedagi taga ajas? Mis "teine veokijuht"?
Selgita sootsiumile, milles asi palun. Oled ebakaine?
AR
23:38 09.09.2019
Ei saa ka mina säärastest debiilikutest (volkar) aru- sõida siis kogu aeg 70-ga või 90-ga,aga õra tõmble ja kui sõita ei suuda, kase teine mööda!
Ma ei saa aru, mis Eesti liikluses toimub, senini olen arvand, et see on Skandinaavia, eriti Rootsi teema, just see ebaühtlase kiirusega sõitmine ja möödasõidu takistamine, aga tundub, et hakkab järjest rohkem ka siia jõudma. Miks- ei tea.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte