Veoautod ja rasketehnika

Jinma 254 UUS generaator, ei lae

rockit1
06:50 14.06.2017
Tegemist siis Hiina väiketraktoriga. Sai ostetud uus generaator juhtmed kõik õieti ühendatud ,aga genekas ei lae. Milles viga võib olla?
Selgita palun
08:49 17.06.2017
Kas vahetasid geneka seepärast, et vana "ei laadinud"? Kas pole võimalik see, et viga oli juba eelmise geneka puhul mitte genekas, aga mujal?
Jinma
13:43 17.06.2017
Vahetatud saigi sellepärast sest eelmine ei laadinud enam. Tundub jah ,et viga kuskil mõjal. Kõik juhtmed õieti ühendatud. Ergutsvool kuskil 0,06v. Pingerelee võib läbi olla või mis arvate?
Aga.... .
16:17 17.06.2017
Ergutusvool peaks 12v olema.Selles viga ongi.
Selgita palun
16:23 17.06.2017
Kas "relee" on relee selle otseses mõistes ja mõttes või on tegemist elektroonilise junniga?
Kui on 12V süsteem, siis saab Lada oma peale panna, ei maksa miskit või krudid mingi kere pealt maha. Iga autoelektrit valdav mees paneb selle minutite jooksul külge. Laadimispinge on tähtis, mis aku või genekas selle küljes on, see polegi tähtis, laadimispinge on ikka ca 14,5V.
Kui on ka mehaanilise, st elektromagnetiga töötava junniga, saab ikka kahe otsaga Lada oma peale aretada. Ma Ladat enam eriti ei mäleta- aga võimalik, et oli ka kolme otsaga elekrooniline junn olemas.
Selgita palun
16:25 17.06.2017
P.S.
Kas kõik sabad, mis on laadimisahelas on ikka otsapidi kinni?, See ergutus jah, see ei ole õige. Tavaliselt on miski ots ära ussitanud või lahti, kui selline pull käib.
Jinma
17:14 17.06.2017
Tegin paar pilti Üks siis generaatorist ja teise pildi peal kaitsmete kõrval see hall peaks siis olema pingerelee. Vaatasin kogu ulatuses selle ergutus juhtme üle nii Pingerelees on 0.06v kui ka geneka küljes. Jutt käib siis ergutus juhtmest. https://www.upload.ee/image/7119845/20170614_171926.jpg https://www.upload.ee/image/7119855/20170614_171955.jpg
Siidineuss
17:20 17.06.2017
a kas garantiid ei ole? hiiina asi on jah jama see selge. aga ütle kas aku on ikka korralik ? laadimis vool aku klemmidelt mitu volti on, üle 13 voldi peab olema vähemalt
Selgita palun
17:41 17.06.2017
Hiina asi ei pruugi sugugi jama olla. Isegi releed ja hunnik kaitsmeid on külge pandud.
Elektriasjades alustatakse alati kaitsmete ja ühenduste kontrollimisega. Kui on massilüliti, süütelukk, eriti kui need on lageda taeva all, siis vaadatakse need üle. Kui tead, kuhu jookseb ergutus, kui KINDLALT tead, võid sinna otse + peale lasta ja kohe on selge, kas ja mis. Kui gene OK, hakkab laadima plaksust.
Vaata, et dioodisilda ära ei küpseta genekal, st ära miski tagurpidi lase...
RRVV
17:44 17.06.2017
Kas kaitsmed on kõik terved? Lase sinna ergutus juhtmesse otse aku pealt läbi 12v21w pirni (suunatule pirn) vool sisse. Peab laadima päris normaalselt. On elus läbi proovitud.
Selgita palun
17:47 17.06.2017
P.S.
Vaata, kaitsmeplokis ju "REGULATOR", on see kaitse hinges? Kas sellele tuleb 12V peale ühte otsa vähemalt, kui kõik sisse lülitatud mis vaja? Kui tuleb, siis juba pool otsimist vähem.
0,06 volti võib jumal teab kust tagurpidi ergutusklemmile tulla ju!
Selgita palun
18:13 17.06.2017
Näed, ise ei tule selle pealegi. Muidugi pane see pirn igaks juhuks vahele, muidu võib pinge tõusta taevani. Saad korraks ksenoonid ette ja siis lähed pirne ostma. Ei taipa kohe öelda, ilmselt arvasin, et mees teab, mis teeb ;)
AGA! Kõigepealt ikka veendu, kas sähm akust selle pingeregulaatorini jõuab. Kui jõuab ja edasi ei jõua, siis on asi selles regulaatoris.
Kaks genekat jutti ära küpsetada on siiski liialdus.
Ma just tegin ühte Passatit, tarkpead panid diagnoosi, et pihustite vahetus, mees niutsus, et 1600 EUR maksab nüüd. Lonkas, kord ühte, kord kahte pütta ja suva ajal.
Ma ei jäänud uskuma pihustijuttu ja mul oli õigus- pihustite (see se 74 kW diisel) pistikud väsinud. Pool tundi, mitte sentigi raha ja käis kui kell.
Viga tavalisel ongi täiesti lihtne, suured vead tulevad kolinaga.
Jinma
21:09 17.06.2017
Garantiid ei ole. Massilülitit pole, Kõik massi klemmid üle puhastatud. Kaitsmeplokis sai kõik uued kaitsmed pandud. Armatuuris vilgub vahel aku tuli. Nii aku pealt mõõtes kui geneka pealt mõõtes on sama aku pinge 12.05V. Geneka peal on +, - , F ja N.
Kolm viimast jooksevad sinna pinge regulaatorini. See hall nagu peaks olema ikka see. Nüüd ei oskagi kohe öelda kumb see ergutust annab, kas N- Mis on värvuselt valge juhe või F- Mis on värvuselt roheline juhe. Ise kahtlustan ,et see on valge juhe. Ega siin ei saa siis olla muud viga kui pingeregulaator välja vahetada? Kuigi mõõtsin pingeregulaatori pesas kõik võimalikud viisid läbi ja maksimum tulemus oli 0.06V.
Jinma
21:12 17.06.2017
Parandan : See hall nagu peaks olema ikka see. (Valget juhet pidasin silmas)
selgeltnägija valerka
21:19 17.06.2017
asja hakatakse arutame ikke peale skeemi selgekstegemist, pingeregulaatori ühel otsal peab olema pardapinge, aga sul ju pole, nett skeeme täis
elektriangerjas
14:46 18.06.2017
kas ampermeetri ühel klemmil on parda pinge?küi ühel klemmil on ja teisel ei ole siis on ampermeeter kutu
Timm1234567
18:46 12.12.2021
Minul läks läbi pingerelee. Selle asendasin vene pingereleega ja kõik toimib.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte