Veoautod ja rasketehnika

CE load

honda453
21:40 17.12.2019
Tere
Mul on dilemma, C-kategooria on peaaegu taskus, kuid ma pole kindel, kas peaksin kohe ka CE load tegema.
Soovin saada rahvusvaheliseks veokijuhiks. Kas tahavad ettevõtted üldjuhul näha C-kategooriaga kogemust?
Lisaks kas on vaja läbida ametikoolitust 2 korda juhul, kui 140. tunnine koolitus oli tehtud enne CE?

Ette tänades
......
22:28 17.12.2019
Kui palju sa tänavapildis neid rahvusvahelisi C kategooria vedajaid näed? Enamusel on ju kas pool- või täishaage sabas.
looder23
22:43 17.12.2019
ega rahvusvahelist c-kat tööd just väga palju pole, vaja ikka E ka, aga ametikoolitust uuesti läbima ei pea.
honda453
23:13 17.12.2019
Äitah vastuse eest, ametikoolitusega on selge.
Küsimus on selles, kas tuleb esmalt C-kat autoga Eestis ringi sõita mingi aeg või võib kohe proovida saada tööd CE autojuhina, kui kogemust suure autoga ei ole?
Saab kohe
23:57 17.12.2019
Rämpsvedajad võtavad tööle kelle iganes, joodiku, otse koolipingist jne.
Nende masinad on nii läbi, et kui nendega laksu pannakse, siis on see neile õnnistus, sest kindlustus maksab neile rohkem, kui veok väärt on. Need rondid võivad ka ulmehindadega müügis olla samal ajal, pildid aastatevanused, et kindlustus rohkem maksaks jäetakse mulje korras masinatest.
Nendes firmades on aga see värk, et palka nad sulle ei maksa, küll võid sõitma õppida. Või surma saada.
Kusjuures- sellised rämpsfirmad saadavad täiesti kõhklemata ka igasuguste kogemusteta juhi ka talvel Norra mägedesse turnima.
Nüüd on siin ka teine nüanss- kuivõrd sisetunne lubab teisi ohtu seada? Fakt on see, et 50 tonni kaaluv koosseis täiesti kogemusteta juhi käes on talvel siiski ka ümbritsevatele ohtlik.
sdgdg
19:33 31.12.2019
ma tegin C ära ja siis CE ja läksin kohe CE-ga sõitma.
tagurdada poolhaagisega üldse ei osanud, autokoolis ju kesktelg.
Olin nädal tööl olnud, eestis ringi sõitnud siis pandi firma platsi peal harjutama :)
mingi 3 tundi harjutasin, siis olid põhinipid käes kuidas poolhaagisega tagurdada.

sõitmine on üldse kõige väiksem mure selle töö puhul.
mis selle töö rõvedaks teeb on neeger-laadimised ja ratta/õhkpadja vahetus.
sai korra norras suvel ratast ja õhkpatja vahetatud, enam seda rõvedust ei taha .
me_like_rocla
18:03 04.01.2020
läks mees rämpsfirmasse tööl. soome-rootsi-norra sisetöö.
jutt ilus oli, kokkulepitud palk korralik 85€/päev.
alustas 3.juuni.
ärikate jutu järgi palgapäev 2x kuus, 9ndal ja 26ndal kuupäeval.

sõitis 3-30 juuni.
9.juuli tuli osa esimese kuu rahast juuni eest.
26.juuli pidi tulema raha , ei tulnud. hämamine keerutamine.
sai kuidagi hädaga mustalt (ärikas tegi 3nda ülekande isiku isiklikult arvelt, mitte firma arvelt) ülejäänud raha juuni eest kätte

lõpuks u peale 68päeva sõitmist sai koju puhkama.

istub kodus , käes on 9.august, kas palk tuleb? ei tule.

lõpetas töölepingu. kas rahad tulevad? ei tule.

nüüd ärikad räägivad et algsest kokkulepitud 85 eur/päev neto asemele oli ju kokku lepitud netopalgaks 1500 EUR/kuu ehk u 50Eur/päev neto!!!

töömees pöördus töövaidluskomisjoni poole, nõudis saamata raha 85€/päev + puhkusekomp.

üllatus-üllatus, TVK rahuldas nõude 100%.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte