Veoautod ja rasketehnika

ÜLEKAAL

 
mait
16:48 24.02.2004
kas keegi oskab öelda kui suured trahvid on ülekoorma eest,vastab see tõele,et 2000.- üks tonn yle,ei tahax uskuda,aga kudas siis on,andke teada!!!nb!äsja tööd alustanud metsaveo auto juhina
edward
17:05 24.02.2004
Teljekoormusega on tõesti räiged trahvid, kusjuures 2000 on MIINIMUM.
Täismassi ületamise eest on tiba leebemad. Seda juhul kui asi mõistuse piires.
Lätlased leedukad panevad siiani hullunud koormatega ringi, neil küll erilubadega lubatud 60 tonnised koormad, kuid seda mitte tava treileril (eriti veel KAMAZi taga). Koormale pannakse 2 rihma peale ja täiesti tavaline on pilt, kus tee on puitu täis ja keegi sinna sisse uhanud. Alles hiljaaegu oli tee jämedat 3 meetrist kasepakku täis, buss sinna sisse sõitnud, ühe poole rattad maast lahti ja tee rauajuppe ja vedelikke täis.
Seega, need piirangud on ikkagi kaasliiklejate säästmiseks!
Ennu
16:00 25.02.2004
olen ma valesti kuulnud aga minu teada on 1000.- tonn
rekkapoiss
16:53 25.02.2004
Natuke palju, eks see kõik oleneb ka pollarist või piirikast kes vahele võtab.
kah autojuht
00:08 26.02.2004
Palun hakake inimesteks.Tee, mida te lõhute,remonditakse meie kõigi raha eest.Ja ärge rääkige,et Eestis palk väike, sest on idiootsed seadused.Just tund tagasi kaaluti põhjalikult lennujaama juures Tallinnas ühte haagisega metsaveorekkat, pärast mida tükk aega pabereid "täideti".Paras raisale.Õppige tundma elementaarseid teadmisi teede ehitusest.Liiklusohutusest pole mõtet rääkidagi.
ilmar
07:52 26.02.2004
to kah autojuht,mida sa ajad eestis pole palgav väikesed,vaata veohindasid,sul muidugi ******,aga vaata hindasid,ilma ylekaaluta ei ela ju lihtsalt ära,see on fakt,kytuse hinnad ja igasugused muud maksud tulevad kyll juurde,aga veohinda ei tõsta keegi,selleks et ots otsaka kokku tuleb,tuleb ju lihtsalt rohkem vedada,siin riigis transpordi valdkonnas kyll midagi korras ei ole
IDIOOTIDE ÕPETAJA.HAKK AKE UKS
16:24 26.02.2004
kust kuradi kohast on see parem kui soidab 40 t veok lastiga 20 t voi veok 60t lastiga 40t see tahendab ,et 40 tonnine voek paeb vedama sama koormat mida uhe koraga VEAB 60T VEOK KAKS KORDA. TELJE KOORMUS SAMA AGA TELGESI 60 T ROHKEM. 4O TONNINE VEOK PEAB VEEL TAGASI SOITMA ET TUUA ULE JAANUD KOOREM.SEEGA SOIDAB MOODA TEED ESIMESL 60T VEOKI PUHUL MILLE TUHIMASS 20 KORRAL 80T RAUDA JA KAUPA TREISE VEOKI KORRAL AGA 120 T RAUDA JA KAUPA KAS TEE SAATE ARU EKONOOMIAST JA EFFEKTIVSUSEST.KUMAL KORRAL ROHKEM TEED KOORMATI.IGA IDIOOT SAAB VIST ARU.
kah autojuht
02:43 27.02.2004
To ilmar:
Ära aja lolli juttu, mõni äkki usubki, et pole võimalik.Olen logistikaga tihedalt seotud.Kui ei oska ,ei saa või ei taha,otsi teine töökoht.
Ei tahaks küll solvata, aga paistab, et oled elementaarsest füüsikast väga kaugel.
Aare750
15:12 28.02.2004
Just juhtusin lugema mingist vanemast autolehest, kus oli uue FH16 tutvustus ja seal oli muuhulgas mõned arvud, mida peast küll ei mäleta, aga seal oli põhimõtteliselnii, et 60 tonniste rekkade puhul (nagu Rootsis ja Soomes) väheneb vedaja kulu küttele kolmandiku võrra, vähenevad kulutused juppidele (loogiline), veo tellijale odavam(loogiline), keskkond (loogiline) ja kõik muu. Loomulikult- Eesti ja Rootsi maanteid eikannata nagu eriti võrrelda ka...
mait
16:27 28.02.2004
aga kliima rootsiga on ju sama,järelikult on syydi teeehitajad,kuradi t..rad,mujal euroopas pannakse nätex liiva,rull rullib mitu korda,jälle uus kiht liiva rull jälle rullib,kus juures yhel lõigul on mitu rulli,aga mis meil,liiv,kild,asfalt,rull käib yhe korra yle ja ongi kõik,pole ime et roopad tulevad ja tee ongi lagunenud,sellel alal on mida õppida,
Aare750
21:23 28.02.2004
Ja selle eest, et Eesti teedeehitajad ei oska teid ehitada, n...taxe rekkamehi...
Aare750
21:52 28.02.2004
Ja veel- targad mehed palun selgitage, kus on loogika- täismass on EVs teatavasti 40t ja teljekoormus 10t. Minu arusaama järgi ei tohiks täismassil olla mitte mingisugust tähtsust, kui teljekoormus ei ületa 10t (see on täiesti võimalik suuremate sildade arvuga ntx), sest minu meelest on ikkagi oluline see, milline koormus teele langeb. Või ma eksin?
tt
22:48 28.02.2004
äri tuleks ikka rajada vastavalt seadusele.Kui ev-es on 40 t lubatud siis nii peaks see olema.Ärge ajage tonne lõhki.Ärge võtke rohkem peale ja jutul lõpp.Ja keegi ei saa seda teilt nõuda.Ise te rikute telliad ära,lasete hinnad alla,võtate peale üle kaalu ja lasete kettad mustaks.
khm
23:05 28.02.2004
vod täpselt
rekkajuhid ju tglt ise asja ***** keeravad
alavad et kui nad üle kalu peale ei pane siis lastakse lahti...no selge see et kui jagub tolasid kes oma pea ülemuse eest ahju on nõus toppima ja rõõmsalt ülekaalus rekkkaga ringi uhavad siis asjad ei muutugi kunagi


kas siuke väide on õige et palgiveokale saab aint pool koormat panna et lubatud 40t sisse jääda!?(kuskil kunagi mingi rekkajuht mainis, lihtsalt uvipärast küsin üle)
tt
00:12 29.02.2004
mul sama arusaam.Ma täpselt ei oska öelda,ma pole metsaveoga tegelenud.arvan et mingi 75% on koormatud.Oleneb vist mis peal on.Kui on lubatud kogu kaal 40t,siis mul savi kas ta oleks mingi pool koormat või kuhjaga.Kaal on tähtis.Metsa vedajaid pole palju,kas te tõesti ei suuda kokku leppida ja asja raamidesse panna.
.
02:16 29.02.2004
Euroliit valmistub muutma piiranguid autode pikkusele ja kaalule. Et väiksema kütusekuluga toime tulla, kuna maailma naftavarud on piiratud. Kusagilt jäi meelde niisugune uudis.
Mait
10:38 29.02.2004
mida sa siin enam teed kui kõik on ***** keeratud ju,nii hinnad kui ylekaal,hinnad langevad ju aga kulud tõusevad,mida siis teha,kõik tahame ju elada
Aare750
18:07 29.02.2004
Nagu ma enne ütlesin, et kõigepealt peaks RIIK omalt poolt tingimused täitma, st. teed korda tegema, enne kui teistelt nõudma hakkab. Rootsis ma ei näinud mitte ÜHTAINUMAST metsarekkat, mil oleks alla 35- 40 tihu (ca 40 tonni, mis teeb täismassiks ca 60 tonni, arvestades, et tõstukit peal ei olnud...). Ja teed olid väga head... Lisaksin siinkohal ühe lõigu 19. juuni Autolehe artiklist, kus oli tutvustus uuest Volvo FH16st: "Lubataks kõikjal Euroopas kasutada 25,25 m pikkusi ja 60 tonni raskusi autoronge, ei kasvaks autode arv mitte 38%, vaid kolmandiku võrra vähem, sest kolme auto senise töö teeksid ära kaks autot. Kütusekulu muutuks seejuures 15- 20% väiksemaks. Kulutused vedudele ja teekatte kulumisele kahaneksid samuti, õhku paisataks vähem heitgaase, suureneks liiklusohutus"...
Minu järeldus- teed tuleks korda teha, mitte rekkamehi kiruda. To khm- kuna üldiselt veetaks ikkagi VÄRSKET manti, mitte metsakuiva, siis on sellel rekkamehel õigus, st, kuigi rekkale ov võimalik panna peale kusagil 32- 34 tihu (see teeb laias laastus 30 tonni, st. täismass olenevalt autost, kärust ja tõstukist 55- 60 tonni), peab 40 tonni piires püsimiseks koorem olema ainult 22- 24 tihu.TO tt. klient võtab selle, kellele ta vähem maksma peab, st, kes rohkem peale võtab ja seega vähem reise teeb...
Ja ikkagi, mind huvitab minu eelmises postis püstitatud küsimus. Ja veel, need tüübid, kes istuvad mingis kontoris ja tegelikust elust midagi ei tea, võiks oma arvutit edasi klõbistada...
tt
19:40 29.02.2004
sõitsin aastaid euroopas sise tööl.Taheti meile ka peale panna algul igasugust jama,aga kui sõrad vastu ajad ja keeldud vedamast ülekaalu siis rahuneti kiirelt maha.Nii on ka eestis,kui kõik ära ütlevad peavad telliad ka seadusest kinni.Kus nad pääsevad.Tegelt peaks maksma saatja firma trahvi.See oleks ka lahendus.Aga nr 1 on rekkamees ise.EÜ ei too ka lahendust,kuna praegu on ka eri kaalud euroopas.9,5t -11,5 ni vedaval sillal.Iga riik paneb ikka eraldi.Aga selle küsimuse peale arvan et siin hakkab rolli mängima mass ise.60t.Kui selline raskus käest läheb ei pea seda miski.Ja meie liikluse juures....nõelub mingi bayeri masina werki auto mööda ja otsustab pidurdada.....ei tahaks ma selle 60t masina roolis olla.Soomes neid autoronge pidevalt kraavis.
mait
21:30 29.02.2004
ajad eestis vastu jääd ilm a tööta see on fakt
looder
21:33 29.02.2004
kui mingi baieri masina werk ka mööda sõidab ja pidurdada otsustab,siis sõidan ka rahulikult üle,olgu 40 või 60t.mul kahju igal juhul väiksem kui kraavis kummuli olles.
baier
22:00 29.02.2004
to:looder
vaevalt sa pärast sama rahulikult edasi elad.
Aare750
22:08 29.02.2004
to baier- loe hoolikalt looder'i posti- ta ütles, et kui mööda sõidab ja pidurdada otsustab, olen ka ise antud olukorras olnud- mis sa ise arvad, kas saax pidama...?
kah autojuht
23:10 29.02.2004
Aare jutus on loogika sees teedelõhkumise kohalt, et teid lõhub liigsuur teljekoormus, mitte kogukaal.Omalt poolt arvan aga ,et eesti rekkameestele suuremat massi kätte usaldada on äärmiselt ennatlik.Arvestades nende lohakat töösse suhtumist.Näitena toon täna Sausti ristis tõimunud liiklusõnnetust,kus Kanama poolt tulnud veok enne Viljandi mnt.-d pidama ei saanud,üle tee vastu puud pidama jäi.Või siis Hagudi vahel(asula, kus kõnnitee puudub ja jalakäijad tee ääres käivad) sõitis minust mööda maanteekiirusel(min 90km/h)üks Scania reg nr.349...Rekkamehed ehk teavad.Kabiin valge,ka iluvõre.
liikleja
10:04 01.03.2004
to:Aare750
Teed on ettenähtud kõigile liiklejatele,mitte ainult rekkameestele suure papi tagaajamiseks üle teiste laipade.
looder
10:16 01.03.2004
to baier: loomulikult elan ma rahulikult edasi,teades et mu autol on väiksemad kahjustused ja kraavi kummuli sõites ei oleks ma üldse nii kindel,kas mina seal terveks oleks jäänud.
baier
10:31 01.03.2004
to:looder
kas on juba meelest läinud Ülenurmel toimunud avarii ja Pala koolibussi avarii?
looder
10:40 01.03.2004
pala õnnetus,autojuhi süü,kuna sõitis sadul autoga kruusa teel liig kiiresti.
ülenurmel keeras buss ette.(ärme hakka palun siin seda teemat leierdama).süüdlast pole ka vist veel selgeks tehtud.
üle sõidan siis kui minust sõidetakse mööda,keeratakse ette ja äkki pidurdatakse ja minul pole muud teha.kraavi kummuli ma igal juhul ei sõida.
baier
11:06 01.03.2004
to:looder
kas sa tõesti ei saa aru,milleks selliseid manöövreid tehakse?
Kui sa kinni istud,siis on aega järele mõelda,mida oleks pidanud tegema.

looder
11:58 01.03.2004
kui ma kraavis kummuli ja kabiini all sirakil varbad sirgu,siis ei ole mul kasu ka sellest kinni istumisest.
saa aru,et üle sõit oli üle kantud tähendus.igal juhul sõidan ees liikuvale autole tagant selga.eriti kui veel mingi sõidukas seal ees trikke teeb.
pala õnnetuses liikusid sõidukid vastas suunas ja ülenurmel keerati ette kõrval teelt.
meie jutt käib möödasõidu lõpetamisest ja siis pidurdamisest(loe tt postitust).ja sellisel hetkel,kui mul on valida,kas kraavi kummuli või tagant selga,siis tagant selga.kui ma end koormaga kummuli keeran,on mul 90% tõenäosusega ka auto maha kantud.ja kui ma seal kummuli olen siis see bayeri masina werki sõidukas kaob oma teed ja mina olen seal oma vana rauaga üksi.kasko tehtud on siis kindlustus kompenseerib,kuid ka sealt lähevad oma %-d maha.koorma edasi toimetamine ümber laadimine käib kõik minu taskust.+ ka hävinenud koorem.auto remont ja asendamine võtab aega ja seda vahet kui töö tegemata on ei maksa mulle keegi kinni.
baier
12:23 01.03.2004
to:looder
rehkenda rohkem ja leiad ise ka,et odavam on kraavi sõita ,kui kellelegi toitjakaotus-ja lapse koolitusrahasid maksta.
rekkapoiss
16:22 01.03.2004
Praegu tundub küll, et seda teemat jaguks küllalt vaidlussaateks ja jääb üle ka.
pr
19:38 01.03.2004
Baier on natuke kiiksuga antke talle andeks
Aare750
20:13 01.03.2004
To baier: kas sa arvad, et looder tegi Pala ja Ülenurme avarii? Selline suhtumine tuleks ära lõpetada, et üks rekkamees tegi ja siis n...taxe kõiki rekkamehi...
baier
21:56 01.03.2004
to:Aare750
isal oli kolm poega,kaks olid normaalsed,aga kolmas oli rekkamees.
Aare750
22:03 01.03.2004
whatever, ma ei saa aru, miks kõik teemad lõpuks läbuks lähevad...
TCO
23:22 01.03.2004
Lõpuks lähevad paljud teemad läbuks sellepärast, et arutelu keskel hakkab keegi rääkima millestki muust, st offtopic. Kõik rikuvad ära need, kes temale hakkavad vastu vaidlema selle asemel, et arutleda algsel teemal.
Tomy Säde
07:43 02.03.2004
Minu arvamus oleks,et natuke offtopicut võiks olla,kuni see on teema lähedane.Muidu oleks 2-3 kommi ja teema tuleks lukku panna.
TO baier
18:54 02.03.2004
Annaks jumal,et Sul poegi poleks,siis kõik ju baierlased,irw
totu
22:13 02.03.2004
...või rekkajuhid.
144
09:47 03.03.2004
nu ma ka aru ei saa mis kuradi ilkumine see rekameeste kallal on,ja ylekaalu kohta niipalju et see on täiseti paigast ära mingi 40tonni irw mu haake täismass võib olla juba 38 tonni
Aare750
19:21 03.03.2004
Sa 144 siis äkki treilerpoolhaakega, samas- nii uusi Scaniaid ei ole nagu eriti treila ees näinud (üks oli vist Laaduri oma mida ma nägin)
Aare750
19:25 03.03.2004
Ja veel- hea, et mõni mõistlik post ka on, kus ainult ei ilguta- olen kindel, et enamus, kes rekkameeste kallal siin ilguvad, ei saaks ise sellega hakkamagi...
Aare750
19:26 03.03.2004
Ja veel- hea, et mõni mõistlik post ka on, kus ainult ei ilguta- olen kindel, et enamus, kes rekkameeste kallal siin ilguvad, ei saaks ise sellega hakkamagi (rekkajuhi tööga- ilkujad- uskuge mind ja teisi, kes asja sees on- see ei ole pelgalt sõitmine...)
totu
19:55 03.03.2004
on ikka üliinimesed need rekkajuhid küll!suhtumise olete te ise kujundanud,nii et süüdista pole kedagi peale ise enda.
Aare750
23:54 03.03.2004
Jah, muidugi ise, kas sa ei arva, et see ei ole õige, et üks rekkamees teeb apsu ja siis on kohe kõik rekkajuhid ühe puuga loodud...
totu
11:36 04.03.2004
üks tilk tõrva rikub kogu meepoti ära.teistele liiklejatele jäävad meelde ainult apsud,mida rekkajuhid teevad.rekkajuhid on SUUREMA OHU VALDAJAD ja seda peavad nad endale tunnistama,tahavad nad seda või mitte.nende põhjustatud avariid on alati raskemate tagajärgedega.eesti teed ei ole ehitatud tänapäeva rekkade tonnaaže arvestades, vaid "Kolhidade" järgi.samuti on paljude maanteede liiklusohutus tasemel,kui kasutati hobuveokeid.teeme enne maanteed euroopa tasemele ja siis sõitke oma kettad "punasesse".
to totu
16:57 04.03.2004
sa oled vist ikka yks kuradi rullnokk,tean meest kes on 55.a.,eluaeg rekka rooli keeranud,siia maani pole tal mitte ainsatki avariid olnud, SUUREMAD OHU VALDAJAD on need kes ei vali kiirust vastavalt tee oludele,ja siis toimubki avarii veoautoga,ei arvestata meiega yldse
totu
17:49 04.03.2004
olen,olen rullnokk ja mis siis?aga rekkameeste aju ei saa siiamaani aru,mida tähendab mõiste "suurema ohu valdaja"!
Aare750
22:19 04.03.2004
Aga küsime siis nii, et mis sa arvad, kui palju 100st õnnetusest, kus keegi on viga saanud, on põhjustatud rekkameeste, kui palju roolijoodikute poolt? Ma ütlen ausalt- ma ei mäleta jupp aega ühtegi rekkalaksu enne seda Tartu matsu ja enamus rekkalakse on siiski põhjustatud üleväsimusest, mitte liig suurets kiirusest. Ikkagi- ei tasu kohe kõiki rekkamehi hukka mõista...
janno junn
22:53 04.03.2004
Tekst hakkab minema samasuguseks mölaks,mida rekkamehed igapäev lällarisse puhuvad.The king of the road,pljääd...
144
09:51 05.03.2004
to aare 750 Aare see 4teljeline metsaveo haagis
kuradi rullnokkadel e
11:02 05.03.2004
Teate "rullnokad" see, et te saate oma esmased load ei tee teid veel kõvadeks juhtideks. Kui teid korrakski rekkarooli lasta te teete kohe esimesel ristmikul püksid täis. Nii palju kui mina kõrval olen sõitnud olen näinud ikka, et enamus õnnetused ongi just sellised ****d ja rullnokda kes on ennast täis. Õnnetusi mis põhjustavad rekkajuhid on väga harva, kuna tavaliselt oskavad sõidukad vt. ette ronida ja alla jääda.
guids112
11:33 05.03.2004
tösi ta on,rekkadega on vähe avariisid, tegelt alles oli piiter sossee ja talna ringi alguses ,kus yx konteineri käru ette keeras soomlastele, aga seda romu ma nyyd kyll rekkaks ei nimeta,mingi vana f12, vot siukseid kartke ,kus öline tont alias tibla roolis on? tre aare!
R.K.
11:49 05.03.2004
"rekkad" ja "rekkajuhid"? minu meelest laen soome keelest ja peaks tähendama vedukautot ja tema juhti, aga meil peavad end "rekkameesteks" ka igasugused tagaluuk tõstukiga 52-e mehed, kes laost poodi kaupa laiali veavad. millegi pärast tundub, et just viimased on siin foorumis kõige kõvemad asjapulgad ja teedel just need, kes teistel oma rullnokkliku käitumisega elu kibedaks teevad. ja teile, "pulga vedajad" tahan ma öelda seda, et kui teele on pandud märk 8T punase rõnga sees, siis tähendab see seda, et teie oma 30-40 tonni kaaluva metsaveo autoga sellest märgist kaugemale ei sõida.
ps. töelised rekkamehed teevad üldjuhul tööd ja neil pole aega siin ulgumas käia.
to.R:K
13:43 05.03.2004
kulla mees vaat sõidan kyll ikka läbi kui mul selleks luba olemas.ja huvitav mis sa arvad et rekkameestel polegi vaba aega et siin olla.Ja arvan et iga nn"pulga vedaja " on sinust parem ja mõistlikum autojuht.
R.K.
14:02 05.03.2004
to-tutajale:
mõni aasta tagasi üks "tark" oma bussiga vajus läbi silla, kui arvad, et su luba sind jõest välja kisub, silla korda teeb, ja kohalike omakohtust päästab, siis anna aga minna, võin aadressi ka öelda.
mis sinu viimasesse väitesse puutub, siis on, on, kindlasti kohe on, aga kahjuks ainult kuskil alutaguse metsades, sest see kogemus mul puudub.
ratastel
14:20 05.03.2004
Siin rekade lehel ärgu mingid baieristid ülbitsegu.Olen 100%kindel,et teised rekamehed on minuga ühel arvamusel Eesti teededel sõidad nagu lollidemaal.Jutt käib tegelikult kaaludest,omal samad probleemid mis paljudel teistel kolleegidel ja arvan et kõik sõidaks norm. koormatega ja ei ajaks kettaid lõhki kui see oleks nii lihtne.Hea näide:Bussijuht kellel on tööaeg täis peaks siis jääma tee äärde oma puhkeaega välja puhkama koos rahvaga(11-tundi).Mingid ****d kes teavad asjast ainult seda,et on näinud teepeal rekat ja ei tea mismoodi asjad käivad pangu ennast põlema.
totu
14:39 05.03.2004
kui kuhugi midagi sisse ei mahu,siis ei mahu.ajumaht.need kaalupiirangud on selle pärast, et paari aasta pärast oleks ka MILLEL sõita,nii rekkameestel kui ka rullnokkadel.kui bussijuht üleväsimusest magama jääb ja pambusesse sõidab,kas saab ainult tema kannatada?
ratastel
14:56 05.03.2004
Asi jääb mõnele ikka segaseks,keegi juhtidest ei kiidagi seda õigeks,hakkab see peale just firma juhtkonnast,kes ei taha käia kaasas tööaja ja koormaid puudutavate seadustega.Meil kõigil on pered kes tahavad süüa ja nii nagu eespool õeldud kui ei meeldi siis otsi uus töökoht aga seda ei ole nii lihtne leida.Kui on mõni selline pakkuda olen kohe nõus.
Mart
16:46 05.03.2004
Sõiduautode juhid ise on üsna ülbed ,ronivad enne ristmikku sulle otsenina alla ja loodavad ,et pidama saad. Kui ikka koorem seljas , hästi ei õnnestu ja pole vahet kui palju seda koormat on ,sest suurusjärk massidel on niipalju erinev. Kes sõidab Tallin- Tartu maanteel see kindlasti teab mis seal toimub nädalalõppudel. Mingid põmmpead, kes peavad end normaalseteks pereinimesteks kihutavad seal üle oma võimete.Veoautojuhi töö on nagu iga teine ja sinna sobivad vaid teatud tüüpi inimesed, kes pole seda teinud ärgu sõna võtku.
Aare750
18:12 05.03.2004
To Mart- ÕIGE! To guits112, tere sullegi! Kui viitsid, äkki meilad mulle, muu aadressi sa peaks teadma, kui sa natuke nuputad (vt. mu nime:)
totu
18:49 05.03.2004
to:Aare750
mina tervitan kõiki oma sõpru ja tuttavaid ja rullnokkade poolt ka rekkajuhte.
tt
18:56 05.03.2004
to:ratastel vale vastus,ei hakka see pihta ülemustest.just sinust hakkab pihta ja sina vastutad.Ülemusel jummala savi palju sina trahvi maksad ja kui ei ole savi ja maksab ise kinni jääd sina ikka politseis arvutisse nagu rikkuja.Ja lahti lasta ta sind kuidagi ei saa,vähemalt sellise põhjusega mitte.Metsavedajad NÕRKUS on teie nimi.
totu
19:50 05.03.2004
to:tt
arukas komm üle hulga aja.100 %sinuga nõus.
looder
01:25 06.03.2004
to tt ja totu.
kui üle koormat ei pane,siis võid ka kojameheks minna.palk ei kannata mitte mingisugust kriitikat siis.keegi ei käsi sul rohkem koormasse panna,aga palk unusta kah siis ära.jääbki ainult sõidurõõm.eestis tuleb palk ümber kujundada ja veose hinnad samuti.enne seda on mõtetu teema seda aasja arutada.
totu
08:10 06.03.2004
to:looder
kui paari aasta pärast on teed nii lagunenud,et ka alakaalulise koormaga ei kannata enam sõita,kas siis on süüdi rullnokad oma ketsi vilistamisega?
totu
09:33 06.03.2004
to:ratastel
-eesti teedel sõidad nagu lollidemaal-
pane ülekaal peale,ületa kiirust,sõida kaart punasesse ja TEE seda kõike SAKSAMAAL ja siis tule jaga siin kogemusi.
ratastel
09:42 06.03.2004
Ma saan aru et sa"totu"ei jaga asjast midagi peale selle mis on seadused.Mine sõida 1-nädal mõõda trassi rekaga ole sa siis ala või ülekoormaga ja tule räägi siis edasi.Siis saad aru mida selle "lollidemaa"all mõtlen.
huviline
09:45 06.03.2004
Jäi segaseks?Enne Viljandit paremat kätt on asutus kus su mure ilusasti ära kuulatakse.
totu
10:49 06.03.2004
huvitav,mille jaoks need seadused siis on?
Aare750
15:33 06.03.2004
To totu- nagu ma varem ütlesin- EV võiks kõigepealt omapoolsed kohustused ära täita, st. teed korda teha ja siis räägiks edasi. Rootsis ntx sõidetaxe 60 tonniste koormatega ja üllatus- üllatus- teed jummala siledad...
to: totu
15:51 06.03.2004
Kuule need tolvanid kes meil neid seadusi teevad ei tea nad midagi. Näiteks lisatuledega kargavad kohe sulle kallale, vaata Taanis, Rootsis ja mujal Euroopas kedagi see ei huvita, seal autod nagu jõulukuused. Sama on ka muudega. Kuni Savisaare ja taolised tegelased on võimul ei muutu midagi meie peaaegu teedega midagi. Tavaline **** paneb 8 milj. pihta ja ei panda seda tähele, nii kui kellegil on natukene ülekaal kohe saad litaka trahvi kaela. Sa peaksid ka teiste vaateväljaga arvestama ja sellega, et sa ei näe läbi teiste silmade, võib olla on sul õigaus aga see ei tähenda, et teistel ei ole õigus. Rekkamees on ka inimene ja eksib, ta tahab ka elada ja süüa. Siin keegi rääkis, et ülemustest ei olene meie töös midagi, muidugi oleneb, praegu ei ole midagi nii lihtne tööd leida ja sa pead arvestama sellega mida sulle antakse.
totu
17:04 06.03.2004
enamus eesti teid on rajatud vene ajal ja ei ole arvestatud selliste koormuste jaoks.kevadisel teede lagunemise ajal on ka 8 t mõnel pool liiast.teie viite metsast koorma välja auto poolest rummust saati kruusa sees,aga mida pärast ülejäänud küla elanikud tegema peavad?
jajaah
17:07 06.03.2004
see rekkameeste "lemmik" ei hakka nime nimetama käsib sul teepeal yleliiksed prosed kas maha keereta või teibid kinni vastavalt tema äranägemisele
soovitus totule
17:10 06.03.2004
võta siis läbidas ja aja roopad kinni;) kui sa oma rappega sealt läbi ei saa
tt
18:28 06.03.2004
loodrile:selge et olete vale palga süsteemi peal,kui palk sõltub kaalust mida vead,ja vale oleks km järgi.Palk peab olema ajale üles ehitatud.Ja kui sa arvad et palga sisse peaks veel raha jääma millega sa eesti politseid toidad,siis anna minna ja pane kuhi ka peale.Ma ei usu et euroopas sõitvatele eesti juhile õnnestub peale panna ülekaalu.Muidugi mõni metsamees eksib ka vahel euroopasse,aga millegi pärast ei kesta nad seal eriti kaua.Huvitav,kui riik lubaks koormaks panna 10t kas hakkad siis ise pele maksma et tööd teha??pange siis koormad kuhjaga peale ja kuulake kõrvad lontis mida ülemused ütlevad ja toitke eesti politseid.
ratastel
18:47 06.03.2004
Vaata"tt"sama jutt mis "totule"mine ja proovi seda tööd teha ja siis tule vestleme edasi.See on ju jumala selge,et sa ise seda tööd ei tee või teine variant,et oled mingi kaubiku juht.Kuidas sa saad kommenteerida seda millest sul ei ole õrna aimugi?
tt
19:06 06.03.2004
sorry aga on aimu sellest küll.Kuna olen sõitnud 8 aasta ja viimased 3 aastat euroopas sees.Kaubiku juht pole kunagi olnud,aga jään ikka selle juurde et kõik hakkab juhist endast.Kui ütled et ei pane peale siis ikka ei panda küll.Näiteks on inglismaal vedav sild 10 t ja kõik.Ja kui lambad tahavad peale panna siis teed kisa ja võtavad maha või kujundavad koorma ringi.Ja minu sisse tulek ei ole kuidagi seotud tonnidega.
ratastel
20:27 06.03.2004
to:sellisel juhul vead tenti või külma
ratastel
20:31 06.03.2004
Vahet ei ole mis on järgi,vastan juba sinu eest sul lihtsam.On laadimisi kus ma ei saa kaalu teada.Minul konkreetselt selline veos,mida mahuks ruumi poolest palju aga võta kinni kusmaalt paras on.Minu pärast mõelge,et vean kasvõi *****.
tt
21:27 06.03.2004
loomulikult,vea kas või *****,aga keegi ei saa sind sundida et pane rohkem peale kui lubatud.Vedelike jaoks on olemas tabelid mis näitavad kaalu ja puidu jaoks on koefitsient.Siis on olemas autodes silla kaalu jaoks eraldi tatsik j.n.e.See investeering tasuks esimese kaalumisega ära.Ja kogend juht ütleb silma järgi ära kui kaal liiale läheb.
ah
21:50 06.03.2004
Jah, õigus nii ühtedel kui teistel. Aga autojuhti nüüd küll hea meelega ülekaalu peale ei võta. Reeglina on tühjema autoga ikka parem sõita kui täislaksuga. Mul endal küll palk koorma kaalust ei olene, maksab km, aga ülekaalu peab ikka peale võtma. Ükskord hakkasin vastu punnima ja pärast istusin nädal aega kodus. Logistik tööd ei andnud, ütles, et sa ei "taha" ju koormat vedada. Nii, et ärge neid rekkamehi ikka nii väga süüdistage, kõik see jama hakkab ikkagi pihta käsutajatest.
khm
21:58 06.03.2004
vaatan et siin ratastel on kõva rekkamees...ometi ei oska ta oma veose kaalu hinnata:SSS
ja tt jutt õige, kui ise vastu ei akka jääd sa igaveseks ülemuse kukeks
ratastel
22:21 06.03.2004
Kõva või pehme aga probleem,et näiteks kott kaalub üks päev1,2t arvestad ära kuidas peaks asi sobima.Lähed nädala pärast kott 1,8t kogus sama ja kaalumis võimalust kohapeal ei ole.Kaalu saan teada tee peal kui kaalud saan või siis kui kohale jõuan.
tt
22:34 06.03.2004
odavam on siis silla kaalu tatsik peale panna.Saad enam-vähem teada.Usun et tuleb odavam kui trhvi maksta.Endal ka parem tööd teha kui asi õige.Kas siis mingeid saate dokusi pole või?Kuidas seda kaupa siis rehkendakse?Sul peaks ju mingid paprid olema,või saateleht või midagi.
tt
22:40 06.03.2004
to.ah ei süüdista kedagi.Milline logistik sellist jama ütleb.Ütle see nimi välja.Tahaks teada ja teised saaks ka teada ,kus selline logistik töötab??
ratastel
22:42 06.03.2004
Kuna tegu keemilise ainega on kaal erinev ja saatelehele koguse täpse numbri saan kohapeal kaaludes.See meil vana probleem ja ülemused laiutavad muudkui käsi.(kaalu kõikumine materjali kvaliteedist)Labori proovid ja koguse saan teada sellest vabanedes.
huviline
22:49 06.03.2004
See"ah"mis räägib logistikust selliseid *****kanti neid ei ole küll raske leida ja see "ratastel"tundub olema samalaadi probleem
vedaja
23:01 15.12.2004
mis puutub metskatesse siis ise jätsin selle töö peale 10 aastat just kaalude pärast nüüd teen rekkaga ja kaalus käive väiksem kasu suurem nii küte kui rem ja trahvid ja kui keegi rohkem peale ei pane pole logistikul ka kedagi saata tuleb ringiga tagasi .ja on tööd rohkem kui vähem peal st. kaalus. samas metsakas 20 t tühi on ka metsakaid 14t. tühi ostke kergem aoto ja kerge käru. tööd on piiratud kogus ja selle hulk ei olene koorma suurustest muutub ainult vooride arv
vedajale
09:10 16.12.2004
ise ikka said aru,mis öelda tahtsid?
ren to baier
00:03 17.12.2004
Ühel isal jällegi oli kolm poega,norm ei olnud neist ükski, küll olid aga kõigil BMW-d
meie mees
00:04 17.12.2004
vanaema satse liiklusohfriks,tast yle sõitse jõuluwana saan...
EV
13:19 21.12.2004
EL määrused ytlevad et:
Max. telje koormus teede peal ei tohi yletada:
normaalne telg - max 8 tonni,toppelt ratastega telg - 10 tonni.
veotelg - 11,5 tonni.
Kui vötame näiteks kahe teljelise auto ja 3 norm. telgedega poolhaagise saame. 8 + 11,5 + 8 + 8 + 8 = 43,5 tonni. Meil on lubatud 40 tonni. Noh OK. Kuid kui kasutusel on kolme teljeline chassi ja taga näiteks kutsikas saame järgmise. Kolme teljelise max. on 26 tonni + kutsikas 18 (20) tonni. = 44 (46) tonni.
Teed ja tehnika valmistajad lubavad selliste telgede koormustega aga täismass (40 tonni) ei luba. Siin on se jaburdus.
Näiteks Soomes on täismassid autorongidele:
2 teljeline auto ja 3 teljeline poolhaagis - 42 tonni
3 teljeline auto ja 3 teljelinepoolhaagis - 48 tonni
3 auto chassi ja 4 teljeline haagis - 60 tonni.
Ka meil vöiks olla kas vöi midagi sinna poole. AGA KES OLEKS SEE KES SUUDAKS SEDA JABURDUST MUUTA.
RR
20:50 22.12.2004
Keegi ei muuda kuna riigile peb kuskilt raha ka tulema. Ment lööb kaalud alla ja naerab keegi peab ju maksma.Eestis telg ei koti kedagi(vähemalt idas).40 tonnise täismassi juures tuleb 4 teljese teljekaaluks 2tonni.Kuda see teed löhub????????????????????Täis idiootsus????????
....
21:10 22.12.2004
Kui aastas 1x vahele jääd on keskmine trahv 4 kilo, kui aga rohkem,
siis rohkem. NB! Vaata laadides ikka auto kaalu, ja soovitaks ikka
laadida koorem optimaalselt, st. et natukene alla lubatud.Või
veelparem räägi oma seffidaega !!
jlk
21:39 22.12.2004
ma ka korra aastas kaaluga vahele jäänd ja tahtsid teha 11000 aga tegid kiirmenetlusega ja jäi 3500eek,lubatust 2100kg üle
pp
13:54 28.12.2004
ega rekkamees ise ütle, et viska mulle nüüd see 60 tonni sappa
Juss
10:01 05.01.2005
Vean iga jumalapäev metalli ja vaatan, et enamus postidevahet ju tühi! Ma panen ka nüüdsest postidevahe ilusasti täis.
arx
12:09 05.01.2005
mul oli hakke koormaga ülekaal, 5 t oli üle 3000.- lendas nagu naksti.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte