ääh teate mehed , lapsed , tüdrukud , naised jne , kõige parem firma on 2-3 rekkaline firma , kuna nii jõuab tavaliselt palk punkti B ja tugevam side ülemuse ja töölise vahel
ega alati ei ole ka nii, nt. Linford on üks suurimaid firmasi ja seal kantakse kohe peale sõitu palk juhile ja firmas on ülemuse ja juhi vahel täitsa normaalne suhe, vaat et isegi parem kui kusagil mujal ja lubatud on ka natukese rohkem, kuid olen kuulnud, et Allando meestel ei ole selle palga suhtes just kõige parem (täpselt ei tea, kuid kuulnud olen)
eks see pealik ole jah opakas, ise tean (mul seal palju tuttavadi) kuid neil ei ole tööga probleeme ja palka ka makstakse aga mõnikord on too pealik kaitsnud oma mehi logistikute eest, aga enam juhul ja see taivo aabram on omamoodi tegelane :D
Reinsalu Auto annab tööd,leiba....konti ei murra, igast vägev on saeburu vedada. kõik massinad on kenasti yhesugused, juba kaugelt omad ära tunned,mitte nagu kylakoerakari kus iga krants eri mõõdus ja värvi on.pealik on kah änksi olemisega,annab teist sellist otsida.
Veel 5 aastat tagasi oli käibel kõnekäänd: Kõik Eesti autojuhid on vähemalt kaks päeva, esimese ja viimase, Reinsalu juures tööl olnud.
ed, nagu edward
isa töötas reinsalus aga sai siiber väikesest palgast
nüüd töötab http://www.elstera.ee hea firma neid autosi mis teevad välismaal sisetööd on 7 mehed töötavad vahetustega iga kahe kuu takka
saavad hästi pappi ja õulu preemia on ka kopsakas(palga suurust ei hakka nimetama aga tööle saavad mehed sinna ainult siis kui keegi sealt firmast teda soovitab sinna )
on veel madalamaid scanne mis veavad kauba kohale võtavad sealt uue peale ja tulevad tagasi on
see firma on seotud TNT-ga!!!(rahvuavaheliselt tunnustatud firma)igatahes hea firma
peaks olema....?
Miilits tuli hiidlase õuele ja ääri-veeri juttu tegema,et kuuldavasti peaks sul püss olema.Peaks olema küll, kostnud hiidlane seepeale
raske öelda..aga mis mulle soomes silma hakkab, siis vaatan selle järgi millised autod välja näevad siis Rooleksi Veod on üks korralikumaid firmasi...ja palju sõidab välismaal eesti autosi mida nähes on häbi olla eestlane :) noh nali naljaks. Tore on teid näha
Koige parem firma on see kus autojuht ei ole mutter voi seib istme ja rooli vahel. Ning igal voimalikul voimalusel kahtlustatakse sind varguses ja uritatakse mingeid rahasid suvalistel ettekaanetel kinni pidada.
Ma saan soome firma all korralikud tooriided talveks ja suveks, saunalinad igal aastal, kindad kui vaja, joulukingid, iga aasta on koos peredega firma pikkujoulud, uued kojamehed autole kohe kui vaja, kui vaja ka rahalist toetust firmast, tasuta tervisekontrolli iga aasta, ka ravi, mida pole peale hammaste remondi vaja lainud.
Tood teen samamoodi nagu eesti firmas, kodus on koik norm.
Abikaasa on rahul, lapsed on soonud, riides ja koolis.
Nuud jatkub raha perega puhkusel kaimiseks Mallorcal. Olen rahul.
Paraku Eestis just neid korralikke firmasid napib, kindlasti moni on ka.
to:somm est, Kõik need sinu poolt loetletud hüved peale raha tervise eest hoolitsemiseks on ka meil olemas,aga peale selle oled iga nädalavahetus kodus ja kes Tallinnas elavad on paar korda ka nädala sees.Ja ma olen täitsa kindel,et selliseid firmasid on meil veel kus juhid on normaalselt tasustatud ja ka firmal läheb hästi.Ka soomes on igasugu lolluse otsa võimalik sattuda ja nende palgad on VÄGA HEAD ainult neile kes mujal elavad,ei ole kuuld,et soomes rekkajuht ratsa rikkaks saaks.Me ei tee eesti sise tööd.
To red...Jutt ei olegi ratsa rikkaks saamisest,vaid normaalsest teenimisest.Arvad ,et normaalselt tasustavaid firmasid on eestis veelgi...kindlasti...aga oleneb ,kui palju on kellelegi eestis normaalne. Tuleb mees Võrust (näiteks)...0.90 eek kilomeetrist ja hakkab Tallinna firmas saama 1.40eeki/km ja juba on see talle NORMAALNE....
to:dream...Ma tean,et sellised firmad on ammu olemas,aga sina ei ole neisse lihtsalt sattunud ja ega nad kuskil kuuluta ka. to:G.V. ...Kui tööd on normaalselt siis teenib 1,40eek/km 500km päevas sõites 14000eek kuus,kas seda on siis vähe ja oled veel ohtul kodus ka.Samas ma tean välja sõitvaid firmasid kes isegi vähem maksavad,aga on ka mitmeid kohti kus ka rohkem makstakse.
To red...Kui on tööd normaalselt,aga mina ei taha uskuda ,et siin seda tööd koguaeg nii normaalselt on ,kui tahaks ja kas makstakse kmst Eestis sees 1.40eeki. Võibolla on/makstakse.....ise töötasin Eestis sees viimati 94 aasta ei ole kursis nende asjadega
oletan et su nimi on jaanus, ega sa juhuslikult rooni ei ole, või hoopis rump ? muidu jah meil linfordis on praktiliselt uued sadul autod, praegu on juba suht palju r seeriat siginenud isegi siin eesti ja euroopa meestele, muidu läksid ju kõik inglismaale ja ämblikusse sisetööle. Palgaga ei ole probleeme, pigem siis on mees ise syydi et laistab, ( 1.4 on euroopa km) raha saad kohe peale sõitu, firma joped, mytsid jne. vajadusel ka ettemaks. ainult aabram vahest pingutab oma kyttekulu jonnimisega yle, krt leeninil viskas auto laevas vähese kytte pärast kääri ja laev seisis tund aega, vaatamata sellele et diviorile öeldi et mitte ülesse saata.
Olen sinuga täitsa päri....ise plaan ka Linfordi poole vaadata aga seal vist järjekord bussipeatuseni? või on ikka tööjõudu vaja....staazi muidugi vähe alles 3 aastat...ja põhiliselt hispaania kant.
Aga kui sa midagi tead tööjõust siis anna aga teada.
mida alu veok'st arvata. autod on korralikud, küttekuluga ei pidavat kiusatama ning töökoda hoiab autod korras. Palgad peaks ka olema 14000 ümber Euroopa vahet sõitjatel. aga kuidas seal muidu on? kas juhid ise on rahul?
huvitav kuulda, et kusagile on juhtideks tahtjaid niipalju, et järjekord ukse taga. tavaline probleem on et korralikke juhte ei ole kusagilt võtta, kes poole reisi ajal joome ei kuku ja autoga ära ei kao või muud jama ei korralda. kus need juhid siis on, kes niiväga tööle tahavad? milliseid tingimusi sii stahetakse juhtide poolt ning palju see palk peab olema euroopasse sõitmiseks, et tööle tuleksite?
1,5 kuud pidevalt tööd Eesti-Euroopa: komandeeringu rahad 22500 kr, pluss puhtalt 9000 kr. Töö võiks olla: kliendid kindlad, terminal-
terminal. Puitu ja puitplaate ei viiti vedada. Normaalset veoaja planeerimist, üksikutel juhtudel võib ka tõmmela.
Euroopa sisetöö 1 kuu: komandeerin 15000 kr pluss alates 15000 kr puhtalt.
Mida arvate sellisest firmast nagu ADDO? On teine Tallinna lennujaama kandis, netis on kuulutus üleval.Kuuldavasti võtab tänavu hulga uusi juhte lisaks.
Linford on jah hea firma....aint raske on sinna tööle saada (kuigui tutvustega jah imelihtne) euroopas 1.40 kr on kilomeeter :D
Aga scaniad on autodeks...kellele meeldib kellele mitte
Scanniga hea Baltikumi sõita, aga euroopasse lähen ikka Volvo-ga
ei muidugi on....ma lihtsalt ütlesin et hea on baltikumi sõita....aga ma ei öelnud et just baltikumi veoks peab olema scania, volvo on hea nii baltikumiks kui ka euroopaks (minu arust, mõnel teine arvamus)
Ma ise töötan Linfordis ja minu arust on parimatest firmadest eestis.Palk kohe kätte mingit probleemi ei ole.Autode kohapealt on ainult Scannid ja küllalt norm masinad.
Järsku annaksid enda maili/msn adre? Ise ka plaan Linfordi poole vaadata, järsku saaks natuke sinuga juttu puhuda?
Kui ei julge siia jätta siis saada mail oma adrega aadressil [email protected]
Sellepärast olengi vist töötu,et mu hind jõle kõrge.Linford maksab 1.40 euroopas,see pole ju kellegi palk.Mind kutsuti tööle 2.20 ja poest tulnud auto,muidugi kui jutt konkreetseks läks langes hind 1.70-le.Saatsin pikalt,ei viitsi,uue autoga mind ära ei meelita ja töörõõm mulle asju ei osta.
DFDS-il endal ei ole yhtegi autot, kõik osutavad trans. teenust. samuti ka linford, 26% DFDS-i tööst kuulub Linfordile, muidugi on DFDS-is palju yksik tegijaid,kui tuttav logistik siis lihtne sinna saada.
Toh sa sõidad muidu Taanit edasi?
to Nuhk: JTH on EV-s Soome mehe firma,kes on oma sõnade järgi 4 milj.km-d sangas kuljetanud.Vastavalt sellele võid arvestada palga numbrit ja töötingimusi.
Kõige parem Tarmo Trans.seal on küll autod kehvad aga palgast elab ära.
seal on 3sinist,3rohelist ja 2valget Renault Premiumi.2magnumit.2scaniat,ise sõidan ühegaja5 daffi 4 üleval magamisega 1 taga.palk on 40 kr/h+500 krooni päev kui eestist väljas.see firma sõidab peaaegu igal pool euroopas.ma sõidan soomes,ja vahepeal sõitsin järvakandi pärnu vahel
Kõige parem Tarmo Trans.seal on küll autod kehvad aga palgast elab ära.
seal on 3sinist,3rohelist ja 2valget Renault Premiumi.2magnumit.2scaniat,ise sõidan ühegaja5 daffi 4 üleval magamisega 1 taga.palk on 40 kr/h+500 krooni päev kui eestist väljas.see firma sõidab peaaegu igal pool euroopas.ma sõidan soomes,ja vahepeal sõitsin järvakandi pärnu vahel
eestis firmasi küll ise sõidan pool aastat vana tulipunase topline scaniaga
palk 1000 eeku päevas (palk ei olene sellest palju töödanud oled)
niiet mina olen täitsa rahul