Veoautod ja rasketehnika

Veokas, mis mahuks C1 kat. alla

Djtheworld
11:24 23.09.2005
Küssa siis selline, et oskab keegi äkki soovitada midagi mis jääks nõksa alla 7,5t. Plaanis saaksast tuua miskit millega ise tööd teha veidi. Ise vaatasin Iveco't ja MANi. Pea-asi, et ei laguneks kiiresti ja kütusekulu väga suur poleks. muidu on eestisisesed veod aga vahest on Norra ka vaja minna.
arn
21:26 23.09.2005
Mingi kaubik oleks selline nt.Iveco eurogargo ja Ford Transit
Djtheworld
10:46 24.09.2005
Eurocargo suunas liiguvad endalgi mõttet...selle saaks saksast iseenesest väga odavalt kätte (isoterm furgoon ja tagaluuktõstuk). Seal valik suurem kui eestis ikka ja hinnad ka tunduvalt odavamad. Aga oskab keegi äkki Iveco kohta miskit kommenteerida? kuidas vastupeab, kui suur kütusekulu on jne...:)
Huviline
21:01 25.09.2005
Ennastki huvitaks eurocargo'ga seonduvad kulud...palju kütet kulub, kui tihti peab teeninduses käima ja kuidas muidu vastu peab? Huvi pakub just see 7.5t reg. massiga seljakott:)
m
19:52 01.10.2005
mitsububishi canter on siga vastupidav asi.kulud kah väikesed.
iveco on küll selline mark et ei soovita vaenlasele kah...
kuuldud jutud
22:48 02.10.2005
tuttav sõidab isikliku eurocargoga. viga on see et veljed lähevad lõhki, kas tuleb see sellest et rattad on 16 tolli ja löögid velgedele kõvad? muidu on see 75E14 suht käbe masin, kütust kuskil 20/100. nõrgad kohad on veel kõik ühendused mis kardavad roostet (elekter, pidurisüsteem). praegu peaks juba juppe liikuma. samast klassist võid uurida veel man ja väiksemaid volvosid FL611 jne. kui kasutatud autot ostad, siis üldiselt vajad sa hiljem varuosi. vaata eesti lammarid läbi, kuidas neil erinevate markide osadega on. mitsu canter on vist täis hüdropiduritega, volvod on kombineeritud variant hüdro ja õhkvõimendus-see süsteem nt ford cargo peal sakkis korralikult. kui koormad pole rasked, siis võid mõelda ka mersu varios peale või iveco daily. norras vajaksid sa mägipidurit ja piisavalt võimast mootorit. kokkuvõtteks, iga kasutatud auto on oma eelmise juhi nägu (olen näinud väga korralikke ivecoid ja väga ****s seisus volvosid).
Palts
01:08 03.10.2005
Volvo ei tee veokaid alla 13 t
palts on loll
14:38 03.10.2005
et paltsike mine ja vaata trucknetuk-s onamise vahel ka volvo kodulehte näiteks
m
16:03 05.10.2005
ega canter on samas üsna nõrga raamiga ja vedrustusega.kui on karta et kaalu lõhki ajad siis ta hästi ei sobi.
ise tegelen luukide ja külmikutega kui on küsimusi ,vastan...
Djtheworld
23:33 06.10.2005
Kerkis silmapiirile ka üks volvo FL6 http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Volvo+FL6/sid=1c389f
22e799ad3e6a58f60610fe3ae3/tid=1128628391
kas see masin võiks välja kannatada umbes nädalas korra norras käia?(lõunanorraga tegemist...väga hulle mägesid pole...) äkki oskab keegi ka kommtnteerida kes on sõitnud/sõidab sellise isendiga? hoolde ja kütusekulude kohta ehk paar sõna?

Tänud ette
Rait
arn
07:26 07.10.2005
kui hakkad norrat vedama siis selle jaoks otsi parem mingi parem auto.sa hakkad pinkide peal magama we.
Palts
07:45 07.10.2005
see volvo mis saa auto24 vaatasid on natuke jama kuna tal ANDMETE järgi kandevõime ainult 2250 KG ma soovitaks siis juba minna kahe transitiga tuleb sama välja ja kütust läheb ka vähema !!! ;) nii et edu selle volvoga mis MÕNE ISIKU arust on 7.5 tonni !!
koleeg
13:34 07.10.2005
minu arust kui pilte uskudsa siis teine ju puhas VÕRR juu!!Kae ikka kobedamat,eriti kui tahad teisega veel Norrat kah vallutada!!!!!!!!!!!!
paulike
00:19 27.05.2010
veits loll küsimus aga näiteks siin on http://www.rasketehnika.ee/used/721468 Gaz53 täismass 7750 kas sellega ei või siis sõita?
ah nah
00:46 27.05.2010
7750 kg täismassi saab lihtsalt muuta 7500 kg registrimassiks ja sõida C1 lubadega nii et maa must. see tehing maksab 200 kr ehk teh.passi vahetuse raha.
passi vahetus
14:47 27.05.2010
teh passi vahetuse hind oli mu autol kui värvi muutsin 450.- eeke . riik ei maga hindu tõstmast .....
ninakas
18:33 31.05.2010
Tooks uue teema:EUROCARGO VS ATEGO.MAN-e ja muid suguhaigusi ärge kommige.
suguhaige ninakas
09:53 01.06.2010
kes sul keelab uut teemat teha
urmaskaen
16:55 20.11.2016
Canter on väga hea masin. Olen sõitnud ja jäänud canter'i peale juba aastast '96. Suht vaikne ja hea ning mugavate sõiduomadustega. Sõites pikki vahemaid on ta ka ökonoomne, Saksamaal sain 10,5 l/100, tõsi küll tühja autoga, kuid siiski. Vedades suure tuuletakistusega lasti nagu kombailnid, traktorid, pressid jne on kulu ca 14-17 l/100'le. Ülekoormuse puhul peab ka hästi vastu. Tõsi küll, siis tuleb juba kasutada ka 1. käiku. Mootorile ei ole teinud mingit remonti ega käigukastile. Raamid muidugi võtavad roostet, kuid on tugevad. Varuosadega pole ka jänni jäänud. Talvelgi käivitub, näita ainult võtit. Igati rahul.
autojuht.a
17:43 20.11.2016
Canteriga mugav sõita.... naera puruks.
Muidugi kui muud autot pole omanud ei teagi et on tunduvalt parimaid.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte