Veoautod ja rasketehnika

Rekkameeste---- elu ja olu reisidel.

professor sammaljalg
20:23 12.05.2009
ei väga hea jälle ulmet lugeda, et pani maksuamet hullem kui konna oma :))

teeb sulle korra 8.55 puhkeperioodi eest €3000 ära, siis räägid vast teist juttu, teisi nii hulle, kui konnas ja hispaanias, euroopas pole, ärge palun fantaseerige.
veokaroolikeeraja
22:15 12.05.2009
Tere taas ametivendadele ja teistele foorumi külalistele!

Mehega, kellel nii austav nimetus ja kindlasti ka hulgaliselt kogemusi ei soostu ma kohe kindlasti vaidlema. Kindlasti oled ka tihe külaline seal konnas ja Hispaanias ning tead omadest kogemustest asja paremini.
Minu tagasihoidlik küsimus, miks teed puhkeaja vaid 8:55, aga mitte vähemalt 9:00 veel parem 9:05?? Kas und ei ole või tööandja selline orjapidaja kukil? Mina isiklikult leian, palju kindlam tee maksuametiga hilisemate arusaamatuste vältimiseks on teha vähemalt 11 tundi pikk puhkepaus ja isegi mõni minut üle ei tee kunagi paha. Ka siis peaks jõudma töö täiesti korralikult tehtud. Aga eks iga mees ole suur isiksus selles ametis ja tea täpsemalt kuidas oma aega planeerib.

Edu teile kõigile ning meeldivaid jätkuvaid matku!
Lugupidamisega saaremies
sammaljalale
22:57 12.05.2009
miks ajad iba kui asja ei tea ! mina jäin ketastega vahele konnas ja max trahv nägi ette 400.-eur. mulle tehti 150.-eur. nädala kettad olid löhki 3,1 tundi. sa ära oma targusega köikjal hiilga. see on ju nöme,kui rumalusi räägid millest sul aimu pole.
professor sammaljalg
23:10 12.05.2009
aga saaremies, tee siis juba 15 tundi iga päev, on kohe väga kindel. ei ole mul vajadust ega soovi seda viit minutit kuskilt hammustada, see oli toodud näitena. kirjaviga puhkuselehes vms apsakas võib sulle sama palju maksma minna.

viimane postitaja käis konnas viimati vast pätsu ajal, sestap ka longav õigekiri ja ilmasõja aegsed summad.
lihtsameelne
10:34 13.05.2009
Siit peaks saama otsida endale sobiva riigi ja seal kehtivad kaubaveo tingimused jne. http://www.eraa.ee/php/vt_index.php
professor sammaljalg
10:48 13.05.2009
kuule aga teeme nii, lugupeetud anonüümne tatiprits, järgmine reis teen iga päev oma 15 tundi sõitu, jutti, bayonnes palun sandarmeerialt ise audientsi ja iga trahvieuro, mis läheb üle neljasaja, tuleb sinu taskust. Lööme käed?
R480
11:32 13.05.2009
Kolleeg sai 3 nädala tegemata 24 ja 45 eest konnas 800eur trahvi. Niiet otsustage ise, kui leebe pollar seal on. Ise olen siiani puhtalt pääsend, pole põhjust ka olnud, et miks trahvi teha.
mitte autojuht...
14:19 13.05.2009
Selgitage palun kus asub konna?
Pepe.
14:47 13.05.2009
laksus.1.
14:59 13.05.2009
Mehed,mehed ! Teema läheb jälle XXXZZZ suunda, kas saaks ainult teemakohaseid lugusi ???? Edu ikka köigile !
Gustav Henk
17:31 13.05.2009
Kas mees, kes jättis 24 ja 45 tegemata, tegi seda omal algatusel või tööandja soojal soovitusel?? Kui tööandjale vastu tulles, kas siis maksmisel ka tööandja abiks oli??
looder
17:52 13.05.2009
kuidas nüüd võtta, kas on kuri ment seal konnas ja hispaanias. konna kohta olen kuulnud autojuhtidelt, et on nii karmid ja nii kurjad, keegi kuskil rääkis, et sai selle eest nii palju ja tolle eest naa palju.
hispaania kogemusest rääkis autojuht, kellel oli endal kogemus.
oli olnud hispaanias korralik lume sadu (jaanuaris) ja nagu teada siis seal liiklus seisab. hakkab mees ka vaatama, et sõidutunnid hakkavad täis tiksuma ja läheb siis esimesse tanklasse, aga oh õnnetust, lumi maas, parkla pilgeni täis, parkima ei mahu. nikerdas end kuhugi veerekese peale, tegi 45 minutit ja otsustas edasi sõita. võttis ketta välja, kirjutas tagaküljele, mis põhjusel ta pidi edasi sõitma ning rikkuma töö- ja puhkeaja seadust ja jätkas teekonda. spetsiaalselt valis ta hispaanias kiirtee, et seal nagunii autosid vähe ja jäi esimesse tanklasse. seal oli ainult üks auto ja ruumi lademes. sõiduaega tuli 10h 20 minutit. parklas tegi mees 24h. enne sihtkohta jõudmist pidasid mendid kinni ja oplaa.... 10h ja 20 minuti pärast keevitati 350Euri. ei lugenud see ketta taha kirjutamine ega seletamine, mendid ei osanud peale muu keele kui hispaania keele ja said veel kurjaks ka kui mees üritas end inglise keeles kaitsta. mehel raha polnud, mendid selle peale, et helistame sulle takso järgi ja linn on näed seal. lõpuks siis sebiti asi niikaugele, et ülemus(soome firma) lasi tuua kauba saajal mehele raha 350 euri (sihtpunkt ei olnud kaugel) ja seff pidas pärast palgast kinni. Ei aidanud teda eesti konsul ega miski. maksa aga trahv ära ja pärast võid kohtusse kaevata. pärast mees saatiski sinna kohtusse kirja ja ketta koopia (ikkagi tundis, et oli ülekohut tehtud), aga kui mina temaga rääkisin( märtsis), siis oli kirja saatmisest kuu aega möödas ja vastust polnud tulnud, kas võeti menetlusse või mitte. saatis lihtkirjana. soovitasin saata tähitud kirjana ja vastuvõtu teatega, muidu visatakse naglalt prügikasti ja asi vask. rohkem pole seda meest näinud, ei tea kuidas tal asjad kulgevad.
teist juhust rääkis koolitusel isand koppel mati, et mees keeldus politseinikele näitamast taatlemise plommi, autosse tungiti jõuga sisse. mingi kala tal selle meerikuga oli ning auto konfiskeeriti. kuna servis keeldus viga otsimast ja taatlemast, siis vahetati kogu krempel välja alates käigukastist kuni meeriku endani(k.a. meerik) ning see läks maksma eesti rahas 140000 tuhat. seda nüüd täpselt ei teagi, kas tal oli lüliti vahel või mitte, aga selline jama oli.
muideks, isand koppel läheb 20. mai pensionile. 19. mai viimne päev ning siis hakkavat tema õpipoisid hullama, kes pidid hullemad olema. seda rääkis ta ka ise.
nii et mõelge, kas need lülitid ja magnetid ikka tasuvad ära. karistused on karmid ja võidakse ka litsentsi kallale tulla. kui tahate petta, siis õppige petma. neid asju on palju millega teid vahele tõmmata.puhkuse tõend visake kohe minema kui te pole olnud ametlikul puhkusel. selle tõendiga saab firma omale töö inspektsiooni omale kaela.
jõudu ja jaksu maanteel veeremiseks.
ise60
18:12 13.05.2009
loen ja naeran,no eks seda kabiini elu on saand ikka küll nautida,vene aja lõpus sai maz500 käia Tseljabinskis Uraalites,nüüd ei kujutaks sellist reisu sellise autoiga enam ettegi,otsin tööd euroopa lõunamaadesse.
ülbe külmamees
19:54 13.05.2009
loen ja imestan.kõik trahvidega seotud teemad algavad sellega,et mul üks sõber rääkis et tema sõbrale räägiti jne.soovitan soojalt r480 sammaljalg looder hundipoeg käige ikka zambrowis tehke 24 ja saate siia uusi lugusid
hundipoeg
21:41 13.05.2009
Eelmise õige tähelepanek, et räägitakse kellegagi juhtunust, aga mitte endaga juhtunust. Tea palju on sellistele juttudele ka juurde keevitatud? Ma vist ei eksi, et see Zambrow oli kunagi eesti juhtide seas päris kuum platsike Poolamaal. Kas seda ka tänasel päeval andmed puuduvad. Targemad näiteks ülbe külamees ütle, miks seal just peaks 24 tegema? Mis seal nii eriliselt head?
R480.
22:04 13.05.2009
Zambrow on jah väga populaarne koht Eestlaste seas, aga mulle see koht eriti ei meeldi. Võimalusel olen üritanud kas Vaeste Zambrowisse või Bialystoki mäele jõuda. 24 ma kohe kindlasti Zambrowis ei tee. Kui tarvis 24 teha kodutulles, siis ma pigem teen Poola teises otsas, kas Port2000 või uues BP-s, või kui kuskilt mujalt piirist tulek, siis kuskil seal kandis.

Minu jutt sellest kolleegi trahvist polnud mitte sõbra sõbra sõbralt minuni jõudnud, vaid see trahvi saaja ise rääkis mulle. 24 ja 45 tegemata jätmises oli ka kolleeg ise süüdi, seega tuli tal omast taskust maksta.

Edukaid kilomeetreid autojuhtidele ja mitteautojuhtidele!
Heiki.



ülbe külmamees
23:09 13.05.2009
ma ei tee seal ega mujal 24 selleks on sõber ja ta abi.
professor sammaljalg
23:49 13.05.2009
ma olen isegi swiss baris 24ja teinud, toll oli vilnius ja sihtpunkt moskva, zambrowis siiski mitte, liiga palju kõvasid "rekkamehi". Tulebki meelde, sai kunagi tsehhi piiris istutud, sõidukeeld ja ainuke vend, kes lällaris vastas, oli venelane, ülejäänud tummahambad nagu "rekkamehed", kaugeim punkt kehä III
töötu bussijuht
23:54 13.05.2009
Ainult üks näide Hispaania leebetest trahvimääradest: Ilma sõidukikaardita veoki eest sai juht 5000€ (loe viistuhat eurot). Auto oli parklas kuniks trahv makstud ja kaart autos. Kaart ise oli täiesti olemas, aga teises autos, teises Euroopa otsas.
miniinimene
01:42 15.05.2009
need yyratud trahvid on yks peapõhjus miks eelistan idat läänele..kuigi idaeuros saab veel kuidagi hakkama
ikm
12:20 15.05.2009
Noor ja algaja juht läks elus esimest korda Horvaatiasse. Kuigi nii tema firma omanik, kui ekspedeerija seletasid mitu korda ja puust punaseks ette, mida täpselt teha tuleb, õnnestus tal kuidagi ilma ekspeditsioonita piirist läbi sõita, kuidas ja mismoodi on siiamaani müstika. Teel piirist mahalaadimisse kiskus plommi käsitsi maha, andis koorma ka maha ja hakkas sõitma tagasi Sloveenia poole. Horvaadi piiris võeti ta rajalt maha, öeldi trahv 2700 eurot ja enne siit ära ei lähe, kui raha makstud. Firmaomanik ajas kuidagi mõne päevaga raha kokku ja maksis ära, mis tal üle jäi. Naera või nuta sellise asja peale.
LL (lihtsalt loll)
13:42 17.05.2009
No on teil alles siin ilkumist
Kes kus kui palju trahvi sai
Olen ka aastaid tagasi spainis saand nii et vähe pold ja praktiliselt mitte millegi eest Üleeile konnas kontolli lennates ei maksnd midagi tehti aind ata ata et N10 peal rapido veits suur aga kui joonistasin mäe ja näitasi et üles 60 alla100 (60+100/2=80) naeris ja ytles et ära rohkem nii tee
Kontrolliti täiega 35min raiskasid ära
oli sel ka 10.18 s6idupäev 2*10h järjestikkust ja pold probleem
Minu soovitus k6igile
Puhkepausid korralikud siis pole ka norimist kui ongi väiksed l6hki s6itmised
Olen seda järgind ja pole ka kunagi probleeme old
M6ne korra olen siin EUs ikka ka s6itnud
Mai l6pul saab 14a täis
Aga jah tegijate klassi ma ei kuulu kogemusi selleks liig vähe
Istun praegugi seepärast Hamburgis ja teen 24h et Lüübekis aind tegijad ja mida ma lollike sinna tarkademeeste hulka ikka läen
Olen ka ise ennem Lüübeki tööd teind siis oli meil oma punt ja k6ik said hästi läbi nüüd seal enam olla ei taha
Edu k6igile maantee rullijaile!
LL ile
21:46 17.05.2009
vot sina oled mees,ülejäänud kõik ****d!
hundipoeg
22:09 17.05.2009
Olen sinuga paraku nõus LL. Seda ilkumist on siin jah tunduvalt rohkem, kui teemasse kirjutamist või isegi teemale lähedale kirjutamist.
Olen arvamusel, et suuresti on ikka trahvide saamine seotud juhi oma tegemiste ja rumalustega. Muidugi suurt rolli mängib ka see, millise maksuametniku otsa sattuda. Pan aastat paar tagasi ka numbrit ei teinud, et kahel päeval järjest tegin vastavalt 10:10 ja 10:20 sõitu. Aga kahe tööpäeva vahe oli ilusti veidi üle 11 tunni ning päevasedki pausid 45 minutit ja mõni ehk veidi pikemgi. Üldiselt ega maksuametnikele see täpselt 4:30 sõitmist meeldigi. Ennem olgu ikka alla 4 tunni jutti ja pausid veidi pikemad kui 45 minutit vahel. Eriti pidi neile meeldima kui sõita üldse 3 korraga ja teha tund pausi vahele ja siis veel kaks korda 3 tundi ning siis 11 vahele.
Mis puutub tegijatesse ja vähem tegijatesse, siis ei pea ka ennast sinna nii nimetatud tegijate eliiti kuuluvaks. Vast ka kogemusi vähe.
Meeldivaid matku roolikeerajatele!
TÖÖ JA SEIKLUS.
13:03 12.06.2009
Kas nüüd tööga nii hull seis, et keegi ei kirjuta sönagi teemakohast ???????
Hispaanias käija
13:33 13.06.2009
Elu-olu on Lääne-Euroopas reisidel paremaks muutunud. Kuna autosid on vähem on ka parklad tühjemad. et nagu ruumi rohkem ja haisu vähem.
marttear
00:19 26.06.2009
Jõudu, ise küll veokamees pole aga lasen siin konnas Iveco dailiga ringi ja suht tihedalt. Kuus tuleb ikka 10000 ja ülegi km-d. Eks siin ole jah selles osas keerukas et politsei ikka inglist eriti ei jaga ja eesti dokumente vahivad suht imestunud näoga.Olen teinekord andnud lihtsalt Id kaardi ja nad on ka neid lubadeks pidanud. Mul on küll lihtsam sest ainus mida saaksin teha on kiiruseületus ja selleks on autos igaks juhuks valmis 90 euri mis neil on kohapealseks majanduseks valmis tax. Samas pole siiani õnneks kiirusega radarisse lennanud ka. eks koormad mida vean on ka suht kaalukad selle masina kohta. Ja enamus ajast toimetan rekkameestega samas reas. Aga tore on kohata kodumaa tegelasi teedel. Respekt neile ja ikka lipp kõrgel edas.
truckman
10:43 14.07.2009
kuhu kõik autojuhid on kadunud?Tööd nii palju we,et ei ole aega siia midagi põnevat postitada? Tore oleks lugeda eriti R480. ja FINWEST-i lugusid!!

Ants
RÄNDUR
11:43 24.07.2009
Näha on,et kõik hõivatud tööga ja siin suhtlemiseks aega napib.Jõudu rekkamehed!
RÄNDUR
17:44 24.07.2009
Nats vaatamist ja mõtteainet: http://video.qip.ru/video/view/?id=v98529274ea. Soovin kõigile head reisi ja turvalist koju jõudmist!Kohtumiseni trassil.
RÄNDUR
08:47 07.08.2009
LAKSUS.1.
12:27 15.08.2009
Tere mehed. Eelmised postitused on ikka lõbusad vaadata, ning kindlasti ka ilmestavad seda teemat. Vast on meestel ka midagi teemakohast kirjutada, ootaksime seda huviga. Edu kõigile !
Taaniel Tina
13:31 15.08.2009
Näen neid rekkamehi iga päev. Ja no olgu või kõige uuem xf või actros või mingi muu nina ning täiskardin käru, ei tõmba mind tappes ka sellise ameti poole.
Sihtkohtade otsimine(olgugi, et navid on olemas kuid kui paljud neist on spets rekkanavid, vist väga vähe), sõidukeelud, küttevargad, laadimiste ootamine(mitte tunde vaid mõnikord päevi), kaalud, trahvid, kaku seda käru lahti (eriti kui on veel vana seljakott, ja torudega lagi ning laadimine telfriga vms.), pane see lego jälle kokku, enda pesemisvõimalused on kasinad, koormarihmad jne. jne.

Ärge nüüd arvake, et ma mingi kibestunud läbipõlenud endine rekkamees olen. Pole elus veoka rooli keeranudki, ega oma C-kat juhilubegi.
Kle Tannu
15:14 15.08.2009
Aga miks sa siin siis sõna võtad? Kui midagi tarks öeldaei ole hoia palun suu kinni ja ära risusta teemat.
eelmisele
17:50 15.08.2009
Kas Tina ytles midagi valesti?
Inimene lihtsalt avaldas oma arvamust.
Taaniel Tina
21:27 15.08.2009
Lihtsalt tundsin vajadust välja öelda mida arvan. Kõik.
finWest
23:47 15.08.2009
Tere jõudu! Eks see roolikeeramine olegi selline amet, mis osadele kohe tõsiselt meelt mööda on, aga teisi jällegi ei tõmba selle poole mitte mingi valemiga. Mind näiteks mingisugune kontoris kellast kellani töötamine ei tõmba, aga selleeest meeldib hirmsasti roolikeeramine. Taaniel Tinale ei saa tema sõnavõttu ju pahaks panna!

Elust ja olust reisidelt niipalju, et paar kuud tagasi käidi Slovakkias autos öösel sees kui mina magasin - navi,arvuti ja isegi pool pakki suitsu virutati ära. Täna hommikul saabusin just Tsehhist, pesupulber on peal, saab esmaspäeval selle maha kallutada, ning siis sõidab septembrini tuttav mees minu autoga, nii et saab nõks puhata.
Edu Roolikeerajatele!


Andres
eelmistele
09:14 16.08.2009
Tina mula ei lähe teemasse ja no mida hala. Mine tee tiir ära ja siis hakka halama, et oi peab laadimist ootama, oi navi pole see ÕIGE, oi haagist peab lammutama. Tead poiss ära kiunu. Siis finwestile ka üks soovitus. Käidi une ajal kabiinis vargil, joo vähem õhtuti ja pane uksed lukku.

Muudetud 17.08.09 10:34

professor sammaljalg
10:18 16.08.2009
ja ei ole vaja plädiseda mittejoomisest ja uste lukustamisest - mulle murti ka kuukene tagasi tarragona medases öösel sisse, eks signa ehmatas pätid ära ja peale p-ekeeratud ukseluku polnud kahju mingit.
tee peal ei joo, aga paistab, et peab ikkagi vardad ära võtma
truckman
12:45 16.08.2009
FinWest-ile juhtub ikka;( Mul näiteks käidi Ukrainas Kiievi küljeall sees.Kell oli mingi 4öösel ja silm läks voodis kinni kui 45 tegin.Järsku vaatan et kabiinis läks tuli põlema,signa hakkas undama ja mingi kiilakas vahib vastu.Ta oli jõudnud juba mobla ja rahakoti kätevahele võtta.Panin raisale jalaga nii et see lendas autost välja siis virutasin talle esimese kättejuhtuva asjaga vee kanistriga.Siis jooksis longades mingisse sigulli ja lasi leebet.Ma siis kohe rekka käima ja 4proset põlema ning järgi olingi juba peaaegu järel kui see keeras mingi metsateele ja ma ei hakkanud järgi minema.Siis läksin menti kus kirjutasin avalduse. Vastu anti mingi paber millega saan Eestisse ära minna.PS:Juhiload olid rahakoti vahel. Eurodest ja moblast oli kahju.

Praegu teen 24 konnas Toulous-es.Homme panen kopa Barcelonas maha ja ülehomme Pariisi-st harvester peale.

R480-st pole ammu midagi kuulda olnud.Ei tea kas ta weel on rooli keeraja.Aga ok ma varsti ka liikuma ja kohtume siis laias ilmas.

Muudetud 17.08.09 10:32

truckman.
09:17 17.08.2009
FinWest-il on õigus!!:D
Pausetan parajasti Clermont-Ferrand-is kohe hakkan siis Pariisi poole veerema. Edu autojuhtidele!!!
RÄNDUR
22:02 25.08.2009
Tere õhtut roolikeerajad!Midagi neile kes sõidavad tongi all. :-( http://video.qip.ru/video/view/?id=v9768875f27
RÄNDUR
09:04 07.09.2009
nimetu rändur !
14:27 09.09.2009
pakkuge marsruuti suunal helsingi -rovaniemi. ja palju on sinna km.
RÄNDUR
23:25 09.09.2009
Helsingist Rovanjemi on 705 km.Vaata Googlest infot.
Aare750
20:14 10.09.2009
Tere ka minu poolt! Ma küll ei ole teab mis pikaaegne roolikeeraja, E-kat autodega tuleb kokku mingi 5 aastat ära, sellest rahvusvahelist ca 2 aastat, 25m metsakaga Rootsis aasta, ja ülejäänu tuleb Eestis ära. Hetkel Soome lipu all ja sõidan Soome- Norra vahet, pakuti ka Euroopa-liine, kuid neist ütlesin ära, ei istu see EUR-asi kohe üldse- väheke ka seda näpitud, kuid Skandinaavias ikka mõnusam. Eks vanad hundid võivad ju öelda, et mis mees ma siis olen, et Euroopasse ei taha, aga no mis teha, kui ei istu.
A mis töösse üldse puutub, siis ühinen FinWest-i sõnadega- ükspäev sattus jälle Rootsis laevast mahatulek õhtusse ja sõit seega öösse- sõitsin mina siis ja mõtlesin, et mulle samuti ikka väga see töö meeldib :)
Olgu siis metsakas või rahvusvaheline- ikka meeldib (muidugi ei saa salata, et Rootsis metsaka peal on see ikka eriti mõnus tegelt- hakke jm. autosid ei ole paraku veel proovida saanud, need vbl veel mõnusamad).
Kunagi töötasin Eestis mõned aastad metsamasina peal, aga veokajuhi töö on ikka midagi muud, paigal ei taha enam üldse olla.
Muidugi ei saa salata, et mul on ses suhtes vedanud, et ei ole sinikuubedega väga kokkupuuteid olnud ja ka igast pättidega samuti (ptüi-ptüi-ptüi), aga eks kui midagi põnevat ette tuleb või meenub, eks ma teada ikka annan :)

Terv, aare750, nimesildil MÕMM :)
truckman
14:54 23.09.2009
miks siin siis nii vaikne??? Kõikidel nii palju tööd..vä???Ise küll juba varsti 1 kodus istumisest.Aga homme-või üle homme peaks minéma Austriasse.
Aga ootaks ka teiste postitusi.
Edu rooliväänajatele!!!;)
heik44
16:38 23.09.2009
Mul on selline küsimus rekkameestele,et kas teil jalad paiste ei lähe pidevast istumisest mitu tundi.Olen Sõitnud bussidega mööda euoopat ja probleemiks on jalgade paiste minemine ja see on paljudele reisijatele probleem ,
jennis35
18:39 23.09.2009
Tere kolleegid !

Kuidas praegu palgad on eriti just sisetöödel ? Ise pole peaaegu aasta enam sõitnud.
jennis35
18:50 23.09.2009
Räägin autoveotreileriga sisetööd teha.
truckman
20:27 23.09.2009
To:heik44 kui palju saa siis korraga sõitsid??Mul õnneks kyll sellist probleemi pole.Mul on 1 kord läinud küll! Siis kui tulin Ungaris ja Tsehhi-Poola piiril ootasin ja kui minema hakkasin üritan kiirusehoidjat peale panema..aga rsk ei funka!!Nii et üle 2000km jalaga sõita.Ja kuii Pärnus maha panin siis ei saanud õieti astudagi!!!Aga jahh...
Edu teile!!!
tavakodanik
09:10 24.09.2009
Mul selline küsimus, et kui te oma kuudis magate, siis miks jätate rahakoti, dokumendid ja muu väärtusliku armatuurile, et autosse tunginud pätt need esimesena kätte saab?
tavakodanikule
09:49 24.09.2009
sest me oleme REKKAMEHED. poolas ja leedus ei pane me uksi ka kinni, vot nii kõvad mehed oleme.
jannis35
12:08 24.09.2009
Palga teema vist valus et keegi ei taha kommenteerida?
kõiketeadja
12:53 24.09.2009
siin kuskil foorumis mainiti, et 17000 sisetööl. tean ka firmasid, kus isegi nii palju ei taheta maksta sisetöö eest, aga juhte leiavad sellegipoolest. edasitagasi töö puhul jääb keskmine 12000 kanti. numbrid on koos komandeeringurahadega.
füürer
21:59 24.09.2009
Ise teenin sisetööl ca 35-40 000.- kätte ja ei saaks öelda,et tööd pole,graafik hea ja kõik hea.
sulbert
22:11 24.09.2009
ma saan sisetööl 40 tuhat ja kui tööd ka teen siis 50000 kuni 60000. kettad korras ja ülemus ka hea.
truckman
14:04 25.09.2009
Ma lasen koduvahet ja natuke alla 25 saan kätte!!
madalapalgalistele
15:28 25.09.2009
nõus eelkõnelejaga.
kui saate koduvahet käies alla 30000 või sisetööl alla 50000, siis on viimane aeg avaldus lauale lüüa ja mujale õiget palka teenima minna. juhte on praegu igal pool vaja.
truckman
15:52 25.09.2009
Tahaks teada millises klubis sa siis töötad???
Kui sa saad yle 50000?
Ma olen vaadanud kusgil ei vajata juhte...Aa 1 oli kyll see oli 10000kuus:)

Ise Zambrowis 45 tegemas Teel Hannover-i!!!

Edu siis ja EU-s näeme!
juuljus tseesar
16:20 25.09.2009
mis ajast zambrowis wifi on?
Kaugsõidu Venno
16:45 25.09.2009
Juuljus, ära võta selle truckmani juttu tõsiselt. Tema varasematest postitustest aru saada, et tegu ei ole autojuhtiga... Ja tõesti, Zambrowis ei ole ega pole olnudki wifit.
Ron24
19:49 25.09.2009
Meil on keskmine palk meestel 15-19000.- seda kodust käimistega. Oleneb kuidas koormad jooksevad.
juulius tseesar
21:26 25.09.2009
tundub nii. trukmänn pidi ju 23.septembri postituse põhjal austriasse minema aga vaat mis välja tuleb-hoopis hannoveri minek
Gustav Henk
23:55 25.09.2009
ehk mõne jaosk geograafiliselt asubki Hannover Austrias? mis teha tugevate tegijate ajad on saabunud transpordi ärisse. kogemuste ja teadmistega aeg ametit vahetada. nähes seda millised rumud maksuametit rõõmustavad, siis võib vaid oodata veelgi tõhustatud ajaraiskamist ka teistele. pikka pidamist ja meeldivaid matku.
ülbe külmamees
05:57 26.09.2009
muide zambrovis wifi olemas.seisa aias ja täitsa toimib just olen siin teen väikest pausat
meeme mee
14:44 26.09.2009
Lisaksin, et alati inetrneti kasutamiseks ei pea olema wifit ega ka traadiga ühendust. Sellest on ka siin teistes teemades räägitud.
to madalapalgalisele
17:51 26.09.2009
Ütle mulle ka kes 50k. kuus maksab. Isegi 30 on hästi. Vend teeb sisetööd itaalias 24 000.- kuus. Kaks kuud sõidus kuu kodus.
eelmisele
18:34 26.09.2009
edu talle. keegi peab ju selle odava töö ka ära teha, kas see on sinu sõber või mõni bulgaarlane, vahet pole.
Kaugsõidu Venno
18:57 26.09.2009
Eelmisele, paraku, see on tegelikkus. Ei ole mõtet unistada hiigelpalkadest. Tänapäeval nad igal pool maas.. 30000 sisetööl on väga harv juhus

Muudetud 02.10.09 19:19

RÄNDUR
19:28 26.09.2009
Reaalselt saavad autojuhid 10 kuni 15 000 eeki,aga siin paistab,et mõnel mehel fantaasiast puudust pole.Või ehk unistab saada nii suurt teenistust nagu meile kirjutab siin.Olen kirumist kuulnud nendelt kes EU-d "künnavad" kui ka nendelt kes sõidavad lähiümbruses,et palgad on all ja lisatasud enamik firmadest ei maksa.Kõik varjavad end "masu"taga.Mis siin ikka lisada?Kui on võimalus rohkem teenida siis tehke selleks midagi.Jõdu tegijatele!Ja loodrid pidagu lõuad.
rekkkkkkkkkkka
23:26 26.09.2009
Kadedaks teeb teie elu. Huvitav mis teie töö juures siis nii rasket on et alla 50 000 ei taheta tööle minna?
treilavoila
08:56 27.09.2009
Aga mis Siim Kallase töö juures rasket on, et tema saab koduigatsus tasu, koduga kohanemise tasu jne. Kes pole seda tööd teinud ja kontoris pihku taovad, need võiksid oma mulgu kinni panna ja kinnisvara edasi müüa.
rekkakuski
11:22 27.09.2009
no, rekkajuhi ameti juures on kõige raskem õige numbriga puukottade leidmine. neid ju enam ei toodeta.
veokemees
21:12 27.09.2009
Meil ülemus pani lehte või tööbörsile kuulutuse et otsib juhti sisetööle. 90 cv-d tuli nädalaga. keskmine palk mida taheti olei 15-16 tuhat. Mehed kes te saate 50 kätte tänage jumalat või pange bossi pilt reika aknapeale.
juuljus tseesar
17:23 28.09.2009
kas need kõik teie firmasse tööle tahtjad olid endised kohtla-järve kaevurid või mõned leedukad et nii odavat tööjõudu pakkusid?
:-(
19:52 28.09.2009
Kuule mees või kes sa oled.....Tule maa peale.Meie Eesti rekkamehed peavad leppima sellise palgaga ja kui küsid midagi lisa,näidatakse ust.Aga see närune 10-15000 ikka parem kui käija nina püsti ja olla töötu.Ole õnnelik,et sulle veel makstakse kõrget tasu.Aga kauaks?
zil
20:06 28.09.2009
Autojuhtide puhul tuleks pigem rääkida sissetulekust,palk+päevaraha.Palk 15000 normaalne,kui sellele lisandub päevaraha.Vähegi endale ka puhkust lubades ei ole tõesti numbrid 30000+ neto reaalsed.Arvestades,et soomes on autojuhi tunnipalk ütleme 13 euri bruto,võib ka väiksem olla sõltudes staasist,ei tohiks eestlane ka väga nukker olla.Tõsi on muidugi see,et autojuhi palk kipub ka seal olema isegi alla keskmise palga.
kõrgepalgalistele jüridele
20:17 28.09.2009
autojuhi palk peabki olema alla keskmise, sest auto juhtimine ei ole mingi eriline oskus! seda oskab iga lubasid omav isik ja selle eest midagi maksta on juba luksus!
juulius tseesar
21:47 28.09.2009
Olge mõistlikud. 15tuhandega sisetööle? no ok, sisetööl olles on toit kallim, telefoniarved suuremad, suitsumeestel suitsud kallimad, mõni õllesõber tahab teinekord kerge õlle ka teha. arvutad need kõik kulutused kokku, ja ennäe imet, 8-9tuhat puhtalt elamise peale kulunud juba. mis sa selle 5-6tuhande eest enam üldse seal sisetööl käid? kuigi tõesti, ega kodus aknast välja vahtida tõepoolest pole parem.
toetan viimast (otsin tööd)
21:54 28.09.2009
eks kõigil ole raske hetkel ning ka samuti kõigil aladel. kui me sellest ajast üle saame, siis kõik ok jälle ning siis on need juhid tahetud, kes jäid firmaomanikele truuks ka siis, kui neil võibolla ei olnud nii palju maksta vahepeal kui vanasti.
Majanduslangus ju seda tähendabki et kõigil läheb ühtmoodi halvasti... nii töötajatel kui firmaomanike :)
staaz
10:01 05.10.2009
tere kolleegid,mind ajab tigedaks yks teema,et vajame autojuhti 2-aastase staaziga kuidas saavad noored autojuhid siis tood kui neil pole staazi kas paevad varastama auto ja kaks aastat soitma ma ise soidan soome-rootsi vahet ja mul poolhaage+vasikas ja ma olen paris kindel et 90prossa pomodest selle komplektiga toime ei tule alguses ja nouab noorelt juhilt 2 aastat staazi ja mul oleks kysimus teile kuidas te ise saite omale 2aastat staazi
to staaz
12:36 05.10.2009
õige jutt. Tahaks kah ametisse, kuid kuidas ja kust ma selle staazi saama peaksin? Lõpuks lõppeb asi nii, et kõik kogenud autojuhid lähevad pensile ning noori peale ei tule, kuna kedagi kunagi tööle ei võeta.

sauna Madis
14:24 05.10.2009
jama jah. eks staaž tule ikka töökäigus. paraku kuidas tööle saada on juba ise küsimus. kas firmajuhid ei taha kogemusteta juhti isegi talle vähem makstes tööle võtta? mis siis veel kogemustega juhist rääkida, kui juht töö eest ikka raha ka tahab ja ainult sõitmise võimalusest tööd teha ei soovi. rasked ajad mis muud. need tuleb üle elada. ehk väheneb selle ameti peedistamine ka ja hakkavad tööd saama nii kogemustega, kui kogemusteta juhid.
edu teile kaaslased roolikeerajad!
RÄNDUR
19:58 05.10.2009
Tere.Ära muretse,küll sa leiad tööandja aga võtab aega tänapäeval.Esialgu ehk pead leppima ebameeldiva pakkumisega aga ehk kannatad mõned aastad ja siis müü ennast kõrgema hinnaga.Küsi Transtar või Ahola firmast tööd,ehk võtavad.Edu ja pealehakkamist!
Kalle Kusta
22:53 05.10.2009
Saab tööle küll ilma kogemuseta, olen ise kolmes rekka firmas jutul käinud, kõik on nõus tööle võtma. Palk on hetkel, nagu ta on.... 10-12 000, selle eest pead olema väljas vähemalt 20 päeva- pluss koorma korjamine ning maha andmine Eestis. Kõik tööandjad lubavad järgmine aasta paremat tasu töö eest. Ja ennem kui transpordi hinnad ei kasva, ei saagi juht paremat palka saada. Pakutavad töövahendid väga korralikud ja uued. ( 1-4 aasta vanused) Hetkel teen valikut kuhu tööle minna.
Soovituseks noorele juhile... Allandol on pidevalt kuulutus üleval, otsivad juhte, kuigi seal pidi see 10-12 tuhat ka suure hilinemisega tulema. Need on " naised saunas rääkisid " jutud, kuna ise pole kokku puutunud, seda juttu ei kinnita. Kui ka palka õigeaegselt kätte ei saa, siis kogemuse saab ikka :))

to Kalle Kust
10:35 07.10.2009
mis firmades siis veel käisid kellega jutule said?
RÄNDUR
20:59 15.10.2009
sammalkunn
15:04 26.10.2009
Kas nüüd tööd nii vähe, et siia rubriiki enam postitusi ei ole või tööd nii vähe, et mehed kodus ja ei ole enam midagi põnevat kirjutada? Pange ikka oma põnevad juhtumised kirja, neid on väga huvitav lugeda.
Ise küll kodune lühikest aega, kuid edu neile kes veerevad!
mati12
18:22 26.10.2009
Oh kui hea oleks sellisega pl vallutad,veelgi põnevam Kasselit. Õhtuks oleks käed maani,nagu jossimehel. http://www.youtube.com/watch?v=w7d6OZs8cI8&feature=relat
ed
Meremees 67
13:28 28.10.2009
Meremees 67
13:31 28.10.2009
LAKSUS.1.
18:19 09.11.2009
Ootame ikka huvitavaid jutte, suur hulk mehepoegi on kuhugi kadunud, kes ikka tihetalt kirju saatsid. Edu veerejatele kaugel ja lähedal.
RÄNDUR
18:59 10.11.2009
Kahjuks palju roolikeerajaid ei tea sellest kohast midagi.Siin peaks olema veel midagi,mis meelitab uusi vaatajaid ja info otsijad.
viper87
20:39 17.11.2009
See on ikka meestele näkku sülitamine, ennist maksis tööandja ikka 25 000 eek kuus puhtalt, põrutasid Põhjas ringi ning elu oli hää, nüüd ainult 14 000 eek saab kätte. Samas mingi ELS kuller, kes perega õhtuti kodus, sõidab pirukaga, teenib peaaegu sama palju. Häbi!
professor sammaljalg
22:02 17.11.2009
Eks siin enamus kirjutajatest pole rooli kunagi käes hoidnudki või siis vaid sõiduauto rullnokad.
Kui ei meeldi kodust kaugel sellise raha eest käija, siis pane amet maha. Kes sind ikka taga nutab, kui sellise raha saamisega turgu solgid.
Znex
22:57 17.11.2009
kuule sammal tule maa peale tagasi! sisetööl sa jah, võibolla venitad oma 25tuhat kuuga välja aga selleeest kulub sul rohkem raha ka kui kodu vahet sõites. praegusel ajal on väga vähesed firmad sellised kes üle 15 kuus koduvahet sõites kätte maksavad.

sul mees on lihtne öelda, et pane amet maha. mis siin eestis teha on? miinimumpalga eest kuskil juhutöid teha ja vaikselt eraisiku pankrotile lähemale tüürida?
professor sammaljalg
20:12 18.11.2009
pole too minu poolt kirja pandud päris kindlasti, vihjeks juba võltssambla kirjaoskamatus, vormi "käia" j lisada teeb au igale roolikeerajale samas.

maa peal ma muidu olen ja 25 tuhande eest tööl ei käi, tänan küsimast.