Kellele oleks mõtekam allhanke tööd teha kas Sp, Ferroline, DSV, Transpoint, LKV Walter, DHL või hoopis kellegile muule ??? Igasugused ettepanekud, kogemused ja mõtted on teretulnud !!!
no ferroline on küll viimasepeal firma kuhu minna. seda muidugi siis kui sul meeldib heategevusega tegeleda või passida niisama. tean sellepärast et olen kunagi sõitnud. saadavad kaugemale laadima--- ettesõit 500.- laadimiste eest vist nägude järgi tasu ( reeglina 0.-) seisupäevad nägude järgi ( kuni 500.- ) , km tõmmatakse räigelt maha. kui nad kogemata teevad hindadega valearvestuse ja miinusesse jäävad siis vaata kas üldse oma raha näed sest raamatupidamine neil ei lase lihtsalt sellist arvet läbi. nii "täispuhutud" vendi kui seal ma veel ei tea. nii mõnedgi vedajad ihuvad nendele hammast et peksa anda. tee ikka korralik uuring enne kui kusagile lähed. samas jälle on kõigil oma head- halvad küljed. nii et otsust teha väga raske. eriti praegusel raskel ajal. igaljuhul edu sulle.
olen ka kuulnud, et Ferrolaini lubatu ei pea paika, lõpuks teed ringi ära ja miinuses, nii pidi olema soomes ja pola tööl,ja passimine tasuta, seal omamoodi seltskond
mis sellest ferrolinest ikka tahta, seal ju ekspedeerijad alles lapsed, kes õpivad seda ametit. korralikule ekspedeerijale ei jõua see asutus ju palka maksta.
samas on taolisi probleeme ka teiste ekspedeerijate juures. pigem tasuks püüda otseklient, mis neist ekspedeerijaist ikka nuumata.
endal on volvo fh 420, 2003a
ykskõik missuunal,peaasi et praegusel ****l ajal vähegi normaalset raha saaks.ei taha ennast tasuta ka myya
aga mis teistest firmadest arvate ???
ferro pidi jah üks mõtetu koht olema. kari "õpilasi" dubleerib üksteist. koormaid ei otsitagi vaid oodatakse kui keegi lihtsalt pakkuma tuleb. reeglina sellistel koormatel juba mitu vahendajat ja sellepärast ka hind madal. mingi ime et siis km. maha kisutakse ja muid tasusid ei maksta. niipalju kui kuulda olnud siis see ferro kõigil hambus. väga paljud ei tahagi nendega tegemist teha.
ma pole muidugi kõige targem, aga võib-olla oleks sul targem üritada mõnda soome v. rootsi firmasse. tean et nad aeg-ajalt otsivad. hindade eest pead aga ise võitlema ja mehe eest väljas olema. kindlasti uuri nendelt kes kes rohkem teavad ja kellel kogemusi. ole tubli ja edu sulle.
Sp või mis iganes see uus nimi neil on on mõttetu maksavad vähe kui mäletan siis oli 10-11 krooni km - maksud- kuigi normaalne oleks saada km hind kütuse liitrihinnaga võrdne et siis üle 12 .50 km vähemalt siis oleks asjal ilmet:)
DSV töö pidi olema normaaltasandil.
Oleneb mis suunal sa sõitma tahad hakkata:)
Jah 10-11 on vägahea , kui arvestades hetke küttehinda siis täitsa ok sp pakkus sellist hinda siis kui kütus olu 19krooni kanti.
hmm noo siis ei tea tõesti kelle all sõita....
Ma arvan seda et peaksid sina isa otsusatma kelle tööd tegema hakkad helista neile või saada e-mailid räägi asi ära ja saad korraga teada mis kuna kus kokkusaamine ja asja arutamine siin foorumis sa kohe kidnalt ei saa teada täpset hinda mis need firmad maksavad.
Helista ja küsi.
Kuid huvipärast mis auto sul on mis mark ja aasta.
Kui turgu solkima hakkad siis hakkad hommikuti tühjade rehvidega parkimisplatsilt lahkuma.
Üldiselt on ju töödega niigi kitsas käes vaevalt keegi juurde võtab autosid kui pole mida vedada.
neid turusolkijaid leiad kohe kõigi "lemmikust" ferrolinest. aasta lõpus tekkis neid sinna üle öö kümmekond. kollaste ferro kärudega, mõnel ka hallid ha-servi kirjadega kärud.
Mulle igaljuhul meeldib kõiki teid pankroti ajada ja ma sõidan nimelt just 8 eeku/km 40 tonnise veokiga. Ma ei ela ega sure aga tööd on nagu raba ja siin on 2 võimalust kui vean välja on hea ,kui lähen ka pankroti pole ka eriti sitt. Kui on huvi siis võin Teile vahenda vedusid 6 eek/km.
Võite nüüd vabalt mind sõimata.
Eks head mehed saavad igal pool hästi hakkama
****kott aga laseb täis ennast igal pool, sõltumata ilmast või tingimustest, kisa kära taevani ...........
Aga on ju palju muid ametikohti, kus teid kõiki kindlasti rõõmuga oodatakse :-)
Selles pole kahtlustki et muud tööd ja tegemised ootavad asjalikke juhte ka mujal sektorites. Vean kihla, et võitluskaaslastega parkimisplatsidel maailmaasju arutades omandatud "filosoofiakraad" võimaldab vabalt igal pool läbi lüüa :)
Kokkuvõttes tuleb välja, et vedaja on ori, ja ekspedeerija kubjas, keda ori higipisaratega nuumab. Orja tasu on võimalus ka järgmine kuu edasi punnitada. Kubjas aga koorib igalt sõidult seitse nahka koos karvadega. Miks pööbel ei mässa, kui ülekohus on nii ilmselge? Miks ei hõõgu tõrvikutemeri ja ei punuta silmuseid neetud ihnurite losside ees? Võibolla ori teab, et kubjas on ikkagi tema toitja ja isand, kes näitab suunda. Ilma isandata ei oskaks... Võibolla pole isandalgi elu kerge, ohjata seda tervet orjakarja. Tihti tuleb kuldnaid puudu, ori sööb ju kui teeb tööd.
Sul õige jutt! Aga ferro kakub hinda nüüd jubedalt alla.Varsti jõuab vist ainult liisingut selle hinna eest maksta,kuidas aga palgad ja küte makstud saab,seda ei teagi.Lisaks veel teemaksud ja kindlustus.Jooksevad veel kõik sealt minema.Niikaua laseb hinda alla kui sõitjaid leiab.Kui neid ükspäev pole,ehk siis hakkavad mõtlema.Suur uus hoone on ju neilgi vaja kinni maksata aga ,et nö iseenda rahakotti niimoodi jebima hakatakse pole küll hea märk.
Mida see teie nutt aitab siin, vedada saab just nii palju, kui kaupa on ja mitte rohkem ja kui nüüd mõni vennike mõtleb hinda alla lasta et saaks rohkem vedada, eks ole oma asi kui rahakott kannatab, aga pärast raistk taote ise ka omad laenud kinni.
Haha,vot seda oli küll ilus lugeda,kuidas mürsik üle keema hakkas. Kuigi ega selle Ferro mustamisega ka kuhugi ei jõua.Segased ajad,eks igaüks toimetab nagu oskab.Ju nemad oskavad nii. Ja kui kellegile ei meeldi, lohutage ennast sellega,et ei ole kohustuslik nendega asju ajada. Igatahes..rohkem entusiasmi seltsimehed. Edu
meie kah maksame 8.50.- ja vedajaid uksel ,järjekorras. vist peabki hinna 5.-eek laskma. muidu autoomanikud rikastuvad. liigselt. Nüüd tösiselt. olen sisetööl ja km hind mis mulle makstakse on 0,84.-cent.km. aga edu köigile uuel aastal.
Sa said alles nüüd aru, et siin ****d ja sulle mulle kaader ongi liikuma jäänud, iga ekspetiitori värava taha kuuks ajaks ketta buss ja siis paistab palju neist veel tööd jätkavad.
to: tööotsijale
Iga mees teeks hetkel 10-ne eest tööd, kuid hinnad on paraku madalamad, tänu mõnele ja vaevalt neid koormaid nii saada on aga küsima ja uurima peab, muidu peris jama.
Mul hea soovitus, olge lihtsalt vait!
ferroline koha pealt olen 100% teiega nõus :)
Väike mõte Teile:
Mitte ekspedeerija pole kooner vaid klient - nii et ennem kui te ekspedeerijat salgate siis mõelge selle üle kes hinda alla kakub!
Ja teine asi veel - laps ekspedeerija ei istu ja ei oota koormat - ta teeb kõik selleks mis tema võimuses, aga kui pole finantsi klientidel ja tarbimist siin konnatiigis siis pole ka kaupu mida vedada! Ja teine asi, pigem koonduge ekspedeerija alla ja ärge minge otse klientide juurde oma odavate hindadega oma surma edasi lükkama... stiilis et mina saan selle hinnaga küll veetud ( tõlgituna- saan oma liisingu veel makstud ja kütte ka vist) Nii et kulla mehed, seda puhastust on meil vaja - sest sry Isoveri ja Paroci ajad on möödas :)))
Laske aga tulla sõimake mind nüüd tehke mis tahate - mul on suhteliselt ükskõik!
Ja meenutuseks 3a tagasi ma palusin vedajat põlvili et ta minu juurde tööle tuleks - näiteks ADR haake tühjendamisel Tlna linnas ütles mulle üks vedaja et alla 5k ma ei pane oma autot isegi mitte käima... :) novot sellised mehed siin foorumis soiuvadki! Need aga kes tulid usaldasid mind, 75% nendest on hetkel on või sees :)
Nii et ennem kui te sõimate siin ekspedeerijaid, siis hommikul vaadake peeglisse ja mõelge!
75% nendest, kes usaldasid mõni aeg tagasi ekspedeerijat pikendavad täna oma agooniat. ülejäänud, kes ekspedeerijad pikalt saatsid, on kas tänaseks turult lahkunud või veavad otse kliendile. mõlemad pikalt saajad on oma otsusega ülimalt rahul erinevalt agoonia pikendajast.
vedajatele soovitaks ikka otse klientide poole pöörduda, sest pole mõtet vahendajaid nuumata. mis kasu on vahendajast, kui ta raskel ajal tegeleb tulude suurendamise asemel ainult kuludega. kui on vaja müüa, siis tegelikult seda ei osata, sest heal ajal polnud vaja seda teha. vedaja on aga pidanud müüma nii heal kui halval ajal ja seepärast jäävadki nüüd ekspedeerijad vedajatega võrreldes jänni.
hinda katkuvad alla ekspedeerijad, kes üritavad iga hinna eest mahtu säilitada. saage ükskord aru, et tarbimine on vähenenud ja ekspedeerija efektiivsus ei tule vedajale vähem makstes vaid oma ridade hõrendamisest. kui enne tegid sama töötajate arvuga ära kolmandiku võrra rohkem tööd, siis tuleb nüüd järelikult töötajaid vähendada, sest nendest pole kasu. loodetavasti hakkavad nüüd importöörid-eksportöörid rohkem raha lugema ja maksavad seda tegelikule teenuse teostajale, mitte vahendajale.
lähitulevikus näeme seda, et nii mõnigi vedaja tõmbab ekspedeerimisfirmadest helgemad kujud üle ja hakkab oma autodele ise koormaid otsima.
Lp. hr. 14.33
Ma söendaks mainida, et Teie olete küll ilmselt rumal ses vallas. Mujal Euroopas ( ja muus tsiviliseeritud maailmas ) on siiski väljakujunenud selliselt, et ekspedeerija on ekspedeerija ( e. siis logistika täisteenust pakkuv ettevõte ) ning vedaja on ikka vedaja ( kes müüb oma teenust siis mingi ühiku alusel, aga mitte ei käi mööda kliente a`la üksteisevõitu muude krantsidega hindu langetamas. Tuleks siiski arvestada kasvõi sellega, et suuremalt osalt toovad / viivad kliendid oma kaupu suht laias mastaabis. Ent ehks siis kui Teie tulevane klient soovib viia oma kauba kapakohilast punkti N näit. Poolas , sellega saate hakkama, aga kui tarvis nt. samale tuua toorainet vms Kaug-Idast - mis siis teete !? Võiks pikalt jahuda, aga moraal on see - igaüks püüdku ikka omade liistude juurde jääda. Kingakaupmees ju ei käi mööda tänavat ega vahi kel kontsad kulunud jne jne jne
Mina paneks rekkajuhid, taksojuhid ja prostid kõik ühe pulga peale - kõigil on soov jalad laiali pikka rubla teenida! Mõni ei tea elementaarseidki viisakusreegleid, rääkimata välimusest. Paraku just sellised foorumites soiuvadki, sest tegijad on hea töö peal!
Targale kõrvaltvaatajale väike tutvustus ekspedeerijatest. Eesti ekspedeerija poolt müüdava logistika täisteenuse müügiga saab hakkama ka iga teine transpordifirma. Kahjuks või õnneks. Ja kui see vedaja ise seda teenust ei paku, siis saab ta selle alati sisse osta. Kas teiselt vedajalt või siis odavalt mõnelt ekspedeerijalt.
Vedajate süüdistamine hindade alla kangutamises ja otse klientide juures ennast pakkumas käimises on jama. Need vedajad, kes sõidavad otseklientide all ei müü oma teenust kunagi nii odavalt, kui seda teevad ekspedeerijad. Kui ekspedeerija solgib nende hinna ära, siis see vedaja kas loobub sellest tööst või pakub kliendile odava hinna ja ostab selle teenuse turgu solkivalt ekspedeerijalt sisse.
Praegu solgivad turgu ekspedeerijad, tagudes üksteise ees hinda alla, aga varsti hakkavad ekspedeerijate all sõitvad odavad vedajad otse klientide poole pöörduma, sest nende tööandjad ehk ekspedeerijad ei suuda tagada neile tööd. Siis läheb alles tõsiseks hinnasolkimiseks.
kas keegi avaldaks infi DSV, transpointis, ferrolines jne. suurtes logistikafirmades töötavatele koormavahendajatele makstavate vahendus %-ide kohta. või mis on hetke turu taks koormalt. tahaks kuidagi siseringi saada ja elada nagu miška. ja kas need nagu miškalt elavad firmad ei kuulugi neile????
Viimane Soome hind oli miskit 60kopika sees, kui kannatab siis anna minna :)
Töö on sama sxtt nagu teistelgi laevnikel, onad öösel laevas, vahetad haakeid ja ootad pasilas.