palju oleks normaalne küsida näit. 20t roomikekskavaatoripeal töötades tunnis? suvel oli mul veel 110 ,aga siis polnud tööd enam ja panin soome ja nüüd prantsusmaal. aga pakuti ka tööd eestisse uuesti.
nagu boss väidab on ka 50eek/h norm hind.kas tõesti on hinnad nii all?
ise oleks pakkund 75 umbes
Hinnad on muidugi all, 50 eeku tund on vägagi reaalne siin. Lintkopp ise on mingi 450 eeku tund kui enam sedagi. Kopa kütus, kulumine, hooldamine ja bossi Land cruiser tuleb ka kinni maksta, järgi jääbki mingi 50 eeku, mille saab palgana välja käia :D Tuttav sai mingi pool aastat tagasi 80 eeku tunnis
45 on paraku jah just nende koppade peal kellel on kopad ainuke elatamise viis ( osutavad teenust ) kuna kopatöö hinnad ise on madalad ( kes 450 saab see peaks juba või sees olema, tegelt ule 380 ei taheta l-eestis kuidagi maksta) aga need kellel on omad kopad tööriistadeks mingitel obiektidel ja kellel on oma kindel punt, kes obiekti valmimist kujundavad siis need firmad suudavad ilmselt ka rohkem maksta näiteks siis 75 eeki. aga üldiselt tundub nii, et kopatamine tõmbub siiski tagasi
Võite ka 35 maksta aga siis ärge lootke et keegi masinat ka hooldaks ja muretseks masina töösolemise eest. Paraku näitab elu et kopajuhil on rohkem kliente ja kontakte kui firmajuhitidel. Firmajuhid ei suuda ise leida tööd ega uusi kliente. Seda aga et kopajuhid ise tööd otsivad ja klinte firmasse toovad ei peeta oluliseks - selle eest ei taheta maksta. Ajad muutuvad ja ei jää see virelemine kauaks - küll siis kopamehed jälle hinda lähevad.
Soovin kõigile kopajuhtidele edu.
ei saa veel prantsusmaa palgast rääkida kuna kokkulepet veel pole.alles tulnud ja kui soovitud palka ei saa siis siia ka ei jää.mis siis et siin masina käive normaalsel kuul 350k on ja tahetakse ikka vähem maksta kui eestis.lihtsalt tundide arvuga teenib rohkem.põhimõttepärast ei taha odavama tunnihindega tööle hakata kui eestis oleks saand.
aga no võibolla hea eluga ära ka harjund.muidugi mingi 45eek tund ma küll tööle ei hakkaks.ja ega ülemus normaalne ses suhtes ,et ise ka ütles et 50/tund on paras norimine.teised kopajuhid saavad 100eek tund+komandeering+bensiin+tööauto. ja see minuarust ongi normaalne.
Nii kaua kui ollakse nõus töötama 45-e eegu eest tunnis ei juhtugi midagi, varsti öeldakse, et 35 ja kui ei meeldi astu minema, enamus jääb kindlasti paigale ka selle raha eest. Igal tööl on oma hind ja mõttetu raha eest ei ole mõtet ka tööd teha. Poleks neid kopafirmasid nii palju tekkinud, oleks palgad ka teised, tööd tehakse tegemise pärast:( Krdi hea, et ma kopajuht pole, siis oleks ikka puha näljas ja paljas:D
ühesõnaga tööd palju aga raha ei ole !
tundub,et transpordisektori ja kopasektori tööliste palgad varsti samad mis kaubakeskuste kärumeeste omad nii et, üks juhtiv töö vahet pole -irw
parem ära eestise küll tagasi tule kui vähegi võimalik edu!!
kopa hooldusele ei kulu ju *****gi.kord kuus õlivahetus ja filtrid+mõned tuubid määret.on ka paar pirni läbi põlend ja planeerkopa voolikud katki läinud.kopp teeb 10000tundi ilma probleemidetta ilusti tööd ja siis on juba liising makstud ja võib järgmise võtta.roksoniga pole töötand ka muidugi.
muidugi igasugu lõhkujaid satub ka kopajuhiks.
praegu on hea kui üldse midagi kätte saab,ma tegin pool aastat ilma rahata tööd,lubatja lubati nüüd pole enam firmatki olemas ja omanikud hispaaniasse põgenenud
Eks tunnihinnet võib küsida igasugust. Aga minu arvamus on et tunnihinne sõltub ikka kopajuhi võimekusest töödega hakkama saada. On tõesti mehi kellel on palk tänaseni 100 + eek/tund aga ka sellise mehega on kopa enda tunnihinne väärt rohkem. Õnneks juba hinnatakse Eestis kopajuhi oskusi.
Need ajad on jah läbi kus iga mees kes oskas kopa niisama juba liigutada tuleb ja küsib 100 eek/tunnist. Tulge maapeale, õppige kaevama ja need tunnihinded ei olegi enam nii hirmuäratavad.
Elagu kvaliteet.
Kui 380 on kopatund mis makstakse ja kuu liising 28000 kuus.Mis sajast siin räägite,et palka kätte makstakse?. Küttearvet võib vabalt kuus arvestada 20000 eeguga.edasi arvutage ise.Ja see paraku ei maksa midagi kui osav mees on.Kes pakub odavalt ja on kuses oma suure liisinguga see ka teeb selle liisingu eest peaasi,et liisingu makstud saab.Oleks aeg hakata hindu kergitama.Olen siin küsinud ka suuremat hinda aga siis ei taha sind keegi,öeldakse et saame odavamalt ja kogu lugu.Kvaliteedi kohta öeldi,et hind on tähtsam.Vot nii austatud kopatajad.Edu
Madalalaubalise eesti "ärimehe "motoks on :olgu või s..t ,peatähtis,et on odav. Inglane näiteks on selle etapi juba läbinud ja teab,et ei ole olemas odavat ja head.
Küsin alati kliendilt,kes tahab kiiresti,odavalt ja hästi,et mis oleks nagu neist kolmest esmatähtis ja vastavalt sellele tuleb kas hind või kvaliteet,kuid kõiki kolme kriteeriumit ei ole korraga kohe kindlasti võimalik täita,vähemasti ei ole see mul seniajani õnnestunud.
Tartus 22.märtsil 9:00 Masinateenuses kopajuhi koolitus
Info 5230167 Ka T-kat. õpe võimalik Tartus, Viljandis, Pärnus, Sakus
Uue liiklusseadusega B-kat. enam koppa juhtida ei saa, C-kat.ainult
8T-enamus koppasid kaalub rohkem.
Roomikliikurmasinad kirjutatakse uuesti liiklusseadusse sisse.s.t. hakatakse nõudma jälle lubasid.
Kopajuhil peab olema T-kat. ja vastav väljaõpe
LS §74/1 trahv kuni 100 trahviühikut(tü)
Kui puudub väljaõpe Töötervishoiu seaduse alusel trahv kuni 300 tü
Juriidisele isikule trahv kuni 40 t.
Kle Ain kindlasti oled sina see koolituse tegija. Tean sinu koolitusi, pole endal ei traktorieid ega koppasid, koolitus ise koosneb rohkem plämamisest.
Ja see liikluseeskirja jama pista ka endale sinna samussesse. keegi pole seda nõudnud ja ei nõua kah.
Soovitan soojalt kõigil valida ikka kvaliteetne koolitus kuskilt mujalt kui Ain nimelise koolitaja juures, kes ilmselt on ka Autra koolituse nime vahetanud.
Aga kellel pappi palju ja oluline niisama kriips kirja saada siis palun väga.
Kas kellegil on siin probleeme olnud Ain Allikuga?
Nimelt, ei lasknud ta mind eksamitele sest puudusin 3 laupäeva järjest. Ühtegi lepingut ega nn kodukorda pole ma iialgi näinud.
Raha on makstud ja nüüd ma pean tundub juriidilist abi otsima, et krt see paber kätte saada.
See kopajuhi koolitus paneb veits mööda e. jätab mõndagi rääkimatta:
§ 94. Juhtimisõigus
(10) T-kategooria mootorsõidukit ja masinrongi, mille täismass ei ületa 8000 kilogrammi, võib juhtida ka isik, kellel on B-, C- või D-kategooria mootorsõiduki või C1- või D1-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigus.
(11) T-kategooria mootorsõidukit ja masinrongi, mille täismass ei ületa 18 000 kilogrammi, võib juhtida ka isik, kellel on BE-kategooria autorongi, C- või D-kategooria mootorsõiduki või C1- või D1-alamkategooria mootorsõiduki juhtimisõigus või isik, kellele on antud B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus enne 2011. aasta 1. jaanuari.
Ehk kui B- kat load on käes enne selle aasta algust siis ei ole piir mitte 8000 vaid 18000 kg ja tavaline ratastega kopp peaks selle vabalt välja kannatama
Sooviks ka teada kus, saaks läbida kopajuhi koolitust, peale Autra koolituse?
Kellel kogemusi, võiks nõu anda kas on mõtet sinna autrakoolitusse minna.
Ainult paberi eest ei ole kindlasti mõtet pappi välja käia - jutt, et tööd teha ei või, on hülgemöla. Iseasi kui saad mõne kutseõppeasutuse kaudu mingi euroopa rahadega - siis võib ju igaks juhuks teha.
Vaata kutseõppekoolide - keskuste kodulehtedele - seal hunnikus koolitusi k.a. tasuta õpe täiskasvanutele euroopa rahade eest.
Kui 50 eu tunnis saab kätte hakkan ise ka õppima .Mis ma autot siis nühin.on töötatud jumpsiga ja bobcatiga ,asi siis ära õppida pole
kus õpetavad??
kes parimad õpetajad?
annab keegi pivas nõu??
Mida jutt, kas keegi üldse midagi 50 krooni, ehk 3 EUR tunnis teeb. Tasuks ehk jääda reaalsusesse, 50 EUR tunnis on kopatöö eest isegi väike taks, paneme ikka kütuse jms kulud ka sisse.
Marita ei mõelnud oma kraaksatust ju tõsiselt?
Üks räägib aiast, teine aiaaugust. Jutt on kopajuhi palgast, mitte koppade välja rentimisest koos juhiga. Kui lugemisoskus puudub siis on isegi 50krooni ehk ca. 3 euri tunnis palju makstud(tõsi ta on et ekskavaatorijuht teeb tööd käte,jalgade, sõrmede ja peaga )
Kui ta tegeleb maastiku planeerimise, haljastuse, tiikide jne rajamise ja meest labida või rehaga järgi olema ei pea, siis võib isegi reaalne olla, aga pigem brutona.
Väga hea masinamees, heas ettevõttes võib teenida tõesti päris head raha.
Tere,
Mul on siiralt hea meel,et Eesti palgatase on Soomele järele jõudmas.
Kusjuures peaks olema juhte päris palju saadaval sellise palgataseme juures.