Veoautod ja rasketehnika

Rekkamehe algusaastad

Kutt333
19:03 17.02.2011
Mis oli alguses kõige raskem,kui oli. Mis koormad on probleeme tekitanud?
laksus.1.
21:26 17.02.2011
Oled hoolikas ja pole ka probleeme ! Rihmad korralikult ja vajaduse järgi peale pandud . Teemaksud tasutud , kui on maksukopad . Kui gps-i pole , jälgida hoolikalt kaarti . Töö ja puhkeaeg . Hästi hoolikas peab kõikjal ja kõikide asjadega olema . Edu algajatele rekkameestele !
arr
18:26 18.02.2011
Algul on kõige raskem vanade juhtide targutamist kuulata.Tegelt teevad ka nemad vigu,aint tunnistada ei tihka.Kui ikka tunned et oled ise õigel teel,ära kuula.Võimalusel õpi teiste vigadest,mitte enda omadest.Ise ajanud raja taha 94-st aastast alates.
juhti
10:04 25.02.2011
autojuhtide tarkus on pöördvõrdeline makstud trahvide summaga, mida rohkem trahve, seda targem tundub olevat.......

kuid need on standardiks : Oled hoolikas ja pole ka probleeme ! Rihmad korralikult ja vajaduse järgi peale pandud . Teemaksud tasutud , kui on maksukopad . Kui gps-i pole , jälgida hoolikalt kaarti . Töö ja puhkeaeg korras. Hästi hoolikas peab kõikjal ja kõikide asjadega olema
ahsel
12:29 25.02.2011
Kõige raskem on harjud teiste juhtide laiskusega .Kui saksamaal kiirtee ääres on korralikud WC siis ikka enamus kusevad ja situvad parkimisplatsil autode vahel.prügi loobitakse välja kus juhtub,pargitakse ka sõiduautode kohad kinni.
Aga siis kui mina kaubiku ja pika haagisega rekkate platsile siis kohe hakkavad mingid lõugama mida ma teen siin,see nende "****plats".aga 13 m kaubik ei mahu sõidukate parklasse.
Ja alkoholi ei oska ka nii palju põletada nagu osad juhid .iga vaba hetk umbes ja sõidu ajal räige pohmakas.
hindrek 99
02:55 26.02.2011
rekkamees,truckdriver,lorrydriver v6i mida iganes see t6hendab,pole eriti lobus amet kui pead tihti pere k6rvalt eemal olema,aga kui sind mu s6ber see see amet huvitab,anna tuld,nii rekka rattad vilisevad. kui s6brad aitavad on ok. Motle et auto pole pikk
usus
18:21 26.02.2011
Ära kunagi kuula " vanade tegijate" möla, eriti laevas, kus tarkpäid eriti palju. Kui ma kunagi esimesele ringile läksin, siis tegin selle vea. Sain infoks, et kohe kui laevast välja sõidan saan trahvi, kui edasi sõidan, saan trahvi, kui pargin, saan trahvi, kui midagi ei tee, saan trahvi jne jne. Mõtlesin, mida kuradit ma siin teen, mul pole ju raha nii palju.
Tänaseks ma üle 4 aasta töötanud ja selle aja peale paar korda politsei kontrollis osalenud. Trahvi olen saanud ainult kiiruse ületamise eest poolas ja see oli oma viga. Kui ise oled OK siis on see töö ka OK. Kõik kurdavad ja nutavad, et raha väike, auto sitt, tööandja *******. Mina pole sellest veel aru saanud, alati on vähe, aga parem ikka kui kuskil kaubiku peal linnas tõmmelda. Ja mis puutub juhmidesse ja normaalsetesse juhtidesse, siis jah, olukord on sitt, kuid leidub ka veel norm mehi kellega saab peale selle, kuhu keegi keegi " maha kallutab või peale võtab" ka millestki muust rääkida. Mind ausalt ei huvita kuskil laevapeal, kuhu keegi suvaline tont oma koormaga sõidab või kui palju kordi ta seal käinud on. ( pea alati on need väga keerulised kohad, kus GPS ei levi, inimesi ei ela ja keegi peale selle tondi seda kohta üles ei leiakski) Edu
reinosson
19:57 26.02.2011
ahsel
kui 13m kaubik ei mahu sõiduautode parklesse, aga kuidas sinna topitakse 16,5m rekkaid
vist ikka õige märkus Sulle.