teen JÄRGMISE nädala reedest alates mõned reisid kui vaja.adr ei ole.soov soome rootsi vahele või siis saksa-benelux,öist sõitu ei soovi. auto võib olla ka 10 aastat vana KUID tehnika peab olema korras,rehvid,tuled jne..) romurooli ei istu! ma ei suitseta! võimalusel valiks automaat mersu,volvo,daf. HEA KLAPI KORRAL KUNI AASTA LÕPUNI. hind-kokkuleppel. kui ei vasta,saatke sõnum. 58016468
Mees, elukohaga Põltsamaa, tahab leida Eesti- sisest tööd....Sõidud võiksid alata ja lõppeda mitte- eriti kaugel Põltsamaast. Alguses võiks kogenud autojuht välja koolitada...BECE, kutsetunnistus, digikaart.
On tervitatav, et eestlased on nii hinnatud, et Norras sõitmise eest sommid juba sama palka maksavad, mis norrakad omadele.
Igaks juhuks juhiksin tähelepanu sinu sõnavõtule eelnevale lingile- ka seal lubati igasuguseid huvitavaid asju.
Tea, miks sellise Soome firma kontor meil siin Peterburi teel on, aga mitte nt Helsinkis või Turkus nt?
Kusjuures- netist otsides sellist looma pole issanda poolt ülestähendatute kirjas nagu olemas. Aga- äkki otsisin kehvasti.
Ja kui ongi YS, siis on selle firma kasum kas 11 000 negatiivne või 2015 aastal isegi 4000 positiivne, kontor on PORI linnas, ühes räämas eramajas ja küllap kõik raha läheb hiigelpalkade maksmiseks ;)
Rõõmsat veeremist suure palga eest ;)
Olen huvitatud tööst harvesteri operaatorina, kõigepealt pean mainima, et on omandatud metsanduse haridus EMÜ-s, kuid Luual jäi käimata ja praegu enam töö kõrvalt pole seal võimalik õppida.
Masinate käsitlemises olen üldiselt vägagi hea ja kõik saab kiiresti käppa.
Harvester poleks kindlasti probleem, kuid vaja oleks leida kedagi, kes sooviks sellist õppijat töötaja kõrvalt.
Kokkulepe võiks olla missugune tahes, plaaniks teha ka kutseeksami Luual, kui masin on selge.
Teadagi, et simulaatoril oleks arukas ennem harjutada.
Sellegi poolest, kui kellelgi on nõu anda/küsida või võimalik sellist varianti teostada, saab kirjutada e-mailile.
125 euri päevas teeb ju ainult 2500 kuus. laeva peal kuulates tegijate juttu, siis nii väikse raha eest pole mõtet soome minna. eestis makstakse 1500 ja ületundidega ka 2500+.
Nagu on arvata, murrab hull töötegemine(murdmine) lõpuks murdja enda maha.
Kuid arvatavasti pole lasknud töömurdja tööl end väljaspool EV-d murda.
Kui oleks, siis teaks ta, et "päev" algab laevale, lennukile vms astudes ja lõpeb sealt maha astudes, vahetudes iga 24 tunni tagant.
Seega saame kuus lihtsa rehkendusega 125 x 30= 3750, mis sinu murdjarehkendusest tervelt 1250 ühikut suurem on.
Ka on oluline erinevus, kas see tuleb "kätte" või hakatakse alles sellest makse ja muud mudru maha nüsima.
Aga ka siis võib murdvalt uhke olla, et makstakse EU suurimaid ehk kõrgemaid makse.
Jne...
palka makstakse ikka töö eest, mitte puhkepäevade eest. kui töötad soomes, siis keegi ei maksa sulle nädalavahetuse eest palka, siis on sinu aeg kus saad 6-ses mökkis 10-kesi suurt palka vedelaks muuta.
"Ühes kuus on u 20 tööpäeva mitte 30. "
Tubli!
Kas saaks, et siia foorumisse pääseks kutsetunnistuse alusel regades.
Muidu on siin miskit kentsakat seltskonda, kes on võimelised end ka lähetustasude jms petta laskma, teades kindlalt, et maksma peab kuus 20-ne päeva eest.
Orjapüüdjatele kerge saak- seda nüüd küll.
Ja siis kõik imestavad silmad peast, et palgad tillukesed. Alati leiab selle "kõigeganõusmees" ju?
Saadetakse orja, vaba mees läheb ise, millal tahab ja kuidas tahab. Ka kolm kuud võib järjest ära olla, kui oskad asjast endale seikluse teha. Iga päeva, mitt 20-ne eest tasu saades.
Muidugi ei õnnestu see juhul, kui kogu vaba aeg ja ka raha maha juua, kuis liiga paljud teevad.
Nürilt roolikeeramine pole just austust ehk imetlust vääriv tegevus?
Või mis? Või on mõne meelest ja arust?
Aga tegelikult on mul savi, kuidas te oma elukest tagumikuga surma poole nügite- kas tasu eest või ilma ;)
Või: kui on piisavalt häid lubadusi, siis pole palka vaja.
Siin paljud kommenteerijad ei tea, et auto omanikud peavad peale palga muid arveid ka maksma ja tihti palkade jutt ei ole enam reaalne.
Auto omanik ei teeni selliseid kasumeid nagu juhid tavaliselt arvavad.
Olemas kõik vajalik C ja E juhtimiseks ADR ainult puudu. Kogemus erinevatel töödel, tent, külm, taga luuk, hiab. Põhitöö on kahes vahetuses üks nädal 6:00 -14:00 ja teine nädal 14:00-22:00. Ideaalsed stardi kohad oleks Keila, Saue, Saku, Harku, Laagri.
Kui miskit kuskil pakkuda siis 53440523
Otsin tööd C kategooria veokile.
Pirni, ratta või kojamehe saan autol ise ära vahetatud, kui kuskilt midagi logiseb, siis mutrivõtmete olemasolul ei ole ka vaja iga väikse asja pärast kohe teenindusse minna. Tõsiseid remondid käivad muidugi üle jõu ja mõistuse.
Asun Tallinnas, aga komandeeringud ja ajutised autos elamised mind ära ei tapa ja kalendris ei ole sellist kuupäeva mis töö tegemist takistaks.
Ei suitseta, ei napsuta (täiesti karsklane ei ole, aga nooremana vist isu täis joodud, et tihti sünnipäevadelgi kaine).
Tööd teha viitsin ja tahan. Oma arust eriline vinguja ei ole. Tallinna linnas veokiga töötamise kogemus olemas.
No kui kiiresti soovite veoki juhina inimest tööle ? Ma 43 ja tallinnast. Ja mis auto on, pole mingi ront ? Juba kirjeldate, et ei põlga remonti ära. No ma ei karda mingit remonti, kui aju sellest üle käib. Kuigi uusi autosid ei tohigi ise remontida, garantii kaob ära. Ja mis sõidud on, kust kuhu ?
30 aastane noormees otsib tööd.
Tere.
Otsin tööd. C JA CE-kategooria load, digikaart ja kutsetunnistus.
Sooviksin Eesti sisest tööd,kogemus C-kategooriaga kallajal ja teehoolde autol(sahk). Töötanud kopp ja laadur masinaga. CE- kategooriaga -poolhaakel haket ja täishaakel multilift.
Ette tänades
Egert.
5223183
Tere,
sooviks leida tööd CE- kat-i peale. Oman B;C;E ja D juhtimis õigust,digikaarti ja kehtivat kutsetunnistust. Hetkel töötan linnaliini bussijuhina, seega arvan et liikluses saan hakkama aga CE kogemus puudub. Olen tervete ja karskete eluviisidega. Töö algus ja lõpp võiks olla Tartus aga auto magamine pole probleemiks.
Pakkumisi ootan [email protected] või tel. 56959272.
Tänud
Värske A, B, C, D, CE, DE, T kategooria autojuht ootab väärikaid, tasuvaid ja põnevaid pakkumisi. Lisaks kutsetunnistus C, CE, D, DE kat., ADR + paakauto, autojuhi digikaart. Karske ja mittesuitsetav. Inglise ja vene keel suhtlustasemel.
Stardipositsioon Tartu , 56604182
Tere. Sooviks leida tööd Soomes 25-meetrise peale. Ideaalis otse Soome firmasse. Äkki keegi oskab head firmat soovitada? Kogemus 2 aastat poolhaakel. Olemas kõik vajalikud kaardid+ADR. Kontakt: [email protected]
BE,CE,DE -kat autojuht otsib tööd. Soov algusega Pärnust.
Staaž 10 a.
Reisijate-ja veoseveo kutsetunnistus. Adr pluss paak
Võib ka asendusjuhina, jaotusveole asendusjuhina.
Armand
5535934
Kuna koondame kõik tööpakkumised ja otsingud ühte teemasse, siis kopeerin Andrus5252 postituse ka siia:
Valdkond: Autojuht
Tööviis: Täistööaeg,
Töösuhe: Palgatöö,
Tööle asumine: Niipea kui võimalik
Vajalik eelnev kogemus: tuleb kasuks kuid pole oluline
Keeled: Eesti, inglise (kõnes kesktase, kirjas kesktase) või soome (kõnes kesktase, kirjas kesktase)
Ettevõte: Grafo trans OÜ
Ettevõttest: Pakume tööd Soome -Rootsi- Norra liinile.
Palk alates 70€/neto/päev
Tehniliselt väga heas korras ning täisvarustuses sadulveokit(Scania, Volvo).
Töö graafiku lepime kokku individuaalselt, saame alati leida lahenduse ning pidada selles osas läbirääkimisi. Tööle ja koju sõit laevaga tööandja kulul, tavaliselt juhtide vahetus soomes. Pakume lisaks ka positiivselt meelestatud kollektiivi, kellega on väga meeldiv koos töötada.
Oleme valmis tööle võtma ning välja õpetama noori, kellel puudub sõidukogemus
kuid kellele pakub antud valdkond huvi, kes on pealehakkajad ning motiveeritud töötama ning uusioskusi õppima.
Meiega saab ühendust kas meili teel või 5072336
Tere töömehed !
Olen ka tööotsinguil, ei pea end staarautojuhiks kes millegagi rahul pole, seega vaatan ka selliseid niiöelda odavama otsa pakkumisi.
Niisiis on silma jäänud Tartus KT-Logistika kes otsib omale juhti. Oskab keegi rääkida mis selle firma probleem on et töökuulutus aastast aastasse aktiivne ? Ülemusehärra jutt on muidugi ilus aga ehk on kellegil reaalselt kogemus olemas selle kohaga.
mis peaks lahti olema kui firma otsib aastast aastasse juhte. kõik juhid pole head ja kõik firmad ei pruugi kehvemate või isegi keskmiste juhtidega leppida ja otsivad paremaid peale.
inimesed ka liiguvad ja neid töötajaid jääb järjest vähemaks kes töötavad aastaid ühes firmas ja teevad sama tööd.
Hakkab Soomest kopp ette saama,kui kellelgi on infot alguse ja lõpuga pärnust veoka peale siis võib kribada,võib ka muid trandspordi alasid pakkuda....on paberid korras leidub ka adr,hiab jm
Otsime pikaajalisti autojuhti. CE kategooria.Ahola töö Baltikumis. Pakkuda ka Norrat täishaagisega. Algus ja lõpp Eestis. Nõudmisteks, karsked eluviisid ja tahe teha tööd. Kasuks tuleb Soome või Inglise keele oskus.
Tere. Olen samuti tööotsinguil.Oskab keegi iseloomustada sellist firmat
nagu "VARSATALU OÜ". On silma jäänud, et iga poole-aasta järel
otsivad töölisi. Teeb ettevaatlikuks. Seal peaks ainult kolm Scaniat olema.
Loodan, et "to sohver (registreerimata)17:44 28.02.2017" ei hakka
ennast kordama.
Otsime pikaajalist, karskete eluviisidega ning kohusetundlikku autojuhti. Töö on kaubavedu Eesti ja Saksa vahel. Reiside pikkused ca 10-12 päeva. Algus-lõpp Pärnu. Vajalik ADR, aga mõned reisid saab ka ilma hakkama, kuid siiski mingil ajal tuleb koolitus läbida. Koolitus muidugi ettevõtte kulul.
Otsime kollektiivi, juhtivale ametikohale C, CE-kat võimekusega Härrat või Prouat . Liinile Eesti- Lõuna Saksamaa- Eesti (ringi pikkus 7 päeva).
Töö(7p.) -ja puhkeaja pikkuse lepime juba kokku huvilisega eraldi.
INFO: 5 üks 995 neli 08 või [email protected]
(Ka värsked asjaarmastajad on oodatud )
Vaadake, mis tööpakkumiskuulused te siia üles olete pannud!
Need on ju grammatika- ja stiilivigu täis ja lisaks puuduvad olulised andmed, näiteks tööpakkuja juriidilise isiku nimi, töötasu suurus.
Ma olen lihtsalt huvi pärast mõnede sarnaste kuulutuste peale helistanud, et kuulda, kes need sellised on, kes selliseid kuulutusi kirjutavad.
Nad on kõige paremad ja palk on tasemel!
Kui pärida, et mis palk on siis see "tasemel", saadakse pahaseks ja hakatakse nämmutama. Need lubatud "uus tehnika" klassis vedurid on ka tavaliselt 7-8 aastat vanad ja asi lõppeb sellega, et juhid peaksid lihtsalt lustist söögiraha eest sõitma, ise remontima ja noka üldse koos hoidma. On selgelt välja öeldud, et tuleb sõita magnetiga, üks teatas, et ka võõra kaardiga, kui mingitki palka tahad.
Selline "trendikas & lõbus" kuulutus kuis viimane- mis asi see on?
Tutvus algab sellest, et end esitletakse, siis räägitakse mis vaja ja missugused on tingimused, mitte "Otsime kollektiivi, juhtivale ametikohale C, CE-kat võimekusega Härrat või Prouat".
Kas sexshopi? Bordelli? Tänavanurgale, trassile liinil Saksa lõunapoolsed regioonid?
Otsite keda? Teete mingit nalja?
Edastame õnnitlused 30nenda sünnipäeva puhul Skandinaavia erispetsialistile ja tublile tööandjale TAISTO T.-le!
*****
Rahata jäänud endised töövõtjad. https://www.youtube.com/watch?v=2VvOrUERrFY
Tere, Pakun vahetusjuhile tööd ca. 4ks kuuks puhkuste perioodiks. Baas asub Tartus. Reisid algavad ja lõpevad Eestis. Põhisuunad BE, NL, FR. Laevags ei käi. Veokid on Volvod ja haagisteks Scmitz kardinad. Enamuses uued masinad. Alkohoolikutel ja räpastel juhtidel palun mitte tülitada. Täpsem informatsioon telefonilt 5172223-Toivo
Meeleldi pakuks oma teeneid. Kui suund oleks Skandinaavia poole(mul
oli Nykvarn pikka aega teiseks koduks).
Kõik meeldiks-sobiks ja kriteeriumid oleksid täidetud. [email protected]
Töö kirjeldus
OÜ Oskari Veod otsib oma kollektiivi asendus autojuhti rahvusvahelistele vedudele Taani ja Põhja Saksamaa suunale. Oled sobiv kandidaat, kui oled kohusetundlik / omad C,E kategooria juhilube / oskad inglise ja eesti keelt vähemalt suhtlustasandil. Kõik muud keelded tulevad antud ametikohal kasuks.
Nõudmised kandidaadile
Ettevõtte nõudmised:
* Vähemalt inglise ja eestikeele oskus suhtlustasandil
* Hea pingetaluvus
* C,E kategooria juhiload
Ettevõte pakub
* Konkurentsivõimelist ja tulemustele orienteeritud palka
Lisainfo
Ettevõtte autod sõidavad regulaarselt Eesti - Taani , Eesti - Saksa/Belgia/Holland suundadel. Poola vältimiseks kasutame Saksamaale minekuks laevasid, mis väljuvad Lätist. Kandidaat peab arvestama iganädalaselt vähemalt 2 laevasõiduga, mille pikkus on vastavalt ilmastikuoludele 20 - 26h.
Kõik meie autod on varustatud GPS-idega,et logisatikud saaks juhte hädas paremini aidata ja kõikidele autodele paigaldatud automaatsed Saksa teemaksu lugejad, et vältida üleliigseid ajakulutusi.
Üks soovitus tööotsijatele- kui palgatingimustes on "konkurentsivõimeline palk", pole mõtet edasi mõelda. Ning soovitus tööpakkujatele- "konkurentsivõimelise palga" asemel pange kohe kirja "kehv või ebamäärane palk ja ebamäärane palga kättesaamine". Minu meelest on see "konkurentsivõimeline palk" kõige haigem ja segasem, lausa vastikuim töötasu määratlev termin, mis ajab harja turri.
Vähe sellest- ma olen mõnele pulli pärast helistanud ja küsinud, palju see "konkurentsivõimeline" siis ka numbrite keeles on.
Mis juhtus? Nad said tigedaks ja ei öelnud!
Et head ja uued masinad? Kui vanad siis?
Einoh, ikka uued olla, kohe 2009 aasta omad!
Kui miskit juhtub- kes remondib?
Oi, kuidas keel põses ringi käib ja ikka lõpuks "kas siis ise ei saagi hakkama?" jutt kostab.
Lisaks on veel see "pingetaluvus"!?
Elektriautod neil vist?Või otsivad elektrikku?
Või on see pingetaluvus hoopis võimekus kõik sigadused hambad ristis välja kannatada?
Jah- sellistelt miskit head loota küll ei ole, sest kui kuulutusega suhtutakse töövõtjasse nii, siis on asi selge, et muus osas on see suhtumine samasugune.
Muideks, muidumoidelad ja tööandjad, koos oma pinge ja konkurentsivõimega, mujal maailmas on töökuulutuses alati selgelt välja toodud palk, kas nädala või kuutasuna või tunnitasuna + kõik boonused öötöö, pühade- ja tunnitasu jms osas.
Tehke järgi!
Tõesti- kuigi ma pole tööpakkumisi selle pilguga ammu vaadanud, et midagi endale sobivat leida, olen siiski vahel pilgu peale visanud, et veenduda, et s*ttagi pole muutunud- paljudes tööpakkumistes pakutakse tööd "tehnilise taibuga" juhtidele "uuematele" autodele. Tehnilise taibu vajadus tuleneb sellest, et autod on peldikud. "Uuemad" autod- hiljuti pakuti ühele mu tuttavale uuema pilli pähe töövahendiks 2002. aasta autot- ainult 15 aastat vana auto ju!
Tegelikult teeks siinkohal üleskutse ka tööd otsivatele juhtidele: ärge andke rämpsfirmade nõudmistele ja pakkumistele järgi, see oleks ainuke viis sellised välja tõrjuda ning jääks turul rohkem ruumi tõsistele tegijatele, kelle masinate hooldus-remont ei piirdu vana kooli TH-1 ja TH-2-ga (traadi pingutus ja vahetus) ning kel on õnnestunud turule tulla pelgalt tänu onupojapoliitikale.
Selge on see, et see nö. vastuhakk peaks olema massiline ning üle-eestiline, et tulemust oleks.
Samas- et tekiks nö. autojuhtide kartell "konkurentsivõimelist palka, "uuemaid" töövahendeid ning muud blaa-blaad" pakkuvate tööandjate kartelli vastu, peaks ka juhtidel rohkem selgroogu olema.
Eks mu jutt veidi utoopiliselt kõla, kuid mõtlemisainet siiski.
Väike täpsustus- üks lause jäi võibolla veidi segaseks- onupojapoliitikast rääkides pidasin silmas seda, et tõsised firmad EI OLE turul VAID tänu sellele, et nende omanikud tunnevad kedagi, kes tunnevad kedagi, kes tunnevad kedagi.
aga hakka ettevõtjaks ja kõik su mured lahenevad, ei pea maksma konkurentsivõimelist palka, ei pea töötajale pakkuma uuemapoolset töövahendit, pinge taluvust ei pea ka töötajalt ootama. kõik teed on valla.
Hea looder 23.
Et kui keegi püüab arendada teemat, et orjandus võiks EV-s läbi saada, pettused ja palgatüngamised lõppeda- deklareerid sina irooniliselt, et tehku siis oma firma!?
Mis lahti?
Muide, selles kontekstis kirjutatakse "pingetaluvus" kokku.
Või mis?
loodrile- ei hakka salgama, et oma ettevõtte mõte oli mul pikka aega mõtteis, kuid esiteks ei ole ma ühegi pumba juures olija onupoeg ning teiseks on paljudele eelpoolmainitud rämpsfirmadele konkurentsi pakkumine üsna keeruline. Selle probleemiga maadlevad ju ka mujal Euroopas olevad ettevõtted, seega ei saa öelda, et vaid Eestil see probleem oleks.
Võibolla kunagi, kui asjad paremaks peaks muutuma, kuid hetkeseisuga ei paista tunneli otsast valgust.
Tööl iseenesest pole tegelikult häda midagi, kuid sellega kaasnevad asjad, mis just ei kergenda ettevõtja elu. Pigem liiguvad juba mõnda aega mõtted transpordialalt eemale.
aga täitsa julgelt võid arendada teemat. alustades oma firmast ja maksad täpselt selliselt nagu sa soovid, oled esimene kes maksab nii, nagu ei keegi teine ja kutsud ettevõteid endale järgnema ja korralikult palka maksma. iga aasta vahetad auto uuema vastu, sest see ei ole enam uus ja uuemat ei ole viisakas töötajale pakkuda.
saa ise ka aru, et su teema on nii jabur, et sellest ei tule midagi välja. kui küsid laevas või parklas bocki rindu tirinud ning tööandjat kirunud juhilt, et miks sa siis sealt ära ei lähe, siis käib keeleke põses ringi.
palun kirjuta, mida sina kui töötaja teed selleks, et oma palk välja teenida? kas vaatad kuidas päevake õhtusse veeretada, et saaks bocki avada, või mõtled ka sellele, et kuidas ettevõttele rohkem kasu tuua ja seeläbi ka sulle enesele rohkem tuleb?
orjadusest on meil asi kaugel, vähemalt mitte enamike tööandjate poolt. riigi poolt, see on juba teine asi. pettused ja palga tüngamised on juba teine teema. see on su oma viga, et sa ei pane lepingusse asju kirja. kui on lepingus kirjas, on sul ka tööinspektsioonis lihtsam oma seisukohti kaitsta. töötatakse mustalt ja pärast halatakse. vähemalt 50% tööotsijatest soovib mustalt tööle tulla. sorry, aga minu puhul see ei kehti. jah, ma ei ole seni teinud ühegi töötajaga töölepingut, kuid oma töötasu on ta alati kätte saanud ja kui töötaja on ka prohmaka teinud, siis oleme kokkuleppele saanud. samuti on ta kajastatud töötamise registris ning maksud makstud.
mul ei ole kahju maksta heale töötajale head palka, aga võimalused lihtsalt puuduvad ning riik teeb ka kõik selleks, et ettevõte ei saaks maksta töötajale rohkem palka. pigem me peaks ühendama jõud kuidagi, et riigi anarhiale vastu hakata.
Just on kohtu all üks aastaid tegutsenud rämpsfirma, kes on võlgu kõikvõimalikele ettevõtetele, ka rahvusvahelistele kontsernidele + juhtidele.
Just analoogseid "tööpakkumisi" edastas ka see firma.
Kui pöörduti CV Online poole, et ca 20 juhti on nende portaalis avaldatud kuulutuste peale tööle läinud ja palgata jäetud, et on juba kümned töövaidluskomisjonis neid võitnud, asi kohtus otsaga- teatas CV Online kenasti ja kirjalikult, et neil puudub alus selle firma tööpakkumisi mitte avaldada ja tüngata said veel mitmed ja mitmed juhid. Nii tegutses see firma NELI aastat!
Peale juhtide tüngati ka riiki maksudega ja ka see uurimine on neil kaelas, lisaks tsiviilhagidele.
Kuna juhid kohtusid oma töövahenditega alati väljamaal, mitte Eestis, valetati needki aasta või paar nooremateks.
Kui juba kodinatega Oslos kohal- kuhu sa enam lähed?
Ja kohe-kohe tulevad tuliuued autod! Juht ikka tõestagu, et on tubli, siis saab esimese uue.
Kahju oli noortest meestest, kes mõni mitu kuud palgata uhasid, lisaks vedurite omanike sõprade kaartidega kahe mehe eest sõitsid, lootuses saada kätte mitme kuu palk korraga ja ka tuliuue veduri rooli pääseda. Palk oli lubatud "vähemalt 2500 EUR kätte".
Ka sellised, "konkurentsivõimelised, ambitsioonikad, rahvusvaheliselt tunnustatud, sõbralik kollektiiv, hea tehnika" ja muud mula, firmad ON olemas.
Ka täna.
Esiteks- ei tarvita ma sellist solki ja teiseks- see lugu, nimelt sellest firmast, tuleb ajakirjanduses avaldamisele peale kohtuotsust, kas asi piirdub tsiviilprotsessiga või tuleb maksupettustest ka kriminaal kaela, see selgub suvel.
Ja te imestate silmad peast, kui saate teada, kellega on tööandjate näol tegemist.
Kindlasti.
Ja missuguses maštaabis petturid tegutsesid- see võib teid imestusest ka istuli lüüa.
Nagu öeldud, siis ma ei räägi enda seisukohast, st. et ma endale tööd otsiks, olen üle 5 aasta olnud ühes firmas ning ei saa nuriseda ning teen ja olen alati tööd teinud nii, et ka tööandjal pole vajadust ega põhjust minu panuse üle nuriseda ning päevi ma ei veereta lõpuni, vaid töötan lõpuni- kas siis töö või/ja puhkeaja lõpuni või mõne minust mittesõltuva tööpäeva lõppu põhjustava tegurini. Ka töövahend on üsna värske.
Kuid asi pole minus, nagu öeldud, vaid räägin üldisest kuvandist ning looder, ka sinu viimase lausega nõustun 100%- ma ei saa aru, kuidas riigiisad nii süüdimatult saavad jahuda ettevõtjasõbralikust maksupoliitikast. See on ka üks põhjusi firmade kehvas käekäigus ning see ei kehti loomulikult vaid transpordisektoris. Üks põhjusi, kuid mitte ainus.
soomlane maksab 2000-2500 aga reeglina algab nende töö trave sadamast ja sinnasaamine koos kuludega on autojuhi mure. eestlane maksab sama, aga organiseerib ka tööle minemise ja tulemise.
5 - 7 aasta pärast pole ühtegi autojuhti enam tarvis, kõik saab olema automatiseeritud. Masinatele ei pea polka maksma, need ei väsi samamoodi nagu inimene ja pole ka pause tarvis. Pange tähele, nio ombes 45 protsenti inimestest kaotab globaalselt töö. Nii et nautige viimaseid aastaid tööd roolis, olgu see sits nil niru koi tahes.
See, et 5-7 aasta pärast ühtegi autojuhti vaja pole, on ilmselgelt utoopia. Praegu ei näe mina sellele transpordigrupile ühtki alternatiivi. Autod võivad ju olla isesõitvad, kuid esiteks ei ole vähemalt praeguste testitingimuste põhjal see laialdaselt võimalik ning teiseks ei ole autojuhi töö vaid "aknast välja vaatamine".
NB..Teadmiseks kõigile kes juhuslikult tahavad PDD Trantsporti tööle minna ,et kindlasti mitte laseb rahadega tugevalt yle nüüd peab liidu kaudu rahasi nõudma..
Küll ta jõuab, sõiduautodele tahetakse tulevikus esiistmed üldse suunaga taha paigutada, pidi olema turvalisem, juht sisestab vaid sihtkoha ja lürbib kohvi. Ford juba palmists ju auto mille puudub isegi cool, see tähendab, et juhil puudub igasugune manuaalse juhtimise võimalus. Hetkel vast jah radarid, lidarid ja kaamerad külma ei armasta
Ja ka teistele, kes ei tea- Saltfjellet on platoo Norras, samamoodi Haukeli-, Hardanger- jne -fjelletid. Sammaljalal õigus- kui isegi inimene ei näe lumetormis isegi 3 meetrit eespool liikuva auto kontuuri ega tagatulesid, mille järgi siis see isesõitev sõidaks? Ja veel- ekstreemsetes oludes ei saa auto ise kindlasti hakkama.
Sama tark jutt, kui see, et isesõitvad autod vahetavad kohe-kohe kõik taksod välja. Samamoodi, kui Vasja+W210 on kordades odavam lahendus, kui üks isesõitev auto, on ka aholl+vana sanja veel aastakümneid eelistatuim lahendus. Lähevad autorongid pikemaks ja raskemaks, aga mingi vant peab ikka sangas tiksuma.
Ega ei vaidlegi, ainult et Vasja kohe kindlasti pole odavam kui masin. Vasja puhkab kogu aeg, ei hoia pikivahet, kulutab kütust ebaühtlaselt, iriseb kogu aeg, vajab palka, on emotsionaalne ja ei lähtu loogikast, valetab ja nii edasi. Arvati ju et Gasparov on males tugevam kui arvuti, aga polnud. Vabandan kirjavigade pärast OS X 10.12.5 värske ja autocorrect tülitab.
A et ei lähtu loogikast. Võta nüüd see Vasja igakuine palgafond, seejärel väljaminekud kuus aastat vanale Sanjale ning võrdluseks eeldatav liisingmakse "isejuhtivale". Jaga need nüüd omavahel läbi ja vaata, kas tasuvusaeg on pikem või lühem, kui ühe keskmise maanteetranspordiga tegeleva ettevõtmise eluiga.
See sinu poolt ülistatud isemaanduv (ise ei tõuse neist õhku siiani ükski) lennuk vajab maandumiseks vastavalt varustatud ning rangelt reglementeeritud lennujaama ning ostuhinnaks tagasihoidlikud €100 miljonit, siia-sinna.
pakkuda tööd asendusjuhile 25.08 - 04.09.17 ja 15-25.09.17 Eesti - D-NL-B- Eesti , minek tulek laevaga. Samas on võimalik ka põhikohaga tööle asuda.
Huvilistel võtta ühendust el. 5010188
on kellegil isiklik kogemus firmaga puiduhake.com? tehnika ok majandusnäitajad ka, ainult üks imelik aga. otsitakse juba üle aasta valtra peale juhti. eelmine sügis oli pakkumine 1500. nüüd tõstetud 2000 peale. justkui poleks vilets pakkumine aga juhti ei suudeta leida. miss on pildil valesti?
Tere,
Pakun tööd kogemustega vahetusjuhile paariks reisiks EE-BE-EE suunal. Algus ja lõpp punkt Tartus. 1ne reis algaks 14.09. Autoks Volvo, käru Schmitz kardinporte. Digikaardi olemasolu nõutav. Rohkem informatsiooni saab telefonilt 5172223.
Pakkuda puhkuseasendaja tööd alates 11.09.17 kuni 02.10.17.
Eesti-Soome-Eesti.
Sobivusel pakkuda ka aastaringset tööd.
Kellel huvi kirjutada palun : [email protected]
olles põhjalikult foorumiga tutvunud, tekkis üks suur küsimus: milline on hea juht tööandja jaoks, selline, kellele võib normaalset palka maksta? milline on omadyste loetelu ja misneist on kõige tähtsamad omadused???
Pmt on soov üks ja seesama:
Tööotsijad peaksid olema teenusele orienteeritud, korrektsed ja hea pingetaluvusega. Võimelised võtma initsiatiivi ning tegutsema kuluefektiivselt.
Püüan lahti seletada ka. Teenusele orienteerumine on arvatavasti orienteerumine tööandjale teenuse pakkumises, mis on põhikohustus- oma asjad peavad olema sekundaarsematest sekundaarsemad.
Hea pingetaluvus tähendab seda, et kui peremehe naine helistab ja küsib: "A miks sa seisad?", siis vastatakse alandlikult ja kuulekalt. Ka peremehe sõim tuleb ära kannatada. Muud pinget tekitavat nagu selles töös kohanud pole.
Initsiatiivi võtt on see, et kui masinaga midagi juhtub, oled initsiatiivi otsast lõpuni täis, kui nt firma kaart tühi, ostad omal initsiatiivil nt kütust jms.
Kuluefektiivne käitumine on see, et oled kokkuhoidlik, ei sõida nii, et rehvid ja kütus kuluvad.
Palgaks on tavaliselt "konkurentsivõimeline" ja selles kontekstis konkureeritakse julgelt endiste Rooma impeeriumi riikidega, nt Bulgaariaga.
Lisaks jäävad selle "konkurentsivõimelise" palga kirjeldamise juures häbisse nii vennad Grimmid, Anderseni Kristjan ja muud muinasjutuvestjad, sest töötasu ja muude tingimuste kirjeldajad on neist niipalju üle.
Aga see muinasjutt pole õnneliku lõpuga, sest palk vormistatakse ju siiski miinimum ja seda tihti ka tegelikkuses lõpuks makstakse. Päevarahade kohta on lepingus sõna "kuni" ja seega pole õiguslikku alust pirisemiseks, kui seegi tegelikkuses miinimumiks osutub.
Sõiduk on alati superkorras, mida kaugemal Eestist temaga kohtute, seda "superim" ta on, mõni jääb isegi mõni aasta vanemaks kui siinmail kirjeldatud. A kus sa pääsed, kui juba kompsudega kohal oled?
PMT- kui otsiks tööd, ma isegi ei mõtleks firmade peale, kes on "ambitsioonikad", kes lubavad "konkurentsivõimelist" palka, "töötasu kokkuleppel" ja "heas korras" sõidukeid, mis kusagil maakera suva punktis teid ootavad.