kui ei juhtu, siis pole hullu, aga arvestades auto vanust, siis juhtumise tõenäosus väga kõrge ja see ei saa olema odav lõbu. 420 hj on kordades parem valik.
Pole seal hullu midagi. Väsivad esmalt laagrid mis on võimalik ära vahetada. Scania esindus seda ei tee ja küsib uue turbsi eest 2500€ + km. Muidu on sama moto mis 420, ainult poweri rohkem.
asi on selles et auto on müügis compoundi veaga,et kui osta uus compound külge,siis kui pikk võib olla uue jupi eluiga.auto on võimalik kätte saada hea hinnaga
Väidetav eluiga on 600 tkm. See viga võib olla hullem kui esmalt tundub. Kui on ignoreeritud laagrite poolt tekitatud häält ja asi on laiali lennanud, võib asi lõppeda lisaks väntvõlli vahetusega. Seal on nö. hammasratas ülekanne. See 2500€ kehtib terve compoundi korpuse puhul kui puru, siis tuli päris arvestatav lisa otsa. Pmt. kui asi töötab ja tekitab ainult krigisevat laagrite häält siis on lootust asi päris odavalt tehtud saada.
Mis see hea hind on kui küsida võib? Mul tuttaval on üks sama motoga vedur, mingiaeg oli jutt, et tahab müüa. Vähemalt on asi väga korralik ja võib soovitada kui huvi anna märku.
2002 aasta masin ja 660 000 sõitnud? Ehk omanikule ainult kahjumit toonud? Kui masin on tööd teinud ja omanikule ikka raha toonud võid läbisõidu näidiku korrutada 3-4.
jah see norra jutt võib vastata tõele küll.....ise suht sama agregaadi roolis juba 3 aastat...masinaks siis 124/470 2002.a, nö automaat kastiga, täis õhk vedrustus ja kesktelik veel taga.....väga mugav masin ja peale hoolduse pole probleeme olnud
koerapojale:kõik on võimalik.olen ise töötanud firmas mille suunitlus polnud veoteenuse osutamine.veoauto oli nn. omakauba veoks ja aastane läbisõit oligi 50000-60000 km.seega 10ne aastaga 600000km
vähemalt 1 selline auto on Eestis reaalselt olemas,nii,et head irvitamist.
mul omal on masin aastast 1999. ostsin ise selle 2002a., siis oli ees 147000 km, eilse seisuga oli ees 778 tuhat km millegiga, maha müüa ei kavatse kuna on väga heas korras ja hooldatud õigeaegselt ja teenib mind veel pikalt.
Masin enamjaolt oma talus kasutusel aga vajadusel teen teenust ka naabritele ja muidu tuttavatele.
Masinaks siis scania 124/420 6x2 madel,tagatõstukiga
Asendamatu masin põllumajandus ettevõttes.
Eelmise jutt väheke teemast mööda, jutt käib siiski 470-jõuliste masinate kohta. Ja põllumajanduses madel kindlasti asendamatu ei ole, küll aga tagatõstuk (kraana). Parim kooslus ikka kallur, millele vajadusel saab tõstuki lisada-eemaldada.
Mitu posti tagasi siin jutt viimati 470 hj masinatest käis? Mees räägib masina läbisõidust ja sellest, et mitte kõik masinad eranditult ei pea olema 2,3 miljonit sõitnud.
Aga nüüd võib edasi arutada, missugune siis parim kooslus ikkagi põllumajanduses on.
Tere, mul ka see 470hj Scania, aastast 2002, läbisõiduga 800 000km.
Oskab keegi äkki nõu anda, et kuidas kontrollida selle compound turbo korrasolekut? Kui palju maksaks laagrite vahetus? Ise teostatav?