Kogesin järjekordselt fakti,et Eesti transpordi firmadel läheb nii hästi ,et kliente on jalaga segada ja pappi voolab mägedega.
Saatsin nädal tagasi 5 firmale hinnapäringu enda töökoha kauba saatmiseks Eestist -Kesk Soome . Mitte ühtegi vastust .Milleks üldse teete oma kodulehele hinnapäringu koha ,kui ei vasta .
Kuna keegi ei vastanud ,siis saatsin veel 10 le . Lõpuks tuli 1 vastus kiirelt Transpoint lt. Hind oli ka mõistlik.
Valisin just need firmad kes teadaolevalt Soome veavad , Linford,DSV,Kobras,KMV,Navaka.
Kaup on alustel ja ei mingit eritehnikat ei vaja.
Olen varem kasutanud igasuguste firmade teenuseid ,kui rahulolekust asi kaugel. Mitte kunagi ei peeta kinni kokkulepitud kuupäevadest.
Minu teada on transpordifirmad tavaliselt lepingutega ja väikeste vedudega väga ei tegelda.
Põhjus ka väga lihtne, kuna väikeste vedude jaoks pole mõtet juhti ja autot eraldi hoida, kuid muude lepingutega vedude peal pole võibolla ruumi, ega aega, muud üksikuid asju vedada.
See ei ole küll alati nii, aga kahjuks tihti see nii on.
Eks üritatakse ju nagunii ühest autost maksimum võtta ja nii väikeste vedude jaoks aega ei jäägi ega tahtmist.
Igasuguste firmadega vedavaid kliente nimetatakse transporditurul prostideks...eriti need kes saadavad kümnetele päringuid ja siis ajavad viimast senti taga. Sellistega paraku ei tahagi keegi tegeleda. Oled valmis teenuse eest maksma ja lepid ühekordselt alguses ka sobiva hinna kokku mis vastab ka kvaliteedile ja ei usu, et Sul mingeid probleeme tekib. Loomulikult tegijal juhtub kuid kindlasti saaksid parema teenuse kui lihtsalt "kõikidega" vedades.
"Minu teada on transpordifirmad tavaliselt lepingutega ja väikeste vedudega väga ei tegelda." - no tõepoolest milleks siis üldse kodulehele hinnapäringu vorm panna kui nagunii ei huvita? Või pangu siis juurde, et "vastame, kellele viitsime" või "alla 100000 ei tegele".
Sellega olen nõus, kui hinnapäringu võimalus on kodulehel olemas, et sellele peaks ikka vastama.
Samas, need hinnapäringud on mitmetel ju pidevate vedude jaoks vist mõeldud, mitte ühekordseks veoks.
Töötan ise ka transpordis ja tean kui mõttetud on üksikveo tellijad ja kui palju see tekitab lisa aja kulu ja lõpuks raha ikka erilist ei teeni.
Ahjaa, on muidugi firmasid, kes võtavad üksikvedusid, nagu ka näha oli.
Samas, mis ma olen märganud, väikeste üksikvedudega tegelevad väga tihti üksiküritajad, kel on üks veok või kaubik tavaliselt.
Kui on päringu võimalus, siis korrektne firma vastab sellele. Kas siis eitavalt (a la meie arvates olete prost ja teid me ei teeninda) või jaatavalt või mida iganes. Või siis päringu juurde märkus, et ühekordsete vedudega me ei tegele või vastame ainult lepingulistele klientidele jne. Ettevõttes kus mina töötan on kohustus vastata ka kõige jaburatemale meilidele. Töökultuuri küsimus.
milleks siis üldse transpordi firmad on - olgu siis üksik või korduv klient, väike või suur.jääb täpselt mulje et meie firmadel läheb jube hästi, hoolimatta olnud masust.töötan ise samuti transpordis ning me firma tegeleb ka üksik klientidega, olgu siis suur projekti vedu või väike tellimus - Transport on transport, vahet pole kui suur !
Kesk -Soome on nii kugel et Eesti mehed ei julge Kehä 3 kaugemale minna,kui Eesti raadio levi ära kaob .
Transpoint on Soome firma tõenäoliselt ,vat need Soome mehed julgevad ka libeda teega sõita. Eesti veokid viivad Helsiniki terminaalidesse ja sealt Soome pikad autod edasi.
ei noh, täitsa pees, mida suhtumist. firmal vaja elus esimest korda saata soome kaupa. teeb mitmele firmale päringu. kohe prost. vapsee võllid koos.
ei noh, köhi aga mäe täis pappi ja ehk veame ka. äkki saad ka siis kvaliteeti. kui kodukal on hinnapäringu võimalus, siis oleks viisakas ka vastata neile. nende üksik vedude pealt saab just kõige paremini teenida ja eriti kui on osakaup. üksik vedudega saab kenasti pappi ette küsida ka kõik. pole lepinguline klient, krediiti ei saa. aga tundub, et masu on mööda läinud kui nii ülbelt suhtutakse.
Ei ütleks, et üksik kliendid kõige kasulikumad on.
Üksik klientide äri on väga ebakindel väga kõikuv.
Firma peaks selle jaoks hoidma omal mehi ja autosid valmis, aga seda on väga kulukas teha ja ei tasu ennast ära.
Ja lepinguliste vedudega on autod ja juhid tihti nii koormatud, et lisa üksikvedude jaoks ei jää eriti aega.
Ja kui kellelgi on vaja uut pidevat vedu, siis hangitakse selle jaoks uus auto ja juht.
Keegi peab ju tegelema ka nende üksikvedudega pidevalt, see on jälle suur lisatöö või lisatöökoht.
Kuid nagu ütlesin, on ettevõtteid, mis teevad väikseid vedusid ja mis mitte, eks kõik sõltub ka sellest, palju klient maksma on nõus.
Kuid veokijuhtidel on isegi rohked töötunnid ja siis veel lisaks mingi pisiasi teha, polegi nii lihtne.
Ja nagu ütlesin on olemas väikse üritajaid, kes just üksikvedudega tegelevadki kas siis oma väiksema veokiga või kaubikuga.
Minu tööandja teeb küll üksikvedusid, aga seda sõltuvalt võimalusest ja neid üksikvedude tellijaid on tegelikult väga vähe, 99,9% on ikka lepingulised pidevad kliendid.
Tihti on ka see probleem, et osad kliendid ei suuda mõista seda, kui suur auto peab nende väikse asja viima ei tea kuhu, et see põhjustab päris suuri kulusid.
mul on olnud küll ülihea kogemus logistikafirmaga ETSlogistic. transafirmad keegi ei vastanud samuti päringule, sellega toimus ikka kõik üli lihtsalt ja ma olen väga rahul. Samuti oli soome vaja transportida ja eriline ja spetsiaalne vedu.
ma arvan, et teemaalgataja ei tahtnud seda kaupa nüüd täna ja kohe. hinna pakkumise saamiseks esitadki küsimuse, et kaup on selleks ja selleks ajal valmis. hind ja võimalused? kui selleks kuupäevaks nagu kliendil vaja ei saa koormat kokku komplekteerida siis teatadki, et võimalused puuduvad. ja see üksik vedu soovija võib saada lepinguliseks kliendiks. aga kui ei ole soovi, siis ei ole. pole midagi teha.
See kaup ei olnud üldse kingakarbi suurune ,vaid otsisin 2 meetrit veoki pinda et panna 2. alusel suurt aga vaid 250kg kaaluvat seadeldist.
Mingit spets sõitu ei otsinud ka ,lootsin et 3-4 päevaga kohale.
Kui keegi ei taha tööd saada ,siis järgmine kord ei hakka ka neid "tülitama". Isegi kirjutasin juurde et laadimiseks olemas meie poolt tõstukid ,et autojuht ei pea ise midagi tõstma ja veeretama.
Olen ise vedanud korduvalt soome kaupa kaubikuga ,aga need seadeldised ei mahu kaubikusse ära.
Vaata asja teise nurga alt, nüüdseks on sul selge milliste firmadega sa tegemist ei tee, millisega teed. Keda soovitad edasi keda mitte.
Huvitav, et need paljud ettevõtted selles perspektiivi ei näe?
kui sul on olemas põhikliendid, siis pole mõtet iga suvalise hinnapäringu peale silda visata. esmalt vaatad, kellelt päring on ja siis mõtled, kas on mõtet sellega tegelema hakata. ju oli päringu küsija taust vastav talle tulnud vastustele. need kellel tööd on piisavalt ei hakanud riske võtma.
tänapäeval ei loeta ebaviisakaks kui jätad vastamata netist tulnud pakkumisele. kui on huvi, siis vastad.
to mõtetu transpordifirma, võibolla sina pead seda normaalseks, aga aga enamus ei pea. kui sul on kodulehel hinnapäringu link, siis oleks viisakas vastata, et antud ajavahemikul võimalused puuduvad. mitte ei jäta vastamata.
to igasugused - firma oli ju "korduvalt 10-neid teisi firmasid kasutanud"..
äkki viitad täpsemalt, ei leidnud kohta, et ta oli 10-neid kordi kaupa saatnud. kui viielt firmalt vastust ei tule, siis pead kauba saatmata jätma või? tuleb ju edasi päringuid teha. aga see ongi ju meie ärimeeste äri viisakus.
Kui teised prsse saadavad, siis Ahola ikka ära viib. Ise olen Aholas juht ja tihti käin kingakarbikesi ja muud sellist kusagilt toomas või kusagile viimas. Ei usu, et mingid lepingutega suurtegijad olnud on. Pigem ikka ühekordsed.
Ja see polnud virin, et:"pean urkaid mööda käima".
olin tööl transpordifirmas HRX, kus tegelesin müügiga. Seal oli küll kohustus võimalikult kiiresti vastata ning ka nn. jaburatele ning ka sellistele päringutele mis olid ilmselgelt nö. niisama hinnaküsimised, ehk siis enne mingi odav transa firma välja valitud.
Sellel firmal on oma autod ning viiakse ka kiiresti kohale.
Nii et arvan, et eitohiks küll olla sellist võimalust, et tegeletakse ainult lepinguliste klientidega.
Nn. üksikute vedude tellijatest võivad ju peagi saada pikaaegsed kasulikud lepingulised kliendid, nii oli vähemalt praktikas näha:)
ikka vist ei jõua kohale, et päringule vastates uuritakse esmalt, kes päringu tegi. kui tegija on mõtetu, siis ei hakata aega raiskama.
selline päringu tegija peaks küsima firmadelt, kes tegelevad mõtetute klientidega. pole mõtet pöörduda suurimate poole ja oodata kuninglikku kohtlemist, kui seda väärt pole.
on autojuhtidel asja arvustada transpordifirmasid.
Teie asi on rooli keerata.
Pole teist kellegil julgust võtta riske alustada ettevõtjana aga õpetussõnu tuleb lausa varrukast.
Saate vist ise ka aru , et olete valel levelil.
Uhkustage siin foorumis näiteks sellega , et keegi pole paagis kämblaga sorinud, pole ühtegi avariid teinud, armastatud tööandja on hea töö eest preemiat teinud.
Või saaksite oma teguviisist alles siis aru kui tööandjad hakkaksid teie seiklusi siin foorumis üles tähendama.
Uskuge mind , tööandjad tunneksid vähem häbi, te kuradi vasakpoolsed.
Olen vedanud juba aastaid täis ja osakoormaid Euroopas FERROLINE-ga.
Olen väga rahule jäänud ja ei hakka mujalt hinda küsimagi.
Väga meeldiv koostöö. Jõudu neile!
to mida kurat - tundsid end puudutatuna? kas siin foorumis ei tohi sõna võtta teised, kui ainult autojuhid. pole nagu reeglites kirjas.
to mõtetu transpordifirma - sulle endale vist ei jõua kohale (sest lugeda/loetust aru saada sa ei oska). iga endast lugupidava firma au asi on vastata sellistele päringutele. päringutes sobramine võtab kordades kauem aega kui kiire vastus, et sel ajal pole võimalust või visata selline kirves, et teinekord ei pöördu enam sinu poole. ja kui teha ettemaksuga vedu, siis ei näe mingit probleemi, mõtteka või vähem mõtteka firmaga. alati on võimalus, kui sa ei taha seda klienti, ehmatada ta ära kõrge veohinnaga. aga viisakas on vastata.
Huvitav mis moodi need transp. firmad siis liigitavad kes on mõtetu ja kes positiivne klient . Samas kui keegi oleks vastanud ja ainult ettemaksu tingimusel ,poleks probleemi. Noo maksan ka ette kui vaja.
HRX seekord ei pommitanud ,kuna varasemalt sama suure kauba (2m kõrge) saatmiseks küsimusele ,vastati et nad ei saa nii kõrgeid aluseid vedada,et neil käib linnast kaugemal kaupa korjamas väike auto ja sinna ei mahu .Kui terminali oleks ise viinud ,siis oleks üle mere küll ära visanud.
See kuupäevadest kinnipidamine aga on väga oluline,kuna kaupa peab tulema vastu võtma kauba saaja, kes on alati erinevas kohas ja peab tulema kohale kokkulepitud ajaks .Nii ongi et klient ootab ,aga mida pole -see on kaup.
mul tuleb tööpäeval ligi 1000 päringut ja sama palju pakkumisi. kas arvad, et hakkan kõigile vastama? vastan neile, millel on perspektiivi või millel on nimi taga. teema algataja pakkumisel polnud kumbagi.
Viisakas on alati vastata. Meie põhiliselt korjekoormatega tegelemegi, kuna see on tasuvam kui täiskoorma vedu. Ja iga päring mis on otse mulle saadetud( mitte pimekiri), sellele on ka 100% vastatud. AGA tegelik elu on selline, et ca 50% veohinna ja võimaluse küsijaist ei suvatse pärast vedajalt vastust saades (hinna ja veo võimaluse) enam vastata. Kui püüad kontakti saada hiljem nendega, et küsida mis siis saab, siis kas ei võeta telefoni vastu või kui saadki inimese toru otsa, siis öeldakse, et leidsin odavama vedaja või niisama uurisin hinda. Meil Eestis ongi selline töökultuur kahjuks. Üldjuhul kui on tulnud päring teistkordselt sellelt ``turuuurijalt``, siis on olnut jutt kiire.
Hinna uurimine on normaalne tegevus, ma ei ole kohustatud ju võtma iga kirvest pakkumist kohe peale päringu saatmist :) Samamoodi kui logistikafirmad valivad kliente valime meie ka :)
külas nimega eesti suvalisel vedajal 1000 hinnapäringut päevas?väga kahtlane.ja arvestades veel,et keskmine eesti vedaja (veofirma),omab püsi klientuuri ja jätab igapäevaselt lepinguvälistele klientidele vastamatta ja nii juba pikemat aega,siis tahaks küll öelda,et hästi elame külas nimega eesti.aga ikka sõidame ringi kõige uhkema kaubikmaasturiga ja lüpsame kasumit juhtidelt
See paar alust oleks DPD ka vabalt ära korraldanud muretult. Ükski Eesti suurem transpordifirma ei hakka isegi pakkumist tegema, ilmselgelt kulu suurem kui tulu.
Ferroline on maailma totakam transpordifirma. Lähed Rae terminali kauba järgi ,saad paberid pihku healjuhul pole tunniga ,kui keegi vaevub neid otsima ,siis lähed tõstukijuhti paluma et kauba peale tõstaks ......
Tõstukijuht nähvab -mida sa tahad ,kas sa ei nää et mul töö olemas (laeb teist autot tühjaks) Ootad siis millal tal tehtud saab ja loodad,et asub sinu kauba kallale - EI MIDAGI .Kadunud kus kurat . Selline tunne on nagu kõigil on pohhui ,sinu enda mure kuidas terminalist ülevalt riiulist kauba kätte saad.Täiesti tavaline on et 1 alus kaupa tuleb kohale ja ülejäänud rändab ei tea kus ringi ja tuleb mitu päeva hiljem.
Tõeliselt mõtetu transpordifirma.
Vana teema, kuid keegi sai suure ego pihta vist korraliku obaduse, ehk ei mõjunud obadus fataalselt ja inimene tänaseks mõistlikum. Asjaolu, et selline siia nutma tuli mittevastamise kohta, näitas selgesti, et nende 14 firma otsus küsimine tähelepanuta jätta oli ainuõige otsus. Kliendid on pahatihti klienditeenindajate peale solvunud, kuid võiks ise peeglisse vaadata, et kuidas tema ise klinditeenindajale tunduda võiks. Paljud võiks ka seda mõelda, mitmele pakkujale nad enda otsusest teada annavad?
Kui klienditeenindajal on vähe tegemist, võib (aga ei pruugi) kõik pakkumised koostada, kui koormus ületab võimed, tulebki ebapotentsiaalsed välja selekteerida. Võin klientidele soovitada, kuidas näidata ennast klienditeenindajale võimalikult ebapotentsiaalsena:
1. Saada kiri võimalikult paljudele ja ära varja seda meilipäises
2. Tee võimalikult üldsõnaline päring odavaima hinna saamiseks
3. Ära avalda enda täisnime ega telefoninumbrit
Kõigi kolme punkti täitmisel on pakkumise saamise tõenäosus imeväike.
aare, sina vä? moment põletan linjegodsiga kõik sillad ning mõnda juhti nähes sülitan jalge ette ning keeran selja..
video on muidugi selline hea meediavorm, kus kontekstist sõltub palju ning äralõigatud algust oleks õigluse mõttes samuti paslik serveerida. sibul raudpolt pani mäest alla svenssonist (lähis-ida või balkani päritolu) lauluga mööda, et ülesmäkke jõudes nagu posti taha jääda. ei vääri küll sellist pedereerimist aga õilis vene hing kipub tihti vaid teiste silmas tikku nägema
Tähelepanu ja ettevaatust tööotsijad (autojuhid, autoremondilukksepad, raamatupidajad) transavaldkonnas. MARTTI M***-juhatuse liige-MR-TRUCKSERVICE OÜ; UNOTRUCK OÜ tõenäoliselt maksab miinimumpalka või ümbrikupalka või ainult "näpuotsaga" või üldse mitte. Sama värk võib olla tema poja Rait M***'i (juhatuse liige) juures (PINOTRUCK OÜ ja FINTRANS OÜ)-järjepidevalt on maksuvõlad ja deklarid emta-le esitamata. Kui MARTTI M***-ga tegemist teha võib hätta jääda, tema poolt petetud saada.
ma siis hiljaks jäänud enda tedmisega. ja 2 aastat tagasi martti m*** möllas ja ikka jätkab.
eestimaa on ikka hea maa et selliseid martti m***isid kannab:D
"tõenäoliselt maksab miinimumpalka või ümbrikupalka või ainult "näpuotsaga" või üldse mitte"
mõnel mehel on tekkinud kainem moment ja leidis interneti ka üles
Mõni tarkpea deklareerib tõe peale sellist: "mõnel mehel on tekkinud kainem moment ja leidis interneti ka üles"
Kui siinsest sootsiumist "andekam" osa ei tea, siis teadmiseks, et töövaidluskomisjonis on pidevalt vaidlused nende "ambitsioonikate" firmadega, kes palka ei maksa. Selline skeem töötab aastaid, lihtsalt "natuke" maksavad, et juht nälga ei kooleks.
Selliselt sõidetakse Euroopas, Skandinaavias ja äriplaan ongi selline, et juhti paar kuud palgata loksutada ja siis järgmine võtta, õigemini järgmised, sest tavaliselt on sellistel 3-4 masinat, õigemini seda, mis masinatest järele on jäänud.
Kui selliste eest hoiatada CV-online, töötukassat jms- siis vastus on alati "meie ei saa midagi teha" ja heade pakkumistega kuulutused, mis tegelikkusele ei vasta, ripuvad saitidel edasi. Hiirelõksudena, sest palka pakutakse korralikku jne.
Just hiljuti oli mul laual paberihunnik, milles oli palgata jäänud 12 juhti, ühtede ja samade petturite poolt. Tegutseti üle nelja aasta, võttes iga aasta riiulist uue firma.
Iga firma lasti pankrotti ja nagu teada- juriidilise isiku võlgade pärast juhatuse ja omanike kallale ei minda. Võimalik, et tegutsevad siiamaani.
Kusjuures- hoiatused kadusid nii siit kui teistest foorumitest koheselt.
EV seadused on tehtud just selliselt, et töövõtja saab paljaks varastada, aga tööandja ei vastuta, juriidilise isiku vastutus on ju tegelikult nagu olemas, aga tegelikkuses midagi ei juhtu, kuna rikutakse lepingulisi suhteid, mis teatavasti pole kriminaalne.
Naerda ei maksa kahjusaajate üle, sest sulid ehitavad üles korrektse skeemi, mängivad maha vajadusel oskuslikult dramatiseeritud näitemängud, on viisakad ja klanitud.
Nende konksu satuvad ka üsnagi arukad inimesed, olen mõne asju ajanud ja tõepoolest- nahk on üle pea kistud igati korrektsel ja kogenud juhil.
Skeem, millega petetakse on ühtpidi labane ja lihtne, kuid ajastused, selle juurde kuuluv teater jms on filigraanse täpsusega koostatud.
Tunneb sellised ära selle järgi, et neil on masinatest ja kütusekulust ükskõik, sest nad jõuavad juhtide tagant varastada rohkem, kui nt kütusekulu seoses masina seisukorraga suurem on. See on läbiv joon, kuid töövaidluskomisjonis nad halavad, et juht kulutas kütust jms.
Leebe lahkus asendub raevu ja sõimuga koheselt, kui nad saavad aru, et juht on mõistnud, krellega on tegelikult tegemist.
On nii tore tõdeda, et meie seas on nii tarku ja häid juhte, kui seda on "eelmisele". Tema peeretab ka roosilõhnaga ja petised tunneb kaugelt ära jne. Ilus ja tark inimene! Sõidab õhuga, navit ei kasuta, sest "Eesti gloobus" on ju peas ja teistest arvab ikka ja alati midagi ilusat- no kaastundest kindlasti.
Masendav.
Juhid on rumalad ja petised on targad? Päriselt ka?
Võta palun ühendust [email protected] oleks paar küsimust, ehk oskad vastata.
Üle pika aja kommentaar asjatundjalt. Enamasti lärtsuvad need kes asjadest midagi ei jaga. Tundub, et siin osad kommenteerijad on ise sellised tööandjad kes lasevad palkadega üle ja loomulikult neile ei meeldi kui autojuhid jagavad üksteisele nõuandeid kuidas petiseid vältida. Olen isegi tüssata saanud.
Eriti agar oli selles KapiGuits oma "erafoorumis" ja tihti tundus, et ta on petturite poolel.
Kusjuures- petturid võivad kirjutada mida tahavad ja lausa omi foorumeid pidada, milledes nad loovad oma tegevusest positiivse ettekujutuse. Pärast ilgutakse pettasaanute üle, et need olla lollid jms.
Guits on selle kustutamisega nii agar sellepärast, et üks "petis" andis ta kohtusse laimu eest ja lõppes see case sellega, et Guits maksis 200 000,- EEK kahjutasu.