Mine cvkeskuse lehele ja tee siia kõigi tööd pakkuvate firmade kohta küsitlus. alles uurisid teise firma kohta ja kas said targrmaks. töötu oled ju ikka edasi
töötavate juhtide käest tulebki küsida. või arvad et foorumiautojuhid on targemad.
kas keegi oskab sellise juhi kohta midagi kosta, kes esineb nime all max175? kas on lojaalne, oskab veokiga sõita ja kuidas oskab tööandja vara hoida? kas alkoholi probleeme pole?
jah esimene õlu avatud kuna tööpäev lõppes hilja.
Eelmistele et ei ole siin töö tahtjaid ainult targutajad. elus näide et eelnevas sarnases teemas saatsin -kesses- mailile kirja ja ei mingit vastust. täna tean kolme firmat kes juhte vajavad ja ka kaubikud otsivad. kaubiku peale kindlasti noort, kogemusteta juhti ei soovita. tempo ja vastutus päris kõva. huraaga ei jõu seal kuskile.
Kaubiku peal on just noored kuna päevas tuleb vahest 100 kohta kaupa maha anda, ommikul X toidukaubad, päeval mööbel ja muu tehnika. Päevad kaubiku peal üldsiselt hommikul 6 õhtul 17.00ni. Miks noored, just sellepärast, et vanemad mehed ei jõua niipalju kauba vedada, laadimised-maha laadimised ja tempo on taga, alati on poode kes tahavad kaupa kindla aja peale.
Kaubikujuhid on ülidselt heade sõidukogemustega ja sõidavad igal ajal-iga ilmaga ühtemoodi, kui sõiduautode kiirus langeb lumega tublisti siis kaubikud sõidavad stabiilselt ja sellepärast tundubki, et kihutavad.
Olen isegi mõningad aastat kaupa vedanud, aasta läbisõit jäi 90 000km kanti.
Suvel muidugi õlut ja muud säärast kaupa vedada on üsna julm, õllevaate tassida sadade kaupa on füüsilisele esijalgu suht mõrvarlik, mõne aja möödudes on füüsiline vorm tasemel.
pro trans on igati tipp topp soovitan julgelt tööd küsida,kuid seal enamasti rootsi-norra,aga kui ei pelga talvist norrat,siis lauri kes on seal ao õpetab su välja.
eks neid ole palju, kes norrat 4x2 autoga sõidavad, ka norrakad ise näiteks aga iseasi, miks "igati tipp topp" firma, kel ainult 10 autot, stabiilselt läbi töötukassa jms endale juhte peab otsima.
aitäh solvangu eest, internet on mul kahjuks kõikjal kaasas küll.
iseenesest tean päris mitut asutust, kus hea tehnika, hea ja kindel palk ning elulihtne töö. põhjus, miks ei kavatse nende kontaktandmeid jagada on sama, miks nad ise väga avalikult reklaami ei tee - kui tänase veondusturu olukorras aastaid veoautojuhileiba teeninud inimene ei leia endale tutvuste kaudu tööd, siis on viga mehes.
loomulikult on erandiks just load saanud isikud ja kui keegi tundis ennast väga puudutatuna, võib ju kirja panna, miks sammal ämbrit kolistab.
ei olnud solvang ja kui abi ei paku ei pane pahaks kui oli töö ei otsind
jahh laevas oleks ehk leidnud aga aga praega pole ei laeva ega tööd
aga ole meheks
Ma vaatasin praegu CV keskust, 10 tööpakkumist autojuhile oli vähemalt!
Euro sisetööd, edasi-tagasi käimist, Eesti sisest, Skandinaavia tööd, Skan sisetööd, isegi Soome vahet sõitu. Milles küsimus, vali ainult ja helista numbrile?
aga valjaoppega ka vajatakse juhte ///////voi noutud kaader ainult proffid aga nad ju ammu juba omadel soojadel kohtadel nagu puugid ///////kuidas siis alustada
sorri valjaoppeta////// ei oma valismaa kogemust aga tugev soov alustada karjaari ////// kel on pakuda valjaope voimalust edasise tootamisega siis olen velmis selleks raskeks valjakutseks
KAHJUKS jah negatiivne kogemus mul kova /////aga jah keegi kustutas mu memuaarid ja pohh ka///// ei meeldi vist rahvale aga ausalt needon 100 protsenti tode
vovik mul on sulle üks küsimus seoses sinu tulevase rekkapässikarjääriga.
ütleme, et sõidad veoautoga sadamasse, kus pead praamile minema. sul on kõik vajalik - vimplid aknal, volditud kardinad, keti otsas rahakott. kuidas näeb välja edasine?
kas variant a: kassatädi jälgib mängu läbi binokli ning liiklusjärelvalve veebikaamerate, ammu teab sinu tulekust ning pilet näpus jookseb vova autorongini ning suunab ta järjekorrast mööda otse laevale
või variant b: vovik siseneb uhke kaarega sadamasse, üks käsi roolil, teine lällarinupul, karjudes täiest kõrist - "lähen laeva, laske mind laeva". jääb seisma ning ootama, et keegi talle pileti tooks. aga piletit ei tooda, hoolimata jätkuvatest teadaannetest kaheksandal kanalil ikka ei tooda. laev läheb, vovik kai peal, silmad imestusest suured, et kuidas siis nüüd nii läks.
seoses sinu seniste üritustega tundub üks nendest variantidest mulle märksa tõenäolisem
PROFFESSOR AVALDAN TEILE OMA LUGUPIDAMATUS JA AUSTUS //////
alustame siis //////eelpool mainitud rekvisitidele olen juba endale karjaari alustamiseks soetanud puukingad, valged froteesokid teksadele kummitraksid ja mittu T-sarki kirjaderga Eesti voi Estonia nii ees kui taga
Proffessor te olete geenius /////// VASTUS lallar tuleb hoida 8 mitte 15 kanalil ja ongi koik toimib ////vastus lihtne on ju //////KAHEKSANDAL
Tegelikult tuleb ilmatuma suure kaarega kai peale keerata, lasta pasunaid pikalt, äkki keegi magab enne laeva. Auto tuleb jätta risti keset käimist, väljudes jalas olevad pikad aluspesu püksid üle maika kaenla alla tõmmata, neooncrocsid varba otsas kai peal ringi patseerida ja auto juurest auto juurde käia, kabiine raputada "tere eesti mees, magad või?" Kui keegi ei vasta siis lähed tagasi oma kuuti, tõmbad nina täis ja kui laeva peale vaja sõitma hakata siis käid samuti kõik autod läbi ja palud, et keegi laeva ajaks "ole hea mees, ma ei arvanud, et see laev nii vara läheb".
Instruktioon sadamas käitumiseks.
ega sa ei arva, et kui rahvuvahelisi vedusid teha planeerides sellised küsimused tekivad, nagu "mida teha praamil ülesõidu ajal ja kuidas käituda", on võibolla targem kodus rahulikult tagaluugitööd edasi teha?
no kui sa alkot ei tarbi,siis mine mõne LEDidega tuunitud scania juurde. kiida natuke seda pornot ning praamile sõiduni saate kotatega rehve toksida ja fantaseerida mida kõike võiks veekaheksale külge kruvida.
kindlasti vaadake lisaks soomlaste vastava raudadeporno-festivali pilte.
nüüd oled juba oma ja sulle seletatakse (oksendamiseni) kõike.
Laeva peal lihtsalt jälgid ja kuulad jutte seiklustest siin, seal ja kaugemal maal. Kui midagi tarka kostab siis jätad meelde, üldjuhul lased ühest kõrvast sisse, teisest välja. Variant on ka teeselda voodis surnut nagu kährik vaenlase korral, see peletab purjus autojuhi mujale publikut otsima.
AGA kas kolleegide vahel peale joomingud laevas ka monikord loomiseks kisub ///////////kes koige rohkem ja suurim tulinoorija kas kaine soomlane voi vintis poolaks .....kellega voiks nagu soprustada ja kellele tuleks otse kumnesse kohe virutada
jah vovik see kodune palk on võibolla kehva, kuid see ei tähenda, et sa rahvusvahelist väga edukalt võimeline sõitma oleksid. asjaolu, et tähtsusetu sotsiaalne läbimine kaubalaeval sinu jaoks plejaadi küsimusi esile kutsub, paneb mõtlema, et mida sa esimese tõelise probleemi korral pihta hakkad.
ei pretendeeri küll 100% tõele, kuid iirc üheksa aastat tagasi esimest nädalat poolhaake sangas esimest korda väljamaa praamile sõites oli mul ainukesteks küsimusteks kas autos suitsu võib teha ja kus rootsis teemaksu saab.
Eks arusaamatusi teki ikka. Kaine soomlasega kindlasti lööma ei õnnestu hakata, poolakad on suht sõbralikud ka täis peaga, tuleb vaid "kurva" öelda igaks teiseks sõnaks ja oled oma mees. Üks seaduspärasus kehtib aga küll, kui eestlane lööma hakkab siis enamasti ikka teise eestlasega nii,et kui peksmiseks peaks minema siis tead kust poolt lööki oodata. Kuid enamasti kulgeb meresõit rahulikult, lesides ja toidukordi oodates.
kurat kull PROFFESSOR UTLEB ET MA EI KOLBA ULDSE REKKA ROOLI //////kas ma ei kolbagi siis rekka rooli ///////mis arvad SINA merilovi kuidas sina alustasid miks sulle vedas
Mul vedas kuna ma läksin firma ukse taha ja küsisin tööd, muud imeretsepti siin ei olegi. Anti võtmed kätte ja näidati auto ära ning mõne päeva pärast minek Euroopasse. Hoolimata sellest, et sõidukogemust oli ainult autokooli jagu, tuttav andis ka natuke linna vahel sõita eelnevalt. Firma juhte on erinevaid, nagu autojuhte!
Sammal ikka eri tegija, mis see sadama teema nyyd siia puutub lähed pileti terminali täidad ankeedi ära, ootada järjekorras kysitakse palju tonne peal on ja edasi juhendatakse laevas kuidas manööverdada. See kui sa omaenda kogemustest mulised ja alustades nii käitusid siis ole hea ja ära tee teisi maha. Kunagi me alustame kõik ju. Ole juba vait ja luba teistel ka t88d teha. Mees uurib firma tausta sina jahud mingis sadama pasast nagu see oleks mingi raketiteadus. Ja kui seda ei oska siis ära yldse yritagi sellise ameti peale või. Naljatilk
Pro Transport on tavaline turusolkijast isa-poja ettevõtte mis põhiliselt Norra-Rootsi-Soome ja törts Baltikumi tööd teeb. Tööd on pidevalt seal ja müts maha Lauri ees kes ise sõidab ja teeb logistikat meestele. Palk on nii nagu ta on, välja makstakse ausalt. Samuti ollakse vastutulelikud töölepingu tingimustes.
Firma ise on suht pankroti äärel pidevalt, igasugu servised jne venivad kuni raha tekib. See nimekiri firmadest kuhu võlgu ollakse on oi-oi kui pikk.
Firmas ise 2 klubi: härrased (isa, poeg ja staarjuht) ja neegrid. Härrased sõidavad ise uute masinatega ja varustus tipp-topp ja küttekaartidega pole jebimist. Neegrid sõidavad vanade juustudega kus pidevalt mingi huinjaa kütte ja rehvidega. Härrastel DKV kaart, neegritel mingi olematu limiidiga IDS st kui üks neeger tangib siis ylejäänd peavad ootama paar pääva kuni kontole jälle raha kantakse. Pidev kütuse ümber tankimine Väses Eestist tulnud autoga teistele. "Kütusepumbaks" neegritel on mingi Biltema juppidest kokku ehitatud paadi solgivee 4L minutis pumbajunni, traatide ja plastvooliku aretis niiet ca poolteist tundi luristab Väses. Härrastel on muidugi õige paarisaja eurine riistapuu.
Omaette teema on firmas vanamehega kes pole just eriline töömees. Pms vana sööb tund-paar, magab tund-paar ja sõidab tund-paar umbes sellises graafikus. Tulemuseks on tema koormate hilinemine. See koorem üritatakse ka neegriga ennem ümber vahetada, nii et mahalaadimisel karjutakse koorma hilinemise osas neegri peale. Pms igasugu jama koorem jääb neegritele.
Nii ta on, ja selliseid põlve otsas nokitsejaid on oi oi kui palju, kahjuks. Ikka kangesti tahaks ettevõtja olla mis sest, et asi väga välja ei tule. Endal meenub juhus, istusin Port2000es ja ootasin pausi lõppu, mööda sõitsid kaks Eesti autot, mehed rõõmsalt juttu puhumas ja kodu poole veeremas. Tunni pärast sain ka ise teele asuda. Kui hakkasin A2 peal esimese maksuvärava juurde jõudma siis meeste jutt enam nii reibas ei olnud. Küsisin siis mis lahti, mehed vastu, et kaardi peal pole raha, ei pääse väravatest läbi! Istusid juba tunnike seal üksteise sabas ja vangutasid pead, ei saa edasi ega tagasi. Ülemus olla lubanud asja päeva jooksul joonde ajada ehk raha kaardile sebida.
Ja sellised nn. rämpsfirmad tuleks maa pealt ära kaotada, olenemata riigist, kust nad pärit on, samuti ka olenemata tegevusalast. Siis ehk saaks need firmad toimida, kus omanikel-ülemustel asja vastu tõsine huvi ka on, mitte need, kus firmat vaid "prestiiži" pärast tehakse. A la "ma olen firmaomanik", mis sest, et firma totaalne kräpp on.
Eestis on kõik hobivedajad olenemata pargi suurusest. Eelis on loomulikult suuremat parki omavate hobivedajate käes, sest nemad saavad omale mingitel teadmata põhjustel lubada puhtalt käibest elatumist. Minusugune väike isehobivedaja peab suutma kiirelt ümber orienteeruda ja ei saa endale lubada alla hinna sõitmist.
no aga võibolla lihtsalt vahetatakse õnnetud scania egr-mootorid välja?
ja no see tööga müümine on ka selline, et mine ja küsi otse ilma autot ostmata, saad ka töö kätte bg hinnaga aga müümiseks hea nipp (kuigi inimväärsed pildid oleksid võibolla tõhusamad ostuargumendid)
Tööga müümine tähendab seda, et Pro Transporti juhatus otsustas osad autod müüki panna, kuna tööjõud on väga ebastabiilne ja madala kvaliteediga ning Eesti lähitulevikus ei paista see probleem paranevat. Kõigil autodel on tasuv töö, aga sellest üksi on vähe.
Leidsime, et vähemate autodega suudame olla kasumlikumad ja effektiivsemad.
Kui on huvi autode või töö (autojuhi töö/allvedaja töö) vastu, siis koduleheküljelt leiate kontaktid ja rohkem pilte.
p.s. ws, kes sa oled ilmselgelt kibestunud Pro Transport-i endine töötaja, kes oma tööga hakkama ei saanud, sulle soovitan ma minna äsja vabanenud peaministri majandusnõuniku kohale tööle, kuna sa nii suurepäraselt majandust ja võõraste ettevõtete tegevust oskad prognoosida!
Kas tasuva tööga autol on ka hästi ja kõrgkvaliteetselt tasustatud juht?Raha on ju see mis paneb rattad käima ja jooksikud firmast firmasse liduma kui saadakse lühikese aja jooksul teada,et see mis lubati on ka ülemuse enda ilus ja märg unenägu!
juhatusele lähedal seisev isik, eksid rängalt.Ei ole Pro transporti endine töötaja.Enne kui midagi hõiskama hakkad, soovitan sul faktid üle kontrollida.Mine sa tea, ehk oled sina see jooksik?
eks ta ole, kui asjapulkade suhtumine on stabiilselt, et korralikke autojuhte pole kuskilt võtta, siis need korralikud autojuhid sinna firmasse oma nina ei pista ka.
sel nädalal pakuti ühte looma nimega lääne-virumaal asuvat oü-d müüa, kus uued sinised põhjamaa autod. koos töö ja juhtidega. hind pole kaupa väärt, sest odavam on ise autod osta ja autodega kaasnevale sisetööle pole raske ligi saada. aga kui huvitab, siis soovitan omanike poole pöörduda.
Head Pro Transporti "fännklubi" liikmed!
Ma ei hakka kellegi arvamust millegist või kellegist ümber lükkama, aga ma soovitan kõigil, kes erinevate ülemuste ja ettevõtte omanike suunas sappi pritsivad, hakata ise ettevõtjaks!
Ostke oma auto, leidke töö (tasuva töö leidmine pidi ju nii lihtne olema), tankige paaki küte, palgake juht ja makske õigeaegselt kõik arved ning maksud.
Pärast seda ootan teilt asjalikku ja konstruktiivset arutelu nendel teemadel.
Suhtelislt kõrini on sellest, tihti eide mölaks kippuvast, sopaloopimisest.
"...eesti tööjõud on ebastabiilne ja madala kvaliteediga..".
Kes siin soppa loobib ja mustab? Mine ja tee Norras või Rootsis omale ettevõte ja palka sealsed kõrgkvaliteedilised autojuhid kui selline ärivirtuoos oled. Eriline ülbik. Anna endale aru, ettevõtte pidamine/majandamine käib sulle lihtalt üle mõistuse.
Väike selgitus nendele kes on liiga kaua ilmselt "kuudis" veetnud ja kes võtsid sõna "ebastabiilne" isikliku vaimse seisundi näitajana, siis "eba" tähendab "mitte" ja "stabiilne" tähendab "püsiv" (allikas - http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=ebastabiilne&F=M).
See tähendab, et tööjõud tuleb ja läheb ning pole mingit kindlust, et kui tööjõusse investeerida, siis kaua ta sinu juures töötab (ja pole mõtet siin jälle palga, ülemuse ja muud jura ajama hakata).
Sammal : Miks peaks autod platsile viima kohe?Meie võitleme ka koguaeg oma 9 autoga kuna hinnad on nagu nad on Eesti firmade all sõites , meestele võlgu pole , autod liiguvad , EMTA-le ikka jääd vahepeal võlgu kui sulle jääb keegi sisse. Nüüd muidugi on nad suht hulluks läinud ,et neile ei tohi üldse võlgu olla muidu kohe arved kinni.
Selgita natukene seda turu korrastamise teemat???
väga palju on firmasid, kellel ei jätkugi raha cv onlines või ajalehes kuulutuse avaldamiseks. see ei näita,et seal juhtide puudus poleks. 99% võtaksid kõik firmad, kellel on 10+ autot juhte juurde kui selleks võimalus oleks. mikrofirmad paardi kindla juhiga võib olla tõesti ei oska juurde tuleva juhiga midagi peale hakata.
kui sul on 10+ juhti, siis on 1-2 sellised, kes oleks vaja paremate tulemuste saavutamiseks juba välja vahetada. areng peab toimuma.
Kuulge teie debiilikud ja muud elukunstnikud, kes te arvate, et ainult teie õlul maailm koos püsibki...Te tehke endale üks transpordi firma, ostke 100 000 -ed autod, leidke tippjuhid peale, makske tippjuhi palka , riigimaksud õigeaegselt ja siis tulge ja võtke sõna või halvustage inimesi kes teile leiva lauale panevad ja tööd pakuvad.Vot siis on teie jutul mingi kaal. Seniks aga, kuniks te kellegi neegrid olete ja soome laeval rootsi lauas omakeskis kelgite, et kui kõvad mehed te olete hoidke oma mokk maas.
Leiva paneme ikka meie sellele Nossovile lauale, pangast liisingu küsida oskab igaüks, liisingimakset teenendada paraku mitte. Jutt käib ikkagi konkreetsest tolvanist kelle arvates on tema saamatuses juhid süüdi.
ühel ei ole raha isegi töökuulutuse jaoks ja teine on käpuli kohe kui keegi arve maksmata jätab,pole ju raske arvata et möne firma löpetamisel läheks teiste supipott rammusamaks.eri tase on muidugi tööandjad kes üritavad siin musta valgeks rääkida ja ega siit foorumist söpru ei leia teatades et köik juhid on jobud,joodikud,ebastabiilsed jne...