Ja mis seal siis nii erilist on?? Autol on rool ikka sama koha peal.
Vahe on vaid selles ,et tihti tuleb roomata sopa sees ja koorma maha kallates võib mitteoskaja auto külili keerata.
maailma igavaim töö.. ma ei tea, mis asjad on krokodillid, aga makstakse ka rohkem, kui 6 eurot tunnist muidu. vastu talve kalluri peale minna on omaette optimism muidugi.
jah, nüri on päevast päeva, nädalast nädalasse, kuust kuusse jne. karjääri ja objekti vahet kühveldada. tean firmat kes sõidab üle eesti ja läti, vedades erinevaid kaupu ja seega ei näe siin mingit vahet tenditööga. ainus vahe selles, et kaup kolks kasti, kate peale, sihtkohta, kast püsti ja edasi. pidevalt eri inimesed, viljahooajal erinevad talud jne. mis veel sulle vaja? sõita ja suhelda saad nii, et kopa viskab ette. pidevalt erinevad inimesed, erinevad kohad.
nii, et kalluritöö ei ole ainult mudaaukus püherdamine. ise teen karjääri tööd väga vähe. läbisõitu kalluriga ca 120000 aastas.
krokotill" on Zil tüüpi auto KaMaz mootoriga, täpset mudeli nr ei mäleta.
8*4 nimetatakse meil BTR-ks. see siis suva nelja sillaline kallaja. ja võin öeda et väärivad seda nime. kui tihend peab, tuleb ja kallab kuhu vaja.
Krokodill - 8X4 veoskeemiga masin. Nüri töö kui saad karjääri ja objekti vahet SÕITA ? Mida sa siis teed kui sa päevotsa, nädalast nädalasse, kuust kusse, pead kuskil kopa all istuma ja heal päeval saad võibolla 20-30km sõita ? On ka päevi kus päevane läbisõit jääb 5 km kanti.
miks kalluti töö viletsam on kui kuskil trassil kihutada? ennem olen karjääris kui kuskil ei tea kus. palka makstakse ikkagi tunni arvestusega ja kui saad karjääris 10 või enamgi tunnis siis pole vahet kus oma aega istud ja oled. igatahes kui on tahtmist siis alati kallurile on töö kindlam ja stabiilsem. neid kilomeetreid sõita, iga ilmaga, kaup ja selle laadimine, politsei, lollakad liiklejad ja lõpuks mingid kliendid kes ei tea midagi. lihtsam ikkagi kalluril. pingeid vähe, muret vähe ja ole ainult mees ja tee tööd. ainult ära roni sinna kus võid sisse kaevuda ja külili lennata. kui vähegi auto eest hoolt kannad siis pole mingit peavalu. nii et igal juhul parim töö peale bussijuhi.
Ega kuskil trassiääres kopakõrval ka paha pole.Tunnihind on tunnihind.Mõnikord jah 5km päevas,kui mingid jamad kaevikus.Talvel külmaga loksub tühikäigul mõnikord terve päeva.Karjääriveol võib tuli taga olla.Paides oli 13km karjääri ja 13 tagasi.Ennelõunat 4 ringi põhjagaasiga,pool tundi lõunat ja kella viieni 6 ringi.270-280km päevas põhimõtteliselt karjääri.Küttekulu 45L sajale.8x4 jääb sisse ideaalselt kui ei tea mida teed ja kuhu ronid,aga teepeal kopp või joss lükkab tagant kiirelt.
räägi punakuub, kui tuleb pakkumine kümps tunnis istuda päev otsa toolil ning ainukeseks ülesandeks igal täistunnil mõõdulindiga tooli kõrgus üle mõõta, oleksid käpp? lihtsam on kalluril tõesti, päris nüristavalt lihtne on.
10 tunnis netona pole paha. või makstakse kuskil rohkem? mina ei vingu, ei varasta kütet ega tööandja tööaega, ei tee haltuurat ja ei tee tööluusi. kas see on siis palju makstud kui teed 8 tundi päevas korralikult tööd ja ei jutusta paarimehega elust eestis ja kui viletsad tööandjad, ülemused ja kliendid on? või tahate ikka 4-5 euri eest mõnda karvajalga mölapidamatud rooli tihendit? valik on teadagi kelle ja ausalt öeldes ega polegi asjalikke tööinimesi ja juhte võtta. mõni peab kolm päeva vastu mõni paar kuud. myuideks ka seda nüri tööd tuleb kellegi teha ja seda kallim on tunnitasu. see et 250-300 km karjääri ja objekti vahet sõita on paljuski veelgi nürim ja tapvam aga sõidavad ja teevad . lihtsalt elu on selline ja kõik ei saa ja ei tahagi presidendi autojuhiks saada.
Kas keegi kalluri või muu veokijuht oskab seletada, miks kallurid peavad sõitma kast üleval? On sel mingi praktiline väärtus? Juutuuberis lademetes videosid, kus sõidetakse silda või juhtmetesse, seepärast küsin.
tere mehed...kalluri töö pole aind karjääris müttamine ....viljavedajad on samamoodi kallurimehed
ja kaarutavad päevas ikka mõnusalt kiltte maha ..teen ise seda viljaveo tööd ..praaga muidugi suht ku*ine..aga muidu suht OK jobi.koorem tuleb ise peale ja ise läheb maha.palk pa*a muidugi.aga edu teile
Viljavedajatest on tõesti puudus, eelmise aasta liisitud uhkeid komplekte hakkab juba turule tekkima. See aasta saavad uued tulijad proovida, kas mees taevast annab vilja või ikaldub jälle :D