Ilmselt Rotatori jurist helistas ja küsis raha:)
Selles plaanis polegi mõtet konkreetsete nimede ning konstruktiivse kriitikaga esineda. Tegijad teavad neid asju isegi ja suvaline labidamees ekskavaatorit ei osta ning auto24-le on paraku jõukohane vaid rullnokkade kõvatamine Audi vs BMW.
Koldemees, meil on siin foorumis selline reegel, mis ütleb, et: keelatud on samas teemas erinevate nimede alt postitamine. See teema oli põhimõtteliselt sinu postitusi täis, suutsid vahepeal ka endaga diskuteerima hakata. Arvan, et saad tehtust väga-väga hästi aru ja täpsemaid põhjendusi välja tuua ei ole vaja.
Kes siis on ikkagi Hitachi müügiinimene ja kas teda üldse on? Kui on, siis kust ta üle tõmmati? Laaduri juht jäi hiljuti ripakile - ehk tema leiab endale Rotatoris uue väljakutse?
selle aja, mis sa siin kubetamisele kulutad oleks võinud ju sinna helistada ja üle küsida.
ju laadurimees sai käepigistuse ikka sellepärast, et esindusõigus ettevõtte käest ära võeti ning poldud rahul ei müügitulemuste ega remondi poolega. ja seda nii hitachil kui doosanil. vaevalt et ta ka uude kohta nüüd väga oodatud on.
Komatsu varuosad siin kandis keskmisest kallimad. Liebherri ja CAT kõrval Euroopa mastaabis üks paremini "lukus" olevaid varuosasüsteeme. Aga Komatsu puhul tundub, et saab rohkem eraldi detailidena tellida agregaate (reduktsiooni osad jmt.)
Eestis on ülimalt suure tõenäosusega kõikide ehitusmasinate varuosad kallimad Euroopaga võrreldes.
Olgu siis Komatsu, Case, Hitachi, Cat, JCB + muud masinad.
Naised saunas rääkisid...et Komatsu kütusekulu on samas masinaklassis keskmisest suurem. Ja neid naisi on ikka palju olnud.. Saun ka väga suur...
Mina isiklikult hoiaks eemale toitesüsteemidest, mille on valmistanud Bosch.
Seega Cummins = paigaldatud Komatsu/Doosan / Hyndai ???
väiksemate mootoritega mille silindri läbimõõt on alla 125 mm on probleemsed/ohutsoonis. Kütuse kvaliteedi suhtes väga kapriised.
Kõik tänapäeva mootorid on tundlikud kütuse kvaliteedi suhtes, seega pole päris nõus, et mingi mootor on tundlikum, kui teine. Ja Boschi süsteemide vältimise jutt põhineb millel? Üldjuhul on kütusesüteemi probleem kabiinis, kangide taga. Tangitakse hooletult ja kütusepaake ei puhastata enne, kui mingi jama on ja, siis on kõik muud süüdi...
"Kõik tänapäeva mootorid on tundlikud kütuse kvaliteedi suhtes, seega pole päris nõus, et mingi mootor on tundlikum, kui teine. Ja Boschi süsteemide vältimise jutt põhineb millel? "
Praktilisel tööl üle 5,5 aasta Komatsu esinduses + eelnevalt John Deere mehhaanik Stokkeris + muud tegemised tehnika alal.
Õnnetumat asja kliendile kui Bosch VP 44 on raske leida. Tänu sellele on Karla auto meestel alati tööd .......
Alates JD 6x20 mudeliuuendust oli Bosch välja vahetatud ND vastu... Need kestsid kordades paremini...
Egas VP44 mehaanilist häda polegi,elektroonika hakkab jebima.Kütus on ju nagu kütus ikka,kui just vett või roostst sisse ei tõmba,enamik hädasid lihtsalt kulumisest.Materjalid viletsad ja koormused on suured.
ega tegemist ei ole end komatsu muugiesindajaga? Huvitav millega ule ta osteti et riiulifirmasse laks. kas toesti olid baltemi palgad vaikene voi ahvatles teda muugijuht nimi?
paistab et uus diiler loob juba rekord eestis tekitatud konfliktide osas. Laadurilt voeti vagisi esindus, baltemilt ning wihurilt muugiinimesed, lisaks voideti ka eesti energia karjaarimasinate hanke kuidagi nipitades, tekitada seal palju paksu verd kohalikel.
sopru vist nii ulemaara endale just ei saa siinmail
Ega sõpru ja ärieetikat ei otsitagi tavaliselt Eestis, siia tullakse ikka lüpsile. Kõige lihtsam on uuel alustaval firmal tavaliselt napsata konkurendilt töötajad, kes valdavad juba teemat ja infot. Koos uue töötajaga saad ka konkurendi aastatepikkuse siseinfo ehk kliendid, kontaktid, hinnad jne. Muidu läheks sellise info ammutamiseks veel tükk aega ja kõike infot ei saaks nagunii. Ja Hitachi kaks kõige suuremat konkurenti kindlasti Komatsu ja CAT. See oli ka loogiline, miks töötajad nendest firmadest võeti. Paks veri ei huvita siin kedagi.
Räägitakse et komatsu,volvo ja kobelco on kõvad masinad. komatsu pidi vastupidav olema aga kallid varuosad,volvo pidi olema mõnus sujuv nagu ei rapsi nagu case.kobleco pidi olema sujuv,vastupidav ja odavad varuosad.Aga ma käisin paar päeva tagasi uut koblecot vaatamas ja mulle tundus et mootor lärmab väga palju.