Tervitus kõigile! Tahan kogenumate paluda, et jagaks oma kogemusi kriitilistest situatsioonidest. Küsin sellepärast, et olen avastanud enda puhul, et mõne asja isegi elementaarsema pean perioodiliselt meelde tuletama endale. Kuid kõige lihtsamad asjad õnneks on peas, näiteks "kui ei ole kindel, või ei näe peeglisse tule välja ja vaata". Samuti on ammu selge distantsi mõiste. Teema mõte on õppida teiste vigadest. Näiteks üks härra jagas oma juhtumi sellest, kuidas sattus täishooga tunnelist välja lennates kurvi taga kinni jäänud poolaka peale. Ühr sõnaga õpetage palun neid, kellel ei vähem kogemusi. Pealkirja oli pandud Norra sellepärast, et eriti vajaks infot Norra kohta, rasked kohad, detailid mida saad teada alles siis kui jõuad, jne... Tänud kõigile, kes viitsisid lugeda ja vastata.
räägi siis lähemalt, et kui palju sa siiani norrat oled näinud ja millise autoga mis tööd tegema hakkad? saab natuke täpsemalt oma piiratud kogemusi jagada äkki.
esmase nõuandena soovitan mitte tõsiselt võtta härrade juttu, kes väidavad talvist norrat põhjusena oma alkoholismile :))) siga leiab ikka pori.
Norras käisin alates 2013 september kuni 2014 veebruar, 1 kord Trondheim, teine Kaupanger, ülejäänu Oslost lõuna poole kuni Stavanerini. Peale seda ja siiamaani Euroopa. Nüüd saan kolmesillalise Scanni peale 480 hj. Kokku staazhi 3 aastat.
kui see kolmesillane scann on kollast värvi ning asutuse nimi viitab teemaks olevale kuningriigile, siis tasub lisaks talvise norra probleemidele endale selgeks teha ka töövaidluskomisjoni jms asutuste rekvisiidid, läheb kindlasti tarvis.
Lp.professor_sammaljalg
Norline OÜ-s pole töötanud ühtegi autojuhti ja samuti pole Norline OÜ ega Norline OÜ tütarettevõtted kordagi Tööinspektsioonis käinud ning kõik töötasud ja komandeeringud on korrektselt ning õigeaegselt tasutud.
Palun vabanda avalikult siin foorumis Norline OÜ ja Norline OÜ töötajate ees viie (5) päeva jooksul. Samuti kustuta palun oma meeltesegaduses tehtud postitus. Laim ja mustamine on Eesti Vabariigis kohtulikult karistatav (IP aadressi saab ka tuvastada).
mis jama sa ajad.
Norline OÜ-s pole töötanud ühtki autojuhti ja kõik töötasud ja komandeeringud on korrektselt ja õigeaegselt tasutud. kui ühtki autojuhti pole töötanud, siis kellele sa need töötasud ja komandeeringud maksid?
mul on tunne, et keegi kasutab siin ähvardamiseks transpordimoguli võltsidentiteeti, sest raske uskuda, et niivõrd edukas ja kõrgeltaustatud isand siia lihtsurelike hulka valgust tuleks tooma.
kes sa oled, oo peltsebul? identiteedivargus on märksa tõsisem kuritöö, kui laim ja halb üte! (muig)
Kunagi siis, kui ei olnud veel Norline vaid Pro Transport sarnases olukorras keegi vb just Lauri Saks seletas kõigile foorumis kuulujuttude levitajatele tegelikku olukorda (siis oli jutt pankrotistumisest). Mina isiklikult tunnen sealt klubist 1 autojuhti, ja kui teda uskuda siis maksmisega kunagi probleeme polnud. Mis puudutab teisi võimalike miinuseid selles klubis töö juures, siis nendega kursis ei ole. Olgem ikka objektiivsed ja kui on millegi eest sõimata kedagi siis see peaks olema kinnitatud reaalsete faktidega.