Veoautod ja rasketehnika

V8 saaled

matadoooor
17:31 08.03.2016
Tere. Paluksin asjalikke nõuandeid ja infot.
Nimelt olen ostmas ühte V8 2008 R Scaniat. Hind on hea ja kutsub ostma.
Läbisõit 950 000 km, kuni 750 000 km peale hooldatud esinduses.
Peale seda ei ole enam tehtud remonte vastavalt tehases ette nähtule, vaid lihtsalt hooldatud ja remondid kui midagi laguneb.

Tegemata ka saalede vahetus.
950 000 km vist selleks täielikult viimane piir. Õlirõhk täiesti normis, nii tühikäigul kui ka sõites.

Kas saalede vahetus võib ebaõnnestuda või võib olla juba midagi kahjustada saanud, kui sellega on 150 000 km ca üle lastud ette nähtust?
Mis saalede vahetus ca maksab esinduses ja kas koos sellega vahetatakse ka õlipump?

On veel mingeid ette nähtud remonte, mis kindlasti vaja mootori juures teha? Midagi klappidega vms?

Väga tänan vastajaid.
Parimat,
Jüri
juhiabi
19:10 08.03.2016
No oleneb mis tööd teinud on, aga kindlasti ei ole 950 viimane piir, seda enam kui õlirõhk ok on. kuni 1,200 võiks saalevahetuse siiski teha jah, sest siis üldjuhul juba kulumisjäljed peal saaledel. Saalevahetusel ei saa miskit ebaõnnestuda, kui ikka käed õlgade küljes on :).
Scania v8 mees
08:26 11.03.2016
Lase ikka scanias teha saale vahetus, saad garantii ja kindla tunde, mõne euro võib ju investeerida :)
atzz88
11:32 13.10.2016
Hind huvitaks ka mind, mis vahemikku jääb? -)
Hhiippii
12:48 13.10.2016
Huvitav, miks peaks mõne bussipargi mootorimees seda tööd tegema halvemini, kui scania esindus mootorimees ? V8 mootoril ei ole saalede vahetus ei tea mis kunst. Saad poole odavam tehtud.
atzz88
15:22 13.10.2016
Ja saalede komplekti hind?
Odavam ise vahetada jah- nõus.

Muudetud 13.10.16 15:23

vedaja 123
17:08 13.10.2016
kui õlirõhk normis, sisi mis mõte saalsid vahetada? kasuta head õli ja vaheta õli õigel ajal ja sõidad originaalsaaledega üle 2 milj km.
atzz88
14:09 16.10.2016
Ei hakkagi vahetama, lihtsalt huvitab hind.