Tere. Paluksin asjalikke nõuandeid ja infot.
Nimelt olen ostmas ühte V8 2008 R Scaniat. Hind on hea ja kutsub ostma.
Läbisõit 950 000 km, kuni 750 000 km peale hooldatud esinduses.
Peale seda ei ole enam tehtud remonte vastavalt tehases ette nähtule, vaid lihtsalt hooldatud ja remondid kui midagi laguneb.
Tegemata ka saalede vahetus.
950 000 km vist selleks täielikult viimane piir. Õlirõhk täiesti normis, nii tühikäigul kui ka sõites.
Kas saalede vahetus võib ebaõnnestuda või võib olla juba midagi kahjustada saanud, kui sellega on 150 000 km ca üle lastud ette nähtust?
Mis saalede vahetus ca maksab esinduses ja kas koos sellega vahetatakse ka õlipump?
On veel mingeid ette nähtud remonte, mis kindlasti vaja mootori juures teha? Midagi klappidega vms?
No oleneb mis tööd teinud on, aga kindlasti ei ole 950 viimane piir, seda enam kui õlirõhk ok on. kuni 1,200 võiks saalevahetuse siiski teha jah, sest siis üldjuhul juba kulumisjäljed peal saaledel. Saalevahetusel ei saa miskit ebaõnnestuda, kui ikka käed õlgade küljes on :).
Huvitav, miks peaks mõne bussipargi mootorimees seda tööd tegema halvemini, kui scania esindus mootorimees ? V8 mootoril ei ole saalede vahetus ei tea mis kunst. Saad poole odavam tehtud.