Arvan, et uude ehk esmaspäevasesse nädalasse, sest muidu läheb programmi loogika lõhki. Liites kõik nädala töötunnid saame tulemuseks arvu N. Kui nüüd oletada, et puhketunnid = kogutunnid - N, siis reaalsed nädala töötunnid lõppevad 23-59 Pühapäeval. Teisisõnu 10 tundi ei mahu N-i sisse enam ära ja kuna pikk päev lõppes juba uuel nädalal, siis peab tarkvara valideerima fakti, et sel nädalal on üks 10-nekas juba läinud. Ärme unusta, et Esmaspäeval on juba teatud tunnid kulutatud, seega süsteem peab loomulikuks need kirjutada nädal kaks tundidesse. Loodetavasti on siin miski tõde kah taga, kuid see põhineb vaid enda oletusel.
tööinspektsiooni härra mainis, et nende tõlgenduse järgi läheb eelmisse nädalasse, aga öötöö korral ei tohi tööpäev (sõiduaeg + muud tööd) olla üle 10tunni 24tunnise perioodi jooksul.
Eesti aja ja digitahho aja vahe suvel on 3h
Kui lõpetad tööpäeva eesti aja järgi enne kella 3:00 ongi kogu tööpäev eelmises nädalas.
AETR i järgi hakkab peale igapäevast puhkepausi, mis võib olla 9h, uus töötsükkel.
see 24h sees üks tööpäev pigem kuskilt üldistest töö ja puhke seadustest milledega kahjuks kursis pole.
Aga kes see härra oli.
see digitahho aeg ei oma mingit tähtsust, öötööd ja muud sellist arvestatakse sõiduki registreerimisriigi järgi. ise olen arvestanud 10h sõidupäeva sinna nädalasse, kus 9h ületub. täienduskoolitusel kunagi sain sellise vastuse oma küsimusele
AETR on asi, mille järgi ei sõideta enam ammu, tulgem sellesse dekaadi palun.
Nimelt ,1. juulil 1970 vastu võetud rahvusvahelisel autoveol töötava sõiduki meeskonna tööalase Euroopa kokkuleppe (AETR) teksti, mis on hoiule antud ÜRO peasekretärile. Konsolideeritud versiooni ainus eesmärk on hõlbustada AETRi mõistmist ja lugemist ning see koosneb algsest lepingust (E/ECE/811; E/ECE/TRANS/564), 1.–4. muudatusest (E/ECE/811; E/ECE/TRANS/564/ Amend. 1–4), mis jõustusid vastavalt 3. augustil 1983, 24. aprillil 1992, 28. veebruaril 1995 ja 27. veebruaril 2004, viiendast muudatusest (ECE/TRANS/SC.1/375/Add.1), mis jõustus 16. juunil 2006, ning kuuendast, kõige uuemast muudatusest (ECE/TRANS/SC.1/386/Add.1), mis jõustus 20. septembril 2010.
ametikoolitusel, ametikoolitus OÜ, räägiti et oleneb kuhu viimane tund jääb, aga konkreetset vastust ei antud.
Jüri Milovi, see siis tööinspektsioon, käest küsides, meenus Talle et olen seda varem ka küsinud, seda kinnitust ei saanud, mida ametikoolitusel räägiti.
on lubatud uurida aga vastust pole saanud.
Mulle on seda ka kunagi selgitatud nii, et loeb moment, kus 9 h sõiduaeg ületatakse.
Ja kindlasti tuleb aluseks võtta sõiduki registreerimisriigi aeg.
Kui seda asja nüüd lahata, siis kõigepealt on määruses 561 täpselt määratletud nädala mõiste: " nädal – ajavahemik alates 00.00 esmaspäeval ja lõpetades 24.00 pühapäeval." Ja selle 10 tunni kohta on öeldud: "Mitte rohkem kui kaks korda ühe nädala jooksul võib seda aega pikendada 10 tunnini."
Ehk siis tundub, et tõepoolest loeb see, kumbas nädalas see pikendamine reaalselt toimus.
Paraku, kui eestimaal ka pädeva vastuse saad, võib mõne teise riigi asjapulgal olla midagi tõlkes kaduma läinud ja seisukoht erinev.
Sel juhul oleks oluline endas kindel olla ja osata viidata, millel selline arvestus põhineb (vajadusel paberi peal nädalad välja joonistades). Ja kindlalt väita, et meil seletatakse koolitusel asja niimoodi.
Muidugi võib sellise sõtmise puhul öötöö teema löögi alla sattuda, aga mulle tundub, et väljaspool eesti riiki sellest eriti numbrit ei tehta.