Sooviksin ligikaudset infot põllumajandustehnika transporditeenuse hindadest:
E liikurniiduk vaalupöörajaga (3,2 m. lai, ratasteta 2,5 m.) + niiduheeder (4,2 m pikk).
150-200 km ühe otsa pikkus.
Treilerite hinnad on u1,2eur/km. Sõitu arvestatakse stardikohast ja kui on sinna tagasi jõudnud. Palju km kokku tuleb.
Eraisikud ja talunikud tahavad tihti ainult ühe otsa eest maksta. Väga raske selgeks teha, et auto tarbib kütust ka tühjalt sõites. Kindlustust jm asju ilma koormata ka vaja.
miks peab klient tühisõidu kinni maksma? selleks ongi logistik, kes otsib treilerile koorma ka tagasi teele. kui seda ei suudeta, siis kasutab klient teist vedajat, kes saab sellega hakkama, mitte ei otsi igasse kuusse ühte miljoni euro sõitu.
Siin peaksid ikka pöörduma konkreetselt ulegabariidiliste vedudega tegeleva ettevotte poole. Ja andma parameetrid. Pikkus laius kõrgus kaal. Siin tuleb juba tegeleda ulegabariidiliste lubadega. Kas e sõidab ise treilale, niiduheeder. Kes tõstab jne. Marsruut kust kuhu?
Praeguste antud andmete puhul ütleks hinnaks 5000 EUR +/-90% + km.
Kurb kui hr. eelmisele asjast aru ei saanud ning välja suutis lugeda ainult summa 5000. meil pole õrna aimugi, kust algab see 150-200km ning kus lõpeb. Tuleb ka ettesoit ja sihtkohast tagasisoit. Laadimine? Kuidas ja kes teostab? Kui vaja kraanat, siis maksab seegi. Mahalaadimine samuti. Load. Kui e sõidab peale ja hakkad siis rattaid eemaldama ning toestama - kinnitama, kas seda teed sa tasuta? Siit tulebki hind 5000. Kui peale- ja mahalaadimine on omanikul korraldatud, k.a. Load taodeldud, et vedajafirmal jääbki ainult kohale sõit, koorma kinnitamine ja ärasoit ning sihtkohas samuti kõik korraldatud, siis tulebki 5000 - 90% hinnaks. Ma nüüd ei ole küll kursis e pikkusega ning niiduheedri mõõtudega, aga kas see läheb ühte koormasse ära. Vaja pikendatavat treilat = load. Seega siis ei mängi enam välja 5000 - 90% vaid 5000 - 80%. Hind sõltub kõik lisaks tehtavatest töödest ja muudest kuludest. Oleks võinud ju öelda ka 500 + kuni 2000%. Me isegi ei tea kas see 200km on ühe riigi piires. Nii, et sinu vedu võib minna lõdvalt ka üle 5000 euri maksma. 200 km ei ole mingi näitaja. Loeb see kui palju tuleb lisatööd teha ja muid kulusid, et seda 200 km sõita.
Ka lihtsam on hakata veohinnast maha kärpima kui kliendile seletama hakata, miks hinda vaja suurendada on.
Kui minna sõiduautoga ise kohale ja rattad alt kruttida, siis halvemal juhul maksad mõnikümmend eurot tund seisu eest. Kui kraana vaja tellida, siis ka umbes sama palju, iseasi millal ja kui kaugelt kraana kohale jõuab.
Paarisaja km kauguselt peaks selle E toomise kulu igal juhul alla tonni jääma isegi kui Lätist tood. Kui üle mere, siis laevapiletid päris kallid.
9.31 targutajale: kuskohast leida selline logistikafirma kuskohast oleks vabalt treilasi võtta?
Tavalised sadulveokid tenthaagisega km hind on u 70 senti km ja telli neid palju tahad, aga treiladega teistsugune olukord.
Teoorias mahutab ühte tavalisse avatava katusega tenti ära: E ninuli, et kabiin jääks alla gabariidi, tagarataste alla pukid, mille vahele lükkab niiduheedri otsa ja vaalupööraja paneb kas teisele korrusele raamile või taha otsale püsti.
Mõlemad eeldavad täpselt mõõtude järgi tehtud tugevaid vaheraame ja kraanaga pealt laadimist.
E pikkus on alla 6 m ja laius ilma ratasteta jämedalt 2,2, sõltub flantsidest. Kõrgus on 2,8, aga kui kallutada kõvasti ettepoole, vajub kabiin vajaliku jao allapoole. Niiduheeder 2,5x1,5x4,5 m ristkülik, vaalupööraja 2x2x4 ristkülik. Niiduheeder on õrnake, vaalupööraja kannatab kantimist paremini.
Massi osas on ruumi kõvasti, kuna tühi E kaalub tonni 3, niiduheeder on pea kahetonnine kolakas ja vaalupööraja peaks olema jämedalt tonn.
Tõenäoliselt on mõistlik panna vaalupööraja rippesse ja sõita E traktori/metsakaveo platele ning tuua niiduheeder väiksemal platehaagisel järele. Tuleb kokkuvõttes soodsam, kui toppida kogu komplekti tendi alla ja ehitada vaheraame...
55593689, sel vennal on legaalne madaldatud täispikk poolhaage, lahtine treila. Vist isegi kraanaga. Igatsorti raidereid, metsatraktoreid jms on veetud.