Veoautod ja rasketehnika

Kero voolutarve

cayenne675
20:20 14.10.2016
Kuiv kero, Scania. Mitu tundi korras akude puhul võib teda sisse jätta öösel -10 kraadiga? Külmkapp on sees, lampe kasutan vähe.
professor_sammaljalg
20:33 14.10.2016
Mootori käivitamiseks öösel igatahes ärkama ei pea, isegi märja ahjuga mitte.
Siidineuss
22:29 14.10.2016
oleneb mis filmi läptopist vaatad. külmkapp -10 kraadiga? lubage naerda. kui ma oleks üks paljaperceline rekkamees siis tõstaksin selle nn külmkapi lihtsalt õue! ilmselgelt
Loe ja
19:17 16.10.2016
imesta. -10 kraadiga on ju külmkapp toidu soojas hoidmiseks ja kui asjast rääkida siis soojas kabiinis on külmik ka -25 vajalik. Aga
cayenne675
22:30 17.10.2016
-10 siis mainitud akude täituvuse seisukohast. 23.5-se pingega läks nibin-nabin käima, sellepärast vaja teada
looder23
13:23 18.10.2016
No siis vist oleks aeg hakata akusid vahetama. Aga jah, ka lapakast filmide vaatamine kui aku laadija järgi, siis imeb ka usinalt akust särtsu välja.
diversant
18:32 18.10.2016
korras akudega pole ka -20 mingi probleem 9h puhkuse korral, kõik sõltub sellest palju akut peale seisma jäämist piinad ( inverter, valgustus jne), kompressoriga külmkapp tarbib väga vähe voolu. kui 23,5V pinget ja kehvasti käivitub siis põhjus mujal, ja neid kohti on piisavalt, alates akuklemmidest, toitesüsteemist, starterist jne.
edwardVIII
19:41 03.11.2016
Reede õhtul parkisin auto ära (DAF), esmaspäeva hommikul tulles oli tuba kenasti soe. Auto käivitus muretult. Peal oli siis nn kuiv gero, aut. reguleeringuga. Ei märganudki kui kellal leegipilt peale jäi, kui tuba soe, siis ei ole huugamist kah.
dkdjfhh7r
04:23 04.11.2016
Mul volvo ja pean iga 2,5h tagant autot käivitama ja ca 45 mini laskma kohapeal töötada. Sest kuivkero lihtsalt imeb akud tühjaks. See on norm, sest ükski aku ei pea sellisele koormusele vastu.
No mis
08:07 04.11.2016
sellel kerol siis voolu võtab? Käivitades korraks hõõgküünal. Töötades pisike kütuse pump ja puhuri ventilaator. Kuival ahjul siis 30 - 40w umbes, ehk kaks 21w pirni.
professor_sammaljalg
10:04 04.11.2016
Teatavasti voldemaridel akude eluiga aasta-paar max, seega tasub pigem uued akud osta, kui force majeuri peale rõhuda.
looder23
11:15 04.11.2016
aga äkki teeks ka siis autol muud elektrisüsteemid korda. enda volvol märg kero ja kui 2 aasta pärast peab vahetama siis sai järelikult kehvad akud ostetud. viimased ostsin volvo esindusest ning juba päris mitu aastat vastu pidanud. selliste ilmadega hakkan juba hommikuks taimeriga kero seadistama. hea on minna hommikul sooja autosse ning kui mootor käivitada hakkab ka kohe sooja puhuma.

aga muidu jah, sammaljalaga nõus v.a see, et volvodel ongi akude eluiga 1-2 aastat. võibolla uutel jah nii, aga vanematega pole probleemi.
professor_sammaljalg
13:20 04.11.2016
Ma rääkisin uutest volvodest, tehaseakudega. Kunagi vanemaga sõites oli kord vastu hommikut ahjuga jama, lülitas ennast välja, kuna ei saanud enam kütet kätte, mootor läks käima ikka. Väljas oli -33
kaugsõidu autojuht
16:00 06.11.2016
MITMENDA PÕLVKONNA FH VOLVOST JUTT ?
Hetkel aasta....
19:02 06.11.2016
..... vana Volvo ja akud juba küpsed. Geroga kõige hullem teema, et kui temperatuuri kätte saablükkab ahju välja ja kui vaja kütma hakata siis uuesti süütab ja see süütamine teebki akule liiga.
professor_sammaljalg
19:21 06.11.2016
Pigem siiski Volvo elektroonika kehva.
kaugsõidu autojuht
19:22 06.11.2016
Akud küpsed, seda loe raamatust!
pane sisetemp a 23, luuk natuke irvakile ja peaks norm olema.
mati1222
00:03 07.11.2016
ikarus bussidel olid gero-d peal
edwardVIII
19:54 16.11.2016
On suur vahe, kas elada nädalate kaupa autos, soojendused, külmik, valgustus, raadio jm taga. Või magad toas ja autot näed alles esmaspäeva hommikul, ainus suurem tarbimine on 2sek, starterit.
Trassimeestel ei pea ei volvol ei scanial akud üle aasta, paari. Teisel, kestavad akud ka 10 aastat, sest pikka tühjendamist ei ole ja akud pidevalt laetud.