Huvi ongi sõit kaasa teha uuel aastal. Unistus on teha rekkaload ning see amet köidab mind hullupööra....Tean, et seda peetakse rohkem meeste ametiks aga kuna mulle meeldivad väljakutsed, siis tahakski natuke rohkem aimu saada sellest tööst ning elust-olust. Tervitades pisike blond naine
Unistuste töö ? Rekka load ? Rekka on soomekeelne sõna mis tähendab solo kongiga autot mis mõeldud toiduainete või kaubaveoks, rekkemahed KEHA3 kaugemale ei jõua. Pead silmas ikka RV. vedusi. Kui pere ja kodu ei ole, võib seda ju teha ka mingi aja. Midagi lõbusat, lihtsat ja hästi tasustatavat selles valdkonnas enam küll ei ole. Põhjamaades sõidavad naisterahvad 25m täishaagetega. Aga ega ennem ei tea kui ise ei proovi. Telekast huumoorisaateid vaadates mis peaks kajastama seda elu ei pretendeeri mingisugusele tõele.
punktiir, mind huvitab üks asi.... KES KURAT OLED SINA, KES OTSUSTAB TEISTE UNISTUSTE ÜLE? kui inimest see asi huvitab, siis miks ta ei või sellega tegeleda. eestis jah ei ole see eriti tasustatav, aga kes keelab minna inimesel teise riiki, kus see töö on paremini tasustatud? alles paar nädalat tagasi komistasin skaibis tuttava naisterahva otsa, keda polnud kohanud päris mitu - mitu aastat ja vesteldes tuli välja, et tema õde oli teinud veokijuhi load ja tiirutab mööda euroopat ringi. mis firmas või riigis ta palgaline on, ei tea, aga õde olevat sillas olnud. väga pidi meeldima.
kui sulle see amet ei meeldi, ei ole vaja iriseda teiste unistuste üle, aga mingisugust punktirida kohtab siis veaautode foorumis alalõpmata milegi üle irisemas kohata. oma tööga mitte hakkama saav autojuht? kõik on nii paha ja kole ja ei saa palka ja.... oh, eestlane olla on nii halb, ehk kannataks küll ära kui keegi seda tunnustaks...
Ole maru rahulik, olen oma tööga rahul ja masinaid milega sõita on satbiilselt 4-5. Poolhaaked, täishaage, kesktelik, raskeveo treilerid(tehnika peale-maha ajamine-töö tegemine erinevate mehanismidega mida tuleb vedada, hüdrokraanad ja muud jutud.Kunagi ei teki rutiini. Eestis ei ole see töö milles unistada. Euroopas ning heaoluühiskonnas on jutt teine. Vastavat oskustele ja teenetele ka vääriline töötasu :) Ega ennem ei tea sellest tööst midagi kui ei ole ise sõitnud ja omal nahal tunda saanud.
Teemaalgataja võiks kasvõi alustada kodumaal maakera või hakke vedamisega.
Kõvad mehed kes räägivad õigekirjast ja sellest , et sõna rekka eesti keeles ei ole, võiksid ka vahest oma teadmisi täiendada. Rekka on täiesti olemasolev sõna juba ka eesti keeles.
Ma tean väga mitut inimest kes töötavad selleks, et neile meeldib see töö, kuigi enamus neist võiks teha 2-3x suurema palga eest midagi muud mida nad ka oskavad. Üksikutel inimestel veel eriti on võimalus teha seda mida tahavad ja neile pole absoluutselt oluline palgasumma, peaasi, et hing sees.
Just nii otsiteksegi elus oma kohta ja miks mitte ka riiki kus elada ja midagi toimetada.
Kui ise tegin Hajas C ja CE lube, siis meil oli grupis kaks naisterahvast ja sõiduplatsil kohtusin veel kahega kes olid eelmisest ja järgmisest grupist, sega väga paljud tüdrukud teevad CE lube, see ei pane enam isegi pead pöörama. Väga lahe. Nüüd on sellest juba aastaid möödas, ilmselt nüüd on tüdrukuid veel rohkem.
Skorpionikene, soovin sulle edu ja tegele sellega mida süda soovib. Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi. Ilusat jõuluaega.
Kindlasti polnud mul plaanis mõnda meesisendit siin solvata. Iga tähe pärast pole ju mõtet kohe kiunu üles ka tõmmata. Ma suur tüdruk ja piisavalt karastatud.Minu aitäh kritiseerijatele ning eriti suur kniks siiski minu poolt läheb positiivsetele rasketehnika lehe sõpradele. Kaunist jõuluaega meile kõigile.
Siiski kehtib mu üleskutse!!! Sooviks kaassõitjaks Euroopasse, et tutvuda lähemalt kaugsõiduautojuhi elu ja oluga. Asjalikud ning tõsiseltvõetavad pakkumised on oodatud, kui tûli ei tee. Kurjad ja ôelad mõtted vôib rahus endale jätta. Saate oma 100% õigeid maailmavaateid rahus endale hoida, mina kohut ei môista :)
Minu kaasreisijatest juba mitmed sirgunud kolleegideks :D Kui tahad veokijuhiks siis peadki olema karastunud nii kriitika kui huumori taluvusega :D Kui on tõsine soov, võib ikka kaasa võtta, et tutvuksid ametiga
tere
detaili läbimõõt 220mm millel kumaski otsas peenem laagri alla (39mm) minev
ots. need otsad on kulunud (taastatud pealekeevituse teel) ja nüüd oleks vaja uuesti laagri istu alla treida. ühes otsas on tsentri ava, teises pole. kaal umbes 60 kg.
Vanadel VAGi diislitel tehti sarnase probleemiga vändaotsasid läbi tiivakoopa ilma mootorit autolt maha tõstmata. Ma ei teagi kuidas täpsemalt, aga tuldi kliendi juurde, mitte ei pidanud autot alati töökotta viima. Seal on läbimõõt kah muidugi hoopis midagi muud. Aga tehti ja saadi ka pidama. Ei tea, kas enam tehaksegi, kuna selliseid autosid on üsna vähe järel ning see probleem laheneb tänapäeval odavamalt "uue" kasutatud mootoriga. Eks need töövahendid on kusagil ikka alles, tegijate osas pole kindel, kuna need tegijad olid juba sel ajal pensionieelikud, nüüd paarkümmend aastat hiljem hea kui üldse elus. Kui kõik muud võimalused ummikusse jooksevad, siis ehk tekitab see ideid, kust veel lahendusi võiks otsida ja treimise asemel hoopis mõõtu freesida.
.3. (registreerimata) - miks tsentrite vahele? mine treiali juurde ja ta näitab kuidas selline asi pinki pannakse, ei hakka ma sulle elu lihtsamaks tegema
kahjuks valerka pakutud variant ei sobi. seda vahepealset kolakat kutsutakse lünett. lüneti pealt treimine eeldab detaili peal peale võlli otste veel ühte ideaalset pinda mille peal lüneti rattad jooksta saavad, minul kahjuks seda pinda pole
Kui lüneti jaoks jooksupinda ei ole, siis saab alati lisavõru teha. Vahelduseks võiksid muidugi detaili nime ka öelda, muidu koba siin seotud silmadega selja tagant rubiku kuubikut kokku....
Misasi see on, millel pinda ei ole aga treipinki peab minema? Buddha kuju? Sellele saab ka võru peale panna, läheb lihtsalt rohkem aega.
Milles mure? Piisava seinapaksusega võru teha, keermestatud avad sisse ja võlli peale kinni keerata terava otsaga poltidega! Ja võid lisaboonusena seda ka ühest otsast teise liigutada vajadusel. Mida õhema võru teed, seda rohkem avasid ja polte on vaja. Ma ei ole praktiseeriv treial, aga alustaksin umbes 20mm seinapaksusest ja 100+mm pikkusest selle abinõu projekteerimisel.
sorry valerka aga sinu pakutud variant kisub ulme valda. kui juba praegu tervik detaili pealekeevituse mõõtu treimine on tiba peavalu siis kuidas kavatsed tükid uuesti üheks tervikuks saada nii, et kõik oleks omavahel sünkroonis ja balansis.
See on vist mingi niiduki võll, kuda seda labadega niidukit nimetataksegi, hooldusniiduk vist. Sellel ju toruvõll, lõikad otsad maha ja treial teeb uued sellises mõõdus nagu vaja. Pärast lööd sisse ja keevitad tagasi.
asi kisub kiiva nagu siin foorumis tavapäraseks on saanud.
kõikide Teie soovituste elluviimiseks on vaja SUURT TREIPINKI MIN 2,4m TSENTRITE VAHEGA.
ja minu küsimus teema algatuseks oli KUST SELLIST PINKI PÕHJA EESTIST leida võiks? kuidas tööprotsess käib tean ma isegi, olen kauges minevikus treialina leiba teeninud.
Mis sul siin kiiva kisub? Nii neid võlle toodetaksegi ja nii neid ka remonditakse. Auto kardaanid ja veovõllid ju samuti kokku keevitatud. Mis kosmoseteadus see nii väga on, et mingeid ülipikki treipinke vaja. Ok, saab ka nii, aga selle ajaga, mis sul kulub pingi otsimiseks, on teisel mehel uued võllid valmis lastud treida js asi kokku ka keevitatud. Aga noh, ise ju tark, siin ju kisub tavapäraseks kaagutamiseks ja abi ei saa. Jõudu, kui niiduki võll, siis aega sul ju pool aastat otsida.
to r.k. sinu toodetud vänt kardaanidele/võllidele ei soovita küll kellelgi lähemale kui 100m minna, sest juba paarikümne pöörde juures minutis lendab see väntkongerdis laiali ja võib kellegi ära tappa.
antud võll koos teradega kaalub 80kg ja teeb 2500p/min.
ja sulle teadmiseks tootmises kasutatakse nende balansimiseks digi pinke
Jajaa. Tead, ma olen neid asju oma elus küll ja veel näinud. Need sinu digipingid on ju ilus jutt küll, aga elu on paraku midagi muud. Usu, ei juhtu sul seal midagi. Räägi parem, kuidas sa nii ruttu need laagrid läbi said? Võll tundub ise veel suht värvi all olema ja kõrval olev niiduki korpus kah enam vähem.
tegu on kollaste mehikeste näputööga ja nende arusaam kvaliteedist on...……
kogu jama lendas laiali 15 töötunni järgi.
kui näete hiina asja, pöörake selg ja jookske niikaugele kui võimalik.
ei usu ,et viga laagri mõõtudes oli (lääne omadel enamvähem samad )pigem selles, et puudusid istud (laagrid ise ok) lisaks rootori võllile on täpselt sama jama tagumise rulliga(õnneks seal on vastupidi, lühikesed võllijupid kinnituvad korpuse külge) aga saan oma jõududega hakkama.
Enda sarnasel niidukil kestsid ka esimesed laagrid umbes kümme tundi, aga minul oli süüdlaseks liiga kõrged pöörded. Ehk pane korralikud laagrid sisse ja vaata, et sa jõuvõlli lubatud pöördeid ei ületa.
Ei mina usu et see võll peaks "digi" tasemel tasakaalustatud olema.Peale esimest mutimulla hunnikut või minemalennanud tera on ta niikuinii tasakaalust väljas.Ja 2500 pööret pole ka nüüd midagi erilist.
Odavad sõidukite rattalaagrid vajuvad ka 200 meetriga ribadeks, on juhtunud.
Mul oli kunagi väike metallitreipink, nagu sai kõik tööd tehtud, kuid otsustasin laagrid vahetada ja sain kusagilt mingi laevamootori turbiinile tehtud täpselt samas mõõdus laagrid, kusagilt Kadaka tee laost.
Peale laagrite vahetust hakkas pink mingi vaikse sahinaga tööle ja treiteraga lõikas peegelpinda.
Kehvad laagrid ongi seebist välja voolitud.
Sama võlli sama laagripinna kulumiseteemaga treis uuesti mõõtu A.K.K Märjamaal. Ei ole üldse ulme. Peale seda ajasin lolli peaga võlli kivi otsa kõveraks ja sai ise uus ja paksemast torust võll tehtud, vanalt otsad külge ja tasakaalu.
Ma läheks küsiks Kunda Nordic tsemenditehasele hooldustöid tegeva alltöövõtja käest. Neil suur töökoda ja suured pingid, iseasi kas aega on. Aga küsida ikka võib. Kirjutad: [email protected] ja palud edasi suunata Kunda töökoja juhatajale.
Täna kütsid meilt küla vahelt läbi. Lääne- Virus.
Tead, meil on siin kiirusepiirang, 50 km/h.
Aga asi pole isegi niivõrd selles vaid milles- sa kimasid siit oma kallajaga läbi, kuid su kallaja taga oli üüratu treilakolakas, mille peal mingi metsatehnika.
Mees- see komplekt pole poolhaagis, su sabas on täiesti iseseisev rauakolakas, raske tehnika peal ja sa kimad kohas, kus teest mõne meetri kaugusel on majad.
Kui see sul käest ära läheb, on mõnel harvester magamistoas- nii ei sõideta talvel.
Sul kast vähemalt oli liiva täis raskuseks või oledki nii tegija, et lased ees kergema masinaga kui saba taga, talvel, üsnagi libedal teel?
Jäid ikka päeva lõpuks ise terveks?
Vana LIAZ, tšehhide toode. Mootor oli keskel piki kabiini ja mõlemal pool kaks istet üks teise taga.
Tagumised visati tavaliselt välja, et vaba ruumi saada ja nende kohale tehti voodi, sai palju laiema teha, kui tänapäeva Skannides, Volvodes ja muudes ninades.
Kolme istekohaga veokid täiesti tavalised. Ilma magamiskohata kabiinid. Ise olen sõitnud 2012a ja vanemate autodega.
Paar aastat tagasi rasketehnikas oli isegi nelja istekohaga Volvo müügis.
Elan väike(keskmises)linnas. Tänaval kus maja on 8t märk 200m u.
Minu maja 40m tänava otsast. 80% tänavast keeldu pole, keeld arvatavasti
müra pärast mitte et tee ei kannaks.
Kas on mõtet LV/teeomanikult "eriluba" küsida et CEga maja ette võiks sõita?
Nii huvi pärast mis on max trahv kui täna 8t märgi alt läbi sõidan?
Võime ju ennustada, mida üldiselt tehakse, aga Hans ilmselt käseb kolmandal minema kõndida. Teised mainitud konstaablid kasseerivad enesetapjatasu sisse ja soovivad taaskohtumist.
Kõige sitemal juhul lendab voodilolija äkkpidurdusel läbi esiklaasi ja määritakse laiali eespeatunud traktori haakeriistale või krusa vanarauakoormale. Sel on põhjus, miks nõutakse sõidu ajal traksides olemist.
Omaette teema oleks see, kui magaja korralikult paari rihmaga koiku külge kinni rihmata. Kui koorem on kinnitet, mille üle nuriseda?
Voodid on küll varustatud püüdurmahhanismiga ehk koeravõrgu sarnase võrguga mis takistab voodisolijal lä i esiklaasi väljuda. Aga,vaatame mitu kohta on passi märgitud veoautol ja teeme järelduse kolmanda persooni suhtes.
Täna, tulles Haljala poolt, saanud üle küüru, suunaga Väike- Maarja suunas, nö Rakvere ringteel, juhtus minu ette volkar. Ei häbene üldse ka siin tema reg numbrit avaldada, 515TKV oli selle isendi tagumikul.
Teatavasti on ringteel lubatud kiirus 90 km/h.
SCANIA, soolo, alukastiga kallaja, tent peal, tagumine juhtsild üleval, saba taga polnud- see ga tühi ja kerge.
Kuna ees volkaris käis seltskonnal elav vestlus ja nende kiirus hüppas üles-alla, langes 70-ne peale, otsustasin mööda sõita.
OPTICRUISE-l käik alla ja edasi, aga tutkit, volkaril hakkas ka kiire. Kuna kaugemal oli vastutulijaid ja teatavasti ma üle 90-ne välja ei pigista, taas volkarile sappa.
Arvasin, et jutuhoos langenud kiirust korrigeeriti lihtsalt.
Tõrma surnuaia ringilt suundus volkar V-Maarja suunas, mina sabas. Üsna pea on seal 90 ja volkar liikus alla 80-ne ja otsustasin mööda sõita, niipea, kui sain volkari kõrvale, hakkas see minuga sama kiirust arendama ja jäi kõrvale sõitma- OK, kuna tuldi vastu- taas hoog maha ja volkarile sappa. Sama juhtus veel kord ja ma ei hakanud rumala inimesega koos mängima, kiiret ka polnud.
Aga volkar ees ei hoidnud stabiilset kiirust, kord lasi end nina ette mulle, et ma hoogu maha võtaks, kord kiirendas eest.
Hästi, ma ei saa peetud mõistusega liikluskorraldaja peale pahandada, las totakas toimetab.
Teatavasti on hetkel Assamallast Maarjani piirang 70 ja ma mõtlesin, et mida ta veel seal tegema hakkab- kas 50-nega nii ees lollitama?
EI!
Assamallas võtsin mina cruisega 73 km/h ette, aga volkar kadus siis kiirendades kaugusse.
Selline tore liikluskorraldaja siis sisustas mu õhtupoolikut.
Kui keegi kirjeldet isendit tunneb, tervitage teda, eks.
Ja las proovib midagi sellist Venemaal korraldada.
Või Saksas bahnil.
Elamus on garanteeritud.
sellise suure M peale teed kõne 112 ja teatad kahtlaselt liikuvast autost, mainid et juht võib purjus olla, usu võetakse suht kibedalt rajalt maha ja saab puhuda, ehk saad lollist edumaa
Ei saa ka mina säärastest debiilikutest (volkar) aru- sõida siis kogu aeg 70-ga või 90-ga,aga õra tõmble ja kui sõita ei suuda, kase teine mööda!
Ma ei saa aru, mis Eesti liikluses toimub, senini olen arvand, et see on Skandinaavia, eriti Rootsi teema, just see ebaühtlase kiirusega sõitmine ja möödasõidu takistamine, aga tundub, et hakkab järjest rohkem ka siia jõudma. Miks- ei tea.