Veoautod ja rasketehnika

Vana 2-teljelise käru ülevaatuskõlbulikkus

vastmelor
23:04 24.03.2017
Tere, meil on vana 2 teljeline 4t haagis, millel esirataste pööramine vana tüüpi - paralleelvarrastega. Kas kellelgi on kogemusi, kui keeruline sellist asja on ülevaatuskõlbulikuks saada: 1) mis tüüpi pidurid seal on ja kas neid on lootust restaureerida? 2) rataste keeramise osa ilmselt peaks ka mitte ainult lõtkudest koosnema... on kellelgi kogemusi sellise haagise restaureerimisel?
.................... ..
07:59 25.03.2017
kõik on võimalik, kui vant oma ähmas peaga selle "joodik" käru valmis soperdas asi see siis põllumehel jonksu sättida. eeldab muidugi üle keskmise rauatöö oskust.
variant 1: jätkad " joodik" käru projektiga ( mida suurem kiirus seda rohkem see käru taga tuigerdab) , siis pead ilmselt aretama mõne teise riista rooliotsad ja laskma treialil teha uued käändtelje puksid . originaale vaevalt leiad.
variant 2: viskad p. vardad minema, keevitad käändteljed kinni , lõikad esisilla vedrukanduritest raamiküljest lahti ja aretad tagumise silla ette. tiisli keevitad jäigaks. saad midagi tänapäevase tandem haagise sarnase asja. nii ehitati neid ringi juba nõuka ajal
pidurid osadel õhk osadel hüdra
traktor.
08:41 25.03.2017
Hindama peaksid olukorda ikka ise. Meie pole näinud seda haagist.
Vaata kõigepealt raami seisukorda. Kui augud sisse roostetanud ,pole mõtet ülevaatusele trügima hakata.
v6sa
09:01 25.03.2017
Ärge üle mõelge.

Traktorihaagise ülevaatusel vaadatakse, et oleks E-märgisega toimivad tuled ja helkurid, raam oleks enam-vähem sirge ja poleks läbi mädananud või mõradest kirju, rehvid peavad olema mõradeta ja selgelt ära tuntava mustriga. Mõni vaatab ka seda, et need oleks enam-vähem ümmargused.

Väga olulised on märgised ja see, et oleks "esteetiline välimus". Soovitavalt värske värv või loodussõbraliku õliga immutatud portelauad.

Õli ei tohi tilkuda ja võiks otse järel joosta. Pidurdustesti minu teada ei tehta, kas keegi süsteemi toimimist väliste tunnuste järgi kaeb, ei oska öelda.

Käändtelgedega käru jooksu rahustamise kohta käib kõik see, mis on veoautode esisildade kohta - kääntelje puksid tihedaks, rooliotsad tihedaks, tiisli pöördetelg tihedaks. Siis ei tuia enam. Mõnda aega...

Kuluefektiivsem oleks hankida pöörderingiga haagis...

Muudetud 25.03.17 09:01

td
09:55 25.03.2017
No kui piduriga haagis,siis peavad pidurid tuhja karuga hoopealt ratta blokki saama,sellist kontrolli tehti louna eestis, traktoril pidi samuti ratta blokki saama.
Koige lihtsam mine uuri lahimast ul-punktist mis traktoritele ul teevad.koik olene ulevaatajast. Moni vaatab kaugelt,teine peedistab korralikult.
vana kala
22:15 26.03.2017
Samas, milleks selle ülevaatusega üldse pead vaevata. Saab ka lihtsamalt. Tuled-viled peavad küljes olema nagunii, lisaks kinnitad tagaossa 25 km-märgise ja aeglase sõiduki tunnuse ning - tuld. Liigitub pukseeritava seadme alla.